Vigtigste > Effektmålere > Cykellamper med høj effekt - en løsning på

Cykellamper med høj effekt - en løsning på

Hvad er det mest kraftfulde cykellampe?

Den lysesteCykellysFra 2021
  • Niterider 3600 Pro, der skinner med 3600 lumen, er i øjeblikket den lysestecykel lys(en typisk bilforlygteproducerer ca. 1500 lumen). Det sælger for omkring $ 600.
  • Den lyseste selvstændigecykel lyser Nitecore BR32 en OLED med 1800 lumenlys, tilgængelig for $ 130.





Tak fordi du oprettede dig selv i dag. Vi vil gennemgå Magicshine Monteer8000S cykellampe. Et almindeligt spørgsmål, vi får meget med cykellamper, er, hvor meget lumen jeg har brug for.

Svaret afhænger af, hvor du er, og hvordan lyset er konstrueret. Svaret bliver be8000 med den nye Monteer8000s cykellampe. Dette leverer latterlige 8000 lumen som en del af deres nye Monteer-produktlinje, der inkluderer opdaterede batterier og opdaterede linser.

De har et smukt blankt klistermærke med det faktiske lys, og det er virkelig en smuk papkasse. Lad os gå videre og åbne det, og mens jeg gør dette, vil vi gennemgå disse specifikationer. Dette er toppen af ​​linjen i Monteer-serien og koster $ 400.



Den har en Garmin-stilmontering, der har lavet en masse Magicshine for nylig, og det er en rigtig god måde at dele lyset på flere monteringer på. Det har et fem LED-design for at få det fantastiske 8000 lumen output, har et aluminium udvendigt og frontbeslag, som er en god fordel. Det har en fuld aluminiumskasse samt det store MJ-6118 batteri, dette er det største batteri.

Det er 7,2 ampere, og dets 10.000 mAh output er så meget bøfet. Hvad med det, der kommer i kassen, er selve hovedenheden, som er overraskende lille, man tror, ​​den er meget større for 8000 lumen.

Hvad der ikke er lille er batteriet, som er ret stort. Du får to stropper til at fastgøre den til din ramme, og du får de udvendige og forreste monteringer. Dette er ikke Magistine TTA, det er en stikkende version, men lavet af aluminium på den ene side.



Det ser ud til, at du kan lægge noget på bagsiden, når du har skruerne og pucken. Du modtager flere afstandsstykker til at rumme forskellige styr, og du modtager stikkablet. Det er ret sejt, så batteripakken har et aftageligt stik, der klikker på plads, og dette er det runde sorte stik, ikke det orange stik, vi så i nogle af de nyere Magicshine-lys.

Du får også en USB-C til USB-port for at oplade batteriet lidt unbrakonøgle her for at installere frontbeslaget samt en lille guide. Lad os nu se på vægten af ​​denne cykellysopsætning. Først starter vi med batteriet, som vil være den tungeste del af det.

mester cyklist

Vi har de to stropper samt det stik, du har brug for til at forbinde lampen, som alle vejer 422 gram. Så ret kraftig, men meget strøm, og det er derfor, lampen kan have så fantastiske driftstider. Forbeslaget, som er en smuk aluminiumskonstruktion, kommer ind på 34 gram, mens selve forlygten vejer 144 gram.



Lad os nu se på pasform og finish på Monteer 8000S. Hvis dette lys ser bekendt ud for dig, er det fordi det deler det samme hus som den eksisterende Monteer 6500. Med det nye Montee r-sortiment har de opdateret lysdioderne såvel som batteriet for at opnå mere strøm.

Dette er den øverste hund, dette er 8000S, de har også en ny 6500 samt lavere modeller som 3500, at de er så små, især med den kablede konfiguration, selve forlygten passer i min håndflade og gives de 5 LED-design er temmelig lys, fordi de er i stand til at sætte al batteristyring på selve batteriet og så bare bekymre dig om termisk styring og køleplade med selve forlygten. Dette betyder også, at du kan montere dette på din hjelm ret let, da det er ret let, og du bare kan køre ledningen ned. Lad os hoppe lige ind og gå over det nye objektivdesign, så det er et fem LED-design, og ligesom den forrige montør kan du gøre dette i to forskellige tilstande, den øverste række, der er projektørerne, og derefter de nederste to, som er de to oversvømmelses-LED'er spredt ud, så du får mere oversvømmelseseffekt, mens de nederste to er 21 grader.

Nu kan du gøre dette med de nederste to, top tre eller dem alle sammen i hybrid-tilstand. LED-modellerne her er blevet opdateret, den øverste bruger også tre Cree XHP 50.2'er, mens de to nederste XLM2-modeller er designet til at kaste meget lys med en rigtig flot spredt stråle, så du ikke kan se en diffusor her eller se en skåret bjælke.

Så hvis du kører dette på vejen, er der masser af glansaluminiumdesign her, så du har små finner her til varmeafledning. Det har også en IPx5-vurdering, hvilket er dejligt vandtæt. De sætter selve linsen tilbage lidt bag sagen, så der er ingen sideafskæringer her, i modsætning til mange pendlerlys, der ville have en sideafskæring for bedre sidesynlighed simpelt design, så meget kompakt, finnerne strækker sig helt ned, og det Den bedste funktion er naturligvis Garmin-holderen og monteres fra forskellige producenter.

Dette er noget, Magicshine virkelig har gjort med alle deres nye lys og noget, som jeg håber, at andre producenter også vil tage op, og som vil fortælle dig, om batteriet er mellem 21 og 100 procent, seks til 20 eller mere nul til fem . Nu er brugergrænsefladen lidt klodset, det er et enkelt klik for at tænde det, et dobbeltklik for at skifte mellem top og bund og derefter et langt hul for at slå det fra med et enkelt klik i en tilstand til at bladre gennem det og vi kommer ind på det senere med lysudgangen. Nu er batteripakken en anden virkelig sej funktion her, dette er den største og mest magtfulde MagicShine, der nogensinde er tilbudt.

Det er stadig det samme modelnummer, men det er blevet opdateret til at omfatte 21700 lithium-brug-ionceller. Det er meget kompakt. Virkelig flot byggekvalitet her, og du kan se, at den også har USB Type-C-opladning, en anden rigtig god funktion.

Så når jeg tager toppen af, kan du se, at du har en dejlig gummipakning og derefter USB Type C ovenpå samt en lille batterikontrol her, så det er rart, at du rent faktisk kan se yderligere tre eller måske fire trin for at fortælle dig, hvad batteriet skal bruge dette som en strømbank, det er den gode funktion, da du kan fjerne kabelforbindelsesdelen, så bunden af ​​den adskilles, når jeg trækker det lille gummidæksel af, som jeg klikker på plads. Dette er, hvad der er fastgjort til cykelforlygten, men hvis du ikke bruger dette som en A-cykellampe, kan du bare fjerne det, sætte støvdækslet på igen og derefter bruge det som en powerbank til at oplade dine andre enheder. Der er tre grundlæggende driftsformer: Spot, Flood eller Hybrid, hvor Spot er de to nederste lysdioder, Flood er de tre øverste og Hybrid er alt.

Det er ikke særlig indlysende, især når du lægger dem ved siden af ​​hinanden. Spot er lidt mere fokuseret end højvande, men når du kører, er det meget svært at skelne fra hinanden. Der er også 15 forskellige outputtilstande til dette lys, så du har fire forskellige t-intensiteter for hver af tilstande.

De har Eco, Low, Medium, High samt en Flash-tilstand, så du har nogle muligheder, der virkelig kan skræddersys til turen. Strålekvaliteten er virkelig fremragende, den er meget bred, ingen hotspots, god distribution og virkelig bred. Uanset om du er i alpinløb eller bare pendler på vejen, er der mere end nok lys til at holde trit med dig.

Den anden ting, der er fantastisk ved et så kraftigt lys, er at selv de lave indstillinger udsender mere lys end de fleste pendlerlys, og du stadig har over 10 timers køretid. Vi er mest imponeret over den fulde hybridtilstand, der kaster meget lys, du har god sidespredning og et rigtig bredt kast. De fulde 8000 lumen er virkelig sindssyg, det lyser virkelig op på gaden og er over toppen til de fleste formål.

Flashtilstanden her er også ret irriterende, især ved 2400 lumen. Nu når du kører igen, er det ret svært at fortælle, hvilken tilstand du er i, og som du kan se, er flashtilstanden meget distraherende og kan ødelægge din dybdeopfattelse, ellers er det ret nemt at gå gennem tilstandskontakten. Vi fandt ud af, at lav og jævn Eco var tilstrækkelig, mens de højere indstillinger næsten var for lyse til de fleste forlystelser, men 8000 lumen er ret imponerende, da du kan se her, at det virkelig lyser alt op og er virkelig imponerende.

Det er virkelig sjovt at køre om natten, især med noget som 8000 fastgjort til styret, ellers er det virkelig nemt at skifte mellem tilstande og har mere nok spredning til virkelig at holde tingene ved din side og foran dig. Lad os nu lave en lille sammenligning mellem Monteer og nogle af de andre cykellamper på markedet. Som du kan se her, har jeg mange af Magicshine-varianterne.

MJ-908, MJ-906 og Eagle F3 samt de tilhørende batteripakker til sammenligning såvel som nogle pendlerlys som Allty 2000 og Fenix ​​BC21R v2. Straks fik jeg både Monteer 8000S og 6500S. Du kan se, at de er de samme, så de ændrede stort set bare strømmen, så du fik de samme batterier, mens de lavere Monteer-variationer bruger et mindre batteri.

Så de er simpelthen programmeret til at generere mere kraft, en anden lysstråle og måske en lille linseændring. Hvis du sammenligner disse med dit standard pendlerlys med det samme, kan du se pendlerlys med batterierne, der faktisk er indbygget i forlygten, som du ender med et større forlygte i forhold til montøren. Det er næsten halvdelen af ​​størrelsen, du har kun kølepladen og lysdioderne, hvilket er en stor fordel ved det, og du kan få meget mere ydeevne, mens disse normalt er begrænset til under 2000, meget større samme Garmin-holder, men du kan kun se en meget større formfaktor, men naturligvis betyder alt i et design, at du ikke behøver at slæbe rundt på et stort batteri.

Dette er faktisk min favorit, Eagle F3, den har fire LED-design, den samme idé, selvom du har den samme oversvømmelse og derefter forlygterne. Du kan se en lignende formfaktor, F3 er faktisk større, de har en to-knap grænseflade og en klarere batterimåler, hvilket er et godt plus af det og et større kølelegemedesign. Det er faktisk overraskende, at Monteers har en så lille formfaktor, at man tror, ​​at varmen faktisk ville kræve større kølefinner, men faktisk fungerer de ret godt på trods af den mindre størrelse.

Så du kan se, at de også forbedrede byggekvaliteten, hvor alt dette er plast, alt aluminium og virkelig rent. Nu er nogle af deres nyere MJ-lys 906, så du får 5 LED-designet, som jeg synes er 3200 lumen. Du kan se en mindre formfaktor, men lidt større og mere plastik igen, og den bruger deres gamle gummibeslag.

Jeg tror, ​​at de nyere faktisk skiftede til Garmin, hvilket er et bedre design. Nu, hvis et monteringslys på 8000 lumen ser bekendt ud, er det fordi du faktisk har en 8000 lumen MJ-908. Det var 8000 lumen i teorien, selvom du ikke rigtig får det, men en meget større formfaktor, som du kan se.

Næsten dobbelt så stor, det er alle kølefinner, hvilket igen er noget rigtig dejligt, så du kan se, hvilken tilstand du er i. Med Monteer ved du ikke rigtig, i hvilken tilstand uden at kigge, men det er bestemt rart at se mere kraft, mere reel, målt effekt sammenlignet med teoretisk i en mindre formfaktor. Specielt 6500- og 8000-serien har forbedret et batteri.

Det brugte tidligere 18650 lithium-ion-batterier, som havde seks batterier her, så du kan se tre her, tre her er tungere og klodset. De havde også en endnu større, dette er MJ-6090, så du kan se virkelig stor. Det tager stort set hele dit vandflaskebur op, men det havde et dejligt aftageligt beslag her, men meget tungt.

Det har mere kapacitet end de andre batterier, vi ser på nu. Det er 10.4 versus 10.0, vi ser med Monteers, men du kan se lidt større.

Hvis du sætter disse side om side, kan du se, at de virkelig slankede det, jeg gjorde det lettere at bære, og med det aftagelige stik kan du se, at det ikke er aftageligt. Det er det, jeg virkelig kan lide ved det nye Monteer-batteri, du kan bare skubbe det ud og sætte støvhætten på og derefter bare lægge den i lommen og bære en ekstra enhed, når du er på farten eller bruge den som en powerbank . Lad os nu gennemgå fordelene og ulemperne ved Monteer 8000S.

Hvad vi kan lide ved lyset er, at det er latterligt lyst, det er ærligt talt over toppen, men det er dejligt at have sådan et stærkt lys, især på dette prispunkt. Det er virkelig svært at finde endnu $ 400 lys, der har 8000 lumen til at oplade batteriet, hvilket giver dig mulighed for at bruge det som en powerbank, når du ikke er på farten. Samlet set er byggekvaliteten også fremragende med holdbare kabelforbindelser, der ofte er et svagt punkt for en kabelforbundet opsætning af batteriet.

Nogle af ulemperne ved lyset er, at der ikke er nogen DRL'er, som ville have været en god funktion til kørsel i dagtimerne. Det er også meget irriterende at skulle skifte gennem flashtilstande, og ingen har virkelig brug for tre forskellige flashtilstande til dette lys. Det kan være ret forstyrrende, især når du svinger, skal du være forberedt, hvis du vil gå rigtig hurtigt ud.

Det mangler også et beslag til et hjelmbeslag, hvilket betyder, at det ikke er meget praktisk at montere dette på din hjelm, selvom lampehovedet er ret let. Forhåbentlig får den næste generation denne funktion. Hvis du lægger alt dette på en konto, ville lyset få 8,9 ud af 10 point.

På mange måder er dette muskelcykelbelysning, det er bare meget strøm og lavteknologi Få enhver bluetooth-forbindelse eller mobiltelefonapps, det er meget simpelt, en meget ærlig opsætning, og mens det er over toppen, behøver ingen 8000 lumen, det er virkelig sjovt at køre den om natten. Så hvis du leder efter noget med virkelig høj ydeevne, er dette en god mulighed. Tak fordi du har set denne anmeldelse, glem ikke at kunne lide og abonnere.

Du kan se mere af vores indhold på vores hjemmeside på thesweetcyclists.com eller følge os på Instagram @. TheSweetCyclists.

Dette er den søde cyklist, der minder dig om at nyde turen!

Hvor mange lumen skal et godt cykellampe have?

Pendlere, der rejser på godt oplyste gader i byen, kan typisk komme væk med en 100- eller 200-lumenLEDlys, Siger Irons, mens mountainbikere har brug for mindst 1000lumen.03.10.2013

Du kører i mørket, du har brug for lys. Men hvilke lys har du brug for? Jeg mener, der er mange forskellige typer derude, fra blot et par pund eller dollars til hundreder af din respektive valuta, i denne artikel vil jeg forklare alle de forskellige typer lys, de forskellige funktioner, der er på dem, og hvad de er for med dem Det er bedst for dig at beslutte, hvilken type lys du har brug for til din tur, men inden jeg gør det, skal du sørge for at abonnere på GCN, hvis du ikke allerede har gjort det, og klik på klokkeikonet for at få underretninger, da dette vil hjælpe understøtter kanalen og det indhold, vi opretter mindst to lys. En rød ryg og en hvid front.

Faktisk er dette et lovkrav i mange lande, men uanset det beskytter det dig kun. Og jeg sagde mindst to, fordi jeg vil anbefale dig at bruge mere, og der er flere grunde til dette. Den første er, at hvis et af dine lys slukker, eller dit batteri slukkes, har du en sikkerhedskopi, og det andet er, fordi det vil gøre dig mere synlig for andre trafikanter og derfor mere sikker.

Den næste ting du skal være opmærksom på, er at frontlygterne groft er opdelt i to kategorier, lys der skal ses og lys der skal ses. Baglygter bruges ikke rigtig til at se på cykler, fordi jeg mener, at ingen virkelig kører baglæns på en cykel. (Bip) bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip, bip. (Bip) Når du kører på oplyste gader i bymæssige omgivelser, er et lys nok, der gør det muligt for andre at se dig som denne.

De er generelt mindre lyse, men billigere end mere kraftfulde lamper, der lyser op på uoplyste gader. Men hvordan ved du, hvor stærkt et lys er? Nå bruges SI-enheden af ​​lumen til at måle, hvor lyst et lys er, og det er normalt skrevet på det på siden af ​​kassen, men 'hvad er et lumen?' Jeg hører dig spørge. Nu.

Lumen er den afledte SI-enhed med lysstrøm, hvilket er den mængde synligt lys, der udsendes af en given kilde pr. Tidsenhed. Lysstrømmen adskiller sig fra strålingsstrømmen, fordi strålingsstrømmen er alt det lys, der udsendes over alle bølgelængder, mens lysstrømmen vægtes på de bølgelængder, der er synlige for det menneskelige øje. Og lumen henviser til luxin, at en lux er et lumen pr. Kvadratmeter.

Nu ved du det. For at sætte det i sammenhæng er billygterne typisk 1.200 lumen. En kommerciel jet landingslys er omkring 5.500 lumen og flagermus signalet er 525.000 lumen.

Ja, jeg har det sjovt på fester. I forbindelse med cykellamper er de normalt mellem 50 og 2.000 lumen. Og at se lys er normalt mellem 50 og 200 lumen.

Jeg har et par eksempler her, så dette er en front på CatEye, og på bagsiden har jeg også et baglys, der er omkring 50 lumen. (Uptempo husmusik) Hvis du kører på ikke oplyste veje, vil jeg personligt anbefale mindst noget omkring 800 lumen, der er mindre lyst, men i sidste ende jo mere du kan se, jo mere vil du føle dig mere selvsikker og mere selvsikker, jo mere vil du føle dig mere selvsikker og selvsikker. Denne CatEye Volt er god, 800 lumen, der står 800 på siden.

Hvis du skal off-road, vil du have endnu lysere, der starter ved mindst 1.000 lumen og går op. Så dette er en Topeak Cubi, omkring 1.200 lumen, og denne CatEye Volt, hele 1.600 lumen på denne, men pas på, hvis du har et superkraftigt lys, vipp det ned på gaden og nogle gange en lavere indstilling som nogle bilforlygter er i fjernlys har 1.200 lumen. Du ønsker ikke at blinde føreren af ​​den 18-hjulede Mack Truck kommer til dig ved 60 mph.

Så hvad skal man se efter i lys. For det første blinkende tilstande og forskellige tilstande for lysstrålen. Disse er nu nyttige, fordi når du skifter til en blinkende tilstand, holder batteriet længere.

Når du har et superlyst lys som dette, behøver du ikke superlyst lys hele tiden. Så når du kommer til en tændt gade, kan du skifte til blinkende tilstand og spare på batteriet. (Uptempo husmusik) Synlighed af strålemønsteret.

Du vil ikke bare være synlig forfra og lige bagfra. Overvej også lys, der også giver sidesynlighed, eller overvej at tilføje ekstra lys, der giver en vis lysstyrke fra siderne. Dette er fordi det er uheldigt, men de fleste ulykker sker ved kryds, så det er vigtigt. (Uptempo house music) Det skal også bemærkes, at nogle lande har strenge restriktioner for cykellamper baseret på lyskegelmønsteret.

Tyskland kommer først til at tænke på. Selvom du ikke er lovligt bundet til visse typer lys, er nogle designet på en sådan måde, at de kaster lyset meget langt for at belyse off-road ruter. Igen kan de blænde modkørende trafikanter.

Lysene har et lysmønster, der er modelleret på en bil, og giver dig mulighed for at dæmpe lysstrålen ved et tryk på en knap, hvilket kan vise sig nyttigt på ubelyste gader. (Uptempo husmusik) Batterier. Men personligt vil jeg anbefale at købe en med et indbygget USB-batteri.

Det betyder, at du er mindre tilbøjelige til at blive fanget i pendling, fordi du kan oplade det på jobbet og sørge for, at det altid er juice til rådighed, og mens de koster lidt mere til at begynde med, bliver de mere omkostningseffektive over tid, da de ikke er ' behøver ikke altid at købe nye batterier. (Uptempo husmusik) (tastaturaflytning) Batterilevetid. Nu har større og dyrere lys tendens til at have større batterier og holder længere, så sørg for at vælge et lys, der har tilstrækkelig batterilevetid til din planlagte rejse og ideelt set længere.

Denne Topeak CubiCubi-lampe er rigtig god, fordi den har et modulært batteri, som du kan fjerne, og det kommer også i en række størrelser. Hvis du er på udkig efter episke, ekstreme udholdenhedsture, kan du altid tjekke et dynamo-frontnav, der genererer elektricitet fra forhjulets bevægelse og giver dig mulighed for at oplade eller drive nogle ret kraftige lys, mens du kører. (kølet hip-hop) musik) Monteringsmuligheder, så lys kan fastgøres til cykler på forskellige måder.

De to mest almindelige metoder er enten med elastikker som disse eller med beslag som disse. Og ideelt set vil du have et lys, der er ret let at fjerne og tage af, for når du pendler med det, vil du ikke lade dit lys være på din cykel, mens du går på arbejde, fordi uønskede, frække mennesker sandsynligvis stjæler det når du bruger det, start. (Bip) (underlig mistanke musik) At være let at fjerne og udskifte er også nyttigt til at tage det af, når du vil oplade det.

Når du vælger et beslag, skal du vælge en af ​​god kvalitet, der hjælper med at holde det sikkert, og det er virkelig irriterende, fordi det skaber en rangle, når du kører. (kølet hip hop-musik) Der er mange forskellige belysningsmuligheder i disse dage. Min sadeltaske har endda et indbygget lys, og det er også ret godt til sidesynlighed sådan.

Hvor sejt er det? Den sidste ting at overveje er, hvor du skal montere lyset, og hvilken type cykel du skal sørge for, at du får en passende cykel. For eksempel har mange moderne racercykler fancy aerodynamisk formede styr og sædeposter, hvilket kan gøre montering af traditionelle lys, der er afhængige af et rundt styr eller sadelpind, problematisk. Heldigvis er der mange arbejdslamper derude, og jeg foreslår at bruge noget med en elastisk gummifest som denne, da dette generelt ikke er egnet til montering på en rund stolpe.

Eller du kan vælge et beslag i action-cam -Style beslutter sådan på topeak-lyset, som jeg har heroppe. Uanset hvad er der mange forskellige produkter. Bare sørg for at vælge noget, der fungerer til din cykel.

Højre, jeg håber, du fandt dette blik på cykellamper nyttigt, og jeg håber, du har lært noget. Og i så fald bedes du give denne artikel tommelfingre. Og hvis du har lyst til at gå i GCN-butikken og få fat i en af ​​de bedste hættetrøjer, som menneskeheden derude, kan du godt.

Min favorit, den marineblå og hvide, er på lager. Og hvis du vil have en anden artikel om Dynamo - vil du se hubs, klik her.

Hvad er det bedste cykellampe til natkørsel?

DetBedstPendlerCykellys
  • Vores valg. Cygolite Metro Plus 800 USB.Bedstforlygte.
  • 2. plads. Blackburn Dayblazer 800 FrontLys. Hvis du foretrækker en remmontering.
  • Vores valg. Cygolit Hotrod 50.Bedstbaglygte.
  • 2. plads. Blackburn Dayblazer 65 BagLys.
  • Budgetvalg. Cygolite Hotrod Front 110 og Hotrod Rear 50 USB Combo.
03/25/2021

Hvor mange lumen har jeg brug for for at cykle om natten?

Det afhænger virkelig af dit tempo. En gennemsnitlig trail rytter vil sandsynligvis være fint med omkring 200lumenminimum; ideal handler om 250-400lumen. Nogle ryttere kanriderigtig hurtig offroad klnatmen vi finder noget over 400lumenhjælper os ikke med at gå hurtigere, men forbrænder batteriets levetid hurtigere.

Hvor mange lumen har jeg brug for at cykle om natten?

Urban pendlerlys ses i byen = 50 til 200Lumens. Ridelys for landdistrikter for at se, hvor du skal hen = 400 til 600Lumens. Trail ridelys for at se alt = 600+Lumens.

Er 1000 lumen lyse nok?

Lysstyrken af ​​en1000 lumenLommelygte

TIL1000 lumenlommelygten er ganskelyseog, afhængigt af linsen eller reflektordesignet, kraftfuldnokfor at nå en afstand på 200 meter eller mere. I høj grad tømmer disse lommelygter selv de bedste batterier i løbet af få timer.

Kan cykellamper være for lyse?

Kan cykellamper være for lyse?Cykellys(både for og bag)kanser ud til at værefor lystog blinde mennesker, hvis de ikke bruges i den rette indstilling og ikke er vinklet ordentligt. Det herkanvære foruroligende for chauffører, cyklister og fodgængere, og detkanogså være farlig for dig.

Er blinkende cykellamper ulovlige?

DetLov. Hvis du kører på offentlige veje i mørke, er du juridisk forpligtet til at havelys. Du har brug for en hvid frontlysdet kan siden 2005 væreblinkerog en bageste rødlysdet er også tilladt atblitz. Dog kræver RVLR også dincykelat have en bagreflektor og pedalreflektorer.

Er 1000 lumen nok til natkørsel?

Vi mennesker kan kun se bestemte bølgelængder af lys.Lumenser kun lysbølgelængder, der er nyttige specifikt til mennesker. Selvom du kanridemed færrelumen, Anbefaler Emerson mindst et1.000-lumenlys til de fleste mountainbike stierridning.02/13/2020

Hvor langt vil 5000 lumen skinne?

Se PDF og komplet fodlysindeks. For den gennemsnitlige plads på 250 kvadratfod, du 'llhar brug for stort set5.000 lumensom din primære lyskilde (20lumenx 250 kvadratfod).

Hvilket er det bedste LED-lys til en mountainbike?

NiteRider Lumina Dual 1800 har en imponerende spredning fra siden og føles kraftigere end NiteRiders påstande (1.800 lumen). Halfords Advanced 1600 Lumen Front Bike Light har en god strålespredning og er ikke for dyr (1.600 lumen). Hope R4 + LED som en ret afrundet stråle med et smalt fokuspunkt (2.000 lumen).

Hvilket er det bedste cykellampe i Storbritannien?

Exposure Strada 1200 er et veldesignet og godt lavet lys. Eksponering har skabt højtydende højteknologiske lys i Storbritannien i over et årti. Den nyeste Strada vejbelysning er 300 lumen lysere end den forrige model til kompromisløs back-road ridning, og en kablet fjernbetjening til at blinke mellem fjern- og fjernlys er inkluderet som standard.

Hvilken slags lys bruger en cykelforlygte?

Cykelforlygten har en CREE XM-L LED, der giver dig en dejlig bred spredning, der giver dig perifert syn, i modsætning til billige lys, der giver dig tunnelsyn. Men når du vil have en længere smal stråle, kan Metro Pro også gøre det.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Lazer hjelme mips - innovative løsninger

Er Lazer cykelhjelme gode? Lazer Z-1 MIPS er en sand konkurrent blandt det overfyldte sortiment af premium-cykelhjelme, som vi gennemgik. Dens sikkerhed, ventilation, komfort og justerbarhed er helt i top. I mellemtiden tilbyder det nogle af de mest unikke funktioner og styling af enhver hjelm, som vi gennemgik.25 дек. 2020 г.

Santa cruz-cykler til salg - enkle svar på spørgsmål

Er Santa Cruz-cykler pengene værd? Ja, Santa Cruz kameleon er pengene værd, selvom det har en ret stejl pris. Det er en ekstremt alsidig og tilpasningsdygtig cykel, der kan tage 29 ″ eller 27,5 a hjul samt køre et gear eller enhastighedskørsel. Derfor kan du bruge den til forskellige typer forlystelser og forskellige formål. 5 dage siden

Mountainbiking med hund - hvordan man kan slå sig ned

Er mountainbiking dårligt for hunde? Nogensinde. Ikke kun er dette farligt for rytteren, det er også farligt for hunden. Overvej, at din hund måske piler på et egern og trækker dig over, eller at du måske rykker din hund ned ad en stenrulle, som han ikke ser komme op.10. Maj 2017 г.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Scott cykelhjelme - hvordan man kan slå sig ned

Hvad er den bedste cykelhjelm for pengene? ABUS Cykelhjelme Hyban 2.0. Cannondale Intent MIPS voksen hjelm. Giro Register MIPS voksen fritidscykelhjelm. LUMOS Matrix Smart Hjelm. Retrospect CM-1 cykelhjelm til voksenpendler. Schwinn Thrasher cykelhjelm. Tusind voksen cykelhjelm. г.

Basso bikes USA - enkle svar på spørgsmål

Er Basso-cykler gode? Basso Diamante er en god cykel, hvis du skal ud på kortere, hurtige forlystelser, eller hvis du kører på crits, men det er kortere geometri og hård kørekvalitet, der gjorde det mindre behageligt end andre premium racercykler, jeg har testet. 19 авг. 2019 г.