Vigtigste > Anmeldelser > Bianchi strada anmeldelse - Komplet vejledning

Bianchi strada anmeldelse - Komplet vejledning

Er Bianchi-cykler gode?

Bianchi-cyklerer et brand, der dateres tilbage til 1885. TheBianchirækkevidde er vidtrækkende, bestående af aero racecyklersåvel som dem med vægt på udholdenhed. I de fleste tilfælde forbliver ydeevne en stor del af opgaven; -enBianchier ikke typisk den første anløbshavn for en pendler, der leder efter en værdiindstilling.





Italien er kendt for sin lidenskab for cykling, sin utroligt rige arv, der uden tvivl er det åndelige hjem for den sport, vi alle elsker. Nu, sammen med nogle af de mest betagende veje, det fantastiske køkken og de største cykellegender, har Italien produceret nogle af de bedste cykler nogensinde, og her er et kig på fire af Italiens mest ikoniske cykelmærker. Bianchi er det ældste cykelfirma i verden, der stadig er i drift i dag, og blev grundlagt i 1885 af Edoardo Bianchiway.

Ud over sin rige tradition er Bianchi-cykler mere synonyme med en farve end nogen anden cykelfabrikant: Celeste, en bleg turkis. Bianchi sponsorerede sin første professionelle rytter, Giavanni Tomasello, i 1899, og 15 år senere producerede virksomheden 45.000 cykler om året samt 1.500 motorcykler og 1.000 biler. Og i 1935 solgte de svimlende 70.000 cykler om året, da Bianchi-cykler var de første til at bruge Campagnolo's nye opfindelse i 1939, et stangdrevet skiftesystem kaldet Cambio Coursa med en skifter på den bageste stiver, der skiftede kæden til fire tilgængelige baghjul År Giuseppe Olmo satte også en ny timesrekord om bord på en Bianchi.

Succesen fortsatte, da Fausto Coppi sluttede sig til Bianchi-holdet i 1940. Og i 1949 blev 'Champion of Champions', som han blev kendt, den første rytter, der vandt Giro d'Italia og Tour de France i samme år, som cementerede sig selv og Bianchi-mærket i cykelhistoriens årbøger. Ved siden af ​​Coppi Bianchi med andre cykelstørre som Felice Gimondi, Laurent Fignon, Gianni Bugno og Marco Pantani, der red sin specialfremstillede aluminium Mega Pro XL Reparto Corseto for at give sit fulde navn til en berømt Giro d'Italia / Tour de France dobbelt i 1998, den sidste rytter, der opnåede denne herculean-præstation, og den sidste rytter, der vandt Tour de France på en aluminiumsramme.



Nu var Pantani besat af cykelens geometri og red 30 forskellige rammer i en sæson, hver lidt anderledes. Den slående Celeste kan stadig ses i området i dag, drevet af det hollandske World Tour Team Lotto NL-Jumbo, som har tre forskellige vejrammer at vælge imellem i modellerne Oltre, Specialissima og Infinito. Nu undrer du dig måske over, hvor den karakteristiske Bianchi-kam kom fra, Edoardo Bian chi lærte dronning Margherita at cykle, og for sine problemer fik han en kongelig udnævnelse eller forsegling, der gjorde det muligt for ham at have Bianchi-kam på alle Place-rammer. (glad italiensk musik) Colnago blev grundlagt i 1952 i Cambiago, Italien Colnago og skabte hurtigt et ry som en af ​​de bedste producenter af brugerdefinerede vejrammer i verden.

Luigi Ariento vandt guldmedaljerne i de olympiske lege i 1960 ombord på en Colnago. Ernesto ledte ikke kun virksomheden, men var også chefmekaniker for Molteni-teamet, og Michele Dancellis sejr ved Milanos San Remos 1970 inspirerede det berømte Asso di Fiori eller Ace of Clubs logo. I 1971 sluttede en bestemt Eddie Merckx sig til Molteni-teamet og arbejdede tæt sammen med Ernestoon for at udvikle de motorcykler, han kørte, og kulminerede med, at det super lette stål Colnagoused i 1972 brød verdensrekordet.

Denne succes førte til, at virksomheden kom ind på produktionscykelmarkedet, drevet af en cykelbom i begyndelsen af ​​1970'erne, mens ch så introduktionen af ​​centermodellerne Super og Mexico til ære for timesekorden. De fortsatte også med at innovere og eksperimentere med måder til at øge rammestivhed ved at bruge ovale og krympede rørrammer med Columbus-rør, hvilket førte til det berømte Master Range, Giuseppi Saronne vandt Pro World Road Race i 1982 med en sådan ramme. I løbet af 80'erne og 90'erne fortsatte Colnago med at udforske konstruktion og rammedesign med introduktionen af ​​deres første kulfiberramme i 1994, C40, bygget af kulstofrør med lette stålkopper.



C40 var et øjeblikkeligt hit, der trodsede præstationsforventningerne og vandt Paris-Roubaix fem gange fra 1995 til 2000 med Mapei-chauffører Johan Museeuw, Franco Ballerini og Andrea Tafi. Flere versioner af kulstoframmen fulgte, hvor motorcyklerne var meget efterspurgte, idet hver enkelt hævede baren for fremragende kvalitet. I 2014 arbejdede de med Ferrari på V1R aerobike, anden gang de arbejdede med den luksuriøse sports-bh og efter at have arbejdet med kulfiberteknologi i 1980'erne.

vægt maskiner

Deres motorcykler vil fortsat blive kørt på det højeste niveau, idet UAE Emirates-holdet nu bruger C60 og Concept aero-stel med storheder som Alexander Kristoff, Dan Martin og Fabio Aru (musik) Pinarello blev grundlagt i 1953 af den tidligere professionelle Giovanni Pinarello, der startede med et lille værksted og byggede cykler i Treviso. I 1961 sponsorerede Cicli Pinarello, som det blev kaldt på det tidspunkt, deres første chauffør, Guido de Rosso, der vandt årets Tour de l'Aveniron lavet af en creme og blå Pinarello-stål. I 1975 vandt Pinarello sin første Giro d'Italia-sejr med Fausto Bertoglio om bord på en speciel stålmodel med et Columbus-rør.

Og 13 år senere, i 1988, skabte de historie, da spanieren Pedro Delgado fangede den første af 13 Tour de France-sejre, selvom han faktisk kørte i bjergene på en TVT92 med aluminiumsstifter og kulstofrør, som blev opkaldt Treviso har været . I 1980'erne var mærket for det meste for deres Mont-kendte ello SLX-ramme, som med tilladelse fra den amerikanske rytter Alexi Grewal vandt guld ved de olympiske lege i 1984 i Los Angeles. Mens andre populære modeller på det tidspunkt var helstålsmodellerne, udforskede Treviso og Gavia også en verden af ​​tidsforsøgsmaskiner, eksperimenterede med buede rør og innovativt design, og i 1988 lancerede deres første lavprofilmaskine med den karakteristiske Prologo.



Ankomsten af ​​Miguel Indurain på verdensscenen i 1991 tog Pinarello til nye højder, og spanieren vandt fem på hinanden følgende Tour de Franceson en række brugerdefinerede pinarellos, hvor 1994 var det sidste år, turnéen blev vundet på en stålcykel. I 1995 kørte Indurain en Keral Lite-ramme af aluminium til sin endelige sejr, hvor Bjarne Riis vandt sejren i '96-udgaven på samme ramme, mens Jan Ulrich havde en bemærkelsesværdig række på syv lige sejre for mærket ved at vinde 1997 Tour Færdiggjort Pinarello Paris på et skræddersyet TIG-svejset aluminium med Columbus-rør TT-rammedesign fortsatte ind i 1990'erne og bar frugt, hjulpet af Indurains ujordiske fysiologi med afsløringen af ​​virksomhedens første fulde carbon TT-cykel, Espada, i 1994, da Indurain brød verdensrekordet og lod en streetversion ødelæggende tidsforsøg. Det nye årtusinde indvarslede den nye generation af hovedsageligt kulfiberrammer med Prince og for nylig Dogma-serien, som Bradley Wiggins vandt Tour de France 2012 med.

Fire Tour de France vinder høflighed af Chris Froome Siden da fulgte den sidste i 2017 på det nye flagskib F10. (Italiensk elektroakustisk musik) Legenden om Legnano dateres helt tilbage til 1902 med Vittorio Rossi & Company, der producerede cykler i Milano under mærket 'Lignon'. Et par år senere blev virksomheden overtaget af Emilio Bozzi, der grundlagde et af de mest succesrige cykelhold i historien i 1906, Legnano Cycling Team, der løb indtil 1966.

De højt ansete Legnano-cykler var præget af deres umiskendelige farve, kendt som 'Lizard Yellow', og det unikke rammedesign, hvor sædeklemmen lå direkte under den øverste del på forsiden af ​​sæderøret. I 1920 overtog Bozzi figuren af ​​Alberto da Guissano, den ikoniske Lombard-kriger for at symbolisere Legnano-mærket. Hans billede, støbt i messingstempling og nittet til hovedrøret, ville pryde dine cykler i de næste 50 år.

Mærkets skæbne ændrede sig for evigt i 1924, da holdet underskrev en livslang kontrakt med den unge håbefulde stjerne Alfredo Bindato. Det var et forretningsgeni, da Binda opnåede en utrolig succes med Palmarès, herunder fem udgaver af Giro d'Italia, tre World Road-titler, fire Tour of Lombardis og to udgaver af Milan-San Remo. Faktisk var Binda så dominerende, at Giro-arrangørerne betalte ham svarende til en samlet sejr i Giro for at undgå løbet fra 1930-udgaven for at stimulere interessen for et næsten enmands show femte gang.

Dette indvarslede en gylden æra for Legnano med Gino Bartali's underskrivelser i 1936 og Fausto Coppi i 1939, en af ​​de stærkeste brændbare duoer i historien, parret splittede i 1942, da Coppi satte sig for at køre for den bitre rival Bianchi og splittede en nation i to lejrers sejr i Tour de France 1948 om bord på en Legnano Roma med en Campagnolo stangaktiveret bagskifter. Efter Bartolis fratræden i slutningen af ​​1954 forsvandt Legnano formuer gradvist i de følgende år, bortset fra guldmedaljen i det olympiske vejløb i 1956 med Ercole Baldini. Virksomheden kæmpede gennem 1960'erne og 70'erne, før de blev købt af den mangeårige rival Bianchi i 1987.

Og et sidste strålende hurra, da Maurizio Fondries vandt Pro World Road-titlen i Ronse, Belgien. Legnano sti ll-mærket lever videre i dag i navnet, der ejes af Cycleurope. Der er nogle virkelig interessante historier derude.

Det håber jeg selvfølgelig også. Men jeg vil gerne vide, hvilke ikoniske cykelmærker du gerne vil se i fremtidige artikler. Efterlad dine kommentarer nedenfor, og hvis du ikke allerede har abonneret på GCN, kan du gøre det gratis ved at klikke på kloden hvor som helst på skærmen her.

Hvis du har set denne artikel, forestiller jeg mig, at du er meget interesseret i cykelteknik, så hvad med bare at klikke her nedenfor? til vores nyeste, skinnende nye GCN tech show.

Hvem laver Bianchi-rammer?

Cycleurope Group

Hvilke Bianchi-cykler har udligning?

Specialissima er den letteste vejcykeliBianchi'srækkevidde med en påstået rammevægt på kun 780 g (55 cm model i sort finish) og en gaffelvægt på 340 g. Det er bygget til et løbcykelgeometri og er en af ​​de modeller, der brugerUdligning(CV) teknologi.

Vidste du, at Primoz Roglic tidligere var en skihopper? Jeg er ikke sikker på, om nogen nogensinde har nævnt det, men ved Giro d'Italia gør han sit bedste for ikke at blive kendt som en ex-skihopper, men for at være en af ​​de stærkeste cyklister i verden, og dette er en af de fire forskellige racercykler, han har på dette års løb. Dette er Roglics specielt malede Bianchi Oltre XR4. Før vi virkelig kommer i gang, skal du se, om du kan få øje på Di2 Junction Box, Bianchi Oltre XR4 er Bianchis allround aerodynamiske road racing ramme, og valget af næsten alle ryttere på Jumbo Visma-teamet Bianchi hævder faktisk, at Countervail fjerner 80% af vibrationerne, som du mærker under kørslen, opfanger og gør rammen også stivere og stærkere, men den fremtrædende ting ved denne ramme skal være malingen.

Bare kig på ørnen, der ser ud til at flyve over Col du Galibierto, fejrer Roglics sejr på den 17. etape af Tour de France 2017. Der er et lille ikon på cykelens øverste rør, der angiver, at telemarkets position lander i skihopperen, hvilket Roglic også kommer på podiet, når han vinder et cykelløb. Lad os nu komme til komponenterne, og Roglics cykel har toppen af ​​linjen Shimano Dura Ace Di2 R9150 gruppesæt foran og bag. Du plejede at bruge Pioneer effektmålere.

Kædesættet er 5339 med 172,5 millimeter krumtap. Temmelig standard for professionelle, og de er parret med en 11-30 kassette.

Så Roglic er klart klar til bjergene. Selvom Roglic har valget mellem en skivebremsemodel af XR4, som næsten alle hans holdkammerater, valgte han fælgbremseversionen, dvs. han bruger Dura Ace 9100 direkte monteringsbremser.

Har du nu opdaget Di2 Junction Box? Alt? Ja, nøjagtigt under sadlen, ikke? Jumbo Visma-mekanik bliver lidt kreativ. Skjul samledåsen fra vinden, kør længere ledninger langs det bageste bremsekabel og derefter gennem sadelpinden. Hvilket stort hack.

Bortset fra det bruger Roglic FSA OS99-styr, som begge er lavet af aluminium. Han bruger en 110 millimeter stilk med 40 centimeter brede styr, som han bruger sprintskiftere på, hvilket er ret interessant for en GC-rytter. Hvad med hjulene da.

Nå, Roglic har limet på et par Shimano C40 rørformede dæk med 26 millimeter brede Victoria Corsa dæk, og det inkluderer selvfølgelig den smukke gummidevæg. Endelig har vi en Fizik Antares 00-sadel med flettede kulstofskinner, et par Shimano Dura Ace 9100 pedaler, noget Celeste FSA styretape, kontrolvandflasker og bure med et skridsikkert stof, der er limet på indersiden af ​​burene til ekstra sikkerhed. Nu er dimensionerne.

Roglic kører en størrelse 53 ramme, og han er en meter 77 høj, hvilket betyder, at han kan tage en ret stram position på den. Det måler 73,5 centimeter fra toppen af ​​sadlen til midten af ​​bundbeslaget.

Det er 56 centimeter fra sadelspidsen til midten af ​​styret, og sadel-til-styr-faldet er en massiv 14,5 centimeter. Alt i alt vejer cyklen 7,03 kg.

Hvis du kunne lide dette udseende på Primoz Roglic Pro-cyklen, så glem ikke at give det en tommelfinger nedenunder og tjek GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com.

peloton cykel anmeldelse

Endelig til endnu en pro-cykel herfra på Giro d'Italia, skal du bare klikke der.

Hvor meget vejer en Bianchi-cykel?

Med et rammesæt hævdetveje780g og gaflen ved 340g, Specialissima erBianchi'sklatringcykel. Mens den har en forryget geometri og overdimensioneret bundbeslag og hovedrør for maksimal stivhed,Bianchihar ikke glemt rytterkomfort, der inkorporerer Countervail bioplast harpiks i rammen.

mekanisk dopingcykling

velkommen til gcn tech showet med mealex og olliewelcome du sagde tak jeg glæder mig til denne ene alexwait vent der kommer senere til røveriet senere på ugen vi har hot teknologi, inklusive den letteste sadel i verden, du opgraderer cyklen sikkert og vores vigtigste samtaleemne, hvorfor er nogle cykler så dyre, ja, de kommer tilbage på låget senere, det var første gang siden du gjorde tech-showet med mig, og jeg har ikke lavet tech-showet i en lang tid, så jeg er så begejstret for at starte med godt, vi starter med sidste uges undersøgelse, så lad os gøre det, lad os få resultaterne, så i sidste uge spurgte vi, hvad folk synes om spicoaero breakaway bars, og hvad Alexs ungdom har. Nå, det handler ikke om mig, det handler om seerne, jeg er ærlig, jeg forventede dette resultat, ja, jeg er ikke overrasket over at være ærlig, og jeg er enig, og jeg vil ikke se for mange mennesker på dem, fordi jeg tror, ​​det ville være farligt i hjørnerne, ikke godt, men videre til det vigtigste diskussionspunkt, hvorfor nogle cykler er så dyre, nu ved jeg, at dette er et rigtig bredt spørgsmål, men der er mange forskellige områder, vi diskuterer, kan ikke t daalexyeah det er rigtigt, og gennem årene har vi set, at cykler er blevet meget højteknologiske og med dem priserne? Vi skal starte med forsknings- og udviklingsvirksomheder, og producenterne lægger meget tid og kræfter på forskning for at gøre hypercykler til højtydende cykler, og det er ikke bare held, at de bare dukker op, og de er bare toppen, den hurtigste, og den letteste. Det tager lang tid, det kan tage år, og det kan tage lang tid for producenter at dække disse omkostninger.

Ja, og en ting at bemærke er, at al denne teknologi kan og vil synke ned i de billigere områder, men det tager dig ikke et stykke tid, men vær ikke chokeret over denne slags dyre cykler, for som vi sagde, dette teknologien vil til sidst tri klatre ned, og det vil gavne alle, og i årenes løb har vi lavet nogle forskellige artikler, der sammenligner gamle topendegruppesæt med de billigere, men nye gruppesæt, og du ved, hvad den billigere nye gruppe sætter næsten hver gang at være på i front, så teknologien hjælper alle. Vi går videre til det næste emne, ja, materialeomkostninger nu, mange forbrugere vil tro, at materialet er det meste af prisen, og selvom disse højteknologiske materialer er ret dyre, dækker de ikke det meste af prisen? Nej, og arbejdskraft er faktisk en af ​​de største omkostninger at betragte som high-end kulstofcykler, hvis indviklede design kræver en masse menneskeligt arbejde at lave, og de kan ikke automatiseres af bare maskiner, så det er bare en dyr proces at få alle disse mennesker til at gøre dem, jo ​​mere komplicerede cyklerne er, jo mere tidskrævende er det, antager jeg, at det næste punkt i emnet er det frie marked, lige fordi der er et marked for det? Hvis folk ikke købte disse dyre cykler, ville der ikke være et marked, så producenterne eller forhandlerne skulle reducere disse omkostninger for at få salg, men vi som forbrugere køber disse cykler så godt, at vi videresælger dem, at de fortsætter med at sælge en markering på butikken, der sælger den, fordi du var der og brugte deres tjenester, så de har brug for at tjene penge på den, ellers ville butikken bare ikke eksistere, og du kan ikke købe din cykel, og det er det, hvorfor nogle direkte mærker kan underskrive butikker, der sælger cykler, fordi de ikke har den mellemmand, der tjener den lille smule penge. Præcis det er et rimeligt punkt, og vi elsker at holde cykelbutikker i nærheden, vi tænker heller ikke på branding-prestige, det er en høj værdi nu for enhver producent derude, det er mærket, udseendet og følelsen, det er navnet på den cykel, der også kan tåle en masse vægt, er det ikke sådan, når du køber en cykel, køber du også navnet på den cykel? så markedsføring er et ret dyrt område, mærker investerer meget i deres markedsføring og holder deres mærker slags prestigefyldte og ønskelige for folk, ja jeg synes det er på tide, at vi ser på nogle tal, ja det gør jeg, jeg lavede faktisk nogle hurtige beregninger for dette, så jeg får brug for min bærbare computer her.

Jeg har en Alex Soso. Jeg har medtaget nogle grundlæggende tal her for prisen på en ti tusind pund cykel, så det er en hypercykel, og du ved hvad jeg har opdelt, når du indregner de omtrentlige omkostninger til vedligeholdelse over en periode på fire år, jeg ser på næsten 25 pence en kilometer, hvilket er mere end jeg troede, det er ret meget. Jeg mener, jeg har været temmelig generøs med nogle af numrene, men det giver dig lidt baseballnumre, så hvis du kørte 100 mil, ja, hvor meget ville det være? Det koster mig, det kan muligvis koste dig £ 25, men så kiggede vi på de positive Alex ja, du ved £ 25, det er billigere end en bustur, ser du endda på en taxa, der er langt billigere end en taxa? og det er sjovt, det er sjovt, det er sjovt, det er din hobby, så jeg tror, ​​at værdien ikke er en forretningsinvestering, det er en forretningsinvestering, men det er sjovt alt terræn spejderudstyr, og dette er en række samarbejder mellem Service Cores og andre mærker og de lancerer en helt ny grussko, der er temmelig cool og den har en unik farve, og materialerne er lavet med reflekterende pigmenter. Sikkerhed først Jeg elsker disse, de ser helt fantastiske ud, ikke! De ser ud som om du lige trådte lidt mudder i, og du efterlod det lag af grønt mudder i bunden af ​​din sko, hvorfor det er grønt, det er ikke på skoen, de ser seje ud, men ja, slå pakke den håndlavede og virkelig let for at få adgang til at opbevare alle dine integraler, så du får dine snacks.

Så hvis du vil have adgang til dine snacks under kørslen, kan du gøre det bag på din hofte, og de siger også, at de er meget mere behagelige end rygsække, du ved hvorfor alex er godt, da jeg forstår det er, at når du har en rygsæk på brugt en cykel er den meget top-tung, så det kan være ret ubehageligt at køre frem og tilbage, så hoftetasken er meget mere behagelig, når du kører på ujævnt terræn, men hvis du går videre fra bagsiden af ​​din hip, fik mand atg tøj, dette er det tekniske tøj, de bringer ud i 2021 Jeg er virkelig begejstret for at se det, men næste gang kørte du nogensinde til arbejde og gik, ved du hvad jeg har brug for at bringe min kaffe med meno åh okay Hvis du ' har nogensinde troet, at vi har en cykelkopholder, og det passer så godt som ethvert styr, du kan tage din kaffe med dig, men en cykelkopholder vil du have brug for et forseglet låg, fordi det bare klemmes fast på styret, det har en lille griber inde, så din kop ikke falder ud, men hvad er den? Hvis du kører over et huller eller en hurtig bump eller pludselig går i stykker, skal du være lidt forsigtig. Jeg bliver muligvis nødt til at prøve en, jeg er nødt til at prøve et sted, hvor der er en gcn-teknisk udfordring, hvor meget kaffe kan du opbevare i den? din kop på vej til arbejde og være den hurtigste måske bliver der sanktioner for for meget kaffe ollie har ingen chance for, at han ikke har langt at ride, selvom det ikke er sandt, han kunne blive droppet næste er sælgeren italia c59saddle, der hævder at være den letteste sadel i verden. Sidder forbløffende på 61 gram, det ser faktisk ret cool ud, men ved du hvad vægten på 61 gram er? Alex Nej, kom nu, jeg undersøgte lidt om dette, og det er en barbermaskine, der kan veje 61 gram, men vigtigere er, at et æg i fuld størrelse vejer 60 gram, som du ikke ønsker at sidde på æggebanen, vil du nej det er en lidt Det er ikke skrøbeligt, sadlen er, men en god idé, og du ved, hvorfor det lyder så let nej, det er fordi det er lavet af kulfiber kulfiberskinne kulfiber r base og polstringen god der er ikke noget nyt, der er ingen polstring overhovedet og derfor er det. Det er så let, jeg må sige, jeg har brug for en sadel med matewell-polstring, jeg er ret fascineret, og jeg bestilte faktisk en, så jeg er fascineret af, hvordan den ser ud, den letteste sadel i verden, måske så ollie mens du klatrer, faktisk, nej, gør du det regelmæssigt, det er den næste smule hotteknologi, hvad er det oppustelige sadeldæksel åh, der ser sejt ud, ser virkelig behageligt ud, jeg kunne komme sammen med en, hvorfor er det derinde? vores liste tog dem på, fordi det bare ser lidt bizart ud, er det ikke sådan, det fungerer, så Alex, det er interessant, at du spurgte det, fordi jeg fik lidt af et tilbud fra deres hjemmeside, og det siges, at det bruger 3D airbag design med en airbag intern luftcirkulation for at distribuere hoftetryk mere effektiv stødbuffer hofte og eftershock fremragende permeabilitet det er den bedste partner for chaufføren mewhat du tror ja bare en lille smule, men hvor meget er det rejst på kickstarteruh jeg vil sige 500 pund dine miles væk er meget 40.000 pund 40.000 pund Så jeg har en fornemmelse af at de snart kommer til Shopknee Green Edged Check Out Dette i 2021 bruger Green Eggs deres helt nye cykelleverandør Bianchi og de vil være et nummer Brug nyere cykler, der er tilgængelige Ja, de bruger tre cykler, som de vil starte med, så ultra og specialisten aquila, så du har tre forskellige cykler at bruge, ved du ikke, ja specialet er din lette gc-cykel med en ramme på omkring 750 gram smuk let cykel ultra er din aerodynamiske racercykel ideel til den type sprint etaper og split-off etaper og din Aquila ja eller Tequila ja, nu holder jeg den ren, ja dette er din tidsrejse forresten, det er din tid til vores cykler, så vi kunne se noget, øh, et par bi g tidsforsøg på disse motorcykler, vi kan ja, hvad med farverne åh ja glem ikke de farver, du ville bruge badgen, ikke dig, fordi det skal være lidt lettere, men rolig, de holder sig faktisk til den traditionelle bianchicolor? så hvad isceleste uh for alle bianchifans derude, ingen ubekymrede æg vil ride på de sejeste farverige cykelsnacks undervejs ja denne gang har vi julegave kan næppe vente smukke damer har sendt os disse uh julegaver, men de blev adresseret til ollie så godt ja vi er nødt til at slippe af med din kammerat du er færdig mit navn er ikke lad os gå hej dejligt kom til os kammerat hvad mere er fint vi er på ugens snacks og vi troede denne smukke dame sendte dig nogle snacks så det var helt rigtigt, at åh du havde din kage åh ja catherine entusiastisk gcn-seer og også en entusiastisk cyklist og bager har hermed aftalt os se på den brugerdefinerede julekage med vores gcn-rondel på toppen, hvor utroligt det er dette look er dejligt ja se på dig det, og det er heller ikke godt i et par dåser ja jeg har nogle på siden ja disse er mine jeg har her og i denne amaretti-kiks der går du det er de korte brød, der er et lille juletræ shorti som chokoladetrøffel l som godt trøffel ja de er alle lavet af rustfrit stål på denne side ja undskyld godt tak jeg synes godt jeg åbner denne kage jeg tror du vil have en beeryeah gå der der er her foran mig jeg kender ikke en ny fyr åh ja det skærer du vil have lidt ja ja dejligt jeg skal bare skære åben jeg skulle have taget båndet fra kanten åh ja det er dejligt at skære en kage første gang er så stor som et stykke du vil have jeg bare sluge dette og se min vægt åh ja ja du ved hvilken ven jeg vil fortælle dig at jeg allerede var åh ok jeg har glædet mig til det hele ugen siden vi vidste at de sendte det dårligt den ting åh nu er det for sent skal du ikke bekymre dig så du nyder snacks af uge så sød af dig, min yndlingsdel af sangene, så åh, det er ikke hvad der er næste gode slacks i ugen gjort nu Med dette parti er det nu tid til at skrue det op upgradebye opgradering og her indtaster du opgraderinger, som du har lavet din cykel udstyr eller hold dit cykelliv, der er ollies citat, er ikke okay at vinde den ultimative præmie ja den ultimative s ugens størrelse er gcn-skyggeholderen, så du kan få nogle dræbercykelvolt-fotos med den første op på afstemningen fra sidste uge, ja lad os se på resultaterne, vi fik pellegrin mtvs lotuslookalike mod forbrændinger peugeotrenovation ja og øh, resultaterne er ret tætte, de faktisk er temmelig afbalanceret, omkring 47 procent er pellegrins mountainbike lotuslookalike og vinde overskuddet for 52 procent er brændt renovering, så vi får det sendt til os, så hold øje med Facebook ja det er rigtigt, så denne uge har vi davzadz ahwinter foreslår en cykel det er omkring en hybridramme, som du fik sidste vinter på denne cykel, det ser godt ud, men hedabzad er imod gummiet, nu kommer gumpen fra Louis Lewisville i Kentucky, jeg har aldrig været i Louisville, har du nej, jeg har ikke, men jeg vil gerne øh så en dag øh halvdelen af ​​det sjove jeg har med at cykle er at skrue mine cykler op, så hvorfor ikke opgradere cykelbutikken med ølkøleskab-TV-okseskind-tæppe og parkeringsværktøjssamling. Kvinden har svært ved at få mig ud af kælderen, og jeg kan bestemt se, hvorfor hun ser på sig selv, at det er som en lounge skråstregcykel, belysningens farve ja det har endda ollie på tellyoh ja det skal det virkelig vi kan ændre os, men siger, at det ser rigtig godt ud, det er imponerende ja, jeg elsker det, så det er ikke op til os nej, det er ikke op til dig i gcn-appen, så kom forbi og få vinderstemmen, glem ikke, vi vinder det ultimative præmie skyggestande er nu tid til cykelsikkerheden, hvordan får alle deres cykler ind i cykelsikkeren alex Nå, du uploader dem til gcn-appen i cykelsikkerheden ja, og vi kan stemme, om du er flink eller super flot og så vi ' er i båden, så hvilken slags Ryan ringede du til mere end jeg har gjort siden arbejde? hermata Jeg vil gerne læse, at det var så længe siden lad os sætte det i det cykelsikre cykler først neilbauer en, og han har en, hvad der er, at der er arally sprint1983, der er fra vent, vent, vent, vent, det er bestemt super dejligt, skal dømme det lidt først godt, jeg er smuk, jeg går foran kampen kender du specifikationerne for cyklen sikkert ja godt, jeg vil tage dette, så ventilerne er opstillet, det er pænt præsenteret, ja, ventilen har et krumtap ved 45 grader ja, ja det er meget ren, den er hvid, ja, jeg kan godt lide hvid, men jeg kan godt lide en hvid cykel, den har en god rygsadel, du fik det rigtigt ja, jeg bliver super flot, så det er godt, jeg er glad for high five næste som næste gang op til den næste, vi har sendt et specialiseret turbo creocomp carbon det 'fra anderslee jordandas første e-cykel, som vi har haft i nogen tid, så jeg lægger dette ud, men ikke så god suboptimal præsentation, jeg vil sige, at jeg er enig med dig i har ikke rigtig tænkt på det endnu baggrund vi har en garageport ja krumtap areon opsætning og derefter justerede justerede ventiler er ikke foret billeder ikke direkte på billeder åh min gud gør mig ked af det er bare en dejlig jordan det vil være en dejlig så dejlig næste uh martyo charism23202 ja bliv ved med at lappe den ene upyeah dette er ventum ns1 og jeg må sige det ser ud som en rigtig flot cykel, jeg fik den aldrig rigtig overbevist, men den ser rigtig sej ud, den ser ud som en bestemt superbike men et par emissioner ws og hjul vi er ikke inbiggie smallsno sadeltasker vi har stadig hans tilbehør på krumtap for det forkerte vi har en sadeltaske med lyset på bagsiden til et foto, vi skal gøre det bagefter ja vi skal tage den af ​​igen, det er en dejlig ulykkelig dejlig jeg tror k lingel ved den næste upi tror ikke jeg kan sige ja, øh , øh, skarp titanium vejbinding, der er sejt, dette er en sej cykel, nu vil folk nu sige, at denne baggrund er ret rodet, men jeg synes, det bidrager til det lidt mere giver smag ikke, det har et agraffiti-look, det er et titaniumbid med carbon gafler og sadeltasker det ser meget flot ud, jeg synes, det lyder dårligt, ser rent ud, selvom det ser rent ud, har stadig flere flasker på det. cyklen masser af reservedele på cyklen uh ja, jeg giver det, jeg synes det er rart, men jeg tror jeg kunne få en super ret, okay åh det er det sidste, dette er vores sidste post for dette gik ikke hurtigt. Jeg er nødt til at sige, at cykelsikker er altid det bedste ved showet, så fortsæt med at sende ng i dine cykler, alt hvad du skal gøre er at uploade monto til gcn-appen alle andre kan bruge det til abs timmen, og vi vælger de favoritter, som vi går igennem på showyeah, det er det til gcn-techshow det var utroligt, jeg elskede hvert minut af det thehh en lille smule var min absolut favorit, så tak, Katharina, for at sende den, men hvis du har brug for flere julegaver i gcn-butikken, så glem selvfølgelig ikke at gå til gcn-shoppen, du kan få nogle julegaver til alle dine cykelelskere og en cool samling, der er nok til denne uge du lige der kompis åh ja jeg havde lige kørt woren st drømmer hank kom og lavede tech showet, det var en realitet for mig håber du nød denne artikel, og hvis du gav ham en stor tommelfinger, spiste jeg mine snacks og alt, hvad der var bizart, jeg gik bare ind og begyndte at gøre, hvad du ønskede

Er Bianchi for dyrt?

Med enBianchipengene har tendens til at gå på rammen på bekostning af komponenter med lavere specifikationer sammenlignet med sammenlignelige cykler, så de kan ses somdyrt. Deres garanti IME er meget god, og de erstattede min ramme uden nogen som helst problemer.11.05.2016

Hvorfor er Bianchi-cykler grønne?

Det var Eduardos hyldest til Milano og dens smukke himmel eller celeste.Bianchihavde så meget overskudgrønmaling fra Mussolinis WWII-regeringstid, at de blandede den med blå for at skabe en unik farve. Fausto Coppi og hans holdkammerater troedecyklerblev med vilje malet på den måde for held og lykke.16.01.2018

Er Bianchi-cykler fremstillet i Kina?

Bianchiog Pinarellos er allelaveti Taiwan, men mærkerne prøver altid at skjule disse oplysninger..

Er Bianchi lavet af Giant?

Ud over at lave deres egne cykler,kæmpe storogså gør, eller harlavet, cykler til mange andre prominente mærker, herunder Trek, Specialized, Schwinn ogBianchi. En smule trivia er detkæmpe storejer 30% af Taiwan Hodaka, en vigtig taiwansk leverandør for mange mærker som f.eksBianchi.

Er Bianchi lavet i Vietnam?

Det mistedebianchigrafik på bundrøret, og det er nu mere spids. Sæderør har en del kappe for at beskytte baghjulet og gøre det mere flydende. Det er nu officielt 'lavet i Vietnam'.

Hvad er Bianchi CV?

DetBianchi CVvibrationsreducerende system kombinerer viskoelastisk materiale sammen med en speciel kulfiberarkitektur for at sprede vibrationer.Bianchi CVannullerer 80% af vibrationerne, mens den øger stivheden og styrken af ​​vores carbonrammer og gafler.

Hvilken er den bedste Bianchi-cykel at købe?

BikeRadars Bianchi-side giver dig alle de seneste nyheder og anmeldelser af Bianchi-produkter, herunder BIanchi Oltre racermaskine og Bianchi Infinito og Bianchi Intenso landevejscykler.

Hvor meget koster en Bianchi Dura Ace cykel?

Når vi testede Campagnolo SuperRecord-bygningen på £ 8.750, gav vores anmelder cyklen en 9 af 10 og kommenterede: 'Bianchi Specialissima er en virkelig speciel cykel, hvor smukt godt udseende er afbalanceret med en rå, stiv ramme.' En Shimano Dura-Ace-konstruktion med Fulcrum Racing Nite-hjul koster dig £ 8500.

Hvor kommer Bianchi Pista Seks dage bane fra?

Bianchi Pista Sei Giorni banecykel ser lidt ud. Bianchi-cykler er et brand, der dateres tilbage til 1885. Grundlagt i Italien har hovedkvarteret og kulturen forblevet rodfæstet i sit hjemland. Cyklerne er designet og sammensat på fabrikken i Treviglio, selvom størstedelen af ​​produktionen nu finder sted i Taiwan.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Øvelse håndcykel - enkle svar på spørgsmål

Er håndcyklen en god træning? Selvom flere kalorier forbrændes af de store muskler i dine ben under regelmæssig cykling, tilbyder armcyklen et effektivt alternativ til at sprænge kalorier og øge din puls. Nogle maskiner sørger for cykling for både arme og ben for en total kropstræning.

Acsm-certificeret træningsfysiolog - den ultimative guide

Hvor hård er ACSM-træningsfysiologeksamen? Denne eksamen er beregnet til at være lidt vanskelig, hvilket vil give dig en ret udfordrende karriere. Så udfordrende som det måtte være, passerer satsen omkring 68%. Det betyder, at du sandsynligvis vil give dit første forsøg videre. 65% bestået sats for ACSM-certificeret klinisk træningsfysiolog.

Stol træning derhjemme - enkle svar på spørgsmål

Hvilken øvelse kan du lave i en stol? 11 hurtige stoløvelser, der fungerer så godt som at gå til GymArm-cirklerne. Sid på stolen med lige ryg, benene bøjet 90 ° og fødderne plantet på gulvet. Bøjet med armlift. Triceps Dip. Stolplanke. Siddende hofteprop. Russisk drejning. Benløft. Hurtige fødder.

Body workout for abs - søg efter løsninger

Kan du få mave fra kropsvægt? 'Du kan udføre alle de abs kropsvægt bevægelser i verden, men den bedste måde at opbygge en stærk kerne på er at gøre store løft som squats, prespresser og markløft,' siger Nick Mitchell. “Sideplanker, crunches og russiske vendinger rammer dine mavemuskler fra alle vinkler. Du er nødt til at overbelaste dine muskler, så de aldrig er komfortable. г.

Motion og alzheimers forebyggelse - Komplet manual

Hjælper vandring med at forhindre Alzheimers? At gå fem miles om ugen viste sig at forbedre hjernens modstand mod Alzheimers sygdom og mild kognitiv svækkelse og reducere hukommelsestab over tid.