Vigtigste > Anmeldelser > Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode?

At være et præstationsorienteret brand,BMCer stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Dissecyklerarealgodtvalg, hvis du er mere interesseret i at samle en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.





10 Pinkbike-point til alle, der kan finde det bedste akronym for, hvad BMC står for. Sarah, ved du hvad det egentlig står for? De er ikke meget kreative derovre. - Cykelproduktionsselskab.

Vi syntes, det var lidt mere spændende, så hvis du har noget mere spændende end det, så lad os det vide, de vil sandsynligvis ændre det baseret på Pinkbike-kommentarer - det tror jeg ikke, de vil. (Sarah griner) (ophidset technomusik) - Hej alle sammen. Mit navn er Sarah Moore, og vi er her på Sun Coast for endnu en Value Bikes Field Trip Review.

Hos mig er dette BMCs totaktsaluminium, der sælger for $ 1.600. Vi tester det i hardtail-kategorien. BMC har haft nogle af de hurtigste langrendsløbere på deres cykler i årevis.



Inklusiv to gange olympisk mester Julien Absalon og nu har de netop underskrevet nuværende verdensmester Pauline Ferrand-Prevot for værdicyklerne. Denne cykel ser hurtig ud, bare stop, BMC siger, at den er til at sætte personlige rekorder i op ad bakke og til at køre Velegnet til dit lokale langrendsspor. Rammedetaljerne inkluderer intern kabelføring, der føjer til dette slanke udseende.

Og der er også en gevindbøjle med gevind. Den kommer i små størrelser gennem ekstra store, alle med 29 tommer løbere. Ingen af ​​disse cykler leveres med sædeposter, der kan sænkes ned, hvilket sparer omkostninger, men det er heller ikke ualmindeligt, at en langrendscykel ikke har en sænkbar sadelpind.

Nogle af disse $ 10.000 cykler, Trek Supercaliber, Cannondale Scalpel, jeg testede i langrendstesten, kom også uden dropper-indlæg. Denne cykel kommer med denne slamstamme og ingen headset-afstandsstykke, som langrendsløberen helt sikkert vil kunne lide. Du vil ikke dreje styret med denne cykel.



På den ene side er det en langrendscykel og på den anden side en integreret gaffelprop, hvilket betyder, at dit styr ikke vil dreje mere end 90 grader. Lad os komme til geometri. Med en 67 graders rørvinkel og en sædevinkel på 75 grader lyder det måske ikke så aggressivt, når vi sammenligner det med de andre trailcykler i denne kategori.

Men hvis vi ser på de langrendscykler, vi havde i den sidste feltprøve, er det faktisk halvdelen af ​​graden løsere end den specialiserede Epic, som vi sagde var den mest banebrydende geometri af alle. Der er to aluminiumsversioner af totakts med priser, der starter på $ 1.200. Hvis du vil have en kulstofversion, er der fire at vælge imellem med priser, der starter på $ 2.200.

Vores testcykel her er BMC Two-Stroke AL ​​One, der leveres med en Rock Shox Recon, hundrede millimeter gaffel med en lockout på styret.Den har et SRAM NX, SX blandet drev, Shimano Deore-bremser og Vittoria Barzo dæk med en bredde på 2,25. Det koster $ 1.600 og vejer 27 pund, 12 ounce.



Det er nok til detaljerne. Lad os dykke ned i, hvad du virkelig vil vide om, hvordan det går på stierne (musik) - Hvad skal du gøre med denne cykel, inden vi rammer stierne? - Så du konfigurerer Rock Shox gaffel i henhold til numrene i deres Trailhead app. Så praktisk app, de har, du kan bruge dem der.

Og så satte vi dækkene op til 21,23 PSI, ligesom vi gjorde på alle andre cykler - jeg har dog et spørgsmål. For at BMC skal ankomme her, smækkes den absolut med stammen og uden et headset-afstandsstykke.

Så hvis du ville have styret højere, har du ingen muligheder. Bare gør din yoga. Jeg vil køre på denne cykel - Åh dreng. (Mike griner) (blød musik) - Okay, Sarah.

Så BMC tæller denne ting som en langrendshardtail på indgangsniveau. Så selvfølgelig skal det være godt på stigningerne. Jeg mener, det ser hurtigt ud bare at sidde der.

Hvad sker der? - Ja, det ligner bestemt den hurtigste cykel af alle hardtails, vil jeg sige. Og du ved, det ser ikke bare ud, det klatrer rigtig godt. Og du ved, det virker fjollet at sige, men det er den mest effektive af hardtails på stigningerne - jeg synes dog ikke, det er fjollet.

Så tydeligvis har den ingen baghjulsophæng, så den føles hurtig, men den position, den sætter dig i, jeg tror, ​​det er hvad du mener mere, den position, den sætter dig i, tilskynder dig til at komme hårdt ind for at træde på pedalerne. Jeg stod bag hende. Så jeg ved det. - Ja.

Så når du er i den lave position med den lange stamme, er alt, hvad du virkelig vil gøre, at træde på pedalerne, du ved, og det gør et let job, du ved, blid via ferratas. Du ved, dine enkelte stier snurrer. Og selv med den lange stamme er styringen stadig præcis, og den vil bare klatre.

Du ved, det gør klatring til en sjov ting at gøre. - Så Sarah, du sprang tilbage og imellem denne BMC og denne Vitus. De er meget forskellige cykler, lavet til meget forskellige ting, for at være retfærdige.

Men fortæl mig, hvordan de to kører på det enkelte spor, når det bliver lidt smallere og lidt langsommere - ja. Jeg mener, du kunne se på dem og sige, at du ved, at hardtail er en ting, hvordan kan du føle dig bedre end den anden? Og det er den geometri på denne BMC, der bare er mere aggressiv, og det er bare, at du vil træde på pedalerne, når du sidder på denne cykel. Og det er sjovt, når du skifter frem og tilbage mellem Vitus og BMC, Vitus føles så oprejst.

Næsten som dig lavede jeg en vittighed, mens jeg kørte den. Pludselig er jeg på hybrid - Din justerbare stamme var for høj - Ja. Jeg var nødt til at sænke stilken, du ved - sænk den lidt. - Så ja, dette er en mere traditionel cykel, mens BMC bare føles lidt, bestemt meget mere aggressiv. (blød musik) - Okay.

Så BMC er naturligvis en cross-country-fokuseret hardtail. Langrendsløb løber stadig ned ad bakke, og langrendsløb kan stadig vindes eller tabes i nedkørslen, en cykel med en mere traditionel fornemmelse, selvom den har ret progressive langrendstal. For langrend er det en 67, 67 graders styrevinkel på forsiden af ​​tingen.

Jeg mener, jeg har kørt mange ældre langrendscykler, der var ligefrem skræmmende. - Selv Canyon Lux, vi red, havde en hovedrørvinkel på 70 grader. Så det er en stor forskel på cykel. - Ja.

Så jeg gætter på, hvad vi siger, er at ja, selvfølgelig er growleren mere i stand til nedstigninger, væsken og vitus - det er ikke engang en rimelig sammenligning - det er ikke en sammenligning mellem æble og æble - ja. Med hensyn til håndtering, hvis denne cykel havde en dropper-post, ville det være en rigtig sikker nedstigning for en langrendscykel. - Men det lyder som om du siger, at hvis denne ting havde en dropper-post, er det ikke geometrien, der holder BMC tilbage i nedkørslerne, er det? Hvad hvis vi taler om langrendscykler, mener jeg, det er en bemærkelsesværdig ting, ikke? - Ja.

Og det er bestemt mere anstrengende end de fulde affjedringscykler, vi testede i nedkørslen. Og du skal vælge dine linjer mere omhyggeligt. Hvis du kører hårdt, jo mere sandsynligt er det dig, du ved, sparket offline, men hvad det er - tal for dig Sarah.

Jeg havde ikke alle dette problem med growleren. (griner) Men hvis vi bare taler om langrendscykler, mener jeg, det er en dygtig nedstigning til uanset hvad det er, baghjulsophæng eller ej, okay Sarah, lad os afslutte nedkørslen på BMC og komme til denne ting til husk som en cross-country racercykel på indgangsniveau. Hvad er dine sidste tanker om denne ting? - Ved du hvad, hvis du går af en ældre langrendscykel og skifter til denne ting, vil det gøre en væsentlig forskel.

Ligesom det bestemt er en langrendscykel, der klarer rigtig godt i nedkørslen. Og det er ikke rimeligt at sammenligne det med en Rocky Mountain growler eller noget andet. Det er meget mere effektivt på stigningerne, og det er hvad du får i nedkørslen. (blød musik) - Okay.

Lad os komme til komponenterne, og lad os starte med, hvad du kunne lide først, Sarah - Jeg kunne virkelig godt lide Rock Shox rekognosceringsgaffel, 100 millimeter rejse, men det fungerer rigtig godt. Og hun har også monteret et styr, lockout. - Alle derude står der 'Lockout på styret'? Du har ikke brug for det, men-- Til det formål synes jeg, det er fornuftigt, at du vil deltage i et langrendsløb og låse din gaffel ud.

Du vil være effektiv. - Korrekt. Nemlig.

Så hvad er andre ting ved denne cykelkomponent, der giver mening - Jeg tror, ​​at disse dæk giver mening, at du ved, at den ruller hurtigt. Du får helt sikkert en fornemmelse af, at du ikke har brug for et bredere dæk på stigningerne, type cykel. - Okay.

Lad os tale om de ting, som du ikke kunne lide lige nu, hvad komponenterne angår, hvad var det? - Du ved, at den har en blanding af SX og NX, der fungerer godt, men ikke så god som Deore 12-hastighed, og ergonomien for, hvordan skifteren fungerer, er ikke så ligetil, når den parres med disse Shimano-bremser. - Ja. Det er sagen her.

Dette, denne skifter, det er lige på Shimano-bremsen, og det er lidt svært at komme til, ikke? Ja. Og jeg husker det fra den sidste værdi-ekskursion, vi gjorde. Ergonomi, jeg mener, når du køber en startcykel, får du ikke en, så det er lidt svært at sammenligne BMC med de andre hardtails, fordi de ikke ligefrem er æbler til æbler, er de Sarah? BMC har meget forskellige intentioner end disse andre cykler.

Men det er stadig den næstdyreste hardtail i gruppen, og den kommer ikke med en dropper-post - ja, den kommer ikke med en drop-post. Så hvis du tilføjer en af ​​disse, der er mindst $ 200. Og den anden ved du, når vi sammenligner den med de andre sammenligningscykler, har den denne SX, NX drivlinje, der ikke har så god ergonomi og mindre god skiftende end nogle af de andre cykler, der leveres med 11- eller 12-Gear Deore-drev er udstyret - Ja.

Det virker bare. Det gør sit job, og det er ikke nødvendigt at ændre det, hvis det fungerer godt. Men jeg mener, der er ingen tvivl om, at disse ting ikke føles nogenlunde nær så smarte, især når du elektrificerer. hvad jeg mener, det er en langrendsløbecykel på niveau - så du skifter sandsynligvis under elektricitet - nøjagtigt.

Ja. (blød musik) - Jeg synes, dette er en fantastisk langrendscykel på niveau, for nogen, der bare kommer i racing. Det vil være et godt valg, ikke for dyrt, og du kan få god geometri uden at bryde banken. - Ja.

Og jeg tror, ​​det er den største fordel ved denne ting er, at den bruger temmelig progressiv, tværretningsorienteret geometri. Og jeg kender disse tal, de ser ikke så godt ud på papiret, men for en langrendscykel er det bestemt den mere progressive side. Så for prisen på cyklen får du bestemt en tendensindstillende geometri. - Og den anden fordel er, hvor fantastisk det føles at klatre op.

Det er super effektiv, aggressiv holdning, dæk ruller hurtigt. - Farvel Sarah, jeg vil se dig deroppe og vente på mig deroppe. (blød musik) - Men når vi kommer ind i ulemperne, mener jeg den følelse på nedstigningen.

Det vil ikke være sådan, ved du, du vil ikke gå så hurtigt på nedkørsler som med nogen anden trailcykel. - Men det siger sig selv. - Ja.

Jeg mener, det er stadig en ulempe - det er stadig en ulempe. Men jeg tror, ​​at meget af cykelens potentiale kunne låses op bare ved at sætte den forbandede sadelpind på cyklen - Alligevel, hvis du vil gå ned ad bakke, skal du opgradere til en dropper sadelpind. - Ja.

Den anden ting, vi sandsynligvis skal nævne Sarah, denne ramme har mange rigtig gode funktioner. Jeg synes, det er den bedste cykel her. Det giver ikke meget beskyttelse af rammen, så du bliver nødt til at tilføje nogle som du gjorde. (blød musik) Okay.

Det er tid til at afslutte det her med denne BMC. Sarah, hvad syntes du? Hvad er dine sidste tanker om denne ting? - Nå, BMC promoverer denne cykel som en cykel, du vil jage nogle op ad bakke op på, gå til dine lokale langrendsløb, og jeg vil sige, de er spot on. Dette er præcis, hvad jeg vil anbefale til en ven, hvis de ønsker at komme i langrendsløb uden at bryde cykelbanken.

Og det har gode geometrinumre, bare tilføj dette dropper-indlæg, og du kan også køre ethvert langrendsløb og komme virkelig hurtigt til toppen med denne bar mountain lockout, racercykel. Okay. Så det er det for BMC totakts AL One.

Hold øje med flere artikler og rundbordsdiskussioner. Vi vil tale om det, hvordan disse cykler fungerede, og sammenligne dem endnu mere, sørg for at du kan lide dem og abonner, og vi ses i den næste artikel. (blød musik)

Er BMC bedre end Trek?

BMCcykler er fantastiske og meget unikke. Du skiller dig ud i mængden, hvis det er vigtigt for dig. De er meget stive og har ret aggressiv geometri sammenlignet medTrekMadones dog. Test ride dem begge, da jeg vil vædde på, at de føler sig ret forskellige.12. 2011.

Er BMC Teammachine behageligt?

En ekstremt smidig tur, der klatrer godt med aero-legitimationsoplysninger tilføjet til 2021. Den øgede stivhed er velkommen til at hjælpe med kraftoverførsel og håndtering, og det erkomfortabelpå glatte veje.31. 2020.

Jeg var virkelig bekymret for dig, jeg vil ikke lade dig køre flere cykelløb .. Hej, tohjulskrydstogt her! I dag er racerdag i Japan Vi er i Nagoya på Morikoro Park cykelbane. Jeg har min BMC SLR01 landevejscykel her og min sikkerhedsvest, jeg kører ikke i dag virkelig løb.

Jeg arbejder som chauffør for sikkerhedsstøtte. Jeg gør det hvert år, jeg lavede en artikel sidste efterår, og jeg laver en ny artikel i dag. Jeg er lige færdig med mit første løb, denne gang er det tre løb. der var en times løb, så var der et tre timers løb, og så var der to timers løb. Det er lidt underligt, de blander begyndere og eksperter sammen..ikke for mange hurtige mennesker i det første løb, det hurtigste løb i dag vil sandsynligvis være det 2-timers løb, hvor mine knævarmer var på, det er mine skræddersyede Taiyaki knævarmer, men jeg tror jeg tager dem af snart. Jeg har også mine smukke WolverineSports Club armopvarmere. Jeg har også mine nye DKDanny Little sokker, der repræsenterer Danny Klein her i Japan-legenden fra Detroit Michigan cykelscene, så vi skal ride mange miles i dag til ære for min gode ven, min gamle holdkammerat Danny Klein, og mit mål i dag er at køre 200 km, jeg bruger, har lige fået min Garmin, men jeg har lige fået en ny wahoo-computer.

Jeg har ikke haft tid til at teste det endnu, og jeg vil forhåbentlig lave en artikel om det i morgen, så jeg kan filme udpakningen, og prøvekørslen på den første artikel skal være en dejlig solrig weekend, og så går vi perfekt perfekt vejr i dag dejligt solrigt vejr mig er faktisk temmelig sulten, så lad os få en hurtig snack, inden vi går videre til næste løb, så jeg skrev her i dag, jeg fik min nye håndværkskadence penduletaske, denne ting er enorm, det kan sætte en masse ting derinde og det er mine snacks i dag, så vi har noget daifuku somesame, og jeg elsker, at det for nylig er dette protein-kiks, jeg importerer gennem hubben, jeg efterlader et link nedenfor, så du kan få det rigtig billigt i Japan, hvis du køber det i løs vægt og selvfølgelig min -kraft og yderligere vandreserver, så lad os hurtigt sætte noget op, inden vi går til næste løb. GoPro klar. Cykler klar. Mot oren klar. Vi er ved at starte tre timers løb, men vi har et par minutter før de starter, lad os gå rundt lidt, og min kone stopper faktisk lidt sent r så du kan se hende senere i artiklen død stille, som jeg tidligere havde haft, men nu kan jeg godt lide lyden, så her er vores hovedområde, vi har noget varmt vand her, du kan få lidt kaffe te, dette er nummervalget op område har vi også oliesponsoren her podiet derovre og vi har mange mennesker her i dag nyder det dejlige vejr der er nogle dejlige dybe skålcykler der og mange mennesker i en dejlig facilitet her er en stor park i baggrunden der, vi har fodbold, vi har tennis, der er faktisk en mag-jernbane her, der forbinder, så du kan komme her fra byen, og selvfølgelig har vi hovedbygningen her, så dejlige badeværelser og alle gode steder at køre, vi har også folk, der sætter deres udstyr op her i skyggen, det bliver ikke varmt i dag, det bliver ret varmt, det er nu omkring 15 grader Celsius, i dag bliver det over 22, dejlig varm dag, så snart vi er nede ad disse trapper, da vi ankom til Psycho-Tingu station, du kan normalt leje et par af cykler her nogle mor velgørenhedsorganisationer 1 00 yen pr. omgang, og vi har også et par automater, mange mennesker kommer her til datoer, mange familier kommer her med deres børn, men i dag er en løbsdag, hvilket betyder, at vi kan køre sporet hurtigt de tre timers løb her Vi har to andre kursus frivillige som mig her vi har Tim lige foran mig med vores smukke sikkerhedsvest Vi har handlingen musik pumpetid til forfattermødet har en besked Tim en Besked til globalt publikum det er varmt ja der er støv der passer til din motorcykel inden løbet starter det er mit job, omkring en ha At køre en kilometer ind i ruten for at finde et godt sted for dig at starte løbet starter faktisk som en neutral start, så løbet officielt begynder kun, når jeg vinker med dette flag, så jeg lader et dejligt sted kigge et par minutter før starten og står der og vinker med flag og skriger start, så lad os se efter et godt sted at oprette, og det er starten, lad os gå ud på sporet desværre en lidt uheldig havde et stort nedbrud, frontgruppen kom med en anden stor gruppe og gør niveauet til nogle langsomme mennesker, nogle hurtige mennesker og bare for overfyldte og gik ned disse er mine smukke sår her biler henter os og mine cykler fladtrykt tre mennesker her , men flere mennesker kom i strømpebukserne og så ok ud, det er gode sår her, og cyklen er for det meste fin. Jeg tror, ​​de kørte os tilbage her for at få førstehjælp, så vi foretager en lille kontrol på cyklen, men forhjulet er sikkert, dækkene er fladt ud, og der er et par små ridser, jeg bemærkede, men forhåbentlig ingen stor skade på ramme lad os behandle såret og får desværre ikke de 200k, som jeg ønskede i dag, fik en 80 sag i dag i dag, lad os se, om vi kan finde en løsning til mig til at køre resten af ​​dagen, de er stille, og nu er vi lige kommet til dette løb og 2 timers løb bagefter og aftalt god timing der er en ny Daniel og Kido nøgle her han vil bestride 2 timers løb næste tak skal du ikke trykke på ja og sangen får en masse billeder af mine ruiner alligevel køling kom bare at sige hej, tag med mad så hun forlader Johnnay og efter hendes mening har jeg ikke lov til at deltage i andre løb, jeg tager, men dagens løb er lidt ️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️ ,, især fordi de blander begyndere og avancerede kategorier sammen. Den eneste grund til dette nedbrud var, at begyndere og hurtige fyre var lidt for tæt på hinanden, og personen foran mig desværre gik under, der var ikke noget sted for mig og for nogen, der kunne gå mindst som om ti mennesker havde gået under og tre mennesker kunne ikke fortsætte alligevel vi kører ikke længere i den hurtige gruppe, lad os komme tilbage på vejen tre af vores drenge er lige færdige og de to af vores drenge får deres cykler sat op, vi har nogle seje cykler her, så lad os først kigge hurtigt, vi har glitrende specielle kurver her, det er et ret intens lak ja virkelig skinnende håber han ikke kører på det og let behøver vi dem ikke i et løb vi har en sort og lyserød kæmpe canyon følte, at hver cykel er forskellige tricks åh, og jeg genkender denne cykel, det er Dokis Show DeRosa, i dag er alle på noget andet Ascot og et par andre mennesker, der forbereder sig på de 2 timer, så her er min BMC, du kan se, vi har en lille rid her og en lille ridse her jeg håber det er bare en ridse, og her er der en anden lille ridse, dette er den største skade på hoveddelen. her er der et par ridser på gearskiftehåndtaget på den ene side, men det er stort set selve hjulet, du kan se det er lige blevet ødelagt, og dækket er temmelig grimt, selve hjulet er stadig rigtigt, dækket er ret ødelagt, og her er fælgen lidt beskadiget, men skal stadig kunne bruges, desværre har jeg ikke et reservehjul i øjeblikket, så heldigvis låner vi disse carboncykler her, men der låner du og jeg dine kulhjul fra nogen, jeg lige har lært at kende.

I dag er det dejligt at få nye venner, nye cykelbekendte og nye træningsvenner. Det er virkelig sjovt med den ene fyr, der sagde, at han målrettede mod nogle af mine Strava Kids-segmenter, og han tog faktisk et af mine segmenter før, og jeg var sur, at jeg fik posten, og jeg gik ud og tog den næste tilbage dagen, så vi havde sådan en lille rivalisering på Strava, det har altid været sjovt at skubbe hinanden, det er det, jeg elsker ved denne sport, og det er mere, lad os afslutte dagens vlog her tak for at se som mig, jeg har allerede nævnt artiklen, jeg skal teste min nye Wahoo-cykel computer i morgen, så tjek denne artikel, og som altid tak for at se, vi ses næste gang her hos værktøjshold, der skulle have abonneret, hvis du har flere artikler om emnet Cykling skal se livet i Japan, og vi ses senere i den næste artikel, så du ved, at du holder op

Hvem laver BMC-rammer?

Indviklet schweizisk teknik er en given, når du taler omBMCSchweiz. Denne premium tilgang tilcyklergår tilbage til 1994, da vi startede i Grenchen, Schweiz, hvor vi stadig er til huse i dag. Med kun 120 ansatte og tre globale kontorer kan du blive overrasket over omfanget af vores innovation.

Dette er BMC Trackmachine TR01. Den valgte cykel til denne mand, James MacDonald. Han vil prøve at slå verdensrekorden for 24-timers cykling, det lyder skør.

Men lad os se nærmere på det. (intens musik) (logoet popper) Som du vil bemærke, er dette en sporramme. James behøver ikke at bruge en sporramme for at bryde verdensrekorden, han kunne bruge en vejramme, men holdet har testet meget på begge cykler og har fundet denne cykel at være meget mere aerodynamisk, hvilket sparer mere watt.

Dette skyldes kabler og kaliber og endda håndtag, der forstyrrer luftstrømmen på landevejscyklen. Så det er en valgfri trackcykel. Det er en mat sort BMC-ramme med de aerodynamisk optimerede flatback-rør og også bladrør, som du kan se på kædestængerne og endda toprørene.

Limet til denne smukke ramme tilpassede han den med et par klistermærker, så lad os starte med denne, Race Across America-klistermærket. Han gjorde det i 2016, og det antager jeg, at verdensrekordforsøgene startede. Vi går derefter videre til hans navnemærkat der, James MacDonald, britisk selvfølgelig.

Herover har vi Ceramic Speed-sponsorer og lignende. Men hvis vi ser nøje her nede, kommer vi til kædebåndet. Det er helt massivt.

Ja, det er en 62-tand kædehjul, det er som en plade. Og på bagsiden er han gået til en 17, stor og stor, så vinklerne i kæden, mens den ikke er for stram, er den stor, super effektiv og i sidste ende wattbesparende. Krankene er fra Rotor Aldhu og er 165 lange.

Og på krumtapene har du Look Exakt SRM-pedaler, hvor den får sin kraft fra, hvilket i sidste ende vil være afgørende, da den fyrer i 24 timer på dette spor. Kæden var en guldkæde, superbling, men den blev udskiftet med en Ceramic Speedfully vokset kæde for at optimere effektiviteten. Ud over hjulene er der Mavic Comet kulhjul, helt aerodynamisk optimeret.

Og de er sandsynligvis også de valgfri hjul i track racing, ved OL og rundt om i verden. De 23 millimeter dæk i specialklassen Continental er monteret på disse smukke kulhjul. hvilket vil være utroligt svært.

For at komme til sadlerne valgte han en Fizik Arione. Dette er faktisk den sadel, jeg bruger. Det har carbon tyrhorn indpakket i denne bomulds ærme for sit greb.

De er også 32 millimeter brede, i sidste ende er de virkelig meget smalle, men det øger maskinens aerodynamik, som i sidste ende er hurtigere. Vi har to tårne ​​her, de er cirka fem centimeter høje, og ski her er helt uden kulstof med bomuldsovertræk. 3T kulstofskaller med 3T polstring på toppen.

En Garmin er monteret mellem ski. Så hvis vi ser på dimensionerne, er 79 centimeter fra toppen af ​​sadlen til midten af ​​BB. Og så er afstanden fra spidsen af ​​sadlen til slutningen af ​​ski 81 centimeter.

Endelig har han stadig keramiske hastighedslejer i bundbeslaget. Men det, der virkelig fangede mit øje, var klistermærket øverst, der siger 'Tag risikoen, eller miste chancen', og jeg tror, ​​det siger meget om James MacDonaldas, en verdensrekordjæger. Håber du nød at se rigtig godt ud på denne smukke 24-timers verdensrekordcykel.

Hvis det er tilfældet, skal du give det store tommelfingre, og hvis du har lyst til noget mere track-action, så klik her for HUUB Wattbike-holdet.

Er BMC-cykler for dyre?

En anden 'set på tv'-cykel erBMCTeammachine og som den anden strømcyklerpå listen, har den en palmar så længe din arm. Dette sammen med masser af komponenter i topklasse og mange timers test er grunden til dissecyklerer nogle af de mestdyrtdu kan finde.

Hvad står BMC-cykler for?

BMC STÅR FORBIKE FREMSTILLINGSSELSKAB OG DET ER HVAD VIGørBEDST. Uanset om det er på vej, bane eller sti, professionel atlet eller weekend kriger, er det vores mission at producere den bedste cykel i hver klasse.

Kører BMC-cykler store?

BMC'er har efter min erfaring en tendens tilløben lillestorfor deres markerede størrelse. Jeg kørte 53 i dag, og det virkede lidt lille, men du bekræftede bare, hvad jeg mistænkte; atBMC køreren lillestor. Jeg fik dem til at sætte fat på 55 og bringe den til butikken i nærheden af ​​mig.

Er BMC-cykler fremstillet i Kina?

G&M Carbon Components gørBMC. Pinarello rammer erlavetaf Carbotec Industrial fra Taiwan ogKina, inden for kulstofindustrien siden 2004.20.02.2017

kerne smerte

Er Cervelo-cykler fremstillet i Kina?

Ramme/CykelUdgangspunkt:Cervelo cyklerer konstrueret og designet i Canada ogfremstilleti Asien.

Er Bianchi-cykler for dyre?

Med enBianchipengene har tendens til at gå på rammen på bekostning af lavere spec-komponenter sammenlignet med sammenligneligecykler, så de kan ses somdyrt. Deres garanti IME er meget god, og de erstattede min ramme uden nogen som helst problemer.11.05.2016

Hvilken slags cykel har jeg brug for til BMC?

BackRoad Teammachine SLR Teammachine ALR DISC Teammachine ALR Roadmachine Roadmachine X Timemachine Road Timemachine Trackmachine Hvilken størrelse er jeg? Test en cykel Find en forhandler BMC er for alle Tilmeld din BMC cykel Grus BackGravel URS Hvilken størrelse er jeg? Test en cykel Find en forhandler BMC er for alle Registrer din BMC cykel Mountain BackMountain

Hvornår blev den første BMC mountainbike lavet?

BikeRadars BMC-side har alle de seneste nyheder, anmeldelser og funktioner på det schweiziske mærkes vej-, bjerg- og tidsforsøgscykler. BMC blev dannet i 1994 i Grenchen, Canton Solothurn.

Hvad gør en BMC-cykel til en god tidsprøvecykel?

Resultatet er en cykel, der har maksimerede aerodynamiske egenskaber kombineret med en bred vifte af justeringer, hvilket gør den til en ideel cykel også til tidsforsøg. BMC har brugt det, det kalder 'P2P x SubA', for at nå sit VMAX-mål (Maximum Velocity) for at skabe en cykel, der er så hurtig som muligt.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kædefri cykel - holdbare løsninger

Er der cykler uden kæder? Det danske firma CeramicSpeed ​​har udviklet, hvad der kunne være verdens mest effektive cykeldrev, og har bygget en prototype for at bevise det. Den drevne drivlinje har ingen kæde eller bagskiftere, hvilket gør den mere end 99 procent effektiv. Dette betyder, at næsten ingen af ​​den strøm, der genereres af en rytteres ben, går tabt. 2018.

Bedste banekæde - almindelige spørgsmål

Hvem fremstiller den bedste cykelkæde? Bedste cykelkæderKMC X8. 99 Cykelkæde. KMC X8.99 Cykelkæde. KMC Z50 Cykelkæde. Ingen produkter fundet. SHIMANO ULTEGRA CN-6701 KÆDE. SHIMANO ULTEGRA CN-6701 KÆDE. Shimano XT 10-speed kæde CN-HG95. Salg. Zonkie 6/7/8 Speed ​​Bike Chain. Denne cykelkæde er meget let at installere. 16.03.2018

Hvor tæt skal en cykelkæde være - hvordan man løser det

Hvor meget spænding skal en cykelkæde have? Kædespænding Der skal være cirka en halv tomme bevægelse i kæden op og ned et punkt halvvejs mellem de forreste og bageste kædehjul. For at ændre spændingen løsner du en af ​​akselmøtrikkerne og bevæger hjulet let fremad eller bagud og sætter det op igen.

Kædesmøremiddel - holdbare løsninger

Hvad er det bedste smøremiddel til cykelkæder? Bedste cykelkæde smøremidler - vores valgRock N Roll Gold. Silca Super Secret Chain Lube. Grøn olie våd smøremiddel. Slutlinie våd. CeramicSpeed ​​UFO Keramisk glidecreme. Tru Tension All Weather. Smeltet Speedwax. Vokæder tager lidt ekstra arbejde, men det er værd at gøre det. Sprøjt kædesmør. Højtydende voksbaseret smøremiddel.

Kæden gnides på bagskifteren - hvordan man løser det

Hvorfor gnider min kæde frontskifter? Hvis skifteren gnider ind i den største forreste kædehjul, skal du kontrollere H-grænseskruen og den indre trådspænding, som kan være for løs. Hvis kæden er langsom til at skifte til den mindste kædehjul, skal du kontrollere L-limit skruen og den indre trådspænding, som kan være for tæt.

Dyreste kæde - besvare spørgsmålene

Hvem har den dyreste kæde? Rick Ross's Rick Ross-kæde, der kører i alt over en og en halv million dollars, er Ross 'kæde ikke kun den dyreste på denne liste, men det er også den mest latterlige.6 2019.