Vigtigste > Øvelser > Slider øvelser - omfattende reference

Slider øvelser - omfattende reference

Er skydere god træning?

Sliderserstorehjemtræningværktøjer, fordi de ikke tager meget plads. Jeg har brugt flere sæt fitnessskydereog kan sige førstehånds, at det kræver forsøg og fejl at finde ud af, hvad der fungerer bedst for dig.5. jan. 2021 g.



Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. I dag vil jeg tale med jer alt om udrulningen af ​​mavehjulet.

Mere specifikt, hvordan man gør det hver gang. Hvis ikke, er denne øvelse ikke en del af din abs træning af to grunde. I bedste fald forestiller du dig et enormt spild af tid.

fysioterapi for knæ

I værste tilfælde ser du på en øvelse, der faktisk kan skade din nedre del af ryggen, men hvis du får det rigtigt, er det en god øvelse at medtage i din træningsrutine. Så her er hvad du vil gøre: Du vil fokusere på tre separate områder. Den ene er opsætningen.



Den anden del er udførelse. Den tredje del trækker det ønskede hjul tilbage. Det er de tre områder.

Selvfølgelig består hver øvelse af disse tre komponenter, men i dette tilfælde har folk en tendens til at begå fejl på disse tre områder. Den øvelse, du først vil udføre, er at fokusere på placeringen af ​​din ryg og hofter. Nøglen her er, at du ikke vil følge nogle råd, når folk beder dig om at flade alt sammen i en lige linje.

Hvad du laver her er at gøre denne øvelse med det samme og gøre det til en enkelt ting. Det betyder - i det mindste hvad mavemusklerne angår - det vil sige et anti-ekspansionstræk. Selvom det er en stor del af denne øvelse, er det ikke den eneste.



Så hvis du kommer ind i denne position her og derefter ruller ud - hvad folk rådgiver dig - lad lats grundlæggende gøre alt arbejdet. Selvom dette kan være en god latbygger, især hvis du ikke har vægtede muligheder derhjemme, er dette ikke fokus for øvelsen. Vi laver ikke nedtrykninger her med armene udstrakte for at bygge vores lats.

Vi forsøger at udvikle styrken i vores kerne. Vi ved, at en af ​​kernens funktioner er at bøje rygsøjlen, men det betyder ikke, at vi har brug for at overbøje lændehvirvlen. Så se hvad jeg laver i stedet.

Jeg er mere tilbøjelige til at lave kat og kamel her, hvor jeg trækker op og lægger mine øvre mavemuskler op i brystet. Det er den følelse, jeg vil have. Og jeg afrunder ikke alt for lænden her.

fuji cambridge cykel anmeldelse



Alt hvad jeg har gjort er at få ham fra at vippe fremad til en mere neutral position. Jeg vil gerne holde det i denne position. Så lad os gå direkte til anden del, og det er udrulningen.

Udrulningen, som vi fokuserer på her, er kun at gå så langt, som du kan håndtere, fordi hovedmålet her nu er at få den stramme kerne og forhindre en hurtig, hurtig overstrækning af rygsøjlen, for så fangst tænker vi på at forårsage skade til lændehvirvelsøjlen. Så når vi går ud, går vi kun ud så vidt vi kan klare. Begyndere kan kun gå så langt, som jeg viser dig her.

Mens du er avanceret, kan du gå helt af. Faktisk kan du endda holde det i kort tid, når du er ude og derefter komme tilbage. Så du går ud så langt du kan, men nøglepunktet er at sikre, at dine mavemuskler aldrig giver efter, og din nedre ryg ikke spænder for at holde det godt og tæt.

Så her er nøglen for mig. Når du kommer tilbage i hvad indleder træk? Hvis du lader dine hofter gøre arbejdet, ødelægger du alt det gode arbejde, du har etableret dig op til dette punkt. Det er, hvad mange mennesker gør.

Når folk siger: 'Jeg skal lave hundreder af abs øvelser.' Ikke hvis du får dem rigtige. Hvis du går ud og trækker dine hofter tilbage først, så du får en masse hoftefleksion for at trække cyklen tilbage, så gør du det ikke rigtigt.

Faktisk har du taget næsten halvdelen af ​​træningen af, lagt vægtene ned på en krølle og aldrig løftet dem. Hvad du vil gøre her er, at hofterne aldrig fører an. Bring hjulet og hofterne sammen.

Nu kan du teste dig selv, og der er en fantastisk måde at sikre dig, at du gør dette rigtigt. Se hvad jeg laver. Jeg læner mig mod en bænk og begynder med min røv at komme i kontakt med bænkene, mens jeg læner mig tilbage.

Så ruller jeg ud. Hvis min røv ikke er i kontakt med banken på vej tilbage, gjorde jeg ikke gentagelsen rigtigt. Jeg lod mine hofter dominere, og jeg lod dem gå foran.

er honning sundere end sukker

Vi ved allerede, at hoftebøjere er alt for dominerende i mange abdominale bevægelser her, så dette ville være et andet eksempel på dette, hvis vi tillod det. I stedet vil jeg komme væk fra banken nu. Det du fokuserer på her er, at jeg går helt ud, og så starter sammentrækningen maven, og jeg trækker tilbage på cyklen, og hofterne bevæger sig synkroniseret.

Du vil se her, når jeg er oppe, er min rumpe ikke længere tilbage, end det var, da jeg startede. Dette er en korrekt udført mavehjuludrulning. Dette er hvad du skal fokusere på hver gang.

Folk, det overføres til alle vores ab træningsprogrammer. Det handler ikke kun om at øge reps. Jeg tror, ​​dette får dette mere end andre steder i vores bastardiserede træning, det fokuserer på hundredvis af gentagelser af abs træning.

Nej. Fokuser på reps af høj kvalitet og glem alt om at tælle, hvor mange du gør Sørg for, at alle dine reps tælles, og så træner du dine mavemuskler effektivt og sikkert. Hvis du leder efter et program, der sætter videnskaben tilbage i aktion og sørger for, at du ikke bare træner din mavetræning, men alt, hvad du laver; Gå derefter til ATHLEANX.com nu og få et af vores ATHLEANX træningsprogrammer.

I mellemtiden, hvis du har fundet denne artikel nyttig, skal du efterlade dine kommentarer og tommelfingre op nedenfor. Lad mig vide, hvad der ellers skal dækkes her, og jeg vil gøre mit bedste for at gøre det for dig i løbet af de næste par dage og uger. Husk folk, vi prøver at gøre noget godt for din krop.

Den sidste ting, du vil gøre, er noget, der gør dig ondt. Hvis du gør dette korrekt, lover jeg dig, at du får gode resultater med dette hjul lige her. Okay, fyre.

Vi taler snart.

fordelene ved grønne smoothies

Hvilke øvelser kan jeg gøre med skydere?

Styr din kerne med disse 5skyderen øvelser
  • Cobra. Begynd i en modificeret planke med hænderne på gulvet og knæene påskydere.
  • Skrå gedde. Start i en plankeposition med hænderne på gulvet og benene krydset med højre ben foran og tæerne påskydere.
  • Skater.
  • Knætilbryst.

Hvad gør kerneskyderne?

'Hvis du vil have stærke muskler omkring din ryg og bækken, vil du generelt have dine skuldre og hofter i bevægelse i modsatte retninger,' siger McCall. Tilføjerskyderetil forskellige plankeøvelser giver dig mulighed for atgørdette ved blot at bevæge din fod eller hånd, mens du holder den anden halvdel af din krop stille.26. mar 2019

Hvordan bruger du glidende træningsdiske?

Start i en høj plankeposition med dine hænder pådiskeog dine fødder hoftebredde fra hinanden. Sænk ned i en pushup, mensglidendedin højre hånd ud til siden og holder din kerne engageret og dine hofter i niveau. Gentag pushup med din venstre håndglidendeud og fortsæt, skiftende sider.

Er kerneskyderne gode?

Uanset om du laver den koncentriske eller excentriske del af endyrke motion(flexing vs release), du arbejder altid. Ogskydereisær arbejde dinkerneog glutes muskler under hver bevægelse. 'Sliderser også enstoremåde at øge intensiteten af ​​en kropsvægtstræning på uden at tilføje vægte, 'siger Mason.10. apr 2019

Hvad kan jeg bruge, hvis jeg ikke har skyder?

Papirplader (til tæppebelagte rum) og sokker (til hårde gulve) er perfekte erstatninger forskydere.Vi brugerdem hele tiden under FX Fitness 'SkyderTræning og Marie Christines Dance & Fitness Glider Burn.22. juni. 2017 nov.

hele 30 for atleter

Hvad kan du bruge i stedet for skyderne?

Papirplader (til tæppebelagte rum) og sokker (til hårde gulve) er perfekte erstatninger forskydere.Vi brugerdem hele tiden under FX Fitness 'SkyderTræning og Marie Christines Dance & Fitness Glider Burn.22. juni. 2017 nov.

Hvorfor er skyderne dårlige for UX?

Sliderser også endårligtidé, fordi de bryder en af ​​de vigtigste regler forUX- Hold brugeren i kontrol. Folk er altid de mest komfortable, når de har ansvaret. Den moderne køber ønsker at have kontrol over sin egen browser- og købsoplevelse.22. jan. Dec 2019

Er skyderne dårlige for UX?

Sliderser også endårligtidé, fordi de bryder en af ​​de vigtigste regler forUX- Hold brugeren i kontrol. Dit websted skal lade brugerne beslutte, hvilke links de klikker på, og hvor hurtigt eller langsomt de læser og fordøjer dit indhold.Slidersarbejde imod dette ved enten at flytte for hurtigt eller have små navigationsikoner.22. jan. Dec 2019

Hvornår bruger du skyderne?

Brugtilskyderenkun når den nøjagtige værdi ikke betyder noget for brugeren, men kun det omtrentlige interval. Sørg for, at brugerne kan vælge det område korrekt uden at skulle kæmpe for meget for at nå en præcis værdi.13. sep 2015

Hvad er den bedste måde at træne med skydere på?

Sådan gør du: Lig på ryggen med knæene bøjet, fødderne på gulvet 12 til 16 inches fra din røv. Stiv din kerne, tryk derefter ind i dine hæle og klem dine glutes for at hæve dine hofter mod loftet, med dine fødder placeret på gliderne. Fra denne position skal du skubbe dit højre ben ud, indtil det er næsten lige, og vend derefter tilbage til start.

Hvordan laver man glidere til en AB-træning?

7 kerne glidere øvelser til en fantastisk ab træning 1 knæbukser. Begynd i en plankeposition på hænder og tæer med begge fødder på gliderne. 2 bjergbestigere. Begynd i en plankeposition på hænder og tæer med begge fødder på gliderne. 3 Twisting Mountain Climber. Begynd i en plankeposition på hænder og tæer med begge fødder på gliderne.

Hvordan bruger du skyderne i plankeøvelser?

Tilføjelse af skydere til forskellige plankeøvelser giver dig mulighed for at gøre dette ved blot at bevæge din fod eller hånd, mens du holder den anden halvdel af din krop stille.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nyc-cykling - almindelige svar

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Udholdenhedscykling - hvordan man løser det

Hvad er en udholdenhedscykling? Enhver tur på cirka en time eller mere i et samtaletempo er en udholdenhedstur. Overbelaste. For at forbedre din udholdenhed skal du køre længere ture, end du er vant til.

Sådan repareres en bulet cykelfælg - hvordan man håndterer

Hvor meget koster det at fastgøre en bøjet cykelfælg? Hvis hjulet kan fastgøres - det ser generelt godt ud, men har en wobble - kan du forvente, at din lokale cykelbutik opkræver $ 20 - $ 30 for at sande det ved hjælp af professionelt udstyr som en truing-stativ til den perfekte linje og rundhed. 10 авг. 2019 г.

Fitbit og cykling - hvordan man håndterer det

Kan Fitbit banecykling? Mens de cykler, kan brugerne se deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet kan brugerne se et kort over deres rute og sammenligne statistikken fra tidligere forlystelser for at se, hvordan de klarer sig over tid. г.

Cyklistben - hvordan løser du det?

Hvilken cykling gør med dine ben? Benstyrke Cykling forbedrer den generelle funktion i underkroppen og styrker dine benmuskler uden at overbelaste dem. Det retter sig mod dine quads, glutes, hamstrings og kalve. 21. januar 2020

Vaast-cykler - hvordan man løser det

Er magnesiumcykler gode? Magnesium kan bruges til at konstruere cykelrammer, der er lettere end aluminium og samtidig opretholde høj trækstyrke og dæmpningsevne. Alt dette fører til en meget glattere og mere effektiv tur. Magnesium kommer også ind til et lavere prispunkt end populære letvægtsmaterialer som kulfiber.8 авг. 2018 г.