Vigtigste > Øvelser > Vægttab morgenmad - mulige løsninger

Vægttab morgenmad - mulige løsninger

Hjælper morgenmaden dig med at tabe sig?

Nogle undersøgelser tyder på, at man regelmæssigt spiser sundtmorgenmadkanhjælpe dig med at tabeoverskydendevægtog vedligeholde dinvægttab. Men anden undersøgelse tyder på, at det springes overmorgenmadkan ikke være dårligt forduog kan ogsåHjælpmedvægtstyring.



Morgenmad. Det er dagens vigtigste måltid - i det mindste har vi fået at vide. Men videnskaben har undersøgt, om dette virkelig er sandt eller ej, og resultaterne er blandede.

En påstand, du sikkert har hørt, er, at det at spise morgenmad hver dag hjælper dig med at tabe sig, og der er bestemt beviser for, at det understøtter det. I det mindste til en vis grad. I 2017 gennemgik American Heart Association videnskaben om virkningerne af forskellige spisemønstre, søgte i databaser efter relevante undersøgelser, ledte efter store mønstre i deres resultater og konkluderede, at folk, der spiser morgenmad, er mindre tilbøjelige til at være klinisk overvægtige.

Så lad os gå! Men mange af de undersøgelser, som dette var baseret på, blev kun bedt om at angive deres morgenvaner sammen med forskellige andre informationer om sig selv.

mobil cykel reparation



Uden eksperimentelle data kunne mange andre faktorer spille en rolle - måske folk, der springer over morgenmad, har tendens til at være for at være mindre aktive eller have en dårligere diæt generelt. Morgenmad blev mindre klar. For eksempel tildelte forskere i 2016 tilfældigt 23 personer, hvis kropsmasseindeks var i fedmeområdet, enten at spise morgenmad eller ikke i 6 uger.

De standardiserede ikke nøjagtigt, hvad den første gruppe havde at spise, men det skulle være mindst 700 kalorier inden kl. 11 Uanset, fandt forskerne ingen forskel mellem de to grupper i deres vægtændring i løbet af denne tid.

Og andre undersøgelser var lidt blandede. Så det er svært at sige, om morgenmaden var sådan en garanteret effekt på vægten på en eller anden måde, selvom mange diætwebsteder gerne siger. Men hej, giv ikke morgenmaden op endnu - vægttab er ikke den eneste potentielle fordel.



Den samme rapport fra American Heart Association viste, at folk, der spiste morgenmad, var mindre tilbøjelige til at have højt kolesteroltal eller forhøjet blodtryk eller problemer med deres blodsukker. Selv dette eksperiment i 2016 viste, at gruppen, der havde morgenmad, havde øget insulinfølsomhed ved udgangen af ​​seks uger - de brugte mindre insulin til at regulere deres blodsukker, hvilket er en god ting. Lige nu er det ikke helt klart, hvorfor det at spise morgenmad har disse virkninger, men det er muligt, at folk, der springer over det, forkæler mere senere på dagen, hvilket kan påvirke deres helbred.

Ud over vægttab og generel sundhed er morgenmad også meget vigtig i skolerne. Skolemorgenmadsprogrammer er populære, fordi vi håber, at de vil hjælpe børn med at blive bedre akademisk - men beviset for det er også blandet. En gennemgang af undersøgelser af skolefrokostprogrammer i 2009 viste, at disse kan have en positiv effekt på skolens præstationer, men en del af dette kan kun skyldes tilskyndelse til, at børn rent faktisk møder op.

Og - ingen overraskelse - fordelene ved skolemorgenmaden er større for børn med en generelt dårligere diæt. En anden gruppe forskere så på beviserne i 2013 og konkluderede, at det at have en sædvanlig morgenmad hjalp børn med at holde sig i live, fik til opgave at skole og forbedrede akademiske præstationer. Men igen advarede de om, at andre faktorer, såsom socioøkonomisk status, kunne strømme ind i hinanden - børn, der spiser morgenmad, kan også komme fra familier, der generelt er bedre i stand til at tage sig af dem. Problemet er, at mange af disse undersøgelser ikke er eksperimentelle er: Du sammenligner kun børn, der ikke allerede har morgenmad med dem, der gør det.



Dette begrænser det beløb, de faktisk kan fortælle os. For eksempel havde en undersøgelse fra 2015 292 børn i alderen 11 til 13 år, der udfyldte et spørgeskema om deres morgenvaner. Og de fandt ingen sammenhæng mellem børnenes morgenmadsforbrug og deres score på en test af deres kognitive evner.

Nogle faktiske eksperimenter ville hjælpe med at afklare dette. Men at fratage børn morgenmaden, når de vil spise det, er heller ikke en god ide, så for nu er vi nødt til at arbejde med, hvad vi har perfekt adfærd på arbejdspladsen - ja, desværre er dette ikke blevet undersøgt meget. I modsætning til skoler har voksne arbejdspladser generelt ikke travlt med at fodre dem og giver normalt ikke lette at fortolke testresultater, så data vil sandsynligvis være sværere at få fat i.

Så hvad er takeaway her? Hvis du er den slags person, som også har morgenmad, er du sandsynligvis allerede en person, der har ressourcerne til at tage sig godt af dig selv og spiser godt hele dagen med en stor morgenmad, hvis du ikke allerede gør alt, der er forkert i dit liv vil ikke være på en magisk måde at reparere det på. Men det vil bestemt ikke skade dig. Og det kan endda forbedre dit helbred.

Tak fordi du så denne episode af SciShow! Ernæringsforskning er kompliceret, og der er meget at finde ud af - hvordan man håndterer sukker og fedt. Mange mennesker kan godt lide at sige, hvor forfærdelig den ene eller den anden er, men hvordan påvirker de faktisk dit helbred? Du kan finde ud af mere om det i vores episode.

Hvor mange morgenmad skal jeg spise for at tabe mig?

Hver dag tiltabe sig, du burdespisemellem 200 og 400 kalorier tilmorgenmad, 500-700 kalorier tilfrokostog 500-700 kalorier til middag. Du bør også indarbejde en morgen- og aftenmat til i alt ca. 400-500 flere kalorier.

Hvad skal jeg drikke første ting om morgenen for at tabe mig?

Et ældgammelt middel, honning citronvand er et foretrukketdrikketilvægttab. Tilsæt en teskefuld citronsaft og honning hver til et glas lunkent vand ogdrikkedetførste om morgenen. Den koncentrerede form for amla og aloe vera juice findes også i apoteker såvel som online.09.04.2020

♪ Bob og Brad, de to bedst kendte ♪♪ Fysioterapeuter på Internettet ♪ - Hej folkens, jeg er Bob Schrupp, Fysioterapeut - Brad Heineck, Fysioterapeut - Sammen er vi de bedst kendte fysioterapeuter på Internettet - Efter vores mening naturligvis . - Bob? Vi har naturligvis en høj opfattelse af os selv. I dag skal vi tale om otte morgenvaner, der hjælper dig med at tabe sig.

Vi giver også et giveaway væk, Brad. - Det er rigtigt, Bob. - Lad os starte med konkurrencen - Absolut! - Hvis du er ny på vores kanal, skal du tage et øjeblik til at abonnere på os.

Vi leverer artikler om, hvordan man forbliver sund, fit og smertefri, og uploader dem hver dag. Besøg også bobandbrad. com.

Det er den store, Brad. - Dette er den store. Gå til giveaway-området.

Vi giver en SleepOvation-madras væk. Vi taler om det om et øjeblik. Gå til Facebook, konkurrencen bliver fastgjort til toppen af ​​siden. - Øverst på siden. - Og gå til Twitter, Instagram, TikTok, hvis du vil have en 60-sekunders version af vores program.

Du kan muligvis høre dette på en podcast - podcast, så de ikke kan se os! - Nej. - Det er en god ting. - Godt for dig.

Derfor giver vi en SleepOvation-madras væk. Dette er kun en prøve af en. - Ret. - Du kan ikke engang se det sådan, når du får en. - Nej, det er dækket af den pæne, bløde ting! - Under alle omstændigheder har den syv individuelle madrasser - 700 små madrasser og en pude! - Åh, sagde jeg syv? - 700. - Syv, ja, gange 100! Se på dig på puden.

Det ser sådan ud på den ene side. Og dette er også et snitbillede. Og så har den noget unikt, hopper faktisk derinde. - Ja, og du føler ikke det. - Du føler ikke, medmindre. - Generelt. - Og de giver det en god form. - Hvis du klipper den fra hinanden, kan du.

Men alligevel. - Så igen kommer madrassen naturligvis i mange størrelser, og dette er bare en prøve. - Ja, det er som din hund - men den mest behagelige madras, Brad og jeg nogensinde har sovet på.

Jeg mente ikke at sige, at vi sover sammen - Hvorfor, Bob? Hvorfor skal du derhen? Kan du klare det? - Vent til vores kvinder ser denne del! Okay, lad os gå videre med disse vaner for at holde os i gang med at reducere vores vægttab. Det er den tid på året Bob - Ja, det er den tid på året, hvor hun, ved du, jeg løb forresten i morges. - Du gjorde det ikke. - Det var 20 noget, næsten 20 nedenunder. - Hvad gjorde jager du? - Ja, jeg var nødt til at løbe hurtigt. - Mig mig bliver nødt til at gøre dette bare for at motivere mig.

Godt for dig. - Okay, lad os komme i gang. Vi taler om det.

google maps cykelvejledning

Én ting, den første ting du vil gøre er, og jeg ved ikke, om du gør det, Brad, men det gør jeg. - Hvad? - Jeg vejer dig hver dag. - Nej, det gør jeg ikke.

Jeg tror, ​​jeg går en gang om ugen. - Flere undersøgelser har vist, at hvis du vejer dig hver dag, vil du tabe mere. Jeg ved ikke, hvordan du ikke kan.

For når jeg gør det, kan jeg straks se, om jeg spiste for meget dagen før. - Ja - du ved, du kan tilpasse dig med det samme. Ret? - Og hvis ikke, kan det tage fem dage.

Og alt hvad jeg kunne, pludselig har du allerede fået 10 pund, og du har ikke engang bemærket det - jeg ved det, men jeg kan se det, fordi du nogle gange spiser noget, eller du tager ikke tomt eller hvad det end er. Lige - jeg har fået to pund. Det giver ingen mening.

Det skulle jeg ikke være, og så - jeg skal ikke bekymre mig om det. Men ja. Eller hvis du spiser meget kulhydrater eller pasta, ser det ud til at være min vægt, du holder vand og holder salt.

Men nej, jeg kunne se det, jeg læste det før for at gentage det hver dag. Og jeg kunne se det, men det ville være som at se på min, du ved, min pensionskonto hver dag. Og aktierne går op og ned for at gøre mig sindssyg. - Helt sikkert! (Latter) Jeg ved det ikke - okay.

Nummer to, drik rigeligt med vand, især om morgenen, dette øger dit energiforbrug og øger antallet af forbrændte kalorier. Jeg kender ikke fysiologien bag det. - Jeg læser en bog om ernæring og diæt.

Og han sagde nøjagtigt det samme. Du er nødt til at rejse dig. - Er du enig? - Ja jeg er enig.

Det var Shawn Stevenson. Han fik en rigtig flot bog. Han er en, han gør et rigtig godt stykke arbejde.

Alligevel, ja, det er nøjagtigt hvad du sagde. Stå op, og du skal drikke, du ved, en god 24 ounce eller deromkring - Du skal se, hvad jeg drikker om natten - Jeg har ikke noget problem med det - Nej, fordi jeg prøver ikke at drikke meget om natten, så jeg ikke ' t står op og bliver nødt til at gå på toilettet. - Højre. - Så stå op og jeg drak, jeg tællede i morges.

Det var fem store briller, som i en periode på omkring en halv time. - åh - jeg mener, fem af dem. - Åh. - Fem! - Åh, hvor virkelig tynd eller bare stor? - Nej, de er store og store. - Stor og fed også, ikke? siger du ounce på det? - Nå, jeg skulle nok være i stand til at finde ud af det. - Jeg vedder på, at de var som 16 ounce. - Åh, 16 gange fem, det er meget.

Så behøver du ikke drikke resten af ​​dagen. - Korrekt. (humrer) Okay, nummer tre.

Dette lyder dumt, men du skal være forsigtig med at få nok søvn. Og du ved, du kan faktisk sove godt, når du er smertefri. Hvorfor vil vi have en SleepOvation-madras.

Hvordan jeg sætter et stik på dem rigtigt - ja - men hvis du er søvnberøvet, kan det faktisk føre til vægtøgning. Du har muligvis, du har mindre leptin. Og det er den ting, der får dig til at føle dig mæt.

Sikker. - Men du får mere ghrelin. Det lyder som gremlins. - Ja. - Ghrelins, og de gør dig sulten. - Ja, jeg vil ikke have dem. - Så du ved, disse to ting sker i den forkerte hastighed, hvis du ikke har nok At få søvn. - Nå, at sove er din hurtige tid.

Du ved, du går fra seks til at sige, at du ved, 12 timer uden at spise, og du kan tabe en masse vægt natten over - Sikker på - Jeg var forbløffet, jeg tabte to pund en gang, jeg troede, det kan ikke være rigtigt. - Kun fra at sove - Ja, men du ved morgenmad. Derfor hedder det morgenmad. Fordi du bryder fasten. - Gotcha! Hej, wow. Du lyder smart. Okay, næste vil vi tale om, at det lyder som et lille trick, men det virker faktisk, for hvis du bruger en mindre skål eller tallerken, -Ja eller en mindre kop, -Ja.

Du spiser mindre. Jeg fandt ud af, at jeg spiste skålen, jeg elsker at spise brudt brød, så jeg begyndte at bruge den mindre skål. Jeg begyndte at spise mindre. - Hvordan bryder du en skål? Sænker du dem - Ja. - Det sprang lidt.

Men det lyder som et dumt lille trick, men det virker virkelig virkelig. - Jeg prøvede is, da jeg spiste mere is. - Og så spiste du to skåle. - Ret.

Den anden smager bedre end den første, siger jeg dig. Så lad os bare smide isen - fungerer ikke altid - ja, nej, jeg er enig. Det er sandsynligvis en enkel, let ting at prøve - nummer fem, og jeg er forfærdelig på det.

Jeg er bare ikke den type person. Men din, din, din, sporing af dit indtag. - Dine kalorier? - Ja, hvis du faktisk sporer, hvor meget du spiser, ved du, at du vil blive overrasket.

Du spiser ofte mere, end du tror. De er specielle, når du begynder at veje din mad, du kender - åh ja. du skulle være seks ounce, og du ser, ja.

Det ligner seks sætninger at betyde, så du vejer det, og det er som 12 ounce. Så ved du, om du er seriøs omkring at tabe sig? Jeg, du ved, jeg tror, ​​det alene kan virkelig. Du hjælper dig selv med at veje din mad. - Ja, det er også en slags personligheds ting. - Det er. - Hvis du ikke har det godt, er det måske ikke det bedste for dig.

Men jeg kunne se, hvor det er ville være meget effektivt, videnskabeligt - jeg tror ikke, du skal forfølge det for evigt. Fordi jeg ved du hvad jeg mener? Bare følg det et stykke tid. Så kan du begynde at få en fornemmelse af, at du kan spise. - Flop den bøf dernede.

Det er seks, det er syv ounce. Det er fire og en halv ounce. - Min kone og jeg spillede dette spil i et stykke tid, hvor hun sagde, ja, hvor meget koster det? Og så afvejede vi det. - Ville du så veje det? - Hvilken skala har du? - Ja, en lille madvægt. - Åh, får du en madvægt? - Ja. - Som en skala til dine konvolutter. - Ja, det gør det ikke, det er ret delikat.

Okay, nummer seks. Morgengymnastik er det bedste tidspunkt at træne, for for mig har du den største motivation om morgenen. Ved du, hvis du venter på at være hjemme om natten, er der måske ikke noget i benzintanken.

Du ved hvad jeg mener? Du vil, og det er virkelig let at udsætte. Men hvis du træner med det samme om morgenen, går jeg ud i det kolde vejr, Brad. - Ja, det er en god idé. - Det får dig til at føle dig godt.

Det sætter tonen for dagen. Og så ved du, nu går min kone og jeg ofte en tur om eftermiddagen, og få en lille bonus. - Sikker. - Du ved, du har lidt mere. - Ja, du får det ud af vejen .

Især når du har børn - ja - du skal gøre det, før de rejser sig. Få det af vejen - Du skal sætte dig selv først - Så kommer du hjem, og så dukker alle mulige ting op. Så kan du ikke have tid, fordi - HELVEDE bryder løs, ikke? - Ooh, det er et familieshow.

Jeg er glad for, at det blev sådan. - Okay, nummer syv. Vi fandt dette meget nyttigt ved planlægningen af ​​dine måltider, som når du, vi har det som en, jeg laver en flok laks sammen.

Og så er det først og fremmest sundt. For det andet tager du ikke noget junkfood. Fordi du er virkelig sulten.

Alt er allerede klar. - Jeg kan godt lide en langsom komfur. - Ja, de fungerer godt - Sæt det om morgenen, dine grøntsager, dit kød.

Når du kommer hjem, lugter huset godt. Du er klar til at spise. Og du behøver ikke håndtere alle disse potentielle chips og andre sjove ting, der tilfældigvis er i dit hus, når du har dette firma - ja, vi så Super Bowl i går eller for to dage siden, hvor mange dage siden? - Mange mennesker så ham på søndag. - Ja, søndag.

Nå, min kone er bare h og beder om chips hele tiden. - Aaugh! - Og hun kæmpede imod det. - Gjorde hun? - Hun ville have mig til at gøre det for at gå ud ved pausen.

Og jeg siger, 'Pauseshowet!' I hvert fald afværgede hun det. Nummer otte, den sidste! Det vil sige, hvis du spiser en mere fyldig morgenmad, vil den tilfredsstille din sult - ja. Du holder længere hele dagen uden at spise så meget.

Så et måltid med højt proteinindhold kan ofte tage længere tid, og undskyld for veganere og vegetarer derude, du kan, åh, jeg antager, at du kan få protein ud af det. - Nå, det ved jeg ikke. Jeg spiste avocado, og jeg fortæller teenagere, at de på en eller anden måde fylder mig op - ikke? Og de er bare sjove.

Jeg har det godt med avocado lige nu. - Godt for dig. - Jeg kan godt lide farven på dem og derefter skære dem op.

tour de france etape 11 resultater

Jeg lærte at bryde dem - Du er også en grapefrugttype, ikke sandt? - Åh, jeg havde mindst en halv grapefrugt hver morgen, i det mindste november til april - Husk de plejede at være grapefrugten - Havde en diæt. Jeg ved ikke, hvad det var, men du var nødt til at spise en masse grapefrugt - Var det Adkins undtagen med grapefrugt - Det var en diæt - De siger, at de forbrænder kalorier, når de spiser det, ved du? Jeg ved bare, at jeg har det bedre - okay. Jeg er glad for, at du har det bedre Brad. - Jeg tror, ​​at nogen vil få succes med dette, hvis de bare tager det alvorligt.

Men med sans for humor ved du, at du bare ikke kan klare det. Du vil binde din mave sådan. Du bliver irriterende, og du er sulten, og du har rodet med børnene, kvinden, så have det sjovt med det. - Det hedder Hangry.

Når du bliver sulten, og du - Ornery? - Nå, det betyder, når du er træt, og du er - Hangry, det ville være - sulten, sulten. Som en tømmermænd - Nej, du er sulten, du er sulten, og du er sur. - Vred, åh sikker. - Fordi du ikke fik mad. - Ja, vi skal stoppe med pladder, Bob. - Husk Brad, og jeg kan ordne stort set alt. - Undtagen. - Et knust hjerte, ja.

Men vi skal arbejde på det, ligesom du kan arbejde på din diæt. Nå ja, men forhåbentlig får du bedre succes med din diæt end dette hjertesag. (Latter) Okay.

Tak fordi du så med.

Hvordan laver man en sund morgenmad til vægttab?

Sundt vægttab Morgenmad bytter. Hvis du elsker bagels, skal du holde dem på menuen. Men vælg en fuldkornsbagel, og top den med laks og en lille smule flødeost. Du kan endda øse den stegte midte ud for at reducere kalorier og kulhydrater.

Hvad er den bedste måde at tabe sig om morgenen?

Kaffe. Hvis du absolut skal have din morgenmor, skal du sætte dig selv op og parre din sunde morgenmad til vægttab med usødet kaffe i stedet. Og hvis din søde tand skal være tilfreds, skal du bede din barista om at tilføje to pumper af din yndlingssirup til din kop i stedet for Fraps fire (vi kan godt lide karamel).

Hvorfor er det vigtigt at spise en sund morgenmad om morgenen?

En stor morgenmad kan øge din energi og dit mentale fokus om morgenen. 1 At spise et morgenmåltid, der giver sunde fedtstoffer og proteiner, hjælper dig med at føle dig mæt og energisk, når du navigerer gennem dine daglige aktiviteter. Men nogle mennesker kan også forsøge at reducere morgenmadskalorierne for at nå et vægttabsmål.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode? RadCity 4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Denne cykel har forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være sin forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb. 3 авг. 2020 г.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Byg din egen cykel - holdbare løsninger

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Bedste cykeltrøjer - søg efter løsninger

Hvad skal jeg se efter i en cykeltrøje? Se efter vandmodstand, vindblokering og åndbarhed afhængigt af hvornår og hvor du skal køre. Hvis du foretrækker naturlige fibre, skal du passe på cykeltrøjer lavet af merinould. Merinofår har tilpasset sig kolde vintre og varme somre, så deres uld er naturligt fugtgivende og forbliver varm, når den er våd.

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning? Cykling og siddende er ikke det samme; cykling styrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, at cykling og siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet kropsholdning, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere) .24 авг. 2016 г.