Vigtigste > Hjelme > Time trail hjelme - mulige løsninger

Time trail hjelme - mulige løsninger

Hvordan vælger jeg en hjelm?

Hvordan man vælgerdet bedstehjelm til tidsprøve.Valgdet bedstehjelm til tidsprøvefor du vil primært blive bestemt af dine hovedpositioner, og hvor længe du er i stand til at 'skildre' i løbet af en begivenhed.03.29.2021





Når det kommer til at vælge, vælge eller bruge flyvehjelme, er et af de mest almindelige spørgsmål, vi hører fra triatleter og tidsforsøgere, om vi skal bruge visir eller ej. Og det er et meget godt spørgsmål, er det mere aerodynamisk? Eller er det mere praktisk? Vi samarbejdede med Oakley for at besvare nøjagtigt disse spørgsmål og mere med deres smukke smarte ARO7 hjelm. (intens musik) Nu er formålet med en cykelhjelm at beskytte dit hoved, og det er stadig det vigtigste mål.

Men over tid indså et par watt-division aero-kyndige ryttere, at et overdækket hoved med lidt smart design faktisk kunne flyve gennem luften hurtigere end en bar. Så i 1985 så vi Scott Tinley mere eller mindre introducere disse klogt formede aero-hjelme til triathlonverdenen, da han satte en på vej til at vinde Ironman verdensmesterskabet, og omkring det tidspunkt markerede dette starten på det aerodynamiske våbenløb med cykling. Men dengang var disse hjelme mere eller mindre bare paneler, der udglattede luftstrømmen over en chauffør. Hoved og hoved havde faktisk meget lidt hensyn eller beskyttelse af førerens hoved.

Designene blev gradvist udviklet og ændret. Vi fik nogle lidt længere haler ud af det. Besøg blev introduceret, nye regler blev indført, der krævede mere beskyttelse af førerens hoved, og nogle lidt mere omfattende design blev tilføjet.



Men siden da er producenternes forståelse af aerodynamik og reelle førerpositioner forbedret betydeligt. Dette har resulteret i, at halmstørrelsen på mange hjelme er reduceret for at reducere træk, der kan være skabt af faldne eller bevægelige hoveder. Nogle mennesker har en tendens til at gøre det bedre under lange cykeltrin i en triatlon.

Men det er visiret, der stadig synes at rive folk fra hinanden. (optimistisk musik) Nu har jeg personligt kørt på mine aero-hjelme både med og uden visir gennem årene, ser du, da jeg første gang trådte ind i en verden af ​​langdistance triatlon uden tegning, fik jeg min første aero-hjelm. Jeg skal være ærlig, det hele var lidt mærkeligt for mig, jeg var ikke bekendt med aero-hjelme.

Jeg var ikke så sikker på dem, og hvordan de så ud, især et visir. Så jeg valgte ikke at gå med et visir og meget ofte havde jeg solbriller nedenunder som jeg gør nu på det tidspunkt, jeg troede, det ville være en ret praktisk mulighed, jeg vil alligevel gå i disse solbriller, så jeg skal bare mine på solbriller, tag hjelmen af, tag mine løbesko på og afsted. Jeg troede, at det sandsynligvis også var godt for hjelmventilation, og det ser ud til, at mange derude også har meget lignende følelser.



Jeg vælger stadig et visir i dag. Jeg lærte meget mere om aerodynamik, hvordan vi kan få fri hastighed eller bare reducere det træk, vi plejede at gøre. Og et integreret visir som dette på ARO7 er et perfekt eksempel på det.

Faktisk finder du, at de fleste fagfolk, der nu er brugte visirer med deres aero-hjelme, selv under varme forhold, det suger som Kona. Så hvad gør disse visirer så store? (mystisk musik) Nå, først og fremmest har vi en luftstrøm over hjelmen. Med et integreret visir er målet at udjævne luftstrømmen omkring hovedet lidt længere.

Jeg har også fundet ud af, at det også giver dig et bredere synsfelt, uden at rammen af ​​solbrillerne kommer i vejen. Dette tillod mig at fortsætte med at trække hovedet ned, så min krop kunne tage en mere aerodynamisk position uden at gå på kompromis med mit syn på vejen fremad. Nå, hjelmdesign har udviklet sig med stormskridt gennem årene, selv en simpel aero-hjelm som denne har meget god ventilation og sikrer, at dit hoved ikke koger inde i hjelmen, og for at bevise mit pointe havde David McNamee denne hjelm til en tredjeplads ved Ironman verdensmesterskabet under de brutale forhold i Kona sidste år. (optimistisk musik) Okay, så den næste store q Kontrollerne er en overgang, der naturligvis forsøger at få hjelmen til og fra dit hoved, når du har et visir på det, gør tingene lidt mere komplicerede.



Men det er stadig let at gøre. For nogle mennesker kan det tage et par sekunder længere, når du gennemgår overgangen. Men jeg vil sige, at de aerodynamiske fordele ved at have et visir på din hjelm skal opveje de tabte sekunder, især i en langdistance triatlon.

Du kan faktisk fjerne dette visir hurtigt og nemt, og på nogle hjelme kan du faktisk vende visiret og klikke det på toppen af ​​hjelmen, hvilket kan være en god mulighed, når du gennemgår overgangen. Vi har faktisk en magnetisk fastgørelse, så vi let kan trække visiret af. Og så kan vi faktisk lege med forskellige synsmuligheder under forskellige forhold.

Så her har jeg Prizm Road og Clear visir mulighederne for aero hjelme og deres visir, disse visir var bestemt ikke en eftertanke. Nu kender vi naturligvis alle Oakley for deres solbriller, så det er ikke overraskende, at den samme teknologi og know-how er gået ind i disse visirer, jeg mener, at klarheden er i top. Og sådan er det.

Ofte overset i visirer. Hvor atleter faktisk har tillid til deres vision, er der ingen forvrængning, deres øjne behøver ikke arbejde hårdere end de burde eller blive spændte. Al deres indsats går i racing.

dyreste cykel

Den Prizm-linse, jeg har her, er, at den er optimeret til de specifikke forhold for cykling på landevej, så lysene og farverne, vi ser, når vi er på vejen, er forskellige På vejen, meget forskellig fra f.eks. Golf eller baseball. Du har analyseret kravene til alle sportsgrene i dit område og udviklet denne linse, der transmitterer de rigtige bølgelængder til disse specifikke forhold. Temmelig kloge ting, ikke? Og den samme teknologi i Prizm-linser findes naturligvis også i deres solbriller.

Men for at bringe dette tilbage til visiret versus ingen visir-debat, er det naturligvis et tilfælde af din personlige præference, gør det, du er mest tilfreds med. Selvom jeg vil anbefale de aerodynamiske fordele ved et visir. Der har dog været meget succesrige atleter gennem årene, både med og uden visir.

Så hvis du faktisk vil starte uden visir og vænne dig til det, før du sætter dig på et visir, skal du ikke bekymre dig, hvis du nød dagens artikel, skal du trykke på knappen 'tommelfinger op'. Og hvis du gerne vil se mere af GTN, skal du bare klikke på kloden og abonnere bare klikke her ovenfor. Og hvis du vil tjekke vores syv aero-hacks for at gå hurtigt, kan du se det ved bare at klikke der nedenfor.

Hvor meget hurtigere er en TT hjelm?

En korrekt monteringhjelm til tidsprøvesammenlignet med en standardvejhjelmer værd at et minut over 40 km, ifølge Michael Hutchinson, flere nationaletidskørselmester og forfatter afHurtigere: Besættelse, videnskab og held bag verdensHurtigsteCyklister.

Er MIPS-hjelme det værd?

MIPS hjelmegiver en ekstra grad af sikkerhed for alle cykelryttere. Så hvis du er klar til at udskifte din gamlehjelm, de ekstra $ 20 eller deromkring for at opgradere fra en ikke-MIPStilMIPS-udstyret model er godt-værdiprisen.02.27.2015

(intens musik) - Hjernerystelse er altid hjernerystelse i hjernevævet i kraniet. Men i de fleste tilfælde fortæller det dig ikke, hvor du blev såret - Hvis du har købt eller overvejet en ny hjelm i de sidste par år, er chancerne for, at du ville have set noget, der hedder MIPS. MIMPS, hvis du ikke ved det, er et produkt, der kom på markedet i 2007.

Siden da er over ni millioner af deres enheder blevet solgt. Men hvad er MIPS? Hvordan blev det udviklet? Jeg blev inviteret her til Sverige for at finde ud af præcis det. (blød elektronisk musik) Som cyklister har de fleste af os haft en ulykke eller måske haft en ulykke i fremtiden, og det inkluderer mig.

Vi kan opleve noget, der kaldes hjernerystelse. Symptomerne på hjernerystelse er synlige. Men hvad betyder hjernerystelse egentlig? Hvordan ser det virkelig ud i hjernen? For at finde ud af det talte vi med Hans.

En neurokirurg og medstifter af MIPS. - Hjernerystelse, som er et generelt ord for skurrende hjernevæv i kraniet, Co hjernerystelse betyder meget. Men du skal være opmærksom på, at omkring 80 procent af hjernerystelse er mild.

Mens 10 procent er moderate, og resten er alvorlige hovedskader. Alle disse kategorier er inkluderet i hjernerystelsen Få et svar fra dine kolleger eller hvad som helst, at du har hjernerystelse, der ikke siger så meget. Hjernerystelse kan altid være en rysten af ​​dit hjernevæv i kraniet.

Men det siger ikke, hvor du har såret dig selv i de fleste tilfælde. Nu, hvis du har en mindre hovedskade fra hjernerystelse, og du laver en CT- eller MR-scanning, vil du sandsynligvis ikke se noget. Men hvis du har en moderat til svær hovedskade, som også er hjernerystelse, vil du se meget.

Men langt de fleste hjernerystelser skyldes en mindre hovedskade, som du ikke kan definere. Sådan ville jeg se det. (optimistisk musik) - Jeg er nu sammen med Peter Halldin, medstifter af MIPS.

Hvem jeg forhåbentlig vil stille nogle vanskelige spørgsmål i dag, håber du. Og find et par svar, som jeg ikke kender endnu. Så Peter, tal med mig om starten på MIPS? Hvad var den første dag Hvordan så det ud? - Nå, det hele startede, da jeg første gang mødte Hans Van Holst, en hjernekirurg, og han spurgte mig, om jeg ville lave en ph.d., og jeg var ikke helt sikker på, at jeg ville, men jeg sagde til Hans, at jeg gjorde det ' Jeg prøver.

Og vi begyndte at læse om anatomi og det menneskelige hoved og hjernen. Hans ville vide om det, men jeg vidste det ikke. Så jeg sagde til Hans, 'Så måske kan vi bruge sikkerhedssystemet', som vi har i hovedet i hjernen. 'Hvor er hjernen? kan glide ind i kraniet. 'I cerebrospinalvæsken.' Så og Hans sagde: 'Nå, det synes jeg er en god idé.' Så vi begyndte at omgå den idé og finde ud af, om det var muligt at sætte den i en hjelm, og dengang vidste vi ikke så meget om hjelme.

Hvordan vores hjelme testes, eller hvordan vi falder af en cykel eller motorcykel. Hjelme testes kun for rene lodrette fald. Må kun lineær acceleration.

Og vi forstod straks, ja, vi havde noget godt ved denne idé, der var at reducere de rotationskræfter, der ellers ville blive transmitteret til din hjerne, og du får dette twist, når du falder på gulvet i en vinkel. Så det var en måde at samle brikker i et puslespil på. Med de oplysninger, der fortælles om.

Og ud fra det forstod vi, at det er en stor, god idé, og vi kan sandsynligvis foretage en stor ændring. Og reducer antallet af skader. Du nævnte noget, der hedder rotationsbevægelse i dag.

Jeg har aldrig hørt denne sætning. Hvad er præcis rotationsbevægelse? Og hvordan er enheden, som du designet og designet til at reducere de skader, den forårsager? - Jeg tror, ​​at for at forstå rotationen kan du tage bokseren for eksempel. Du kan stå og slå dig skød efter skød fra lige slag.

Og så pludselig får de en topskæring, de får rotation. Og så bliver de slået ud. Så det menneskelige hoved og hjernen er meget mere følsomme over for denne rotation end en lineær bevægelse af jorden i en vinkel, hjelmen graver ned i jorden, og du får denne rotation af hjelmen.

føler sig træt under træningen

Og da kræfterne er så høje, overfører hjelmen denne rotation til hovedet. Hvad vi gør med MIPS-hjelme er, at vi har et glidende lag, der kan bevæge sig i alle retninger, 10 til 15 millimeter. Så vi efterligner faktisk, at du falder på is.

Så hvis du falder på is, fortsætter hovedet bare i den retning, det skal gå og roterer. Vi har det i dette glidende lag. Så vi har en meget lav friktionskoefficient mellem dette lag og hjelmen.

Og så omdirigerer vi energien fra rotation til translation. Og så reducerer vi rotationsbevægelsen på hovedet og hjernen. (mild elektronisk musik) - Så hvor lang tid tog det at få det design, du bruger i øjeblikket? Og udvikler du konstant til nye designs i fremtiden? Eller er dette designet nu, der fungerer for evigt? - Vi udvikler stadig nye systemer.

Vi lærer stadig om hovedskader. Hjernerystelse er for eksempel en skade, der bare er et navn på et symptom. Alligevel er der stadig meget forskning, der skal udføres for at forstå præcis, hvad der bliver beskadiget i hjernen.

Men det eneste vi ved i dag er denne hjernerystelse og andre alvorlige hjerneskader er forårsaget af denne rotationsbevægelse af hovedet. Og hvad vi faktisk gør, det eneste vi gør med MIPS-hjelmen og de forskellige MIPS-produkter er, at vi reducerer den roterende energi, der overføres til hjernen, når vi ikke ved præcis, hvilken kraft jeg rammer dig med skal til dig for at få hjernerystelse. Vi ved, at mindre påvirkning er bedre for dit hoved og din hjerne.

Og det er hvad vi gør med MIPS-hjelmen (elektronisk musik) - Jeg er ikke helt sikker på, om jeg skal beskrive dette rum som et testlaboratorium, et kontorrum eller et multifunktionelt fitnessrum. Fordi se på dette, har de alt, hvad du nogensinde har brug for for at træne på MIPS. frokostpauser igen.

Der er vægtbænken. Du har en slags stepper, romaskine. Og så er der masser af balancebrædder og træningskugler.

Masser af ledninger. Og vigtigst af alt, det er alle cyklerne, derovre har de et rum, der også er fuld af mountainbikes, et par roterende hjul også, og når du er færdig med at træne hos MIPS, er der et rigtig sejt rum, som du har at tage til. Der er kun ét sted at gå.

Dette er massagerummet. Det er to til fire, så jeg er lidt tidligt til min aftale kl. Men jeg kan ikke vente med at få en massage. (blød elektronisk musik) Der er et globalt MIPS testcenter dernede, og jeg vil gå nedenunder og møde lederen af ​​produktudvikling, Marcus Seyffarth, kanaltestprotokol, og han vil demonstrere nøjagtigt, hvordan det fungerer, og tilsyneladende skal han at bruge et hoved, der har en uhyggelig lighed med min i form og størrelse. (mild elektronisk musik) Lige nu, jeg er i testlaboratoriet nu.

Og jeg får følgeskab af Marcus den første, leder af produktudvikling. Jeg kalder Marcus, Marcus den første, fordi han er en af ​​fem Marcus her på MIPS Test Log på, hvordan du tester hjelme. Og du vil vise os nogle tests, er du ikke? - Ja / ja.

Så vi er ved MIPS hovedkvarter i Stockholm. Dette er den Halldin-teststand, som vi bruger, når vi tester hjelme til produktion og godkendelse. Selvfølgelig bruger vi det også til at udvikle nye produkter.

Og jeg viser dig bare et par tests. Vi tester hurtigt for rotation. Vi tester igen mod en vinklet ambolt, en 45 graders vinkel.

En cykelhjelm, som vi tester på tre forskellige slagpunkter. Vi tester det, hvis min hånd er ambolten, tester vi det i dette testpunkt, som er fronten. For at sikre, at MIPS, som er retningsstridig, kan bevæge sig i alle retninger.

Men vi sørger for, at den bevæger sig frit i den retning gennem denne test. Vi tester i denne retning, som vi kalder siden. Selvfølgelig tester vi, at MIPS hjernebeskyttelsessystem bevæger sig i den retning.

Og endelig tester vi det i det, vi kalder en skrå indvirkning, jeg ville se det i det virkelige liv. Så en indvirkning på dette tidspunkt på hjelmen. Hvor de fleste cykelulykker sker, vil jeg sige - Okay, kan jeg hente dit testhoved? For et minut siden vejede denne ting et ton.

Tilsyneladende er det størrelsen, ja, det er størrelsen, det er et 58 cm hoved, er det ikke? Dette er min egen faktiske hovedstørrelse. Og det formodes at være den faktiske vægt Naja.

I dette tilfælde kan jeg ikke tro, hvor stærk min hals er. Fordi det ikke er let, ikke? - Det er 42 kg. - Ret. - Vi har forskellige testhoveder til forskellige hjelme. Vi har selvfølgelig en mellemstørrelse, vi har en barnestørrelse, også en ekstra stor størrelse.

Alle er udstyret med et accelerometersystem til at indsamle dataene. Men også en gyro for at sikre, at vi er nødt til at placere hjelmen korrekt, inden vi opsætter en test - Okay, rigtigt, det giver jeg dig - Okay, du kan sætte den i hjelmen. Så når vi tester, prøver vi at gøre det som du normalt ville bruge hjelmen til komfortabelt at tage hageremmen på.

Ville du ikke - jeg har min meget behageligt. Du ved, fladder et eller andet sted dernede. - Placer den, så næsen er god til hjelmkanten, normal.

Vi ville have dette lille værktøj til at sikre, at det er korrekt orienteret i henhold til hjelmens specifikationer. Hver hjelm har faktisk en specifikation for den afstand. Når det er gjort, skal du stramme systemet og lægge det på testbænken.

Og testbænken ville vide fra min scanning, hvilken højde, hvilket slagpunkt og alt. Instrumentet har vekselstrømsforbindelse til denne applikation, som fortæller os, hvor hovedet faktisk er placeret. Så når vi tester, kan vi have nøjagtig den samme opsætning, når vi tester den originale hjelm og MIPS-versionen af ​​hjelmen.

Når jeg først har aflæst, de numre, jeg vil have, sætter jeg simpelthen håndtaget, der holder hovedet og hjelmen på plads under det frie fald før påvirkningen. Håndtagets frigørelse er kun 50 cm over ambolten. Så er du klar til at trykke på knappen for at hente den og derefter slippe den igen. (intens elektronisk musik) - Højre, testen var derovre, og resultaterne er her, ikke? - Ja.

Så alle testdata zoomer gennem kablet til computeren og derefter til dette program. Dybest set ser vi de lineære accelerationer her. Og som du kan se på artiklen, er slowmotionen fra virkningen.

Så det er 1.000 billeder i sekundet i slowmotion. Vi kunne tage det billede for billede, hvis du vil have en hurtig analyse. Sammenlign også de to versioner side om side, og d alt dette. - Okay. - Og i diagrammerne der kan du se de gulgrønne og hvide linjer, de forskellige parametre x, y, z.

Og mellem disse linjer er det fem millisekunder tid - ja, i betragtning af at blinkingen tager cirka 100 millisekunder. - Præcis - Det betyder, at effekterne vil være forbi, før du overhovedet er klar over, at det dybest set er sket - Ja, så dybest set er det meget kort tid, at du måske bliver nødt til at redde dit liv - Så denne indvirkning ville være i måske 8 passerende millisekunder. Jeg kan også vise dig nogle andre dele af det.

Vi kunne se vinkelacceleration og vinkelhastighed. De samme komponenter, du har, grøn, hvid og gul. Vinkelhastigheden korrelerer mest med forlængelse og brud på hjernevævet. - Og det er netop MIPS-systemet til bestråling, er det ikke? - Nemlig.

Så dette nummer ville være det højdepunkt eller den kombination, vi ser på, når vi sammenligner MIPS- og ikke-MIPS-hjelme. Og du kan se, at du kunne få en lavere score på MIPS-hjelme - Okay, for et øjeblik siden nævnte du, at efter mange, mange tests som denne, finder du, at en hjelm, der ikke er MIPS, lyder anderledes. Men også at du faktisk skal fange hjelmen anderledes.

At det springer meget højere op i luften. Det er ikke længere en lille fangst, fordi energien absorberes. Energien er stadig i hjelmen og fyres stadig andre steder - ja, nøjagtigt.

Jeg mener, da vi grundlæggende omdirigerer energi, gliderplanet, MIPS, får du energien, i stedet for at få et højt spring, får du --- ja, så du ville ikke bare føle det i din hoved, hvis du gjorde Ulykken ville også have set dig se, at det var mindre alvorligt. Energien er blevet absorberet af dit system - ja, nøjagtigt. (blød elektronisk musik) - Tror du, at der er tilstrækkelig information og uddannelse om virkningerne af hjernerystelse og hjerneskader fra rotationsbevægelse? - Det vigtigste er, at folk bærer hjelm.

Så jeg mener, det er bestemt det vigtigste. At du har en hjelm, når du cykler. Selvom du kun kører på arbejde eller kun en kort afstand.

Vi kan se, at de fleste eller mange ulykker for disse korte n du bare går i butikken og køber hvad som helst. Sæt hjelmen på. Jeg bærer en hjelm hver dag.

Det er som når du sætter sikkerhedssele på i bilen. Det er for mig det siger sig selv. I andre lande i Europa er hjelmbrug ikke så almindeligt som måske i Sverige.

Men hvis du forstår, hvor følsom det menneskelige hoved og hjerne er, så vil du selvfølgelig have en hjelm og en hjelm, der er så sikker som muligt. I dag testet for ren lodret stød, falder du ikke. Du falder i en vinkel.

Og det kan få rotation. Og vi ved, at hjernen er meget mere følsom over for rotationsbevægelse. Så forhåbentlig bliver hjelme bedre i løbet af de næste 10 år.

Og forhåbentlig har de fleste hjelme et antirotationssystem. (Fræk elektronisk musik) - Når det kommer til at vælge en hjelm til mig selv, stoler jeg på et par ting, jeg baserer mig på hjelmens æstetik. Hvordan ser det ud, når jeg bruger det? Hvor behagelig er det? Er det let? Er det godt ventileret, tænkte jeg aldrig rigtig på, om det virkelig beskytter mit hoved? Fordi jeg altid har antaget, at en hjelm af topkvalitet ville gøre netop det.

opbygge hukommelse

Og jeg har bestemt ikke tænkt på rotationsbevægelser i et sekund. Noget jeg aldrig har hørt om før i dag. Men i bakspejlet forstår jeg nu, at når vi har en af ​​disse ulykker, er det virkelig det, der skader vores hjerner. (intens elektronisk musik) Denne snekugle simulerer rotationsbevægelser, der fortsætter.

Det overføres til hjernen. Og de fleste hjelme er testet på en lodret faldtest som denne. Hvis du kigger ind i sneen, vil du opdage, at sneen ikke har bevæget sig.

Forestil dig nu, at dette er din hjerne, og vi prøver at tage højde for vinkelhastigheden. som vi oplever det på vores cykler. Og så begynder du at se virkningerne af en sådan ulykke eller ulykke.

Og det er derfor, MIPS-systemet blev udviklet. Det er designet til at begrænse virkningerne og forhindre hjerneskade. Hvis du har lært noget, skal du give denne artikel tommelfingre i dag.

Og for flere artikler skal du bare klikke der nedenfor.

Hvad er den bedste cykelhjelm for pengene?

  • MISBRUGCykel-HjelmeHyban 2.0.
  • Cannondale Intent MIPS voksenHjelm.
  • TurRegistrer MIPS voksen fritidscyklingHjelm.
  • LUMOS Matrix SmartHjelm.
  • Retrospekt CM-1Cykelhjelmtil voksenpendler.
  • Schwinn ThrasherCykelhjelm.
  • Tusind voksneCykelhjelm.
07.04.2021

Hej fyre! I denne artikel ser vi på de fem bedste smarte cykelhjelme, der er tilgængelige på markedet i dag. Vi oprettede denne liste baseret på vores egen mening, forskning og kundeanmeldelser. Når vi indsnævrer det bedst mulige valg, tog vi højde for deres kvalitet, funktioner og værdier.

For mere information og opdaterede priser på de nævnte produkter, klik venligst på linkene i beskrivelsesfeltet nedenfor. Her er de fem bedste smarte cykelhjelme. Det femte produkt på vores liste er LIVALL.

Sikker og sikker, denne hjelm har funktioner, der opfylder både CPSC og CE standarder. Den har automatisk induktiv belysning og 270º blinklys baglygter. Disse funktioner giver bedre synlighed og forbedrer din tilstedeværelse på gaden.

Folkene på gaden vil helt sikkert bemærke dig langt væk. Du behøver ikke længere at bære andet tilbehør. Og fordi det er en smart cykelhjelm, kan du nyde musik og besvare opkald med LIVALL med Bluetooth og mikrofon.

De er placeret over ørerne, så du ikke bliver distraheret fra vejen. Der er også en walkie-talkie-funktion. Dette er især nyttigt, når du rejser i en gruppe, da det giver dig mulighed for let at kommunikere med dine medpassagerer.

Den mest relevante funktion af denne hjelm er dog sandsynligvis den, der giver dig mulighed for at sende SOS-signaler i en nødsituation. Du kan bruge dette ved at forbinde hjelmen til LIVALL Riding-appen. Hvis der sker noget, tænder hjelmens nødsignaler, og du kan straks komme i kontakt med dine kontakter.

Denne hjelm er perfekt til hoveder, der er 21,65 'til 23,23' i størrelse.

Du kan justere det ved hjælp af drejeknappen på bagsiden og de justerbare stropper. Disse sikrer, at du bruger udstyret ordentligt, og at du har ro i sindet. Dens fordele er: - Den leveres med bluetooth og mikrofon; - Den inkluderer en walkie-talkie-funktion; - Det er kompatibelt med LIVALL Riding App; og - Det har alle de nødvendige sikkerhedsfunktioner.

Det er dog dyrt. Kør ubekymret med LIVALL. Denne smarte cykelhjelm har alle de nødvendige funktioner, der garanterer din sikkerhed på vejen, hvilket gør det til en god investering på trods af sin pris.

Sena X1 følger på fjerde plads. Sena X1 er et brugervenligt design med tre knapper på siden, der er let at navigere og bruge. Denne 12,35 oz hjelm leveres med et lithiumpolymerbatteri, der giver 16 timers taletid og en 3,5 timers opladningstid.

Det er en cykelhjelm, der er fuldt integreret i Bluetooth med HD-lydhøjttalere og en mikrofon. Du kan slutte den til din telefon og få adgang til forskellige apps som fitnessapps, GPS og musik. Du kan endda foretage telefonopkald.

Med denne hjelm kan du tale med op til tre andre mennesker op til 800 m i åbent terræn. Det er også kompatibelt med ekstra Bluetooth-tilbehør og smartphone-apps til større intercom-grupper og funktionskontrol. For at gøre tingene endnu bedre har den patenteret Advanced Noise Control-teknologi, der minimerer vind- og baggrundsstøj, så du nemt kan kommunikere, mens du cykler.

Dens fordele er: - Det er kompatibelt med Bluetooth-tilbehør; - Det fungerer godt med smartphone-apps; - Det er let at bruge; - Det giver lang driftstid; og - Den er udstyret med HD-lydhøjttalere og en mikrofon. Ulemperne er dog: - Den har ikke LED-belysning eller baglygter; og - det har ikke et solskærm. Hvis du har brug for en smart cykelhjelm med Bluetooth-funktionalitet, er Sera X1 et godt valg for dig.

Så du forbliver altid forbundet under din cykeltur. Du har endnu ikke fundet en cykelhjelm, der opfylder dine krav? Bliv ved med at kigge, vi har mere til dig. Hvis det er første gang du besøger vores kanal, skal du abonnere på kanalen og klikke på klokkeikonet for at modtage underretninger om vores næste artikler.

Det tredje produkt på vores liste er LUMOS Kickstart. LUMOS Kickstart tilbyder dig belysning og indikatorer på hovedet takket være dens integrerede lys. Den har et lyst hvidt LED-array foran og røde LED'er på bagsiden, så du kan ses på gaden, især om natten.

Bluetooth-funktionen kan synkronisere den trådløse fjernbetjening med to knapper på dit styr med hjelmen, når du tænder den. Så når du trykker på venstre eller højre knap, blinker din hjelm i den rigtige retning. Fjernbetjeningen er vandtæt, så du kan bruge denne funktion, selv når det regner.

Denne hjelm er også kompatibel med LUMOS Helmet APP. Dette giver dig mulighed for at tilpasse toner til blinklyset. Det har også automatiske advarselslys.

Kombineret med hjelmens indbyggede accelerometer hjælper denne funktion med at efterligne bilbremselys. Det registrerer, når du bremser hurtigt eller pludselig stopper. I dette tilfælde bliver lysene på bagsiden røde.

LUMOS Kickstart-batteriet kan vare op til 6 timer. Det er ideelt til 30 til 45 minutters daglig cykelpendling. Når batteriet er tomt, skal du huske at oplade både hjelmen og fjernbetjeningen.

Den vejer ca. 1 lb og måler 21,3 til 24,4 inches.

Selvom det ikke bør erstatte din cykels for- og baglys, kan denne hjelm gøre din tur sikrere ved at eliminere behovet for at give håndsignaler. Dens fordele er: - Det har et flot design; - Den leveres med lyse LED-lys; og - dens blinkere er nyttige. Ulemperne er dog: - Det er tungt; - Den fås kun i en størrelse; og - det er dyrt.

Iført LUMOS Kickstart øger din synlighed i trafikken, især i mørke. De lyse LED-lys foran og bag samt de effektive blinklys sikrer din sikkerhed på hver rejse. Det andet produkt på vores liste er Safe-Tec Tyr.

Safe-Tec Tyr er en stilfuld hjelm med integrerede indikatorer, bremselys og LED for- og baglys. Den er udstyret med MIPS eller Multidirectional Impact Protection System, en førende glideplan-teknologi designet til at reducere rotationskræfter, der kan opstå i visse stød. Hjelmens ydre skal er lavet af polycarbonat.

Den leveres med en Coolmax polstring i form til skumforingen for at give komfort og sikre maksimal slagfasthed. Denne smarte cykelhjelm inkluderer også Bluetooth-ledningshøjttalere med ben og en mikrofon. Med disse indbyggede funktioner kan du lytte til musik eller ringe, mens du cykler uden at udsætte dig for en potentiel trafikulykke.

Den har også en trådløs fjernbetjening, der giver dig mulighed for at styre de indbyggede bag- og forlygter som blinklys. Derudover er den udstyret med automatiske bremselys, så du er synlig i alle retninger. Safe-Tec Tyr leveres med 2 års begrænset garanti.

Denne hjelm opfylder også flere sikkerhedsstandarder, herunder den vandtætte fjernbetjening i henhold til IPX6-standarden, hjelmen og fjernbetjeningen i henhold til IP65-standarden samt CPSC-certificeringer. Dens fordele er: - Det er let; - Den er justerbar - Den har fremragende bluetooth-højttalere; og - den leveres med 2 års garanti. Imidlertid er bærerne først ubehagelige.

Hvis du leder efter en smart cykelhjelm med den nyeste teknologi, kan du prøve Safe-Tec Tyr 3. Denne stilfulde hjelm giver dig mulighed for at forblive forbundet og sikker, mens du er på farten. Før vi afslører nummer 1, skal du tjekke nedenstående beskrivelse for de seneste tilbud på hver af disse varer.

Vores øverste smarte cykelhjelm er trods alt Sena R1. Sena R1 er en US-CPSC-certificeret hjelm med robust EPS-skum og en slidstærk skal lavet af højkvalitets polymerplast.

Det sikrer din sikkerhed med sit baglys og dets komfortable og sikre design. Det er integreret via Bluetooth, så du kan synkronisere din smartphone med hjelmen og få adgang til andre højteknologiske funktioner. Du kan få adgang til disse funktioner med verbale kommandoer.

Med denne hjelm kan du lytte til podcasts, kontrollere radiostationer, få adgang til Google Maps og meget mere. Du kan også foretage telefonopkald. Den støjreducerende mikrofon sikrer, at den anden person på linjen kan høre dig, selvom du er midt på gaden.

Du kan synkronisere med op til fire forskellige hjelme af samme model via en sammenkoblet intercom. Dette er ideelt, hvis du går med en gruppe. Det er en cool og nem måde at holde forbindelsen på.

Du kan bruge denne funktion, så længe du alle er inden for det maksimale interval på en halv mil. Dens fordele er: - Den har indbyggede højttalere i hjelmskallen; - Det muliggør kommunikation mellem hjelme; - Det inkluderer støjbeskyttelsesteknologi og - Det giver adgang til forskellige apps via smartphone-kobling. Det er dog dyrt.

Sena R1 er en smart cykelhjelm, der muliggør problemfri smartphoneintegration. Det sikrer, at du forbliver forbundet og sikker takket være Bluetooth-forbindelse i høj kvalitet. Det er alt for nu.

Vi ses i de næste artikler!

Hvad er MIPS hjelm?

MIPSstår for Multi-directional Impact Protection System, som er en førende glideplan-teknologi inden ihjelmdesignet til at reducere rotationskræfter, der kan skyldes visse påvirkninger.

Hvad er forskellen mellem tidskørecykel og triatloncykel?

Af design,triatlon cyklerer lavet til at gå afstanden. I modsætning,tidskørselryttere går afcykelhelt brugt. Derescyklerer designet til kun en tinghastighed. Som sådan,triatlon cyklerfavoriserer en mere afslappet position og en lettere ramme endtidsprøvecykler.8. 2011.

Hvor mange watt sparer en TT-hjelm?

Som du måske havde forventethjelm til tidsprøveer betydeligt hurtigere. Hvis du rejser 25 km / t i 60 minutter, er der engemmeraf 8.5watt, hvilket i reelle termervillesvarer til et væsentligtgemmerpå 49 sekunder.

Er MIPS pengene værd?

Alt vi ved er enMIPSudstyret hjelm er mindst 10% bedre til at håndtere rotationspåvirkning end den ikke-MIPSverision. Det er altMIPSvil sige. Mendet erendnu mere kompliceret end det. Nogle hjelme er i sagens natur bedre til at sprede rotationspåvirkninger end andre, selv førMIPSliner.

Hvor stor forskel gør MIPS?

'Visammenligneresultaterne af hjelme medMIPSmed resultaterne af hjelme uden og er på udkig efter en reduktion i belastning på mere end 10% i hver akse, 'siger Peter Halldin. 'Normalt får vi reduktioner på 20%, 30% eller endda 40%, men 10% er minimumet.1. 2020.

Er billige cykelhjelme sikre?

Du behøver ikke bruge en formue på en hjelm for at sikre, at dit hoved forbliver køligt, behageligt og beskyttet i tilfælde af et sammenbrud. Faktisk på trods af vægtstraf,budget cykelhjelmekan være lige somsikkerog endnu flottere end nogle af de mere premium muligheder derude.

Hvilken slags hjelm har jeg brug for til en prøveperiode?

Afhængigt af længden af ​​tidsforsøg eller triatlon vil dine beslutningsprioriteter ændre sig. Jeg brugte alle hjelme her i et størrelsesmedium, og hver hjelm så mange timers brug under mine forberedelser til en kommende 12-timers prøveperiode. Hver af dem løb rigtigt efter størrelse, men nogle var tøffe end andre.

senior cykelryttere

Hvilken slags hjelm bruger Giro-tidsforsøg?

Aerohead har også en fremadhængende form, som Giro hævder er hurtig over et spektrum af hovedpositioner. Det strækker sig bestemt længere over brugerens pande, og det unikke er det omviklede, magnetiske visir. Når visiret er slukket og opbevares bekvemt oven på hjelmen ved hjælp af magneter, udsættes ørerne for.

Hvilken slags hjelm bærer du på TT?

POCs første TT-hjelm, Tempor, mindede om skurkens hjelm i Mel Brook's Starwars-spoof, Spaceballs, i 1987. Selvom det så fjollet ud, var det ret svært i stængerne med hovedet gemt; men kun i den stilling, som er yderst svær at opretholde for en hel TT.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Højde telt - hvordan man adresserer

Fungerer højdetelte virkelig? Indtil videre undersøger de fleste undersøgelser, hvor effektive højtetelte er til at tillade atleter at leve højt, træne lavt, mens de bor i lav højde. Forskere ved et amerikansk hærs laboratorium på Colorado's Pikes Peak viste for nylig, at søvn i et hypoxisk kammer er mindre effektiv end at sove i ægte højde, 'siger han. 24 2013.

Parlee-cyklusser - hvordan man opnår

Er Parlee-cykler gode? Parlee-rammer er kendt for deres kørekvalitet, og efter at have kørt ESX aero-rammen var jeg fascineret af at se, hvordan Altum sammenligner. Heldigvis skuffede det ikke, at turen er blød og kompatibel, når den ruller langs mindre end perfekte veje, men alligevel lægger strømmen ned, og stivheden er fremragende.

Aaron Gwin cykel - Find løsninger

Hvilken cykel kører Aaron Gwin? Vi mødtes med Aaron Gwin på Fontana for nylig og fotograferede ham på sin nye Intense 279 downhill cykel, som var helt designet omkring 29 / 27.5 hjulopsætningen.

Sådan pakkes jordnøddesmør - praktiske beslutninger

Hvordan pakker du æbler og jordnøddesmør? Kerne et æble og fyld det tomme center med jordnøddesmør. Skær derefter æblet som normalt og pakk det hele i plastfolie for at holde frugten frisk. Dine børn kan trække æblet fra hinanden og nyde masser af PB på hver skive.

Cykelbilsæder - hvordan man løser det

Hvilken alder kan barnet gå i cykelsædet? De fleste barnesæder er velegnede til børn i alderen omkring ni måneder til fire år. Den nedre grænse afhænger af dit barns evne til at sidde op, ikke understøttet, dvs. på gulvet snarere end understøttet med puder.7 2020.

Hvad man skal se, mens man træner - Komplet vejledning

Hvad skal jeg se, mens jeg træner? Alamy. 4/12. Sex and the City (Streaming på HBO Go) Nogle gange er en god fortælling alt hvad du behøver for at holde dig beskæftiget - og Sex and the City har dem i spar. Getty Images. 5/12. Gossip Girl (Streaming på Netflix) Alamy. 6/12. Pretty Little Liars (Streaming på Netflix) Alamy. 7/12. Glee (Streaming på Netflix) г.