Vigtigste > Mountainbike > Mountainbiking Philadelphia - Sådan bosætter man sig

Mountainbiking Philadelphia - Sådan bosætter man sig

Hvad er verdens mountainbiking hovedstad?





Højhjulene er lidt fascinerende. Highwheelers var noget i retning af denne spændende teknologi, for det meste kørt af sporty unge mænd, og jo større cyklen er, desto hurtigere kan du køre. Der er historier om øvelser, hvor pedalerne var direkte forbundet, da de begyndte at gå ned ad bakke til forhjulet, og så hurtigt som hjulene kan dreje, kan pedalerne dreje så hurtigt, og når de går ned ad bakke og går for hurtigt, ville det være svært at holde dine fødder der, og så nogle af de unge mænd bankede benene over styret, og de kunne hoppe af cyklen ved stød, så de ikke blev sammenfiltrede.

De typer cykler vi kører i dag, noget som dette, da det, der blev opfundet, blev kendt som sikkerhedscyklen, da det var meget sikrere. Før opfindelsen af ​​mountainbiking var der en cykelbom i begyndelsen af ​​1970'erne. Flere og flere mennesker begyndte at se cyklen som et potentielt levedygtigt transportmiddel, især i betragtning af stigende miljømæssige bekymringer.

Jeg interviewede mange af de tidlige mountainbikere og red med mange af dem, hvilket virkelig var afgørende. Jeg lærte lige så meget, mens jeg kørte med dem, som jeg gjorde, mens jeg satte mig ned og talte til dem. Mountainbiking, som vi virkelig kender det i dag, det startede i Marin County, nord for San Francisco.



Det blev startet af en gruppe mennesker, der var mere interesseret i cykeleventyr, og hvad de gjorde var at tage gamle Schwinn-cruisercykler fra 2. verdenskrig og køre en pickup til bjergtoppen. Tamalpais og løb så hurtigt som muligt på grusvejene ned ad dette bjerg og løb til jorden. Dele knækkes ofte under ridning, så de lærte godt, at denne type hub er mere tilbøjelige til at bryde end denne anden type hub, så vi prøver alle at have den gode hub.

I det væsentlige var det en iterativ proces, hvor de til sidst fandt de bedste dele at sætte på en cykel. Den fascinerende ting ved denne cykel er, at den har rejst meget for at sige, at rammen blev bygget i Marin County, men så fik vi Brooks-sadlen fra Storbritannien, vi fik bagskifteren fra Suntour i Japan, vi fik TA-kranksættet ud i Frankrig , vi har en sadelpind fra Italien bare for at producere denne ene cykel. Cyklister begyndte at have flere spændinger med vandrere og ryttere i Marin.

Dette resulterede senere i, at de fleste af single-track mountainbike stier i Marin County blev lukket, og andre fraktioner i området byggede deres egne stier, så folk faktisk har bygget fantastiske stier, der er behageligt bygget omkring noget, der kaldes en flow-Create oplevelse. For en uddannet mountainbiker bliver et spor en linje, der fortæller dig, hvor cyklen skal gå. Alle disse oplevelser var alle sammenflettet; Gary Fisher kendte Grateful Dead, fordi han havde mødt dem, mens han cyklede på Tour Del Mar.



Det var både et racercykelløb og en folkrockfestival. Jeg mener i dag, hvor ofte ville du forvente, at et band som dette skulle være? Grateful Dead til at spille i et cykelløb? Det er ikke den slags forbindelser, du ville skabe i dag, men i det øjeblik på dette sted var det fornuftigt, fordi cykler og musikscenen blev betragtet som en slags groovy ting, at der ville være Hjælp med at gøre verden, hvor vi ønskede det være.

Er mountainbiking sværere end at løbe?

Squamish, den 'udendørs rekreationVerdens hovedstad'sidder mellem Whistler og den store North Shore i Vancouver, BC. Det er også hjemsted for Pinkbikes hovedkvarter.3. 2020.

Der er en smule venlig rivalisering mellem os og vores venner på GMBN. Dybest set fandt vi ud af, at de er absolut gode til at cykle. Så vi er nødt til at føle os lidt bedre at vide, at hvad vi laver er sværere Roadies er dybest set bare bedre, ikke? Kan du forestille dig, at en mountainbiker vinder noget som Tour de France. - Der var faktisk Cadel Evans i 2011. (kameraklik) - Ja, det er et godt undtagelsespunkt.



Men kan du forestille dig, at hvis en road rider dukkede op på et mountainbike-løb, ville de absolut ødelægge det. - Peter Sagan, han afsluttede kun det olympiske mountainbike-løb i 35 sidste år - men han havde punkteret dæk tre gange, Si. Kom ja, giv ham en chance - ja det gjorde han, han havde et fladt dæk tre gange, så troede vi, at vi sandsynligvis bedre ville prøve at sætte denne på prøve - men hvilket sted at gøre det.

Her i de smukke Dolomitter i Alta Badia-regionen. Vi har planlagt to forlystelser, som begge uploades til vores Wahoo ELEMNT. Vi starter her med opstigningen til Passo Campolongo lige uden for Arabba og har haft en dejlig cappuccino. - Ja, selvfølgelig. - Nu har jeg planlagt en 35 kilometer rute.

Det er ikke for længe. Men det tager opstigningen af ​​Pordoian og også Fedaia, som ender ved den smukke sø. - Det er korrekt.

Nu kører jeg mindre end halvdelen af ​​St. recke. Men jeg går lige over dette bjerg. Sandsynligvis ikke op.

Det ser lidt ugæstfrit ud deroppe. Men jeg har selvfølgelig et nedstigningsbælte på den anden side. Sværhedsgrad kan ikke rigtig måles i kilometer. - Måske tid. - Ja. - Så det handler om kraft og puls, som vi måler på vores power2max effektmålere og også vores Wahoo TICKR'er.

Hvad er sværere? Offroad eller hvad det nu er eller asfalt? Og mens jeg er ved det, Si, er du på mountainbike og iført Lycra. Hvad er det? - Det er tilladt. Jeg får særlig tilladelse. - Er du sikker? - Ja. (Brækkende bremser) (rockmusik) - Kom nu, Si, fortsæt det! (Rockmusik) - Nu undrer du dig måske over, hvad alt dette har at gøre med GCN, bortset fra potentielle skryterettigheder.

Faktum er, at vej og off-road bevæger sig tættere sammen igen. Indrømmet, de fleste af de ting, som GMBN-fyrene gør, er så langt fra asfalt, som de kan komme. Men glem ikke, at mange, mange moderne racercykler med deres skivebremser og bevægelsesfriheden for store, brede dæk bliver mere og mere alsidige.

Faktisk bruger mange eventyrcykler kun lige mountainbikehjul og -dæk for at give korrekt off-road kapacitet. Vi troede, du virkelig ville vide hvordan? det er svært at køre off-road. Ganske vist tester vi det på en 29er mountainbike.

Som vi for nylig lærte om de brostensbelagte gader i Paris-Roubaix, gør det ikke meget af en forskel. Hvad kan jeg sige, jeg føler bare, at vi langsomt gør fremskridt her. Jeg må hellere se, hvor Matt er. (funky technomusik) - Nå, den sjove ting ved at sige, hvad der er sværere, afhænger naturligvis af, hvor hårdt du faktisk prøver, hvad er i det mindste hvor på en landevejscykel? Skønheden ligger i, at du kan gå så let eller så svært som du vil. (Bukser) Men rolig.

Jeg ved, at vejkørernes ære står på spil, så jeg vil arbejde hårdt. (Bukser) (funky technomusik) - Åh min dag. Det er en hård klatring.

Næsten meget bare på min cykel. Det skubber mig til det yderste. Du kan se ELEMNT viser mig, at jeg er nødt til at gå deroppe, hvad der ser endnu sværere ud.

For at være ærlig kan du med et øjeblik se, hvor svært det faktisk er. (Bukser) Disse sidelygter er forbundet til mine strømzoner. Grøn er tærsklen.

Men i marken er jeg nødt til at træde op ganske ofte og se gul og endda rød. Det er naturligvis rødt ved havoverfladen. Det er ikke ved havets overflade.

Vi er på 2.409 meter. (Bukser) Ah. (Udånder) Nederlag. 100 meter fra topmødet.

Dumme kunstige sne kanoner. - Nå, jeg er næsten i slutningen af ​​en opstigning, bare en stigning mere. Jeg kan fortælle dig, at luften er temmelig tynd her oppe nogen som mig, der ikke er vant til højden.

Hvis jeg kun ser på de foregående 2.058 meter højde, har jeg stadig omkring 160 meter til toppen af ​​Pordoi. Jeg er næsten der. (funky technomusik) (trækker vejret tungt) Okay, på den anden og sidste stigning på dagen, Passo Fedaia.

Nu har jeg ikke kørt denne, så jeg er ikke sikker på, hvad jeg kan forvente. Men hvad jeg ved er, at det handler om 7 1/2 kilometer i længden, en gennemsnitlig hældning på 7%, hvilket er ret hårdt for alle. Jeg holder det bare i det blå, en dejlig kontrolleret og stabil indsats, prøv at nyde det så meget som muligt. (udånder) Det skal se smukt ud - (bukser) Ah.

Lad hårdheden være til side i et minut. (Bukser) Det er utroligt. Kan vi se, hvor vi skal hen? Åh ja, åh ja! Det er her, vi skal hen. (Sejrsmusik) (Wheels crunch) - Endelig op på Passo Fedaia.

Tid til en kop kaffe. (udånder) - Nu indrømmer jeg, at jeg i begyndelsen af ​​dagen stort set antog, at da vi skulle være mindre end halvdelen af ​​afstanden, ville jeg sandsynligvis være den første til at krydse målstregen. Men desværre kan jeg se fra mit live-spor, at Matt faktisk allerede er der.

På den positive side betyder det forhåbentlig dog, at han faktisk har chancen. Imidlertid vil der nu være et problem med hele vores eksperiment, fordi jeg om nogle få meter sandsynligvis ikke vil træde igen, før jeg kommer til målstregen. Derfor får vi ikke nogen præstationsdata.

Men jeg vil arbejde hårdt alligevel, for selvom jeg ikke har mange muskler, forbliver det, jeg har, med mig resten af ​​mit liv, og det at gå ujævne nedkørsler betyder virkelig noget. Jeg ved, det er meget mountainbiking. Du kunne helt sikkert få en cykel hernede.

Men princippet forbliver det samme selv på grus. Det betyder, at vibrationer virkelig slides af dig, hvorfor det at køre off-road helt sikkert kan være mere udmattende end at køre på. Jo sværere stien er, jo hårdere arbejder du. (Pyschedelic musik) - Si, din cappuccino er næsten kold. - Se, du ser lidt slidt ud, lidt slidt. - Ja, det var ret hårdt. - Nå, lad os komme til det punkt. - Ja. - Lad os se, hvilke data du har. - Okay. - Jeg er interesseret i, hvad du har der. - Okay, så jeg var på vej i lidt over to timer.

Min gennemsnitlige effekt er kun 152 watt, hvilket slet ikke er meget for mig på papir. Jeg har arbejdet meget hårdere, hvis jeg er helt ærlig. Som du siger, jeg ser lidt træt ud.

Men jeg må sige, jeg glæder mig stort. Det var sjovt. - Du ser ud til at have haft det godt.

Mine statistikker ligner meget din. Ydelsen er ret lav. Men hvis du borer lidt dybere, havde jeg to vedvarende klatreblokke.

Naturligvis klatrer begge der. Jeg startede zone fire og fem i cirka 30 minutter hver. Så har jeg selvfølgelig de duftstoffer også - hvilket faktisk er interessant, hvis du ser på disse grafer af dine præstationsdata på stigninger, er det en ret glat indsats, er det ikke? Mens du sammenligner det med, hvad jeg var nødt til at gøre, gør du en masse gentagne anstrengelser langt over sveller.

Så selvom min gennemsnitlige præstation trods alt ikke er så høj, skal jeg arbejde hårdt for at holde min fremdrift på den virkelig stejle grusvej, og jeg tør sige, at jeg gennem et par snedråber arbejder ret hårdt, jeg gør det stadig ikke tro at denne kraft fortæller hele historien. Det er min overkrop, der sandsynligvis gør mest ondt. En masse vibrationer skal absorberes. - Ja, men i sidste ende, Si, hvad er sværere? Det skal køres off-road i kilometer.

Du har den ekstra rullemodstand, så du kommer ikke så hurtigt eller så langt. Men med hensyn til hvor svært det er i timen, går jeg tilbage til mit oprindelige punkt. Jeg synes, det er så svært, som du vil have det. - Jeg tror, ​​du faktisk har ret.

Jeg synes, det er så svært, som du vil, men jeg siger, at off roading er en anden måde at arbejde på din krop på - jeg vil gerne være enig i det - jeg tror måske, jeg bliver nødt til at gå i gymnastiksalen, Matt - Nå, vi talte op, men hvad synes du? Hvad er sværere? Offroad eller Road? - Ja, kom med i kommentarerne nedenfor. Før du sidder fast, skal du sørge for at have et abonnement på GCN. Det er meget hurtigt.

Klik bare på kloden. Og hvis du vil have mere indhold, se hvordan Matt formåede at få GMBN-fyrene ind for at vise dig, hvordan du kører på mountainbike lige dernede i de seks måneder af din professionelle karriere - du behøvede ikke at fortælle dem alt om det. - Det var en oplevelse, ikke? - Kørsel på vej, off-road. - Oh yeah.

Hvor kan jeg cykle i Philadelphia?

Skader.Mountainbikinger mindre hårdt på kroppen sammenlignet medkører. Jeg kan ikke nævne, hvor mange gange jeg sårede mig selvkørerved at ignorere min tidsplan og gå langt, undertiden bogstaveligt. Du ruller ikke en ankel på enmountainbike(medmindre du har et underligt nedbrud), ingen skinnebensskinner eller hamstrings at bekymre dig om.

Vi lever ikke alle i cykelparadis, men med lidt know-how kan vi alle komme mindst et skridt tættere på at køre stille og sjove veje. Så i denne artikel skal vi tale om ruteplanlægning, hvordan vi bruger den teknologi, vi har nu, til at finde fantastiske nye ruter til at køre og derefter følge dem, så hvis du er ny inden for sporten og spekulerer på, hvordan du skal håndtere travle veje kan flygte. Du leder bare efter nye veje til at krydre velkendte ruter.

Forhåbentlig hjælper denne artikel! Så hvad er gode veje at køre på? Lidt afhænger af, hvad du kan lide personligt: ​​Jeg elsker at gå op og ned ad bakker, så længe de ikke er for stejle, mange tak. Andre mennesker kan lide at krydse langs lugen eller køre så hurtigt som de kan. Så vi overlader denne type ruteplanlægning til dig.

Det, der er universelt blandt alle cyklister, er imidlertid kærligheden til rolige, sikre og stille veje, men det skal være: kør ikke, hvor du kører, jeg siger det igen for at effekt: kør ikke, hvor du kører eller ikke kør hvor du kører! 'ding'Jeg ser meget her, hvor jeg bor i Storbritannien. Jeg tror, ​​at folk kender et par vigtige by- og landveje, og de kender dem, fordi de kører dem. Og fra din bils kokon kan de se rigtig smukke ud: smuk natur, dejlige brede gader, hurtig bevægelse og hvad der ikke er, der ikke kan lide! Nå, hurtig bevægelig trafik til at begynde med: disse veje er dårlige til cykling, og alligevel er de så ofte fulde af cyklister Veje at ride Det er her, teknologien kommer ind, så der er et par dedikerede rutefindingsapps og websteder, vi bruger her på GCN kaldes 'Komoot', og de har også en fantastisk gratis version og en premium-mulighed.

brækket kraveben genopretningstid

Det er super nemt. Så nu er jeg på din hjemmeside. Jeg klikkede på ruteplanlægningssiden.

Jeg har givet mit udgangspunkt, en fremragende cafe, som jeg kender, og jeg har anbragt en destination, der er en fremragende tebutik, køb note og Komoot bogstaveligt talt gjorde resten, som jeg ved af erfaring, at det er gader, jeg ville vælge , og Komoot fandt dem, fordi det har alle mulige intelligente algoritmer, data, som det har adgang til fra sine egne brugere, og også ting, der kaldes højdepunkter der, der blev efterladt af de offentlige åndelige personer og styrer mig til at forene store ting for cyklister Så i dette tilfælde strålende stier fra Portbury til Clevedon Nu som du kan se, er dette en outback, nu er jeg i humør til en løkke, så i dette tilfælde vil jeg tilføje et højdepunkt: Dejlig cykelsti, der lyder godt og efter et stykke tid kan du se, at Komoot bogstaveligt talt har skabt en loop-ydeevne. Nu er der masser af andre små muligheder her at lege med, inklusive hvilken slags rute du vil have. Så jeg tog en cykeltur, som normalt er de mest støjsvage veje derude, giver mig også grus eller hurtigere vejture, hvor langt min rute er: i dette tilfælde 44,1 kilometer fortæller det mig, hvor meget klatring der er, og hvor på ruten det kommer ned til, ved denne højdeprofil nedenfor, og det giver mig endda en anslået tid, og det er baseret på hvor fit jeg tror, ​​jeg er, som du kan se, gjorde jeg mig selv til ydmyg, ret generøs vurdering af min egen Fitness besluttede.

Der er tre måder, hvorpå du kan følge denne rute: Den første er old-school-ruten, hvor du omhyggeligt nedskriver sving-for-sving-instruktioner, jeg er ikke med på et kort, der derefter bliver vådt og svedigt helt sikker, hvorfor det vil du bestemt ikke længere. I stedet kan du bruge din telefon som en slags navigationsenhed. Så Komoot har en app, og når jeg bare klikker på min rejse, starter jeg navigationen, og drejer instruktionerne enten akustisk, når jeg vil lægge min telefon i lommen eller visuelt, når jeg har en bakke, hvilket giver mig mulighed for at klippe min telefon til mit styr Den tredje teknik er at bruge en GPS-cykelcomputer som denne. Så dette er en Wahoo, og faktisk kan jeg synkronisere den med min Komoot-konto, hvilket betyder, at jeg kan spore min Komoot-rute ved et tryk på en knap Hvis du vil lave en lidt mere research til din planlagte tur inden du går, måske fordi du skal derhen, så der er lidt mere til det, du har investeret mere, så anbefaler jeg Google, at jeg bruger dette hele tiden, meget af det til filmning, men faktisk er det super nyttigt, hvis du kun har en, der ønsker at få lidt af en idé om, hvordan vejen ser ud, selv hvad fortovet er, og også trafikforholdene, fordi du kan være temmelig sikker på, at hvis Google Street View Auto forårsager en trafikprop, de gennemsnitlige alder cyklister vil sandsynligvis også, det er en klart rødt flag, og det er naturligvis super nemt at bruge.

Jeg tror ikke, jeg har brug for at forklare. Men uanset ego trækker du den lille orange person ud på gaden, du vil tjekke ud i dette tilfælde strålende gyder fra Portbury til Clevedon og forresten undskylder dig selv for en idé om min internethastighed. Brilliant Lane Portbury til Clevedon, faktisk ser det godt ud.

I sidste ende er lokal viden en stor ressource, der bare venter på at blive udnyttet, hvad enten det er digitalt på sociale medier eller faktiske tilfældige cyklister, som du ser i min erfaring, altid er mere end glade for at chatte om ruter, bonus er det ikke? så du helt sikkert kan få det bedste ud af det og derefter dele dine tip, og jeg er overbevist om, at du har bygget et fantastisk vejnetværk og derefter bygget skræddersyede sløjfer. Det er præcis, hvad du nyder, og hvor du holder den tid, du bruger på travle veje, til et absolut minimum. Forhåbentlig var denne artikel nyttig.

Giv det store tommelfinger, hvis du nød det, og vær sikker og nyd at køre. Det er en smuk ny vej

Er mountainbiking en dyr hobby?

  • 9 naturtungecykelruter iPhilly. Stierne med de fleste grønne områder.
  • John Heinz National Wildlife Refuge i Tinicum. Kopier link.
  • Cobbs Creek Trail. Kopier link.
  • Bartram's Mile. Kopier link.
  • Grays Ferry Crescent Trail Park. Kopier link.
  • WissahickonCykelSti. Kopier link.
  • Kelly Drive / East Falls Loop. Kopier link.
  • FDR Park. Kopier link.

Se på dig. Du er en middelmådig affaldspose, der sidder fast i en blindgyde uden noget i livet, der gør dig glad. Selv fuglen synes, du er en taber. (Fugle knirker) Det er tid til en ændring.

Gå udenfor. Ser du disse børn? De har den bedste tid i deres liv på deres cykel. De ved, hvad der foregår.

Du vil aldrig have så meget sjov som disse børn. Medmindre du har købt en mountainbike. Gå i butikken og lyt til en fyr, der ikke aner, hvad han taler om.

Prøv at sælge dig selv en cykel. Vælg en cykel og køb den. Gør dig klar og slå dine lokale stier.

Det er tid til at køre på din helt nye cykel. (Cykelpund) (stønn) Indse, at ikke alle cykler og cykelbutikker er skabt ens. Prøv igen.

Denne gang gør du din forskning. Besøg en cykelbutik og tale med personalet. Du kender cykler.

Køb en anden cykel, tag en anden tur. Denne gang foldes din cykel ikke halvt. Byg fitness på stigningerne og selvtillid på nedkørslerne.

Kør, hvad du kan, og lad ikke stress med, hvad du ikke kan. Det bliver lettere. Du vil føle dig bedre, nej Indtil du er klar over, at ingen andre kører i en t-shirt og khaki shorts.

Tid til at klæde sig ud. Så kitted. (bas tung hiphop-musik) Begynd at bruge syge ord som makulering og gnar.

Bliv ved med at køre, lad dig blive overhalet på stigninger og nedkørsler. Ønsket om at blive bedre vokser i dig. Bliv besat af din cykel.

Fixer på specifikationer, hovedvinkler og underlige ting som dækhårdhed. Så indse, at du har brug for et andet job til at støtte din afhængighed. (rydder halsen) Jeg mener, lidenskab? (Plæneklipper nynder) Køb en cykel for tredje gang.

Denne har flere funktioner, flere dæmpere, og sadelpinden går op og ned. - Sødt. - Det kører ikke længere bare rødder, sender dråber og lærer et trick.

Pæn. Det er mere end bare en hobby nu. Det er en livsstil.

En dag fortæller du dine kolleger om alle de drev, du har gjort, og hvor hårdt du makulerer. De lytter ikke. Det er godt.

Hun hedder Jess og hun kører også. Hun spørger: 'Vil du ride en gang? ”Og du siger,“ Lort ja! ”Det viser sig, at Jess er god. Ligesom virkelig godt.

Hun lærer dig på vej op og helt ned. Du kan ikke engang gå ned, hvad hun rider. Du kan gøre det nede, men du er udmattet.

Hun har ventet i 30 minutter, men siger, at dette var meget sjovt. Hun siger, at du skal gøre det igen engang. Du er enig, selvom hun knuste dig.

Men du har ikke noget imod det senere på dagen. (Whine) (bas tung hiphop-musik) Start med at køre hver dag efter arbejdsdagen. Find lokale grupper og kør med chauffører, der hjælper dig med at forbedre dit spil.

Bliv en bedre driver ved bare at prøve at følge med. (bas tung, hip musik) bemærker andre cykler som denne alpincykel og langrendscyklen. Vejcykling kunne være sjovt.

Sid på en snavsstrik og find et par spring for at øve dine tricks. Dette ser meget sværere ud end du troede. Han er virkelig højt op, det ser frygtelig farligt ud.

Nej. Kør mere, klatre højere, spring længere og gå hurtigere, end du nogensinde troede var muligt. Pas på din cykel og forbedr den.

Køb værktøj, køb dele, køb flere værktøjer til at installere delene. Brug timer på at beslutte din næste cykel. Oplev din drømmecykel og kulstof.

Din afhængighed bliver værre. Du bruger mindre tid på at arbejde og mere tid på at kigge på cykler. Kør flere stier, klip mere græsplæne.

Flere stier, mere græsplæne. Spor, græsplæne. Køb din drømmecykel.

Bring nogle venner og kør længere og højere end nogensinde før. Lad din cykel gå Tag til steder, som de fleste ikke engang kender eksisterer. Gå på en anden dato.

Denne gang du er, kan du faktisk følge med. Ingen undskyldninger, ingen undskyldninger. Dette er meget bedre.

Denne gang slår hun kun dig på fem minutter, I er begge ophidsede, high five, hun kan ikke tro, hvor meget bedre I er blevet. Hej ven, en dag vil du se en pressemeddelelse på en helt ny cykel. Det er som dit, men 15% lettere, 35% stivere og rødt.

Det koster også meget mere græs end den cykel, du lige har købt. Tag en cykeltur for at komme over det. Indse, hvor meget bedre du er blevet, og hvor meget sjov kørsel har bragt ind i dit liv.

Det handler ikke om de cykler, du kører, det handler om de cykler, din cykel tager dig med på. (Luft suser) Nå, måske ikke denne tur. ('I Got The Juice' af Dream Junkies) ♪ Mor elskede, du vil elske dette ♪♪ Uddannet fra rebel til revolutionær I mit område elsker de dette ♪♪ Jeg bryder det ♪♪ Som at tænde motoren på Motor Ascension ♪♪ Hver dimension er opmærksom på mig ♪♪ Se på min sjæl ♪ ♪ Se på mit hjerte ♪♪ Se på mit håb ♪♪ Hav verden på ryggen ♪♪ Men jeg bærer den stadig ♪♪ Fortæl dem, at Gud har min hånd ♪ ♪ Jeg vil ikke give slip på det ♪♪ III kom fra havets side ♪♪ Svøm med det bedste jeg kan ikke benægte at jeg blev valgt Ja, det er Miggity-Mack Malkning af mikrofonen ♪♪ Jeg tror ikke Jeg giver det tilbage

Hvor farligt er mountainbiking?

Mountainbikinger en fantastisk måde at træne på, mens man kommer ud for at nyde seværdighederne, men det er ikke uden risici. almindeligemountainbikingskader inkluderer blå mærker, skrammer, knækkede kraveben og håndledsskader, siger sportslæge Stuart Willick, MD. Mere alvorlige skader kan også forekomme.enogtyve . 2016.

Er mountainbiking hårdt?

mountainbikestier har ofte skarpe, stejle stigninger, mens veje normalt holder sig til mildere og mere ensartede karakterer. Veje kan dog have stejle karakterer og hurtige tilbageførsler, ligesommountainbikestier kan være flade. En biltur i bjergene er bestemt meresværtend enMTBkør på en jernbanesti.19. 2016.

Forbrænder mountainbiking flere kalorier end at gå?

Generelt,cyklinger blevet opdaget tilbrændeduflere kalorier. Gennemsnitlig,til180 pund mandcyklingved 5,5 miles / timevil brændeomkring 320kalorier. På den anden side den samme personkan brændeomkring 305kalorierhvornårved 3,5 miles / time.

Er mountainbiking høj intensitet?

bjergbikikng er en naturligHIITstilaktivitet, mens en person, der kører syre / præference og fitness-løft, kan gøre det mere eller mindre.

Er det sikkert at cykle i Philadelphia?

Cyklister skalrideforudsigeligt, som inkluderer korrekt signalering af sving, ridning med strømmen af ​​trafik og stop ved røde lys og stopskilte.Philadelphialoven kræver, at en cyklist under 12 år bærer hjelm, når man kører, selvom hjelme opfordres kraftigt til alle ryttere.1. 2020.

Er det sikkert at cykle i Philadelphia?

Cyklerer et lovligt køretøj, hvilket betyder, at du har ret til at følesikkerpå vejen. I tilfælde af en envejsgade med parkering på begge sider,ridningmidt på gaden erokay. Start med bufretcykelbaner arbejder derefter gradvist op til andre gader.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kædefri cykel - holdbare løsninger

Er der cykler uden kæder? Det danske firma CeramicSpeed ​​har udviklet, hvad der kunne være verdens mest effektive cykeldrev, og har bygget en prototype for at bevise det. Den drevne drivlinje har ingen kæde eller bagskiftere, hvilket gør den mere end 99 procent effektiv. Dette betyder, at næsten ingen af ​​den strøm, der genereres af en rytteres ben, går tabt. 2018.

Bedste banekæde - almindelige spørgsmål

Hvem fremstiller den bedste cykelkæde? Bedste cykelkæderKMC X8. 99 Cykelkæde. KMC X8.99 Cykelkæde. KMC Z50 Cykelkæde. Ingen produkter fundet. SHIMANO ULTEGRA CN-6701 KÆDE. SHIMANO ULTEGRA CN-6701 KÆDE. Shimano XT 10-speed kæde CN-HG95. Salg. Zonkie 6/7/8 Speed ​​Bike Chain. Denne cykelkæde er meget let at installere. 16.03.2018

Hvor tæt skal en cykelkæde være - hvordan man løser det

Hvor meget spænding skal en cykelkæde have? Kædespænding Der skal være cirka en halv tomme bevægelse i kæden op og ned et punkt halvvejs mellem de forreste og bageste kædehjul. For at ændre spændingen løsner du en af ​​akselmøtrikkerne og bevæger hjulet let fremad eller bagud og sætter det op igen.

Kædesmøremiddel - holdbare løsninger

Hvad er det bedste smøremiddel til cykelkæder? Bedste cykelkæde smøremidler - vores valgRock N Roll Gold. Silca Super Secret Chain Lube. Grøn olie våd smøremiddel. Slutlinie våd. CeramicSpeed ​​UFO Keramisk glidecreme. Tru Tension All Weather. Smeltet Speedwax. Vokæder tager lidt ekstra arbejde, men det er værd at gøre det. Sprøjt kædesmør. Højtydende voksbaseret smøremiddel.

Kæden gnides på bagskifteren - hvordan man løser det

Hvorfor gnider min kæde frontskifter? Hvis skifteren gnider ind i den største forreste kædehjul, skal du kontrollere H-grænseskruen og den indre trådspænding, som kan være for løs. Hvis kæden er langsom til at skifte til den mindste kædehjul, skal du kontrollere L-limit skruen og den indre trådspænding, som kan være for tæt.

Dyreste kæde - besvare spørgsmålene

Hvem har den dyreste kæde? Rick Ross's Rick Ross-kæde, der kører i alt over en og en halv million dollars, er Ross 'kæde ikke kun den dyreste på denne liste, men det er også den mest latterlige.6 2019.