Vigtigste > Mark Cavendish > Marker cavendish sprint hastighed - komplet manual

Marker cavendish sprint hastighed - komplet manual

Hvor hurtigt kan pro-cyklist Sprint?

Den gennemsnitlige hastighed under professionel vejcyklingsprints er 63,9 km / t (53,7-69,1 km / t) vedvarende i mellem 9 og 17 sekunder for mænd og 53,8 km / t (41,6-64 km / tim) i 10-30 sekunder for kvinder.

Okay, Pete, jeg har brug for hjælp. Um, jeg kan lave en slags sprint, især mod spindler, men det gør jeg ikke. Mod rigtige underlige.

Det er et helt andet niveau. Så vi gjorde det, da vi gik ud og indspillede, at vi begge sprintede, um, for at få nogle tip om, hvordan jeg og alle andre kunne sprint bedre og komme ud af det, jeg tror, ​​1800 watt, peak power og yeah. Ja.

Og øh, det lyder som om hver gang vi snakker med dig, ved du hvad du skal gøre, det er bare hvordan vi gør det? Korrekt. Nemlig. Så lad os se på din sprint.

Din opsætning er ret god. Du kender allerede de dele, du skal gøre, du kender, cyklus af magt, du ved, at, um, al energi er slags forankret fra dine barer og dine hofter. Det er bare hvordan vi gør det? Jeg tror, ​​at en af ​​de vigtigste, skyldige i din sprint er, at din opsætning er for hurtig.

Det gør du ikke, du lægger ikke nok kræfter på din faktiske opsætning. Så forklar det. Hvordan opretter du en sprint? Så det er lidt, øh, ligesom du, øh, opfanger en markløftestang.

Du ved, du går ikke bare op, tag fat i dem, løft dem over dit hoved. Du hænger ved hofterne, du forankrer alt, du griber stangen. Og så er der spændinger over hele din krop, i din, i dine hænder og i dine arme og i dit bryst og tilbage i dine hofter.

Og så henter du baren. Ja, jeg vil helt sikkert gå fra at sidde til at sprinte med det samme. Så hvad du siger er at sidde.

Kom op, tag positionen, lås min kerne, lås alt og prøv derefter at snappe dem, tag en, krumtaparmen til højre, og når du er i den position, er du klar, du ved, du kan, du kan bare tænde op, det er som at tænde et fyrværkeri, du snapper din krumtaparm af, og hvis jeg ikke gør, hvad du ser, har jeg mine hofter. På en eller anden måde, øh, gåsehud. Ja.

Det er som en afkobling mellem dig og din røv. Og, um, der er det, med dine hofter forankret sådan, du kan bare sætte så meget strøm i pedalerne, og du kan trække virkelig hårdt ind i din krop fra styret. Ja.

Så vi har talt om, hvor magtcirklen er foran. Så med dine arme og hvordan det trænger igennem både styret og spændingen gennem mit bryst og hals, men så forlader det mig. Lidt efter mit bryst er det alt for at miste styrke.

Ja. Ja. Og, og hvad vi indså, er, um, hvis du, du, gør et godt stykke arbejde med at trække styret fra hinanden og flytte albuerne, um, brystet er forlovet.

Um, men du er ikke hængt helt op. Ser frem, um, min ryg er næsten flad, og du er, du kan slags se brystet, bare se fronten af ​​din trøje lidt, og, um, det skubber ikke dine hofter tilbage nok til virkelig at lukke drejning og hold kernen beskæftiget med den, um, fremadvendte sprint. Ret? Meget af dette har at gøre med, hvor jeg lægger hænderne på styret.

Så du kan se, jeg satte det for lavt. Fordi jeg mere tænker på at trække Pete op, er du mere op, temmelig fremad. Hvis du trækker dig tilbage, og det tror jeg også, vil det tage dine lats op.

Fordi dine lats er pæne, skal de være spændte, og ja det er de fleste af dine omgange, ikke? Det er som hele din ryg, um, og det vidste vi ikke, før vi så artiklen, men dine hænder er virkelig på de flade stænger, og jeg tror, ​​vi altid sagde, at du trak ind i din pedal, hvilket giver mening, det er derfor, du trak når du kigger op, ser det ud som om mine hænder virkelig trækker i mine hofter. Det er en anden strategi. Ja.

Um, en anden ting er, at min rytme er akavet, og jeg tror, ​​det er IDID, det er en rammesprint. Jeg er vel ikke den eneste, der gør dette. Ja.

Men du er en meget mere, øh, sinusbølge, som rytme, hvor det nogle gange er. For mig forstår jeg dette, nogle gange forstår jeg, og nogle gange ved jeg ikke, hvor vigtigt det er. Ja.

komplekse carb snacks

Og timing er sandsynligvis den vigtigste ting generelt. Det er en af ​​de store ting, du er p. Det er bare hvor meget af den kraft, der kommer ind i dine pedaler og dæk, hvilket får dig til at springe fremad. Sandsynligvis som 4.000 watt, 4.000 watt.

Han går bare alt vild, og timingen ser bestemt artiklen, din timing, du holder timingen rigtig nogle gange. Og du kan virkelig se hvordan. Artiklen gør et godt stykke arbejde med faktisk at springe fremad.

Og så mister du den slags på de næste par pedalslag. Den hårde del er, at spændingen fra pedalerne ændrer sig, når du sprinter. Så når spændingen kommer og går, er der et sødt sted, hvor jeg har det godt.

Jeg er ikke god til de andre dele. Hvordan kan du løse dette? Nå, det er to ting. Uh, vi, vi bemærkede i denne artikel, at sprinten, uh, sprintens varighed, ændrer det hele, så hvis du sprinter i 10 sekunder, er de første tre sekunder forskellige fra de midterste tre sekunder, som er forskellige fra disse adskiller sig de sidste tre sekunder.

Og hold øje med timingen og. Ligesom den metronomiske svingning af din cykel og sørg for, at alt er forankret, øh, timingen ændres, og kraften ændrer sig, det vil sige, når du er i den perfekte position, og alt er forankret, øh, du fremskynder virkelig alt. Og træk med mere kraft i starten og mindre kraft under sprinten.

Det er meget at bære på én gang. Ja, men, øh, folk kan muligvis også øve med, øh, i et mindre gear for at få rytmen. Ret.

Og gennemgå det kontinuum. Nemlig . Og, og afsked, bryde en sprint fra hinanden.

Så du virkelig kun bekymrer dig om de første par sekunder. Ret. Som om vi kunne veje dine første tre sekunder helt, tror du ikke, du kunne fortsætte det sving over tid Wear Sprint? Ja, um, lad os gå over det hele igen.

Så hvad jeg skal gøre er at oprette en sprint til højre. Så kom ind, lås alt ud, find mine lats, min kerne, min ryg. To får min håndposition på et punkt, hvor jeg nu trækker op.

Ja. Hvad er der på dine hofter igen, ikke? Som i dig selv, det er hvad du siger og i dig selv. Og nu vil jeg også trække den samme hånd ved hånden.

Så hvis mit venstre pedalslag går ned, ville min venstre hånd trække dig godt ind. Lige ind i mig. Undskyld, træk ikke op.

Ja. Og du bliver mere artikuleret, så dit ankerpunkt virkelig vil være i stand til at trække dine hænder ind i disse hofter. Jeg bliver mere aerodynamisk i det.

Jeg tror, ​​at køen for mig er at sænke albuerne. Ja. Sænk albuerne og skub din rumpe lidt tilbage.

Se tilbage. Din sadel er. Han ser lidt længere væk væk fra bagbenene.

Som om din næse fra din sadlen på en eller anden måde rører ved dine hamstrings, er det altid et godt signal. Det betyder, at du er langt nok tilbage, så din ryg sandsynligvis vil være flad. Ja.

Og det næste er at have faste hofter på svingsprinten og måske øve her, det er ikke meget af en indsats, stort set. 80 90%. Ja, fordi du stadig skal føle det som en sprint, men vær ikke mindre hektisk og bygg på en eller anden måde nøjagtigt.

Og fra syv 50% er sprints fantastiske. Som om du skulle gøre meget af det, ikke? Hvis vi sætter dig i den rigtige position, og hvis vi giver dig 600 eller 800 watt sprints, kan du slå dem fra og gøre dem rigtigt. Lær disse neuromuskulære mønstre, der giver dig mulighed for at gøre disse i fuld fart.

Ja. Det er svært, jeg tror, ​​at mange mennesker ikke øver dette, og det er svært at få dette til et løb i fuld fart, øve, og du er træt og du er bange, eller adrenalinet er enormt, ja, så der skete noget andet undervejs, og det gjorde mig faktisk en smule genert, men min gled, åh gud, min kæde gled under sprint. Du reddede hende.

Jeg reddede hende, men det er svært at rive nu. Um, du bekymrer dig, ikke? um, mig, vi tror, ​​jeg ser ud til, at jeg bøjede den forreste kædekæde, da jeg gjorde dette. Og vi gjorde, øh, vi lavede lav-kadence, kraftige øvelser.

Jeg kan varmt ikke anbefale disse øvelser lige nu, um, jeg tror, ​​jeg skal nu være sikker på at springe fra en, um, højere omdrejningstal ved en lavere, um, wattstyrke. Jeg var ligesom 53 11. Bare forsøger at håndtere det og bøje.

Ja. Prøv at bøje din bøjning, din krumtaparm. Ja.

Ting sker. Um, men jeg vil sige, når vi først er kommet af med de få ting, du har brug for, kan jeg ikke vente med at gå ud igen og se, hvad der sker. Vi henter 1500, 1500 i fem sekunder.

Det er målet, ikke? Det er målet. Og så skete det. Tænk på, hvor mange løb du ville vinde meget mere end mig nu.

Tak Pete. Ja bestemt. Jeg er Nate og jeg er Pete.

Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv ham tommelfingre op. Hvis du ikke kunne lide det, så giv ham tommelfingeren ned. Hvis du vil se det mere af disse artikler, skal du sørge for at abonnere.

Og hvis du vil blive en hurtigere cyklist, skal du tjekke Trainerroad.com. En to tre fire.

Jeg erklærer tommelfingerkrigen. Din er så lang.

Hvor hurtig er Peter Sagan?

Ryttere somPeter Saganog Greg Van Avermaet har fået deres karriere til at udmærke sig ved at straffe veje som disse. I en hård sektor vil de gennemsnitligt have en utrolig 22 til 24 mph.

Dette er den cykel, som legendariske Pete Sagan vil køre i Tour de France 2019. Det er hans specialiserede S-Works Venge. (whooshing) (dub stepmusik) For første gang i hele sin karriere starter Pete Sagan den første vejfase i Tour de France med stort set normalt Bora-Hansgrohe-udstyr, omend med et regnbuebånd på enden af ​​ærmerne det faktum, at han ikke længere er verdensmester, Alejandro Valverde vandt det sidste år, og han er ikke længere nationalmester, fordi hans bror Yuri kun tog det for et par uger siden.

Men selvfølgelig betyder det ikke, at han ikke har en brugerdefineret cykel, fordi han er en af ​​sportens største mestre. Så S-Works og Specialized klarede det i år. Lidt mere subtil end den Jon Cannings bragte dig på Tour de France sidste år, der havde den grønne glitter foran.

Har stadig glitteren, men på en meget mere subtil grå, og den går ind i den matte grå heroppe og helt ned herned. Nu laver jeg ikke så mange pro-cykler til artikler længere. Jeg overlader det til den mere teknologisk kyndige Jon Cannings og Angry Lou selv, Ollie Bridgewood, men jeg bliver udslettet temmelig ofte, hvis jeg gør en for ikke at lave Free Hub Sound Test, så jeg får det i tidlige døre.

Klar, lad os gå. (Hjul hvirvler og klikker hurtigt) Den anden ting, jeg kritiseres for, er ikke at få det rigtigt, så der går du. (Hjul snurrer og klager hurtigere) Højre, nok af det.

Nå, udover glitteret, som jeg må sige ser rigtig godt ud i det belgiske solskin i øjeblikket, er der et par andre finesser vedrørende denne brugerdefinerede cykel til Sagan. Selvfølgelig er hans navn på det øverste rør her. Han har også sine initialer på forsiden af ​​det øverste rør, mens han er her nede, det samme som sidste år, faktisk er der skrevet hans tre verdensmesterskabsgevinster.

De blev naturligvis vundet efter hinanden. 2015 var Richmond, 2016 var Doha og 2017 vandt han det i Bergen, og jeg tør sige, at det ikke varer længe, ​​før han vinder sit næste, og jeg er nødt til at tilføje en fjerde her. Denne version af Venge blev udgivet af Specialized forud for Tour de France sidste år, og de brugte den grønne version, som Jon Cannings viste dig sidste år, så jeg vil ikke gå i detaljer for, hvad den sammenligner med deres forgængere gjorde , men kun en kort gennemgang.

De formåede at gøre dem mere aerodynamiske gennem vindtunneltest. Rammen er over 200 gram lettere end sin forgænger. Gaffelen vejer 25 gram, og på styret, som jeg kommer ind på om et øjeblik, sparer de over 100 gram, hvilket er meget.

Ligesom sidste år, hvis jeg vælger en CeramicSpeed-gevindbundsbeslag i modsætning til en pressetilpasning, synes jeg det grundlæggende bare er fordi den er mere pålidelig. Apropos pålidelighed, på cyklen er der en næsten komplet Shimano Deore HDI-2-gruppe bag hjulene, som jeg kommer til lidt senere. Start med krumtapene hernede. 172,5 millimeter er den længde, han gik, men der er 54 og 42 tandkædeled på dem.

Ganske usædvanligt vil jeg sige, selvom vi ser flere og flere sprintere køre en 54-tand kædehjul til de fladere stadier. Kæderinge han har denne K-EDGE kædefanger bare så den ikke falder af og rammer bundbeslaget. Bagpå er hans kassette til hurtige etaper 11 til 28.

Det vil selvfølgelig ændre sig under Tour de France, ligesom hans cykel, fordi han også har adgang til en specialiseret S-Works asfalt til de kuperede etaper. En ting, som mange af jer kommenterede om sidste års pro-cykel fra Pete Sagans S-Works Vengewas, var det faktum, at den specialiserede 4iiii effektmåler var en temmelig lys orange, og jeg tror, ​​de lyttede til dig for det nu, det er en meget mere subtil sort, som jeg synes går med resten af ​​cyklen ved hjælp af en Aerofly-stamme og styr, og den stammen er en kæmpe. Jeg målte det bare, og efter mine beregninger er det 14,5 '' fra midten af ​​stængelhætten til midten af ​​styret.

Når vi taler om styr, måler de 42 centimeter, centrum til centrum, i slutningen af ​​dråberne der. Han har også satellithåndtaget på disse styr, så han kan skifte gear, mens han sprinter i dråberne. Og så lige foran er der Wahoo ELEMNT BOLT fronten, som kun er en enkelt enhed, der fører tilbage i stammen.

Det kan jeg lide. Næsten alle kablerne på denne cykel er usynlige, undtagen bare et par her, der kommer ud af styret og under stammen går her og kun ind i dette headsetrum, hvor de går ned i rammen. Den anden meget pæne ting ved denne cykel er, at Di2-forbindelsesboksen er skjult.

Ikke i nærheden af ​​stammen, men i luftstolpen bagved. så du næppe kan se det. Oven på denne sadelpind er der et S-Works Rom i EVO-sadlen med FACT kulstofskinner.

Sadlenes højde? 76 centimeter, lidt over, fra midten af ​​bundbeslaget til spidsen her. Og nu kører han en 56 centimeter ramme, hvilket naturligvis har været den samme i nogen tid. Mange pro-forlystelser, som vi alle ved, ville formindske en rammestørrelse.

Det er bare mere aerodynamik og også for at få lidt mere stivhed. Men han er faktisk en temmelig stor fyr, mødte ham efter hans træningskørsel og tjekkede hans statistik. En meter 84, det er lidt over 6 fod.

Nu er vi kommet til de cykler, der kommer fra det specialiserede husmærke Roval. Den, han har på cyklen, hvilket faktisk er hans reservehjul med nummer to bagpå, er CLX 64 dyb profil, og ovenpå er der et par S-Works turbo-rørformede dæk med GRIPTON-forbindelsen monteret. Jeg kan ikke rigtig finde en størrelse her, men for mig ser de ud som 25 millimeter.

Som du godt kan se, kører Sagan skivebremser på denne cykel. Ikke der har vi en 160 millimeter rotor fra Shimano, kun 140 bagpå, og begge er fladmonterede kaliber. Jeg tror også, jeg nævnte pedalerne.

Han kører også Shimano Dureos der. Dette er R9100-versionen, som er den nyeste. Han har også Tacx-flasker og bure.

Den eneste måling, jeg ikke har givet dig endnu, er dens rækkevidde, fra spidsen af ​​sadlen til midten af ​​styret og i betragtning af det enorme stativ, er det en lang rækkevidde. Jeg har lige målt 62 centimeter. Han er en stor fyr, men det er en stor strækning.

Okay så nu vil jeg normalt give dig cyklens vægt, men ak, Ollie Bridgewood stjal min vægt i morges for at bygge nogle egne pro-cykler, så jeg kan ikke fortælle dig vægten. Jeg ved, at det var 7,46 kg sidste år, og jeg tror, ​​det kunne være lidt lysere, fordi der ser ud til at være lidt mindre farve, men det er det, det handler om.

Det vil være interessant at se, hvor lang tid det tager, før han vinder sin første etape, og hvor lang tid det tager, før han går i en grøn trøje. Jeg tror, ​​vi vil se, hvad der præcist er, hvad han skrev her under bundbeslagssektionen nedenfor, og hvis du ikke kan få nok af din Tour de France-dag, er vores seneste artikel lige der.

Hvor hurtigt springer Tour de France-ryttere?

SPRINTS.Hvornårpakken rammer ensprintAfslut detkanudsætter ofte hastigheder på over 40 km / t. Faktisk viste Andre Greipels uploadede Strava-data fra fase 5, at han var nødt til at ramme 43,5 mph (70 km) for at vinde.16. 2015.

Har du nogensinde siddet hjemme og set Tour de France, og hvordan rejste disse ryttere sig så hurtigt op? - Det har jeg bestemt. Heldigvis har vi også lidt erfaring at dele med dig. - Åh, ja det gør vi. (afslappet elektronisk musik) - Hvis du vil klatre som en bjergged på Tour de France, skal du leve hvert sekund hver dag med lidt koncentration i hovedet.

Går op ad bakke, hurtigt. - Ja, du skal være ansvarlig for hver eneste del af dig, du kan ikke sætte dig ned og holde dig i en kæmpestor chokolade i februar, som vi alle elsker at gøre, og så vil du hurtigt gå op ad bakke i Juli. Jeg tror, ​​en sprinter til en vis grad, nogen mindre? Hvis du fokuserer på at gå op ad bakke hurtigt, kan du komme væk med denne adfærd.

Men hvis du vil gå hurtigt på Tour de France i juli, skal du være ansvarlig for hver bid, der kommer ud af din mund. Og det samme gælder også for hver handling, du tager. Hver handling har en kumulativ virkning på den menneskelige krop.

Forestil dig f.eks. At du bor på tredje sal i en boligblok, og at du kører op og ned mindst to gange om dagen. Det er 28.800 trin, før du overhovedet nåede til Tour de France. Så ville det være bedre at tage elevatoren efter de hårde syv timers træningsture? en professionel Tour de France.

Når vi taler om mad, havde jeg engang en holdkammerat, der kun spiste havre og vand i to uger før de store bakker. Så usundt at have en sådan begrænset diæt, men han gjorde det op ad bakke ret hurtigt. - Havre og vand? - Ja, dystre. - Det lyder forfærdeligt.

Mens Chris og jeg bestiger Col Madeleine, går det op. Så det er sandsynligvis et godt tidspunkt at fortælle dig selv lidt om højdetræning. Højdeuddannelse er vokset i popularitet i de senere år Tour Proshave har eksperimenteret med en eller anden form for højhøjtelejr eller højdetræning på et eller andet tidspunkt i løbet af deres karriere. - Forudsætningen er nu at sove højt og træne lavt.

I det væsentlige, når vi sover i højden, mens vi indånder den iltfri luft, er vores krop tvunget til at tilpasse sig ved at producere flere røde blodlegemer, som derefter fører iltet til vores muskler, hvilket er grundstenen i den aerobe ydeevne. Og ja, du kan foretage de samme justeringer fra dit eget hjem ved hjælp af et hyperbarkammer eller et højtelt, og der lægges meget mere vægt på faktisk at rejse til disse fjerntliggende steder. Dette skyldes, at atlet generelt er mindre distraheret, hvilket betyder, at de kan fokusere på den aktuelle opgave.

Det er svært i højden, ikke? - Det er ved denne hastighed - Træning i højden er ikke for alle og kan helt sikkert tage et stykke tid at vænne sig til, men ryttere er blevet citeret for at sige, at det var deres bæredygtige styrkeforøgelser med op til 10%. Hvilket normalt kan tage to år eller mere at gennemføre. Disse er dog højt responderende, og i modsætning til normale fitnessgevinster varer disse ikke for evigt.

Kun 10 til 20 dage, hvilket betyder, at der kræves en anden tripto-højde - Uanset hvor fit du er Som amatørcyklist er det simpelthen urealistisk at klatre så hurtigt som en Tour de France-professionel af en enkel grund. Du får et forspring. - Ja, aerodynamikken har en jævn hastighed på omkring 20 kilometer i timen hjælper med klatring.

Ikke kun hjælper det med tempoet, men det hjælper også med at øge hastigheden ved opstigningen. Når hver chauffør forlader, bliver hastigheden hurtigere, og din chauffør bagpå kan blive i hjulene så længe som muligt. Ok, skål, ven! - Nu undrer du dig måske over, at alle, der sidder på en cykel, helt sikkert vil have gavn af dette.

Men det er bare ikke sandt. Bjerge er ofte kurvede og tekniske af en grund. Det betyder, at den første driver kører gennem kurven, accelererer lidt, og denne effekt forstærkes af gruppen tilbage.

Når det er sagt, når rytter nummer 10 forlader hjørnet, vil de enten sprinte for at fange hjulet, eller gummiet vil rive, og de slipper hjulet for livet, spiser rigtigt og tager sig af al din taktik og positionering, bare perfekt gå ind i løbet. Men der er stadig noget, der holder dig tilbage - og det er din genetik! Nogle drivere er bare genetiske freaks. I stand til at behandle mere ilt og producere mere strøm på samme tid, samtidig med at de er mere effektive end resten af ​​os - og disse fyre er den komplette pakke.

Du har den mentale sejhed og den fysiske evne til at støtte det også. Det er bare uretfærdigt - kan lige så godt gå hjem nu, tror jeg. - Ja. - Uanset hvad et mediefirma eller dine pubvenner får dig til at tro, er cykling faktisk en meget renere sport i disse dage, end det var for 20 år siden.

Dengang var de hastigheder, de kunne køre på de cykler, de måtte køre, ærligt fænomenal - grunden til dette var simpelthen doping. Jeg gætter på, at hvis du ville klatre som en Tour de France-proff for 20 år siden, skulle du få en cocktail af stimulanser og blodforstærkere fra din Chopson, og det er noget, vi naturligvis ikke anbefaler. Og undersøgelser har vist, at du ikke kan gøre et æsel til en løbshest.

Så jeg gætter på, at jeg ikke ville spilde din tid som en Tour de France-professionel. - Hvis du nød denne artikel, så giv den store tommelfingre. For flere instruktioner, klik på min dejlige Orbea.

Er der en grund til, at du står op ad bakken? - få mig til at se højere ud (James sukker)

Hvad er Mark Cavendish tophastighed?

Hanstophastighed, 70,2 km / t, har muligvis kun været den fjerde hurtigste aftopkvartet på scenen, men kombinationen af ​​M? rk? vs lead-out ogCavendish'ssprint-know-how var mere end nok til at overgå sine rivaler igen.1. 2021.

Her på GCN lavede vi nogle artikler i Paston om, hvordan man sprintede godt, idet man huskede, at selv Si, Matt og Lasty ikke rigtig kunne sprinte for at redde vores liv, når vi var på fuld tid ved at vide, hvad han lavede, taler lidt .. .

Mød Mark Cavendish Han giver os 5 tip til sprintere. Højre, nummer 1

TITEL: EVALUER AFSTANDEN - FORLAD IKKE FOR tidligt! Hvis vi går 250 m, det er 12 sekunder, ved du det måske? Det bliver lidt længere for en amatør, så bedøm din afstand. Det handler ikke om din absolutte maksimale watt, fordi det bliver en stigning i din præstation, det handler om, hvor længe kan du holde den høje watt for hele sprinten, du ved ? Du ved det, og du bliver nødt til at træne det. Men gå ikke for tidligt - det er let at gå tidligt, når du ser målstregen, og selvom du muligvis opnår høj ydeevne, hvis du ender med at dø, mister du mere hastighed end de andre. AFSNIT: VÆLG DEN HØJRE GEAR Nummer 2, vælg det rigtige gear igen Vi bruger en 53 eller 54 med 11, du ved, det er et stort gear for at komme rundt. Du har virkelig brug for at få fat på det. Jeg bruger sjældent en 54, fordi jeg kører med kortere krumtap, jeg får gearets benhastighed Gear, du skal få gearet i gang, det er ikke bare et grunt et stort gear, og det er en sprinter, ved du? Det handler om at komme ned ad gangen og accelerere, og det er også at vælge dit udstyr, før du starter sprints. De ønsker ikke at skifte midt i en sprint, for du mister derefter din kraft, når du skifter, du mister kraften og drejningsmomentet fra pedalerne TITEL: ENGAGE DIN SPRINT I en massesprint, så snart du starter, så snart du har valgt dit øjeblik, du går, afvikler du det ikke, du går, og det er det, intet tempo? Intet tempo i sprinten, det er en indsats, og som jeg sagde, når du først har lavet dine lektier og ved, hvad du kan gøre og under hvilke forhold - op ad bakke ned ad bakke, modvind eller medvind, ved du hvor langt du kan gå, før du går videre diæten AFSNIT: BRING DIN Cykel til dine fødder Nummer 4 lige ser du mange cyklister, og når de sprinter, går de og de hopper ved du det? Og det er fordi de får fødderne på pedalerne, som om de klatrer.

akronym for forstuvet ankel

Hvis det er dig Når du klatrer, får du fødderne over toppen og på pedalerne, ved du det? Når du springer, når det kan føles effektivt, og du har lyst til at miste din styrke. Jeg har altid fundet det mere effektivt at bringe cyklen op til dine fødder, hvis det giver mening Så du bruger dine arme, og du får din cykel på dine fødder i stedet for at få dine fødder til cyklen, jeg har allerede fundet tre fejl jeg ' har lavet i godt 10 år! TITEL: BEHOLD LAVT Højre, sidste, tip nummer 5 for alle spirende springere, jeg tror, ​​det er det, jeg er mest berømt for, og det er det, der forbliver lavt, for at være retfærdig har jeg altid gjort det naturligt. Jeg ved ikke, om det er på grund af racerbanen, eller fordi jeg er kortbenet og lang, men du så Caleb Ewan, hvor dybt han går, er sindssyg, og der er en massiv aerodynamisk fordel der, ved du? Hvis du er sådan, lukker du virkelig hullet her sammenlignet med en sprint som denne.

Det store hul, det store hul, der bringer luften ind. Bliv så lav, og du fortsætter med at accelerere. Lige rigtigt, så 5 tip, som du alle bruger til at komme hurtigere i sprinten, så du enten får flere sejre eller bedre resultater.

Jeg prøver det nu og ser, hvordan jeg har det. Jeg lægger alle Marks tip i denne sprint, så hvis jeg går, gå. Højre gear, hold dig lav, 3, 2, 1.....

Jeg bad dig om at holde dig lav, hold dig lav! Det er godt, du er måske bedre til at implementere hans tip, end jeg kan. På den anden side, hvis du vil have nogle klatretip, skal du bare klikke deroppe, og du vil finde Matt snakke med Alberto Contador. Og hvis du ikke har set interviewet med Mark, kan du finde dette Bare nede på siden og klikke i midten for at abonnere, der er også mange flere gode tip derude.

Hvordan kører pro-cyklister så hurtigt?

Men den anden vigtige mådeat professionelle cyklistergå megethurtigereend resten af ​​os i et løb som Tour de France er deres ekspertise inden for udarbejdelse eller slipstreaming.Det herer hvor de cykler 'på rattet' af rytteren forandeerbeskyttet mod noget af luftmodstanden.enogtyve . 2018.

Hvorfor er Supertuck forbudt?

Så cyklingens styrende organ, Union Cycliste Internationale (UCI), har besluttet at håndhæve enforbydepå den 'supertuck'cykelposition i pro-pelotonet, fordi de siger, at det er farligt for rytteren og rytterne i nærheden.

Er Peter Sagan den bedste?

Saganbetragtes som en af ​​cyklingensstørstetalenter, der har opnået mange prestigefyldte sejre, herunder tre på hinanden følgende verdensmesterskaber, et europamesterskab, to ParisNice etaper, syv TirrenoAdriatico etaper, en i Tour de Romandie, tre og den samlede klassifikation i Tour de Pologne, en

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset, det føles som om det er døende.enogtyve . 2015.

Hvad var Usain Bolts topfart?

Ved den rekordvindende begivenhedUsain Bolt'sgennemsnitlig jordfartvar 37,58 km / t, mens den nåede entophastighedpå 44,72 km / t i 60-80 m strækningsnumre, der passer til verdenshurtigstemand. Jamaicansk sprinterUsain Boltbetragtes somhurtigstemand på planeten.

Rider Mark Cavendish stadig?

Mark Cavendisher tilbage på Tour de France. I betragtning af de kampe, han har været igennem i de senere år, er det en utrolig bedrift - og en, der havde virket omtrent lige så usandsynlig som en dreng fra Isle of Man, der vandt 30 etaper i cykelens største løb.26. 2021.

Hvor mange sekunder har Mark Cavendish i en sprint?

Den slags magt vil være mellem 5-30 sekunder og er sandsynligvis et maksimum på 5 sekunder, ellers citerer han den absolutte top, som han udlagde. Der er en meget interessant analyse af flere Team Columbia-ryttere fra et par år siden, da Cavendish vandt etappen.

Hvor mange watt kan Mark Cavendish lægge ud i et løb?

”De fleste mennesker, der siger, at deres maksimum er 1.600 watt, lægger ikke 1.600 ud. Mit maksimum er 1.580, og det er meget. Ikke mange fyre vil gøre mere end hundrede mere end det. Men ingen kommer nogensinde tæt på det i et løb efter 200 kilometer, ”fortsætter han. ”Jeg udlagde 1.490 i dag i træning i dårlig form, men jeg lægger det ikke ud i et løb.

Hvor sluttede Mark Cavendish i Tour de France 2016?

Cavendish fortsatte med at tage sin fjerde etape af 2016 Tour og hans 30. Tour-sejr på Stage 14, hvor Alexander Kristoff og Sagan blev kørt til mål i Villars-les-Dombes Parc des Oiseaux. Han afsluttede turen den anden hviledag før bjergrige etaper og citerede sit behov for at forberede sig til OL i Rio.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.