Vigtigste > Anmeldelser > Enve hjul anmeldelser - søg efter løsninger

Enve hjul anmeldelser - søg efter løsninger

Hvor fremstilles ENVE-hjul?

Ogden, Utah





Hvis du var bekymret for, at det kunne være svært at holde bolden i gang med den utrolighed, der stadig dukker op her på GCN Unboxing, så frygt ikke, for i denne uge er de gode mennesker i Enve kommet i forgrunden, og de ved, at de ikke vil skuffe. Åh nej (banke). Her er de helt nye SES 3.4-hjul, der er klar til at blive taget i slutningen af ​​denne artikel. (Skål) Nå, før vi rent faktisk pakker ud, finder du ud af, at selve kassen muligvis ikke er så pletfri som den måske har været, og i stedet for at undskylde for den vil jeg bare påpege, at dette faktisk er hele vejen fra Enves Hovedkvarter i Ogden, Utah, hvor cyklerne er selvbyggede, og jeg mener ikke bare snørede, jeg mener bogstaveligt talt alt kulstof på disse hjul er designet og fremstillet internt.

Så ked af kassen, lad os åbne den. (fræk musik) Mere om det senere. Se på det.

Dette er et meget specielt hjul, så vi er her? 3.4 er i øjeblikket Ally Enves bedst sælgende hjulsæt, og det er ikke rigtig en overraskelse. De er et let sæt klatringcykler, men de er også optimeret til at have seriøs aerodynamisk ydeevne.

stol træning derhjemme



Men som jeg nævnte tidligere er disse helt nye de bedste af 3.4 og derefter opdateret, så disse er nu optimeret til bredere dæk fra 23c til 25c og er nu også slangeløse kompatible. Og så har disse fælgbremseversioner også det nye støbte bremsespor.

Okay, lad os gå tilbage Et trin, så skal vi? Hvordan optimerer du et hjul til bredere dæk? Nå, i dette tilfælde er fælgprofilerne blevet ændret, og ja, jeg mener profiler, det er fordi deres chef aerodynamikguru Simon designet smarte hjul, der er skræddersyet til de specifikke egenskaber ved forhjulene og baghjulene. For eksempel bliver forhjulet mere modtageligt for sidekræfter, så stabilitet er nøglen, mens baghjulet kan skræddersys meget mere for ren aerodynamisk ydeevne. Den mest åbenlyse forskel er i dybden.

Så forhjulet er faktisk 38 mm dybt, mens baghjulet er dybere, det er 42 mm. Dette påvirker dog ikke specifikt understøttelsen af ​​bredere dæk, så hvad Envehave gjorde der hovedsagelig var at forstærke bredden, så de nu er 21 mm brede indeni og 27,5 mm brede udenfor, hvilket er årsagen til, at overgangen fra Dæk bliver glattere mod fælg, så der er mindre bule, så luftstrømmen forbliver fast, og luftmodstanden reduceres.



Et bredere dæk i sig selv skaber faktisk lidt mere træk end et tyndere dæk, så tilsyneladende en watt forskel for de 2 mm mere, men forskning har vist, at bredere dæk ruller mere effektivt, så de mere end opvejer den ene watt træk, så lad os tale om tubeless også tale. Hvis du ikke har det særlige træk, eliminerer tubeless løb stort set risikoen for blå mærker, så du kan køre meget lavere tryk, og så skal du virkelig få færre punkteringer fra skarpe genstande, fordi du har en lille smule flydende latexstænk i dæk, og det forsegler faktisk alle hullerne, men du har også brug for slangeløse specifikke hjul og dæk. Så i dette tilfælde har du et meget kraftfuldt sæt af førstnævnte.

For at gøre dem slangeløse er vi dog nødt til at dykke ned i denne lille taske, som faktisk ikke er et tungt penalhus, som jeg først troede. Det er en taske fuld af godbidder. Så her har vi nogle titaniumspyd, ventiludvidelser, standard fælgbånd, det rørløse sæt.

Så her har du slangeløst-specifikt fælgbånd og rørløse ventiler og gør fælgen effektivt helt lufttæt. Så alt hvad du skal gøre er at tilføje et slangeløst-specifikt dæk, lidt tætningsmiddel, og du er klar til at gå. Det er ikke alt i vores frække lille Enve-taske her.

kaffe prostatakræft



Vi har også bremseklodser, nu med kulhjul er det altid meget vigtigt at bruge de rigtige bremseklodser til netop din fælg, og i dette tilfælde er disse Enve-klodser faktisk forskellige fra de tidligere, og det er på grund af det. Den strukturerede, støbte bremseskinne. Enve siger, at dette faktisk betyder, at du kan lægge 30% mindre kraft på dit bremsearm til den samme bremseevne som før, og ydelsen er stort set den samme under tørre forhold, som den er i vådt, hvilket er ret sindssygt.

Og det er ikke alt, de ændrede også harpiksen, der klæber alt sammen, så det nu tilsyneladende er endnu mere varmebestandigt og for yderligere at hjælpe med dette aspekt. Jeg tilføjede også endnu et laminat. Så dybest set testprotokollerne, som Enve måtte komme med for at sætte disse cykler igennem deres skridt, lyder nu ærligt sindssyge.

Nå, der tales meget om fælge, fælge kan være meget populære, men de af jer ivrige vil have bemærket, at dette ikke kun er en fælge, men et komplet hjul. 20 eger her blonder forhjulet, og derefter har baghjulet 24. (hvirvlende) Det er lyden af ​​DT Swiss i Schön, som en urmager.

Hvor meget tid kan vi bruge på det? Endnu længere? Nej okay Okay nu samt DT schweiziske indvendige og keramiske hastighedslejer, som, hvis du ikke vidste, at du havde dem derinde, ville, når du åbnede din Enve-kasse, og du ser, at de gav dig en speciel keramik derinde Har givet hastighedsfedt . Men begge ting er faktisk anbragt i Enves egne kulstofnave, så de siger, at kulstofskallen giver dem et ret skørt stivhed-til-vægt-forhold, og så er egerhullerne faktisk ikke der, en ærligt vanskelig proces forbliver intakt. Disse nav gør også disse specifikke hjul til de letteste muligheder, du kan købe på Enve-webstederne, så selve navet vejer tilsyneladende 158g for baghjulet og kun 74g for det forreste nav, hvilket betyder, at det er 740g for Vej baghjulet og 630 g til forhjulet.

Alt i alt betyder det, at de vejer 1.368 g. Kan vi få en check? n det? 1.368g, er det rigtigt? (dinging) Selvfølgelig er vægten uden fælgstrimler, men det er stadig ret klart, at Envehave har opnået deres mål om at skabe et let sæt klatringcykler, og når du tilføjer alle de andre ekstramateriale som aerodynamik Tilføj dertil den rørløse kompatibilitet og det faktum, at det er støbt i bremseskinnen, ærligt, de ser ud til at være rigtig gode. Ret, sørg for at abonnere på GCN.

Vent et øjeblik, jeg har glemt konkurrencedelen af ​​det, okay, giv det væk. Som altid for GCN Unboxing giver vi disse cykler væk til en heldig vinder. Og hvis du vil deltage i denne konkurrence for at have en chance, skal du klikke på linket i beskrivelsen, klik under denne artikel.

Kryds fingrene. Vi vil annoncere vinderen i et af de næste GCN shows. Abonner seriøst nu GCN inden du går derhen er det meget simpelt.

billig pendlercykel

Klik bare på kloden, og hvis du vil have mere indhold, hvorfor skal du ikke bare klikke deroppe? Det er en meget interessant funktion om bredere dæk, der blev nævnt i denne artikel. Det er et nærmere kig deroppe eller en fræk genvej for at komme til denne konkurrence.

Kan du købe ENVE fælge?

Beholdningsnote:Vilager en bred vifte afENVE fælgemen vores beholdning svinger dagligt.Viblive nødt tilbestil fælgemed en gennemsnitlig leveringstid på 10 arbejdsdage. Noglefælgekan tage længere tid.

Gør enve aluminiumshjul?

ENVEhar debuteret en ny præstationslinjealuminiumvejcykelnav, der følger en lignende designfilosofi som deres nylige kulstofnav.

Hvad er enve?

EnENVEcykelnav med fuld kulstof, der forbedrer kørselsresponsen, sparer vægt og øger stivhed i byggeriet sammen med højt indgrebsspærre og førsteklasses rustfrit stållejer.

Er ENVE-hjul pengene værd?

Du får bedre ydeevne ud afEnve fælgeend de fleste andrefælgepå markedet (jeg tror personligt Derby'sfælgeudføre bedre). Men du får ikke en dollar for dollarforbedring i forhold til nogen anden kant. Men det gælder for ALLE high end-produkter.29.10.2014

Er ENVE-hjul slangeløse klar?

Mest hverhjulsætatENVEi øjeblikket fremstiller, errørløskompatibel. Undtagelserne erENVESES 4.5Hjulsæt, enhver rørformethjulsætog nogle tidligere generationerhjul. Vores all-roadTubelessKompatibelHjul.05/18/2021

Hvad gør ENVE-hjulene så gode?

Envebruger eger, hvor brystvorten er inde ikantog hævder, at de kan bygge stærkere egerhuller på denne måde og forbedre aerodynamikken. Mekanisk er vi fans af eksterne egernipler.

brugte cykler til salg

Hvorfor er MTB-fælge så dyre?

Mountainbikeserdyrtpå grund af brugen af ​​komponenter og teknologi af høj kvalitet, nogleMTB'ergå op til $ 13.000. Billigmountainbikeser direkte farlige på stier, rammer,hjul, og styret kan gå i stykker, især hvis du kører på stier.

Hvorfor er enve dyrt?

I videoenEnvehævder, at de producerer en ny form 10 gange oftere end resten, hvilket betyder måske noget i retning af 100 fælge, før formen ødelægges og en ny formes, mens konkurrencen vil producere 1000 fælge med den samme form, og dette er en væsentlig grund til udgiften.

Er enve 3.4 Tubeless Ready?

DetENVEHANS3.4Gen 2Tubeless klarer specielt designet som et multifunktionelt hjulsæt, der kan bruges i næsten alle vejrforhold, terræn og discipliner. BrugENVESMART vejhjulskonfigurator til at bygge dinENVE 3.4hjul.

Hvad er dimensionerne på Enve cykelhjul?

ENVEs mest afrundede vejhjulsæt, SES 3.4 er en klatrer med en aero-kant. Det er den helt rigtige dybde til at dække stejle kvaliteter i hastighed. • Tilsigtet anvendelse: Vej • Indvendig fælgbredde: 21 mm • Luftoptimeret dækstørrelse: 25c • Fælge- og skivebremsemodeller til rådighed • Slangeløs optimeret; Rørkompatibel SES 3.4 AR SES 3.4 AR

cykeldækpumpe

Hvor meget koster det for Enve hjulsæt?

Hvis du tror, ​​at køre på et 1481 gram hjulsæt hjælper dig med at klatre bedre, kan du gemme de 78 gram (og få en mere støjsvag frihub også) ved at gå med ENVE carbon shell hub på disse hjul til den samme $ 3000 pris som den vi kørte med kongen.

Er Enve 5.6 et godt Aero-hjulsæt?

Efter at have sammenlignet mange af de bedste aero-hjulsæt, der er tilgængelige, er ENVE 5.6 den, jeg vælger at køre hver dag. Nej, jeg har ingen ENVE-tatovering nogen steder på min krop.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Højde telt - hvordan man adresserer

Fungerer højdetelte virkelig? Indtil videre undersøger de fleste undersøgelser, hvor effektive højtetelte er til at tillade atleter at leve højt, træne lavt, mens de bor i lav højde. Forskere ved et amerikansk hærs laboratorium på Colorado's Pikes Peak viste for nylig, at søvn i et hypoxisk kammer er mindre effektiv end at sove i ægte højde, 'siger han. 24 2013.

Parlee-cyklusser - hvordan man opnår

Er Parlee-cykler gode? Parlee-rammer er kendt for deres kørekvalitet, og efter at have kørt ESX aero-rammen var jeg fascineret af at se, hvordan Altum sammenligner. Heldigvis skuffede det ikke, at turen er blød og kompatibel, når den ruller langs mindre end perfekte veje, men alligevel lægger strømmen ned, og stivheden er fremragende.

Aaron Gwin cykel - Find løsninger

Hvilken cykel kører Aaron Gwin? Vi mødtes med Aaron Gwin på Fontana for nylig og fotograferede ham på sin nye Intense 279 downhill cykel, som var helt designet omkring 29 / 27.5 hjulopsætningen.

Sådan pakkes jordnøddesmør - praktiske beslutninger

Hvordan pakker du æbler og jordnøddesmør? Kerne et æble og fyld det tomme center med jordnøddesmør. Skær derefter æblet som normalt og pakk det hele i plastfolie for at holde frugten frisk. Dine børn kan trække æblet fra hinanden og nyde masser af PB på hver skive.

Cykelbilsæder - hvordan man løser det

Hvilken alder kan barnet gå i cykelsædet? De fleste barnesæder er velegnede til børn i alderen omkring ni måneder til fire år. Den nedre grænse afhænger af dit barns evne til at sidde op, ikke understøttet, dvs. på gulvet snarere end understøttet med puder.7 2020.

Hvad man skal se, mens man træner - Komplet vejledning

Hvad skal jeg se, mens jeg træner? Alamy. 4/12. Sex and the City (Streaming på HBO Go) Nogle gange er en god fortælling alt hvad du behøver for at holde dig beskæftiget - og Sex and the City har dem i spar. Getty Images. 5/12. Gossip Girl (Streaming på Netflix) Alamy. 6/12. Pretty Little Liars (Streaming på Netflix) Alamy. 7/12. Glee (Streaming på Netflix) г.