Vigtigste > Øvelser > Underarmeøvelser med håndvægte - besvare spørgsmålene

Underarmeøvelser med håndvægte - besvare spørgsmålene

Hvordan gør jeg mine underarme større?

Med fåøvelser, kan du ramme alle muskler og måder, hvorpå underarmen bevæger sig:
  1. Håndledsbøjning. Sidd på en bænk, hvil dinunderarmepå dine ben, håndfladerne vender opad.
  2. Håndledsforlængelse.Gørden samme grundlæggende øvelse som ovenfor, men med håndfladerne nedad.
  3. Omvendt biceps krøller.
  4. Zottman krøller.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. I dag taler vi om underarmene, og vi skal konstruere den perfekte træning i underarmen.

Som altid bruger vi videnskab og anatomi til at understøtte vores arbejde. Hvis du vil have dig til at få videnskaben tilbage i aktion, tager det et kig på dine underarme for at indse, at der foregår meget her. Der er mange muskler, der arbejder sammen for at skabe underarmens forskellige handlinger.

Det handler ikke kun om håndledskrøller og håndledsforlængelser Faktum er, at når du laver dine håndledskrøller og gør dine håndledsforlængelser på denne måde, efterlader du noget overskud på bordet. Jeg vil vise dig, hvad du kan gøre for at forbedre disse handlinger. Selvfølgelig skal du tilføje dem.

Hvorfor? Fordi underarmen har forskellige funktioner her. De kunne se, at bare ved at bevæge mit håndled på forskellige måder, kunne jeg selv aktivere forskellige områder af underarmen. Hvis jeg gjorde dette - dette kaldes ejerafvigelse - kan du se, at der er forskellige områder af underarmen, som jeg ikke arbejder på.

Det samme gælder her. Hvis jeg skulle gå i den modsatte retning, den radiale afvigelse, kan du se et bestemt område af underarmen, der skaber denne handling. Vi kan også se, at hvis jeg bare inkluderer mit håndled, får jeg en grad af aktivering i underarmen, men når jeg begynder at inkludere fingerbøjningerne, er der et helt andet aktivitetsniveau, der fortsætter.

ritchey vejlogik gennemgang

Hvis vi går ind i pronation her, kan vi se, at vi får svar i et bestemt område af underarmen. Hvorfor fokuserer vi på et par applikationer, når vi skal inkludere dem alle? Jeg gør det let for jer. Jeg vil tage den rigtige mængde af alle de ting, vi har brug for, og vi vil lede dig igennem dem trin for trin.

Så lad mig gå igennem hver af øvelserne. Og som altid, i vores perfekte træningsprogrammer, giver jeg dig sæt og reps til at gøre hele træningen til sidst. Lad os begynde at konstruere denne perfekte underarms træning.

Vi fortsætter med disse startende håndledskrøller og hvad vi skal gøre i stedet for fordi jeg ved, at jeg sandsynligvis løftede nogle øjenbryn, da jeg sagde, at dette ikke nødvendigvis var optimalt. At gøre dine krøller sådan. Der er en grund til det.

Der er faktisk to. Den første er, at når vi begynder at blive trætte, ved vi, at vores kroppe er mestre til at kompensere; du finder en måde at få bevægelsen til at gå, selvom det ikke nødvendigvis er, hvordan du vil gøre det, så når du bliver træt og mister evnen til at bøje dit håndled, gæt hvad? dine biceps er i en perfekt position til at tage føringen. Det er ikke det, vi leder efter, når vi prøver at bygge større underarme.

Biceps prøver bare at løfte bjælken for at udføre det arbejde, som underarmene ikke kan gøre. Sig til dig selv, 'Nå, jeg hørte, at hvis jeg gik bag ryggen, kunne jeg tage biceps ud, og vi kunne krølle og løbe på den rigtige måde. 'Ikke nødvendigvis fyre.

Du kan endda sige, at hvis jeg går nedenunder til bænken - og jeg har lavet masser af det - er det også bedre. Her kan du også se, at biceps bliver taget ud, så jeg er på rette spor. Folk, du er muligvis på rette spor, men du er på det rigtige tog, fordi dette ikke nødvendigvis løser det større problem.

Det større problem er: hvad sker der i al denne tyngdekraft? Vi tillader stangen at synke ned i vores distale fingre - måske endda bevidst - når træthed øges. Masser af belastning ned til de distale metakarpale knogler, og jeg sendte en hel artikel om, hvordan dette er den førende årsag til medial albuesmerter, som vi beskæftiger os med. Dette er, hvordan vi griber stangen, sådan griber vi, når vi ror.

Men når vi udfører underarmsarbejde, øges det i størrelse, fordi vi har en tendens til at udøve vores underarme mere regelmæssigt, når ugen skrider frem. Især hvis de er et af vores svage punkter. Vi fik at vide, at vi kunne udøve dem tre til fire gange om ugen.

Det, vi har i alle disse variationer, er synkningen af ​​stangen i disse distale fingre her. Det vil overbelaste den mediale albue, c smerter i den mediale albue. Selvom jeg laver den omvendte vægtstangkrøller, kan du se, at jeg stadig får den samme effekt.

Denne bjælke begynder at rulle dybere ind i mine fingre, når jeg træt. For at modvirke det er der en bedre. Og jeg gør dette med en kabelmaskine.

Du kan straks se, at jeg har bøjet min albue. Jeg tog biceps ud af denne. Jeg skubber væk nu.

Den anden ting, der sker her, er at når jeg skubber væk, får jeg ikke kun en mere intens sammentrækning af underarmens muskler, som du vil føle ved andet forsøg - du behøver heller ikke bruge et kabel. Du kan bruge et bånd, der betyder, at du får en mere intens sammentrækning, og når jeg trykker ned med håndleddet, sænker jeg håndtaget ned i håndfladen end mine fingre. Hvis du gør dette tre til fire gange om ugen, kan du udøve underarmens krøllefunktion uden disse ulemper og negative effekter, der kan strække sig til albuen og forhindre dig i at lukke dine underarme i første omgang træne.

Den perfekte træning i underarmen ville ikke være komplet uden at bære den. Du vil gøre en masse af disse, og der er en grund til det. Underarmene har også stor udholdenhed og evnen til at gribe og holde i lange perioder.

Ikke kun fordi vi bruger dem hele dagen, men vi ved også, om vi, Gud forbyder, har været i en kamp for overlevelse, hvor vi vil være i stand til at holde ud og holde fast for evigt. Så vi træner dem med en række bærer imellem hver eneste øvelse, vi laver i denne træning i dag. Gå rundt om et skød, kom tilbage, lav et nyt sæt, og gentag processen.

Når vi vender tilbage til bærerne, ender vi med den ultimative test af muskeludholdenhed i vores underarme, armen hænger. Men indtil videre skal du øve dine transporter mellem hvert sæt på hver øvelse, du laver i den træning. Lad os flytte til den modsatte side af forgrunden Arm: håndledsforlængelse, vi ved, at det er kritisk, vi talte i starten, at jeg sagde, at dette ikke nødvendigvis var den bedste vej at gå.

Der er en grund til dette. Vi skal vide nu, hvis vi ser på fysikken i, hvordan vi udfører denne øvelse, ved vi, når hånden kommer op i fuld udstrækning, tyngdekraften arbejder ned gennem håndleddet, og der er mindre kraft her, som om tyngdekraften er vinkelret til håndleddet. Så vi fjerner spændingen fra underarmen, når vi nærmer os spidsen.

Vi kunne løse det ved at gøre dette stående. Hvis vi gjorde dette stående - den anden vej ville vi gerne gøre det med denne modsatte rolle. Så hvad jeg har gjort før, har jeg vist folk, jeg strækker håndleddet ud til højre igen for at rejse sig.

Du kan se, at selv øverst i fuld forlængelse er jeg stadig helt vinkelret på tyngdekraften. Når det er sagt, gør min underarm meget arbejde med at holde det op. Så vender jeg den modsatte side.

Så jeg begynder at gå til venstre, højre, venstre, højre. Hvad jeg laver er, jeg vil gerne gøre denne stige-stil, fordi jeg har en anden mulighed her. Når jeg var i denne stående stilling, kunne jeg arbejde med en anden underarmsmuskel kaldet den brachiale radiale, der kommer ind her i vores underarm.

Så alt hvad jeg skal gøre er at lave en omvendt krølle. Så jeg kan gå i et stigeformat. Jeg kan rulle her et sekund og derefter gentage en omvendt krølle.

To sekunders rulle og derefter to omvendte krøller. Rul i tre sekunder og derefter tre krøller. Jeg prøver at arbejde mig op ad en stige så højt som muligt, indtil jeg fejler.

Hvad gør vi nu? Tag disse håndvægte op, vi bærer dem hele vejen rundt, tilbage på plads, så laver vi endnu et sæt. Dernæst har vi den radiale afvigelse og den ulnære afvigelse. For nogle af jer har du aldrig hørt om disse vilkår.

Jeg fortæller dig, at du skal arbejde på disse ting for en komplet og perfekt underarmstræning, fordi der er en grund til det. Hvad vi taler om - radial afvigelse og ulnarafvigelse - er, hvordan håndleddet bøjes i dette frontplan; det handler ikke kun om bøjning og udvidelse, som vi diskuterede. Det handler også om evnen til at bøje på denne måde.

Så når vi kommer til radius, den øverste laterale knogle i vores underarm her, er det en radial afvigelse her, den nederste knogle i vores underarm, det er den ulnære afvigelse. Du kan se, når jeg foretager den radiale afvigelse her, du ser aktiviteten af ​​underarmens muskler. Så hvorfor prøver vi ikke at træne denne bevægelse? Selvom det er lille, skal vi arbejde på det, og du har sandsynligvis set folk foreslå ting, du kan gøre ved det.

For eksempel med en forhammer. Og de holder sleggeren ved deres side for at arbejde på den radiale afvigelse. De løfter den vægtede del op.

Nu arbejder vi på vej tilbage. For en ulnarafvigelse vender vi slaghammeren og løfter den op igen. Problemet er, at vi ikke alle har slaggehamre.

Så hvad gør vi? Vi gør noget med et reb i gymnastiksalen. Alt du skal gøre er at tage rebet ned herfra, tage et håndtag og stå pænt og tæt. Læg din hånd ved din side.

Nu hvor du kan reb din hånd ned nedenfra, vil vi gå ned sådan fra neutral eller lidt radial afvigelse ned i ulnar afvigelse. Bare fordi. Dejligt, langsomt og kontrolleret.

Du laver et sæt af det, går gennem gymnastiksalen med dine babybærere, kommer tilbage, gør et andet sæt, hver arm, selvfølgelig. Så kommer vi tilbage og vender den vej. Når vi er her nu, tager vi håndtaget herfra.

mountainbike stier bøje Oregon

Nu skal vi redigere radiale afvigelser. Herfra går vi ned for at skubbe ned i rebet med den lille side af vores hånd for at skubbe vægten ned og gå i radial afvigelse. Du kan se det hver gang.

Tryk der gennem din lillefinger, så kommer du i radial afvigelse og kommer ned igen. Dybest set peger den ende ned mod gulvet, og så vil du ende med at den peger foran dig. Igen, folk, vi arbejder på begge sider af gymnastiksalen, som altid, med en anden bær, kom tilbage og gå videre til næste øvelse.

Nå, supination og pronation. Folk, det er ikke sådan. Du ser folk gøre dette hele tiden.

Du falder faktisk i pronation og supination her, fordi vægten drejer i din hånd. Du forsvarer dig ikke mod denne bevægelse. Men vi kan gøre det.

Igen går du tilbage til rebet for at gøre dette i pronation her, hvad jeg laver er at holde rebet sådan, og nu skal jeg bruge det på den måde igen. Jeg presser fingrene ind i rebet her for at udtale min underarm. Bare fordi.

Herfra, fra en supineret position, vend underarmen over, skub ind i rebet med den finger, og jeg får den modstandspronation på hver eneste rep. Du kan se det her i bunden af ​​underarmen, hvordan det fungerer, når jeg går ind i pronation herfra hver rep. Hvad du vil gøre er at gøre dette til et fiasko og derefter selvfølgelig gå gennem gymnastiksalen med din slynge.

Kom nu tilbage og gå omvendt. Hvis jeg vil lave supination her, lægger jeg min hånd ud til siden og prøver nu at dreje den udad, tilbage til maskinen. Al underarmssuppinationen, der foregår her for at få det der.

Nu ved vi, at biceps naturligvis er en supinator. Men det er ikke den eneste. Vi har en supinator-muskel i underarmen, som du kan se for at opnå dette, det er det, vi prøver at gøre.

Jeg siger dig, disse muskler er aldrig modstået. Især hvis du laver denne øvelse med håndvægte. Så du vil reagere på ekstra modstand ret hurtigt for at forstørre dine underarme.

Så lad os sørge for, at vi gør det. Okay fyre. Næsten færdig, men nu vil vi udarbejde de iboende håndmuskler, jeg talte om, så afslutter vi med denne sidste test - den slidte hængende test - for at lægge sidste hånd på denne træning.

Nu kommer vi til iboende håndstyrke. Du undrer dig sandsynligvis, ”Hvorfor er dette virkelig vigtigt? Vi taler om min underarm, Jeff. ”Du så helt i starten, at aktivering af vores fingre har en dramatisk effekt på, hvad der foregår i vores underarme, fordi alle disse sener og muskler løber gennem underarmene ind i vores fingre.

Så vi vil arbejde på det. Det seje er, at du kan gøre det med en krave. Du tænker sandsynligvis, 'Nå, jeg har ikke de gamle rippere længere.' Ja, du kan tage en af ​​disse kraver fra gymnastiksalen og presse din hånd her.

Hvad laver det? Nå, selvfølgelig tager det disse fingre og flytter dem fra denne lige position her til denne bøjede position. Så vi ved, at vi får en aktivering af underarmen. Men for at indarbejde det kan jeg godt lide at sætte sætninger til fiasko her, og når jeg er færdig, tager du tilbage.

sauna før eller efter træning

Slip spændingen, fordi du ikke vil være i stand til at gøre dette, hvis du holder fuld spænding. Nu tager du bare lidt spænding, og så går jeg og bevæger mit håndled i forlængelse og ned i bøjning, i forlængelse og bøjning, forlængelse og bøjning, bøjning, da jeg stadig kan holde noget spænding her, bliver meget aktiv på grund af aktiv insufficiens vanskelig Det vil være vanskeligt at opretholde styrken her. Men jeg prøver at arbejde på det.

Jeg forsøger at opretholde evnen til at indgå kontrakt og skabe styrke, selv i en forkortet form. Så jeg har en smule spænding frem og tilbage i håndledsforlængelse og bøjning, indtil jeg ikke længere kan gøre det. Så det er dybest set et drop set burnout.

Mislykkes blå mærker og mislykkes derefter frem og tilbage, indtil du ikke længere kan kontrollere det. Du gør det igen på hver side, med din bæring mellem hver enkelt. En sidste, sidste, opslidende test for at få det sidste søm i den kiste. Vi laver armbøjlerne, I ved, hvor meget jeg er fan af de døde armbøjler.

Det, vi laver her, prøver at holde ud så længe som muligt. Nej w, i en god situation, frisk, 1:40 er en god tid. Det er en god gennemsnitstid.

Det jeg leder efter her er, kan du vente et øjeblik? Selvfølgelig vil du begynde at glide ud. Stangen begynder at glide ind i dine fingre. Af alle de grunde, vi talte om i starten, så prøv ikke at lade denne stang glide ind i de distale fingre på albuen på grund af den belastning, den lægger på.

Virkelig klemme. Virkelig hold, alle gentagelser, alle teknikker. Det er ikke meningen at være en fem minutters underarms træning.

Hvis du har problemer med underarme, hvis du lider af manglende styrke, hvis du ikke har den passende størrelse; Du skal træne dem ligesom enhver anden muskel. Dette betyder, at du er nødt til at tage ansvaret for dette program og begynde at integrere det i det, du laver nu, et program, der ikke overser noget i vores træning og beskriver alt dette trin for trin, så vi kan sikre, at vi opnå det hele, hvis du skal gøre det; det gør alle vores programmer. Du er forbi på ATHLEANX.com.

I mellemtiden, hvis du nød denne serie, skal du abonnere på vores kanal her og aktivere dine meddelelser, så du ikke går glip af nogen af ​​artiklerne i denne serie, jeg ved hvad jeg ellers skal dække, og jeg vil gøre mit bedste for at gøre det til de dage og uger der kommer for dig at gøre. Okay fyre. Vi ses snart.

Fungerer håndvægte underarme?

Hvorfor det virker: Dette træk sprængerunderarmeog gøres ofte i slutningen af ​​entræningtil udmattelsesstedet snarere end for et foreskrevet antal reps. Hvordangørdet: Holdhåndvægtetil siden med et overhåndsgreb. Hævhåndvægteforan dig, så albuerne danner 90 graders vinkler.

Er store underarme attraktive?

Er muskuløsunderarme attraktive? Ifølge udtalelser fra mange damer, som jeg spurgte under min forskning, finder de faktisk mændunderarme attraktive. Når fyre breder ærmerne op, kan du se knogler, vener og muskler, og det ser ud til at være tiltalende for en række kvinder.3. mar 2021

Kan jeg træne underarme dagligt?

Medmindre du bliver helt vild med lydstyrken, er der ingen grund til digkan'ttræne underarme hver dag. Ved at bygge større, stærkereunderarmedu vil være i stand til at håndtere mere vægt i både curling- og trækøvelser, hvilket øger stimuleringen på biceps og rygmuskler.17. jan Feb 2020

Hvorfor er mine underarme så tynde?

Det er også muligt, at dintynde underarmeskyldes din genetik. Hvis du er lidt høj eller simpelthen har mindre samlet muskler, fordeles din kropsmasse naturligt over et større overfladeareal, hvilket kan resultere i, at dine underarme ser lidt udtynd.4. mar 2021

Hvilken mandlig kropsdel ​​er mest attraktiv?

Torso. Ifølge en undersøgelse fra 2017 af den online sundhedsudbyder Dr Felix fandt 24 procent af kvinderne brystet at være detmest attraktive delaf enmandog 13 procent valgte mavenareal, hvilket betyder at overordnet havde torsoen mere trækkraft end nogen anden vedhæng.16. juni. 2017 nov.

Hvorfor er mænds underarme så attraktive?

Ifølge udtalelser fra mange damer, som jeg spurgte under min forskning, finder de faktisk detherre underarme attraktive. Når fyre breder ærmerne op, kan du se knogler, vener og muskler, og det ser ud til at være tiltalende for en række kvinder. Også at have muskuløsunderarmeer et symbol på styrke og hårdt arbejde.3. mar 2021

Vokser underarme hurtigt?

For at opbygge muskler skal styrken komme først. I modsætning til andre muskler i kroppen erunderarmmuskler tager normaltlængeretildyrkei størrelse. Den nøjagtige tidsramme, det tager at udvikle dinunderarmevil naturligvis variere meget afhængigt af faktorer som dine specifikke mål, træningsplan og selvdisciplin.

Er underarme værd at træne?

Sean Williams, en mest set forfatterens sundhed, motion, fitness, vægttab. Ja direkteunderarmstræninger “værdidet.' Du kan udvikle dig storunderarmegør deadlifts, men jeg ville ikke regne med det. Der er en grund til, at bodybuildere har bedre bodybuilding end powerlifters.

Er 11 tommer underarme små?

Selvom de ikke nødvendigvis er detlille bitte,11 tommer underarmevil heller ikke dreje hoveder på gaden. For en kvinde dog11 tommer underarmeer bestemt mere imponerende i den forstand, at de er over gennemsnittet i omkreds. Den dårlige nyhed er, at få kvinder har det11 tommer underarmefordi de er sunde.1. mar 2021

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.