Vigtigste > Øvelser > Fitbit brænder kaloriens nøjagtighed - besvarer spørgsmålene

Fitbit brænder kaloriens nøjagtighed - besvarer spørgsmålene

Er Fitbit nøjagtig på forbrændte kalorier?

En undersøgelse viste, atFitbitSurge havde mestnøjagtige forbrændte kalorierberegning blandt en gruppe af lignende enheder med en fejlprocent lidt over 25%. De andre lignende enheder, der blev testet, havde relativt højere fejlprocent - op til så meget som 93%.15. jul. Dec 2019



Det motiverer mig virkelig til at se artikler som denne. Du ser disse mennesker bare arbejde utroligt hårdt, og de taber meget i vægt, og de forbedrer sig virkelig, og jeg ville bare ønske, jeg kunne tage mig tid til at gøre noget som dette, men hvis du er som mig, har jeg lyst til aldrig at have nok tid og Sådan følte jeg indtil for nylig, at det er mig, jeg er mand og far. Jeg har et fuldtidsjob, hvor jeg skal oprette mit skrivebord det meste af dagen, jeg har været i rigtig god form Men på grund af dårlige beslutninger og godt af livets bekymringer, jeg er, hvor jeg er i dag. Jeg vil bare sørge for, at jeg vil være der for min familie så længe som muligt.

Nu har jeg gjort et par ting tidligere for at hjælpe mig med at tabe lidt i vægt og forsøge at komme tilbage i form, men de var ikke den rigtige slags ting, så de var bare ikke bæredygtige, så det var derfor, jeg lavede min husk, at denne enkle mand tager en enkel tilgang til at komme tilbage i form, og jeg vil vise dig nøjagtigt, hvordan jeg gjorde det, jeg ved, det lyder så simpelt og let, men sandheden er, jeg er temmelig klar over min livsstil, da jeg besluttede, at jeg havde brug for mig selv til at udvikle en plan for fremtiden. Derfor valgte jeg en Fitbit, hvis du ikke er bekendt med en Fitbit, dybest set en skridttæller, der tæller dine skridt og estimerer, hvor mange kalorier du forbrændte om dagen. Det har også en app, der er virkelig nyttig og kan hjælpe dig med at holde styr på meget mere.

Her er hvad jeg fandt ud af om mig selv: Jeg er en typisk dag, hvor jeg vil gå 6.000 til 8.000 trin, hvis jeg var heldig, ville jeg måske 32 ounce drikkevand, det er cirka 100 milliliter, jeg spiser mellem toogtyve og tre tusind og fire hundrede kalorier om dagen, min basale stofskifte var 1993, hvilket grundlæggende betyder, at hvis jeg gjorde absolut intet den dag, ville min krop stadig forbrænde kalorier i 1993 for at opretholde samme størrelse. Hvis du er nysgerrig efter, hvad din basale stofskifte er, tilføjer linket til den lommeregner, jeg brugte nedenfor for selv at finde ud af, så min krop forbrænder 1993 kalorier hver dag uanset mit aktivitetsniveau, når du har kontrolleret mængden, som jeg tilføjer, for eksempel vil nævne 7.500 trin, der er op til omkring to tusind fire hundrede og femogtyve kalorier om dagen for at holde trit, men jeg spiser omkring tre tusind kalorier om dagen, ærligt talt, tre tusind kalorier kan komme op ret hurtigt, hvis du tager ordentlig pleje af det, så jeg har ca. kalorieoverskud på fem hundrede og halvfjerds -fem kalorier om dagen. Jeg gør hver dag og de ting, jeg spiser, men det er let at se, hvordan du kan tilføje ekstra vægt på ingen tid. Jeg er sandsynligvis stærkt dehydreret fra at vælge at drikke andre ting uden for vandet, mens tanken om at gå i et motionscenter og gøre noget lyder som om jeg kender mig selv og efter to uger ville jeg blive udbrændt, hel for ikke at nævne penge og tid, så Jeg besluttede at prøve at øge min trinoptælling til et dagligt mål på 15.000, når jeg ramte 15.000 trinlæsningen.



Ja, mine forbrændte kalorier steg til 3.200. Jeg er i stand til at gå i skole omkring 85% af tiden. Jeg er begyndt at gå til steder længere.

Jeg har også prøvet at gå en nattur og endda gå en tur i min have om aftenen, når jeg ikke er der for i det mindste at kunne gå, ville jeg prøve at gå eller løbe på stedet, mens jeg ser tv Bare for at få min trin i Fitbit er faktisk ret motiverende, det er en konstant påmindelse om mit håndled om at være mere aktiv, når jeg sandsynligvis ikke ville have ellers. For det andet var jeg nødt til at bremse min mad. Jeg besluttede, at antallet af kalorier, jeg havde til at sko, ville være 1800 pr. Dag eller tæt på det. Jeg overvågede også min mad nøje i den første uge og besluttede, at jeg ikke ville overvåge den lige så tæt i den næste uge, hvis denne artikel er populær nok, og jeg får forespørgsler om det.

cykelgaver

Jeg vil lave en anden artikel om, hvad jeg spiste, da jeg er begyndt at bevæge mig i retning af sundere muligheder, men holder denne artikel temmelig kort det meste af tiden var jeg bare opmærksom på kalorierne, ikke madens makroer Det sidste trin i min plan var at øge mit vand. Dette betød også at prøve at skære ned på min værste vane med normalt at drikke sodavand hver dag ved frokosttid. Jeg vil ud af kontoret til en kort vandretur, så jeg løber ind i butikken og får en 32 ounce koks. Det er cirka 3.000 ekstra kalorier hver dag ved at erstatte det med vand.

hvad man skal spise efter en lang cykeltur



Jeg gemmer også et dejligt stykke kalorier der, kun hvis du er nysgerrig. Jeg har ikke helt givet op limonade, som jeg stadig forkæler mig med hver uge. Men jeg har også bemærket, at min hud så meget bedre ud efter at have øget mit vandindtag, og hvis du har lyst til at snacke, skal du først tage et glas vand.

Det er overraskende, hvor mange gange du faktisk er tørstig snarere end sulten, fordi min sult som regel forsvandt for evigt efter at have drukket vand, mens disse enkle ting ikke var for vanskelige med dem, jeg gik fra et dagligt kalorieoverskud på 500 femoghalvfjerds til en kalorieunderskud fra f 1400, så her er jeg to uger senere, så jeg er to uger senere om to uger, jeg var i stand til at tabe 10 pund og sænke mit kropsfedt med 3%, mit blodtryk havde også fordel af de ændringer, der faldt fra 140 over 74 til 108 over 74 tingene ved denne plan er, at den er bæredygtig, selvom jeg vælger at spise mere end 1.800 kalorier om dagen, er jeg mere aktiv nu ved at forbrænde flere kalorier, fordi det er ærligt lettere og mindre restriktivt, ikke at bekymre sig, men du holder fast ved det, fordi du er træt af at være fed og efter et par dage begynder det at blive normen, du starter, erg At se resultater, når jeg ser i spejlet, nu holder jeg op med at se, hvordan jeg ser ud nu, og Jeg begynder at se, hvordan jeg kan se ud i det nærmeste fremtid. Det er virkelig motiverende nu hvor jeg bogstaveligt talt har taget disse første skridt. Jeg tror, ​​jeg er klar til at tage yderligere skridt, dette er den lille positive ændring af annoncer til andre og andre, og inden du ved af det, opnår du mere, end du for nylig troede

Overvurderer Fitbit blaze forbrændte kalorier?

Sammenlignet med andre trinsporingsenheder har brugere fundet ud af, atBlishar tendens tilovervurdererdine handlinger bare lidt. Jo hårdere brugerne arbejdede, jo mindre præcis er detFitbit Blaze'småling blev.



Træn din krop med American College of Sports Medicine på Radio mdradio md Her er Melanie Cole, ifølge Centers for Disease Control and Prevention, omkring en tredjedel af 78,6 millioner amerikanske voksne betragtes som overvægtige og en for nylig af University of Wisconsin Madison-udført undersøgelse viste, at brug af en Fitbit kan hjælpe postmenopausale overvægtige kvinder med at forblive motiveret til at tabe sig, min gæst, selvfølgelig fanfavorit dr. John Higginssports kardiolog ved University of Texas Health Science Center i Houston og en ny maratonløber.

Han løb bare et maraton i Houston i et par dage, så vi lykønsker Dr. John Higgins, velkommen til showet og tillykke, Dr. Higginswell takker Melanie og til de andre, du kender 27.000 mennesker, der har gjort det, og alle de mennesker, der laver nogle øvelser i dag og udføre de 10.000 trin og til sidst Melanie, som jeg ledte efter før, og jeg vil have dig til at være din. Bring en guitar og spil et par Eagles Flores vil gøre det, og så kan min producentsonar hoppe ind og vi kan lav noget gademusik her i radioen, for ja, det ville være sjovt, så Dr.

Higgins Jeg har en Fitbit. Jeg stoppede med at bære den lidt, fordi den blev lidt ubehagelig, men hvordan hjælper dette os med at forblive motiverede, og hvad siger denne undersøgelse om god brug? Jeg tror, ​​der er nogle mennesker derude, der naturligvis ikke har brug for aktivitetsudstyr Melanie, fordi de allerede når det anbefalede mål på 150 minutter om ugen med moderat til kraftig intensitet eller 10.000 trin om dagen. Du ved, og du er i form. Som du netop nævnte, er der imidlertid en stor andel af mennesker, der ikke absorberer nok energi i deres daglige liv, og mange af dem overvurderer ofte, du ved, når patienterne kommer til os, du ved, vi vil spørge dem, og de vil sige Nå ved du, jeg gør, du ved, 30 40 minutter, og så vil vi få dem til at få fitbit, og det er en kold hård reality-kontrol, fordi de faktisk indså, at de klarer sig meget mindre, end de faktisk troede, så jeg tror det er en god ting med disse enheder, Melanie kan give os ret nøjagtige objektive data om, hvad de rent faktisk laver, og så kan vi tale med dem om, hvordan de måske vil have to ting, der tilpasser deres diæt til at arbejde for enten at tabe sig eller opretholde vægt og ikke gå op i vægt, så hvordan ser du dette som den motivator, når du skulle fortælle nogen at gå ud og e at købe i Fitbit.

Nu er der forskellige niveauer for Dr. Higgins lige nogle spore din puls nogle lade dig indtaste din daglige mad nogle du kender spore din søvn? Du gør alle disse forskellige ting, hvad ville du fortælle folk om, hvis de ledte efter dem? Jeg vil først anbefale en simpel og billig enhed til Melanie, såsom Fitbitzip, som er en entry-level enhed, der koster omkring halvtreds dollars, og et par andre af disse enheder, som du ved, at kæbebenet er højt, og de andre har noget indlæg -niveau enheder, fordi mit første spørgsmål er, om de rent faktisk går? At bruge det ved du, og det vil faktisk gøre en forskel for den person, og så vil jeg anbefale de fleste mennesker at prøve det på indgangsenhederne og sørge for, at det er med en enhed, der har rigtig gode webbaserede programmer eller programmer Har smartphone-baserede apps, som du virkelig kan få dine oplysninger om, det opsummerer det pænt, så du kan få en idé om, hvad du laver, og også hvad du har brug for for at gøre Melanie temmelig let, så det antager jeg Jeg vil sige for de fleste mennesker, hvis du er en data-junkie, og du virkelig elskede alt, at få alle disse oplysninger, du kender, at få al information om puls, få al information om forskellige aktiviteter, sove det lidt lettere at gøre det købmandsoplysningerne, og du vil have alt dette, og penge er ikke et objekt, så ville jeg vide, at du skulle gå ovenpå i linjeversionen, men i det væsentlige Melanie, de gør alle det samme, det varierer bare, hvor meget tid og kræfter du skal bruge indtastning af data, jo højere er dette d modeller du er nødt til at gøre mindre, det gør det automatisk flere ting, så du behøver ikke nødvendigvis alle klokker og fløjter, men du bliver nødt til at beslutte, om du vil engagere dig som du siger, udfylde alle data og være involveret, men jo mere du er involveret i din Fitbit, jo bedre bliver dine resultater, ikke sandt, jeg mener, hvis du vil være en, der ser ud som jeg gjorde, da jeg først fandt mine søvnmønstre hver dag og gå, hvem ved du, jeg ville ikke sover ikke så godt eller enten Sørg for, at jeg får den lille, de vibrerer på dit håndled, når du har dine 10.000 trin, og det er altid lidt chokerende, men lidt overraskende, og du går eller noget, kun du ved, vibrer dem, så det kommer virkelig ned på, hvor involveret du vil være, ja nøjagtigt Melanie som enhver anden adfærd ændrer sig, det er vigtigt ikke kun at få adfærdsændringen i bevægelse, men at have hyppige slutpunkter, hyppig feedback og hvis du er klar til denne enhed eller den personen er ikke på rette spor, når det er en personlig tra iner, der kan give dig målrettet feedback for at fortælle dig, hvordan du kommer på den bane, du vil nå, og igen ved du, at nogle af high-end-enhederne gør det bedre, at mere personlig feedback, hvilket virkelig er meget vigtigt, tror jeg, for de fleste mennesker fordi de ved, at det er en ting at gå ud og tage trinene ind, men når alt hvad du gør hver dag, er det samme, hvad du ved, vil du sandsynligvis kede dig lidt, og du vil sandsynligvis også vide det, fortæl dig selv, godt, du ved Jeg har virkelig brug for dette, så jeg gætter på, at det med disse avancerede enheder ikke kun handler om at sikre, at du når og når dine mål, men de har tendens til at gøre fremskridt, hvilket betyder at du ved, at de ved, for eksempel at folk tilpasser sig, og du ved at du måske er en bestemt i dag Forbrænd mængden af ​​kalorier, når du først starter dine 10.000 trin om dagen, men du ved, at dit system vil være meget mere effektivt om et par måneder, og du vil have dig til sandsynligvis at forbrænde færre kalorier og så jo bedre maskiner kender kendsgerningen også for at du kender og justerer folks effektivitetsændringer og vigtigheden af ​​madindtag snarere end de tomme kalorier, der starter rigtig vigtige madgrupper og holder værdifulde kalorier godt, når du bruger denne Fitbit-tracker som en del af din strategi, ønsker at kende et langsigtet værktøj som et værktøj, og du kan ikke lide det, som det er hos dig, Håndleddet sidder. Ikke rigtig Higgins som mig, eller hvis jeg var en overvægtig person, ville jeg finde det meget ubehageligt at grave noget som dette i dit håndled.

Jeg forestiller mig, at de gør dem store, så de passer til et større håndled, men har de dem, vi nævnte en gang? i en sko, eller som du kan bære i lommen, fortæl os om dem ja ja nej, du har forskellige muligheder Melanie du har nu enheder, som du kan fastgøre til dit bælte eller lægge i lommen, faktisk fungerer nogle af apps kun fra din smartphone hvad du ved, de fleste mennesker vil have i lommerne, og nogle af dem har også en enhed, som du faktisk kan klippe på dine snørebånd, og som synkroniseres med din smartphone og giver dig den feedback, jeg tror i fremtiden Melanie, hvor vi skal hen gå mere eller mindre til klippet eller yderligere enheder, men de går mere mod enheder og sensorer, der faktisk allerede er indbygget i dit tøj, som dit undertøj eller skjorter eller indbygget i dine sko og andre ressourcer, som du bruger under din aktivitet og der vil ikke være et separat spor. En enhed, du har brug for, er faktisk allerede indbygget og fuldt synkroniseret med alle dine enheder, uanset hvor du er, selv ved du selv, at de nogle steder tester nogle fitnesscentre, hvor de automatisk registrerer den type enhed, du får, og som også synkroniseres med de forskellige enheder, du bruger i Gemman og uploader dem til de forskellige apps, så du kan få et komplet billede af din aktivitet, uanset hvor du er, og vi har kun omkring, vi har kun ca. 10 sekunder her dr. Higgins, har du tilfældigvis iført en under din maraton, um nej, jeg ville elske at se, hvor mange skridt jeg tog en bare regelmæssig Garmin, du ved hvad der holdt styr på mine split-tider fra mine miles, men med hensyn til enhederne , Jeg tror, ​​at Hvem tager Melanie er, når det er dig, er jeg ikke sikker på, og du eller hun tror måske ikke, at du vil nå dine mål.

Jeg tror, ​​prøv en indgangsenhed og se om den ekstra feedback kan hjælpe dig med at komme på rette spor, men husk at det er vigtigt at tale med eksperter og heller ikke være forsigtig med din diæt bare sport, det handler også om ernæring, tak , dette er Melanie Cole og bliv sund

hjemmetræning til ben

Er Fitbit-branden nøjagtig?

Fitbit Blaze: Aktivitetssporing ognøjagtighed

MedBlis, det er den samme aftale, som vi har fundet på tværs af andreFitbitenheder som Alta HR - der er en tendens til at være for generøs. Men det er ikke en massiv forskel, og når vi prøver det mod lignende Misfit Shine 2, fandt vi det meget tæt, bare lidt forbi.
4. apr 2017

Tæller Fitbit blaze kalorier?

HvordangørminFitbitenhedberegne kalorierbrændt?Fitbitenheder kombinerer din basale metaboliske hastighed (BMR) - den hastighed, hvormed du brænderkalorieri ro for at opretholde vitale kropsfunktioner (inklusive vejrtrækning, blodcirkulation og hjerterytme) - og dine aktivitetsdata for at estimere dinkalorierbrændt.

Hvorfor siger min Fitbit, at jeg har forbrændt så mange kalorier?

SVAR: DinFitbittrackerkalorier-brændtnulstilles hver aften ved midnat.det nummer, du ser på din tracker (eller i dinFitbitapp) første ting om morgenen er din anslåede kaloriebrændefor dagenlangt.12.05.2017

Hvilken fitness tracker er mest nøjagtig for forbrændte kalorier?

Fitbit Surge blev fundet at væremest nøjagtigetil energiforbrug når stablet op mod lignendetrackere. En anden ting at overveje er tendensen til populærtrackereat overvurdere kalorieindholdbrænde.

Hvorfor viser min Fitbit de forkerte forbrændte kalorier?

SVAR: DinFitbittrackerkalorier-brændtnulstilles hver aften ved midnat. Så det nummer, du ser på din tracker (eller i dinFitbitapp) første ting om morgenen er din anslåede kaloriebrændefor dagen indtil videre.12. maj 2017

Hvor mange kalorier forbrænder flamme?

I løbet af 45 til 55 minutterBlissession, kan du potentieltbrændealt fra 500 til 1.000kalorierafhængigt af din kropssammensætning ved at øge dit stofskifte. Du vil også fortsætte med atforbrænde kalorieri op til 36 timer efter en klasse.

hjelm hår

Er Fitbit-branden forældet?

DetBlisvarophørti begyndelsen af ​​2018 og blev erstattet af Versa.

Er Fitbit-branden det værd i 2020?

hvad angårFitbit Blazesig selv, det er stadigværdiovervejer, om du kan finde en billig. Det ser ikke så godt ud som Versa-familien, men du kan tilpasse det ved at købe en rem, der er mere efter din smag, og den sporer stadig trin, løber og modtager underretninger perfekt.29. juli. Dec 2019

Hvordan ved en Fitbit, hvor mange kalorier du har forbrændt?

FitBits sporer mange statistikker, inklusive forbrændte kalorier. Sådan beregner en Fitbit de kalorier, du har forbrændt, og hvordan du tjekker din statistik.

Er Fitbit Blaze et godt fitnessur?

'Fitnessuret' tilbyder velkendt sporing med mere avancerede fitnessfunktioner og en Fitbit-pulsmåler, som virksomheden håber vil appellere til hæren fra weekendløbere og gymnastikere, der tager ud til den lokale park tidligt søndag morgen.

Hvad er forskellen mellem Fitbit Alta og Fitbit Blaze?

Først op, trin og søvn. Vi har sat Fitbit Blaze op mod andre trinsporere, men som altid er problemet, at de alle bruger forskellige algoritmer. Med Blaze er det den samme aftale, som vi har fundet på tværs af andre Fitbit-enheder som Alta HR - der er en tendens til at være for generøs.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fødevarer, der forhindrer lungekræft - hvordan man håndterer

Hvad er de bedste fødevarer til bekæmpelse af lungekræft? Vælg proteinrige fødevarer. Magert kød såsom kylling, fisk eller kalkun. Æg. Mejeriprodukter med lavt fedtindhold såsom mælk, yoghurt og ost eller mejeriprodukter, erstatninger. Nødder og nødder, bønner. Bønner. Sojamad.

Proteinpulver til piger - løsninger på problemerne

Hvad er godt proteinpulver til kvinder? 4 af de bedste proteinpulvere til kvinder ALOHA Organisk Proteinpulver. Dette plantebaserede proteinpulver er ideelt til kvinder med allergi, fordi det er fri for gluten, lactose og soja. Tone It Up Organisk plantebaseret proteinpulver. Vega Protein & Greens. Orgain Organic Protein & Superfoods Plantebaseret proteinpulver.

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Mad, der bremser dig - praktiske løsninger

Sænker æg? Æg. Æg er en fremragende kilde til magert protein, men mangler de kulhydrater, der er nødvendige for at skabe en intens svedesession. Og fordi protein tager længere tid for kroppen at fordøje, kan en omelet veje dig ned, hvis den indtages for tæt på din træning.

Er clif bars sunde - hvordan man beslutter

Er Clif Bars faktisk godt for dig? Højt i kalorier, de indeholder også 44 gram kulhydrat for at hjælpe med at brænde dine muskler eller genopfylde dine glykogenforretninger. Det er en god idé at tage en Clif Bar til en lang vandretur, men hvis du spiser dette mens du sidder i sofaen, er du bedre stillet med en mere nærende snack. 18 okt, 2019