Vigtigste > Øvelser > Træning i århundredetur - omfattende håndbog

Træning i århundredetur - omfattende håndbog

Hvor lang tid tager det at træne i et århundrede?

Matson bemærker det megetårhundrede ryttere, især førstegangsstartere, start ikketræner snartnok. Den aktuelle tid, en rytter har brug fortogi 100 miles varierer, men 3-4 måneder er en generel tidsramme, som Matson anbefaler.



At afslutte et århundrede fra Rhys er stort set en milepæl i cykling, selvom det er det første af året eller dit første, det kan være virkelig skræmmende generelt, det er hundrede miles væk, det er en lang vej at gå, men i denne artikel skal vi fortæl dig alt om det, hvad du har brug for at vide, hvordan du træner 400 miles ja godt forhåbentlig vil du ikke lave de samme fejl, som vi har lavet gennem årene, du ville være 1392 og tro, at du kunne gå 100 miles ved første forsøg, du har brug for at træne i timevis til at køre til og fra arbejde i et århundrede er en rigtig god måde at starte på, og de dage du pendler i bil, når vejret bare er rigtig dårligt, hvorfor ikke prøve en at prøve servicehandling er en god idé, skriv den ned og derefter hvad som helst. Disse weekender kan du gøre de lange øjne, og det er en fantastisk mulighed for at mødes med en gruppe eller en klub, efter alle de gode ting ved cykling, det sociale aspekt er det, og du kan sidde på nogle cykler, fordi det vil jeg gøre dette kilometertal lidt hurtigere og lad mig ikke glemme det vigtige cafe stop Imean Jeg er en personlig elsker af caféen, rigtige fyre, hvor skal vi ikke stoppe Hank, vi har kun 10 miles og jeg har brug for min førerhus? Men hun måtte langsomt forsøge at øge afstanden på dine lange træningsture for mig personligt. Jeg startede med 20 miles og tilføjede derefter fem miles hver gang de gik på træning, så sørg for at tage højde for det terræn, du vil køre på, så gå ikke efter en bjergrute og vælg en dejlig flad rute som denne i stedet for at holde Hold øje med alle de ture, du foretager, og for at sikre dig, at du forbereder dig på det, skal du føre en journal over dine træningsprogrammer i en journal. Hundrede mils markering vil kun give dig selvtillid, når du ser tilbage på al din træning, før du kan tackle århundredets mad og få eller bryde dit hundrede kilometer forsøg rigtigt, det er vigtigt at øve godt ernæring på alle træningsdrev, og effektivt starte natten før din store tur er en stor skål pasta til din middag perfekt og derefter videre morgenen på din store tur, prøv det med en stor skål grød med noget frugt og noget protein, det er den perfekte startob It's You Hvis du bare laver en god træning eller hundrede mil selv på en cykel, skal du prøve at find en blanding af high-carbohydra mad og energidrikke, der fungerer for dig.

Let at spise og let fordøjelig Du skal begynde at spise den første dag, når jeg har dit ID, og ​​derefter hvert 30. til 40. minut derefter, lidt og ofte er nøglen lidt mindre end to timers kørsel og spisning af alt, hvad du har, vil bare sidde i din mave, og du vil føle dig forfærdelig, ligesom det er super nemt at pakke dine poser med energigeler og intet andet, men din mave ville være i stykker efter at have spist disse fem til seks timer, foreslår jeg at starte med ægte madbrioche-boller bananer og riskage min personlige favorit var faktisk skinke og ost skinke og ost ris kage fantastisk Jeg elskede bare noget salt i starten af ​​en tur, men i slutningen af ​​turen vil du spare på de sukkerholdige ting, energigeler slik og endda disse en eller to koffeingeler vil give dig noget, uanset hvor længe du træner, det er vigtigt altid at være på vandet p. Du kan også prøve at tilføje bilpulver og elektrolytter til din drink. Jeg foretrak altid elektrolytfaner, da jeg fandt bil s ejeren kan være ret syg. Du skal også kigge efter en flaske i timen, men det ville være umuligt nok at bringe flasker i hundrede miles, så du bliver nødt til at planlægge, hvor du stopper for at få mere vand - du kan også prøv at medbringe nogle kontanter for at stoppe på caféer.

Sørg for, at din cykel er i perfekt funktionsdygtighed natten før dine kørsler, rengør den ordentligt, smør din kæde og sørg for, at gearene og bremserne fungerer, det sidste du har brug for, er en unødvendig mekanisk pausetid eller starte med kun 30psi på din dæk Jeg mener, jeg ville ikke være god for jeg har set din nakke eller endda dit knæ, kan være rigtig smertefuldt på de lange ture, tingene er næppe fejlbehæftede på vores ture kan være på disse Rides kan være ekstremt smertefulde Cykelopsætningen er afgørende, og du ønsker ikke at få Amars sendt til din tur, og så meget smerte betyder, at du ikke kan fortsætte, vi lavede faktisk en rigtig praktisk artikel med nogle tip til cykelopsætning, som du kan finde i Kan se beskrivelsen nedenfor . En anden virkelig vigtig ting at tænke på er din sadel, du vil ikke have noget ubehag på de lange ture. Jeg anbefaler at prøve et par forskellige sadler, da der også er en masse variation derude. Jeg vil virkelig anbefale at tage lidt tid på at finde den rigtige cykelshorts En anden størrelse og sædeunderlag kan gøre en stor forskel på længere ture Sædeunderlag kan virkelig hjælpe med komfort på længere ture, men det er alt hvad du foretrækker, virkelig ja, hvad hvis du gør det? Ikke iført dit undertøj under din cykelshorts kan være meget fristende at starte for hurtigt med at prøve ruten på 100 kilometer, men tag det let - det starter, og du bliver kun stærkere, hvis dit øje ser på det, havde et andet godt tip, jeg gerne vil have at importere er at få nogle venner sammen til at tage denne rejse i århundredet med dig, ikke kun vil det være sjovere, men også give dig vinger at sidde på, og som en ekstra bonus får jeg dig til at styre din hastighed lidt bedre , det er på tide, at jeg sætter mig på cyklen, nej, kom nu, vi har 90 miles at gå, så det er cirka ti at gå, vi er næsten der, kom så hvis du kunne lide denne artikel, giv den store tommelfingre og føl dig fri at skrive i kommentarfeltet nedenfor om, hvordan du kom til tiden med dine første 100 miles, så Daisy og mig, fordi jeg er den samme tid var, fyre, ja sørg for, at hvis du vil have en anden artikel, så tryk på, at det ikke er madrittet er kålgenert

Hvordan kører et begyndertog i et århundrede?



Century Bike Rides:UddannelseTips tilBegyndere
  1. Cykelpasse. Sørg for, at du har dincykelmonteret af en ekspert.
  2. Bygg langsomt op.
  3. Togtil terræn, hvilket betyder, hvis dinÅrhundredebliver kuperet, sørg for at dintræningstureinkluderer nogle højdeændringer.
  4. Hold styr på.
  5. Justere.
  6. Spis godt.
  7. Gendanne.
  8. Vær opmærksom.

Hvor mange miles om ugen skal jeg træne i et århundrede?

Programmet skal gradvis stigekilometertal, med langforlystelsertil mindst 75% af målhændelsesafstanden. Fremskredenryttere kan trænetil en højere procentdel af målhændelsesafstanden.Ugentlig kilometertaltotaler skal mindst nå op på 150Tusinder. Det afgørendetræningsturafugeer den langeride.

Hvordan træner du til Century-cykling?

Arbejd baglæns, bygg dinuddannelsetid langsomt op. Begynd med en til to timers forlystelser seks til syv uger ud. Derefter skal du tilføje 30 minutter til en time hver dag, du kører de næste tre weekenddage. Hvis du kan komme udenfor begge weekenddage, er det en bonus!

Hvad er en god århundredes tid?



Medmindre de 100 miler, du søger efter, er pandekage flad, og du kan nemt krydse 20+ mph (i hvilket tilfælde du kan justere den maksimaletidnedad), en rullendeårhundredetager dig 6 ½ til 7 timer (med et gennemsnit på 15 mph).29. juli. Feb 2020

Kan jeg cykle 100 miles uden træning?

Husk atgørdet100, behøver du ikke væreuddannelseved at gøre100 tusindhele tiden - 75-80 procent er rigelig forberedelseudentilføje overdreven lydstyrke. Din fysisketræning skaltage hensyn til følgende punkter: Specificitet: Er din100-mile ridebliver kuperet? Derefterridebakker på dine 60-milers!

Hvad er et godt århundrede køretid?

Typisk kan en gennemsnitlig cyklist færdiggøre enårhundrede ridei 7-8 timer, selvom det altid varierer på dit færdighedsniveau, og hvor megettiddu bruger cyklen i løbet af dagen.

Hvor meget hvile har du brug for inden et århundrede?



En to ugers tilspidsning er mest passendeFørtilårhundrede ride. I den første uge af din tilspidsning skal du skære dit træningsvolumen med 40 procent. Så hvis du kørte 200 miles i din sidste uge med hård træning, ville durideomkring 120 miles den næste uge.

Er et århundrede tur en big deal?

Der kommer en tid for de fleste vejerytteredogalvorlig, hvor du fokuserer på100 mil(160,93 km) mål. For nogle er 100 miles nrBig deal, bare noget de gør hver søndag. For andre kan det være den største fysiske udfordring, de nogensinde vil påtage sigcykel.

Hvor svært er det at cykle 100 miles?

TILhundrede-mil cykelturer en betydelig udfordring, men ved hjælp af det rigtige træningsprogram er det langt fra umuligt. Sæt dig mål undervejs og sørg for, at din tilgang er varieret, og du er i stand til at erobre banen!

Hvad betyder det at træne i et århundrede?

Træning i et århundrede tur er en 100 mil (eller 100 km, et metrisk århundrede) bedrift, som mange ryttere vælger som et af deres første cykelmål. Der er noget ved antallet, der bare lyder stort, spændende og en præstation at gennemføre. Hvor mange andre mennesker kan sige, at de gjorde 100 af noget?

Hvad er den bedste måde at træne i et århundrede?

Enhver atlet kan påtage sig et århundrede ved at udfylde en velstruktureret træningsplan. Den mest effektive og effektive måde at træne i et århundrede er at udføre strukturerede træningsprogrammer i høj kvalitet, der styrker de energisystemer, der er nødvendige for en så lang køretur. En tilpasset træningsplan, der automatisk er bygget til dine mål.

Hvad skal jeg gøre for at forberede mig på et århundreders tur?

En tur i århundrede er mere eller mindre en lang vedvarende indsats. De bedste århundredstræningsplaner bygger din evne til at opretholde magt. Det betyder at øge din FTP og muskulær udholdenhed. Først vil du opbygge din aerobe basisfitness, og når begivenheden nærmer sig, skræddersy gradvis intensiteten til at matche strømkravene til ruten.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykelopvarmning - svar på problemerne

Skal du varme dig op før en cykeltur? Cykling er ligesom enhver anden sport eller træning i den forstand, at det er lige så vigtigt at varme ordentligt op, før du kører på dit #EverydayAdventure. Opvarmning før cykling kan øge din udholdenhed og udholdenhed, hvilket giver bedre resultater, når det kommer til fitnessens side af aktiviteten.16 июл. 2019 г.

Cyklist gavekurv - almindelige spørgsmål

Hvad køber du en kvindelig cyklist? 21 julegaver til landevejscykling Kvinder Stofvandflaske. Vil du ikke rod på din cykel med overskydende bagage? Castelli Viva Donna pandebånd. Cinelli Mike Giant styretape. Svelte armopvarmere. Chapeau! Podiumbukser. dhb Blok Macro Roubaix langærmet trøje til kvinder. Strava Premium-medlemskab.

Greg Lemond Cykler - omfattende håndbog

Hvad skete der med LeMond-cykler? I 2010 annoncerede Trek, at det ville ophøre med at producere LeMond-cykellinjen, og LeMonds tilstedeværelse i cykelindustrien var begrænset til en separat linje af vindtrenere. Nu har LeMond genoplivet sit eponyme brand, og den hyperkinetiske ex-racer hælder tydeligvis sin energi i den nye satsning. 20 september. 2013 г.

Cykling efter udskiftning af knæ - brugbare løsninger

Er en motionscykel god efter udskiftning af knæet? Den stationære cykel. En stationær cykel er et af de mest nyttige og praktiske værktøjer, du kan bruge, hvad enten du kommer dig efter en knæoperation eller bare forsøger at komme / forblive i form. De er så accepterede som et træningspapir, at næsten alle terapiklinikker og fitnesscentre har dem.

Cykling med hamstringskade - den ultimative guide

Kan du cykle med hamstring skade? Meget ofte forværres høje hamstringskader af et cykelsæde, selvom en liggende cykel måske fungerer. Aktiviteter, der har brug for meget knæbøjning, vil forværre problemer med nedre hamstring, mens aktiviteter, der involverer hofteforlængelse (lår bevæger sig tilbage), forværrer toppen.

Cykling og vægtløftning - hvordan man håndterer

Kan jeg cykle og løfte vægte? Begynd med meget lette vægte til alle øvelser den første session eller to. Efter et par sessioner kan du øge vægten, så øvelserne føles lette til moderat tunge. I denne fase løfter cyklister typisk vægte en til tre dage om ugen.