Vigtigste > Øvelser > Schwinn 5 i 1 gulvpumpe - besvare spørgsmålene

Schwinn 5 i 1 gulvpumpe - besvare spørgsmålene

Er Schwinn cykelpumper gode?

For dem der har brug for et simpelt lavtrykpumpeog find denne model, der passer til deres behovSchwinner en fantastisk værdi. Med en stærk metalbase, nøjagtig (hvis upræcis) måler og idiotsikkert hoved er det engodtmængde afpumpefor pengene.





det betyder ok, jeg synes det er nok her er luftpumpen, hvordan den går ud, jeg mener, du skal gøre det rigtigt, der er lige så dårligt, du er for høj, måske ikke, det er meget vigtigt, åh folk, jeg tror, ​​det kommer ikke ud, jeg kan ikke som venligst ok ja og så tror jeg, det var den første overflødige, der skubbede ham, og så stopper jeg denne artikel forbliver ikke, og jer oh se denne artikel, vær venlig at matte denne livsknap, vent ok tak, jeg vil også se hvordan det fungerer, sig det bare i min bil, vær så venlig ikke at have det sjovt med nyhederne, og så ja, jeg vil have dig til at have det sjovt, se denne artikel

Hvorfor fungerer min cykelpumpe ikke?

Sørg for, at du trykker hårdt nok til at placere sædet heltpumpemonteres på ventilen. Hvis detikkehjælp, kan din dækventil sidde fast, ellerpumpemontering (den ting du trykker over dækventilen) kan blive brudt. Inde ipumpeder fastgøres til stammeneren mikrobolt med en lodret linje.

Når det kommer til pumpning, betyder størrelse virkelig. Men større er ikke altid bedre. Så hvis du har en stor, er det ret svært at skjule og ser ikke særlig smukt ud.



På den anden side, hvis du har en mindre, kan du måske finde ud af, at det ikke betyder noget, hvordan du bruger det, hvor længe eller hvor hårdt Gå til det, det gør det bare ikke effektivt. Har en åben og ærlig samtale. Hvilken pumpe skal du købe og tage med dig, når du kører? Det er en stor ting - det er sjovt, men størrelsen er virkelig det største spørgsmål eller i det mindste slagvolumen, der bestemmer, hvor hurtigt du kan pumpe din pumpe op. Som nævnt tidligere passer mange pumper pænt i din baglomme og er også meget lettere.

Så du er nødt til at stille dig selv et par spørgsmål, når det kommer til at vælge. For det første, hvor ofte har du en tendens til at gøre dette? Fladt dæk under ridning og for det andet, hvor vigtigt er det for dig at få dit dæk meget hurtigt, hvis du får et fladt dæk - Ja, lad os prøve at kvantificere det, ikke? Lad os lave en lille test. På kun 55 gram er denne Topeak Micro Rocket CB sandsynligvis en af ​​de letteste pumper inden for en radius på kun femoghalvtreds gange tungere, men hvor meget hurtigere er det at pumpe et dæk.

Kan du så lide et løb? - Ja, jeg er klar. (groovy musik) (groovy musik) (groovy musik) (groovy musik) Så så har du det. En større betyder, at du generelt bliver færdig hurtigere.



Faktisk må jeg sige, at jeg i det mindste som fuldtidsrytter havde en tendens til at foretrække en pumpe som denne, fordi jeg ikke havde noget imod min ramme på showet, og jeg ville bare komme i gang så hurtigt som muligt, hvis jeg havde en punktering i praksis - Interessant, fordi jeg altid ville vælge en mindre. At jeg bare ville passe i min jerseylomme. Dette er faktisk min pumpe, elskede Micro Rocket meget, og da jeg købte det, gjorde jeg det tre eller fire gange om året og tænkte, om jeg betjener det.

Hvis jeg har et fladt dæk, vil jeg hellere bruge halvtreds sekunder ekstra på siden af ​​vejen end at trække det rundt i de resterende tyve tusind kilometer - men når du først har taget denne beslutning, har du et par andre ting at gøre gør med det udholde Når alt kommer til alt, varierer pumper ikke kun i størrelse, men også en række andre ting. For eksempel er der 3 hovedmåder, som pumpen på din slangeventil kan blokere eller åbne - du ville øge dit tryk til 100 psi eller endda over. Du vil måske bruge noget som tommelfingerlåsen her, som du kan se på denne Master Blaster. - Nu er den næste også rigtig cool.

Du får en tilbagetrækkelig slange og derefter skruer på selve ventilen, hvilket gør den endnu mere sikker end tommelfingerlåsen, men en ting at bemærke er, at dette faktisk ikke nødvendigvis fungerer med alle ventiludvidelser, da du har brug for gevind til at skrue på, og åbenbart at jeg ikke har en. - Endelig er den nemmeste af dem alle en af ​​de mennesker, der bare trykker på den på ventilen og afsted. Nu finder jeg dette perfekt effektivt, men så har jeg ikke tendens til at gå over 90 psi mit dæk, selvom denne er i stand til at komme op til hundrede og tres.



Du skal også tjekke, og jeg finder altid ud af, at det på de fleste minipumper er ret nemt at skifte mellem en Presta-ventil og en Schrader-ventilindstilling. Men det er værd at kontrollere, at det passer til din specifikke cykel, før du køber din pumpe. Mens vi taler om pres, er det værd at bemærke, at hvis du køber en minipumpe designet specielt til vejkørsel, skal du sørge for, at den er over 90 psi, fordi Du vil se, om du bruger en pumpe, der er optimeret til mountainbiking, så den kan håndtere store volumen dæk, som du måske har problemer med at pumpe dækket til over 70 psi.

Dybest set har du brug for større biceps, ikke den ulempe, jeg har. Se, Danny er stærkere, end han ser ud, hvilket ikke betyder, at han er virkelig stærk, men han er stærkere, end han ser ud - Så det er mainstream i pumpeverdenen, men der er et par alternativer. For eksempel denne dårlige dreng, der er som en robot i forklædning ved at gøre sig til en mini gulvpumpe. - Dette er imponerende, men hvis det var en rigtig robot i forklædning, ville den faktisk puste sig op som denne, som er som en minipumpe, men med en turbolader.

Så du kan skrue en CO2-patron i og enten bruge den som en benzinpumpe eller bare bruge den som en minipumpe - og det bringer os faktisk til et andet meget interessant valg. CO2-patroner alene. Så der er ingen tvivl om, at disse er både de letteste og mindste, og bestemt også de hurtigste, men CO2-patroner har en ulempe.

De er et engangsprodukt. Der kan være en situation, hvor du har flere punkteringer eller nedbrud på din rejse, end du har CO2-patroner i baglommen. - Det er sandt, men i tide pressede situationer som en sport, hvor du har et mål i tankerne eller et løb, hvor du skal være dig selv nok, det er forretning.

Til generel kørsel må vi dog sige, at de sandsynligvis kun er egnede til mindretalschauffører - når det kommer til at købe en minipumpe, skal du stille dig selv et spørgsmål. Ønsker jeg at pumpe mit dæk super op? hurtigt eller ville jeg hellere have noget, der passer i lommen? Kun du kan beslutte, om hastighed tæller, eller om du foretrækker at have noget meget pænt skjult. Du skal også sørge for, at den passer på dine egne ventiler, hvad enten det er Schrader, Presta eller Valve Extender. - Hvis det er vigtigt at spare tid, kan en af ​​de næste to artikler være af din interesse. Hvis du bare klikker deroppe, viser jeg Lær dig, hvordan du skifter en slange på rekordtid eller dernede, og det fører dig faktisk til processen med at bruge en CO2-patron, som for at være retfærdig er ret skræmmende for første gang - og jeg foreslår, at du gør det Global Cycling Network, da der er alle mulige praktiske artikler derude, når det kommer til ikke kun at pumpe, men vælge alle af de andre ting på din cykel er alt, hvad du skal gøre, at klikke på en af ​​os - ja.

Stor eller lille, GCN er værd at abonnere på, i tilfælde af eller for mig begge, kan du lægge din massive pumpaway ned nu, tak?

Kan du pumpe en Presta-ventil uden adapter?

Fordi de toventiltyper er forskellige,dekræver to forskellige typer hoved på enpumpe- eller som ofte tilfældet et udskifteligt hoved. Med andre ord,du kanBrug ikke en Schrader-hovedpumpetiloppust en Presta-ventilrøruden adapter, og den modsatte operation virker slet ikke.6. jul. 2015 g.

Vidste du, at der er to typer cykelventiler, hvis ikke, vil jeg råde dig til at holde øje med, fordi du ikke vil være strandet midt i ingenting, så jeg kommer straks tilbage Navn er Tab aka MrSHORTaii og jeg håber du Start dagen med et stort og smukt smil folkens, det er en typisk dag i Storbritannien i dag solen skinner, men det regner også, så nogle gange kan du få alle fire årstider på en dag, men i dag regner det og solskin, hvilket er forfærdeligt, fordi du skal ud og kan blive uventet våd, hvilket er irriterende, fordi du ikke ved hvad du skal bære i dag folkens, jeg vil vise dig noget, som du sandsynligvis ikke kender, især de cyklister, der ikke er rettet mod cyklisterne , men på disse mennesker, der ikke ejer cykler, og jeg vil bare give dig et glimt af, hvad jeg fandt ud af, fordi jeg kæmpede for at finde en oppustelig pumpe til at håndtere oppustning af hjulene på min cykel, fordi de havde en anden ventil, så lad mig vise jer, hvad du har bemærket, er at det er et normalt dæk og y Du bemærkede sandsynligvis denne ventil her. Det er lidt forskelligt fra din standardventil, som du normalt bruger på cykler, og den slags ventil kommer sådan ud, så du har et separat stykke der, og så har jeg dette lille stykke her, så du har tre stykker til denne brønd en to tre, så jeg lærte på den hårde måde, hvad jeg gjorde, jeg tog dette stykke ud, og al luft kom ud af dækket, og jeg gik til min lokale pedalstation for at pumpe dette dæk, og jeg kunne ikke på grund af denne ventil her, der er helt anderledes fra dine standardventiler, som du har på dine Caror-cykler, og hvad jeg gjorde efter nogle undersøgelser, kaldes denne type ventil Presta Valvea Presta-ventil fyre, og denne ventil er også på bagsiden af ​​cyklen som du kan se, men denne er oppustet, den er allerede oppustet, og jeg ville pumpe denne, men jeg lavede selvfølgelig en fejl, da jeg fjernede hele ventilen og bare luftede ud, og jeg fik det ikke til at pumpe for at pumpe dækket op, denne type ventil er kendt som Schrader-ventilen og ses mere almindeligt på bil dæk og cykler, og også de oppustelige maskiner, som du får på tankstationer, er flade her i går for denne type ventiler, jeg havde ret i at prøve at finde ud af, hvorfor mit dæk ikke var oppustet, førte det til tankstationen og selvfølgelig tog jeg dele ud, og jeg fik al den luft, der var mistet i forhjulet, og så prøvede jeg at pumpe den op for at finde ud af, hvordan man gør det, det var bare noget at blæse, hvad der foregik, og hvor mange dele jeg havde, fordi jeg aldrig indså, at disse ventiler kommer i to forskellige ventiler er. Du har Presta-ventilen, og du har Schrader-ventilen, som var lidt irriterende, så jeg tjekkede Google i dag og fandt ud af, at der er to typer ventiler, da jeg viste dig Schrader-ventilen og Presta-ventilen først bestilte jeg to rør og så kom jeg på tværs af nogle adaptere, som du kan købe så godt, så i stedet for så ic annullerede jeg rørene i stedet for, jeg fik de to adaptere i stedet, hvilket viste sig at være en brøkdel af prisen på rørene, og forhåbentlig skulle de ankomme i morgen, og jeg viser dig hvordan de ligner alt, hvad jeg vil fortælle fyre, er før du køber en cykel, kontroller ventilerne, fordi det er en meget lille ting, som nogle måske ikke tænker, åh det er bare en ventil, men for at være ærlig for de almindelige cyklister som mig, hvis vi får sidder fast udenfor, måske sker vores flade dæk eller noget, når du går til din nærmeste tankstation for at pumpe dækket op, det problem du har er luftpumpen, ved tankstationen er den ventil, de skal bruge, shredderventilen og denne ventil passer ikke på din Presto- ventil Der er ingen måde, du vil pumpe dækkene op, du kan naturligvis overveje at få en adapter eller skifte rør, men det er helt op til dig, hvad jeg siger er, at jeg besluttede at få adapterne til at købe forhåbentlig fungerer de, anmeldelserne var også ret gode, så jeg viser dig det link, jeg brugte 15, så du kan se, at det er omkring £ 11 til gengæld, og det vil også være der i morgen.

De andre ankommer et sted i midten af ​​juli, så de er sandsynligvis fra Kina, så disse er lokale, så forhåbentlig får jeg dem i morgen til at nedskrive fyre, hvis du køber en cykel, ved du, hvilken slags ventil det er, fordi du ikke vil sidde fast et sted, du kører, og du sidder fast med et punkteret dæk, og du er klar over, at du ikke kan pumpe din størrelse på grund af ventilerne. Jeg er sikker på, at de mest professionelle cyklister, der cykler hver dag, er derude. De har alle sæt, så de er lidt dækkede på denne side, men en som mig, der kun kører på cykel om sommeren eller bare her, og der er bare noget, jeg rent faktisk vil nedskrive differensventilerne, og det kan spare dig tid, så folk håber jeg, det var meget lærerigt, hvis det var. Forhåbentlig ses vi i morgen, jeg forlader denne artikel og fortsætter i morgen, farvel den næste dag fyre.

Jeg har pakken til disse adaptere i dag, så lad os se, hvad vi har herinde, I har det fyre, sådan ser adapteren ud Lad os åbne disse, vi har fire adaptere i en slags metal, og de andre er plastik, så sorte er plastik, og de andre er bronze, så jeg vil sætte disse på bildækene og ikke bildækene. Sæt dem nu på cyklen, og lad os se, om de passer, vil jeg ikke være i stand til at pumpe luften, før jeg bringer cyklen til tankstationen, så lad os dræne dem på cyklerne, adapterne, jeg laver, tag dem ned til tankstationen og fyld dem op, lad luft komme i dækkene, og lad os se, om de virkelig fungerer, og hvis de gør det, og hvis ikke, er det tilbage til marken tilbage til tegnebrættet. Jeg bliver muligvis nødt til at bestille et par rør drenge, det var irriterende, så havde jeg stadig to to tilbage, de pudsede var lidt tynde, men for nu vil jeg sætte dem på og holde dem på, og jeg vil holde disse sikre, bare hvis jeg mister dem, hvis jeg mister dem, jeg ved ikke, hvordan jeg mister dem, fordi de strammede på cyklen, så fyre, jeg vil se dig, når jeg tager den tilbage til tankstationen for at fylde den op, så jeg ses senere, så begge dæk er nu? pumpet op fyre, kan du se, at skaderventilen gjorde sin magi ved at tilføje adapteren som denne. Det gjorde et godt stykke arbejde, lykkeligt, så alt, hvad der er tilbage, er nu tid til at ride fyre tid til at cykle, håber vejret er godt

Kan du ordne en cykelpumpe?

Flere gentagne problemer medcykelpumperer normalt enkle atrette opog andre problemer, der krævesduat få et nytpumpe. Etagepumperarbejde næsten nøjagtigt det samme. Den samme procedure til fejlfinding gælder for begge slags.

abs og butt træning

Hvorfor kan jeg ikke pumpe en Presta-ventil op?

Sørg for at få det på plads og låst ordentligt inden digpumpe. Hvis du følerluftflygter rundt omventilstilk ogpumpemontering, enten sidder den ikke, eller du har brudt denventil. Hvis det bare ikke vilpumpe lufti (hård modstand modpumpning), skal det burpes eller sættes på igen.10.07.2014

Hvilken pumpe har du brug for til en Presta-ventil?

At puste enPresta ventiler digllbrug foren regelmæssig luftpumpeog en speciel adapter. Dissekankøbes for omkring en dollar hos din lokale cykelbutik.

Har du brug for en speciel pumpe til racercykeldæk?

Racercykler, oftest, brugdækder har Presta (aka fransk) dækventiler på deres indrerør. Disse ventilerkræveved hjælp af enpumpeder har ensærligventilhoved, der kan puste op og nogle gange tømme, acykeldæk med disse ventiler. Mens en Presta-ventil kan findes på et bjergcykel, de er sjældne.

Hvordan pumper man et cykeldæk med en håndpumpe?

Sæt begge fødder på bunden afpumpeog brug begge arme til at trække op påpumpeog skub derefter ned. Blive vedpumpningindtil luftmåleren angiver, at du har nået det rettedæktryk. Skubpumpehåndtag nedad (90 grader) og træk dysen ud af din ventil. En smule luft kan flygte - igen, det er ok.02.05.2019

Hvordan vedligeholder du en cykelpumpe?

En rutinemæssig delekontrol kan holde dinpumpei tip-top form. Stemplet inde i tønden er for eksempel forseglet med en skive. Hvis vaskemaskinen tørrer ud,pumpeevnen til at puste op falder. Læg et par dråber kædesmør i tønden hvert par måneder.06.02.2014

Hvorfor er Presta-ventiler så vanskelige?

Den eneste gang det har væretsværter, nårventilstilk varogsåkort for de dybe fælge, jeg har,der var ikke nok stamme til, at pumpehovedet kunne klemme fast på. Løsningen var at købe enventilforlænger. Med min gulvpumpe kan du nemt se, hvornår du har en god forbindelse.9. jan 2010 r.

Hvor placerer du pumpen på en Schwinn?

Anbring enheden tilbage i pumpedysen, hvor den gummierede del kommer først ind, og træk den ydre ring tilbage på dysen. Skub pumpedysen over Presta-ventilen på dækket, og løft låsehåndtaget bag på pumpen.

Hvordan fjerner du ringen fra en Schwinn 4 i 1?

Drej den ydre ring på Schwinn 4-i-1 pumpedyse mod uret for at fjerne ringen fra pumpen. Træk de to pumpefittings ud i dysen - en hård plastring og en gummibelagt ventilarmatur. Hvert ansigt på plastringen passer til et tilsvarende ansigt på ventilbeslaget.

Hvilken type ventil bruger en Schwinn cykelpumpe?

Schwinn Air Driver 700 4-i-1 cykelpumpe bruger en intern omskifterventil til automatisk at skifte mellem nåleventil og cykelventiltilstand.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykelskoovertræk - holdbare løsninger

Hvad er cykelskoovertræk til? De fleste cyklister bruger oversko til at beskytte mod kulde, regn og vind. For hvis der er noget, der føles ubehageligt på cyklen, skal det cykle med kolde eller våde fødder. Når du vælger de rigtige skoovertræk, skal du overveje, hvor vindtæt, vandtæt og naturligvis hvor varm de er.

Cykling - hvordan beslutter du dig

Hvad betyder det at cykle for din krop? Regelmæssig cykling stimulerer og forbedrer dit hjerte, lunger og cirkulation, hvilket reducerer din risiko for hjerte-kar-sygdomme. Cykling styrker dine hjertemuskler, sænker hvilepulsen og reducerer fedtindholdet i blodet.

Vandtæt cykelbukser - en løsning på

Er cykelbukser vandtætte? Disse Showers Pass Transit Cykelbukser er helt vandtætte og åndbare, lavet af 3 lag premium materialer: 100% nylon og Artex Hard-shell rip-stop stof. De er fuldt sømforseglede for vind og vandtæthed. Nogle cyklister finder det praktisk at hjælpe med at holde deres regnbukser op, så de ikke går ned. 18. januar 2021

Casual cykelsko - holdbare løsninger

Hvilke sko skal jeg bære til afslappet cykling? Anmeldelser af de bedste almindelige sko til cyklingNike Air Zoom Pegasus 35 løbesko. Sneakers er fremragende fodtøj til cykling. Fem Ti Freerider Pro cykelsko. Vans Old Skool Sneakers. Tommaso Milano komfortsko til mænd. Etnies Marana Skate Sko. New Balance 09v1 cykelsko til kvinder. Giro Rumble Vr MTB Shoes.23 dage. 2019 г.

Google maps cykelvejledning - praktisk løsning

Bruger Google Maps cykelbaner? Bortset fra de faste linjer, der angiver stier og dedikerede cykelstier, har Google Maps en stiplet linje til 'cykelvenlige veje.' (Må ikke forveksles med den stiplede linje for ikke-asfalterede / snavsveje. 10 juni 2020 г.