Vigtigste > Anmeldelser > Breezer mountainbikes gennemgang - finde løsninger

Breezer mountainbikes gennemgang - finde løsninger

Hvor fremstilles Breezer-cykler?

St. Cloud, Minnesota



(Statisk tv) (Elektronisk musik) (Statisk tv) (Rockmusik) (Flybrøl) (Luftvask) - Så vi er her i Marin County, nord for San Francisco, vi møder nogle virkelig interessante mennesker og lær meget om mountainbikingens historie. - Ja, hvilket naturligvis begyndte med mountainbiking på Marin Countyway på det tidspunkt. Og vi skal snakke med tre af disse grundlæggere. (Popmusik) - Så vi er i Fairfax nu, hvor museet for cykling er hjemsted, men det er også et rigtig berømt sted for mig.

Det er til Repack, det originale downhill spor. - Ja, men det er lidt sjovt at tænke på mountainbikes, den originale del? det var downhill løb. - Ja. - Teknisk set skubber disse fyre de gamle modificerede paperboy-cykler op til toppen af ​​bjerget derovre. - Så det er her, det blev opfundet, men der er noget argument om, hvor folk først kommer dertil, har kørt off-road. - Jo da. - (Neil) Men der er ingen argumenter, der er mennesker som Charlie Kelly, Joe Breeze, Gary Fisher.

Det er her, de første cykler blev lavet - ja, og forhåbentlig bringer vi den allerførste cykel på markedet og iteration af det - så vi kørte rundt i Marin, jeg kalder det Marin, der voksede op i Storbritannien og ses i i 90'erne motorcyklerne, men det hedder faktisk Marin, er det ikke? Naturligt. - Marin County, ja. - Der er mange berømte navne fra cykelfirmaet som Palisades Trail. - Bear Valley. - Muir Woods. - Ja, de er alle her - Vi kender gamle navne, - Ja, det er virkelig sejt at se.



Det er næsten mekka af mountainbiking. Jeg tjekker det om et øjeblik. - Vi er 30 minutter nord for San Francisco, så det virker skørt at komme lige ud af byen.

Kan du lide denne fantastiske ting? Landskab. Det ligner også nogle gode stier i skoven. - Ja, du kan se, hvorfor det er så perfekt til mountainbiking. - Det er lidt af en hippie.

Det er ret velhavende her, men - Meget ja. - Masser af seje gamle autocampere og ting at køre rundt på, det er et køligt sted - Masser af de tidlige historier, jeg har hørt, hvor det altid har været et velhavende sted - Ja - Og det var det næsten rynket på, at disse Repack-chauffører plejede at gøre noget mod samfundets strøm - der var en masse cool gadekunst.



Jeg var i Fairfax, da jeg så disse ting - Ja, det var virkelig sejt. Masser af ting, der beskriver GPS-koordinaterne til originalen, ikke? Jeg håber, vi kan se dette --- jeg vil virkelig gå. Jeg plejede at gå ned ad bakke som professionel. Det var her det hele startede, jeg skal se det.

Jeg vil gerne lave en flatdown. (blød musik) - Nå, det er tid til en historieundervisning. Vi har nogle meget vigtige mennesker, der fortæller os alt om mountainbiking - Et eller andet sted har vi altid ønsket at gå.

Lad os se og prøve det - Da vi gik ind, blev vi mødt af Charlie Kelly og guidet gennem den fascinerende cykelhistorie på museet. Charlie Kelly er en ægte karakter. Han var opvokset i Marin County og var en ivrig cyklist, der hjalp med at organisere Velo Club Tamalpais; en roadie for det psykedeliske rockband The Grateful Dead, arrangør af Repack-løb og medstifter af mountainbikefirmaet sammen med Gary Fisher. - Jeg hang ud med denne Grateful Dead-pige, der sagde: 'Mand, jeg ved, denne fyr er bare ligesom dig han er den hippie. ' Cykelfanatikeren, du kender dig og hænger sammen med Grateful Dead.



Du er roadie af Sons of Chaplain. Du vil bare være venner med det samme. Og den dag jeg så ham, var han kun den anden fyr, jeg nogensinde har set bløde dækcykler, vi introducerede os selv og, du ved, historie og lignende.

Men sådan mødte jeg Gary - Gary Fisher, en hurtig ung streetracer, der midlertidigt blev forbudt for at have for langt hår. Han mødte Charlie gennem sin fælles kærlighed til Grateful Dead. Han var der lige fra starten af ​​mountainbiking.

Sammen med Charlie og Joe blev han faktisk anset for at være en af ​​opfinderne af den moderne mountainbike - Vi går ned ad vejen, og her er denne blaffende dreng, der havde skæg hidtil, havde hår så langt

Vi henter ham, du ved, Glid ind. Og fra det øjeblik blev vi venner, du ved, og selvfølgelig, som du tydeligt kan se, har vi været kære venner i 45 år - Ja, Joe Breeze, en cykelrammer der vendte sit liv rundt og designede de allerførste helt nye mountainbikes og byggede og var blandt de hurtigste racere på Repack - Gary og Joe er de to fyre, jeg har delt de mest eventyr i mit liv med, ved du? Da der er en forbindelse, som du bare ikke kan duplikere - Re-Pack er navnet på løbet, der fandt sted på skråningerne af Mount Tamalpais over byen Fairfax. Turen ned ad bakke over 300 meter med en gennemsnitlig stigning på 14 grader.

Vinderne blev legender over tid. - Kurset blev valgt ud fra en række faktorer. Først og fremmest han er her ikke? For det andet er det virkelig stejlt.

Det er en stor udfordring. Og for det tredje, når du er færdig, vil du være hjemme, ved du det? Løbet varede virkelig omkring tre og et halvt år, dette løbs sande storhedstid. Og i slutningen af ​​den æra var det kendt at være det bedste gratis show i Fairfax - men det var en big deal, ville jeg? gik rundt i byen, og folk snublede ud af barerne og sagde: 'Du skal vinde Gary Gary i næste uge.

Mine penge er på dig. 'Du ved, og alt det der, og det var som

Folk gik ud i skoven for at se det, og da jeg gik rundt, gik de rundt og søgte priser. Intet problem. - Alle vidste, hvornår løbet var og undtagen alle deltagere, veninder og koner og venner; vi vandrede i bunden, for det var her de fleste af de virkelig hårde sving var nær bunden alligevel.

Alle billeder blev taget der. Joe var den øjeblikkelige udløser, men hvis han ikke var det, ville det være en anden, fordi cyklen ville udvikle sig for at komme sammen med miljøet, og når miljøet går rigtig hurtigt ned ad bakke på noget ujævn, vil du komme med store dæk. Du vil udvikle en anden geometri, og Joe var den fyr, der gjorde det - Charlie Kelly, der kom op til mig en dag og sagde: 'Hej, bygg mig en ny ramme.

Jeg er træt af at bryde de gamle rammer. 'Og jeg ser på ham som, ”Nå, har vi ikke bare det sjovt herude? Vil du have mig til at være seriøs om dette nu? 'Også..

Han siger ”Ja. ”Og han vinker fortsat omkring $ 300 eller deromkring foran mig. Og så tror jeg, at jeg sandsynligvis kunne få 10 rammer med rør til det, og det gjorde jeg.

Og jeg tegnede dem meget omhyggeligt med sidebillede og ovenfra for at sikre, at alt er ok at træne, dette er prototypen, denne Breezer det er første gang, at en ramme er blevet bygget specielt til det, hvad vi gør udstyret med alle helt nye dele.

cykelhjelme

I det væsentlige den første skinnende nye mountainbike. - De første par ture ned ad det kørte vi alle på dalbremser. Men al varmen fra den friktion, som du har brug for at bremse, går ind i noget på størrelse med din knytnæve, og sagen er næsten glødende, fordi røg kommer lige ud af disse nav, fedtet løber ned gennem egerne, og når du ser ved sagen Lad det køle af, det ville bare hyl, du var nødt til at gå hjem og pakke det med fedt igen.

Ellers hylede og hylede det. - Legenden siger, at denne lille gruppe ryttere faktisk opfandt mountainbike, intet af hvad en cykel er. Jeg mener, helt at ændre deres opfattelse af, hvad en cykel er, og hvad den kan og alt.

Når du har prøvet det, er der ingen vej tilbage. - Vi opfandt ikke mountainbiken. Cyklen er

Nogen opfandt cyklen for længe siden. Det vi opfandt var en ny måde, hvis nogen, at bruge en cykel, der kører ned ad bakke på dårlige veje. Men jeg tror hvis en anden var kommet op med den samme idé om at gå ned ad bakke, ville det sandsynligvis have vist sig på samme måde, og vi er bare de fyre, der bor på Waimea Bay mountainbike - Jada - du ved hvor drenge sidder på stranden og ser bølgerne hver dag, hele dagen hver dag, og jeg siger, at de drenge, der opfandt surfing, ikke gik til stranden, de boede der.

Du ved? Vi bor på mountainbike-stranden. - Gary Fisher har stadig rekordtiden for Repack. Fire minutter, 22 '.

De lokale myndigheder gjorde det vanskeligt at køre på stien. De sidste to Repack-løb, 1983 og 84, var noget for efter 1984-løbet, Marin County's land- og vandledere gjorde det klart, at Repack, løbet, ikke længere kunne være. Der var lidt modstand.

Løbets tid var kommet og gået. Men kunne tiden teoretisk blive slået? - Det er en god

Jeg mener, jeg havde det godt, men det kan gå i stykker. Der er ingen tvivl, og nogen er en hurtigere pedalist end mig. Og cyklerne er bestemt bedre, ved du, hvad vi kører igen. - Nå, det er fascinerende, åh mand. - Gå efter nogle gode skryterettigheder, åh.

Jeg fortæller dig hvad

Jeg kan ikke tro, at jeg kørte de ting før på disse cykler, det er latterligt. - Det er lige derovre, Doddy. - Jeg ved, jeg ikke har en cykel, så. ..- Jeg har en god idé.

muskler brugt i enkeltben balance

Vær ikke urolig. Jeg ordnede et par cykler, trak tilfældigt stråsand Fik os en. - Okay, jeg ser, hvor det går hen. - Denne er ikke engang den korteste. - Okay, ret god stand.

Dejlig sadel, dejlig sprød orange kæde, smarte styr, stænger som en styrestang på en kanalbåd. Meget godt. - Det er (Autohaus nks) (Doddy ler) den allerbedste strandcruiser. - Sagen har ingen bremser. - Kystbremse. - Ah. - Det var det, gutterne gjorde dengang, så hvis det er godt nok for dem, godt nok for os. - Jeg tror, ​​at de fleste også er bøjede. - Ha! Jeg er heldig. (Ler) - Nå, det er i det mindste mine bremser, ikke den forkerte vej rundt. (tung vejrtrækning) - Hvorfor skubber du din cykel, Doddy? - Det er ikke den optimale klatreposition for en cykel.

Jeg tror, ​​du vil finde ud af, at fyrene på Repack plejede at skubbe deres cykler helt op til toppen, indtil nogen besluttede at sætte to kæderinge på dem. Dette har et gear, så tror du finder ud af, at jeg er fri for klatring.

Men nu er det fladt. Så jeg skulle nok gå. - Det er det, vi er på Repack hjem for mountainbike-racerløb for mig.

Jeg er så begejstret. - Lidt nervøs. - Jeg er spændt. (Griner) - Okay.

Griner af cykler, men deres cykler vejede sandsynligvis lige så meget som disse to. - Nå (mumler) - Nå, originalen var over 15 tror. Breezer et nummer over en, godt for hende.

Det fungerer ikke som vi troede det ville. Det fungerer ikke som han troede alligevel. Det kan være nok for ham, men jeg håber, at han på alle måder glemmer sine pauser, for det er den, jeg kun har en chance. - Jeg tror, ​​han ændrede dem på den rigtige måde. - Gjorde han? Åh pokkers.

Jeg er alvorligt bekymret nu. Hvad du ikke kan se er, at der faktisk er nok hældning her, når du først har bremset, er du i problemer, og der er ingen bremser undtagen den, der ikke gør noget. (griner nervøst) Sejt, i det mindste ser jeg rigtig godt ud ved at gøre det. (TV-bip) (rockmusik)) (bizar fløjte-musik) (griner) - Jeg kan ikke engang få mine fødder i den rigtige position.

Det er virkelig skræmmende. Det ser måske ikke ud som det ved disse utrolige hastigheder, men

Men dette er virkelig (rockmusik) - Hvad synes du om det, Doddy? - Det er okay - det gør jeg.

Undskyld, du mistede. Og disse hjørner var meget sjove, men jeg har lyst til, at jeg er nødt til at gå ovenpå - nogen skal - Kan aldrig ac. Jeg vil tage dette helt op til toppen og lave en hel flok ompakning. (mumler) - Hav det sjovt. (Rockmusik) - Så mens du var på toppen af ​​dette bjerg, gik jeg her på Gestalt House, et lokalt biker-hangout og havde noget øl.

Jeg må fortælle dig, at jeg fik lidt halm der - du fik det - det var ikke engang behageligt, jeg må sige, at jeg bliver nødt til at komme tilbage en anden gang ærligt, det var hårdt arbejde på den cykel, jeg havde, for ikke at nævne din. - Hvor lang tid tog det dig at komme derhen? - Det tog mig cirka 40 minutter at komme til toppen. Men det var det værd.

Udsigten er fantastisk. Det er bare rigtig dejligt at være deroppe. Omvendt kom jeg døende tilbage. Jeg må sige, det er temmelig tæmmet af stien, du ved, og en ildvej, men når du kommer ned ad bakke hurtigt.

Det er blinde gader, og det er som en rutsjebanehal; blinde kurver, hurtig, kørsel. Jeg elskede det, det var fantastisk. De gjorde alt på disse cykler.

Det var utroligt fuldt --- Så de blev fuldt ud tappet dengang - jeg er imponeret. - Wow, lad os gå. Det er ret sejt.

Skål.

Hvilken cykel er bedst til bjerge?

Joe introducerer sin første aluminiumBreezerbjergcykel,laveti USA af amerikanskCykelproduktioni St. Cloud, Minnesota.

Ret, jeg tror, ​​at langrendscykler kan være de ultimative off-road-cykler. De kommer op med noget, de er super lette, og du kan stort set tage alt ned. - Okay, det vil jeg ikke være uenig i, Neil, men hvis du spørger en roadie, hvad den ultimative gør det-alt-cykel er, vil de sandsynligvis sige en gruscykel.

Ja, det er virkelig en ting. Roadies har brug for specialiserede cykler for at køre grus, hvilket gør stort set hvad en racercykel kan, men de kan derefter begynde at komme ind på mountainbike-område. Træd på tæerne, Donny. - Nå, jeg synes, at langrendscykler er sjovere, de er alsidige, de vil utvivlsomt vinde. - Okay, så står jeg op til den ydmyge gruscykel.

Jeg tror, ​​vi sandsynligvis burde sætte det på prøve. Hvilket sted at gøre det også i Dolomitterne i Sydtyrol i Norditalien. Jeg tror, ​​vi kan finde ud af, hvilken der vil være den bedste - det er gruscykel versus langrendscykel. (Rockgitarmusik) - Hvad inden vi begynder? er en gruscykel? Lad os få det lige, ikke? Ved første øjekast ligner det bestemt en vejcykel, og det har bestemt meget af det samme DNA i sig.

Drop bars er et must have på en gruscykel, mig 'Jeg vil sige, fordi ellers har du en XC mountainbike. Dog er dækkene normalt meget tyndere, typisk mellem 35 og 40 mil brede, hvilket er omkring 1,5 tommer.

Størrelsen på hjulene er faktisk den samme som en 29er, så den samme som en racercykel, men der er gruscykler med 27,5-tommer hjul og ægte mountainbike-dæk. Så det slører linjerne og lidt mere i retning af XC.

Derefter er positionen her, faktisk cyklen selv, det øverste rør meget kortere end på en XC-cykel, så det er fordi når du kører med drop bars, bruger du det meste af tiden på at holde fast i beslagene her meget længere. Den position, du ender i, er sandsynligvis temmelig ens, din ting er, at gruscykler har tendens til at være helt stive. Ikke altid, men generelt.

Og faktisk, når du kører en, føles det forfærdeligt som mountainbike i 1991. (hjul hvirrer) Højre, Neil, udfordring nummer et, fem kilometer grus-tidsforsøg - hvad skal det bevise? - overlegenheden af ​​gruscyklen - og hvad er en tidsprøve? - Det er ligesom ned ad bakke, men fladt på grus Flaton Gravel er måske ikke sjovt, men hurtigere og lettere at køre, hvad du kan gøre på en gruscykel versus en XC-cykel betyder, at du også kan komme fremad lettere Det gode ved gruskørsel er, at du kan udforske det, du kan komme til nye og forskellige steder, og du kan gøre alt uden at stresse dig selv for meget på travle veje eller tekniske stier. (optimistisk instrumental musik) - Det er ikke sjovt. og noget vrøvl, for Si slog mig her. (optimistisk instrumental musik) 'Kay, Si, du slog jeg mig selv i 5K flad tidsforsøg.

Lige nu handler denne test om alsidighed, så vi er på det enkelte spor, det er stenet, det er rodfæstet, det er det, en mountainbike blev designet til) Vent et øjeblik, Neil. Vent, hold, Neil, hold! (fræk elektronisk musik) - Hej, så det var et dejligt stykke enkelt spor, lidt stenet, lidt rodfæstet. Naturligvis vil jeg have en langrendscykel, men jeg har stadig ret brede dæk, affjedringsgaffel, masser af trækkraft, masser af komfort.

Jeg har også 720 mil brede styr, så en masse kontrol. Jeg vil ikke køre på en vej, undskyld, gruscykel. Hvordan var det? - Nå, det var sjovt.

Men jeg vil ikke lyve, jeg ville elske at køre på mountainbike dernede. Det er helt sikkert, men du har helt sikkert bevist, at cross country mountainbikes er mere teknisk dygtige, jeg tror, ​​at gruscykler bare er lidt anderledes. Du kan bare gøre lidt mere eventyr på dem, Neil Gruscyklen over XC-cyklen, jeg udfordrer dig til en 10 kilometer grusbestigning. (Hjulbrummen) (blød elektronisk musik) - Si, er du sikker på, at det hele vil bevise? - Ikke helt sikker, men det bliver en sjov kammerat.

Alle elsker en 10K grusbestigning. Kom så, lad os gå. Av, crikey, whoa, let, kompis, whoa whoa whoa! hurtige lette langrendshardtails kan faktisk klatre.

Den eneste forskel mellem disse to cykler er placeringen. Er du mere komfortabel med brede styr, er de lidt mere lodrette, eller kan du lide det lidt smallere og lidt dybere? - Nå, i dag følte min cykel godt, super let, naturlig, dæk føltes meget hurtigt, så ja, langrendscykel klatrer rigtig godt. Jeg tror, ​​den næste udfordring kunne komme også, dæk kunne komme til at spille lidt mere, det er den tekniske udvikling. (Mild elektronisk musik) Nå, lad os gå, jeg har bi g-dæk, 30 psi.

Jeg har suspension, jeg har virkelig lavt gear, hvis jeg har brug for det, mens jeg prøver at komme op ad den bakke. - Okay så jeg har lidt tyndere dæk med en del tryk i, så jeg klemmer ikke fladt. Men jeg har aerodynamiske hjul på det, så jeg ser sejt ud - Okay, den person, der går længst, er vinderen - Du vil sandsynligvis gå lidt hurtigere! - Nej.

Hare og skildpadden - jeg kunne nok løbe hurtigere! - Slibning af gearene. (Mælk elektronisk musik) Det er det, du kalder Jeg er konge af bjergene - Går han stadig? - Åh, ikke dårligt. (Mælk elektronisk musik) - (griner) Nå helvede. (griner) Okay, retfærdigt, Neil.

Okay, Neil, jeg vil ikke argumentere. Du har med succes bevist, at langrendscykler er mere teknisk dygtige, men jeg vil bare sige periode, jeg ser, at en del af gruscyklernes skønhed er, at de ikke gør tingene så lette, så du ikke har brug for vanskelige stier. De gør endda de lettere stier interessante dårlige undskyldninger for mig - det er det bedste, jeg har Neil, det er det bedste, jeg har.

Hvor mange gear har din cykel? - Jeg har 11, men jeg kunne have 22, hvis jeg ville - Nå, jeg har 22. Hvor bred er dine søjler? - 440 millimeter - 720. - Okay, hvor mange håndpositioner har du på dine 720 millimeter? - Den ene, jeg har et par hænder - Jeg har fem, og den ene er den indbyggede stangende, det er bedre - (griner) Hvor tung er din ramme? - Den vejer cirka 1200 gram, men er relativt billig aluminium. - Min har 870 gram - Okay, men hvor tung er din forgaffel? - Nå, det er 1800 gram - Mine har 440 gram - Hvor meget rejser din forgaffel? Kære. - Vi går rundt i cirkler nu.

Ved du hvad vi har brug for? Vi har brug for en beslutningstager som en ultimativ udfordring. Noget som 113 kilometer grus, off-road, som en mountainbike-maraton eller noget. - Hvad mener du i Dolomitterne? - I Dolo - ved du hvad? Jeg sad på dette hele frokosttid.

Hvad med det, Neil, Dolomiti Superbike113 kilometer mountainbike-maratonløb? - Du er med. - Lad os få det rigtigt, hvis du vil se artiklen, så tjek den ud. Du kan bare klikke dernede, så bliver du taget direkte til den.

Tommelfinger op, jeg har denne cykel. - Ja, held og lykke, Neil, du får brug for det.

Hvad er det bedste mountainbike-mærke i Filippinerne?

10Bedste mountainbikesaf 2021
  • BedstSamlet stiCykel. Ibis Ripmo V2 XT. $ 5.899 liste. Hjulstørrelse: 29 tommer | Bageste rejse: 147mm.
  • BedstMid-Travel TrailCykel. Yeti SB130 TURQ X01. $ 7,299 Liste.
  • Bedst27,5-tommer stiCykel. Santa Cruz 5010 CC XO1 RSV. $ 8,099 Liste.
  • BedstBudgetMountainbike. Kæmpeholdning 29 2. $ 1.550 liste.
16.12.2020

Nogen råber mod katten dernede. (ler) - Marbles kommer hjem - Marbles er et rigtig godt navn, jeg ved, jeg tænkte bare på det. (glad musik) - Hej alle sammen, vi er her i Sedona, Arizona for Pinkbike Field Trip 2020.

afslappet cykelsko

Jeg er James Huang, Global Tech Editor for søsterpublikation CyclingTips. Vi er her med Mike Kazimer, Mike Levy, og vi taler om cykler i kategorien under $ 3.000, Commencal META TR, Santa Cruz Hightower og YT Jeffsy, og så har vi en hardtail, Norco Torrent . Folk, hvad synes du om disse cykler? - De er alle ret solide muligheder for under $ 3.000.

Der er ikke nogen, der ikke er værd at købe. Ja, jeg tænker på den billigere kategori, cyklerne til en værdi af $ 2.000 og derunder, der var nogle overraskelser. Men her er $ 3000, alle disse cykler skal fungere rigtig godt, og jeg mener, de gør. - Så hvad er din favorit så? - Så af de fire ville jeg sandsynligvis læne mig mod Commencal Meta, dvs. geometri fungerede bedst for mig, det føltes også det mest solide for mig.

Ja, og du kan få to flasker på, du ved hvad jeg synes om det. - Ville det ikke være bedre, hvis du havde tre? - Det ville altid være bedre eller fire. - Hvis du kun kunne lave en cykel, der har fire. - Ja, hvis kun. - Hvis kun. - Ja, jeg tror, ​​jeg er på samme side, var vi på en eller anden måde enige om det er et par for mange ting efter min smag. - Det er underligt, jeg ved det. - Men ja, begyndelsen skete også for mig, bare en solid lille tank på en cykel.

Du ved, det er 130 miles rejse, men det føles som mere end det. Men det pedaler godt, klatrer godt, alt hvad du vil have. Og prisen er også ret fair - Geometrien var temmelig solid dengang? - ja, så du kender alle cyklerne i den kategori, de fire cykler, godt bortset fra touring, det er lidt af en outlier, men alle disse tal er omtrent i samme rækkevidde.

Så det handler mere om, hvordan cyklen faktisk føles på stien, tæller godt og solidt, og jeg kunne godt lide det - så hvilken var din mindst favorit blandt publikum? - Det er virkelig et hårdt opkald. Som om jeg havde alle fire i træk der, kunne jeg få fat i nogen og være glad. Som her i Sedona ville torrenten være den mindst tilbøjelige til at blive grebet.

Bare fordi det er en hardtail, en lang, løs hardtail. Trailridning her har tendens til at have mange op- og nedture og zigzags, så jeg havde bare lyst til at gøre det. - Ikke at torrenten ikke er det.

Det er ikke så godt som de andre cykler, det er bare en fladere, tungere, længere cykel. Det er en 480 millimeter med en 64 graders styrevinkel. Jeg mener, hvis der var en lavt niveau af hardtail, er det, og det vil være godt mange steder, bare ikke godt i den særlige indstilling.

Ja, jeg er enig med Kazimer. Se på dette, Kazimer, vi er enige. - Ja, og denne torrent har den bedste gaffel og bremser på alle testede cykler.

Drivlinjen er en GX-drivlinje, så du har en lidt pænere, mere raffineret fornemmelse af den end SX- og NX-drivlinerne. - Ja, så der er det at overveje, du ved, det er som om du får en hardtail til at køre, så det er ikke for alle. Hvis du er interesseret i hardtails, kan du tjekke dette udvalg af cykler, og du kan spare mange penge ved at gå denne rute.

Ja, du ville ikke vælge Norco bare fordi du får flere dele til det, du vælger Norco, fordi du selvfølgelig vil have en hardtail - ja jeg mener, hvor mærkbar er alle disse forskelle? - bremserne og gaflen? ja - rigtigt, fordi du får en Lyrik Ultimate og koder på Norco og ja - ja, du kan fortælle på de fleste af disse cykler, gaffel og bremser er dele, der er værd at opgradere på et tidspunkt og husket, når de dybest set er gode og ting dukker op derude på torrenten pleje, at der er en forskel. - Nå, til den pris får du meget, men du giver stadig. Der var cykler i denne gruppe, som du gerne vil have med hjem, men måske vil vi opgradere et par ting senere. - Ja, de fleste af dem? Trailcyklerne har to stempelbremser, hvilket er meget nyttigt til en trailcykel.

Du kan ikke rigtig bebrejde dem for det, især dem med de store rotorer. Men jeg tror for mennesker, der bor meget hurtigt på steder med meget tab af højde, som Kazimer og mig, i BC, vi klatrer lidt, og så går vi lige ned hele vejen. Det kan være værd at bruge stærkere fire stempelbremser eller i det mindste større rotorer - ja de har større? Rotorer som Commenca og Jeffsy kommer begge med en frontrotor på 200 millimeter.

Bare dejligt at se, men det er, at Commencalin især har niveau T-bremserne, det er to stempler, faktisk er Jeffsy omkring $ 400 billigere end Commencal, den kommer med disse guide fire-stempelbremser. Men for mig kan jeg godt lide begyndelsen, men jeg vil opgradere bremserne - hvad med værdien? Jeg mener, to af disse cykler er tilbage lige til forbrugeren, ligesom vi havde i budgetkategorien på $ 2.000. Og så er de to andre normale murstencykelbutikker.

Og der er alt, hvad du skal tænke på - Ja, selvfølgelig skal du tænke på tjenesten. For eksempel, hvis du køber noget i posten, der vil blive leveret til dig, bliver du nødt til at bygge det, det kan være nødvendigt at tage sig af det. Men mange af disse butikker er nu mere fokuserede på service end salg.

Jeg tror, ​​der er meget mindre stigmatisering nu end at gå ind i en postordre cykelbutik, når du kan spare, hvordan kan du bebrejde nogen for at ville spare $ 500, 600 eller endda $ 1.000 og stadig have en cykel, han vil ride hårdt på, du få mange flere cykler, er det stadig tilfældet her? - Jeg synes, det bliver mindre vigtigt, at du husker at opgradere disse cykler, og de har disse cykler i to - og tre-store kategorier, bare en slags naturlig linje, som den slags udviklede. Og der er ret stor forskel. Som det viser sig i denne kategori, $ 3.000 kategori, er der mindre her end der skal opgraderes.

Bare gør dig klar til at gå ud af kassen, og du behøver ikke bekymre dig om at udskifte dele med det samme. Kender du alle disse fire cykler, vil jeg sige, at YT Jeffsy tilbyder den bedste værdi for pengene. Jeg mener, $ 2300 er svært at slå, da intet behøvede at blive opdateret med det samme, det fungerer fint.

Det er et bevis på, hvad du kan få ved at tage denne direkte forbrugerrute. - $ 2300, ligesom fem år tilbage, og se hvad du ville få for $ 2300, og jeg ved, at alt er gået videre, og nu er alt bedre, men det er latterligt. Men du kunne købe denne Jeffsy eller Commencal og bare køre den i årevis og udskifte dæk og bremseklodser, og når tingene slides, og du bryder dem.

Du har ikke brug for fem $ 6.000 cykler. Jeg tror ikke, jeg ville være hurtigere, for at være ærlig, med en dyrere cykel på en masse af disse nedadgående ting her - Ja, jeg mener, du sparer lidt vægt, og summen af ​​delene kan føles bedre på Formance siger du, at der virkelig ikke er meget at vinde - ja geo er det vigtigste, og geometrien er der - okay, her er vores tanker om $ 3.000 værdien kategori ved 2020 pinkbike-ekskursion i Sedona, ariz . Hvis du vil høre mere, skal du klikke på Tilmeld.

Og hvis du er nysgerrig efter gruscykler, så tjek Cyclingtips Field Test, vi gjorde her i Sedona i sidste uge.

Er Breezer et godt cykelmærke?

Det ligner engod cykelfor prisen til mig, og jeg ville ikke have nogen bekymringer ommærke;Breezerejes af ASI, som er moderselskab for Fujicykler.Breezerergodtnok, men jeg tror, ​​du overvurderer hvordangodtaf en aftale, der er.26.09.2017

Højttaler 1: En superbike. Mountainbikes kan være ret dyre i disse dage. Kulstof dør, Titandas.

Det er faktisk ikke så svært at bruge £ 10.000 på en cykel. Nogle af de største producenter har superbikes fra hylden, eller du kan gå på boutiquemærket - Rute og have noget som en Pole, det finske mærke, der bygger nogle af de avancerede enduro-cykler i verden. Højttaler 2: Whoa, whoa, whoa Premium Neil.

Du behøver ikke bruge en formue på mountainbike, denne VooDoo hoodoo kostede mig 375 £ brugt, men det er en rigtig billig ordentlig mountainbike. Speaker 1: Jeg sagde ikke, at du var nødt til at bruge pengene, men når du har det, koster denne Pole Stamina dig omkring £ 8.000, dette er min Pole Stamina i EN-sættet, der koster € 7.950. Jeg har dog tilføjet nogle meget specielle opgraderinger her, Trickstuff Direttissima-bremserne og SRAM-adgangskredsløbet.

Næsten op til toppen af ​​linjen LE-kit nu, og denne cykel koster nu omkring € 9.000 eller omkring £ 8.300. Mens superbiler er smukke at se på, hører du om reparationer og vedligeholdelse, der koster titusinder af pund på Ferraris. Hvad med livet med denne superbike? Hvad sker der, når driv toget slides op? Så skal du hoste.

Denne SRAM XX1-kassette koster omkring £ 400, $ 450. Højttaler 2: Mere end min cykel. Højttaler 1: Ja, men mange smil pr. Pund.

Højttaler 2: Det ville være bedre. Lad os alligevel se den reelle forskel mellem din superbike og min billige cykel. Højttaler 1: Du er med.

Højttaler 2: Disse er væddeløbsheste, ikke ponyer. Ikke set gennem Dior solbriller hele dagen. Højttaler 1: Dior? Mere som SRAM Access.

Højttaler 2: Jeg mente DIOR. Højttaler 1: Idiot. Speaker 2: Lad os starte med en helt vilkårlig måling, fordi hvorfor ikke? Lad os se, hvad du får for dine penge fysisk.

5 underkropsøvelser

Pris pr. Kg. VooDoo Hoodoo er en mountainbike på indgangsniveau med en budgetaffjedringsgaffel. Omkostninger £ 600 nye, vejer 14,35 kg.

Det er 41 pund pr. Kg. For denne brugte handel er det 375 pund, det er 26 pund pr. Kg. Højttaler 1: Pole Stamina er en CNC enduro racing maskine lavet af CNC aluminium med 180 mil affjedring, hvis det er muligt, er det vigtigere end den samlede vægt, som ikke er designet til super let vægt.

Får 14,7 kg. Interessant nok er de så tæt på vægt, men ikke ydeevne.

Højttaler 2: Vent et øjeblik, du kender ikke Højttaler 1: 561 £ et kilo. Højttaler 2: Hvad? Lad os vende tilbage til bilsammenligningen. En Ford Fiesta koster £ 14 pr. Kg.

En Ferrari 812 Superfast, det er £ 153 pr. Kg, men der er et par flere kg i Ferrari. Højttaler 1: Runde en går til den billige cykel. Runde to, ønskværdighed.

Ja, b Ikes handler om at køre, men mange af os elsker at læne sig tilbage og beundre vores fine heste. Lad os teste tiltrækningskraften for hver cykel ved at parkere dem uden for caféen for at se, om den generelle kørsel i offentligheden også er i humør til en ogl Superbike, nu skal du gå væk, dette er min cykel Billig cykel versus superbike. Højttaler 2: Praktisk.

Jeg udfordrer dig til at køre til butikkerne og lade den være udenfor eller endda få forsikring mod tyveri. Jeg har et tilbud, VooDoo koster mig £ 71 om året. Højttaler 1: Det er 520 pund, men det forlader ikke min side. Højttaler 2: Hvad med langrend en weekend, snavs hopper den næste, pumpespor? En lille cykelpakke? Højttaler 1: Dette er en enduro-cykel.

Det kunne rumme tre flaskebure, og det er designet til ordentlig mountainbiking. Du kan køre et EWS-løb, løbe mod vest, tage en episk tur gennem en walisisk skov. Højttaler 2: okay, uanset hvad.

Lad os kalde det uafgjort, to ad gangen. Højttaler 1: Okay, sprint og test derefter. Sprint først.

Er du klar? De tre, to, en, går. Højttaler 2: Tag denne, smukke dreng. Højttaler 1: I hvert fald, gør den næste test.

Held og lykke. Du mener det ikke. Okay, bremsetest.

Er du færdig? Tre, to, en, vent. Højttaler 2: Hvad? Hvordan? Vi har begge hydrauliske bremser. Højttaler 1: Ja, det er Trickstuff, cremen fra tysk teknik.

Med en et års venteliste, hvis du faktisk vil købe den, en pause for 450 euro. Højttaler 2: 900 €? Højttaler 1: Ja. Kom og føl, ingen sagde, at ekspertise skulle være billig, og jeg har ordentlige enduro-dæk, en dødbringende kombination.

Hvad? Endnu et slips? Kunne den billige cykel måske vinde? Speaker 2: Trail Performance. Vent venligst. Sammenligner vi æbler med appelsiner her? Din cykel har 180 mil sti foran og bag.

Dette er en hardtail. Højttaler 1: Teknologi. Højttaler 2: Okay.

Lad os starte med noget, jeg ved, at denne cykel skal være god, pumpesporet. Okay. Er du klar? Tre, to, en, gå.

Så fortsæt. Jeg troede, du var en racerkører. Højttaler 1: Hardtails er mestre på pumpesporet.

Hardtailen tager 1,3 sekund sejr. Nu er det op til de næste udfordringer, om polakkerne overhovedet har en chance for samlet sejr.

Korrekt. En tidsbestemt stigning. Nu er min geometri designet til at føre mig pænt op ad bakken og bombe ned igen.

Vægtene er omtrent de samme, men mine 180 mil rejser og mine store enduro-dæk gør det ikke så nemt for poly, men de betaler sig. Speaker 2: Få allerede undskyldningerne. Korrekt.

Se på det. Højttaler 1: Hurtigere igen ved opstigningen, men det forventede vi nu. 7,3 sekunder foran den billige cykel.

Polakken har meget at gøre i tidsforsøget. Højttaler 2: Nå, kom ind. Er der noget galt? Højttaler 1: Alligevel.

Under alle omstændigheder går tingene ned ad bakke nu. Højttaler 2: Er du okay? Hvad laver du? Højttaler 1: hold kæft. Højttaler 2: Det ser ret seriøst og hurtigt ud.

Jeg er alligevel ikke klar endnu. Højttaler 1: Nu superbike. Polakken er i sit naturlige miljø.

Det tager en betagende sejr i nedstigningen, 12 sekunder over hardtailen. På en kort nedstigning er det en eftertrykkelig sejr. Højttaler 2: Okay.

Du vinder, men en billig hardtail er bedre for nogle ting, for en hurtig tur gennem skoven, et skød på pumpesporene, et par spring til skolen for at pendle. Det er ret mentalt. Denne cykel er faktisk bedre for Hvor meget bedre er din 9 Grand Bike generelt? Højttaler 1: Flyt ikke væk fra hardtail, beundringsværdige ting.

Faktisk kører Blake en mega-lavine hardtail, muligvis hans dummeste idé nogensinde. Det siger noget for Blake. Dette er designet til forskellige ting.

Vi taler om flerdagsløb, udholdenhedsfaser, EWS-løb. Dette er cyklen. Hardtail, det kan du bare ikke.

Der er et væld af erfaringer med denne cykel, R og D, feedback fra de professionelle. Det handler om design af cyklen og faktisk dens ydeevne. Superbikes bedømmes her.

Ja, du har brug for dybe lommer til denne cykel, men du har også brug for stierne derhjemme eller nok c aske til at komme til Whistler eller Madeira, så glade dage. Det er godt. Højttaler 2: Hardtails er gode, især billige.

Du er ansvarlig for at introducere så mange mennesker til den vidunderlige verden af ​​mountainbiking, men når vi taler om racing, håndterbare serier, ned ad bakke eller noget lignende, er det ikke nøjagtigt det samme job. Der er åbenbart et stort hul midt i, hvor de fleste mennesker sidder om, hvor meget de bruger på deres cykler. Fordelene går fra £ 300 til £ 3.000 ganske hurtigt.

Derefter ser trinnene ud til at være mindre for hvert pund eller dollar. Det betyder ikke, at det ikke er der. For nogle mennesker er den ydmyge billige brugte hardtail bare en billet.

Det er sjovt. Det handler ikke kun om cyklen, og vi er alle sammen i mountainbikeklubben. Højttaler 1: Godt sagt, Neil.

ab træning derhjemme

Højttaler 2: Tak Neil.

Er Breezer godt for helbredet?

BreezerSirup er en sirup fremstillet af LANCERSUNDHED. Det bruges almindeligvis til diagnose eller behandling af astma, afbrydelse af vejrtrækningen hos nyfødte, tæthed i brystet. Det har nogle bivirkninger som brystsmerter eller ubehag, hjertearytmier, angst, hoste.

Er Breezer alkoholisk?

Breezer, der blev lanceret i Indien i 2002, har enalkoholindhold på mindre end 5%.

Kan jeg bruge mountainbike på vej?

Det hurtige og enkle svar er: Ja, dukanride dinmountainbikepå gaden.Mountainbikeser primært designet tilcykelstier, og fungerer ikke næsten lige så godt, når man kører påvej, men digkanhelt bestemtgørdet.

Hvad sker der, hvis vi drikker Breezer dagligt?

Ja,dukan! Der er ingen skade idrikker breezer dagligtmen i begrænset mængde. Sombreezerer en blandetdrikkeog ikke en naturligen, overdosering vil påvirkedudet samme som whisky, rom, vodka osv.25.10.2019

Er Breezer og øl ens?

Det har langt mere alkoholisk stof fra et naturligt produktøl, lidt over et standardlysølog marginalt til ikke så meget som mere jordetøl. Det vigtigste gode er, at essensen afBreezerer til en vis grad anstændigt for nybegyndere. Det er megetsammemens du drikker en blandet drink.

Er en mountainbike god til træning?

bjergcykling er en fremragende form for cardiotræning. Selvom det måske ikke føles som det, da du dør en død på vej op ad en gudforladt stigning, giver cykling dit blod en stigning i ilt. Cykling forbedrer dine blodkar ved at udvide dem og holde dem rene.

Hvor store er hjulene på en Breezer mountainbike?

En mountainbike med Breezers MLink-affjedringsdesign, Breezer Repack Team 2017 har 27,5 tommer hjul og en trail-klar 160 mm kørsel. Breezer Repack er en af ​​mountainbikes udviklet af Breezer Bikers, firmaet grundlagt af mountainbike-pioner Joe Breeze.

Er Breezer ompakning en god mountainbike?

Breezer Repack er lavet til langsporecykling. Hvis du kan lide at tilbringe dage med at udforske stier ved dit hus eller endda i nationalparker), fungerer Breezer Repack muligvis for dig. Repack er en let vedligeholdende cykel med fuld affjedring og har et slankt, simpelt udseende, som en hardtail, men giver dig masser af funktioner.

Er Breezer Lightning en god mountainbike?

Så selvom det har været lang tid siden stål var i centrum for rammaterialets samtale under cykling, og for at være klar vil det sandsynligvis aldrig komme til at dukke op igen i midten, men dets største fordele findes stadig i moderne triumfer som Breezer Lightning Team, der tilbyder en tilgivende kørefølelse og enkel, old-school appel.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.