Vigtigste > Øvelser > Vægtede ab-øvelser - besvare spørgsmålene

Vægtede ab-øvelser - besvare spørgsmålene

Hvad er de bedst vægtede ab-øvelser?

7bedste ab øvelser
  • 1 - V-sidder.
  • 2 - Ben hæver.
  • 3 - Knælende træhakkere.
  • 4 - Russiske vendinger.
  • 5 - Sideplanker med hoftelift.
  • 6 - Overhead til squat.
  • 7 - Knæ til brystet.



Hvad så gutter? Det er Chris Heria. Velkommen til en anden artikel fra Official Thenx. I dag vil jeg vise dig noget, du kan gøre nu for automatisk at aktivere din kerne meget mere under din ab-træning og din six-pack til et nyt niveau (blød elektronisk musik) Nu når du tager abs-træning, vil du altid have, at dine mavemuskler skal gøre mest af arbejdet, men når begyndere begynder at lave ab-øvelser, finder de det ofte vanskeligt at få deres mavemuskler, de føler det mere i andre områder såsom lænden eller hoftebøjningerne, og de har tendens til at hjælpe mere med disse muskler til at udføre øvelsen end dem, der skal bruges i ab-træning.

hvordan man begynder at tælle kalorier

Og det er derfor, jeg vil have dig til at træne denne særlige træning med mig, hvor du holder en vægt, mens du laver ab-øvelser. At holde en vægt, mens du udfører disse mavemuskler, vil tvinge dig til at trække din mavemuskulatur og holde den sammentrækning gennem hele øvelsen, hvilket gør dem mere effektive til at udvikle en stærk, solid seks-pack mavemuskler og overbelaste dine mavemuskler for at få dem til at springe mere ud mere Har muskeldefinitioner, og det er det, vi kommer ind på i dag. Jeg udviklede en særlig seks-pack abs træning, som du kan gøre overalt.

Vi gør det på stedet. Alle de øvelser, vi er ved at gøre, kan afprøves direkte; de kræver ikke meget tidligere fitness-viden, men de er meget, meget effektive. Vi skal, jeg skal lave syv makuleringsøvelser ved hjælp af en håndvægt eller vægt eller holde noget i hånden i 45 sekunder og 15 sekunder.



Hvis du har lyst til at blive træt på et hvilket som helst tidspunkt i træningen, kan du altid prøve at bremse, men mit bedste råd er ikke at stoppe med at prøve. Men hvis du er nødt til det, skal du tage et øjeblik til at få vejret og derefter gå videre. Jo oftere du gør dette, jo mere kan du følge med.

For at dette skal være mest effektivt, vil du gøre det med høj intensitet, interval træning stil. Så med denne Sai d er den første øvelse, vi kommer ind på, russiske rotationer med en håndvægt. Ben lige, side om side, hold din kerne tæt.

Sørg for at regulere din vejrtrækning. (blød elektronisk musik) Nu er den vægt, du bruger, ikke den vigtigste ting, når du lige er begyndt. Du burde virkelig kun fokusere på sammentrækningen, når du udfører denne bevægelse.



På et eller andet tidspunkt vil du være i stand til at bruge mere og mere vægt. Der går det med den første øvelse. Vi fortsætter og tager en kort pause på 15 sekunder.

Derefter går vi ind i bådhåndtaget med håndvægten. Husk, at du vil regulere din vejrtrækning, holde din kerne spændt, benene lige. Og du vil holde håndvægten lige foran dig.

Indånd gennem næsen og udånd gennem munden. Nu skal vi bare holde formen på en båd, bunden af ​​en båd, dine arme lige. Fokuser al spænding og engagement på din kerne.



Hvis dine arme er trætte, kan du altid bringe dem tilbage. Klem din kerne, næsten ånde der. Okay.

Gå videre til næste øvelse, vi skal lave, sidebådsrum. Så vi deler de 45 sekunder i halvdelen for hver side. Gør dig klar.

Denne gang, når vi går ind i vores bådeværelse, kommer vi ud som et bådeværelse, men vi vil gå til den ene side der. Og vi vil have den stilling. Husk, at når du føler dig træt, kan du altid bringe håndvægten tættere på din krop. I denne position vil du føle dine skråstillinger og alle dine laterale mavemuskler stige.

Nu gør vi os klar til at skifte snart, lad os gå. Okay, pis. Den næste øvelse, vi skal gøre, er jackkniven med håndvægte her.

Så helt sikkert vil du tage dig tid med det. Under alle omstændigheder skal du være forsigtig, når du bringer vægten over hovedet. Pas på ikke at tabe det på dit ansigt.

Nu sker det. Sørg for at regulere din vejrtrækning. Hold din kerne tæt og lige.

Okay. Næste øvelse, gør sit-ups med håndvægte vride. Vi har benene nede for denne øvelse.

Du vil have vægtstangen lige over dig. Vi skal sidde op, vride til siden, komme tilbage, dreje, til den anden side. Lad os komme igang.

Når du står op, vil du virkelig komme helt op, så prøv at røre ved loftet, hvis du kan. Næsten der fyre. Reguler din vejrtrækning.

Lad os gå, pis. Okay, fortsæt. Lad os gå videre til næste øvelse, hvor vi har benløft, mens vi ligger ned.

Nogle af disse øvelser kan du muligvis ikke have med den samme vægt som de andre. Nu hvor vi går videre til denne øvelse, vil du holde vægten med dine ankler. Vi vil lægge os helt ned.

Og du vil løfte dine ben op, kom ned igen. Bring det ikke lige foran dit ansigt, for så kan du tabe vægten lige på dit ansigt, hvilket ikke er godt. Phew, det skal du helt sikkert føle.

Phew, okay, dette er et hårdt stykke, bestemt en af ​​mine favoritter, og meget effektiv. Den sidste øvelse, vi skal gøre lige nu, er sit-ups i stole. Denne gang vil vi faktisk holde vægten.

Så vi kommer helt op og prøver at røre ved loftet og komme ned igen. Pas på ikke at tabe dine ben, fyre. Hold fast i din torso.

Reguler din vejrtrækning, det er det vigtigste. Hvis din vejrtrækning er usandsynlig, træt du ret hurtigt. Okay, skift arme.

Phew, okay. Der har vi den sidste øvelse. Og jeg har gjort det, sandsynligvis siden 2012 og stadig gør det i dag, det er meget effektivt.

Jeg har lavet disse øvelser i årevis, så jeg fortæller dig ikke bare at gøre noget, jeg ikke har gjort, og har set resultater for mig selv. Men for at denne træning skal være mest effektiv, skal du gøre dette skød mindst fire gange for at få en solid træning, og du får helt sikkert de seks pakke abs, du altid har drømt om. Så hvis du var i stand til at gennemføre den første runde, er det godt.

Tag en kort pause, start derefter igen med en kort hviletid, så din puls ikke falder igen. Og hvis du ikke kan lave flere omgange, er det fint. På et eller andet tidspunkt vil du arbejde dig op for at gøre to runder, til sidst tre runder, og så kan du afslutte fire på ingen tid.

Hvis du kunne lide artiklen, skal du sørge for at knuse Like-knappen. Efterlad en kommentar nedenfor, lad mig vide, hvad jeg skal gøre næste artikel om, og del den på denne artikel med en ven, der prøver at få seks pakke abs hjemmefra, og abonner nu. Vi sender hver søndag kl. 20:00

Østlig tid. Og hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter efter en upload, har du altid chancen for at vinde gratis Thenx-udstyr, så sørg for at logge på thenx.com og blive medlem.

Du får fuld adgang til alle vores træningsprogrammer, teknikguider og daglige træningsprogrammer for at få dig i den bedste form i dit liv. Sørg for at downloade Thenx-appen fra App Store for at tage vores træning med dig overalt, og slut dig til de millioner af andre Thenx-atleter rundt omkring i verden, der ændrer deres liv lige nu. Hvis du vil have mere af mit indhold i løbet af ugen, skal du følge min personlige YouTube-kanal, det er YouTube.com/chrisheria, og sørg for at du også følger mig på Instagram.

Med næsten hvert indlæg giver jeg altid en slags giveaway. Så hvis du vil have chancen for at være en del af det, følg mig på IG. Og hvis du kan lide musikken på denne kanal, er dette alle sporene til mit helt nye træningsalbum kaldet 'Workout Music'.

Den er tilgængelig på alle platforme fra Spotify, Apple Music, Tidal, TikTok, SoundCloud og mere giver dig den ekstra motivation. Og folkens, vi har stort julesalg derovre i butikken. Tjek thenx.com/shop og få alle dine julegaver tidligt.

Giv priser i år med alle de forskellige ting, du kan finde i vores butik. Tag din træning til det næste niveau. Og med det i tankerne ses vi næste søndag kl. 20

USA østlig tid. Skør kærlighed, fred ud. (mild elektronisk musik) (elektronisk musik i mellemtiden)

cykler til arbejde

Hvordan styrker du dine mavemuskler med vægte?

Disse er de 19 bedsteFra-StyrkelseØvelser ved hjælp afVægteDet kan du gøre hjemme
  1. Lav til høj skovhakke.
  2. Stående vægtet drejning.
  3. Plank og drej.
  4. Siddende russisk drejning.
  5. Overhead cirkel.
  6. HåndvægtCrossover Punch.
  7. Overliggende rækkevidde med benbenet.
  8. Koordinationsflyvning.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. I dag træner vi en abs træning og bruger håndvægte.

Du ved, jeg er en tilhænger af at indarbejde vægtede abs-øvelser i din abs-træning. Ikke kun det, du kan faktisk - som du vil se i dag - bruge en håndvægt ikke kun til den ekstra vægt, men også som et hjælpemiddel til din mave træning. I vores tredje øvelse vil du se, hvordan vi gør dette.

Men ideen her er, at vi skal lave et drop-sæt. Vi kører stativet. Vi skal gøre en handskestil, som min dreng CT ville sige.

Faktum er, at ved at gøre dine øvelser og træne, gør du dine øvelser sværere. Jeg tror, ​​at det største punkt, vi bliver gamle i vores træning, er på mavemusklerne. Vi bogstaveligt talt enten gentager, indtil vi keder os, eller vi gør bare alt i lige sætninger.

Vi ændrer ikke den måde, vi træner vores mavemuskler på, og det vil ikke være tilfældet i dag. Så vi har fire sæt håndvægte til mig. Jeg bruger 25'ere, 20'ere, 15'ere og 10'ere.

Måske kan du ikke starte højt. Det er fint. Du kan sænke dig selv ned til det punkt, hvor du endda bare træner kropsvægt.

Du kan endda lave to runder kropsvægt, men vi har fire runder. Du kan gøre de fire, der er vist her. Gør øvelser. Vi er 10 gentagelser i hver retning på den russiske drejning.

Vi laver 10 reps på Otis-Up på begge arme, vi laver 10 reps på hver arm med den enarmede håndvægtsudrulning, og derefter laver vi 10 reps på hver arm i en ensidig udbrudsrække. Okay fyre. Lad os få den ting i gang og se, hvor langt du kan holde med mig.

Så der har du det fyre. En komplet håndvægtstræning til dine mavemuskler. Ja det er rigtigt.

Ikke kun for at tilføje håndvægte, men for faktisk at gøre din træning sværere. Bryde ud af monotonien. Bryde ud af ab-rutinen, og du vil se meget bedre resultater folk, hvis du leder efter en vej ud af rutinen, bryder ud af træningen som en atlet, så du kan få bedre resultater fra din træning; Besøg ATHLEANX.com og få vores ATHLEANX træningsprogram.

I mellemtiden, hvis du fandt denne artikel hjælpsom, hvis du kan lide denne træning, hvis du vil fortsætte med at se, hvordan jeg får mig selv gennem smerten, så lad mig det vide nedenfor, og jeg vil fortsætte med at prøve dette så ofte jeg kan gøre. I mellemtiden, lad mig vide, hvad du ellers vil se, og jeg dækker det i en fremtidig artikel, okay folkens.

Har du brug for at lave vægtede ab-øvelser for at få abs?

Skal jeg træne mine mavemuskler, hvis jeg har mavefedt?

Ja digskulle gernefordidin absspiller flere vigtige roller og stærkeAfsniter vigtige selvhvisde er skjult nedenundermavefedt. Imidlertid,hvisdu trænerdin absspecifikt at brændemave fedtog ikke styrkedin absså tyder beviser på målrettetab øvelserer ikkedetmest effektive.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.com. I dag skal vi fjerne nogle myter om forbrænding af fedt, mens vi arbejder mavemuskler.

Nu ved vi, at der ikke er noget som stedet træning. Reducer mavefedt gennem abs øvelser. Du kan bruge din tid lidt mere effektivt, og du kan gøre en abs til en fedtforbrændingstræning, hvis du bruger de rigtige øvelser.

Vi gør dette hele tiden med ATHLEANX. Vi kombinerer konditionering med kernetræning for at sikre, at du opfylder begge behov, men du kommer der meget hurtigere. I dag vil jeg vise dig præcis, hvordan du gør det nu.

Du bruger et gulv og et par sokker. Det er det. Hvis du har cement bag mig som mig, perfekt.

Hvis du har et trægulv, endnu bedre. Men ideen er, at hvis du vil gøre dine mavemuskler til en fedtforbrændingstræning, skal den være lang nok og ikke gøre dine mavemuskler i tre minutter eller fem minutter. Dette er et helt andet synspunkt og en tilgang, som vi ofte bruger på ATHLEANX, når vi bare vil koncentrere os om at træne vores mavemuskler. i dette tilfælde får vi mere udholdenhedstræning og selvfølgelig vores abs på samme tid.

Så hvordan får vi en abs træning, som vi kan gøre i 15-20 minutter? Nå det er ret let. Vi kommer op her i en plankeposition, og så kører vi en hurtig klatrer. Det er lidt lettere nu end nede på albuerne.

mester cyklist

Så hvis du vil være her nede på dine underarme, skal du gøre det, men du løber ind i en hurtig klatrer og gør dette i 30 sekunder. Så du bruger dine fødders evne til at glide på jorden for at gøre dette lidt snappere, vi har brug for for at starte dem op. Dette vil naturligvis give udholdenhedsfordelen over tid.

Herfra kommer vi i hånden, og vi starter op. Vi kalder dette en gymnastiks mavebevægelse. Vi holder benene lige og skubber vores bums op i luften og derefter ned.

Frem og tilbage. Fem, seks, syv, otte, ni, ti. Så tilbage til dine underarme og gå.

Du kan altid hvile på dine knæ, men i en plankeposition, okay? Så stræk armene ned. Du kan se, at mavemusklerne stadig arbejder her. herfra, så snart du rammer dine 30 igen, får du fat i.

Denne gang skal du svinge dine knæ til den ene side og derefter svinge dine knæ til siden. To, to. Tre tre.

Fire, fire. Fem fem. Gå ned og stræk dig ud.

Denne gang bevæger du dig til siden sådan. Det ser sådan ud på kameraet. Gør det i en vinkel.

Fortsæt. Når du er færdig, kom tilbage ovenpå, ind og ud. Fire, fem, seks, syv, otte, ni, ti.

Tilbage. Anden side. Så du gør stort set bare bjergbestigere.

Ser du, jeg trækker vejret allerede hurtigt. Hvis du er bjergbestiger, kører du den enten lige frem eller skråt. Højre eller venstre.

Du gør gymnastikens abdominale muskler, trækker dine ben lige ind i midten eller knæet glider på denne måde. Højre og venstre, fem og fem. Ideen er, at du helt sikkert starter w Hvis du ved, hvad du laver, viser jeg dig trin for trin - ikke kun denne træning - men hvordan man gør det gennem alle vores træningsprogrammer i ATHLEANX træningssystem, sæt ' kerne 'i fokus for alt, hvad vi gør.

Dette er ingen undtagelse. Konditionering kan også få kernen ind, hvilket gør træning meget mere effektiv, der giver resultater hurtigere, da du ikke behøver at bruge 30 minutter på at nå hvert mål. okay? hvis du fandt dette nyttigt, lad dine kommentarer være nedenfor og tommelfinger op, i mellemtiden, hvis du vil have et komplet program, ATHLEANX-træningsprogrammet, træne som en atlet, bruge din tid mere effektivt og opnå bedre resultater med det.

Den er tilgængelig på ATHLEANX.com. Okay folkens.

Jeg vil være tilbage snart. Vi ses.

Arbejder squats abs?

Detsquater den grundlæggende træning i gymnastiksalen til styrke under kroppen. mens halvtsquatsog kvart-squatskan forekomme almindeligt i gymnastiksalen en fuldsquatvil virkeligarbejdeditAfsniteller kerne. Push-Up. En push-up hjælper dig ikke kun med at få en stærkere overkrop, men også en stærkere, mere defineret mellemsektion.13. apr 2016

Skal jeg træne mine mavemuskler hver dag?

2. Trændin abshver eneste dag. Ligesom enhver anden muskel,din abshar også brug for en pause! Det betyder ikke digkanikke aktiveresdin abmuskler underditopvarmning medøvelsersom planker, inchworms og anden balance og stabiliseringøvelser, men du skal ikke træne dem hver dag.27. maj 2019

Er AB-hjul nok til mavemuskler?

Menfraudrulning kræver ikke kun styrke fra dinAfsnitog de andre nævnte muskler. De kræver også synkroniseret kontrol. at brugeab hjulkorrekt har du brug for stor kernestyrke i en plankeposition såvel somgodtstyrke i overkroppen, især i skuldre, ryg og underarme, siger Jenkins.6. dec 2018

Forbrænder planker mavefedt?

Plankeer en af ​​de bedste kalorierbrændendeog gavnlige øvelser. ENplankehold engagerer flere muskler på én gang og derved gavner din krops kernestyrke. Ikke kunbrændendedetfedomkring dit maveområde, fungerer de også ved at give dig en forbedret kropsholdning, fleksibilitet samt en strammere mave.23. jan. Dec 2019

Arbejder 100 squats om dagen?

Gør100 squats dagligthar hjulpet med at muskulere mine lår og kalve. Selvom de ikke er så flået, er de ret tonede og heldigvis er der ingen cellulitelommer længere. Nå, det er en universel opfattelse, atsquatser kun til din underkrop.8. juni. Feb 2020

Forbrænder squats mavefedt?

Squats. Ja, denne bendag hæftning er en fantastisk måde at arbejde på hele din krop, hamre benstyrke og opbygge en solid midsektion. Det vil ogsåbrændeflere kalorier, end du tror, ​​og øger dit stofskifte meget mere end for eksempel krøller.24. juni. Feb 2020

Kan du lave vægtede AB-træning med vægte?

Når du keder dig med kropsvægt abs træning, eller du bare vil prøve at tilføje vægte i din kerne træning, så prøv nogle af de vægtede abs træningsprogrammer fra disse 18 Weighted Ab øvelser. Hvis du virkelig vil styrke din kerne, skal du vide, hvordan man træner mavetræning med vægte.

Hvilken er den bedste AB-øvelse at lave?

Hængende ben hæver Den hængende ben hæve er en anden stor ab øvelse. Hængende fra en chin-up bar, løft dine ben, indtil dine ben og torso fra en 90 graders vinkel. Jeg gør normalt denne øvelse med et lille twist, idet jeg roterer mine ben side om side. Mere arbejde, større belønning. 4. Gorilla Chin / Crunch

Hvordan får man en sixpack med AB-træning?

Sådan får du Six-Pack: 18 vægtede ab-træningsprogrammer. 1 1) Vægtpladeknuser. Crunches er den mest grundlæggende ab-træning, der fungerer på rectus abdominis og obliques. De styrker kernen 2 2) Dumbbell Straight-Arm Crunches. 3 3) Kabelknas. 4 4) Dumbbell Toe Touching. 5 5) Hævelse af håndvægt. Flere ting

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.