Vigtigste > Øvelser > Træhakker træning - innovative løsninger

Træhakker træning - innovative løsninger

Hvilke muskler fungerer en træhuggetræning?

Kabletskovhakkeretter sig mod den tværgående abdominismuskelog skråtmuskler. Disse er demusklerder giver dig mulighed for at vride i taljen og svinge et flagermus eller ketsjer ved hjælp af vægten af ​​din krop og ikke kun dine arme. Detskovhakkeengagerer ogsåmuskleraf din ryg, skuldre og ben.20. feb 2020



Hej fyre, Jeff Cavaliere tilbage i X-Box, ud af køkkenet, denne gang for at vise jer noget, som jeg tror, ​​I virkelig vil nyde. Hvis du ser på dette, er dette det sidste nummer af Men's Fitness-magasinet, som jeg skrev i. Jeg blev virkelig interviewet om noget, der hedder bolde, højre, Ti måder at dominere, og det handler om, hvordan man træner, bygger muskler, får fart, forbedrer din smidighed, alt hvad vi taler om her på AthleanX.

Jeg ønsker at gå et skridt videre, ikke kun hvordan man udfører i marken, men hvordan man udfører overalt. Vi vil ikke alle være professionelle atleter, men du vil have den type fysik og den type styrke for at være i stand til at gøre alt, hvad du vil gøre, så i denne artikel vil vi tale om mange nøgleprincipper: At være stand til at stå på dine fødder, fordi jeg tror, ​​at al atletik starter på dine fødder, og de fleste af de øvelser, jeg nogensinde forsøger at gøre uden dig, er i et sted et sted, og du er på dine fødder. Vi binder flere muskler sammen, når vi gør det, og vi vil indarbejde kernen i alt, hvad vi gør, hvis vi holder os på benene.

Vi udfører ikke ensidig træning. Ved du, hvornår vi prøver at træne det ene eller det andet ben eller arbejde på en arm? tiden, fordi vi ønsker at forsøge at overvinde de ubalancer, der ofte opstår fra det, vi gør i hverdagen eller i marken. De skaber ubalancer, som vi prøver at overvinde nu.



Du involverer dybest set kernen i alt, hvad du laver, for selvom jeg griber denne ting, kan du se det spænde musklerne her bare for at være i stand til at trække den ned. Det er centrum af din krop, det er alt, der flyder gennem det. Så jeg læner mig tilbage og ser Josh Hamilton gå igennem play-offs, den fyr jeg elsker, hans historie, det faktum at han har overvundet en masse modgang, og han dominerer Major League Baseball lige nu og måske så videre.

Vejen til verdensserien. Og en ting ved Josh Hamilton er, at han har en enorm mængde atomkraft i alt, hvad han gør. Hvis du vil ramme et baseball, skal du være i stand til at indlæse dig selv på ryggen, og så skal du være i stand til at aflade det.

jeg træner sang

Alt kommer gennem rotation Jeg vil fortælle dig, hvordan jeg kan hjælpe dig med at øge din rotationskraft, blive stærkere og blive smartere på samme tid. Jeg kom på noget, der hedder en dobbeltkantet træhakker. Vi kender alle skovhuggeren, ved du, at han kommer? ned så.



Ved hjælp af en dobbeltkantet træhakker, en af ​​de øvelser, jeg bruger, når jeg træner mine atleter, oplader jeg en kabelmaskine; Du ved, jeg har fire pladser her og fire pladser her. Men dybest set lægger jeg armene op, som om jeg var her i denne position, en deroppe, en ned ad min krop, men ikke klapper med fingrene. Når du kolliderer med fingrene, bruger du faktisk kun den fordel, du har her, ikke at lade disse ting glide væk fra brystet, du træner dine biceps, alt skal arbejde hårdt.

Så med en dobbeltkantet træhakker vil vi dybest set være her, vi hugger ham ned, og så hugger vi helt til toppen. Hak af, tilbage til toppen. Som du kan se, har jeg denne excentriske eller langsomme kontrolkontraktion på denne arm på vej tilbage, men jeg har overvundet momentum og arbejder faktisk på den nederste side i bunden, jeg har excentrisk kontrol, og du kan se denne side den samme ting har at gøre, og jeg er nødt til at gå koncentrisk ned og bruge mine Obliqes, og min frastødning får overarmen ned.

Så du rammer begge sider, og selvfølgelig, når du har arbejdet med det, vender du vores opsætning og tager det også den anden vej. Så folk, hvis du træner som en atlet, er jeg ligeglad med, om du spiller sport, hvis du aldrig træder på et felt og deltager i en konkurrence. Hvis du vil se ud som en, skal du begynde at træne som en, og det er principperne, det er disse principper, som en fyr som Josh Hamilton har for at komme ud derfra og være forelsket og blive en MVP.



Og du kunne gøre det samme, og du vil se sådan ud. Så hvis du ikke allerede har gjort det, er det hele grundlaget for mit .com-program, skaff dig et program nu, der bringer dig ind i vægtrummet, men samtidig gør dig mere atletisk og sikker på at give dig den bøfede, stærke , atletisk muskel De fleste mennesker vil være tilbage i næste uge!

Hvad er træhakketræning god til?

Detskovhakkeer en fantastisk funktionel kernedyrke motion. Dine mavemuskler og skråninger arbejder overarbejde, når du vrider og løfter, og den samlede bevægelse afdyrke motionbetyder kernestyrkenfordeleoprettet vil oversætte til hverdagens aktiviteter og sport.

Hvordan træner chopper sig?

Stå med fødderne skulderbredde fra hinanden og nå op med din frie hånd for at få fat i det samme håndtag. Træk håndtaget nedad og over din krop til dit forreste knæ, mens du drejer din torso med armene helt udstrakte. Drej din bagfod og bøj dine knæ. Gå langsomt tilbage til startpositionen under kontrol.10. jan. 2014

Hjælper squats med kærlighedshåndtag?

'Tilkærlighed håndtag, du skalarbejdedine ben. De er den største muskelgruppe i din krop, og de bruger mest energi. De kommer til at fjerne fedt hurtigere end nogen planke. Du skalgørfem sætsquatsen dag, der øger dine vægte dagligt.22. juni. 2017 nov.

Jeg ser så mange mennesker lave cykelknas og russiske vendinger for deres skråstillinger, men gæt hvad? De gør ikke noget ved dine skråninger. Hvad sker der fyre, Jeff Cavaliere, Athleax.com.

Så hvis du hader kærlighedsgreb så meget som mig, er denne artikel i dag præcis det, du leder efter, fordi jeg vil vise dig, hvad du endelig kan gøre for at slippe af med dem en gang for alle. Lad os indse det, kærlighedshåndtag er stædig. Faktisk efter fedt i lænden er det det område af din krop, som du ikke synes at slippe af med, uanset hvad du gør, medmindre du gør de rigtige ting.

Når det er sagt, folk, jeg vil vise dig fem ting, som du enten kan stoppe, fordi de ikke hjælper dig, eller som du kan gøre nu, fordi de vil. Så lad os starte lige der, hvor det er nødvendigt. Og det er når du vil tabe fedt overalt i din krop, ikke kun dine kærlighedshåndtag.

Du er nødt til at starte diskussionen med det, du lægger i munden. Din kost er vigtig. Og bemærk, at jeg ikke sagde diæt, fordi jeg ikke er fan af diæter, diæter eller noget midlertidigt, som du laver i en periode, som du til sidst vil tage afsted.

Kost er den måde, du nærer din krop på lang sigt. Men selvom du har en diætplan, er det bare ikke nok at følge dietten. For hvis du tror, ​​at du bare holder dig til diætplanens regler, lad os sige keto, eller du er vegetar.

Eller lad os sige de forskellige måder at spise på og strategier som intermitterende faste - du holder dig muligvis til den tidsramme, hvor du spiser. Men hvis du spiser for mange flere kalorier, end din krop forbrænder, forbrænder du ikke fedt. Så hvis du følger diætreglerne, kan du tro, at du gør noget rigtigt.

Det skal være mere. Uanset hvad skal du være lav i kalorier, du skal forbrænde flere kalorier, end du spiser for at slippe af med det fedt. Punkt 2 vedrører også diæt, men det er relateret til denne fedtaflejring og denne foretrukne fedtaflejring, der ikke nødvendigvis fungerer til vores fordel.

Ser du, vi vil måske slippe af med fedtet over underlivet og kærlighedshåndtag og måske den nedre ryg, som jeg stadig har her selv, selv med meget magert kropsfedt. Men husk, vi kan ikke beslutte os, fordi kroppen lagrer fedt på en meget specifik måde, især hos mænd. Du begynder at miste det her i dit ansigt og i halsen først.

Og det sidste sted at løsne sig er i maven og omkring kærlighedshåndtagene og taljen. Så vi er nødt til at holde os til denne spiseplan, selvom du gør alt rigtigt. Se på denne fyr.

specialafvigelse gennemgang

Han er en af ​​vores fyre, der deltog i vores Athlean-X-programmer. Han startede lige her på dette niveau. Havde helt klart meget at tabe.

Hans første resultater ser sådan ud. Nu, hvis du bemærker, at kropsfedtreduktionen let opstod i ansigt og hals. Og mens han mistede en betydelig mængde omkring maven, mistede han sin ølmave, men han havde stadig noget fedt i det skrånende område og derefter underlivet, er jeg sikker på, omkring lænden.

Men hvis han gav op på dette tidspunkt, fordi han troede, du ved, han var bare ikke en mulighed for mig, jeg vil aldrig rigtig sjov, han tog fejl. Du er nødt til at holde fast og gennemgå dette ved at vide, at dette er det mønster, hvor vi mister fedt, især hos mænd som jeg sagde tidligere. Så han insisterede, og det er hvad der skete.

Du kan se her nu, at han er kommet af med, hvad der en gang for evigt ville forsvinde, fedtet omkring skråningerne. Og nu har han den slanke talje, og det samme vil ske med dig. Men pointen er, at du ikke kan give op for tidligt, bliv på denne vej, og jeg lover dig, at det bare vil forsvinde lidt langsommere.

Den tredje grund til, at du stadig ikke kan slippe af med disse kærlighedshåndtag, er fordi du kun træner dine mavemuskler. Jeg forstår, at når vi udvikler en muskel, ser den bedre ud. Men hvis det er dækket af fedt, kan du ikke se resultaterne af dit hårde arbejde.

Hvis du gør de to første ting, jeg fortalte dig, vil du begynde at se, hvad der er under, og det er her gummiet kommer ud på vejen. Viser du faktisk muskler, fordi du tog dig tid til at udvikle de rigtige? Og alle, der har bedt dig om at undgå at lave skråninger, har givet dig forkert information. Pisterne, når de trænes, giver dig det udseende, du leder efter.

Ideen her er imidlertid ikke bare at gøre abs, fordi der er en enorm forskel. Maveøvelser er som dette, traditionelle knas, bevægelser i sagittalplanet, sit-ups, alt hvad der bare træner dig i den lige fremad og bagudgående bevægelse, som jeg sagde, i sagittalplanet. Men skråningerne er designet til rotation.

Så du skal sørge for, at du laver rotationsøvelser fra bunden op, hvor du roterer dine ben i rummet, og ovenfra og ned får vi din torso drejet i rummet. Væg også disse øvelser, hvis du kan. Brug en hængestang, så du bruger vægten af ​​dine ben til at skabe en overbelastning.

Når de skrå muskler er udviklet som enhver anden muskel, ser de ud og viser bedre, især når kropsfedtniveauerne falder. Hvis fire sandsynligvis er den største fejl, folk begår, når de prøver at blive underlige, fordi du tror, ​​du laver de rigtige ting, men du gør det ikke rigtigt. Og det er hvad du måske har sagt om det sidste punkt, Jeff, jeg udfører så meget rotationsarbejde, der er ingen måde, jeg ikke kan arbejde mine skråninger effektivt.

Nå måske ikke. Fordi du laver en øvelse som denne, Bicycle Crunch eller en øvelse som denne, den russiske Twist, hvad ved du? Disse fungerer ikke dine skråninger. Hvorfor? Fordi du ikke vender dig.

Se, det ser ud til at du snurrer fra at banke med dine hænder til venstre og højre, eller dine albuer rører modsatte knæ. Men hvis du kun rammer albuerne eller rammer dine hænder, drejer du ikke. For at træne pisterne korrekt skal du sørge for, at du faktisk opretter en rotation.

Så hvad jeg kan lide at gøre er at give dig dette tip: Når du laver Bicycle Crunch, skal du lægge albuerne lidt foran din krop i denne position. Når de er konfigureret, kan du ikke flytte dem. Hvad du gør er at bevæge din torso, så du roterer din albue for at røre ved dit knæ og derefter rotere hele din krop for at bringe din anden albue til det modsatte knæ.

Du vrider ikke bare dine albuer over din krop for at give indtryk af, at du vrider, fordi du ikke udøver dine skråninger maksimalt. Det samme gælder, når vi taler om den russiske Twist: ikke bare sidde på siderne og bevæge dine hænder over din krop. Hold dine hænder lige foran din torso og drej hele din torso til siden for ægte rotation.

Det ser ud som et lille punkt her folkens, men det gør hele forskellen, hvis disse øvelser giver dig de fordele, du troede, du fik, da du gjorde dem i første omgang. Og trin fem er relateret til en øvelse, som du sandsynligvis ikke har gjort for længe siden, eller måske aldrig har gjort i dit liv, som du måske vil overveje. Det kaldes et stick twist eller kosteskaft twist.

Og hvad jeg kan lide ved det er, at det forstærker alt, hvad vi lige talte om i det sidste punkt, og det vil sige, det fikserer din krop i rummet og giver dig derefter mulighed for at rotere derfra uden dine albuer over din krop, der skal roteres. Så du læner dig på en bænk med noget bag ryggen her, en kosteskaft som jeg sagde, enhver form for dyvel. Hvis du vil blive endnu mere udfordrende, kan du sætte en vægtstang tilbage der for at skabe mulighed for en vægtet øvelse.

Men hvad vi gør er at holde albuerne stramme, læne os tilbage for at få den bagudbøjning og faktisk lægge en vis modstand mod skråningerne i bøjning. Og så går vi og bare kører albuen over vores krop med rotation af overkroppen. Torso og bar bevæger sig sammen, og vi kører over.

Her er aftalen, gutter, du forsøger at få intens skråt sammentrækning på hver enkelt rep. Stop med at tælle. Det er lige meget.

I stedet for at tælle reps, skal disse reps tælle. Drej til venstre og kør den stramme sammentrækning af højre skråning. Drej til højre og kør den stramme sammentrækning af venstre skråning.

Hver eneste iteration her skal fokusere på kvalitet, ikke kvantitet. Og når du gør det, folk, hvis du aldrig har gjort denne øvelse før, vil de resultater, du forventer med hensyn til uddybning af disse skråninger, være overvældende. Så fyre ser jeg.

Kærlighedshåndtag har intet at elske, men der er en måde at slippe af med dem. Hvis du er vedholdende og følger disse trin her i denne artikel, lover jeg dig, at hvis du gør en indsats, vil resultaterne være der. Hvis du leder efter en plan, der gennemgår alt trin for trin, kan du tjekke det på Athleax.com.

Vi vedlægger en ernæringsplan, der forklarer kosten trin for trin og er meget let at følge. De er alle tilgængelige fyre på Athleax.com.

Hvis du fandt artiklen nyttig, skal du efterlade dine kommentarer og tommelfingre. Lad mig vide, hvad jeg skal dække. Jeg vil gøre mit bedste for at gøre dette for dig.

Hvis du ikke allerede har gjort det, skal du klikke på knappen 'Abonner' og tænde for dine meddelelser, så du ikke behøver at gå glip af en ny artikel, når vi sender en. Okay fyre, vi ses snart.

Er skovhakkere dårlige for din ryg?

Det kan lægge unødig belastning pådin rygsøjleogtilbagemuskler og kan endda resultere i nerveskader. Bedre vælgeTræsnittereeller sidebøjninger! Også kendt som 'Supermans', dette er en afdetbedstlændenøvelser du kan gøre.

Kan en stol ødelægge din ryg?

Sidder på kontoretstolei længere perioderkanvære en væsentlig årsag tiltilbagesmerte. At sidde er en statisk kropsholdningkanforårsage øget stress itilbage, hals, arme og ben ogkantilføje et enormt pres påtilbagemuskler og spinalskiver.

Er flishuggere gode?

Du kan også styrke din kerne, mens du samtidig mejser andre dele af kroppen. 'Den lave-til-høje skovl - eller simpelthenskovhakkere- er en af ​​mine foretrukne sammensatte bevægelser i hele kroppen, 'sagde Dilan Gomih, en NASM-certificeret personlig træner.31. okt 2020

Er en hård stol bedre for din ryg?

På lang sigt,hårde stolevil værebedre til dinsundhed. Ifølge forskning er det klart mere behageligt at sidde oprejst i et firmastolend slumrende. Et firmastolerbedre for din ryg, da det holder det behageligt i længere perioder.19. apr 2021

er mandelmel sundt

Er det bedre at have en hård eller blød stol?

Kort sagt,blødpladser fremmer faktisk dårligere kropsholdning. Dette er grunden til Secretlabstoleer fastere af design. Men når din krop er vant til fasthed og den rigtige kropsholdning, begynder du at følebedreog høste de sundhedsmæssige fordele.18. maj 2020

Er spilstole dårlige for din ryg?

Det korte svar er 'ja',spilstoleer faktisk godt fordin ryg, især i forhold til billigere kontor eller opgavestole. Almindelige designvalg ispilstolesåsom et højt ryglæn og nakkepude er alle med til at yde maksimal støtte tildin rygsamtidig tilskynde til god kropsholdning.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fødevarer, der forhindrer lungekræft - hvordan man håndterer

Hvad er de bedste fødevarer til bekæmpelse af lungekræft? Vælg proteinrige fødevarer. Magert kød såsom kylling, fisk eller kalkun. Æg. Mejeriprodukter med lavt fedtindhold såsom mælk, yoghurt og ost eller mejeriprodukter, erstatninger. Nødder og nødder, bønner. Bønner. Sojamad.

Proteinpulver til piger - løsninger på problemerne

Hvad er godt proteinpulver til kvinder? 4 af de bedste proteinpulvere til kvinder ALOHA Organisk Proteinpulver. Dette plantebaserede proteinpulver er ideelt til kvinder med allergi, fordi det er fri for gluten, lactose og soja. Tone It Up Organisk plantebaseret proteinpulver. Vega Protein & Greens. Orgain Organic Protein & Superfoods Plantebaseret proteinpulver.

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Mad, der bremser dig - praktiske løsninger

Sænker æg? Æg. Æg er en fremragende kilde til magert protein, men mangler de kulhydrater, der er nødvendige for at skabe en intens svedesession. Og fordi protein tager længere tid for kroppen at fordøje, kan en omelet veje dig ned, hvis den indtages for tæt på din træning.

Er clif bars sunde - hvordan man beslutter

Er Clif Bars faktisk godt for dig? Højt i kalorier, de indeholder også 44 gram kulhydrat for at hjælpe med at brænde dine muskler eller genopfylde dine glykogenforretninger. Det er en god idé at tage en Clif Bar til en lang vandretur, men hvis du spiser dette mens du sidder i sofaen, er du bedre stillet med en mere nærende snack. 18 okt, 2019