Vigtigste > Øvelser > Hvor ofte skal du ændre din træning - omfattende håndbog

Hvor ofte skal du ændre din træning - omfattende håndbog

Er det dårligt at træne den samme træning hver uge?

Ubalancer i muskler kan føre til skade

'Afhængigt af typen aftræning,gør det sammerutine dagligt kan også skade din krop og kan føre til ubalancer i musklerne, hvis du konstant eruddannelsedetsammemuskelgrupper eller kun bevæger sig på et bevægelsesplan, 'siger Tucker.
14. september 2020



JESSIE: Hej, Jeff! JEFF: Yo ?! JESSIE: Øh, jeg vil meget hurtigt slippe noget fra dig. JEFF: Sikker. JESSIE: Så ved du hvordan du plejede at sige 'holde tingene friske og interessante'? Du kan gøre det med YouTube-introduktioner.

Jeg tror, ​​hvad er der gutter? Jeff Cavaliere 'er blevet lidt frumpy. JEFF: Okay. Nå, hvad har du JESSIE: Nå, først og fremmest.

sveder sænker blodtrykket

JEFF: Dude. Du stirrer bare. JESSIE: Ja.



De elsker det. Jeg mener, det er hvad jeg gør. Du kan virkelig godt lide det.

Okay hvad med det? 'Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com'? JEFF: Vil du have mig til at lave jazzhænder? JESSIE: Endnu bedre, 'Hvad sker der fyre ?! Jumpin 'Jazzy Jeff, ATHLEANX.com'.

Vente. Du voksede op i 90'erne, så du kan lide musikken fra 90'erne. Jeg har det.



Gør som Creed. 'Hvad med -a, alle sammen ?! Jeff Cavaliere -a, ATHLEANX.com -a'.Jeg vil fortsætte med at tænke på dem. Jeg har mange gode heroppe, ven .JEFF: Hvad sker der fyre! Jumpin 'Jazzy Jeff - ah, nej.

Det virker ikke Jessie. Jeg ændrer mig ikke, men jeg fortæller dig én ting, vi skal tale om forandring i dag, og forandring er et af de mest almindelige spørgsmål, jeg får stillet. Det vil sige 'Jeff, hvor ofte skal jeg ændre min træning?' Først skal vi forstå: 'Hvad betyder det?' Fordi der er mange ting, der kan ændres.

Du kan ændre dine øvelser. Du kan ændre dit træningsfokus. Du kan ændre den måde, du gør øvelserne på.



Der er så mange ting, du kan ændre - det tidspunkt på dagen, du træner. Så mange aspekter og variabler at ændre, men det vigtigste er, at du nogle gange bliver overdrevet og nogle gange ikke gjort nok. Så lad mig forklare Når du er nybegynder, er et af de store problemer med begyndere denne besættelse med at ønske at prøve alle de nye ting.

dækhåndtag

Der er alle de skinnende objekter, vi prøver at få fat i dem alle, og desværre vil det have en negativ indflydelse på din træningsfremgang, da en nybegynder skal fokusere på et par udvalgte øvelser og være bekymret for at gøre disse øvelser bedre. Da vi startede med Jessie og hans transformation, lavede vi ikke alle de smarte øvelser. Vi forsøgte at gøre det grundlæggende og holde fast ved det og hjælpe ham med at lære disse øvelser.

Inden for dette har vi nogle elementer til at ændre den vægt, han løfter under disse øvelser. Så tydeligvis for at øge hans styrke. Vi kunne ændre tempoet i, hvordan han udfører disse øvelser, når han bliver fortrolig med dem.

Frem for alt kan vi arbejde på at øge den intensitet, han kan levere under disse øvelser, så han med hvert nyt sæt, hver nye træning, kan levere mere og mere spænding og intensitet til de muskler, han forsøger at udvikle. Men når du prøver at gøre flere og flere øvelser, undrer du dig over at lære at gøre ting, som du virkelig ikke er god til. Jo flere øvelser du prøver, jo mere sandsynligt er det, at du ikke rigtig er god til det.

Så det er bedre at fokusere på disse ting her med et begrænset antal øvelser, nu hvor du er mere avanceret, har du li du ændrede dit rep tempo, øgede dit volumen og reducerede dit volumen, du ændrede øvelserne ved at øge vægten du kan løfte med det, og du har gjort fremskridt og overbelastet, hvor du kunne. Det er dog nøglen. På dette tidspunkt er du sandsynligvis klimakseret i mange af øvelserne.

I det mindste de drastiske ændringer, du kan foretage i din styrke, træningsvariation er en af ​​de større ting, du kan gøre for at se varige resultater. Så øget træningsvariation. Så hvis du tænker over det, har du nogensinde oplevet - går du i gymnastiksalen, og de har ikke meget der? som du kan arbejde med, og du bruger alt, hvad der er tilgængeligt for dig der? Du laver bænkpres, du laver pec-dæk eller noget.

Du gør alt, hvad der er der, bare fordi det er alt, hvad de har, og du stadig vil have en god træning. De har ikke engang tunge håndvægte, så du virkelig får den normale træning, du ønskede at lave. Hvis du gør dette, kan du næppe bevæge dig rundt på hotelværelset to dage senere, fordi du har glemt ting, du ikke har gjort i lang tid som et alternativ, du så mig lave en øvelse her på denne kanal - sig, at vi for nylig lavede et ansigtstræk.

Du tænker 'åh wow! Jeg har ikke gjort ansigtstræk i lang tid 'og du trækker ansigtet, og selvom du fint bærer masser af vægt hele tiden, trækker dine fælder regelmæssigt, din øvre ryg suger fra ansigtet, fordi du er for involveret i bevægelser er blevet effektive. Det er os, der prøver at komme her, når du bliver mere avanceret, prøv at finde måder at gøre dig selv mindre effektiv, din krop er mester for kompensation, hvis du gør ondt i dig selv, hvis du gør ondt i knæet, hvorfor starter så din rygsmerter? Fordi din dumme røv på en eller anden måde stadig går i gymnastiksalen og finder ud af, hvordan man humper rundt på det knæ, at smerten overføres et sted ned i kæden. Og du finder en måde 'Se! Jeg hænger ned, fyre! Mit knæ gør ikke længere ondt. 'I mellemtiden lægger min ryg mig rundt, du vil tilpasse sig hvad du gør.

flydende iv gennemgang

Du skal finde en måde at sikre dig, at du tvinger dem til at vænne sig til noget, de ikke er vant til. Det kommer med det næste koncept her om exerphobia. Så når vi taler om forandring, er dette en af ​​mine store øvelser.

Hvor mange øvelser kan du lide Måske skulle jeg have sagt, hvad er din yndlingsøvelse, men hvor mange? kan du lide? I så fald, hvis du kan begynde at fortælle mig, 'Åh, jeg nyder at gøre dette, dette, dette, dette, dette og dette,' så er det sandsynligvis på tide, at du stoppede, eller i det mindste valgte en af ​​disse øvelser for nogen tid tilbage . Når du begynder at kunne lide en øvelse, er det fordi du er blevet meget effektiv til det, og alt, hvad der bliver meget effektivt, er noget, vi faktisk gør. Hvis du har en squat-fobi, men som deadlift, er det måske tid til at begynde at lave squats, fordi der er en grund til, at du kan lide dette, jeg taler ikke om, 'Du kan gøre squat eller markløft, men du kan ikke gøre squat, fordi noget dræber dig, eller det gør ondt, eller i ryggen. Hun generer dig eller din knæ generer dig. 'Der er sandsynligvis noget, der får dette til at ske, og de er ikke det samme.

Hvis du vælger ud fra det faktum, at en af ​​øvelserne kun er vanskelig for dig med hensyn til dit anstrengelsesniveau, men en af ​​dem, er du faktisk rigtig god til det; det er når du vil begynde at bruge dem. Så hold op med at være bange for disse øvelser, og identificer i stedet dem, du ikke kan lide for tiden, og kom tilbage til dem, så får du den samme reaktion, når du vender tilbage til dem - den ændring - som faktisk er god til at udløse ny vækst og tilpasning . Endelig vil en kommentar til fedt tab organer altid forsøge at være meget effektiv i hvad vi gør.

Når du tror, ​​at dette er din første gang, måske har du foretaget et boksespring, boksespring, bruger du meget kraft til at komme op på boksene. Du er ikke rigtig god til at timing dit spring, timing dine arme med dine ben for at få et højere spring. Så alt dette ineffektivitet betyder, at du faktisk forbrænder flere kalorier, fordi du er nødt til at gøre en større indsats for at udføre hver eneste rep, men når du bliver en spring spring king - for det er alt hvad du gør igen og igen og igen ain - ja, fordi af denne effektivitet forbrænder du faktisk færre kalorier i samme aktivitet. Så hvad skal du gøre, når du prøver at fremme fedt tab? Prøv at finde en aktivitet, som du ikke har udført på et stykke tid; du bør altid prøve at variere de ting, du gør for at tabe fedt.

Især hvis du gør dem med en højere intensitet, da det ikke er meget kompliceret at gå eller gå på et løbebånd her i 45 minutter eller en time. Jeg taler mere om din burst træning, din HIIT træning, hvor du prøver at forbrænde maksimale kalorier på kortere tid. Du bør konstant prøve at variere de øvelser, du laver.

Så for her, fedt tab; Forøg altid udvalget af dine øvelser. Så folk, som du kan se her, er der igen mange parametre, og det hele afhænger af, hvad du vil træne for. Det afhænger også af, hvor du er i træningsfasen - du er begynder, eller hvis du er mere avanceret, er der ting, du vil gøre.

Der er altid variabler, som du vil ændre. Men faktum er, husk, dine kroppe er forbandede smarte. De ved, hvordan de skal tilpasse sig, og de prøver altid at få dig til at forblive den samme.

Du skal være klogere og tvinge forandring til enhver lejlighed, fordi du ved nøjagtigt den rigtige form for forandring på det rigtige tidspunkt. Folk, hvis du leder efter et program, der hjælper dig med at finde ud af, hvor du er i denne træningscyklus - hvad enten det er nybegynder eller avanceret, og du ved hvad du vil opnå - kan jeg hjælpe dig med at nå disse mål og komme Du kommer der meget hurtigere . Hvis du klikker på linket under denne artikel, gør vores programudvælgelsesværktøj netop det, hjælper dig med at forkorte din proces, bringe dig til det punkt, hvor træningsplaneten sparker ind og giver dig mulighed for at gøre dine fremskridt, mens du fortsætter.

Det er forbi på ATHLEANX.com, dine kommentarer og tommelfinger op, hvis du har andre forslag, der var bedre end Jessie om, hvad du skal gøre i introen, gem dem, jeg vil ikke høre dem! Jeg ændrer ikke min introduktion Okay fyre, vi ses snart tilbage her.

blå mærker eller blodprop

Er det OK at udføre den samme øvelse hver dag?

Gør den samme træning hver dager en ting. Men trænerhver daggenerelt er en anden. Svaret på dette spørgsmål afhænger af typen og intensiteten afdyrke motionat du ergør. Især til modstandstræning er hvile og restitutionsdage som regel lige så vigtige somtræningsig selv.7. august 2020

Hvor mange uger skal en træningsrutine vare?

Hvis du virkelig vil se resultater reflekteret på skalaen og fortsætte med at gøre fremskridt over tid, skal du forpligte dig tiltrænermindst fire til fem dage pruge. Men husk, du bygger op til dette. For at starte, vil du måske kun gøre to eller tre dage prugeog langsomt arbejde dig op til fem dage.

Løb er en så alsidig sport, at du kan lave stort set hvor som helst, når som helst, men hvor meget af det skal du lave i dag? Jeg er her i Girona, så jeg tænkte, at jeg hellere skulle få hjælp af GCNspaniels-præsentator Maya Maya, tak for at du er kommet til os nu, lad dig ikke narre af det faktum, at Maya kunne kaldes en cyklist fordi hun havde faktisk mange års løb som en professionel triatlet. Tak Heather ja, jeg har brugt meget tid på at cykle, svømme og selvfølgelig løbe, og jeg ved, at enten du, hvis du er ny i at løbe, eller du vil øge kilometertal eller få mig rundt, er det virkelig svært at få det perfekte punkt for at finde ud af, hvordan man gør det, ja, så i dag vil vi give dig en guide til, hvor mange gange om ugen du skal køre. Det er ikke så let som at løbe mere, løbe hurtigere, hvis du ikke er forsigtig med at skade dig selv, kan du opleve, at din præstation når plateauer, og kun hvis du ikke allerede har dit bord og smider dit løbesko ja løb er fantastisk til din kondition, der er til din mentale sundhed du jeg tror du en du har tendens til at slukke og bare let at nyde, men du skal være virkelig forsigtig og ikke stresse dig selv.

Vi giver dig nogle vejledninger, men du er virkelig nødt til at passe den ind i dit liv. Hvis du er ny til at løbe og lige er begyndt, er det virkelig vigtigt at opbygge tingene en efter en, så din krop har tid til at vænne sig til tilpasse sig denne nye stimulus. Så hvis du er en helt ny løber og kun løber to om ugen, kan du øge dette til tre gange om ugen - har mindst en dag efter hvert løb, så din krop har tid til at hvile og tilpasse sig, og når du begynder at boost dette, sørg for at du altid lytter til din krop, ja og hvis du har kørt et stykke tid og er vant til det, og du vil genbruge det for at forbedre din kondition eller til at træne bare for at få det tre kørsler op Vedligeholdelse af fire omgange om ugen er kun et mål, hvis du i øjeblikket kører tre kørsler om ugen, men føler at du har tid og energi til at køre et ekstra løb, overvejer at forkorte en af ​​de aktuelle kørsler, og du har energi til at tilføje 1 / 4 ja og prøv at køre dine løb i mindst 20 minutter, men ved at tilføje et ekstra løb om en uge, selvom det er kort, vil det gavne din kondition, når du løber til konkurrence. Så er et godt udgangspunkt faktisk en dag slukket, så din krop altid har en hel dag til at komme sig, nu er det ganske vist de fleste af os, der arbejder i en syv dages uge omkring t hat er et ulige tal, og ja du kan fortsætte med denne alternative dag løb, men realistisk set har vi mere tid i weekenden, så det giver mening at have din længere løb på samme tid hver uge.

Ja, og hvis du vil begynde at løbe, har du brug for mere struktur i din plan, men det betyder ikke, at du løber mere - du kan forbedre din præstation ved at løbe fire gange om ugen, men du skal udføre smart krydstræning og gøre it Vægt træning med det i tankerne, her er en guide til en svag struktur Søndag Sæt dit længere løb Tag en hviledag mandag tirsdag Kør og lidt konditionering Brug onsdag ja som genopretningsdag, torsdag løb og konditionering fredag ​​til genopretning og derefter lørdag en løb et valgfrit konditioneringsarbejde Hvis du vil øge dit løb til fem gange om ugen, så overvej at tage onsdagens genopretningssession og bytte det ud og gøre det til et let løb, men sørg for at holde intensiteten god og lav, og når Hvis du er i den anden ende af spektret og finder for mange, kan du reducere det til tre med. Hvis du bytter lørdagskørslen til en krydstræning, uanset intensitet, hastighed eller afstand, er dette en solid struktur at bygge fra fordi ved allo vinge din krop til at gøre det rigtig godt i sin session for at hvile og komme sig ind mellem hvile og afslapning, skal virkelig respekteres, men jeg vil gerne påpege, at der er en signifikant forskel mellem de to, nu har jeg inkluderet mandag som en hviledag og det skal det virkelig være, så det betyder ikke bare ingen løb, men slet ingen motion eller motion, og ja jeg ved, at du sandsynligvis stadig skal løbe på arbejde, og jeg siger ikke, du vil være i sengen hele dagen men det er en chance for dit sind og krop bare hele dagen gratis, og det er virkelig vigtigt at sikre dig, at du forbliver sund og reducerer risikoen for sygdom og smitte, og endelig er det en god ide at bare gå og nyde denne mandag, fordi du ' Jeg vil arbejde hårdt resten af ​​ugen for at komme sig, det er ens, det giver din krop en pause fra at løbe, så den kan vænne sig til den, kan justere træningsbelastningen fra de foregående dage, men det er anderledes, fordi vi laver bevægelser og vi stimulerer cirkulationen igen, så vores krop bare heler rigtigt, på disse dage kan du ødelægge alt, men du skal holde dig væk fra at løbe, fordi det ikke er en træning og derfor ikke er beregnet til at forbedre din kardiovaskulære kondition, det er kun der for at hjælpe din krop med at forberede dig til din halsFran yeah for Eksempel: du kan gå en tur i byen og gå på en cykel og se dig lide klasse eller endda svømme i den lokale pool, det er ligegyldigt hvor mange gange du planlægger at løbe om ugen, men hvis du vil intensivere dette, skal du sørge for du gør det trin for trin Gør det Du har sandsynligvis indset nu, at der ikke er nogen sort / hvid-regel om, hvor ofte du skal løbe hver uge. Kun du kan tage højde for alle de faktorer i dit liv sammen med dine egne løbende mål, jeg har været med siden din tid, tak Heather for at have mig, og jeg håber, at du nød denne artikel lige så meget som jeg bare klik her og hvis du gjorde Hvis du har smerter under løb og vil vide, hvornår du skal stoppe, og hvornår du skal komme igennem, kan du finde en artikel om det lige her

Hvordan ændrer jeg min træningsrutine?

Er det godt at lave push ups hver dag?

At lave pushups hver dagkan være effektiv, hvis du leder efter en ensartet træningsrutine at følge. Du vil sandsynligvis bemærke gevinster i overkroppens styrke, hvis du gør detgør pushupsregelmæssigt. For at få de bedste resultater, fortsæt med at tilføje variation til typerne afarmbøjningerdugør.22. juni 2018

Er det dårligt at træne om natten?

A. Traditionelt har eksperter anbefalet ikke at træne pånatsom en del af god søvnhygiejne. Nu antyder en ny undersøgelse, der blev offentliggjort 29. oktober 2018 i Sportsmedicin, at du kan træne om aftenen, så længe du undgår kraftig aktivitet i mindst en time førsengetid.1. april 2019

Kan du komme i form om en måned?

Tredive dage flyver forbi, men hvisduForbliv fokuseret,du kanopnå store resultater. ”Mens det er fysisk umuligt at gå fra overvægt og ud afformtil at ligne en Men's Health-dækmodel fra Memorial Day, ”sagde Fauci,“en måneder bestemt en rimelig tid til at se klare resultater med hensyn til fitness. ”5. apr. 2019

budget landevejscykel

Kan jeg komme i form om 3 måneder?

Og hvis du træner regelmæssigt, vil du med tiden få endnu flere fitnessfordele. ”Efter 6 til 8 uger, dukanbemærker bestemt nogle ændringer, ”sagde Logie,“ og ind3til 4månederdukan gøreen ret god overhaling af dit helbred og din kondition. ” Styrkespecifikke resultatertageomtrent samme tid.11. feb 2020

Er 3 dages hvile for meget?

En undersøgelse viste, at det tog 72 timerhvile- ellerTre dage- mellem styrketræning til fuld muskelgendannelse, mens forskning fra ACE Scientific Advisory Panel siger, at en restitutionsperiode kan være alt fra todageop til en uge afhængigt af træningstypen.22. oktober 2019

Er det OK at træne 4 dage om ugen?

Træning fireeller femgange om ugener ideel, men de fleste mennesker finder det uopnåeligt på grund af tidsbegrænsninger, så Mans siger, at det er bedst at sigte mod tre: ”Dette udsætter din krop for en stor nokuddannelsestimulus i heleuge, som gør det muligt for kroppen at tilpasse sig, blive stærkere, slankere og montør. ”26. okt 2020

Hvor ofte skal du ændre din bodybuilding træningsrutine?

Ikke helt. Du skal stadig ændre din bodybuilding træningsrutine. Du behøver bare ikke ændre øvelserne så ofte og du behøver bestemt ikke at bytte dem rundt i hver træning. Hvornår har du brug for at ændre din bodybuilding træningsrutine?

Hvad sker der, når du ændrer din træningsrutine?

På den ene side betyder det, at du skrider frem og bliver bedre. På den anden side kan din krop faktisk blive for vant til træning, hvilket forhindrer dig i at forbedre din kondition yderligere. Regelmæssigt at ændre din træningsrutine er nøglen til at udfordre dig selv og holde din krop gætte.

Skal du udføre den samme træningsrutine hver dag?

Generelt vil du ikke udføre de samme træningsbevægelser, aktiviteter eller rutiner med samme intensitet hver dag. 'Vores kroppe er utroligt smarte, og de lærer at tilpasse sig stress relativt hurtigt,' siger Alissa Tucker, mestertræner hos AKT Studios.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.