Vigtigste > Mark Cavendish > Mark Cavendish team - holdbare løsninger

Mark Cavendish team - holdbare løsninger

Er Cavendish stadig i Tour de France 2021?

MærkeCavendishoverlever tidsbesparelse, mens Luke Rowe elimineres på etape 11af Tour de France 2021. MærkeCavendishhar overlevetdettidsskåret på etape 11af Tour de France 2021, men Luke Rowe klarede ikkedetafslut i tide.to



Fantastisk scene med successive angreb inden for favoritgruppen og en krig erklæret af bjergklassificeringen. Vind og højde er til stede for at gøre det vanskeligt for cyklister at handle. Og en vinder, der efter 10 år uden sejre i løbet bringer sejren tilbage til sit land.

Alle er velkomne til denne korte opsummering af den femtende etape af denne tur i 2021. Bauke Mollema tog sejren dagen før efter at have deltaget i dagens pause og lanceret et endeligt angreb på 43 af målstregen ved at gøre nedstigningen i den næstsidste havn udnyttede. I går opgav Nairo Quintana og Michael Woods førstepladsen i bjergklassifikationen.

Mark Cavendish var stadig iført den grønne pointtrøje, og Tadej Pogacar så på alle fra toppen af ​​placeringen og førte 4:04 foran Guillaume Martin, der gled på podiet efter at have deltaget i breakoutet. Rigoberto Urán, Jonas Vingegaard og Richard Carapaz holdt den samme forskel i næsten fem minutter. I dag vender det høje bjerg tilbage med en strækning på 191 kilometer vej og 4560 meter ujævnheder, der starter i byen Ceret i Frankrig og når Andorra.



En sprint på kilometer 67 scorer point for den grønne trøje og lidt senere den første af de fire placeringer. Når de er demonteret, står de over for flere på hinanden følgende forfremmelser. Den anden af ​​dem er over 2.400 meter over havets overflade og er også det højeste punkt i løbet.

Derefter går du ind i området Andorra, og vejen fører igen på jagt efter 'col de beixalis', som også tilbyder en tidsbonus. Og så destinationen i Andorra la Vieja i en stejl nedkørsel på 15 kilometer. Han tager ikke spillet Nacer Bouhanni fra ArkeaSamsic og efterlader sit hold med kun 3 af de 8 kørere, der startede løbet i Brest.

Kun Nairo, Connor Swift og Elie Gesbert er tilbage i konkurrencen om den franske liste. Et vækkekald til colombianeren, der bør overveje at skifte hold i den kommende sæson, hvis han vil have professionelle ambitioner, da Arkea naturligvis ikke har den nødvendige støtte til at ledsage ham. Faktisk blev rygter om en mulig ankomst af Nairo til AG2R aktiveret, men de blev ikke officielle, før turen var slut.



Talrige forsøg på at kompensere for pausen på de første par kilometer af ruten. Først var det Michael Woods, ChristopherJuul Jensen, Mark Donovan og flugtmesteren Thomas De Gendt, der var alene i minutter. Efter at konsolideringen mislykkedes, blev det nye forsøg foretaget af seks andre chauffører, herunder Imanol Erviti, Pierre Latour og Dylan Van Baarle.

Asfalten blev brugt op mellem angreb og modangreb, indtil der endelig ved kilometer 25 var en pause, der indeholdt 32 løbere. Som forventet var de interesserede i bjergene de første til at snige sig ind for at få point. Der var de, Van Aert, Michael Woods, Wout Poels og Nairo Quintana.

Og med dem vigtige navne som Ion Izaguirre, Sergio Luis Henao, Dan Martin, hajen Vincenzo Nibali og veteranen Alejandro Valverde. Passagen gennem den specielle sprint bestemmes af Michael Matthews, De Gendt og Ballerini i den rækkefølge. Tre af groupamaen, der ankommer til flugten, sætter rytmen og følges af tre andre fra Segafredo Trek.



Arbejdet blev belønnet med en indkomst, der oversteg fem minutter på det tidspunkt. Tilbage i marken tog De Forenede Arabiske Emirater det let og holdt et behageligt tempo for frontløber Pogacar. En rytme, som Mark Cavendish ikke kunne følge, som begyndte at lide, så snart han tog den første af de fire kampagner.

Varmen og anstrengelsen har udfordret ham, og han bliver nødt til at regulere sin styrke for ikke at løbe tør for tid. Den første af kampene mellem pegerne begynder. Wout Poels, Michael Woods og Wout Van Aert fører an og springer til toppen af ​​'Mont Louis'.

Det er den belgiske jumbo, der får de bedste udbytter ved at fortsætte. På dette tidspunkt var forskellen i hovedspillet næsten 9 minutter, og på grund af pelotonens ro var det praktisk talt umuligt, at scenen blev spillet blandt outliers. De høje temperaturer tvinger bilisterne til konstant at bede om væske til bilerne, når det sociale i dag har haft en meget travl dag.

Anden runde mellem de samme hovedpersoner i den tidligere havn. Van Aert tilhører den store gruppe efterfulgt af Poels and Woods. Nairo ønsker ikke at blande sig i denne kamp og reducerer positioner.

Igen fortsætter jumbojet og får 5 point. Opstigningen til 'Port de Envalira' er ved at begynde. Turens højeste punkt i 2.400 meter over havets overflade.

Den hårde stigning kombineret med iltmangel betød, at flere mænd fra gruppen på 32 faldt ud. Nairo bruger sin bedste præstation i højden og ændrer rækkefølgen til et første angreb, der kan besvares. Den bevæger sig igen nær toppen af ​​havnen, og denne gang er forsøget vellykket.

Det hjælper dig med at gå forbi havnen og tilføje de 10 point, den tilbyder. Det er tredje gang i træk, at en colombianer har været den første til at gå gennem tagets tag. Efter Superman López i 'col de la loze' i det foregående år og Egan Bernalin i 'Iseran' i 2019.

Guillaume Martin var hidtil andenplads, kunne ikke følge med og styrtede ned. Han forsøger at støtte nedstigningen til at genoprette forbindelse og er ude af stand til at gøre det. Ineos og Movistar bemærker dette og giver endnu mere fart for at få Martin af podiet.

Ved opstigningen til den sidste havn angriber Nairo Quintana et par gange mere, og de to udgange trylles op. Sepp Kuss fra jumbojet og Alejandro Valverde ramte stedet med en føring på næsten tredive sekunder. Amerikaneren ser stærk ud og formår at skilles med bolden.

Gå først gennem havnen og tag nedkørslen med en rimelig fordel, der giver dig let manøvrering. Der er spændingsmomenter i pelotonet. I løbet af kun 4 kilometer har favoritterne dedikeret sig til gensidig ild som om det var verdens ende.

Først flyttede Carapaz gruppen med et angreb, som Pogacar selv lukkede. Derefter forsøgte Vingegaard to gange for at skabe afstand, men kunne ikke overvinde styrken hos sine modstandere. Ben O'Connor gjorde det samme to gange.

beroligende alarmtoner

Og selv Rigoberto Urán rystede sig selv og forsøgte at køre væk. I spidsen klatrede Sepp Kuss de sidste par meter og cyklede roligt mod sætlinjen, krydsede målstregen og sikrede sin første sejr på en turné og de anden store omgange efter 2019 2019-turen fra Spanien. En kæmpe Valverde ankommer til andenpladsen, og gruppen, hvor Nairo, Izaguirre, Poels og DanMartin kørte kl. 1:15, kørte op.

Kl. 4:50 ankom gruppen med alle favoritter, og Guillaume Martin klarede det i næsten ni minutter og tabte samlet andenpladsen. Cavendish ankommer inden for tidsfristen og fortsætter med at føre pointene. Wout Poels vinder bjergtrøjen tilbage, og Tadej Pogacar fortsætter med at føre generalen med den samme 5:18 fordel over Urán, som nu er andenplads. tredje Vingegaard kl. 05:32

Richard Carapaz fjerde klokken 05:33 og Ben O'Connor femte klokken 05:58

Så kommer Kelderman, Lutsenko, Enric Mas, Guillaume Martin og Pello Bilbao. Morgen hviledag og tirsdag halv bjergdag med fire passerer. Vi ses snart med runde op på trin 16.

Et stort knus til alle

Hvor mange etaper vinder Mark Cavendish?

34 etape vinder

MARK CAVENDISH: Jeg begyndte at cykle uden at vide, hvad profferne gjorde - Roubaix, da Servais Knaven vandt i 2002. Jeg husker, det regnede bare, og de var beskidte. Og drengene faldt.

Knaven gik langt væk fra målet. Han havde kun denne lave stilling, aldrig fra sine dråber. Og han kom til velodromen og pukkede sin trøje for at indikere sponsor, der nu er mit hold.

Det var ikke Etixx Quick Step dengang, men det er stadig Quick Step. Og han vandt, og det var ret sejt. Fra da af var jeg det, jeg ville være en klassiker.

Jeg kan vinde Roubaix en dag. Jeg synes virkelig, det er et løb, som jeg stadig drømmer om. Der var altid kun en chauffør, som jeg forestillede mig, at jeg var ham.

Og det var Johan Museeuw. Hvis jeg nogensinde var på en lille brosten, ville jeg altid lade som om jeg var Johan Museeuw. Han kom hen til ham for tre eller fire år siden og sagde, at han var min søn, der kørte nu, men du er hans idol.

Og jeg syntes, det var underligt, og jeg fortalte ham denne historie. Jeg tror, ​​at forskellige områder udtrykker forskellige følelser, forskellige grunde til at de bliver ikoniske. Synet på cykling lige nu er, at det skrider frem, men du beholder det traditionelle element.

Du ser ikoniske billeder af Moser i Roubaix med den trefarvede trøje. Denne type trøje er stigende, og han holdt sine uldshorts fra seler. For mig var det, da cykling på nogle måder var den mest almindelige sport i verden.

De fleste af de ikoniske minder om cykling gennem århundrederne kommer fra denne type år. Og det er historier - selvfølgelig er vi nu i Toscana og historier fra Coppi og Bartali, de er historiske, de er ikoniske. Jeg tror, ​​det har meget at gøre med et liv, der har mere at gøre med sport.

Ja, for 70 år siden nu. Der er så meget at tage fra alt. Da Eddy kørte på Merckx, tænkte han ikke, nu har jeg uldshorts, det var det dengang.

Men når man ser tilbage, var de ret hårde. De fleste ryttere har gennem årene haft en ting til fælles, og at de simpelthen elsker at cykle. Der er måder at skubbe dig selv på en cykel, som jeg ikke har lyst til at komme ind i nogen anden form for tidsfordriv eller sport.

Da jeg først begyndte at cykle, var det mere end en niche. Ikke mange mennesker gjorde det overhovedet. Og nu er der sådan en stigning i cykling i Storbritannien, der er fantastisk at se.

Det er fantastisk at føle sig en del af det. Folk gør det fra en tidlig alder. Folk følger sporten.

Det betragtes stadig som en arbejderklassesport, som folk kan forholde sig til og siger, at du skulle have gjort, hvad du skulle have gjort nu. Det er ret morsomt. En ting du får fra folk, der gør det, de kan respektere det, vi gør som professionelle.

Folk-- nogen cykler ikke eller ser det ikke på tv, de aner ikke hvor hård cykling er. Men det betyder ikke noget, om du overhovedet pendler til arbejde, eller det er sammen med din familie, for at sætte pris på at træde i pedaler kan du forestille dig, hvordan det er at rejse 3.500 kilometer over Frankrig. Du får 200 mennesker i et cykelløb, ikke i et kontrolleret miljø.

Antallet af variabler er næsten uendeligt. Hvis du tager dig af variablerne i livet eller på en cykel, så går alt din vej. Hvis jeg gør alt rigtigt for at forberede mig på et løb, så godt vi kan, så har du større chance for at få succes.

Den igangværende debat om, hvad fremtiden for cykling er. Som cykelfan ønsker du ikke rigtig at se tingene ændre sig. De vil se de store ture for, hvad de er.

De vil se klassikerne, køre de løb, der har været i 100 år. Men i sidste ende er andre sportsgrene, de fleste af dem som World Series, så nemme at se. Og jeg tror, ​​det skal gå i den retning.

Det ville fremme cykling.

Hvor gammel er Mark Cavendish?

Denne baggrund fik hans tårer til at strømme efter gennembruddet ved Pontivy, tårer som sandsynligvis blev delt på sofaer rundt om i Europa. Merckx's tal på 34etape vinderer pladen, der ikke kan navngives, iCavendish'stilstedeværelse i det mindste.6

Hvor er Mark Cavendish fra?

Igen36-årige Cavendish, der tørrede sveden og tårerne væk, forvirrede dem, der havde afskrevet ham, efter at have snappet sin fjerde sejr i årets løb efter næsten at have stoppet sporten i slutningen af ​​2020. Tour de France 2021: Mark Cavendish vinder trin 13 for at binde Merckxs rekord live!4

Fik Mark Cavendish tidskortet på fase 11?

Detvaren sejr i form af overlevelse somMark Cavendish lavede tidsbesparelsen på Stage 11afTurde France, hyrdet over linjen af ​​sine holdkammerater efter en rute, der omfattede en dobbelt opstigning af Mont Ventoux.2 dage siden

Rider Mark Cavendish stadig?

Mark Cavendisher tilbage på Tour de France. I betragtning af de kampe, han har været igennem i de senere år, er det en utrolig bedrift - og en, der havde virket omtrent lige så usandsynlig som en dreng fra Isle of Man, der vandt 30 etaper i cykelens største løb.26. 2021.

Vil Mark Cavendish gå på pension?

Mark Cavendish erikkegår på pensionlige endnu. Faktisk, hvis deterop til Manxman, hanviljekøre gennem hele 2021 sæsonen. 'Jeg har ikke et ønske om at stoppe, jeg vil ikke stoppe. Jeg elsker denne sport, jeg giver mit liv til denne sport, og jeg vil gerne fortsætte med at cykle, 'fortalte Eurosport forud for onsdagens Scheldeprijs.

Har Tour de France Cavendish i 2020?

MærkeCavendishvil køredet2021Tour de France, har hans hold bekræftet. Deceuninck - Quick-Step sprinterCavendishvil gøre hansTurcomeback efter tre år væk fradetløb, da Deceunincks valgte sprinter Sam Bennett er tvunget til at gå glip afdetløb på grund af skade.enogtyve . 2021.

Gjorde Mark Cavendish afskæringen?

Mark CavendishTour de France tidsslagskærepå Mont Ventoux, da Rowe savnerud. På hvilkevaruden tvivl den hårdeste bjergetapeafTour de France med to opstigningerafden berømte Mont Ventoux,Mark Cavendishendnu en gang slå tidenskæreat forblive i løbet.to

Fik Cavendish tiden ned?

Detvaren sejr i form af overlevelse som MarkCavendish fik tidsbesparelsenpå etape 11 i Tour de France, hyrdet over linjen af ​​sine holdkammerater efter en rute, der omfattede en dobbelt opstigning af Mont Ventoux.to

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.