Vigtigste > Fødevarer > Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage?

En generel anbefaling er at vælgeprobiotiskprodukter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest undersøgteprobiotika.9. nov. Okt 2018



Se på din arm De er lige på dig. Faktisk er de overalt. På din hud, i din mund, på dine tænder, skal du bare kravle, trække vejret og prutte overalt.-Aw, kom nu! - Slap af.

Jeg taler kun om bakterier, og jeg ved, at du refleksivt tænker, ja, bakterier, dette må være en dårlig ting. Ikke rigtig hjemsted for over 100 billioner gode bakterier, godt over 1.000 arter og mellem syv og 9.000 stammer af disse arter. Ikke kun er disse bakterier gode for os, de er praktisk taget vigtige for at overleve.

Dette symbiotiske forhold mellem os mennesker og de gode bakterier er kendt som gensidig, og stort set begge parter drager fordel af at leve eller eksistere sammen. Hvis du nogensinde har set en næsehorn med en lille fugl på ryggen, kaldes den maggot chopper bird. Denne fugl spiser tilbage flåter og parasitter fra næsehornet, så fuglen har gavn af det, fordi det fodres. Næsehornet har fordel, fordi det ikke har flåter og parasitter på ryggen.



Alle vinder. (skriger begejstret) Industri i de hundreder milliarder mennesker, der sælger kosttilskud, der sælger fødevarer med højt probiotika. Men ved vi virkelig, hvad udtrykket probiotisk betyder? Person, der tager det.

For at jeg bedst kan forklare, hvordan probiotika fungerer, er vi nødt til at forstå, hvordan tarmen fungerer. Tarmens job, og vi taler om tyndtarmen og tyktarmen, er at få energi fra mad, tage visse næringsstoffer, såsom vitaminer og mineraler, og slippe af med affaldet. Når du tager probiotika, ender de fleste probiotika i slutningen af ​​dit tarmsystem, også kendt som tyktarmen.

Fundet i din GI-Tr ck eller din tarm er noget kendt som et mikrobiom. Dette er det økosystem, der indeholder bakterier og svampe. Disse ting er faktisk vigtige for din overlevelse, fordi dit fordøjelsessystem desværre ikke kan udvinde alle de nødvendige næringsstoffer fra alle de forskellige typer fødevarer, så når vi taler om de gode bakterier i din tarm, taler vi faktisk om de bakterier, som vil hjælpe dig med at tage næringsstoffer fra din mad for at forbedre din krops immunfunktion og understøtte tarmvæggenes integritet er gode bakteriers opgave. - Ville bare sige tak, partnere. - Vores viden og meget af forskningen på mikrobiomet er ret nyt, idet de fleste undersøgelser har vist sig i løbet af de sidste 20 år, har vi fundet tarmmikrobiomet til at være utroligt vigtigt for vores helbred, men vi forstår det ikke fuldt ud endnu.



Vi har forbindelser mellem uregelmæssigheder i mikrobiomet og sygdomme som fedme, fedme, hjertesygdomme, mentale tilstande som depression, angst. Men det er virkelig et årsag og virkningsdilemma. Dybest set kyllingen eller ægget.

Vi ved ikke, hvad der kom først, uregelmæssighederne i mikrobiomet eller selve sygdommene. Tarm-sind-forbindelsen er det, der virkelig ophidser mig. Forestil dig det et øjeblik.

Bakterierne i tarmen kan kontrollere dine følelser, dine depressive symptomer, angstsymptomer, dit humør, endda din appetit. Foreløbige undersøgelser viser dette. Efter at have hørt forbindelserne mellem alle disse alvorlige sygdomme og tarm-sind-forbindelsen, vil du sandsynligvis holde dine mikrobiomer sunde og forskellige.



Hvordan gør vi det? Nå, først vil du fokusere på din diæt. Ingen overraskelse her, fokuser på at spise grøntsager, fuldkorn, bælgfrugter. Disse er fødevarer med højt fiberindhold.

Fødevarer med højt fiber kaldes dybest set præbiotika, fordi de tjener som næring til probiotika. Dernæst vil du forbruge mad rig på probiotiske som yoghurt, surkål, kimchi. Disse f-fødevarer indeholder naturligvis de gode bakterier, vi talte om. Jeg ved, at nogle bruger ty til probiotiske kosttilskud, men jeg behandler det om et øjeblik.

Der er måder, du faktisk kan beskadige dit mikrobiom på. Først og fremmest indeholder en diæt højt indhold af raffinerede kulhydrater. Jeg taler om hvidt brød, hvid pasta, hvid ris, sukker, endda kunstige sødestoffer.

Dernæst kommer dårlig søvn. Hvis du ikke får nok søvn, har jeg tidligere talt om konsekvenserne af det, men det skader også dit mikrobiom. Fordi du ved hvad.

fitbit blaze cykelsporing

Bakterierne i tarmen har også en døgnrytme. De vil have dig til at få en god nats søvn. Dernæst er antibiotika, der dræber de gode bakterier i din tarm, og du kan skabe en tilvækst af dårlige bakterier.

Sidst men ikke mindst er stress. Ja, dem, der er mere stressede og oplever kronisk stress i længere tid, har en forstyrrelse i deres mikrobiom, begge med højere amoniveauer af dårlige bakterier og lavere niveauer af gode bakterier. Nu probiotiske kosttilskud.

cykel styretaske

Multi-billion dollar industri. Markedsførere er hurtige til at fremsætte sundhedsanprisninger om fordelene ved at tage deres kosttilskud, men i virkeligheden er billedet så meget mere komplekst. Som jeg sagde tidligere, er der syv til 9.000 forskellige stammer af gode bakterier i din tarm.

At øge antallet af en bestemt stamme kan have forskellige virkninger afhængigt af den tilstand, du har. Probiotika betragtes generelt som sikre kosttilskud, men skade er der, og de findes, især hvis du har et svækket immunsystem eller har visse sygdomme som kræft. Der var en nylig undersøgelse fra Israel, der viste, at indtagelse af probiotika faktisk kan skade dit mikrobiom, afhængigt af hvilket probiotikum du tager.

Min anbefaling, når det kommer til probiotika kosttilskud, er, at den gennemsnitlige raske person ikke bør tage en probiotisk dagligt for at retfærdiggøre risiciene og især bruge penge på et supplement, der måske ikke er til gavn for dig. Nå, de tilstande, som jeg har set beviser for, at der er en fordel, er rejsendes diarré, antibiotikarelateret diarré, meget specifikke betingelser kendt som nekrotiserende enterocolitisin hos små børn, ikke mindst dem, der har inflammatorisk tarmsygdom som at have ulcerøs colitis. Bemærk, at dette er meget specifikke tilfælde, hvor jeg stræber efter probiotika som en mulig behandlingsmulighed, så tal med din læge eller sundhedsperson om, hvorvidt du rent faktisk skal gøre dette.

Dernæst vil jeg have dig til ikke at springe over dokumenterede behandlinger for din tilstand og i stedet gå til uprøvede behandlinger. Sørg for at følge etiketten. Der er et par ting at passe på.

Først udløbsdatoen og opbevaringsinstruktionerne. For det andet skal du se på CFU'er. Kig efter et tal større end eller på fem milliarder.

Og endelig, se efter enteriske probiotika, da disse er mindre tilbøjelige til at blive ødelagt af syren i din mave. Fremtiden for probiotika og endda probiotiske kosttilskud er meget interessant. Potentialet for at åbne op for mange nye sundhedshemmeligheder er virkelig enormt.

Jeg ser frem til det. Du burde være nysgerrig. Derfor vil jeg linke nogle flere oplysninger i nedenstående beskrivelse.

Dyk ind og læs de artikler, jeg anbefaler. Gå over til min kommentarsektion. Hvis du har spørgsmål om noget, jeg sagde her, hvis du har kommentarer eller historier, du gerne vil dele med mig, så skriv dem ned nedenfor, fordi jeg er interesseret i hvad du har at sige.

Bliv som altid glad og sund. Tænk på den rødbenede maddukker (latter). Så når vi taler om de gode bakterier i din tarm, har du noget imod det? Det er en probiotisk ting, du har gode bakterier i munden.

Hvor meget større? er han end mig? Det er temmelig vanvittigt, nej? (mocks) (downtempo musik)

Hvad er det bedste naturlige probiotiske?

Her er en liste over 11probiotiskfødevarer, der er super sunde.
  1. Yoghurt. Yoghurt er en af ​​debedstkilder tilprobiotika, som er venlige bakterier, der kan forbedre dit helbred.
  2. Kefir. Kefir er en gæretprobiotiskmælkedrik.
  3. Sauerkraut.
  4. Tempeh.
  5. Kimchi.
  6. Miso.
  7. Kombucha.
  8. Syltede agurker.

Har du nogensinde haft ondt i maven, har du nogensinde været nødt til at løbe på toilettet, har du nogensinde set en af ​​de reklamer, der viser alle de tarmproblemer, du muligvis kunne have, og derefter nå ud til noget lyserødt og tykt at drikke? sagde, 'Nej, det kan jeg ikke spise. Det forstyrrer min mave. 'Eller havde du det, der kaldes en 24-timers virus, eller måske Montezumas hævn? Jeg har gode nyheder til dig.

Disse problemer og mere kan findes i den lille interne hær, vi kalder probiotika. Jeg hedder Jordan Rubin her på Draxe.com's Ancient Medicine Today.

Og jeg er her for at sige, at probiotika reddede mit liv. Jeg var dødelig med Crohns colitis, og det var først, da jeg var i stand til at finde de rigtige probiotika og følge en probiotisk diæt, at mit helbred ændrede sig. Så hvis du ser i dag, og du har Crohns sygdom, colitis ulcerosa, diverticulitis, måske? Du har en glutenintolerance, måske en laktoseintolerance, måske har du en utæt tarm, forstoppelse, diarré, IBS og mere, du vil gerne lytte, for i dag vil vi dele med dig 13 probiotiske fødevarer, som du let kan medtage i din kost, som dine tarme, din hud, dit immunforsvar, og om du har gas og vind, dårlig ånde, avanceret aldring, psoriasis, eksem, kan jeg nævne snesevis af symptomer for dig, hundreder af tilstande, der kan afhjælpes, hvis du styrker dine tarme .

Nu har du forresten brug for probiotika, og du ved det ikke engang. Måske blev du ikke født vaginalt, en kejsersnit kan betyde, at du har brug for probiotika. Måske brugte du antibiotika.

Du har badet eller drukket kloreret vand. Du kan forbruge kaffe, du kan forbruge forskellige lægemidler, herunder p-piller. Alle disse ting frarøver dig dine probiotika.

bakke gentager cykling

Måske spiser du kød og mejeriprodukter og konventionelt opdrættede æg, der er fyldt med antibiotika for et probiotisk boost. Folk, hvis du ser på mig i dag, og du trækker vejret, tror jeg, du har brug for probiotika. Bare tænk på det fyre.

En oral eller topisk dosis antibiotika kan få dig til at have brug for et probiotisk boost. Og i dag vil vi fortælle dig, hvordan du får en. Nummer et, kefir.

Kefir betyder faktisk at være behagelig i Tyrkiet. Kefir har eksisteret i USA i omkring 30 år, men det har været meget populært i de sidste 15 år. Kefir indeholder gavnlige bakterier og gær.

Gør det selv til rå græs fra græsmælk, helst gede. Lav kefir af kokosnødder. Du kan lave det med kokosfløde, kokosvand, eller du kan købe en hel ægte yoghurt eller amasi, en afrikansk kulturel drink.

Der er også letfordøjelige lassi, gavnlige fedtstoffer, probiotika, enzymer og meget mere. Fantastisk for dit helbred, når du ser på de sundhedsmæssige fordele ved kefir online, vil du se en lang historie med fantastiske fordele. Nummer to, surkål, dyrkede grøntsager.

Sauerkraut betyder simpelthen sure grøntsager, syltede agurker eller surkål er traditionelt det, vi kalder surkål. Du kan forbruge kimchi, som er en koreansk kulturel grøntsag. Jeg elsker en kombination af surkål, krydderier og agurk.

Sauerkraut er helt fantastisk. Jeg anbefaler en til tre skeer før hvert måltid eller tilføj det til din salat. Sauerkraut omdanner grøntsagerne til ikke kun tarmvenlige, men også immunstimulerende stoffer.

Spis dem som dine forfædre gjorde hver dag. Kimchi er koreansk surkål, som jeg sagde, men tag et kig. Den dybe røde af peberfrugterne, kimchi er fuld af antioxidanter, og det fremmer blodgennemstrømningen til kroppen og absorptionen af ​​næringsstoffer fra peberfrugterne. Kimchi er et must have som en starter i Korea og andre asiatiske lande.

Det er godt. Jeg vil sige, det er bomben, fordi det føles som når du spiser det. Hvis du kan lide krydderier, er traditionelt tilberedt kimchi fantastisk for din tarm, hjerte og alle dele af din krop.

Nummer tre, kombucha. Lav denne te derhjemme. Køb det i butikken, da det første kommercielle mærke af kombucha var tilgængeligt, at det nu ville blive den førende funktionelle drink i Amerika.

Og jeg er glad for, at kombucha indeholder organiske syrer, probiotika, enzymer, B-vitaminer og polyfenoliske antioxidanter samt theanin fra te, hvilket er fantastisk til hjernen, især til angst. Jeg elsker kombucha, jeg elsker at blande chiafrø i det og visse bær osv. Jeg kan huske, at jeg havde denne fantastiske schizandra kombucha for mange år siden, det er bare fantastisk.

fordelene ved cykler med fast gear

Prøv kombucha, du vil elske det. Det er meget tilfredsstillende og fugtgivende, prøv det, det er et godt alternativ til limonade, kokosnødkefir, jeg nævnte det før, tag kokosvand eller kokosnødkød og brug det til at lave kefir af kefirkorn, du købte selv eller delt kokosnødkefir er en godt, mejeri-fri alternativ, og det blev først udviklet af vores ven, The Body Ecology Diet forfatter, Donna Gates. Jeg husker for mange år siden, da det bare var hende og hendes lille kokosnød-kefir og nu 'en ting, ret sejt.

Natto, kunne være min yndlingsgærede mad. Jeg er ikke interesseret i soja, men hvis du vil lave soja natto, er det en fantastisk måde at få det på. Natto, som er populært i Indonesien og Japan, det er et krydderi, lidt ildelugtende, det indeholder Bacillus subtilis, min favorit probiotiske, nattokinase, et enzym, der understøtter hjertet og arterierne, og vitamin K2, som er gavnligt for hjernen, knoglerne og hjælper andre dele af din krop.

Forbrug natto med ris, især sort ris, til en kraftig antioxidant probiotisk combo. Yoghurt, så længe det er sødmælk og fuld fedt, kan være rigtig godt. Min favorit er får yoghurt.

Jeg elsker fåremælk yoghurt med D-vitamin og valleprotein. Det er min favorit. Du kan købe fåremælkyoghurt i din lokale helsekostbutik eller købmand.

Ged yoghurt er fint. Komælk er ikke dårlig, men ikke min favorit, da den indeholder visse proteiner, der kan være allergifremkaldende. Ved du hvad jeg hader? Det faktum, at der er så meget fedtfattig i skummetmælksyoghurt? Folk, bundlinjen er, at hvis Gud havde tænkt på mælk til at skumme, ville han have sat en flødeseparator på en ko's yver.

Kom nu, ægte foder er bedst. Kvass er også en drink, ikke så populær som kombucha, men elsker det, fordi du kan lave det med roer, roekwasvas er fantastisk. Gå over til draxe.com for opskrifter på nogle af disse fantastiske gærede drikkevarer, som du kan lave derhjemme til øre.

Kvass kan faktisk laves med brød, rødbeder og andre grøntsager. Det er fantastisk. Det er surt og det er så godt for dig.

Og folk, hvis du ønsker at bremse dit kulhydratbehov, indtager gærede drikkevarer og probiotiske fødevarer, fordi kraften i surt dræber dit slikbehov, ikke bare godt for tarmen indvendigt, godt for tarmen udvendigt, hvis du ved, hvad jeg mener. Nummer ni, rå ost. Folk, rå oste fremstillet af upasteuriserede mejeriprodukter indeholder kraftige probiotika.

Se efter importerede sorter, min favorit er ged og får, eller du kan få ost fra vores gård, vi kalder det Beyond Organic Green-fed Cheese. Det er fra køer, der opdrættes specifikt for at undgå dette allergifremkaldende protein. Så rå ost kan være godt for din diæt og probiotika, også en god kilde til ovennævnte vitamin K.

Æblecider og kokosnøddike i deres upasteuriserede former er gode kilder til acetobacter og eddikesyre og æblesyre, disse organiske syrer hjælper med at opretholde tarmens pH-niveau, hvilket naturligt skaber dine egne probiotika. Æblecidereddike kan indtages en teskefuld eller endda op til to spiseskefulde om dagen blandet i vand. Du kan tilføje noget honning, du kan lave det som en base til salatdressinger, min gode ven Patricia Bragg vil fortælle dig, at æblecidereddike helbreder alt, hvad der gør ondt.

Ægte agurker, det er en vanskelig ting nu. Jeg er sulten bare ved at se på disse agurker. Jeg elsker kosher med dild pickles.

Jeg elsker sødt og surt, men de fleste syltede agurker er lavet af snyd. Hvis din pickle siger hvid eddike, skal du ikke spise den. Brug rigtige syltede agurker eller lav selv syltede syltede agurker med opskrifter fra draxe.com, eller find dem på Facebook og YouTube.

Ægte agurker er fantastiske. De er så lækre. De er en fantastisk måde at balancere kroppen på, og de er en god kilde til silica for huden.

Tempeh, et andet gæret sojaprodukt, er også ret godt som krydderi og kan i nogle tilfælde bruges som køderstatning. Tempeh er en gæret soja, og nogle af de negative dele af soja fjernes. Ligesom med natto kan tempeh være en rigtig god gæret mad og ernæringskilde.

Når vi taler om gæret soja, har miso været brugt som base for en bouillon i tusinder af år. Det har den lækre salte smag, har gavnlige bakterier og gær, en rigtig god kilde til B-vitaminer, og har den umami-smag, der tilfredsstiller hjernen, brug lidt miso i en bouillon, jeg elsker bare at spise det nogle gange. Virkelig rigtig gode mennesker.

Hvis du er en person, der ofte oplever mavesmerter, har du muligvis Crohns sygdom, colitis ulcerosa, IBS. Måske har du glutenfølsomhed eller laktoseintolerance. Måske har du hudproblemer f.eks.

Kzema, psoriasis, måske har du diarré eller forstoppelse, jeg lover dig, uanset om det er ovenstående forhold eller dårlig ånde eller gas, halsbrand, har du brug for probiotika. Hvis du nogensinde har rejst rundt i landet og haft vacciner eller medicin, hvis du nogensinde har haft antibiotika, hvis du nogensinde har indtaget kloreret vand, hvis du nogensinde har været vild med nogen, der forstyrrer din tarm, har du brug for probiotika. I dag i gammel medicin vil jeg lære dig de vigtigste probiotiske fødevarer til at holde din tarm, din indre hær, probiotika hjalp mig med at redde mit liv, da jeg døde af Crohns sygdom, og det kan også hjælpe med at ændre din.

Så lad os give et hurtigt resumé af de 13 vigtigste probiotiske fødevarer. Vi har kefir, lav det selv eller køb det, surkål, kimchi, som også indeholder nogle antioxidanter, kombucha, som du kan lave eller købe derhjemme, kokosnød kefir, der er virkelig, virkelig velsmagende, forfriskende og fantastisk, natto er min Favorit probiotika , enzymer og vitaminer. Yoghurt, jeg kan godt lide får eller ged, men du kan også købe en hel komælksyoghurt, sørg for at den er økologisk dyrket.

iliac arterie endofibrose

Kvass er fantastisk lavet af rødbeder, eller du kan bruge forældet brød. Rå ost, især geder - eller fårost, æblecider eller kokosnøddike, ægte agurker, når man taler om eddike, skal du sørge for, at der ikke er hvid eddike i det, fordi det betyder, at agurken er falsk. Du snød.

Du gjorde det for hurtigt. Ægte agurker gærer godt. Folk, hvis du er nogen eller kender nogen, der ønsker at forbedre deres tarm, er probiotika nøglen.

Det er sandsynligvis det vigtigste link, som Dr. Axe og jeg anbefaler til dine sundhedsfødevarer, probiotika, kombucha, kefir, yoghurt, miso, tjek draxe.com, hvor vi har hundredvis af opskrifter, tusinder af ting om dagen, vi er her for at give dig oplysninger, som din d. det ændrer dig til dit helbred og ændrer dit liv. Jeg er Jordan Rubin, Ancient Medicine Today af draxe.com. Vi ses næste gang.

Hvad er ulempen ved at tage probiotika?

Probiotikaer sikre for størstedelen af ​​befolkningen, menbivirkningerkan forekomme. Den mest almindeligebivirkningerer en midlertidig stigning i gas, oppustethed, forstoppelse og tørst. Nogle mennesker kan også reagere dårligt på ingredienser, der bruges iprobiotiskkosttilskud eller til naturligt forekommende aminer iprobiotiskmad.17. dec 2017

Hvilket er det bedste probiotiske?

  • Kulturel dagligtProbiotisk, Fordøjelseskapsler.
  • Probiotika60 milliarder CFU.
  • Forny Life # 1 Women'sProbiotisk.
  • Dr Mercola KompletProbiotika.
  • VeganskProbiotiskmedPræbiotiskkapsler.
  • Dr. Ohhira'sProbiotikaOriginal Formula 60 kapsler.
  • Mason Natural,ProbiotiskAcidophilus med pektin.
  • ProbiotiskProtein.

Hvem skal ikke tage probiotika?

Selvomprobiotikaer generelt sikre at bruge, viser resultaterne af en gennemgang fra 2017, at børn og voksne med alvorlige sygdomme eller nedsat immunforsvarbør undgåved brug afprobiotika. Nogle mennesker med disse tilstande har oplevet bakterielle eller svampeinfektioner som følge afprobiotiskbrug.

Hvad er probiotisk nr. 1?

Kultureler #1 probiotiskmærke anbefalet mest af apotekere.18. jul 2016 nov.

Hvorfor skal du ikke tage probiotika?

Selvomprobiotikaer generelt sikre at bruge, viser resultaterne af en gennemgang fra 2017, at børn og voksne med alvorlige sygdomme eller nedsat immunforsvarbør undgåved brug afprobiotika. Noglemenneskermed disse tilstande har oplevet bakterielle eller svampeinfektioner som et resultat afprobiotiskbrug.

Får probiotika dig til at kæbe meget?

GørDeFå dig til at kæbe?Probiotikakan faktiskfå dig til at kæbe- især hvisdulider af forstoppelse forårsaget af irritabel tarmsyndrom (IBS). Det er vigtigt at forstå detprobiotikaer ikke afføringsmidler. Deres formål er ikke at stimuleredittarm.30. mar 2020

Renser probiotika dig?

Forskning har imidlertid vist, at forbrugendeprobiotikavil forbedre en persons helbred. De har evnen til at bekæmpe en betydelig mængde toksiner, som vi støder på hver dag. Vigtigst er det, at de har vist sig at forbedre næringsstofabsorptionen, immunsystemets sundhed og fordøjelsen.27. feb 2018

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.