Vigtigste > Anmeldelser > Colnago C59 anmeldelser - pragmatiske løsninger

Colnago C59 anmeldelser - pragmatiske løsninger

Er Colnago en god cykel?



og se nøjagtigt hvor vi er. Jeg bliver muligvis nødt til at røre ved grimme finebros, men malingsskemaet er rigtig godt, så jeg holder det bare rent, og jeg bliver nødt til at få min checkhæfte ud og svirre rundt og begynde at bestille nogle komponenter online.

Jeg tror, ​​vi ville gå med nogle helt nye cykler og få alle regningerne, så jeg sagde, at der ikke kunne spares omkostninger på det, så det føles som om det bliver den bedste bygning, men lad os knække, hvor okay postbudet gjorde B. Lige nu er der en stort hul på min bankkonto, føles som jul, og jeg troede, jeg fortalte dig retningen, vi tager denne regning, lad os åbne denne kasse og se, når du siger, at vi er italienske, vi har taget Campagna Leagroupset af, det er faktisk Potenza-serien meget meget flot gruppesæt meget aktuelt, og der er mange gode beskrivelser tilgængelige i sort, men installer også det, og det kaldes mit øje meget retro look, og jeg har set det før, så lad os se, hvad der er i kassen okay, først har vi kassetten ric sætter kl. 11:27, det er et rigtig godt udvalg af gear okay, barber godt, ja, vi har brug for en hånd! Det er dog meget snævrere at imødekomme Brise-ekstra gangene på Mac'en, okay for vores ramme, hvad vi har brug for og virkelig okay, disse overgås faktisk for bundbeslagene og de italienske kopper. Indstillingen var ikke ekstra, det var gode nyheder Patriot raelia okayokay og så har vi Jeg har et kultursystem krumtap og den meget flot ting power talk Hvis du ikke ved, hvor du stadig kører Aretro, er du ikke kører moderne til højre og grundlæggende så Power et ensystem, så det er faktisk forbundet med kranken, dukkede meget pænt op foran for at sige, at det ser meget godt ud, og hvad du ser sidst, er dybest set hvad vi skal gøre med det, vi er bliver den her Fjern udskrivning her, og vi skal faktisk polere den og få den indgraveret, så der er ingen udgifter spart på en lille punto i gang, vi vil virkelig binde alt sammen, fordi vi vil sætte dette på nogle få komponenter for at binde den aktuelle gruppesammensætning og forsegle den på den måde, så det ser ud som om jeg gør det for Okay, det er det dobbeltledede skelet af kalibre, botten under dine knæ, for jeg har bestemt hvad du vil ændre det forvirrer jeg, og ja, hvilke apps har du for at leve wi th, det er meget retro og meget ikonisk historisk. Jeg beundrer dem så meget, da jeg var ung, mange af jer vil huske, at virksomhedsrekord Delta-kalipre er en meget flot artikel her, og så er du velkommen til at tage dette frontstykke af her og lægge samme design på Seattle Frontier for at binde gruppen sammen, så ja det skal se meget godt ud, så vi er okay, ja, håndtagene har tre løsrivelser og leveres faktisk med en sort hætte, og hvad jeg bemærkede var, at lejren faktisk imødekommede Delta-gruppen.

De skulle altid komme med en hvid sauce, så vi bestilte nogle hvide hætter til at sætte dem på, så det skulle holde udseendet i gang, og jeg havde også stilk og styr til at leve den luft herovre ok, så er der tre T-stænger og styr, vi skal til poli shi, der stalker op, og jeg har det også lidt sjovt med det, så jeg kan ikke vente på, at det bliver rigtig godt, og jeg siger, at den bedste farvekontrolsål lad os gå videre med hensyn til at fjerne alle disse udskrifter, og vi vil tage det fra dem, sker det fint, en anden stor kasse er ankommet er hjulsættet, vi gik, vi skal have et firma kaldet den psykiske klinik, der har mange gode anmeldelser i cykelmagasinerne i Storbritannien har skabt. Masser af gode anmeldelser valgte at bruge deres skøre byggbare Wilson, som vi gik med, er Mavic åbne prorims var en fantastisk finish, ekstremt god, jeg deler dem med dig nu, så jada de er så dybest set ved du, at vi har en dejlig grå finish, og vi har Campagnolo lea centrale hubber, og udseendet skal se rigtig godt ud med denne regning, så bedstemor ikke koster det, og jeg føler mig virkelig forkert, det er et helt andet niveau. Bill, vi kørte en Victoria, selvfølgelig med konkurrencedæk, der også vasker den nye grafen, men vi holdt de 23 millimeter for at holde trit med tiden.



Tid og tænk også på Clarence med Carter's bremser, så vi går tilbage til at samle hjulene igen i forhold til kassetten, dækkene er mest på, så det gør det godt, jeg lægger kopperne på selve rammen, klar til krumtap når vi får det tilbage, så lad os gå videre på optagelserne vil se nogle grøntsager virkelig gode virkelig lave, du vil, og de ser helt fantastiske ud, du er god alle gruppens sider, enten tilbage ser det virkelig ud, men inden vi ser på, hvilken slags talent du har brug for at gøre folk klar til montering? og også styret, som er vred, lige okay okay, jeg har aldrig været så begejstret for at sammensætte en cykel, der vil være noget andet et ægte kunstværk, jeg tror, ​​hvad vi har gjort hidtil ville gøre den fejl, vi har også instruktioner til de Gay-kabler, de lægger koblingen til bundbeslaget, og vi har også justeringerne til de bageste ophold som Wellian og hele gearkassen er faktisk på de sider, som vi normalt gør, er helt enkel, jeg elsker bremserne deltabremserne, som vi alle er indgraveret, er virkelig tilfredse med den måde, de kom forbi fodboldkøb på, og vi købte en helt ny sadel vil bemærke en speciel udgave samt farverne på bagsiden, som er smukke apps og meget godt at: Agro- Colors match så kranksættet er også en snak. Det er et krumtap i ét stykke, der faktisk passer på det i ét stykke, det har en monteringsring, der holder installationen på plads, og de er dybest set pedalarmen fastgjort, og der er boltet på, så det gjorde faktisk en af ​​dem trykket vi har brug for, momentnøglen er et tryk på 372 pund, og ja det bliver interessant, forhåbentlig flygter skibe som en drøm sammen, og det er en smuk ting, og jeg kan ikke vente, så jeg har bare en drøm, mens jeg får denne cykel sammen ting for en skønhed det viste sig så godt, at jeg ikke kan tro det og jakono, vi vil være i stand til at give slip på denne, dette er det bedste, men faktisk er jeg fascineret af at se det til gusit ved 11 gear op med alt dette nye moderne gear og det ligner en dejlig retro cykel, så startende fra starten i slutningen har vi den hvide hætte, der virkelig fanger den, vo Tidligere blev det nævnt ved hjælp af de hvide hætter med Compaq Crecord Elsa gav gruppen så meget velegnet til kunstnerne så absolut forbløffende ud, holdet har microduste r til det faktiske transmissionssystem, og endda har vi slutdækslerne, fordi vi kun har virksomheden Crecord Delta Calipers, de var lidt besværlige at samle, men det var det værd. Jeg finder det virkelig nemt at tage det af og komme tilbage, vi har faktisk kickstanden er de alle pænt indlagt i grå kabler, og vi har et dejligt flot Chromeelite-forfærdelig bur med popsange, da normal vedligeholdelse og pedal dong var planlagt til at tage denne cykel ordentligt ud. Den aktuelle krumtap er helt fantastisk, men var også rigtig let at installere. Jeg troede, det ville være lidt svært, men det var så let, og det tog fem minutter.

Så det største problem, vi havde, var, at kaliberne nogensinde kunne sige lidt fiddly, men ja, vi arbejder det rigtig godt tilbage rigtig godt disse hjul godt, jeg har virkelig lyst til, at disse hjul sætter af, så jeg fik en helt ny ring på rigtig flotte nav Ser faktisk ud som denne retro er fantastisk, og denne sadel denne sadel ser ud som ny ud af kassen fra 90'erne tidligt halvfemserne, og ja jeg er absolut lavet af det, vi laver disse artikler, så vil cyklen alligevel gå, vi ankom også spindende- slukket, så vi fik bas, men vi var færdige med at sætte den op med en vægplet eller noget, jeg har faktisk to og en beslutter, hvilken der skal bruges, så vi skal være den første, en belastning for det er virkelig rart og ja, thegreen passer godt sammen med den øverste bjælke, eller vi går med en dejlig lotteriflaske også meget passende til det tidspunkt, jeg føler, selvom jeg kan lide ejendommen personligt så varm, at den ser lidt moo re racy ud, men skriv en kommentar nedenfor, måske giv mig din mening om hvilken flaske gas du skulle synes, vi skulle blive ri Ght, så denne slags os får det på at tage en tur tilbage, jeg kan ikke vente på, at solen skinner, så vi skal bare ændre, jeg har hatten, jeg har noget at fortælle dig ting også, så tilskuddet nu er at komme ud og tør. Stålet er ægte, det er bestemt en smuk ting, Toride føler sig virkelig levende i dette tilfælde, og jeg kan ikke stoppe med at se på det. Det, det er at køre Mona Lisa, helt smuk, virkelig glad for, at vi gjorde dette projekt, det er en cykel, jeg aldrig vil glemme, og hjulene er så glatte 11-trins - vores komplette udvalg af gear, det er helt fantastisk, jeg vil sætte det mod enhver moderne tur, hvis ikke bedre, men selvom det har været en absolut fornøjelse at gøre og for det meste vil jeg aldrig glemme det, så jeg er virkelig glad for, at jeg delte det med dig, hvis du kan lide at se disse artikler som du altid siger, så abonner på det helt gratis, ellers slip lignende og farvel for tiden

Hvilket år er Colnago C59?

Colnagohar været det mest eftertragtede inden for vej og racingcykelblandt cykelentusiaster. Dette tilskrives dels den behagelige håndtering og dels den rige historie.Colnagovejcykler er blevet sagt at køre som om de er på skinner, hvilket giver rytteren enstoreerfaring.



Dette er en ekstremt italiensk motorcykel. Det er Colnago C60 fra den italienske sprinter Sacha Modolo, der vandt to etaper i Giro d'Italia. Modolo har været på Lampre-Merida-holdet i nogen tid nu, men Lampre har nu udviklet sig til De Forenede Arabiske Emirater Abu Dhabi. hvor denne cykel kom fra, mens Merida gik af land og sluttede sig til holdet i Bahrain-Merida.

Og det gav Colnago muligheden for at komme tilbage i topklassen i sporten. Det er et stykke tid siden, vi gjorde Colnago på World Tour, og så mange af jer er meget begejstrede for at se hende igen, der fik stor opmærksomhed online før løbet, og jeg kan fortælle jer, at her, på løbet, i Dubai, mange mennesker har skubbet rundt og forsøgt at se nærmere på dette. C60 er naturligvis den eneste Colnago, der er lavet helt i Italien.

hvad er kartofler gode til

Som næsten alle andre producenter har de nu gjort det meste af deres produktion i Taiwan, men dette er håndlavet. Det er tappene og derefter rørene, der er monteret på den originale fa-historie om Colnago i Italien. Nu ser det ud til, at hver eneste driver på UAE Abu Dhabi-teamet her i Dubai bruger C60.



Du husker måske, at Colnago lancerede en helt ny aero-cykel på Eurobike sidste år. Så det bliver interessant at se, om chaufførerne og især sprinterne måske starter lidt senere på sæsonen. Da jeg i begyndelsen sagde, at dette er en ekstremt italiensk cykel, tulede jeg ikke.

De eneste ting, jeg kan finde på denne cykel, der ikke er italienske, er Look Carbon Keo-pedalerne, de er fra Frankrig og Barfly Garmin Mount foran, som er fra Californien, Marin County for at være præcis. Da jeg helt sikkert lavede en fejl Enhver anden kan se noget på denne cykel, der ikke er italiensk, bortset fra disse to dele, så lad os det vide i kommentarerne nedenfor. Så resten af ​​de italienske ting inkluderer styret, Deda Alanera, alt styret og stammen i ét stykke, og han kører en 130 mm stilk, der, som du kan se, ramte deroppe på hovedrøret.

Og styret måler 420 mm fra centrum til centrum eller 440 mm fra kant til kant. Colango leverer også sadelpinden og ovenpå er en Selle Italia Team Edition sadel. Der er en gummibit nedenunder.

Jeg prøvede bare at finde ud af, hvad det er. Jeg ved det ikke, hvis nogen kender svaret på dette, så lad os det vide i kommentarerne nedenfor. Men dette er et ekstremt let sadelsæt fra Campagnolo, det er deres topmodel, Super Record EPS elektronisk, 11 gear selvfølgelig, 11 til 28 på kassetten her, og den har standard 39 ved 53 ringe foran.

Du vil bemærke, ah, noget andet, der ikke er italiensk. Effektmåleren kommer fra power2max, et tysk firma, monteret på italienske Campagnolo-krumtap, 172,5 mm lange.

Hjulene er også fra Campagnolo. I øjeblikket kører han Bora Ultra 50, den er selvfølgelig 50 mm dyb. Har mulighed for at afværge i løbet af hele sæsonen, men underligt nok kunne jeg ikke finde nogen dybere i teltet her på Dubai-turen.

Vittoria Corsa rørformede dæk, 25 mm brede, monteres eller limes på det. Jeg tror, ​​det er tilbage for mig. Med hensyn til udstyret på denne cykel kan man sige, at Elite, et andet italiensk firma, leverer flaskeburene.

Dette er Custom Race Plus-modellen. Med hensyn til dimensioner er det 73,5 cm sadelhøjde og afstanden fra sadelnæsen til den omkring midten af ​​styret, det er ret svært at udføre de integrerede styr og stængelopsætninger, men jeg antager, det handler om 58 cm.

lyserød slip menstruation

Det får mig til at afveje, hvad jeg skal gøre nu. Denne cykel vejer 7,25 kg, men det inkluderer startnummeret, som sandsynligvis ikke vejer så meget, men også transponderen hernede.

Mange af jer stiller faktisk spørgsmål, når vi bygger racercykler som denne, hvad er det? Med transponderen fortæller arrangørerne, hvor rytterne er, og hvor de har krydset grænsen. Klik nu på kloden, hvis du endnu ikke har tilmeldt dig Global Cycling Network. I år vil der være en pro-cykel hver uge, og hvis du vil have mere indhold fra os, kom der nu. I det øverste hjørne er der selvfølgelig et kig på Colnago-fabrikken i Italien og i det nederste hjørne viser vi dig, hvordan en Campagnolo-kæde er lavet.

Hvor fremstilles Colnago-cykler?

2012Colnago C59Italia præsenterer et af Italiens mest oplagrede mærker i en pakke med specialfremstillede kulfiberrør og knaster konstrueret med hånden i la belle Italia R&A Cycles præsenterer et nærmere kig24. 2012.

Italien er kendt for sin lidenskab for cykling, sin utroligt rige arv, der uden tvivl er det åndelige hjem for den sport, vi alle elsker. Nu, sammen med nogle af de mest betagende veje, det fantastiske køkken og de største cykellegender, har Italien produceret nogle af de bedste cykler, der nogensinde er kørt, og her er et kig på fire af Italiens mest ikoniske cykelmærker. Bianchi er det ældste cykelfirma i verden, der stadig er i drift i dag og blev grundlagt af Edoardo Bianchiway i 1885.

Ud over sin rige tradition er Bianchi-cykler mere synonyme med en farve end nogen anden cykelfabrikant: Celeste, en lys turkis. Bianchi sponsorerede sin første professionelle rytter, Giavanni Tomasello, i 1899, og 15 år senere producerede virksomheden 45.000 cykler om året samt 1.500 motorcykler og 1.000 biler. Og de solgte svimlende 70.000 cykler om året i 1935, da Bianchi-cykler var de første til at bruge Campagnolo's nye opfindelse, et stangdrevet skiftesystem kaldet Cambio Coursa, med en bagskifter, der skiftede kæden til de fire tilgængelige baghjul i I 1939 satte Giuseppe Olmo også en ny timesrekord om bord på en Bianchi.

Succesen fortsatte, da Fausto Coppi blev medlem af Bianchi-holdet i 1940. Og i 1949 blev 'Champion of Champions', som han blev kendt, den første rytter nogensinde til at vinde Giro d'Italia og Tour de France i samme år. , som cementerede sig selv og Bianchi-mærket i cykelhistoriens årbøger ved siden af ​​Coppi Bianchi med andre cykelstørre som Felice Gimondi, Laurent Fignon, Gianni Bugno og Marco Pantani, der red sin specialfremstillede aluminium Mega Pro XL Reparto Corseto for at give hans fulde navn til en berømt Giro d'Italia / Tour de France-dobbelt i 1998, den sidste rytter, der opnåede denne herculeanske bedrift, og den sidste rytter, der vandt Tour de France på en aluminiumsramme. Nu var Pantani besat af cykelens geometri og red 30 forskellige rammer i en sæson, hver lidt anderledes.

Den slående Celeste kan stadig ses i området i dag, drevet af det hollandske World Tour Team Lotto NL-Jumbo, der har tre forskellige vejrammer at vælge imellem i modellerne Oltre, Specialissima og Infinito. Nu undrer du dig måske over, hvor den karakteristiske Bianchi-kam kom fra, Edoardo Bian chi lærte dronning Margherita, hvordan man cykler, og for sine problemer fik han en kongelig udnævnelse eller forsegling, der gjorde det muligt for ham at have Bianchi-kam på alle Place-rammer. (optimistisk italiensk musik) Colnago blev grundlagt i 1952 i Cambiago, Italien af ​​Ernesto. grundlagde Colnago og skabte hurtigt et ry for at være en af ​​de bedste tilpassede vejrammeproducenter i verden.

Luigi Ariento vandt guldmedaljerne i de olympiske lege i 1960 ombord på en Colnago. Ernesto ledte ikke kun virksomheden, men var også chefmekaniker for Molteni-teamet, og Michele Dancellis sejr ved Milanos San Remos 1970 inspirerede det berømte Asso di Fiori eller Ace of Clubs logo. I 1971 sluttede en bestemt Eddie Merckx sig til Molteni-teamet og arbejdede tæt sammen med Ernestoon for at udvikle de motorcykler, han kørte, og kulminerede med, at det super lette stål Colnagoused i 1972 brød verdensrekordet.

Den succes førte til, at virksomheden kom ind på produktionscykelmarkedet, drevet af en cykelbom i begyndelsen af ​​1970'erne, mens ch så introduktionen af ​​de vigtigste modeller Super og Mexico til ære for timesekorden. De fortsatte også med at innovere og eksperimentere med måder at øge rammestivhed ved hjælp af ovale og krympede rørrammer med Columbus-rør, hvilket førte til det berømte Master Range, Giuseppi Saronne vandt Pro World Road Race i 1982 med en sådan ramme. I løbet af 80'erne og 90'erne fortsatte Colnago med at udforske konstruktion og rammedesign med introduktionen af ​​deres første kulfiberramme i 1994, C40, bygget af kulstofrør med lette stålkopper.

C40 blev et øjeblikkeligt hit, trods præstationsforventningerne og vandt Paris-Roubaix fem gange fra 1995 til 2000 med Mapei-chauffører Johan Museeuw, Franco Ballerini og Andrea Tafi. Flere versioner af kulstoframmen fulgte, hvor motorcyklerne var meget efterspurgte, idet hver løftede bjælken for fremragende kvalitet. I 2014 arbejdede de med Ferrari på V1R aerobike, anden gang de arbejdede med den luksuriøse sports-bh og efter at have arbejdet med kulfiberteknologi i 1980'erne.

Deres motorcykler vil fortsat blive kørt på det højeste niveau, idet UAE Emirates-holdet nu bruger C60 og Concept aero-rammer med storheder som Alexander Kristoff, Dan Martin og Fabio Aru (musik) Pinarello blev grundlagt i 1953 af den tidligere professionelle Giovanni Pinarello, der startede med et lille værksted og byggede cykler i Treviso. I 1961 sponsorerede Cicli Pinarello, som det blev kaldt på det tidspunkt, deres første chauffør, Guido de Rosso, der vandt årets Tour de l'Aveniron lavet af creme og blå Pinarello-stål. I 1975 vandt Pinarello sin første Giro d'Italia med Fausto Bertoglio om bord på en speciel stålmodel med et Columbus-rør.

Og 13 år senere, i 1988, skabte de historie, da spanieren Pedro Delgado fangede den første af 13 Tour de France-sejre, selvom han faktisk kørte i bjergene på en TVT92 med aluminiumsstifter og kulstofrør, som blev opkaldt Treviso har været . I 1980'erne var mærket for det meste for deres Mont-kendte ello SLX-ramme, som med tilladelse fra den amerikanske rytter Alexi Grewal vandt guld ved de olympiske lege i 1984 i Los Angeles. Mens andre populære modeller på det tidspunkt var alle stålmodellerne, udforskede Treviso og Gavia også en verden af ​​tidsforsøgsmaskiner, eksperimenterede med buede rør og innovativt design, og i 1988 lancerede deres første lavprofilmaskine med den karakteristiske Prologo.

Ankomsten af ​​Miguel Indurain på verdensscenen i 1991 tog Pinarello til nye højder, og spanieren vandt fem på hinanden følgende Tour de Franceson en række brugerdefinerede pinarellos, hvor 1994 var det sidste år, turnéen blev vundet på en stålcykel. I 1995 kørte Indurain en Keral Lite-ramme af aluminium til sin endelige sejr, hvor Bjarne Riis tog sejren '96-udgaven på samme ramme, mens Jan Ulrich havde en bemærkelsesværdig række på syv lige sejre for mærket ved at vinde 1997 Tour Fuldført Pinarello Paris på et skræddersyet TIG-svejset aluminium med Columbus-rør TT-rammedesign fortsatte ind i 1990'erne og bar frugt, hjulpet af Indurains ujordiske fysiologi med afsløringen af ​​virksomhedens første fulde carbon TT-cykel, Espada, i 1994, da Indurain brød verdensrekordet og lod en gadeversion ødelægge tidsforsøget. I det nye årtusinde indvarslede prinsen den nye generation af hovedsageligt kulfiberrammer og for nylig Dogma-serien, som Bradley Wiggins vandt Tour de France 2012 med.

Fire sejre ved Tour de France med tilladelse fra Chris Froome Siden da fulgte den sidste i 2017 på det nye flagskib F10. (Italiensk elektroakustisk musik) Et ægte berømt, men nu næsten glemt italiensk mærke, legenden om Legnano går tilbage til 1902 med Vittorio Rossi & Company, der producerede cykler i Milano under varemærket 'Lignon'. Et par år senere blev virksomheden overtaget af Emilio Bozzi, der grundlagde et af de mest succesrige cykelhold i historien i 1906, Legnano Cycling Team, der løb indtil 1966.

De højt ansete Legnano-cykler var kendetegnet ved deres umiskendelige farve, kendt som 'Lizard Yellow', og det unikke rammedesign, hvor sædeklemmen lå direkte under den øverste del på forsiden af ​​sæderøret. I 1920 overtog Bozzi figuren af ​​Alberto da Guissano, den ikoniske Lombard-kriger for at symbolisere Legnano-mærket. Hans billede, støbt i messingstempling og nittet til hovedrøret, ville pryde dine cykler i de næste 50 år.

Mærkets skæbne ændrede sig for evigt i 1924, da holdet underskrev en livslang kontrakt med den unge håbefulde stjerne Alfredo Bindato. Det var et forretningsgeni, da Binda opnåede utrolig succes med Palmarès, herunder fem udgaver af Giro d'Italia, tre World Road-titler, fire Tour of Lombardis og to udgaver af Milan-San Remo. Faktisk var Binda så dominerende, at Giro-arrangørerne betalte ham svarende til en samlet sejr i Giro for at undgå løbet fra 1930-udgaven for at genoplive interessen for et næsten enmands show femte gang.

Dette indvarslede en gylden æra for Legnano med Gino Bartali's signeringer i 1936 og Fausto Coppi i 1939, en af ​​de stærkeste brandfarlige duoer i historien, parret splittede i 1942, da Coppi satte sig for at køre for bitter rival Bianchi og splittede en nation i to lejrs sejr i Tour de France 1948 ombord på en Legnano Roma med en Campagnolo stangaktiveret bagskifter. Efter Bartolis fratræden i slutningen af ​​1954 forsvandt Legnano formuer gradvist i de følgende år, bortset fra guldmedaljen i det olympiske vejløb i 1956 med Ercole Baldini. Virksomheden kæmpede gennem 1960'erne og 70'erne, før de blev købt af den mangeårige rival Bianchi i 1987.

Og et sidste strålende hurra, da Maurizio Fondries vandt Pro World Road-titlen i Ronse, Belgien. Legnano sti ll-mærket lever i dag i navnet, der ejes af Cycleurope. Der er nogle virkelig interessante historier derude.

tour de france etape 11 resultater

Jeg har bestemt lært meget; Det håber jeg selvfølgelig også. Men jeg vil gerne vide, hvilke ikoniske cykelmærker du gerne vil se i fremtidige artikler. Efterlad dine kommentarer nedenfor, og hvis du ikke allerede har abonneret på GCN, kan du gøre det gratis ved at klikke på kloden hvor som helst på skærmen her.

Hvis du har set denne artikel, forestiller jeg mig, at du er meget interesseret i cykelteknik, så hvad med bare at klikke her nedenfor? til vores nyeste, skinnende nye GCN tech show. Og kom bare her for lidt retro versus moderne handling.

Hvilken er bedre Colnago eller Pinarello?

DetColnagoer en hurtig cykel medgodtstabilitet og et ønske om at blive kørt i fart, menPinarelloer bare hurtigere ude. Der er en del afvikling iColnago(som den afgodtTi Bikes), men medPinarello, du får ikke afvikling, du får strømudgang!09/21/2002

Hvilket er bedre cervelo eller Pinarello?

Bedømmelse: Så, hvilket erbedre PinarelloellerCervelo?CerveloerbedreendPinarello. Når styrproblemerne er løst,Cervelocykelhåndtag pletfri og med bemærkelsesværdig stabilitet. Du kan stole på det for at komme dig igennem en storm.

Ejes Trek af kæmpe?

kæmpe storer verdens største cykelfabrikant efter omsætning. Virksomheden sælger cykler under eget navn og fremstiller dem til større mærker som f.eksTrek, Scott og Colnago.08.30.2013

Er cervelo et godt brand?

Cerveloer en af ​​de mest prestigefyldtemærkeri cykling, med sit sortiment af R-serie landevejscykler, S-serie aero-road cykler og P-serie triatloncykler, der alle bruges på det højeste niveau i professionel cykling og triatlon.

Er pinarello et godt cykelmærke?

Pinarelloer stadig meget en boutiquemærke, ogdet ercyklerNormalt bærer en stor pris, men rammerne tilbyder nogle smarte teknologier, der understøttes af et moderne løbsresultatark ingen andenmærkekan matche. Rul ned for at se Cyclingnews 'sammenfatning afPinarellovejcyklerkan købes i 2020.24. 2020.

Er Trek bedre end kæmpe?

Samlet set,kæmpe storer billigereend Trek. På grund af hvor de er fremstillet,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sin cykel lavere.Trekcykler tilbyder budgetvenlige forlystelser, men deres cykler er i gennemsnit dyrere at købe.

Hvilken er bedre GT eller trek?

DetGThar megetbedrekomponenter, mensTrekhar en 2? 9 drivlinjer, der giver et bredere udvalg af gear.

cykelbremser gnider

Hvilken type cykel er Colnago C59 Italia?

Colnago C59 Italia Frameset 2012: C59 Italia er toppen af ​​Colnago-serien 2012. En specialfremstillet 100% kulfiber racing maskine designet, bygget og malet i Italien. Med en ramme, der vejer ca. 1000 g, har den en indvendig

Hvilken sadelpind har en Colnago C59?

Colnago har tilføjet en tilbagelænet sædepost, som giver det forholdsvis korte 563 mm toprør lidt ekstra længde. Det er let at hælde ramme karakteristiske klichéer ud, når det kommer til C59. Rammens stivhed ser virkelig ud til at overføre al din pedalenergi til baghjulet.

Hvilken type headset bruger Colnago C59?

Foran bruges Colnagos C-HS2 semi-integrerede headset, der er 1 1/8 ”top- og bundbukke trenden med de fleste nye rammer, da alle ser ud til at blive tilspidsede. En Q2-Stay bageste trekant har dyb sektionskæde og sædeophold for at holde ting stiv i bagenden.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.