Vigtigste > Øvelser > Øvelser i underarmsgreb - omfattende reference

Øvelser i underarmsgreb - omfattende reference

Skaber grebøvelser underarme?

Løfte tunge ting, inklusive din egen krop, ved hjælp af din håndgreb, vilbygge underarmstyrke. En simpel ændring gør dissetræningdu gør allerede endnu mere effektiv påbygningden styrke.



(glad musik) - Hvad sker der med ThenX elite atleter? Det er Chris Heria. Velkommen til en anden artikel fra Official ThenX i dag skal vi træne en underarm.

Nu gør et stærkt greb alt nemmere, uanset om du hænger ovenfra eller løfter vægte. Et stærkere greb giver dig mulighed for at skubbe hårdere, spænde flere muskler og tvinge din træning. Men tværtimod, hvis dine underarme er svage eller underudviklede, vil dette faktisk begrænse din træningsintensitet til andre muskler i din krop.

For eksempel, hvis du løfter det hængende ben, kan du kun gøre så mange benløftninger, som dit greb giver dig mulighed for at hænge på baren. Uanset hvor mange benløfter du faktisk kan gøre, hvis du vælger det, er du færdig. Og det samme med vægte, når jeg løfter marken, kan jeg kun bruge så meget vægt og gøre så mange reps som mit greb tillader mig at gøre.

ankelvægt øvelser



Så selvom der er andre muskler, har jeg min krop, været klar Fået mere vægt og flere reps, vil jeg ikke være i stand til at opnå disse gevinster, da din grebsstyrke begrænser, hvor meget du rent faktisk kan holde. Faktisk er næsten alle de øvelser du gør, det første kontaktpunkt er dit greb, hvorfor et stærkt greb automatisk gør alt meget lettere. Og faktisk får du meget mere fordel, fordi du kan holde længere, når du laver dine reps, du behøver ikke bare fokusere på at prøve at hænge.

Faktisk kan du fokusere på din form, teknik og så meget vægt og gentagelser som muligt, som du ellers ikke kunne have uden at have det rigtige greb. Når du træner dine underarme, vil du sikre dig, at du samler alle musklerne i dine underarme, såsom anconeus, brachialis, radial brachial, pronator teres osv., Og sørg for at du bruger de korrekte bøjninger og strækninger. .

Så der er meget af musklerne i din underarm, så f eller denne træning, vi rammer dem alle. Så til den første øvelse skal vi lave håndledskrøller, og efter denne øvelse bruger jeg let vægt, så vi går videre og lægger vores underarme på knæene. Nu kan du udføre denne bevægelse en ad gangen, hvis du virkelig vil fokusere på din teknik og form.



Vi gør begge på samme tid. Har et rigtig stærkt greb. Lad hændernes vinkler hænge lige ned.

Gå derefter videre og bøj dig op og hold armene lige. Du skal føle det op til dine skuldre. Kom ned igen.

Lad os gå efter 15. (optimistisk musik) Heria-musik ♪ - Okay, så du vil sikre dig, at denne topto break virkelig har godt engagement og bøjning. Jeg fortsætter og sænker dette felt for at få en lidt lavere vinkel. Så hvis jeg lægger min underarm på mit knæ, bliver min arm mere vandret.



Det giver mig bedre bevægelsesområde for hver enkelt rep. Okay, så nu skal vi gøre hans supinerede greb sådan. Lad os gå videre og grave vægtene, lad os angribe dem begge på samme tid, som du kan se, jeg har dem helt ned i fingerspidserne, jeg fortsætter, bøjer fingerspidserne og krøller derefter resten af ​​min håndled hele vejen op (optimistisk musik) ♪ Heria Music ♪ - Okay, lad os nu gå i en anden vinkel.

Vi holder armene lige ned og holder dem så stramme som muligt, vi løfter vores håndled lige op, så fra denne neutrale position op 15 gange. (Upbeat music) Okay, nu skal vi bare skubbe sådan. (Upbeat musik) Så vrider vi det.

Og sørg for at holde det så tæt som muligt. Mist ikke dit greb. Dette sikrer, at du bruger dine underarme bedst muligt.

Okay, lad os gribe en og en Få din arm bøjet. Placer din albue direkte på dit skød. Giv et lille twist 10 gange.

Ærligt, bare sådan. Nu ude. (glad musik) Okay, skift arme. (optimistisk musik) Okay.

Okay, vi trækker vægtene lidt tilbage. Lad os gå i et par calisthenics-bevægelseselementer. Okay, det første skridt vi har, er palmeudvidelser, så hvis du lige er begyndt, kan du gå videre og gå mod væggen, læg dine hænder fladt mod væggen, spred dig fra hinanden dine fingre og tryk dine ankler ned, hold armene lige for at aktivere dine underarme.

Afhængig af vinkelens intensitet vil dette gøre denne bevægelse til en udfordring. Så jeg vælger en lavere vinkel på kassen, jeg lægger mine knogler lige på hjørnet. Jeg skubber helt op og helt ned. (optimistisk musik) De ser ikke skøre ud, men de er superintensive.

Okay, vi ændrer vinklen og kommer tilbage til væggen. Nu er vores hænder sidelæns. Samme ting, jeg skal trykke fra mine knogler. 10 reps. (Glad musik) Og peg derefter hænderne ned. ♪ Heria-musik ♪ - Og tro det eller ej, dette hjælper din håndstand, balance og kontrol enormt og bliver også forsømt hårdt for det meste.

Faktisk gør du ikke dette og udøver mange ting, der involverer at lægge for stort pres på håndleddet, hvilket kan resultere i alvorlig skade. Jeg vil fortsætte med denne bevægelse. Vi gjorde det på den måde.

Nu vil jeg have dig til at have dine hænder nede. Og vi vil skubbe i den modsatte retning. Lad os gå efter 10 Og igen, hvor meget du læner dig, og vinklen, hvor du gør dette, gør det virkelig svært, og hvor meget vægt der faktisk anvendes. (optimistisk musik) Whoo, okay, sidelæns. ♪ Heria-musik ♪ (optimistisk musik) - Nå på den måde. (ophidset musik) Okay, inden vi går videre til næste øvelse, vil jeg lave en bevægelse, der minder meget om denne bevægelse, og som lægger mere vægt på fingerspidspresset og fingerspidsstyrken.

Vi skal lave fingerspidsudvidelser. Så igen, kom ud og denne gang i stedet for at bruge vores knogler, skal vi trykke med fingerspidserne. (optimistisk musik) ♪ Heria-musik - For de af jer, der er modige nok til at begynde at udøve fingertuppens push-ups, er dette den perfekte måde at komme i gang.

Okay, denne næste øvelse er endnu en calisthenics-øvelse, du kan bare gøre det på væggene eller du kan bringe det på gulvet. Disse vil være håndledsruller. Vi lægger hænderne sammen, og som du kan se, begynder jeg ved mine håndled helt ned.

Jeg ruller mine håndled til toppen af ​​mine ankler, næsten som en triceps-forlængelse. (Glad musik) Okay, lad os gå i vægt igen. Vi tager en vægtstang kan øge vægten.

Men når du starter, bruger vi barbell alene. Så jeg holder vægtstangen omkring skulderbredde fra hinanden, jeg holder vægten lidt fremad, som du kan se, jeg giver den lige nedadgående vinkel. Også fra mit håndled, for at virkelig tage hele vægten, når det kommer til løft, skal jeg være foran din krop, som har den vinkel.

hvordan man stopper en charley hest

Så hold skuldrene stramt Kast tilbage, hold armene lige. Vi løfter 10 gange. (Glædemusik) ♪ Heria-musik ♪ - Okay, lad os nu lægge det bag din ryg. Håndter omkring skulderbredde.

Ryg lige, skuldre stramme, arme hængende lige ned nedenunder. Denne gang skal vi gøre den modsatte krølle. Men fingrene går helt ned, krøller dem helt op og krøller derefter resten af ​​dit håndled.

Lad os gå efter 10 musik) ♪ Heria Music ♪ - Okay, vi slutter med en god ol 'barhang. Vi er bare nødt til at prøve at gøre så mange forskellige hængninger som muligt, og endelig når du har opbygget nok styrke, skal du prøve at gøre det samme med en arm, så fortsætter vi og laver et par barhæng. (Upbeat music) Okay, vi skal tage denne dong til det næste niveau. lad os lægge lidt vægt på. (optimistisk musik) Whoo, okay, vi var nødt til at afslutte denne lille rutine med lidt ekstra kredit.

Tak fordi du så med. Dette er faktisk den første runde i rutinen. Du vil gøre hele fire runder for at gennemføre denne underarmstræning.

Og hvis du nød denne træning, gå videre og smadre! Del denne artikel med en ven, der prøver at tjene penge og abonnere, hvis du ikke allerede har søndag kl. USA østlig tid.

Og glem ikke at kommentere, for hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter af en upload, har du altid en chance for at vinde gratis ThenX-tøj i hele livet, gå til ThenX.com og blive medlem. Og få fuld adgang til alle vores træningsprogrammer, teknikker, guider og daglige træning, der vil knuse dig.

Download ThenX-appen fra App Store for at tage vores træning med dig overalt. Og slut dig til de millioner af andre ThenX-atleter rundt om i verden for at få den bedste form i deres liv nu. Og glem ikke at komme forbi ChrisHeria.com for at hente din egen vægtvest.

Vi har lige frigivet helt nye farver og størrelser. Gør dig klar til ankelvægtene dernæst. Og for alle, der elsker musikken på kanalen, uploader jeg musikken meget snart og ser alle kommentarerne.

Hvis du vil være den første til at få musikken, så følg mig på Spotify og SoundCloud. Jeg begynder faktisk at poste på min So andCloud meget regelmæssigt, så kom der tidligt, abonner på SoundCloud og Spotify. Når vi har 10.000 abonnenter på min SoundCloud, frigiver jeg al ThenX-musikken tak for at se.

Vi ses næste søndag kl. 20.00, USA, østkysttid.

Skør kærlighed, fred ud. (blid svingning) ♪ Lyt lige her, lille mor, dårligt. ♪♪ Den måde, jeg får dig til at føle, at du lige har skåret en taske ♪♪ Det er værd at Feni og Gucci, du ved, det er mig, jeg er tålmodig ♪♪ Penge kommer, når det vil ♪♪ Jeg er tålmodig ♪ (glad musik)

Hjælper håndgreb underarmen?

Fordele ved at bruge enhåndtagforstærker

Det er ikke kun godt for fingre, men ogsåhjælperved at styrke dine håndled ogunderarmmuskler.
22. juni. 2021

Håndgribere bruges ofte af atleter fra calisthenics eller af mennesker, der er klar over vigtigheden af ​​underarmsøvelse. Er de gode eller dårlige? Mit svar vil være ja og nej. Hvorfor er de gode, fordi de får hænderne til at arbejde isotonisk i stedet for isometrisk, men du kan vælge: træne isometrisk med dem også.

ræv mtb stød

De er også små og lette at bære. Hvorfor er de dårlige? Fordi det er svært at træne tommelfingrene med dem. Du kan ændre den måde, du bruger dem på, men jeg tror, ​​der er andre måder at arbejde alle dine fingre på en gang, så skal du bruge dem? hvis du vil, ja, men slib håndgreb er af den grund, som jeg forklarede tidligere, ikke er nok, skal du bruge dem? Nej, jeg bruger dem personligt som et værktøj til at finde ud af, om jeg er overtrænet eller ej.

Så hvad er nogle alternativer, som du kan bruge til at gøre dine underarme til skydevåben? Med størstedelen af ​​verden i en slags lockdown i disse dage vil jeg tale om øvelser, du kan lave derhjemme, der er gode til både muskler og fingre. Døde hænger w Med håndklæder. Brug af håndklæder som et hængende værktøj er en meget effektiv måde at pleje dine underarme på.

Du har brug for to håndklæder til at holde fast i en døråbning. Hvis du ikke ved, hvordan du fastgør håndklæder i døråbninger, se se på mine fire forskellige måder at lave kropsvægtøvelser derhjemme. Når du lægger håndklæder i døren, er det vigtigt, hvordan du tager fat i håndklæder.

Du kan føle smerte, når du når op med tommelfingrene. Men hvis du når håndklæderne med tommelfingrene, er dette en smertefri version. Du kan justere belastningen med dine fødder.

Da de antagonistiske muskler i underarmen altid ikke fungerer, kan dette føre til problemer i det lange løb. Balancering af ekstensorer og flexorer forhindrer skader. Der er to øvelser, jeg laver for at konditionere underarmsforlængelserne.

Den ene er finger-pad push-up. Det pumper ikke forlængerne af underarmene, men det gør dine fingre godt. Ting, du skal huske på, når du laver push-ups med fingerpuderne.

Anbring fingrene på dine fingre, ikke spidserne. Oprethold også spændinger gennem dine fingre, tommelfingre og håndled. Hele din underarm skal fungere som en enhed.

Spred fingrene fra hinanden for at fordele din vægt jævnt. Din tommelfinger skal placeres et eller andet sted bag din anden finger, og dine tommelfingre skal også være lige eller være let buede; bevæg ikke fingrene på overfladen; find et sted, der ikke er glat. Du kan starte ved væggen og gradvist gøre det sværere.

Tre gentagelser af to eller tre sæt er et godt startnummer. Foretag ikke mere end 5 reps i et sæt. Beting dine fingre.

Alt over 5 reps kan arbejde på brystet og skuldrene, hvilket forstyrrer din regelmæssige top-push-rutine. For det andet er det, jeg kalder en rivaliserende håndøvelse. Ud over at lukke, er det meningen, at dine fingre også vil åbne; denne øvelse vil styrke denne funktion.

Du lægger fingrene på den ene hånd oven på den anden. Tryk derefter fingrene ned, indtil de er samlet. Flyt ikke din hånd væk fra dine håndled.

Kun dine fingre skal bevæge sig. Spred fingrene op igen. Du vil justere vanskelighederne ved at justere den kraft, du udøver, ved at trykke hånden ned.

Gør det langsomt og gør det foran et spejl, så du kan kontrollere din form. Du kan udføre 6 til 8 reps på 3 eller 4 sæt. Og glem ikke at justere skubbekraften i henhold til dine sæt og reps.

Som altid, hvis du har spørgsmål, skal du lade dem være i kommentarfeltet nedenfor. Indtil næste gang skal du være opmærksom.

Forøger forstærkere af håndgreb underarmen?

Ja,gribereabsolut viløgeditunderarmens størrelse. Du kan dog ikke købe de billige, modstanden er for lav til at den kan fungere længe.

Gør underarmsgreb dine underarme større?

Ikke kun vil styrkedit grebgiver dig mulighed for at trække tungere vægte, men tykkere,stærkere underarmeviljelavedu ser mere defineret og muskuløs ud.24. jan. 2014

Forøger håndgribere underarmens størrelse?

Håndgribereoprindeligt oprettet for at forbedregrebstyrke ikke tiløgedetunderarmens størrelse, men de hjælper stadig med udviklingen af ​​stærkere og størreunderarme.Håndgriberevil hjælpe digstyrkeBrachioradialis og Flexors til at hjælpe dig med at vindeunderarmens størrelse.10. aug 2020

Kan jeg tage håndgreb hver dag?

Ved brug afhåndgribere hver dagvil bestemt være en fysisk udfordring, og jeg glæder mig bestemt til. Den plan, jeg har angivet, starter relativt let, så efter dag 10 begynder den at rampe op. En vigtig ting attagebemærk, er, at du altid skal varme ordentligt op, inden du træner.17. apr 2021

Er grebsforstærkere det værd?

Forhindre skader på grund af svagGreb

Svaggrebforhindrer ikke kun dine fremskridt, men det kan også medføre alvorlige kvæstelser. At have en stærkgrebforhindrer dig i at pådrage dig sådanne skader. Mange læger vil også anbefale, at du bruger enhåndforstærkergradvist at komme sig efter sådanne skader.
24. nov. Feb 2020

Er 13 tommer underarme gode?

Hvor imponerendeer 13 tommer underarme? Forskningen er klar. hvis duhar 13 tommer underarme, så er din størrelsegodtover gennemsnittet, hvilket er lige omkring 9,5 ”for kvinder og 11tommerfor mænd. Fangsten er, at mange mennesker, der er i træning, kan lide at måle deresunderarmanatomi, mens den er bøjet.1. mar 2021

Er 11 tommer underarme små?

Selvom de ikke nødvendigvis er detlille bitte,11 tommer underarmevil heller ikke dreje hoveder på gaden. For en kvinde dog11 tommer underarmeer bestemt mere imponerende i den forstand, at de er over gennemsnittet i omkreds. Den dårlige nyhed er, at få kvinder har det11 tommer underarmefordi de er sunde.1. mar 2021

Kan jeg træne underarme hver dag?

Det ultimative spørgsmål:Kandutræning underarme hver daguden at løbe ind i problemer? Ja digkan træneditunderarme dagligtuden overtræning. Mange mennesker, der udfører manuelt arbejde, er naturligtuddannelsederesunderarme hver dag, og de har muskulaturen til at bakke det op (se bare på en smedunderarme).2. mar 2021

kvinders cykelulykke

Kan jeg bruge håndgreb hver dag?

Dukanderefter træne dingrebstyrkeved brug afen række forskellige metoder, herunder høj / lav reps, excentrisk reps, isometrisk reps og drop sæt. Dukantoggreb hver dag, så længe du ikke laver for mange sæt af en bestemt protokol (maks. 4 sæt).18. nov. Feb 2020

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.