Devinci django anmeldelse - praktiske løsninger
Er devinci et godt brand?
Trods at være fremstillet i Canada,Devincicykler er ikke for dyre. Du fårstoreværdi for dine penge afspejlet i avancerede F & U-processer såvel som i top-end komponenter fra Shimano, SRAM, Maxxis, RockShox, Fox osv.18 2021.
Marshall har en tråd og en bundbeslag, og så er der beskyttelse på både nedrøret såvel som på kædestag med en 66 og et halvt hovedrørvinkel.Davinci Marshall er faktisk den stejleste mountainbike med fuld suspension, vi har haft på testen, parret med en 77-graders sæderørvinkel, der også er en af de stejleste, vi har set på hjul, mens den mellemstore og ekstra store 435-millimeter kædestænger på rammen passer på et 31,6-dropper-sæde stolpe med dråber på 100 millimeter for den mindre op til 200 millimeter for den større.
Da Vincis 130 millimeter ophængningskørsel styres af et delt drejeligt ophængsdesign betyder kun, at det bageste drejepunkt roterer koncentrisk omkring aksen, vores brystcykel er davinci Marshall 29dior 12s, og den sælges til 2.299. den leveres med en 140 mm rockshox 35 sølvgaffel og en debonair bageste dæmper, der bruger Marshall dr-12 som forventet, shimanos12 -hastighed dior drivkørere bageste bremser max's minion dhf og dhrtiresand en tr ansex dropper post en ting, som du skal være opmærksom på her for at levere begrænsninger i forsyningskæden, at vores cykel har SLX-bremser, men den kommer med dine bremser. Der er ingen smarte carbonversioner af Marshall eller endda aluminiumsversioner, der er dyrere, men der er en Sram SX-version, der gør Retails til samme pris som en dior-version springvand, der har du det for detaljerne, lad os vide, hvad du virkelig vil vide om, hvordan det går på stierne, så fortæl mig, hvad du skal gøre, så vi indstiller affjedringen i henhold til de indstillinger, der er foreslået af producenten, og så har Rockshox en praktisk Trailhead-app til gaffelen, så vi bruger disse anbefalinger og derefter vi har ingen kontroldæk til disse cykler, så vi indstiller dækkene til det samme lufttryk for alle cykler 21-23, så Sarah, ingen af vores billige cykler er lette, det er ikke målet her med disse cykler, men marskalk gjorde det.
Det vejer ikke som 49 pund, nej, ikke så ryk, men det er lidt klodset, jeg tror, det var 34 pund, så et par pund tungere end ibis I? For at være retfærdig, mange flere penge, øh, men hvordan føltes den følelse af vægt på stien, det føles meget effektivt, men når du har en tung cykel, ved du, at det er sjovt, fordi du er mindre for en. Betal for en cykel og gøre mere rigtigt? hvordan får du mere, du får mere vægt åh det er tungere, det er ligesom ostesagen som mozzarellaosten med alle hullerne åh ja du betaler mere for den schweiziske ja du får huller i den, så der er ingen huller eller hjelme cykelhjelme er det det samme for de lettere hjelm ja ja, så det lyder som om marskalk fornuftigt skjuler vægten på stierne. Jeg synes, det spørgsmål, jeg har til dig, er, om en 2300trail-cykel skal være lettere, eller er du enig i hvor meget? det vejer, det betyder noget, du ved, det handler ikke kun om vægt, og i denne cykelkategori er det ikke så vigtigt, som om vi kigger på langrendscykler, så jeg synes, det er stadig rimeligt, at denne cykel er, du kender 34 pund og dig Jeg vil føle det lidt på stigningerne, men du ved, det er bare noget, du vil leve med, det er en god ting, at det har effektiv affjedring, nøjagtigt ja, og at affjedringen er effektiv, uden at det føles som om du ikke kan klare det Routing og ting, du ved, det er ikke som at dreje hver eneste rute, fordi det bare er for effektivt, du ved, så lad os komme til de tekniske ting Sarah, du er midt i det, du er i de glatte ruter, det regnede det var mudret, hvad er det? den Marshall-lignende i forhold til nogle af de andre cykler, så hvis vi ser på dette, var jeg forfærdelig over, at cyklen accelererer ligesom klatringerne, du ved, at den virkelig har en masse oomph i hans skridt, og Marshall føler for dig For nogle grad mere som denne cykel end Giant Trance eller Polygonsiskiyou gør, disse cykler er superaktive, mens DW-Link og Marshalls Split-Pivot-Linkum er de bare lidt mere specifikke og har det som om du kan? klatre på en eller anden måde mere effektivt alt i orden Sarah du ved hvad der er næste lad os tale om nedstigningen, du gjorde det op uden disse lockout-greb, hvad der skete på vej tilbage uh du ved hvad der gør en rigtig sjov cykel til at komme af. det føles stabilt, positionen er behagelig, ikke den længste touring cykel her i testen, men det føles virkelig som en af de mere selvsikre på nedkørslene, så vi kommer ind i sammenligningerne om et øjeblik, fordi vi ikke kan gå videre uden at tale om den kæmpe trancex, så det er en 135 150, så lidt bitmorerejser disse to cykler på stien er kæmpen mere tilgivende er da vinci mere tilgivende, hvad er historien, du ved, jeg vil sige den enorme trance er mere tilgivende, men da vinciis føler du dig lidt mere behagelig end at skubbe ind i det, du ved, det er mere uh forudsigeligt, det er lidt mere stabilt, det er ikke som om den aktive affjedring næsten ikke irriterer dig, men som om du bare er beslægtet I ' Jeg har bevæget mig lidt hele tiden, så du er lidt bagud, og Davinci føles bare meget stabil at røre ved, det føles som om det bare vil derhen, og det får dig der, præcis det er det indtryk, jeg fik med disse to motorcykler, Davinci ser ud til at holde sig plant og plantet og føle sine vinkler mere konsekvent, hvor kæmpen bestemt føles som en meget mere aktiv cykel, og jeg mener måske ikke på en god måde for at være ærlig, har gafflen helt sikkert mere dyk, mens marshall virkede bare mere afslappet end kæmpen, ja, det føles virkelig som i på mildere sti sektioner, du kan bare glide ind, og det øges, og det føles bare mere selvsikkert, så det lyder som et godt middel, f.eks. måske en cykel til en, der har alle slags terræn eller ved ikke, hvor de skal ride den næste dag ja bestemt hvis du er dig, jeg ved, du kan lide forskellige stier, jeg vil sige, det er da vincimarshall, du kender en cykel, som du vil føle dig godt tilpas på ud, hvis du ikke ved nøjagtigt, hvor din fre enderne vil tage dig, du ved, om du er, dette er ikke den bedste slags venner, ved ikke, hvor du skal hen, ved ikke, hvilken cykel du har brug for, Davinci Marshall vil være et godt valg, okay, lad os tale om de gode ting, øh, det har øh, at Shimano Dior 12-trins drivlinje, hvordan fungerede skiftet, det fungerer super rigtigt, du kender endda submotor ja, så dr 12-trins er fantastisk, og så har det virkelig godt dæk, den har Max's Miniondhf og er perfekt til denne cykel, ja det er værd at nævne, da dette er den billigste cykel med fuld affjedring, at vi har en test, og du behøver ikke opgradere dækkene lige uden for døren. De fungerer godt, så det er de gode ting.
Lad os tale om den dårlige Sarah Lad os starte med bremserne. Det er værd at nævne her, at vores testcykel kom med SLX-bremser. Cyklen leveres faktisk med Dior-bremser, men de er begge Shimano-bremser, så vi kan også tale om denne migration, inguh um, ja i slutningen af testperioden ved du, at de er nøglepunktet er bare du ved aldrig, hvor den vil være, nogle gange trækker du bremsehåndtaget til styret nogle gange er det meget længere ud, det føles uh, du kender mudret, og så er det for hårdt, så det er bare lidt svært at håndtere er inkonsekvent igen, vi har en anden testcykel med shimano-bremser, der er inkonsekvente, en masse powernope ingen problemer der ja det er helt sikkert ja uh men ja kun dette inkonsekvente bidepunkt du ved ikke hvor det vil være når du flyver vejen og jeg tror ikke det er acceptabelt, men jeg vil tage magten i disse bremser ja bestemt ja bestemt om den anden ting Den ene, vi skal tale om, er denne gaffel, den har en rockshox35 gaffel på forsiden, øh, hvad er Dealyeah, så det er Rockshox 35 sølvgaffel, ikke denne e guldgaffel, der ? den enorme transe kommer lige så det betyder drej nøglespjæld i stedet for bevægelseskontrol spjæld lige rigtigt ja ja um og ja gaffelen det er bare lidt uh uforudsigeligt nogle gange føles det som om det blev sprunget over undertiden føles det som om det er en underdrivelse det er bare ikke det rigtige ting, det føles ikke som om du forventer det når som helst ja alt er klart sarah, så vi nærmer os slutningen af denne evaluering, og det betyder, at vi er nødt til at koge ned Vinci Marshall til hans fordele og ulemper, lad os være nemme at gøre Hvad gjorde du kan lide det først, du ved, at jeg virkelig kunne lide, at det var en god allround, og at det vil være en god cykel for mange mennesker mange forskellige steder, og den anden er, at det kunne være den billigste cykel på Tess, men det er ikke mindst dygtigt, så det er bestemt et proffs, ja det er en enorm fordel, så det er den gode nyhed, hvad er de dårlige nyheder, du kender ikke? En af tingene ved da vincimarshall er, at du ikke ved, at du er trailcyklen, jeg vil tage rigtig lange dage, det ville være, du kender ibis Ripley, og det er ikke den cykel, du vil tage hårdest terræn enten, du ved, det er noget som polyg onors trance, så det er en slags uh jack-of-all-trades mester for Noneyep uh, og det er du ved, det lyder som mig ja bestemt en con yeah og så er den anden ting dette rockshox 35 gaffel ja, den gaffel følte bare lidt inkonsekvent, især sammenlignet med rytmegaflerne, som bestemt har bedre dæmpning og mere kraft nøjagtigt ja okay Sarah, lad os opsummere denne anmeldelse for mig i et par sætninger, hvad tænker du på denne ting ? Jeg synes, det er en fantastisk cykel for nogen, der starter med mountainbiking. Vil det hjælpe dig med at nå toppen af opstigningen, som det bliver? . får dig til noget hårdere på nedkørslene, det bliver en sjov allrounder, og den har god geometri, så den vokser lidt med dig, hvis du vil opgradere nogle af disse komponenter, er det en god ramme at hænge dem af, okay, det er det abonnerer til Davincimarshall, så du ikke går glip af nogen af vores artikler om udflugtsanmeldelser og vores rundbordsdiskussioner, hvor Sarah og jeg vil diskutere, hvilke cykler vi kan lide mere, vi ses næste anmeldelse
Er devinci mountainbikes gode?
Kort sagt er dissestoregør altcykler. Til den pris, vi finder de laverstorebycyklerselvom de mangler den lave vedligeholdelsesudstyr og tøjbeskyttelse, der findes på billigere internt udstyretcykler.
Hvor fremstilles devinci carbon rammer?
Detkulstoframmererfremstilleti Asien underDevinci'seget tilsyn og kvalitetskontrol, inden de sendes til Canada for at blive samlet. Resultatet af alt det hårde arbejde, som alle har lagt ned på Chicoutimi-fabrikken.20.03.2019
Er De Rosa lavet i Italien?
Detfabrik i Cusano,Italien, i større Milano har væretdetVirksomhedens hovedkvarter og fabrik sidendettidlige 80'ere. Alt afFra Rosa'stitanium cykler erlavetpå denne fabrik med en produktionsgrænse på 100 om året.Fra Rosavardetofficiel cykel til Eddy Mercx og hold fra 1973 til hans pensionering i 1978.
Italien er kendt for sin lidenskab for cykling, sin utroligt rige arv, der uden tvivl er det åndelige hjem for den sport, vi alle elsker. Nu, sammen med nogle af de mest betagende veje, det fantastiske køkken og de største cykellegender, har Italien produceret nogle af de bedste cykler, der nogensinde er kørt, og her er et kig på fire af Italiens mest ikoniske cykelmærker. Bianchi er det ældste cykelfirma i verden, der stadig er i drift i dag og blev grundlagt af Edoardo Bianchiway i 1885.
Ud over sin rige tradition er Bianchi-cykler mere synonyme med en farve end nogen anden cykelfabrikant: Celeste, en lys turkis. Bianchi sponsorerede sin første professionelle rytter, Giavanni Tomasello, i 1899, og 15 år senere producerede virksomheden 45.000 cykler om året samt 1.500 motorcykler og 1.000 biler. Og de solgte svimlende 70.000 cykler om året i 1935, da Bianchi-cykler var de første til at bruge Campagnolos nye opfindelse, et stangdrevet skiftesystem kaldet Cambio Coursa, med en bagskifter, der skiftede kæden til de fire tilgængelige baghjul i I 1939 satte Giuseppe Olmo også en ny timesrekord om bord på en Bianchi.
Succesen fortsatte, da Fausto Coppi blev medlem af Bianchi-holdet i 1940. Og i 1949 blev 'Champion of Champions', som han blev kendt, den første rytter nogensinde til at vinde Giro d'Italia og Tour de France i samme år. , som cementerede sig selv og Bianchi-mærket i cykelhistoriens årbøger ved siden af Coppi Bianchi med andre cykelstørre som Felice Gimondi, Laurent Fignon, Gianni Bugno og Marco Pantani, der red sin specialfremstillede aluminium Mega Pro XL Reparto Corseto for at give hans fulde navn til en berømt Giro d'Italia / Tour de France-dobbelt i 1998, den sidste rytter, der opnåede denne herculeanske bedrift, og den sidste rytter, der vandt Tour de France på en aluminiumsramme. Nu var Pantani besat af cykelens geometri og red 30 forskellige rammer i en sæson, hver lidt anderledes.
Den slående Celeste kan stadig ses i området i dag, drevet af det hollandske World Tour Team Lotto NL-Jumbo, der har tre forskellige vejrammer at vælge imellem i modellerne Oltre, Specialissima og Infinito. Nu undrer du dig måske over, hvor den karakteristiske Bianchi-kam kom fra, Edoardo Bian chi lærte dronning Margherita, hvordan man cykler, og for sine problemer fik han en kongelig udnævnelse eller forsegling, der gjorde det muligt for ham at have Bianchi-kam på alle Place-rammer. (optimistisk italiensk musik) Colnago blev grundlagt i 1952 i Cambiago, Italien af Ernesto. grundlagde Colnago og skabte hurtigt et ry for at være en af de bedste tilpassede vejrammeproducenter i verden.
Luigi Ariento vandt guldmedaljerne i de olympiske lege i 1960 ombord på en Colnago. Ernesto ledte ikke kun virksomheden, men var også chefmekaniker for Molteni-teamet, og Michele Dancellis sejr ved Milanos San Remos 1970 inspirerede det berømte Asso di Fiori eller Ace of Clubs logo. I 1971 sluttede en bestemt Eddie Merckx sig til Molteni-teamet og arbejdede tæt sammen med Ernestoon for at udvikle de motorcykler, han kørte, og kulminerede med, at det super lette stål Colnagoused i 1972 brød verdensrekordet.
Den succes førte til, at virksomheden kom ind på produktionscykelmarkedet, drevet af en cykelbom i begyndelsen af 1970'erne, mens ch så introduktionen af de vigtigste modeller Super og Mexico til ære for timesekorden. De fortsatte også med at innovere og eksperimentere med måder at øge rammestivhed ved hjælp af ovale og krympede rørrammer med Columbus-rør, hvilket førte til det berømte Master Range, Giuseppi Saronne vandt Pro World Road Race i 1982 med en sådan ramme. I løbet af 80'erne og 90'erne fortsatte Colnago med at udforske konstruktion og rammedesign med introduktionen af deres første kulfiberramme i 1994, C40, bygget af kulstofrør med lette stålkopper.
C40 blev et øjeblikkeligt hit, trods præstationsforventningerne og vandt Paris-Roubaix fem gange fra 1995 til 2000 med Mapei-chauffører Johan Museeuw, Franco Ballerini og Andrea Tafi. Flere versioner af kulstoframmen fulgte, hvor motorcyklerne var meget efterspurgte, idet hver løftede bjælken for fremragende kvalitet. I 2014 arbejdede de med Ferrari på V1R aerobike, anden gang de arbejdede med den luksuriøse sports-bh og efter at have arbejdet med kulfiberteknologi i 1980'erne.
Deres motorcykler vil fortsat blive kørt på det højeste niveau, idet UAE Emirates-holdet nu bruger C60 og Concept aero-stel med storheder som Alexander Kristoff, Dan Martin og Fabio Aru (musik) Pinarello blev grundlagt i 1953 af den tidligere professionelle Giovanni Pinarello, der startede med et lille værksted og byggede cykler i Treviso. I 1961 sponsorerede Cicli Pinarello, som det blev kaldt på det tidspunkt, deres første chauffør, Guido de Rosso, der vandt årets Tour de l'Aveniron lavet af creme og blå Pinarello-stål. I 1975 vandt Pinarello sin første Giro d'Italia med Fausto Bertoglio om bord på en speciel stålmodel med et Columbus-rør.
Og 13 år senere, i 1988, skabte de historie, da spanieren Pedro Delgado fangede den første af 13 Tour de France-sejre, selvom han faktisk kørte i bjergene på en TVT92 med aluminiumsstifter og kulstofrør, som blev opkaldt Treviso har været . I 1980'erne var mærket for det meste for deres Mont-kendte ello SLX-ramme, som med tilladelse fra den amerikanske rytter Alexi Grewal vandt guld ved de olympiske lege i 1984 i Los Angeles. Mens andre populære modeller på det tidspunkt var alle stålmodellerne, udforskede Treviso og Gavia også en verden af tidsforsøgsmaskiner, eksperimenterede med buede rør og innovativt design, og i 1988 lancerede deres første lavprofilmaskine med den karakteristiske Prologo.
langrend cykelruter
Ankomsten af Miguel Indurain på verdensscenen i 1991 tog Pinarello til nye højder, og spanieren vandt fem på hinanden følgende Tour de Franceson en række brugerdefinerede pinarellos, hvor 1994 var det sidste år, turnéen blev vundet på en stålcykel. I 1995 kørte Indurain en Keral Lite-ramme af aluminium til sin endelige sejr, hvor Bjarne Riis tog sejren '96-udgaven på samme ramme, mens Jan Ulrich havde en bemærkelsesværdig række på syv lige sejre for mærket ved at vinde 1997 Tour Fuldført Pinarello Paris på et skræddersyet TIG-svejset aluminium med Columbus-rør TT-rammedesign fortsatte ind i 1990'erne og bar frugt, hjulpet af Indurains ujordiske fysiologi med afsløringen af virksomhedens første fulde carbon TT-cykel, Espada, i 1994, da Indurain brød verdensrekordet og lod en gadeversion ødelægge tidsforsøget. I det nye årtusinde indvarslede prinsen den nye generation af hovedsageligt kulfiberrammer og for nylig Dogma-serien, som Bradley Wiggins vandt Tour de France 2012 med.
Fire sejre ved Tour de France med tilladelse fra Chris Froome Siden da fulgte den sidste i 2017 på det nye flagskib F10. (Italiensk elektroakustisk musik) Et ægte berømt, men nu næsten glemt italiensk mærke, legenden om Legnano går tilbage til 1902 med Vittorio Rossi & Company, der producerede cykler i Milano under varemærket 'Lignon'. Et par år senere blev virksomheden overtaget af Emilio Bozzi, der grundlagde et af de mest succesrige cykelhold i historien i 1906, Legnano Cycling Team, der løb indtil 1966.
De højt ansete Legnano-cykler var kendetegnet ved deres umiskendelige farve, kendt som 'Lizard Yellow', og det unikke rammedesign, hvor sædeklemmen lå direkte under den øverste del på forsiden af sæderøret. I 1920 overtog Bozzi figuren af Alberto da Guissano, den ikoniske Lombard-kriger for at symbolisere Legnano-mærket. Hans billede, støbt i messingstempling og nittet til hovedrøret, ville pryde dine cykler i de næste 50 år.
Mærkets skæbne ændrede sig for evigt i 1924, da holdet underskrev en livslang kontrakt med den unge håbefulde stjerne Alfredo Bindato. Det var et forretningsgeni, da Binda opnåede utrolig succes med Palmarès, herunder fem udgaver af Giro d'Italia, tre World Road-titler, fire Tour of Lombardis og to udgaver af Milan-San Remo. Faktisk var Binda så dominerende, at Giro-arrangørerne betalte ham svarende til en samlet sejr i Giro for at undgå løbet fra 1930-udgaven for at genoplive interessen for et næsten enmands show femte gang.
Dette indvarslede en gylden æra for Legnano med Gino Bartali's signeringer i 1936 og Fausto Coppi i 1939, en af de stærkeste brandfarlige duoer i historien, parret splittede i 1942, da Coppi satte sig for at køre for bitter rival Bianchi og splittede en nation i to lejrs sejr i Tour de France 1948 ombord på en Legnano Roma med en Campagnolo stangaktiveret bagskifter. Efter Bartolis fratræden i slutningen af 1954 forsvandt Legnano formuer gradvist i de følgende år, bortset fra guldmedaljen i det olympiske vejløb i 1956 med Ercole Baldini. Virksomheden kæmpede gennem 1960'erne og 70'erne, før de blev købt af den mangeårige rival Bianchi i 1987.
Og et sidste strålende hurra, da Maurizio Fondries vandt Pro World Road-titlen i Ronse, Belgien. Legnano sti ll-mærket lever i dag i navnet, der ejes af Cycleurope. Der er nogle virkelig interessante historier derude.
Jeg har bestemt lært meget; Det håber jeg selvfølgelig også. Men jeg vil gerne vide, hvilke ikoniske cykelmærker du gerne vil se i fremtidige artikler. Efterlad dine kommentarer nedenfor, og hvis du ikke allerede har abonneret på GCN, kan du gøre det gratis ved at klikke på kloden hvor som helst på skærmen her.
Hvis du har set denne artikel, forestiller jeg mig, at du er meget interesseret i cykelteknik, så hvad med bare at klikke her nedenfor? til vores nyeste, skinnende nye GCN tech show. Og kom bare her for lidt retro versus moderne handling.
Hvilke cykler er der stadig lavet i Italien?
Italienske cyklerSiden 1957
Tommasini er virkeliglavet i Italienmed 100% af produktionen fra den lille butik i Grosseto,Italien. Her i 1957 begyndte Irio Tommasini sin kommercielle bestræbelse på at bygge udsøgt stålvejcyklerkendt for enestående kvalitet, ydeevne og smuk maling og finish.
Hvilken nationalitet er de Rosa?
Rosa er et efternavn med flere etymologier. IItalienskog catalansk betyder det 'rose' (blomst). Det er også et portugisisk og spansk sprog efternavn. Varianter inkluderer Da Rosa eller da Rosa, De Rosa eller de Rosa og DeRosa eller DaRosa.
Er De Rosa en god cykel?
Kort sagt, dencykelvar en absolut fornøjelse at køre, super glat og behagelig over ujævne og døde veje, men alligevel adræt og stiv, når man kom ud af sadlen og satte strømmen ned.
Er Cervelo lavet i Italien?
Ramme / cykel Udgangspunkt:Cervelocykler er konstrueret og designet i Canada ogfremstilleti Asien.Cervelohar et F & U-anlæg i USA, der producerer begrænsede kørsler på toppen af linjecyklen, theCerveloR5ca og P5x erproducereti forbindelse med HED i Minnesota.
Er De Rosa-cykler fremstillet i Italien?
Fabrikken i Cusano,Italieni Milano har været virksomhedens hovedkvarter og fabrik siden begyndelsen af 80'erne. Alt afFra Rosa'stitaniumcyklererlavetpå denne fabrik med en produktionsgrænse på 100 om året.Fra Rosavar den officiellecykelfor Eddy Mercx og team fra 1973 til hans pensionering i 1978.
Hvor fremstilles De Rosa-cykler?
Fabrikken i Cusano, Italien, i større Milano har været virksomhedens hovedkvarter og fabrik siden begyndelsen af 80'erne. Ugo er stadig vedFra Rosanæsten hver dag i udstillingslokalet og hilser folk på 86 år.
Hvilken er den nyeste version af Devinci Django?
I begyndelsen af september præsenterede Devinci den nyeste version af Django, deres trailcykel, der, som det er traditionelt for det canadiske mærke, viser en vis tilbøjelighed til downhill sjov.
zipp-dæk
Hvor store er hjulene på en Devinci Django?
Devinci frigiver i dag en helt ny cykel, den 120 mm-rejse Django. Kører på 27,5 ”hjul, det er meget en nedskaleret version af den nyligt reviderede Troy, som vi kørte på Interbike sidste efterår. Den kører på det samme Split-Pivot-koblingsdesign, og de fleste af Troys funktioner overføres.
Hvor kommer Devinci Django carbon 29 fra?
Devinci siger, at cykelophænget er indstillet i forbindelse med Fox på dets British Columbia-baserede kontor og testpladser. Det bageste stød imponerede mig, og Devinci har naturligvis arbejdet hårdt med Fox for at gøre melodien.