Vigtigste > Anmeldelser > Axs anmeldelser - enkle svar på spørgsmål

Axs anmeldelser - enkle svar på spørgsmål

Er AXS sikkert at købe fra?

Efter køb,AXSbehandler betalingen og håndterer billetleveringen, så købere og sælgere behøver aldrig at interagere med hinanden. Som den officielle billetkilde til vores arrangementer,AXSgaranterer også, at hver billet er 100% gyldig.At købevideresælge billetter fra andre fans medAXSersikker, enkel og bekymringsfri.



(Techno-musik) - Introduktionen af ​​det nye SRAM-sæt RED eTAP AXS Group med sine mindre kæderinge ser ud til at fortsætte tendensen med, at vejgear bliver lettere, og du undrer dig måske over hvorfor? - Jeg spekulerer på, hvorfor vejgear bliver mindre? - Nå, i denne artikel skal vi forklare og også vise dig, hvorfor mindre kæderinge ikke egentlig betyder mindre gear i dette tilfælde. Så arbejder vi endelig med SRAM for at forklare tanken bag det for dig. - At opsummere, hvad SRAM har gjort, er at reducere størrelsen på kæderinge på forhånd.

I stedet for 53/39 har vi 50/37. I stedet for 52/36 har vi 48/35. Og endelig tilbyder vi mindre oversættelser til 50 /. 34, vi har 46/33. - Tre ting har startet denne tendens i retning af krympende kæderinge.

For det første er de veje, som professionelle cyklister kører, blevet ændret. For det andet har de veje, som almindelige cyklister kører, ændret sig, og endelig har forbedringer af teknologien faktisk gjort det muligt. - Nu begynder vores rejse i Mist of Time ct, et år med Britney Spears og Lance Armstrong. - Ikke sammen? - Hvem ved? Alligevel, tilbage til 1999 og den frygtindgydende Angliru, blev der set noget af et afgørende øjeblik i cykelkredsløbet på en større tur - På en undersøgelsesmission sagde Pedro Delgado, at intet som det var set før.



Cyklister måtte justere deres gear meget bare for at rejse sig. Selv Jan Ullrich, en af ​​de største kværne nogensinde, valgte usædvanligt en mindre ring - under alle omstændigheder stønnede profferne, men set fra fansens synspunkt var det en kæmpe succes, og så løbets arrangører af verden tur i Dejiros ønskede endnu mere brutale stigninger som denne Zoncolan og Alto. installer de los Muchachos.

Professionelle ryttere måtte regelmæssigt installere endnu mindre kredsløb, så producenterne fulgte trop. I mellemtiden blev Lance Armstrong pludselig berømt for at være i stand til at forkæle en rigtig hurtig kadence, mens han dominerede syv Tours de France, og til denne var det tid for mange mennesker. Vi ved nu selvfølgelig, at dette ikke er helt sandt.

Men der var en positiv indvirkning på resten af ​​os. Hvad er, at en hurtig kadence ikke er effektiv, de gear, der gjorde det muligt for dig at gøre dette, blev pludselig seje. Hærdede roadies begyndte at bruge lettere gear - nogle få år senere begyndte et skift, hvor vi også kører som de professionelle løbearrangører, resten af ​​os ville også udforske verden mere og erobre brutalt stejle stigninger.



Tag for eksempel Oman, hvor vi i øjeblikket rejser. Det er ikke traditionelt blevet betragtet som en vejcykeldestination. Og det er også fordi mange af de smukke stigninger her bare er så brutalt stejle steder, moderne landevejscykler er så alsidige, at de gør steder som dette mere tilgængelige.

Mens det tidligere ville have taget en turcykel eller endda en mountainbike for at tackle de latterlige 20% stigninger - Og til sidst teknologi, som teknologi er dine forbedrede cykler blevet mere alsidige. Med en seks-trins kassette havde du ikke mange gearmuligheder til at gå op en super stejl stigning som Angliruor Jebel Shams i Oman, hvor vi er i dag, ville simpelthen ikke have været den teknologi, der var tilgængelig i 70'erne eller 80'erne - nej, men da kæder, gear og hjul blev forbedret, dukkede der nu op yderligere kædehjul bagved og med hvert nye tandhjul, så udvekslingsforholdet begyndte at sprede sig. De havde nu teknologien til at gøre det.

Ryttere som Lance Armstrong gjorde svingende nedre gear kølige og normale Ryttere som os begyndte i stigende grad at klatre hårdere og hårdere stigninger, nogle gange ikke engang på asfalt - Nej, hvad bringer os tolv bageste tandhjul og endnu mindre kædebånd foran i 2019, men dette er ikke om lettere gear. Måske det største kredsløb her. Tak, er, at SRAM siger, at de designede denne gruppe omkring gearforhold snarere end bare forsigtigt at udvikle det, der gik før. - Okay, spænd op nu.



Tag en dobbelt espresso, fordi Si bliver den ubertekniske nørd på os alle. - SRAM har reduceret størrelsen på sine kæderinge, vi ved allerede så meget. Men det er vigtigt at vide, at kædesætstørrelsen alene ikke siger noget.

Og det er fordi gearene fungerer som et par. Så på dette tidspunkt er vi nødt til at tale om SRAMs nye 12-trins, 10-tands kassette. Nu er kassetter til racercykler traditionelt kun blevet reduceret til et 11/2 tandhjul.

Selvom kædehjulene er mindre, er det øverste gear større, og det skyldes, at en forskel bag på tand har større indflydelse på dit gearforhold end at tilføje fire ekstra tænder til din store kædehjul. For eksempel, hvis du bruger 50/10, har det et gearforhold på 5: 1, hvilket betyder, at dit baghjul vil dreje fem gange for hver sving på krumtappen. Hvis du dog bruger en traditionel Racer-Top 53/11 gearkasse, der har et forhold på 4,82: 1, hvilket betyder, at du ville rejse 37 centimeter mere med hver krumtap, hvis du brugte 50/10.

Det lyder måske ikke meget, men hvis du drejer ved 100 omdrejninger pr. Minut, er det 37 meter i minuttet. 2,2 km / t hurtigere - Effekten af ​​disse ti tænder er så udtalt, at selv på denne cykel, hvor jeg har en 48/10, har jeg praktisk talt det samme udvekslingsforhold som 53/11 racerkørers valg. i praksis betyder det, at jeg i øjeblikket kører 60 km / t og kun skal pedalere ved 100 omdr./min.

Selvfølgelig får du ikke noget gratis, når det kommer til gearforhold; hvis du vil køre hurtigere, vil du have mere strøm. Men det viser, at når du har dine ben eller i dette tilfælde nedstigningen, har du gearene til at begynde at træde. - I den anden ende af spektret er mit 35/28 gear tilladt.

Jeg er nødt til at bevæge mig op med ca. 20% ved Jebel Shams på dette mordersektion. - Med nogle nørd og praktiske demonstrationer kan vi se, at mindre gear ikke nødvendigvis betyder mindre udvekslingsforhold, og ved at redesigne karosseriet med tre nav kan SRAM passe til det super-lille 10-tand baghjul. Men brug også tolv gear ved at minimere springene mellem de enkelte kædehjul, som Ain SRAM tænker bagved - nej.

Så tilsyneladende handler det ikke kun om høje øvre gange og nedre nederste gange. Ved at skifte rækkevidde af gear til kassetten har de været i stand til at reducere afstanden mellem kædehjulstørrelser foran, som de siger forbedrer frontskift. I stedet for et 16-tand hul på et konventionelt kompakt kædesæt.

Du har kun et hul på 13 tænder på tværs af alle tre nye kæderingsstørrelser. Som SRAM siger tillader du dem at tilpasse designet af frontskinnen, og den mindre frigang betyder også, at kæden ikke behøver at klatre så langt alligevel, så begge ting, som de siger, forbedrer frontforskydningen - ved at være største del af sortimentet er på bagsiden og er parret med en mindre klinge; enten 3, 4 eller 5 tænder mindre, betyder det, at ryttere alligevel vil være i stand til at bruge frontskinnen mindre. Selvom du har det lille 10-tand tandhjul, der giver et højere øverste gear, betyder det, at du faktisk har lettere gear, når du parrer de mindre kæderinge til resten af ​​kassetten i den store ring - men hvorfor er det vigtigt, især når du skifter super glat? Og det er et godt spørgsmål, jeg tror for de fleste af os, at vi har tendens til at undgå bagskifteren så meget som muligt, det føles altid som en ret vigtig begivenhed.

Afbryd din kadence og tab muligvis lidt fart. Så det ville være en fordel, hvis jeg kunne gøre dette mindre. Især i en situation som denne, hvor jeg kører på en flad vej og kommer til en lille rampe og i stedet skal skifte gear, kan jeg bare lade det være i den store kædehjul og undgå det potentielle tab af momentum nedenfor - SRAM får os cyklister fra to ting skal overbevise.

For det første mindretallet af mennesker, der stadig mener, at store kæderinge er køligere. - Ja, der er et vist niveau af snobberi i visse cykelcirkler. Selv bendesnobberi ville du tro? At køre et traditionelt 53/39 kædesæt med en tæt 11:23 kassette betragtes af nogle som et æresmærke, der kun viser, hvor stærk og kraftig du er ved at dreje disse gear. - Ja, og på den anden side, når du kører på mindre gear som et kompakt kædesæt, kan det give indtryk af, at du er en svagere cyklist eller måske mindre erfaren på internettet, tror jeg, de kaldes noobs. - Nå, vi er helt uenige.

Dine gear viser, hvor du kører, ikke hvor stærk du er, og som du har hørt, vælger verdens bedste klatrere mindre gear til de mest skræmmende stigninger. Og ja, mens Eddy Merckx engang fortalte mig, at han ikke har brug for en kompakt bil, tror jeg ikke, Eddy Merckx nogensinde har intensiveret Angliru, der introducerer det nye gruppesæt, er opfattelsen af, at mindre gear er mindre effektive end større, og det er husk at med et mindre tandhjul skal kæden faktisk gå gennem en strammere vinkel og potentielt øge drivfriktionen - ja teoretisk set kan en ti koste dig en brøkdel af elleve, men hvis du virkelig er interesseret i drivlinjens effektivitet vil også forstå, at i betragtning af at SRAM har redesignet kæden og kassette og kæderinge for faktisk at lave en meningsfuld sammenligning mellem nyt og gammelt, skal hele systemet testes - Absolut, og hvis du kan mere For at finde ud af om SRAMs gearmuligheder og nyt gruppesæt, klik venligst nedenfor. Fordi Si lavede en fremragende artikel, der forklarede alt - tak kammerat.

Kan man stole på AXS-billetter?

Ikke.AXS Billetter gørikke syneslegitbaseret på vores analyse.femten. 2021.

Jeg er ikke en stor fan af overtro selv. Ideen om, at alt dit hårde arbejde, dedikation og talent kunne blive ødelagt ved at glemme en simpel opgave eller ikke engang iført en heldig charme, synes mig bare absurd - ja, men nogle mennesker elsker dem, Chris, så kom på de mærkeligste overtro vi ved. Hmm. - Nu undrer du dig måske over, hvorfor jeg tilbringer så lang tid i badekaret dagen før løbet barberer mine ben, men rolig, det handler ikke om at løsne mine muskler.

Og det tager ikke ekstra energi at vokse det hår, jeg barberer af, tilbage. Dette har været chaufførernes tro i årevis og år. Og da vi var yngre, fik vi altid at vide, at du aldrig skulle barbere dine ben dagen før et løb.

I virkeligheden vil mine ben se glattere ud, de vil se bedre ud, de vil se stærkere ud, og det er derfor, jeg sandsynligvis bliver bedre på min cykel. Overlad det nu til mig og luk døren på vej ud. En af de mest fantastiske ting, du nogensinde vil se på et hotel før løbet, er små dejkugler over hele bordet.

Troen er, at vores mave umuligt kan fordøje den indre, dejede del af brødet. Ikke kun det, men også brødbenene. Brødben er dybest set dine egne ben, bare lidt mere oppustet og lidt mere oppustet fra brød.

Mine gamle teamledere mener, at dette var en dårlig ting. I virkeligheden er hævede, ømme muskler sandsynligvis dine muskler fulde af kulhydrater, der indtages i brød. Derfor skal brødben faktisk være gode ben - dine tal på løbsdagen.

De fleste større løb giver dig dine numre dagen før, hvilket giver dig mulighed for at slappe af og slappe af og stille dine tal op, når du har masser af tid. Hvor Chris på den anden side troede, at hvis han var i et vanvittigt travlt med at notere sine tal på en løbsdag, ville det øge hans energi, og han ville have et bedre løb. Ja, jeg er ikke sikker på, at jeg tror på det. - Hvis du kaldes nummer 13 i et løb, skal du bære det på hovedet.

Dette har en lang historie i cykelverdenen, og det er derfor utroligt sjældent at se to numre 13 ordentligt. Endelig kommer en af ​​mine favoritter fra en tidligere holdkammerat, Marcin Bialoblocki. Han tog sine bib-numre og beregnede sine resultater baseret på en række forskellige beregninger, han kunne foretage af cifrene. 35 for eksempel fem minus tre kunne være anden, 66 kunne være seks divideret med seks lig først.

Temmelig sjovt, hvis du spørger mig. Men mental aritmetik var en måde at få fat i holdbussen på. Heldige sokker eller, hvis det var dit yndlingsløb i året, helt nye sokker.

Der er intet som at komme ind i et nyt par sokker i løbet, du har sigtet mod hele din sæson, og det gælder skinsuits, undertrøjer, handsker og briller eller noget andet. Nye sko, alle elsker nye sko. Det føjer kun til følelsen af ​​at være helt uovervindelig ved din yndlingsbegivenhed i året.

Medmindre naturligvis dine nye sokker eller sko tilfældigvis er hvide, og det regner. Intet før undskylder smerten ved at ødelægge de nye sko og sokker på løbsdagen. Noget jeg personligt gjorde, som jeg ikke rigtig betragtede som en overtro på det tidspunkt, var at genbruge udstyr, som jeg enten vandt eller i det mindste havde resultater, som jeg var stolt af.

Jeg nægter at kalde det overtro den dag i dag. Men efter dette gode resultat ville jeg næsten religiøst have de samme underbukser, handsker eller briller. - Noget du ofte vil se med profferne i pelotonet, charme eller smykker i form af. bære halskæder, armbånd eller endda klistermærker på deres hjelme eller på deres sadler.

Det kan være en modeforklaring, eller det kan være en reel tro på, at du virkelig ikke kan køre uden det Angel til kameraets søn, vejen til sin sejr i Tour of Flanders 2010. Han er ikke den eneste, der bærer en heldig charme og tager det - Hvem ved hvordan eller hvorfor, men nogle ryttere føler, at de er nødt til at følge en bestemt rækkefølge, når de tager deres tøj på, for eksempel højre arm foran venstre arm. at dette giver dem en præstationsfordel på cyklen - Angreb aldrig lederens trøje, når de har en pause fra naturen, jeg kan se begge sider af den.

Selvom det er et stort tegn på respekt for lederen ikke at angribe ham, når han har brug for at lindre sig selv, kunne han være sikker på, at hans toilet stopper lidt mere. Jeg mener, bare fordi du leder løbet, bør det ikke forhindre dig i at have et podium, der fortjener særlig behandling. Måske når du først har vundet løbet, kan du løfte dig selv til en sådan status.

For mange år siden havde jeg vundet et cykelløb, og maden før det lavede en pizza, min mad før løbet skulle være en pizza. Åh, jeg ved, det giver ikke mening, gør det? Jeg vandt løbet, fordi jeg havde gode ben, ikke fordi jeg havde pizza. Men sådan fungerer overtro.

Åh, jeg så frem til det. Whoa! Hank, hvor? Hvor er min pizza? Du ved, jeg kan ikke vinde uden pizza. Fortæl os det i nedenstående come nts-boks, hvis nogen af ​​disse oprigtigt bizarre overtro kan ses af dig.

Det kan være en god idé at dele et par, som du selv laver hjemme. Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du besøge outshop.globalcyclingnetwork.com for at vise din håndsson noget af det udstyr, vi har på os i artiklerne.

Hvis du kunne lide denne artikel, så giv os store tommelfingre og sørg for, at du også abonnerer på kanalen; Hvis du ikke allerede har gjort det, skal du klikke på beskedklokken.

Ejes AXS af Ticketmaster?

AXS(udtalt adgang) er en digital markedsføringsplatform til køb af billetter til sports- og underholdningsbegivenheder i USA og internationalt. I september 2019, AEGkøbtud af Outbox's partnerskab ogAXSer nu en fuldstændigejetdatterselskab af AEG.

Ticketmaster har længe været plaget af koncert- og begivenhedsdeltagere over hele USA, hovedsageligt på grund af det faktum, at de opkræver disse ublu gebyrer bare for faktisk at købe en billet til en begivenhed. Nå, enhver forbruger, der bliver ked af det, er ved at blive hævn mere vred på denne historie, fordi det viste sig, at Ticket Master tilsyneladende arbejdede med scalpers to gange for at overvinde forbrugerne i dag, det er sådan en skør historie, er det ikke? Det er vanvittigt, og det er en af ​​de ting, som jeg ser mig selv som en ivrig koncertbesøger, og jeg spekulerer på, hvorfor billetter til begivenheder sælger så hurtigt ud? Jeg mener, selvfølgelig ved store begivenheder som Taylor Swift eller en af ​​de bedste stjerner derude på turné, ved du, at de vil sælge ud, men hvorfor er de udsolgt på få sekunder, og denne klassesag går i detaljer om, hvordan det Billetter sælges så hurtigt, som skalperne køber dem, og de værktøjer, som Ticketmaster faktisk kan tilbyde for at hjælpe dem med at gøre det. Og det er vigtigt at skelne her.

Mange mennesker har stadig billedet af skalper i hovedet, folk der står foran arrangementet med en jakkelomme fuld af billetter. Ikke nødvendigvis hvordan det fungerer længere. Nu hvor du har disse faktiske virksomhedswebsteder, som de videresælger billetter på, er Ticket Master involveret.

De har autoriserede forhandlere, fordi det er her, de får noget af overskuddet, og det er en del af problemet. Så når du har konfigureret det, hvordan fungerer det nøjagtigt? De talte om, hvordan de solgte på få sekunder. Forklar lidt, fordi denne forskning fandt en hel del information om det.

Ja, disse ting er virkelig sjove at grave ind i og finde ud af, hvordan virksomheder skal have en sjov med forbrugeren, selvom de gør deres bedste for at hjælpe folk. 'Åh, vi vil fortsætte og sørge for, at alle har en fantastisk koncertoplevelse', men Ticketmaster og andre spillesteder som Live Nation sælger ting som at sælge platinebilletpakker, og det er i det væsentlige billetskalapriser, men de sælges direkte af Ticketmaster. Nu er det potentielle bestemte stykke ikke i denne handlingsklasse, men jeg tror, ​​det er det, vi vil se i fremtiden, for når Ticketmaster siger: 'Hej, vi sælger disse billetter.

Disse er alle billetter til et sted, 'og så dukker du magisk op på deres hjemmeside og finder yderligere billetter til salg, der faktisk ikke er tilgængelige, medmindre du betaler to til fire gange billetens faktiske værdi, så det er et problem. Ticket scalpers er, som du nævnte, en enorm, stor forretning i lokalet, og jeg ville aldrig købe en billet fra nogen uden for et sted, fordi der er så mange måder at udskrive falske billetter på og få dem til at se så flotte ud. Så mange af os er nødt til at gå til autoriserede billetforhandlere, gennem Ticketmaster eller gennem andre potentielle forhandlere som Stub Hub og andre ting.

Men hvis du finder ud af, at der faktisk er en Ticket Scalper Conference, der har hundreder og hundreder af deltagere hvert år, der næsten handler om måder at købe billetter på, og så har du faktisk Ticketmaster der, potentielle sponsorarrangementer og Assist marketingværktøjer som et værktøj kaldet Trade Skrivebord, der blev oprettet og brugt af scalpers, men det er oprettet af Ticketmaster og er et af deres værktøjer, som disse scalpers bruger til at købe blokke af billetter. Vi har folk derude det er næsten som om det er et automatiseret system for nogle af dem.

De oprettede flere forskellige konti for dem at komme derind, købe blokke på ti billetter, tyve billetter, måske kun fem billetter pr. Konto, afhængigt af hvad grænsen er, fordi jeg ved, at antallet af for køb er undertiden begrænset ved koncerter eller begivenheder . Men de gør det, og de betalte fuld pris for deres billet til s, Ticketmaster får de penge, disse gebyrer, alt. Og så går de, og de tager disse billetter til en af ​​de autoriserede forhandlere, og så har Ticketmaster eller Live Nation, uanset hvem det er, også en økonomisk andel i dette salg, så de får det dobbelte af, at forbrugerne betaler en højere pris for en billet, fordi de har ikke de værktøjer, som disse professionelle, i det væsentlige virksomhedsstøttede, skalpers har på dette tidspunkt.

De har ikke de samme værktøjer. De ville bare se en koncert eller et komedieshow eller et fodboldkamp, ​​og de skruede aftalen om her to gange. Ja absolut.

Det er den ting, vi ser fra forskning, det ser ud til, at Trade Desk er designet udelukkende til billetskalerer og billetmæglere, og som du nævnte, vil jeg gå til den koncert eller gå til et fodboldkamp, ​​og spillet er udsolgt, koncerten er udsolgt. Jeg har intet valg. Nu vil jeg sørge for, at jeg får en billet, har en gyldig billet, så jeg kan gå til en autoriseret Ticketmaster res eller, men som du nævnte, købte denne billetskalperer sine billetblokke ved hjælp af et værktøj oprettet af Ticketmaster, som Ticketmaster-gebyrer betalt for billet, disse billetter sælges nu via et Ticketmaster-godkendt websted, Ticketmaster graver dig ud igen mod et gebyr, og vi betaler allerede så mange gebyrer, fra installationsgebyrer til parkeringsgebyrer, at billetpriserne bare er forfærdelige.

Så Ticketmaster drager mindst to fordele af disse skalpers, så de har virkelig ingen grund til ikke at hjælpe disse mennesker med at købe disse billetter, vil tjene dobbelt så mange penge. Absolut. Dette er en virkelig modbydelig historie.

Scott Hardy fra Top Class Actions. Tak fordi du fortæller os denne historie. For alle, der er interesserede i at finde ud af mere, gå til topclassactions.com, find ud af alt om denne undersøgelse mod Ticketmaster og de skalper, de hjælper.

Scott Hardy, tak fordi du talte til mig i dag. Tak Farron.

Hvorfor er AXS-gebyrer så høje?

AXS, et salgsfremmende selskab i USA, har 33% billetgebyrer.snesevis af mennesker kan ikke komme i udsolgte shows, fordi et par virksomheder køber halvdelen af ​​billetterne. Bandene ender med at lide, da færre og færre mennesker går til deres show og betaler dem direkte for merch og billetter.

Hvordan fungerer AXS-billetter?

AXSMobile ID digitaltbillettererbilletterdu bruger med din telefon som e-billettereller mobilbilletterfra et flyselskab eller en biograf - delavekomme ind lettere end nogensinde. Du skal blot vise dinbilletterpå din telefon ved hjælp afAXSapp for at komme ind på spillestedet.24 2021.

Hvorfor kan jeg ikke se mine billetter på AXS?

Sørg for, at du er logget ind på det sammeAXSkonto, du brugte til at købebilletter. For nogle begivenheder kræves der ekstra tid til at behandle og bekræfte alle ordrer, men du modtager stadig dinbillettermindst en uge før dit arrangement.

mester cyklist

Er AXS bedre end Ticketmaster?

Begge er dårlige med gebyrer, dogAXSsvindel brugere.Ticketmasterop afgifter, men du kan i det mindste få en billet fra dem. Jeg aner ikke, hvor mange billetter jeg købteellerhvis jeg endda har billetter. Dette er et show, der er svært at få billetter til, så jeg er ikke sikker på, om de er udsolgt.

Er Ticketmaster og Axs det samme?

AXSogTicketmasterer separate virksomheder.AXSer det officielle billetside for The O2.Ticketmastervil dog være det eneste sted, der sælger VIP-billetter.30. 2018.

Hvor meget koster AXS for gebyrer?

AXS, et salgsfremmende selskab i USA, har 33% billetgebyrer. Dette tjener $ 30 nu $ 40.03.11.2015

Kan jeg sælge AXS-billetter på Stubhub?

Re:Sælger AXS-billetter

Dukanlisten overbillettertilsalgmed overførselsmetoden som Flash-pladser. når dinbilletter sælgesdu får køberens navn og e-mail. Du overfører derefter sæderne fra dinAXS/ Flashseats-konto. Gå endelig tilbage i dinStubhubkonto og bekræft overførslen.
02.28.2020

Hvad har du brug for at vide om AXS kundeservice?

Forbrugerne har oftest en tendens til at kontakte AXS for at stille spørgsmål om: Refusion, anmodning om information, produkt / service. Prisniveauet for denne organisation er højt ifølge forbrugernes anmeldelser. Solgte billetter og har ventet i over en måned på at prøve at få mine penge. Kundeservice hjælper slet ikke.

Hvad skal jeg gøre, hvis du har et problem med AXS?

Forbrugerne har oftest en tendens til at kontakte AXS for at stille spørgsmål om: Refusion, anmodning om information, produkt / service. Prisniveauet for denne organisation er højt ifølge forbrugernes anmeldelser. Solgte billetter og har ventet i over en måned på at prøve at få mine penge.

Hvad er den samlede vurdering af AXS-billetter?

Axs rangerer 18 af 196 i kategorien Billetter. Virksomhedens samlede vurdering er 1,5, og forbrugerne er for det meste utilfredse. Nylige anbefalinger vedrørende denne forretning er som følger: 'Jeg tror ikke det er sikkert', 'Undgå AXS for enhver pris.', 'BRUG IKKE AXS'.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

1800-tallet cykler - hvordan man håndterer det

Var der cykler i 1800? Men cyklen, som vi kender den i dag, udviklede sig i det 19. århundrede takket være arbejdet fra flere forskellige opfindere. Dette var de første maskiner, der blev kaldt cykler, men de var også kendt som bonehakers for deres hårde tur. To mænd kører på tidlige cykler kendt som Hobbyhesten og 'bonehaker'. 30. 2017.

Mødecykel - en løsning på

Hvad er et cykelmøde? En motorcykelrally er en samling af motorcykelentusiaster. Møder kan være store eller små og engangs eller tilbagevendende.

Hvordan man laver cykler hurtigere - hvordan man tackler

Hvordan kan jeg gøre min cykel hurtigere? Otte enkle måder at gøre din cykel hurtigere gratis Hold den ren. Smør kæden. Sænk frontenden. Sørg for, at din sadelhøjde er korrekt. Juster pedalens spænding. Kontroller dit dæktryk. Sørg for, at dine gear er korrekt justeret. Sørg for, at dine bremser er korrekt justeret.25. 2017.

Raleigh sporcykler - søg efter løsninger

Er Raleigh et godt cykelmærke? Så for at besvare dit spørgsmål er Raleigh lige så god kvalitet som enhver cykelbutik-cykel til en lignende pris. Hvis du sammenligner Raleigh med topklasse mærker som Trek eller Specialized eller Cannondale, vil du generelt opleve, at Raleigh vil have bedre komponenter til samme pris eller lignende komponenter til en lavere pris.

Google-cykler stjålet - enkle svar på spørgsmål

Har Google-cykler trackere? Google har tilføjet GPS-trackere til sine cykler i slutningen af ​​2017 og har testet smarte låse, som medarbejdere kan åbne med deres telefoner. Virksomheden fortæller Wall Street Journal, at omkring en tredjedel af sine cykler indtil videre har GPS-trackere, og de giver indsigt i, hvor langt tohjulede køretøjer vil gå.

Amerikansk fremstillede cykler - mulige løsninger

Er Trek-cykler lavet i USA? Trek Bicycles er det største amerikanske cykelfirma, der fremstiller alt fra barnemodeller til professionelle vej- og bjergstilarter. Og de er den eneste store producent, der stadig producerer tohjulede køretøjer i USA. Samlet set fremstiller Trek cirka halvdelen af ​​de cykler, der fremstilles her i USA.