Vigtigste > Øvelser > Vægtmaskiner - hvordan man afregner

Vægtmaskiner - hvordan man afregner

Hvad er den bedste hjemmevægtmaskine?

  • BedstTotalhjemfitnesscenter: Bowflex.BedstTotalhjemgym: Bowflex Revolution.
  • Bedstoverkommelighjemfitnesscenter: Bowflex.
  • Bedste hjemgym-kabelmaskine: NordicTrack.
  • Bedstsmarthjemtræningstid.
  • Bedstsmarthjemgym og kabelmaskine: Tonal.
  • Bedstkompakthjemgym med live klasser: Spejl.
  • Bedstpower tower: Lx GRATIS.
  • Bedste hjemsquat rack: Rogue.



Hej gutter, det er Justine, og i dag viser jeg de unge et nyt hjemmefitnessprodukt. Dette er Tempo Studio. (optimistisk musik) Nu har jeg gået sammen med Tempo for at lave denne artikel til jer, men før jeg blev enig, måtte jeg sørge for, at jeg har testet denne ting grundigt for at sikre, at jeg virkelig kan lide den.

Og det er sådan, jeg har brugt det i de sidste par uger. Jeg har lige startet et fire ugers program, og i dag bliver den dag, jeg træner min sidste træning på dette fire ugers program. I løbet af de sidste par måneder har jeg brugt så meget tid derhjemme, kunne ikke gå i mit motionscenter som normalt, men denne ting har hidtil overskredet alle mine forventninger til, hvad jeg rent faktisk kan gøre, mens jeg er hjemme med virtuelle trænere.

Det er fantastisk, og jeg kan ikke vente med at vise dig det. (upbe musik) Dette er Tempo Studio. Det er et alt-i-et hjemmegymnastik, der fører præstationssporing til et helt nyt niveau, og det er det eneste system, der giver dig øjeblikkelig feedback, der hjælper dig med at forbedre din form.



Det bruger 3D-bevægelsessensorer og AI til at analysere din bevægelse og tælle dine gentagelser, vægte, forbrændte kalorier og mere. Efterhånden som du skrider frem, øges dine vægtanbefalinger, og programmeringen justeres til at opfylde dine fitnessmål, uanset hvilke kilo de er, og der er et dejligt pænt sted at holde dem, når de ikke er i brug. De bruger disse plus kropsvægt og styrke, cardio og HIIT klasser fra certificerede undervisere.

Hele dette skab føles bare i topklasse er en 42 tommer berøringsskærm, så du vil være i stand til at navigere gennem forskellige klasser, og hvad der er rigtig godt ved det, jeg har taget 18 klasser hidtil, og når jeg ruller ned her, får jeg alle statistikker over alt hvad du har gjort i løbet af dit kursus. Jeg er ikke så begejstret for mine personlige poster, men jeg har aldrig rigtig lavet en masse vægtløftning, så dette har ændret den måde, jeg træner på. Så jeg viser jer brugergrænsefladen.

tour de france historie

Det føles som en stor telefon. Det er så vanvittigt Da dette var min første gang at få dette, besluttede jeg bare at prøve de fire ugers udfordringer, så de ville guide mig gennem et kursus bare for at få en fornemmelse for alle de kurser, de havde at tilbyde. Jeg kunne også godt lide, at du kan vælge, hvilken del af kroppen du vil udøve.



Så her er som et ben og en bagdel, du har en kerne, en overkrop, ting, du skal gøre, før du rent faktisk gør dem, og dette er meget nyttigt, for når du har en skade eller noget, kan du sige, 'Okay 'Jeg kan ikke lave planker i dag, så lad mig vælge' en anden træning. 'Jeg elsker også det sociale aspekt af det, fordi jeg er i stand til at måle mig mod mine venner og udfordringer bare for at tilføje den ekstra motivation. Så snart min søster får en af ​​dem, starter det.

Så dette er det kursus, vi skal gøre. Dette er den 30 minutters fulde kropsstyrke og konditioneringsklasse. Han viser dig alt, hvad vi skal gøre i denne klasse, og det er for begyndere, hvilket sandsynligvis er ret godt for mig, vores udstyr, musikken, varigheden.

Lad os skide gøre det, denne bar er tung nok, som den er. (griner) Så lad os tage vores anbefalede vægte på, og den virkelig seje ting ved AI-sporing er, at den er i stand til at anbefale tungere eller lettere vægte, når du skrider frem, eller når du synes, det er for tungt, kan du ændre vægtene manuelt bare for at Lad dem vide. 'Hej, jeg er ikke klar endnu.' Så med denne sensor er det i stand til at fange dine kropsbevægelser og give dig justeringer i realtid.



En af de ting, der har hjulpet mig så meget, er, at jeg aldrig har indset, hvor dårlig jeg lavede squats, før det gav mig en løsning i realtid. Det gav mig besked, hver gang mine knæ gik over mine tæer, og jeg kunne foretage den justering, og det gav mig denne feedback, og så var det som: 'Godt arbejde.' Og lige under sensoren er, hvor alle dine vægte er, og jeg kan ærligt talt ikke tro, hvor fantastisk det ser ud.

Dette fås også i sort finish, men det er den hvide version. Og alle dine vægte er gemt her, hvis du vejer 10 pund, er du fem pund, 2 1/2 og 1,25, og det er disse barbellklip.

Så det er klipene på vægtstængerne, der bekvemt holdes bag hele denne maskine. Så lad mig tage dig tilbage til, hvor alle disse er gemt. Dette er så godt, fordi du bare kan folde disse meget hurtigt ned, komme tilbage her, læg dine vægte på.

Og når du er færdig, er de pænt gemt væk lige bag dem, og du behøver aldrig at se dem. Hvis du har en af ​​disse og leder efter tænd / sluk-knappen, er dette det rigtige sted. (Glad musik) Okay, vægten er tændt, disse kan være lidt tunge for mig, men vi rammer næste, og jeg kan justere, hvis vi starter. (glædemusik) heroppe kan du så justere dine vægte.

Så dette er den anbefalede vægt, vi bruger lige nu, men du kan klikke på Tilpas vægte. Så hvis jeg vil have det sværere, tilføj det. Det giver dig også farvekoordinering, og det er let at skifte. (optimistisk musik) Jeg elsker at de har en dejlig blanding mellem vægte, cardio og kropsvægt.

Så det er en god blanding i alle disse kalvehøjninger. (Glad musik) Åh tid til at ændre sig. Vi går videre til vægtstangen.

Her er de anbefalede vægte. Jeg tror, ​​det kan være lidt tungt for Meso. Jeg vil justere det manuelt her, fordi jeg allerede ved, at jeg synes, vi skal fravælge.

Og det store er, at det lærer vægten. Så hvis jeg skræddersy dette til det, der fungerer for mig, bliver systemet smartere, og det ved det næste gang, gjorde jeg et godt stykke arbejde? ved den vægt? Skal jeg tilføje noget? Mister jeg noget i vægt? Sådan bliver det smartere, når du bliver montør. (blød musik) (livlig musik) Så det var den feedback, jeg talte om, så det ville lade mig vide, at mine knæ var over mine tæer, og jeg vil være i stand til at rette dette, når jeg fortsætter denne øvelse.

Jeg er forpustet. Okay, dødløftstid. (Glædemusik) Det ser ud til, at vi bevæger os på gulvet for at lave brystpresser.

Så vi har endnu en vægtændring på håndvægtene. Så lad os sætte dem på og komme i gang. (optimistisk musik) Og det er det til denne klasse.

I slutningen giver det dig en chance for at bedømme klassen. Du kan efterlade nogle kommentarer. Dette er din styrkeprofil.

Du vil justere dine startvægte baseret på din præstation til lignende øvelser i fremtiden. Dette er virkelig interessant, da det bruges til at bestemme, hvad du kan løfte, næste gang du vil øge vægten. Efter at have brugt dette i de sidste par uger har det været fantastisk, fordi jeg plejede at være den type person, der kun går på gruppetræningskurser.

Så jeg ville gøre næsten alle mine egne træningsprogrammer. Jeg er ikke særlig god til at finde ud af, hvad jeg skal gøre, og hvad jeg ikke skal gøre. Så det er som at have en af ​​disse personlige fitness-træner derhjemme.

bliver en spin instruktør

Jeg elsker virkelig vægtene, fordi vægtstangen i sig selv er en olympisk vægtstang og håndvægt lavet af rustfrit stål. Og disse vægte er gummierede, så hvis du har trægulve, vil disse skade dine gulve mindre. Dette leveres også med en skumrulle.

Dette er fantastisk til efter eller før en træning. Jeg elsker det, fordi det også er opdateret med nye klasser og nye funktioner, og det sker bare i realtid over luften. Du kan bare opdatere det via Wi-Fi, og de har en fremtidig integration med Apple Watch, så jeg kan ikke vente på, at denne opdatering frigives.

Jeg elsker absolut dette, og jeg har virkelig testet det i den sidste måned bare for at sikre, at dette virkelig fungerer. Lektionerne var solide, men udstyret var godt udført. Alt om det er virkelig fantastisk.

Og hvad der virkelig er så godt, er det faktum, at det ligner et lille skab, der kan placeres hvor som helst i dit hus og stadig ser ret cool ud. Jeg kan virkelig ikke sige nok gode ting om det. Så jeg er meget spændt og måske om et par måneder bliver jeg så revet og revet op.

Det ankommer. Nå tak for at se. Det var virkelig en sjov artikel, og jeg har virkelig testet den i de sidste par uger bare for at få den til at sørge for, at dette var noget, jeg kunne stå helt ved og sige, at dette er fantastisk, det fungerer, og jeg elsker det.

Så hvis du er interesseret i at tjekke dette ud og få flere oplysninger, inkluderer jeg et link i beskrivelsen. Anyway, tak for at se, og jeg vil se jer i den næste artikel, farvel musik)

Hvor effektive er vægtmaskiner?

Maskinvægteogså kan væreeffektiv vægttræningsværktøjer, så længe du brugermaskinerder tilpasser sig dine kropsdimensioner og tillader dine led at bevæge sig gennem deres naturlige bevægelsesveje.Maskinvægteer generelt sikre, når de bruges med den rigtige teknik. Mange mennesker kan lære at bruge dem hurtigt.

De fleste mennesker forstår ikke, at vægte og calisthenics ikke er så forskellige. Hvis du vil blive stærkere, skal du spænde musklerne i tilstrækkelig tid og modstand til at nå dit mål. Og det var det.

Der er selvfølgelig mange måder at træne på forskellige mål. Nogle ønsker at lære avancerede bevægelser. Nogle vil bygge en god krop.

Og nogle vil bare forblive i form og aktive. Så hvis du vil vide, hvilken træning der passer til dig, skal du bare se på fordele og ulemper ved hver type træning. Lad os starte med fordele og ulemper ved calisthenics.

PROS: Calisthenics kan udføres næsten hvor som helst og når som helst. Derudover har du brug for meget lidt eller intet udstyr til din træning. Efter min mening er en af ​​de største fordele, at du kan lære nye bevægelser og have mere kreativitet og frihed.

I styrketræning forbliver øvelserne næsten de samme. Alt du skal gøre er at tilføje vægt. Måske starter du med bare at løfte bjælken selv og lære den rigtige teknik.

Når du bliver bedre, tilføjer du mere vægt. Men øvelsen forbliver den samme. Bænkpresse er bænkpres uanset hvilken vægt du bruger.

Når du laver calisthenics, kan du lære nye træk, når du har mestret det grundlæggende. Du kan lære ting som håndtag, flag, håndstand, pushups, planches, muskel ups og kombinationer af disse øvelser. Du kan bruge calisthenics til at opbygge en krop.

reparation af cykeldæk

Du kan træne styrke eller bare lære komplekse bevægelser og kontrollere din kropsvægt. En anden fordel er, at du adresserer flere kvaliteter på samme tid. Når du bevæger dig ind i avancerede calistheniske bevægelser, vil du blive udfordret på en række forskellige måder.

Du vil opbygge styrke, koordination, smidighed, fleksibilitet og generel kropskontrol. Det næste punkt er sammensat bevægelsestræning, hvilket betyder at du virkelig ikke har nogen isolationsøvelser, hvilket kan være både en fordel og en ulempe. At isolere det muskels svage punkt er meget vanskeligt med kropsvægtøvelser; med hver bevægelse har du altid nogle stabiliserende komponenter, der også træner andre end målområderne.

Dette er godt, fordi du i de fleste tilfælde ikke har brug for isolationsøvelser. Vores kroppe er designet til komplekse bevægelser, der involverer flere muskelgrupper og led. Fordelen er, at du spænder mere end en eller få muskelgrupper, hvilket giver dig en velkoordineret komponent og sparer dig tid, når du træner, for kun at komme en bestemt muskel eller For at komme dig efter en skade, kan du indarbejde isolationsøvelser med maskiner eller andet udstyr.

Ulemper: Dette fører os direkte til ulemperne ved calisthenics. Som nævnt er musklerne vanskelige at isolere. I nogle få tilfælde er isolationsøvelser nødvendige for at træne svage punkter eller komme sig efter skader.

Når du har et sådant problem, bliver du nødt til at bruge maskinerne eller andet udstyr, da calisthenics næsten ikke giver dig mulighed for at isolere en given muskel næsten fuldstændigt. Du er begrænset, når det kommer til bentræning. Jeg mener, du kan kun træne dine ben med din kropsvægt.

Og du kan ikke bygge stærke, veluddannede ben. Men der er grænser. Fordi vores ben har rigtig store og stærke muskler, og de fleste calistheniske benøvelser ville være styrkeudholdenhed eller udholdenhedstræning.

Det er ikke et problem at træne dine ben til styrkeudhold og din overkrop til maksimal styrke, så længe du holder øje med en afbalanceret krop og undgår overdreven ubalance. Men hvis du vil bygge store ben eller træne til maksimal styrke, skal du træne dine ben med vægte. Selvom du laver pistoler og kun kan lave 5 reps eller deromkring, er det i de fleste tilfælde mere begrænset på grund af manglende teknik end manglende styrke.

Den næste ulempe er, at fremskridt er sværere at måle og forstå. I vægtløftning kan du komme videre i meget små trin ved at tilføje små vægte. I calisthenics går du fra et træk, du allerede har mestret til en sværere.

Du gør dette ved at skifte håndtaget eller arbejde ind i jobbet med 1-armet eller 1-benet udførelse. Det er sværere at forstå, hvordan man ændrer en kropsvægtstræning for at gøre det sværere eller lettere at bare tilføje vægt. Trinene fra en progression til en anden kan undertiden være meget store og vanskelige.

Og det er meget lettere, hvis du bare gør det, kan tilføje en nøjagtig vægt. Lad os komme til fordelene og ulemperne ved frie vægte. FORDELE: sammensatte øvelser og isolationsøvelser er mulige.

Du kan lave sammensatte eller isolerede øvelser. Det større udvalg af isolationsøvelser betyder, at du har mere kontrol over udseendet og udviklingen af ​​din krop end med kropsvægtøvelser til flotte kroppe. Men med vægte kan du definere bestemte dele som triceps eller skuldre endnu mere præcist.

Gradienterne er lettere at forstå og måle. Du har intet andet at gøre med det og bare tilføje eller fjerne vægt. Og hundrede pund er hundrede pund og vil aldrig ændre sig.

Så du kan altid se, om og hvordan du gør fremskridt ved at sammenligne gentagelserne med den specifikke vægt. Der er ingen grænser for din bentræning. Ulemper: Du har brug for udstyr og plads såsom forskellige håndvægte, vægtstænger, vægte, bænke eller stativer.

Dette kommer altid med at bruge penge, enten til medlemskab af gymnastiksalen eller mange af det udstyr, du bruger derhjemme. Ofte har du brug for en træningspartner til at hjælpe dig med den sidste gentagelse baseret på din vægt, træningsmetode og vægt. Du kan ikke være så kreativ og forblive effektiv på samme tid.

Øvelsens grundlæggende mekanik forbliver den samme, hvilket betyder at du ikke lærer nye bevægelser. Du kan forbedre disse teknikker, men de er ikke så komplekse som calisthenic - sammenlign bare en militærpresse med en håndstands push-up. Og se bare på kompleksiteten af ​​teknikken, ikke intensiteten.

Dette kan også være gavnligt, da du lærer teknikker hurtigere og går hurtigere. Lad os komme til fordele og ulemper ved maskiner. PROS: Maskiner er meget sikre.

Næsten ingen større fejl kan foretages med en maskine. De er gode til rehabilitering efter kvæstelser eller for mennesker med meget dårlig bevidsthedsbevidsthed. For en person, der er meget dårligt egnet og kommer sig efter en skade, kan maskiner være værktøjet til hurtigt og sikkert at opbygge styrke.

Da mange maskiner isolerer muskler, kan det også være lettere at omgå visse skader. Og selvfølgelig kan du fokusere på specifikke muskler. De fleste enheder er designet til at få mest muligt ud af en isoleret bevægelse ved hjælp af excentriske diske.

Det betyder, at du kan få næsten den samme spænding over hele bevægelsen. Af denne grund træner du dog ikke en teknik, der er særlig vigtig for maksimale styrkeøvelser. funktionel.

Maskiner har mange ulemper. Men det hele koger ned til et punkt. Alle bevægelser er faste bevægelser.

Maskiner træner ikke komplette menneskelige bevægelsesmønstre. De blokerer dig for guidet bevægelse. Vores kroppe er alle forskellige.

Og det er derfor, vi har brug for fri bevægelighed. Maskiner vil altid tvinge dig ind i disse styrede mønstre uden at bruge dine muskler til at stabilisere bevægelsen. Hvis du kun træner på maskiner, har du en højere risiko for skade, fordi din krop ikke er vant til at bevæge sig ud af disse mønstre.

Der er også en meget høj risiko for at træne dig selv i en ubalanceret krop, fordi du ikke bruger de normale bevægelsesmønstre, som vores kroppe var skabt til. Så hvad er konklusionen? Alle tre har deres fordele og ulemper. Du har brug for at vide, hvordan og hvornår du skal bruge en af ​​disse tre måder at træne på.

Det er selvfølgelig også muligt at kombinere to eller dem alle, men hvis du ikke kommer dig efter en skade, anbefaler jeg dig Calisthenics og frie vægte til at træne din krop. Det fokus, du vælger, afhænger også af dine mål. Hvis du vil lære avancerede calistheniske bevægelser, skal du gøre dette.

Hvis du er i bodybuilding, kombinerer du vægte med calisthenics og måske maskiner til at definere bestemte områder. Jeg håber, du har en grundlæggende forståelse af forskellene mellem disse tre former for styrketræning. Hvis du har andre spørgsmål, skal du bare efterlade en kommentar nedenfor.

Thx, Alex! ~

Hvad er ulempen ved at bruge vægtmaskiner?

DetMaskins ulempe

Mestmaskinerinvolverer at flytte envægtlangs en forudbestemt sti, hvilket gør det vanskeligt at styrke stabilisatorens muskler.
29. jan. 2009 r.

Kan du blive stor ved hjælp af vægte maskiner?

Duvil altid bevæge sig merevægtpå et benpressmaskineenddu kansquat med en vægtstang. Det er fordi gratisvægtekræve, at dine muskler multitasker. Af den grund,maskinerer en fantastisk måde at overbelaste dine muskler med de korte sæt maksimal indsats, der vil udløse hypertrofidubeder om.11. jan. 2016 g.

Så vores Airbnb havde et par massevinere, og Brad fandt ud af, at dette er serveringsstørrelsen. vil du opdatere det? Gainer er så tyk, at det er ligesom det er som om ingen smag er som hvordan har du det ja, så jeg tror ikke min skala fungerer, fordi det er alt, hvad jeg får, så jeg gætter på, hvad jeg sandsynligvis vil gøre, er at Måle en kop, der er virkelig vigtigt for mig, fordi jeg virkelig ikke har brug for lange ting for at måle halvvejs med målebægeret. Jeg kan godt lide den måde, hvorpå eksterne lydmålinger er mindre nøjagtige og sandsynligvis lidt mindre nøjagtige end at veje på en skala, men præcision er ikke så vigtig, især når du er i den varme årstid, uanset om du har målekopper eller skalaer eller hvad der altid bruges, så længe du har en idé om, hvad du spiser, mens du sporer, og det er virkelig alt, hvad der betyder noget, koldt vand og skylning gjorde jeg, så jeg spiste altid mine havre, når jeg kom i bodybuilding, bare en pakke Splenda og noget koldt vand tager jeg altid Splenda med, når jeg er ude, fordi jeg hader alle de andre kunstige sødestoffer, bare spis det sådan. Det er faktisk til dig, men vi er færdige med Montreal, det er som om vi endda har tid her er nødt til at bruge, så nu skal vi træne, antager jeg, og derfra er det ud til toronto, jeg prøver at finde et fitnesscenter her i montreal, og trafikken er absolut vild i denne by for at få et godt liv og bare fordi Jeg har et medlemskab der, og jeg troede, det ville være nemmest a nd det var et motionscenter, jeg vidste om, så jeg kørte bare til det gode liv bare for at finde ud af, at det gode liv her er et museum eller sådan noget og ikke et motionscenter, så nu er jeg på vej til et andet motionscenter på gade, men jeg ved ikke så godt, det går oh snap, jeg vidste ikke, at frites kom mig bogstaveligt talt, det var bare kylling og ris, men alt gik langt bedre end forventet fyre, vi er næsten i toronto, vi er ude om to timer og jeg stoppede for at få en lille snack, så jeg fik et par fyldte kartoffelchips Snickers Bar og regelmæssig Red Bullnot sukkerfri, bare en sjov, det er min brors samling, det er underligt, jeg spiser det åbent, når du går ind i Ontario forRobin privat ro fin og mere jeg famlede Det er faktisk en god gave, fordi hun dogger dig, og det er lidt af et registerokay, så folkens, det er 02:00, vi ankom til Toronto, så hvis du nød vlogen, så glem ikke at få den Lignende knap abonner på kanalen, hvis du ikke allerede har gjort det, og jeg kan se jer korn

Er et hjemmegymnastik pengene værd?

Mens den oprindelige investering i enhjemmegymnastiker relativt stor,detviljekostedu langt mindre end enfitnesscentermedlemskab i det lange løb.Hjemfitnesscentre er også mere bekvemme endfitnesscentermedlemskaber, fordi de har ret vedhjem, gørdetmeget lettere for dig at passe træning i din dag.19. okt 2015

Kan jeg tabe mig ved hjælp af maskiner?

Fast bevægelsevægt maskiner kanreducere det potentielle antal kalorier, derkanblive brændt under en modstandstræning. Gratis vægte og udførelse af øvelser i stående stillingviljehjælpe med at maksimere mængden af ​​kalorier, der forbrændes.

Hvilke er bedre maskiner eller frie vægte?

Generelt,frie vægteaktivere flere muskler endmaskinerog derfor erbedretil at opbygge muskler i det lange løb. Imidlertid mod slutningen af ​​din session, når dine muskler er trætte, og din form begynder at lide,maskinerer sikrere og kan hjælpe dig med at fortsætte med at træne sikkert.12. feb 2021

cykling efter acl-operation

Er det bedre at bruge en maskine eller frie vægte?

Generelt,frie vægteaktiveremeremuskler endmaskinerog derfor erbedretil at opbygge muskler i det lange løb. Imidlertid mod slutningen af ​​din session, når dine muskler er trætte, og din form begynder at lide,maskinerer sikrere og kan hjælpe dig med at fortsætte med at træne sikkert.12. feb 2021

Hvad er ulemperne ved modstandsmaskiner?

Ulemper: Der er risiko for, at du taber eller forkert bruger barbells eller håndvægte. at have en certificeret fitness træner hjælpe dig med at komme i gang for at forhindre personskade.1. apr 2015

Kan du komme i form ved hjælp af maskiner?

hvis dubrugmaskiner digvil vokse, så længeduskub din krop hårdt nok, så den indser, at den har brug for mere muskler. Der er dog megetmaskinergør det ikkegør. Vigtigst er det, at de ikke anvender stabilisator muskler, somdubrug altid den samme bevægelsesbevægelse.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.