Vigtigste > Anmeldelser > Canyoncykler gennemgang - Komplet manual

Canyoncykler gennemgang - Komplet manual

Er Canyon-cykler gode?

Nøglen er at bede filmskaberne efter hvert skud om at se skuddet hundrede dollars amerikansk og kløften beskriver det som en fænomenal ltrail cykel uden ekstra squishy bits, heldigvis har de en squishy bit i form af ansr suntour xcr gaffel foran med 140 mm rejse tilføjet før vi kommer ind i specifikationen, skal vi tale om nogle rammedetaljer nu, da du forventer, at rammen er relativt enkel, men Canyon har indbygget intern og ekstern routing, den bageste bremselinie er ekstern, og alt ellers går ind i rammen. En ting, jeg dog vil nævne, er, at den bageste bremsehusstyring, den første tættest på hovedrøret, faktisk er ret langt tilbage, og det skaber en stor kabelsløjfe foran på cyklen bortset fra at få rammen til at se ud ret skarp, der er masser af plads til et 2,6-tommers bredbåndsdæk, og den lave ramme ser bestemt aggressiv ud.

Lad os tale om de komponenter, der er efterladt af Stoik, og en ting er sikkert, at specificere en 1100-trail-kompatibel hardtail nu kan ikke være let at opgradere, du ved, det er cyklen, Den første ting, der sparer dig nogle kontanter er en dropper-post, Stoic 3 kommer ikke med en drop-post, og du kan finde noget hvor som helst mellem 100 og 200, så du kan overveje prisen på cyklen. Nu er den anden ting, der bruger en Shimano Dior 10-trins drivlinje, intet galt med at have 10 gear i stedet for 11 eller 12, men kassetten, de har angivet her, er en 11 til 42, som nu er en meget mindre rækkevidde end mange? En ting af andre cykler, som du ikke behøver at skifte et stykke tid, er, at dækkene på denne cykel er plettet med gode dæk, den har en Schwalbe Hans Domf i baggrunden, der er et allround-følsomt hurtigt rullende dæk og en burly Mary foran, både i en blød og grippy loftblanding, og disse er monteret Toalex fælge med en indre bredde på 30 millimeter. Vi vil tale om disse hjul senere i anmeldelsen, men det er en ret god opsætning betyder, at geometri fremad, den stoiske 3 får en 65 graders hovedvinkel, nu er dette den samme ramme til alle de teoiske modeller, og de har alle den samme geometri, der er slapere styrevinkler ved hardtails, og der er stejlere, men husk canyons beskrivelse af cyklen, den skal gøre alle mulige ting, så en grov hovedvinkel er sådan, at en officiel måde at beskrive er, at hovedvinkler gør ved alt, hvad vi vil gøre med alle cykler har en 75-graders sædevinkel, og 29er-versionerne har en 428 millimeter bagpå, og hvis du vælger en størrelse, der leveres med en 27,5-tommer hjulbue, krymper den til 418 millimeter.

Temmelig korte intervaller starter ved 380 millimeter, men ved t Den anden ende af spektret strækker sig ned til 505 millimeter. Dette er en mellemstor testcykel, og den sidder på 455 millimeter, så mange cykler er svære at få lige nu, og hvis du går til Canons hjemmeside og husker, at dette er en postordercykel, finder jeg kun to stoics, den første er, at den stoiske trekant er elleve hundrede dollars amerikansk, og den vejer 32 pund og to ounce okay, det er nok tale om geometri og alle de dele, som denne ting medfører. Lad os tale om, hvordan det går der, du har det.Det er detaljerne for canyon stoic, hvordan man indstiller denne ting rigtigt, det er en hardtail, så det er ret let, men der er et par ting at nævne, den første er, at Suntour-gaffelen ikke ' t har et anbefalet luftbord på bagsiden af ​​gaffelbenet, så lidt prøving og fejl, se hvad jeg sagde lufttest og luft åh fik det smart så let omkring stødpumpen, det sætte det helt sikkert op, hvor det ville være nødvendigt, men det er bestemt en proces, den anden ting at nævne, det kommer med gode dæk og fælge disse 30 millimeter widealex fælge og disse svale dæk, det er samagic mary foran sæt dem slangeløst på stierne, og du er klar til at gå den første ting, du skal gøre du tager denne cykel til toppen af ​​stigningen, hvad var det? Det er en hardtail, så jeg mener, det føles forbandet effektivt.

Jeg ville ikke ønske, at drivlinjen havde en meget bredere rækkevidde, da det er en 11 til 42 kassette, og det plejede at være fint med os, men jeg antager, at vi bare er, jeg tror, ​​vi er med disse Widerange-kassetter, alt blødere igen, godt at vi havde to foran. Denne cykel er en fem, så nøjagtigt, det tager kun en derailleur, men for en ny rytter, ja jeg mener, især når du har nogle store stigninger, hvor du bor, når en ny rytter kunne se, at du vil have større rækkevidde, så dette kan være noget, du vil indregne i prisen på cyklen, yderligere $ 100 for en kassette med nogle større gear, Canyon's geometri går lidt af vejen med ting, der ikke er super stejle og super slap Når du træder på denne ting, føles ikke som en langrendsløb hardtail, ingen tvivl om det, men det bevæger sig bestemt mere end noget som growler gør, og jeg tror, ​​det kommer virkelig op på cykelens geometri, det føles mere som en almindelig mountainbike og ikke noget, der kun er rettet mod at falde ned, så måske intet mind-blowing, men det får dig lige til toppen af ​​stigningen, og jeg tror, ​​det er det, at cyklen handler om at få dig derude til at have det sjovt i det kuperede terræn, en dropperpost ville selvfølgelig hjælp, men jeg mener, dette er som en 1100 hardtai Jeg mener, hvad vil du, du kan ikke have alle ting, så alt er sådan? hårdt er det, du ved, det er ikke helt rigtigt, um den ene ting, jeg vil nævne, at disse dæk er fantastiske på vej ned, men de hjælper bestemt ikke cyklerne, fordi de var på vej op, vi klatrede ned brandvejen følte cyklen bestemt, at det var Inmolasse, du ved, ikke den hurtigste rullende ting derude, men jeg mener, denne ting er bare beregnet til at få dig ud derfra og oven på det Kommer til toppen af ​​bjerget og have det sjovt og du kommer helt sikkert til toppen af ​​stigningen, hvad er historien, ja Canyon bygger Stoic som en progressiv hardtail, men de siger også, at det er godt til mange forskellige ting, fra trail ridning til snavs spring, hvad jeg betyder er en ret bred vifte af ting, og på stien fungerer cyklen rigtig godt i mange indstillinger, så hvis hastighederne ikke er høje, er der ikke noget galt med den geometri eller Sun Tour-gaffelen, som vi vil tale om senere, gaffelen fungerede faktisk ret godt, um, når den bliver hurtig og ru, kan cyklen ikke holde op med noget som growleren, det føles bare lidt mere kantet over det, men hvis du leder efter noget mere traditionelt, og dine stier er mere ens end det gode i disse indstillinger, kan noget som det stoiske måske være hurtigere end growleren, endda ved du det, især når det er glat på nedturen, fandt jeg denne gaffel lidt hård, som om du siger, dette er god affjedring, fordi det er en 1100 cc cykel, eller siger du? Det er en varesuspensionsperiode, jeg mener den første, det er indlysende, hvis du har kørt en højere gaffel, hvis du har kørt noget som Fox Rhythm-gaffel eller Z2, er det ikke, at det ikke er så meget billigere end disse ting og det er fint, det får dig derude og for mange ryttere, der ikke stopper dem dæmperen, syntes jeg det var ret kontrolleret for at være ærlig, jeg vil sige, at der var tidspunkter, hvor det føltes lidt mere, end jeg ville have kunne lide, det føltes ikke som om det bare glattede sig gennem dets mere som at rejse gennem turen, hvilket ikke er ideelt, men generelt mener jeg ikke, at denne gaffel får mange mennesker til at være ærlige, selvom du bruger en Allen skruenøgle for at sænke sadlen lyder stadig som cyklens styrke er glattere for at sænke dit terræn, ja, og det er ikke rigtig en overraskelse, omkring e Det er en cykel, der bare elsker sådan noget, det er virkelig sjovt at skære gennem træerne Vi har et spor, som vi testede disse cykler på, og det er blevet ombygget, så det er ret glat og det føles som at være gennem træerne på en speedercykel, det er ret hurtigt, og i den indstilling mener jeg, jeg havde en masse sjov på cyklen, jeg ville have baghjulsophæng og bedre bremser og et større gearområde, når du ved det, ja? Det gør jeg, men jeg får ikke noget af dette for 1100 dollars. Så når jeg har elleve hundrede dollars, tror jeg, at jeg er ret begejstret for, at jeg taler om komponenterne nu.

Hvad er nogle af højdepunkterne i denne piggeopbygning? Jeg tror, ​​den største højde er for mig? hjul og dæk combo fra starten denne ting kommer med de Alex fælge med en indvendig bredde på 30 millimeter der er en masse billige cykler derude, der følger med det. Sandsynligvis Pennypinner-dæk, og det er ikke godt, det giver dig ikke den støtte, du har brug for, især til en cykel som denne, der kunne gå til snavspring, kunne bruge meget tid på at knuse beboerne på pumpesporet uh og igen de dæk, der gå med det er virkelig rigtig gode schwabetires, ikke nødvendigt at ændre dem, før de slides den anden ting, jeg stønner lidt om rækkevidden af ​​den 10-trins drivlinje, måske skal jeg bare lave flere squats og lunges eller noget lignende naturligvis det er lidt sammenlignet med disse ting klumpet, men når du skubber padlen går det lige ind i midtergangen, og jeg har aldrig haft nogen problemer med det, så jeg synes, det er endnu et stort positivt, hvad med nogle af de ting, du ikke var helt som fan af to ting er dette bånd? Jeg har gået over dette et par gange, men jeg formoder, at nye ryttere, især dem, der kan lide at træde på toppen af ​​bakken, ikke vil være i stand til at køre på en kassette med bredere rækkevidde, hvis du bare køber denne cykel til at have det sjovt på At have pumpesporet og snavs hopper godt, så mener jeg, hvem der virkelig holder af, men en længere rækkevidde vil gøre dit liv meget lettere, de andre bremser en anden billig cykel med harpikspuder og rotorerne, der følger med dem Bremseklodser passer, du ved, at disse ting koster penge, og de er nødt til at prøve at spare penge med de specielle syv hundrede dollars bare for at have det rigtige valg, jeg har prøvet så hårdt, men sagen er, at bremserne er lavet med disse harpikspuder, folk er sikker på, at de er mere støjsvage, jeg får dem, og de er billigere, men det er en anden opgradering, du kan lide at gøre med et andet sæt metalbremseklodser, og du vil have forskellige rotorer og så videre, så det er elleve hundrede dollars, det er den billigste cykel, vi har her Sarah, men det betyder ikke nødvendigvis, at det er godt v alue for penge, som vi er nødt til at faktorere i hjulet og ændringer, som jeg talte om, er den dyreste en dropper post. Jeg synes, det er et must see for mig personligt um du kan finde dropperposts online mellem 100 og 200 afhængigt af hvad du beslutter, så lad os kalde det $ 150 for den anden ting, du vil have, jeg har en anden patron på bagsiden, om en anden hundrede dollars for en bred vifte af kassette, og det får cyklen op til 1.350 give eller tage lidt afhængigt af hvor du kan finde disse dele og ærligt, når du først har foretaget disse ændringer, ser du ikke rigtig meget andet, du har brug for at ændre jeg tror du ville være temmelig tilfreds med denne cykel og ja jeg ville synes denne ting er rimelig værdi for pengene.

Det er tid til at tale om fordele og ulemper. Lad os starte med de gode ting, ja, vi starter med det positive først, og det store for mig er, når du kan få det på glatte, udfordrende off-road kurser, hvor svingning og pumpefærdigheder spiller ind. Jeg synes, denne lille cykel er en eksplosion på steder som dette, manglen på en dropper p bortset fra de stramme gear og tvivlsomme bremser, de smelter på en eller anden måde ind i cykelens samlede ydeevne, der handler om at have det sjovt, disse ting rejser sig mindre og cykel gør det bare godt.

Hvad med nogle af de ting, som du ikke er fan af ved denne cykel, der er virkelig kun en ting her, du ved, det er ikke cyklen til dig, hvis du leder efter en hardtail og de fleste af dine stier er stejle og ru og bølle, du ved, det er en hardtail på indgangsniveau, men geometrien er gratis, og geometrien kan gøre denne cykel meget mere i stand end den er, men hvordan den passer, er dette ikke cyklen til dette ru terræn, dette er cyklen til fladere terræn for glattere terræn og for flowiertrailsalles rigtigt, vi er næsten i slutningen for at opsummere, hvem denne cykel er, så bygger Canyon denne ting? Jeg er klar til alt, fra pumpespor til trailrides til snavshopper, selvfølgelig i moderation, og ja, jeg er enig, det er en blast med alle disse ting s andi min sarah cyklen koster mindre end ved tim hortons i en måned er brugt, og det er meget sundere for mig og meget sjovere, der er ting at forbedre, og du kan gøre det, hvis du er klar, når du kommer derhen, og hvis terrænet kræver det, men indtil da for $ 1100 jeg mener jeg, det er svært at fejl ved denne ting, når vi leder efter en cykel, som du bare kan tage på mountainbike på. Stoic 3 er en rimelig valgfri ret, det er det for den meget hvide canyon stoiske 3. Jeg synes det er forbandet godt en god tid, og det er bestemt god forretning, abonner på kanalen, så du ikke går glip af flere anmeldelser af cykelture, fordi der er mange flere at komme og se dig næste gang

Hvor fremstilles Canyon-cykler?

Canyon cyklerbetragtes som nogle af de bedste indstillinger på markedet, der tilbyder komponenter af højere kvalitet end de fleste mærker til hvert prispunkt, hvilket stort set er mulig takket være det tyske mærkes direkte salgsmodel.

uhm du ved, jeg arbejdede med kenya og på en udsøgt cykel, og det var ret godt, jeg var faktisk super glad og begejstret for det, men nu har vi en lavet af kulstof, så det er lyn, hvad der er modbydeligt vejr i dag, så det var perfekt til rengøring garagen op og for at give jer en lille turlund er vi i den lille garage med alle motorcyklerne med alle mine gadgets, vi kan starte med cyklen en dejlig lineup alle kløfterne her, de nye ved alle, der ser ud temmelig cool ja her har vi .️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️ Lidt ældre motorcykler, som jeg brugte i tidligere artikler, for eksempel dette oneum, denne jeg brugte i min fabelagtige Escape2 artikel, så her har vi den, der blev brugt i min Vimeo artikel og den i et år Fik over 120 millioner visninger, hvilket er helt vildt og øh, her er en anden, der faktisk er ret sej, fordi han er den første urban freeride-cykel, jeg nogensinde har brugt.

Jeg skød min første Empire Lift-artikel med denne, så fik vi hele kløften her. Dette er bestemt min downhill baby, det er en 29er foran og bag, der er super kick super hurtigt, og det er sådan, når du skal ned ad bakke og vil køre hurtigt, dette er bestemt den rigtige cykel for mig med alle de atypiske dele fra sqlabsignature Seat og øh min tidligere affjedring og øh dt schweiziske kant, så den er korrekt justeret, næste har vi Torx. Jeg har to hvide drejningsmomenter her. Jeg har også et andet moment og en orange, øh, hvid-orange i mit hus, hvor jeg bruger min legepladsartikel til myisraelere. Helt ærligt er drejningsmomentet sandsynligvis min absolutte favoritcykel, som jeg har kørt hele mit liv på grund af det, den bedste cykel til freeriding er, at du kan lave tekniske ting, som du kan lide super store spring rammer stort set alt på denne cykel, der kan lide super cool er med alle signaturdelene, og så har jeg spektrene, og opsætningen af ​​denne spektral ligner meget en slags trousyi.

Jeg tænkte faktisk på at bygge en mountainbike, der føltes som en Atruss-cykel, og det er derfor, jeg prøvede denne cykel, og vi fik endda længere kabler, så jeg kan lave bar spins og um har endda en gratis coaster her, vi har også Maguria mt5bremserne mine signaturbremser og uh i sort guld design her har vi e-cyklen super syge cykel, det er spektralen i kløften er virkelig en meget flot cykel, jeg mener, jeg har lige fået den for to uger siden, og jeg har faktisk kørt en masse, så um , denne cykel føles bestemt meget, meget cool, og du føler ikke rigtig vægten så meget, hvilket jeg mener, jeg kunne godt lide fodplaner på den og allerede lavede et par spring, så det føles bestemt temmelig syg, også med alle signaturdelene , bare generelt er e-cykler sjove. Jeg mener, jeg ved, at der sandsynligvis er nogle mennesker derude, der stadig hader e-cykler, men når du, når du? har allerede prøvet en e-cykel, du ved hvorfor jeg siger det er godt, og det er sjovt og her har vi noget som en super speciel cykel, jeg har lige fået den i dag, som er skør, jeg har ventet på den i nogen tid nej wum du kender jeg arbejdede med kenya og på en udvalgt cykel, og det var ret godt, jeg var faktisk super glad og begejstret, men nu har vi en lavet af kulstof, så canyon hjalp mig med at bygge min egen carbon cykel, og her er vi, så jeg har ikke rigtig kørt den endnu , men jeg er meget begejstret for at prøve det og se, hvordan det føles. Faktisk er dette min første red bull hjelm, som jeg nogensinde har modtaget.

cykling portland maine

Jeg mener, jeg kan stadig huske den dag, jeg fik det, og det har været næsten fire år nu, hvilket er super vanvittigt at tænke på, var bestemt en drøm på det tidspunkt, ja, nogle flere red bull hjelme uh trailerhjelme simone af roret Daniel Helmund dengang Jeg har mine to motorcykelbabyer, øh, en temmelig syg cykel, det er øh, det er den gratis tur, øh, super flot cykel, det er den sejeste cykel, der nogensinde har eksisteret på gaderne, det er så sjovt her, vi har KTM 250 nogle af jer fyre ved måske, at min baggrund faktisk er motocross racing, og jeg voksede op med motocross, da jeg tror, ​​jeg var seks år gammel, og hvordan motocross sandsynligvis var min største lidenskab nogensinde, og så ved du, at cykling var noget som sporten, mest forbundet med motocross. Når jeg ikke kunne køre motocross, elsker jeg bare at være på cykel, så øh ja, men jeg elsker stadig at køre motocross, desværre har jeg ikke tid til at køre så meget, men når jeg gør på banen er det fantastisk, virkelig svært for dette brugerdefinerede design alligevel en rigtig cykel til skib lad os gå ind, vi har tre flere cykler i det, alle er ret specielle og filmet nogle seje artikler om det, så lad os have tre meget specielle cykler her omkring denne du ved sikkert alle, det er cyklen fra min uh urban favorit live stream artikel, som jeg filmede i frankrig i Paris og olien, og det er nøjagtigt den cykel, jeg lavede til min 25 brug trappe stumpit sindssygt, jeg havde et fladt dæk foran og bag, jeg selv læg noget skum på styret bare for at sikre mig, at jeg ikke støder på hovedet på mit styr, b æg er brudt, det fik det i meget dårlig stand, da jeg landede på de 25 trapper, så uh ja her, vi har kløftmomentet en anden ting jeg brugte i min israel er min legepladsartikel ja det var sjovt en o f de sejeste artikler, jeg nogensinde har gjort det, og landskabet var fantastisk, så uh ja det var virkelig sejt, og det var også den første artikel, jeg gjorde med kenyansk dengang, soyeah, det var et sejt eventyr, og her har vi min første kenyanchoice-cykel , det er det, som jeg brugte i min um myhome kontorartikel, det er aluminium, og dette er stort set den første lignende prototype, vi har produceret med uhcanyon, så det er ret specielt, og du kender muligheden for at have en brugerdefineret opladningscykel bare til mig at bygge er temmelig cool og ja, tak kenya, at det skete ja det er stort set alt fra mybike slash garage tour håber du nød det og se dig næste gang skål

Er Canyon-cykler fremstillet i Kina?

Canyon rammerproduceres i Asien, hvor virksomheden siger, at den har et team, der udfører en 'kvalitetsstyringstest'. En gangrammersendes til Koblenz,Canyonudfører en anden kvalitetstest. Hvercykelhar tre stregkoder, med to pårammeog en på gaflen.

(livlig orkestermusik) (e-mail-meddelelsestone) - Åh se, fyrene på (Bip) har en ny cykel - Lad mig gætte. Det er fem millimeter længere og en grad løsere, Kaz? - Lad os se; Faktisk seks millimeter længere - det er latterligt. Alle disse virksomheder forsøger at presse revolutionen ned i vores hals som revolutionære.

Bare spring ind med to fødder. - Vent, er du ikke den type, der altid siger, at cykler bliver mere og mere? lang og for slap? - Seriøst, hvorfor spilder vi vores tid på dette lort, Kaz? Jeg skal bygge en enduro-cykel. Jeg vil gøre det halt og langt.

Det vil være som om det er fra fremtiden. - Du 'Vil du bygge en enduro-cykel? Ja, det vil jeg gerne se. (Glockenspiel) - Dude, vær den dommer, du vil være, fyr. (intens brummen) - Kan du huske den gamle fyr, der arbejdede for Pinkbike? Et par år siden? Han tog til Taiwan for at se dette - og det skal vi bruge til at starte vores eget brand.

Så hvad ville det koste? - 250 - Er det 250? - $ 250 - Du skal tage det i betragtning. Det handler ikke om at komme her med en kuffert fuld af kontanter og sige, 'Giv mig nogle cykler.' - Så hvor svært kan det være, ikke? ) (glad technomusik) For at finde ud af, hvordan motorcykler bliver om et årti, skal du bare gå ti år tilbage og anvende den ændring på det, vi bruger nu.

Det er simpel matematik. (Glad technomusik) Så i disse dage, okay, 63 graders hovedvinkel. Nu er de treogtres, så om ti år er de syvoghalvtreds.

Hvorfor kan disse idioter ikke se dette? så længe det er så løs. Så mange vandflaske bosser, jeg bliver hydreret bare tænker på det. (upbeate techno musik) Ja, okay.

Afrejse til Taiwan. (jazzy trommemusik) Efter tretten timer bag på flyet er jeg her i Taiwan og laver dobbelt-fisting boble-te på Taipei Cycle Show. Hvis du vil have en ramme nu, er dette stedet.

Den er fuld af mennesker og virksomheder. Følg mig ind og lad os få det gjort. Hej, jeg er Mike, hvordan har du det? - Jeg er Jamie. - Jamie - Ja. - Se på det.

Hvad synes du om? - Så du vil lave denne cykel, eller - Jeg vil gerne lave denne cykel.

Dette er min drømmecykel. Hvad synes du? - Hmm

Det ser underligt ud. - Er det dit design? - Dette er mit design. Jeg gjorde dette op - jeg synes ikke det er godt for almindelige cykler - Okay, så vil du have en flaske på dine hængende tænder? - Ja, det er virkelig vigtigt at være hydreret - Dette ligner affald. - Affald.

hybridcykel

Jeg syntes, det så ret godt ud. Det havde alle de rigtige vinkler. Du kunne lægge tre flasker der. -Ingen designer noget lignende. -Din afgang er en total katastrofe. - Så minimumsordre, fem hundrede billeder, det er her, jeg starter Hvor mange penge skal jeg give dig? - $ 600 pr. Billede - pr. Billede. - Ja - uden chok? - Intet chok - Så $ 100.000 til $ 200.000 til at begynde med? - Ja - Fordi du ville have en fiber --- Brugerdefineret kulstof - Så jeg tror, ​​at de minimale omkostninger, du vil tage, er mindst $ 100.000 $ 100.000, okay.

Så jeg skulle gå tilbage til tegnebrættet, som det lyder. (griner) Og kom op med 100 grand. - Ja. - Okay.

Affald, knæk min røv. Se på disse ting. Denne ting er (bip) fremtiden.

Hvor løs den er, den har alle disse (bip) vandflasker i sig. Jeg finder nogen. Så mig 'Jeg kom lige tilbage til hotelværelset efter at have gået rundt i Taipei Cycle Show hele dagen og snakket med rammemagere, og gæt hvad? Det ser ikke godt ud.

Ikke kun kan de ikke lide mit rammedesign, de kan heller ikke lide ophængsdesignet. Så vi er tilbage her, og jeg har brug for nogle råd, så jeg ringer til nogle brancheeksperter og får netop det. Hey Cesar - Hey, hvordan har du det? - Så jeg er i Taiwan lige nu og prøver at bygge min drømmecykel, som vi kom her.

Jeg har en tegning. Jeg kender den generelle idé. Jeg er gået til et par fabrikker og har problemer med at finde nogen til at lave min cykel (griner).

Og jeg hørte, at du gik igennem den samme proces og i sidste ende besluttede at bygge dine cykler i Spanien - Ja, rigtigt, jeg mener, for os, for et lille mærke, er det svært at starte i Taiwan. Der er en masse investeringer der, og alle beløbene at få og alt dette. Det er gennemførligt, men for os var det stadig et spørgsmål om at gøre det selv og lære processen, så det var ikke rigtig, at det gør ondt efter at have været til Taiwan, fordi det i sidste ende er endnu mere smertefuldt at gøre det her.

Men vi ved stadig, at det er en stor kamp. Jeg mener, den svære del er, at know-how i Asien er her med mig, det er helt sikkert (griner). Okay, så ville du gøre det igen alligevel? Lad os gå tilbage til hvor du startede, ville du gøre det igen? - Jeg mener, ærligt talt, vil jeg sige, at jeg sandsynligvis ville gøre det par, ved du, når det kom der (lydafbrydelser) vi sætter det rigtigt, da den sidste model var færdig i denne uge. - Ja. - Det tog os lang, lang tid , for at være ærlig ville jeg helt sikkert lære en ting eller to om at lave modellerne her selv, men jeg ville sandsynligvis have gjort en eller to i Asien og derefter langsomt skiftet til helt i Barcelona. - Okay, det lyder som mig jeg skulle måske holde fast i produktionen i Taiwan, se om jeg kan finde nogen der og se hvad jeg kan tænke på.

Det vil sandsynligvis ikke være som du gjorde det, men det vil stadig være sjovt (griner). - Ja, bestemt. - Okay Cesar, tak for din hjælp mand.

Jeg fortæller dig, hvordan det går (Skype-ringetone) - Hej, Mike, hvad sker der? - Hej, Dave, hvordan har du det? - Nå, kompis, hvad laver du? - Jeg prøver at bygge min drømmecykel og det affjedringsdesign, jeg kom på, får jeg mange numre fra folkene her. - Dette ser skrald ud. - Det er et højt drejeligt, dobbelt led med et kædetomformer, men jeg tror ikke, det vil fungere, så dybest set undrer jeg mig over, om du kunne hjælpe mig med affjedringsdesignet.

Så jeg leder efter noget, der har rejst længe, ​​omkring hundrede og firs millimeter, så tydeligvis som enduro, alle bjergintentioner. Du ved, jeg vil gerne have et højt omdrejningstal, når det går i tomgang, for sådan ser det ud til, at alle de hurtige cykler går - Amen. - Ja.

Men jeg ved ikke, hvor jeg skal starte. Jeg aner ikke her. - Du ved, normalt med en fab-butik, med en rigtig god fab-butik, kan du lave nogle test-muldyr af aluminium, og det kan tage dig omkring et år at komme til pointen --- om året. - Hvor du er klar til faktisk at designe din cykel.

Cirka 50 til 75 K pr. Iteration bare for at kunne teste denne ting. Hvad med patentbeskyttelse? Vil det være vigtigt for din virksomhed? - Jeg tænkte ikke engang på det, men jeg tror, ​​jeg vil gerne have, at designet er eksklusivt for mig, ikke? Giver det ikke mest mening? - Du taler mindst $ 300K for verdensomspændende beskyttelse og et lavt niveau. Det er en super dyr mulighed, men du betaler for eksklusivitet. - Dave, jeg er ærlig over for dig.

Alle disse tal er langt højere end forventet - ja det er rigtigt --- disse er store tal - jeg tror, ​​det er reelle tal, som du kan bruge mere - ja - og du ved, det afhænger lidt af. Du skal beslutte, hvad du vil have. - Okay Dave, jeg er nødt til at beslutte mig. Tak for din hjælp.

Jeg vil fortælle dig, hvordan det går. - Jeg er glad, held og lykke, Mike Mann. - Pas på, Dave, vi ses senere.

Okay, jeg har lige fået Skype-opkald med Cesar Rojo fra. afslutte Uno og Dave Weagle fra en hel masse suspensionsdesign, og de gav mig nogle gode råd. Nogle ting er gode, nogle ting er dårlige.

lactobacillus gasseri vægttab

Dave sagde, at jeg har brug for en masse penge for at komme i gang, jeg har sandsynligvis ikke 500 KI ingen penge. Cesar anbefalede at blive i Asien til fremstilling. Så jeg tror, ​​hvad alt dette betyder, er, at vi skal begynde at tænke på katalogrammer.

Nå, vi er her i Taipei til Taipei Cycle Show, så lad os gå tilbage på showet, se om vi kan finde nogle interessante katalogrammer, der måske fungerer efter det, vi ønsker. Jeg drak omkring ti boble-te og lukkede omkring ti gange. Men vi har endnu et sted at stoppe, og det er Genio, de er et mindre firma, de laver omkring fyrre til halvtreds tusind billeder om året sammenlignet med andre steder, der tjener hundreder af tusinder, men de er kendt for deres kvalitetsrammer . - Hej - Hej, jeg hedder Mike. - Calvin. - Dejligt at møde dig, Calvin. - Hvad vil du vise mig? - Nå, det er mit cykeldesign.

Ingen andre synes at kunne lide det. Jeg håber, du kan gøre det for mig - Okay - lad os tage et kig. - Lad os se dette. - Er du klar? - Ja.

Wow. - Hvad synes du? Giv mig det ligetil. Wow, det ser ret dumt ud. - Jeg lægger mit hjerte og sjæl i det - Åh. (begge griner) Ja, holdningen er ret ekstrem og meget fremadskuende.

Og tre flasker vand. - Behøver at forblive hydreret. - Wow, det er noget ret unikt, ja. - Kan du hjælpe mig med det? - Ja, vi kan prøve det, men det er travlt. - Der er, okay, lad os gå, lad os tale om det.

Vis mig hvad du har. - Hvis et nyt brand ikke har de tekniske ressourcer til at bygge en cykel fra bunden som mig, køber de en åben model katalogramme. Du vælger design og farve, læg derefter dit navn på det, og du kan kalde det dit eget.

Mange store virksomheder begyndte at gøre det, og nogle af disse cykler er forbandede gode. Nu siger Calvin, at min kreditværdighed og mit fysisk umulige chassisdesign eller hvad som helst betyder, at jeg skal holde fast i en af ​​deres open-top modeller. Men han siger, at de kunne tage min geometri fra fremtiden og anvende den på en af ​​deres eksisterende cykler.

Da jeg gennemgik deres katalog, kunne jeg godt lide det, jeg så, så det næste skridt var at gå til deres faktor yin Taichung for at finde ud af de sidste detaljer. (Glad jazzet musik) Velkommen til Taichung, et par hundrede kilometer syd for Taipei. Nu tænkte jeg, at jeg ville dukke op på dette show og have min egen skøre carbon fiber mountainbike bygget, men det viste sig, at der var mange problemer med mit design.

Men vi har talt med Genio, og det lyder som om, de kan gøre noget for os og bruge den skøre geometri, vi ønsker, hvordan det gøres, men endnu en boble-te først. Vi tog en kort Uber-tur ind i Taichung-bakkerne for at komme til Genio. De laver en masse seje engangsprojekter, ligesom vores.

Lad os gå ind og se på vores eget specielle projekt - jeg tjekkede med vores team. Måske skal du ændre systemet. - Skift system, okay, jeg kan ikke bruge mit virtuelle design med høj pivot? - Nej, jeg tror, ​​du sandsynligvis har brug for at gå til mere grundlæggende design. - Okay. - Så måske starter vi meget simpelt? - Okay - Og i fremtiden kan du tilpasse dig det. 160 rejser, og jeg tror grundlæggende, at du kan ændre geometrien i henhold til din tegning, og så sandsynligvis vil producere en ramme, som du kan tage prøveturen. - Okay, kan jeg se en af ​​disse rammer? - Ja, jeg bringer en til dig. - Åh, det ser godt ud.

Okay, så kunne vi lægge min geometri på denne ramme? - Ja. - Hvor lang tid vil det tage? Skal jeg hænge et par dage, eller - Nej, det tager otte uger - otte uger.

Så det viser sig, at jeg dukker op i Taiwan, og forventningen om at få min drømmestel lavet som denne var temmelig langt hentet. Jeg havde ingen idé om, hvad jeg kom ind i, og ikke kun er processen meget dyrere, end jeg troede, den er, den er også meget mere kompliceret. Nu tager Genio sig af alt design- og testarbejdet, og om otte uger vises denne ramme i Canada.

For mig er jeg i færd med at få nogle sovepiller, hoppe på bagsiden af ​​en jet og tilbage til Canada også. Okay, alle, sandhedens øjeblik. Rammen dukkede kun op for et par timer siden.

Vi vil revne denne kasse op, se hvad vi har. Her går vi. - Sikker på, det er ikke helt, hvad jeg gik ud på, men endelig at se rammen personligt var surrealistisk.

Der var ingen engelsk installationsmanual, men det gik glat, og jeg havde færre bolte, end du ville forvente. For at opbygge det brugte vi nogle banebrydende stykker fra Ether Team, TRP, One Up og Sram. For at holde det futuristiske tema i gang, ville vi have en gaffel uden forskydning, men ingen ville lave en til os.

Mærkelig. For drivlinjen kan jeg se skriften på væggen, og nej den har ikke en dum gearkasse. Før vi havde 27 gear, så havde vi tyve, og nu har vi tolv.

Selvfølgelig er fremtiden færre gear, så vi gik efter Srams 8-trins e-cykeldrev med lang rækkevidde. Og åh åh åh.

Det går der ikke, det er ikke - Åh, lort et navn, ikke? Det? Og cykelnavne skal være aggressive, ikke? Syg, vred, dræber. Men jeg elsker også donuts og leder efter et Tim Hortons-sponsorat. Så der er den, den grumme donut.

Fremtiden ser på dig. Jeg ved ikke, hvorfor disse idioter ikke kunne designe dette. Det er så let. (Optag ridser) Jeg skulle nok teste denne ting, før jeg bestilte tusinder af dem på Pinkbike-kreditkortet.

Grim Donut er i live. Her er vi. Dette er første gang jeg har kørt denne ting fuldt samlet, jeg er ved at jeg ikke engang har siddet på denne cykel endnu.

Lad os prøve det. (Cykeludstyr klikker) Du ved, det føles så slappt, det er næsten som gaffelen ikke fungerer. Det føles som om det vil gøre det.

Jeg aner ikke hvad der skal ske her. Brug naturligvis hjelmen. Lad os komme forbi.

Hvad er de 10 bedste cykelmærker?

Canyonerfremstilleti Taiwan, som afhængigt af din politiske opfattelse er uafhængig eller stadig er en del afKina.30. 2017.

(høje lyde) - Specialbyggede cykler skal være en af ​​de sejeste dele af cykling. Jeg er sikker på, at mange af os drømmer om en dag at eje en cykel, der er designet og bygget lige til os. Med det i tankerne troede vi, at vi ville se på nogle af de sejeste brugerdefinerede cykelproducenter fra hele verden. (blød musik) Bastion-cykler ligner ikke rigtig noget andet takket være deres unikke 3D-trykte titanknopper og skræddersyede, glødetrådssårede kulfiberrør, grundlagt af tre tidligere Toyota-ingeniører i Melbourne, da Toyota meddelte, at de ville stoppe produktionen i Australien .

De besluttede simpelthen, at cykler var vejen frem, det faktum, at de bruger Ti-6Al-4V titanium i deres klamper. Dette er en højere kvalitet end normalt brugt i cykelproduktion, da det er virkelig svært at arbejde med. Men fordi de bruger selektiv lasersmeltning, bruger de en laser til at danne titaniumpulver r i lugs, de kan drage fordel af den fantastiske kombination af vibrationsdæmpning og stivhed, som titanium bringer med sig.

Afrejse til USA for et brand, der kombinerer traditionelle teknikker med moderne design. Jeg taler om engelske cykler. En vinder af flere priser på det nordamerikanske Hand MadeBicycle Show.

Engelske cykler blev grundlagt af Rob English, en maskiningeniør og cyklist fra Storbritannien. Han flyttede til USA for at arbejde i cykelindustrien, inden han startede sine egne cykler i 2009. Engelsk var en ret succesrig tidskørsel og blev syvende ved British National Championships.

prioritet 600 gennemgang

Faktisk var hans første cykler tidsforsøgscykler. Skinny Tubed Super Aero Cykler med inline stilk er umiskendeligt engelske kreationer. Men i dag bygger han alt fra mountainbikes til transkontinentale cykler.

Selv tandprøvetandemer og 29 overlejrende mountainbikes. En cykelbygger, maler og grafisk designer. Nej, nej, de går ikke på pubben, de starter Field Cycles.

Markcykler er alle håndlavede i She ffield, noget gutterne er meget stolte af. Sheffield var kendt som Steel City, det traditionelle hjem for stålproduktion i Storbritannien. Så det er kun passende, at cyklerne også fremstilles der.

Field tilbyder deres cykler i to formater, helt specialfremstillet eller noget kendt som Field Works. Field Works-cykler har ikke en helt tilpasset geometri eller maling, men det betyder, at du kan få en på utrolig kort tid. Og med deres ubegrænsede farvevalg er hver Field Works-cykel, du ser, sandsynligvis stadig unik, da den interne maleafdeling Chromaworks skaber de helt utrolige designs.

Utroligt nok bruger de ikke klistermærker eller mærkater, alt hvad du ser på cyklerne er maling. Vores næste specialbyggere er fra Dublin, Irland og er faktisk den eneste på listen, der helt bygger deres cykler af kulfiber. Du har måske set Fifty One-cykler på vores kanal før takket være deres 24-karat guldcykel, der blev designet og bygget til UFC-fighter Connor McGregor.

John Cannings tjekkede det ud på Tour Down Under sidste år, hvis du husker det. Bortset fra den brugerdefinerede geometri og kulfiberlayout for at sikre, at hver cykel matcher den nye ejers kørestil, er en af ​​de mest slående ting ved Fifty One Bike historien, der følger med hver cykel, de laver. En cykel, der fremkalder en kundes barndom i Bronx og hans tid i Marine Corps.

Op til anaconda, en cykel med et slangeskindmønster og indrammede ribben, der giver stivhed til en tidligere togsprinter og krybdyrentusiast. Aidan på Fifty One Bikes tager tydeligvis tid til at lære alle sine kunder at kende, hvilket helt sikkert må være den største fordel, når man køber en specialcykel. Sidst men ikke mindst, gå til Japan for at se på Cherubim Bikes.

De har lavet cykler siden 1965 og er langt den ældste producent på vores liste, det mærke, der blev grundlagt af Hitoshi Konno, havde cykler til OL i 1968 produceret af det japanske olympiske hold. De er en NJS-certificeret Kiron-cykelfabrikant og har vundet priser på mange af de håndlavede cykeludstillinger rundt om i verden. Især i 2012, da Cherubim Humming Bird var det bedste show på det nordamerikanske Hand BuiltBicycle Show.

Men hvad gør Cherubim-cykler så seje? er deres evne til at blande superretligt design, som den på den tynde, stål, R2 ved siden af ​​... på Serina eller racercykler med skivebremser og evnen til at bruge 700c og ​​650b hjul.

Åh, og selvfølgelig gør kolibrien og flyselskabet disse cykler er ret sindssyge. Så der går du, fem af de sejeste brugerdefinerede cykelbyggere fra hele verden, og jeg ved, at vi slap hundreder. Der er mange, mange brugerdefinerede cykelbyggere fra hele verden, så lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor for eventuelle forslag.

Og nu, hvis du vil se en anden artikel, skal du kigge på Johns besøg i Corsa Corsa.

Hvorfor er Trek-cykler så dyre?

De fleste af deres sortiment er lavet til dem af de samme producenter, der fremstillercyklerfor mange andre mærker. Indtil priserne kommer over flere tusinde dollars, derescyklerermegetligesom lignende prisercyklerfra alle deres konkurrenter. Efterhånden som priserne stiger, er der flere forskelle mellem mærkerne.

Sælges Canyon-cykler?

Degørikke har hele sidensalg. I afsætningsafsnittet vil de have sidste års modeller påklarering. Også i stikkontakten returnerescyklermed rabat. Ofte dissecyklerblev købt og fundet at være i den forkerte størrelse, så de kommer tilbage uden at blive redet.15. 2020.

Bygger giganter Canyon-rammer?

kæmpe storbestemt ikke producereCanyon rammerhaha. De erlaveti Fjernøsten. Imidlertid sker al samling, bygning og test i Tyskland. Detrammer gørgennemgå kvalitetskontrol i Asien, men de gennemgår også strenge test, når de først ankommer tilCanyonFabrik i Tyskland.06.30.2020

Hvad er det mest populære cykelmærke?

1) Kæmpe. Og den ubestridelige vinder er gigantiske cykler. Dette er ubestrideligtmest almindelige mærkeog ogsåmestkrævede af allecyklerpå markedet. En Taiwan-baseret producent, Giant Manufacturing Co, har også fabrikker i Holland og Kina.27. 2020.

Er en Trek-cykel pengene værd?

ErTrek pengene værd? Ja,Trek cyklererpengene værd.Trekpakker avancerede teknologier i derescykler, bygge derescykleromkring aluminiums- og kulstoframmer af høj kvalitet og bruger kun pålidelige Shimano- og SRAM-komponenter.

Er dyrere cykler det værd?

Dyrere cyklerer bestemtdet værdhvis du kører meget, men jeg ville ikke forvente et stort spring i kvalitet mellem $ 500 og $ 700cykel. Har ikke kørt denne særlige model, men den falder sandsynligvis et sted nær det søde sted på pris / kvalitetsskalaen for afslappede ryttere.femten. 2015.

rad power bikes anmeldelser

Er kløften en god vejcykel?

Anmeldelse: Canyon Endurace landevejscykel går længe på komfort, holder hastigheden Hvis lange ture med hurtige folk er din idé om en god tid, er Canyon Endurace en udholdenhedscykel, der leverer. Den er designet med aerodynamiske detaljer og blander effektivitet med tynde sæder og deres S15-bladfjedersædepost for at tilføje overensstemmelse.

Hvad har du brug for at vide om Canyon-cykler?

Canyon sælger direkte til forbrugeren og er generelt kendt for at producere cykler, der giver stor værdi for pengene. Canyon har en rækkevidde, der dækker alle cykelområder, så der er noget for enhver smag. Hvis du er på udkig efter noget nyt og spændende, finder du alle de seneste nyheder og anmeldelser om Canyon.

Hvilken slags cykel er kløften ultimativ?

Canyon Ultimate er mærkeets 'all rounder' - det har været øverst i Canyon's popularitetsindsatser i et årti og vandt forskellige priser med os, inklusive Årets cykel og Editor's Choice-priser, og vi formoder, at det vil gøre det igen med den nyeste version af CF Evo Disc 10.0 LTD.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Pinot Tour de France - hvordan man opnår

Hvem vandt Tour de France i dag? Tour de France 2021 - samlet placering efter 13 af 21 etaperRgNameTeam1Tadej Pogacar UAE Team Emirates (UAD) 2Rigoberto Uran UranEF Uddannelse-Nippo (EFN) 3Jonas Vingegaard RasmussenJumbo-Visma (TJV) 4Richard Carapaz MontenegroIneos Grenadiers (IGD)

Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster en Tour de France cykel 2020? Det koster dig omkring $ 12.000. Tour de France er ikke kun årets største cykelløb, det er også den største etape for sponsorer og producenter til officielt at afsløre deres nyeste kulfiber-drømmemaskiner. 2018.

Tour de france watt - hvordan man løser det

Hvor mange watt genererer en Tour de France-rytter? Mens en gennemsnitlig cyklist kan producere 100 watt, kan en pro-cyklist gennemsnit 400 watt i løbet af den sidste time af en Tour de France-etape. Træningsintensitet er den hårdeste variabel at måle.

Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Hvor hurtigt kører Tour de France-kørere ned ad bakke? I downhill-sektioner i Tour de France kan de køre med hastigheder så høje som 110 km / t og endda miste motorcykelreporterne.

Adam yates tour de france - hvordan beslutter du dig?

Hvordan har Adam Yates det i Tour de France? Adam Yates sluttede niende i sidste års Tour de France og nød en periode i den ikoniske gule trøje efter en stærk start på cykelens mest berømte løb.