Vigtigste > Anmeldelser > Fulcrum hjul gennemgang - varige løsninger

Fulcrum hjul gennemgang - varige løsninger

Er Fulcrum hjul noget godt?

Min erfaring har været, at de er stærke og holdbare og ruller godt. De er lidt på den tunge side, ligesomFulcrum5s. Jeg forventer, at 5'erne skal værestore hjulfor pengene. Her er ulempen: Campy ogFulcrumudskiftningfælgeog eger er meget dyre.05.15.2006



forskellige kropstyper



Dybeprofilhjul ser glitrende ud, de laver en kølig lyd, men mest af alt tilbyder de en betydelig aerodynamisk fordel i forhold til en standardfælge med en flad boksprofil. Men mange mennesker bekymrer sig om at køre i sidevind, og med god grund, når du vrider styret uventet, kan det føles skræmmende. Helt farligt i nogle tilfælde.

Men hvor slemt er problemet? I denne artikel vil vi se på dybe profilhjul mod tværvind. (dramatisk musik) Vi bruger nogle af Zips sortiment af balancecykler til at illustrere dette, fordi de er en af ​​vores sponsorer. Men også fordi de faktisk brugte enorme mængder ressourcer på at udvikle hjul, der er lettere at bruge under virkelig blæsende forhold.

Video gælder også for andre mærker af hjul. En af grundene til at vi behandler dette emne er, at skivebremser opfordrer folk til at bruge kulhjul oftere. Hvis du kører på fælgbremser på gode, beskidte veje, som vi har i dag, kan du ødelægge dine kulstofvindmøller ret let.



Men når du fjerner det, er der intet reelt incitament til ikke at bruge kulhjul året rundt bortset fra den oprindelige udgift for at kunne holde det kørende hele tiden. Så spørgsmålet er, kan du? (Glædemusik) Dybest dæk kan grundlæggende føles mere ustabile, fordi de tilbyder et større overfladeareal til vinden. Nu er det værre foran end bagpå, fordi forhjulet kan dreje. (Slagmusik) Det er vigtigt først at forstå, hvorfor et hjul med en dyb profil føles ustabil.

Så her er noget videnskab. Under kørslen er dækket forkanten, og dette deler luften. Fælgen styrer derefter luftstrømmen og hjælper den med at smelte glat ved bagkanten bag fælgen.

Ideen her er, at dette vil mindske træk, men gøre dig hurtigere for den samme indsats. Dette fungerer normalt godt nu, når vinden er fra nul til en grad af yaw, hvilket betyder hovedet først, men når dine vinkler begynder at stige, f.eks.



Problemer kan opstå, for eksempel i tværvind. Ved større vinkler kan luftstrømmen pludselig løsne sig fra kanten. Dette skaber et pludseligt trykfald og skaber turbulens i et lavtryksområde bag fælgen og bagud, hvilket ikke er ideelt.

Og denne type aerodynamisk bås er et lignende koncept som flyvinger. Med den forskel, at når en flyvinge går i stå, falder den ned fra himlen. Det fanger vinden.

Dette er foruroligende, potentielt farligt og bremser dig. Dette er ikke min tidskørecykel, men lad din fantasi løbe vild. I min erfaring med tidsforsøget et forhjul med en dyb profil, da jeg følte ustabilitet på grund af vinden.



Jeg kommer ofte fra mit tri-styr, og det gør mig mindre aerodynamisk. Det behøver heller ikke at være et stort vindkast. Små træk her og der kan kortvarigt få dig til at træde forsigtigt og i nogle tilfælde endda frigøre dig selv.

På en blæsende dag kan disse små, nervøse begivenheder faktisk være meget almindelige og tilføje op til en betydelig tid. Måske er det værste, der kan ske, at du tilfældigvis bliver helt sprængt af din cykel, den berømte Tour de France-mester Geraint Thomas blev sprængt af sin cykel i Gent-Wevelgem i 2015. Dette kan også betyde, at en lav profil under blæsende forhold cykel er ikke nødvendigvis hurtigere end en flad, og den kan faktisk være langsommere, og det er lidt dejligt ikke at have en fornemmelse af, at du på et øjeblik bliver sprængt af cyklen, omend dybe trillehjul rykker i vinden, det er ikke så slemt et problem, som du måske tror.

Godt som reference, jeg vejer omkring 70 kg og vil køre en medium-dyb 40 til 60 millimeter cykel året rundt. Årsagen til dette nu er primært aero vinder, fordi jeg alle er interesseret i aero og har brug for al den hjælp, jeg kan få. Men også fordi det er håndterbart.

Hjuldesignet er forbedret så meget i de sidste par år, de har været meget lettere at køre end det ældre V-formede design. Da dybe sektioner først dukkede op, var de V-formede. Nu var det virkelig godt ved nul grader, men ikke så aerodynamiske vinkler på andre.

Grådighed er det tekniske udtryk for vindens vinkel. Whoa whoa hvad laver du? Det var først i 2000'erne, at du kunne miste den sorte og hvide og den sorte hætte. (Trumpet Wah Wah Wah) I virkeligheden, når du kører i den virkelige verden, er vindens yaw-vinkel meget sjældent nul, hvilket betyder, at den er frontal.

Det kommer ofte omkring dig fra alle forskellige vinkler og ændrer sig konstant. Heldigvis anerkendte hjuldesignerne dette og begyndte at designe fælge i overensstemmelse hermed - alle fælge er de samme. Det næste store skridt i udviklingen af ​​dybe profilhjul var brugen af ​​bredere og afrundede toroidefælge. er god, U-formet.

De fleste cykelmærker antog lignende former, da det var mere aerodynamisk stabilt og mindre tilbøjeligt til at krydse vind, da det tillod de højere stallvinkler. I de sidste 20 år er den ringformede kantprofil optimeret og formalet for gradvist at forbedre den i tværvind og til disse hyperfolier. Ideen her er, at de flere bumpsor-noder på 454, men også på 858 tillader flere placeringer for højfrekvent vortex-kaste.

sportscremer til ømme muskler

Hvad i alverden er dette, hører jeg dig spørge: Lad trykket bygge sig op og luft derefter luften ud i en stor bås, hvilket ville resultere i en massiv rykning. Hjulet skal konstant slippe små mængder luft ud i en slags mikrobås. Det gør cyklen nu meget lettere at gribe, ifølge Zipp, og opretholder stadig den lige lige hastighed.

Teorien er, at du kan køre dybere hjul. Interessant. Skal du få et par dybe profilfælge, og i så fald hvilken dybde skal du sigte mod.

I sidste ende kommer det hele ned til dine behov og det formål, du ønsker dem til. Vi foreslår ikke et øjeblik, at du også skal skaffe dig et par dybe fælge. Der er intet galt med en standard aluminiumskasse-sektionsfælg efter design, dybe profilhjul er meget lettere og sikrere at håndtere i sidevind, hvis du potentielt kan betjene dem året rundt.

Vi skal dog stadig påpege, at de stadig kan være en håndfuld, omend meget bedre end en flad fælg, og hvis jeg vælger et tidsrullehjul, går jeg efter et dybt 70-80 millimeter forhjul, godt undtagen på de blæsende dage. Men hvis jeg kun ejede et sæt dybkørende hjul, ville jeg gå efter en gennemsnitlig dybde på omkring 40 til 50 millimeter. Dette skyldes, at dette er en dybde, som jeg ved vil være behagelig at køre det meste af tiden, og når det har været for blæsende at køre den slags balancecykel, har jeg lyst til, det er det ville være for blæsende at ride på fuld kraft uanset hjul du a Det er også en rigtig alsidig dybde, mens noget i retning af 858, selvom det er meget hurtigt, er lidt mere specialiserede drivere, der kan lide mere i sidevind.

Så hvis du er lille, skal du overveje en fladere løber, især foran. Forrest har du mindre vægt over hjulet for at forhindre ryk i jorden så godt, hvis du planlægger at køre der meget, vil du måske også få fladere hjul. Det blæsende sted i verden er Mt.

Everest forresten, jeg tjekkede det faktisk ud. Håber du fandt denne artikel nyttig og informativ. I så fald skal du give ham tommelfingre.

Hvis du gerne vil se en anden artikel, anbefaler jeg denne artikel, der viser dig, hvor hurtig aero-cykler kan være, det er her nedenfor.

Er Fulcrum kulhjul gode?

Fulcrumhar gjort enstorejob med at forbedre sin aluminium racing nuller med dettekulstoftilbud. Selvom det er lidt pebret, får du en masse præstationer. Bremsning i det tørre er strålende, og dethjulfølestoreog adræt. Den eneste ulempe er, at de fanger vinden mere end andre 30 mm dybe sektionerhjulJeg har testet.13.12.2018

Hvor fremstilles Fulcrum hjul?

Italien

Har Fulcrum-hjul brug for fælgbånd?

Datterselskabsmærket blev oprettet, så Campagnolo kunne fremstillehjulkompatibel med produkter fra konkurrerende producenter af drivlinjer, såsom Shimano, uden 'forurening' af mærket. Virksomheden blev grundlagt i juli 2004 og har base i Arcugnano, Italien.
...
Fulcrum hjul.
TypePrivatejet selskab
Internet sidefulcrumwheels.med

I denne artikel skal vi gennemgå processen med at konvertere et hjul til et slangeløst dæksystem. Hej, Calvin Jones her hos Park Tool Company, hvis du er ny på slangeløse systemer, opfordrer vi dig kraftigt til at læse denne artikel om reparationshjælp til slangeløse standarder og Komponentkompatibilitet. Det er muligt at konvertere fra et slangesystem til et slangefrit system, men der er begrænsninger.

Ideelt set skal dækket og fælgen mærkes som 'Tubeless Ready' eller 'Tubeless Conversion System' for at opnå en acceptabel perletætning på fælgen. Denne betegnelse kan vises på selve produktet. Dette kan også vises i producentens oplysninger.

Der er dog ingen ægte industrielle 'tubeless ready' standarder, og resultaterne kan variere i konsistens. Du skal bruge en saks, en forseglingshakke eller en lille stjerneskruetrækker, rørløse ventiler, slangeløs kantbånd og rengøringsklude. Yderligere tilbehør er påkrævet til montering af dæk.

Disse er dækket af den dedikerede artikel Forbered fælgen ved at fjerne eventuelle fælgstrimler i rørstil og rengør fælgenes inderside med et opløsningsmiddel, der ikke efterlader en olieagtig film, f.eks. B. Alkohol eller acetone.

Vælg en forseglingstape, der passer til bredden af ​​fælgen. Hvis båndet er for smalt, er forseglingen ikke lufttæt. Hvis båndet er for bredt, kan det forstyrre perlens pasform.

Start med at klikke båndet på plads mindst et egerhul væk fra ventilen. Træk i båndet, mens du trykker hårdt mod kantoverfladen. Sørg for at placere båndet jævnt.

Hvis båndet er dårligt placeret, som i dette eksempel, forsegler det ikke godt. Kør ventilhullet igen over ventilen, hvor båndet overlapper hinanden, og klip båndet. Find ventilhullet.

Brug en tætningsdorn eller en lille stjerneskruetrækker til at slå et rundt hul gennem båndet. I dette eksempel blev en kniv brugt til at skære hullet. Den rørløse ventil kan have problemer med at dække dette snit.

doner cykel til velgørenhed

Dette kan resultere i en kompromitteret forsegling. Der findes forskellige typer rør Der er ventiler, der adskiller sig i længde og design. Før ventilen gennem båndet og gennem ventilhullet.

Sørg for, at beslaget er korrekt justeret i fælgen. Installer o-ringen, hvis den er til stede, og monter ventilmøtrikken Sørg for, at møtrikken er fastgjort. Når fælgen er forseglet med tape og ventilen installeret, er installationsprocessen den samme som ethvert standard rørløst system.

Der er dog nogle tip til fejlfinding, der er specifikke for konverterede rørløse systemer. At få et godt segl En rørløs konvertering kan tage tid, så forvent ikke at køre med det samme. Kontroller dækket om et par timer, og se om det er forseglet korrekt.

Hvis det lækker, skal du tilføje mere luft og fortsætte med at dreje det for at flytte væsken rundt om dækkets indre. Det kan tage lidt tid, endda dage, for dækket er helt fast. Dæksidevæggene kan i deres evne til at pumpe op. I dette eksempel blev et ikke-slangeløst dæk brugt til en konvertering; luft siver gennem sidevæggene.

Forseglingsmidlet indeni kan hjælpe med at stoppe denne lækage over tid. For processen, se denne artikel for at få flere oplysninger om slangeløs dækinstallation. For mere information om standarder, kompatibilitet og valg af komponenter, se denne artikel om reparationshjælp på parktool.com.

Tak fordi du ser og abonnerer på Park Tools nyeste artikler.

Er fulcrum 900 hjul slangeløse klar?

Denne procedure transformerer Racing 4/5/6/7 DB og Racing 400/500/600/700/800 /900DBhjul(designet til at blive brugt med et clincher-dæk og inderrør) i TubelessKlar hjul(dvs. med enTubelessLet dæk, intet indre rør og obligatorisk brug af tætningsvæske).

Skal jeg købe kulhjul?

TILkulhjuler ofte meget lettere og stivere end en sammenlignelig aluminiumhjul. Dette gørkulstofen populær mulighed for højtydendehjul. Mange konkurrerende ryttere og racere vælgerkulstoffordi vægten og stivheden forbedrer cyklens acceleration og håndtering.

Er Fulcrum Racing 7 hjul kulstof?

AlleFulcrumFarthjulkommer med fuldkulstoffælgeog nav, keramiske lejer og brug de samme aero lige træk eger mønstre med 18 eger foran (9 + 9) og 21 eger bag i forholdet 2: 1 (7venstre og 14 højre).

Er Fulcrum-hjul kulstof?

Fulcrum hjulkom i beggekulstofog legering iterationer, der passer til en bred vifte af budgetter og ridestilarter. De fås også i skivebremse- og fælgbremsekompatible versioner, så du skal altid være i stand til at finde højtydendehjulsættil at passe med din nuværende opsætning.

Hvad er Fulcrum 2 Way Fit?

MedFulcrum to-Way Fitdu kan fjerne den rørløse ventil ogpassei et standard clincher-dæk, der giver dig mulighed for at køre hjem.

Er Fulcrum-hjul slangeløse klar?

Tubelessdæk lider ikke af pludselig deflation, når de punkteres, hvilket er en stor fordel i sikkerhedsmæssig henseende. MedFulcrum2-vejs pasform kan du fjernerørløsventil og monteres i en standard klemmedækder lader dig ride hjem.

Hvilken slags hjul får du med Fulcrum?

Fulcrum racercykelhjul falder i to generelle grupper: overfladefælgede generelle hjul, der for det meste kaldes 'Racing' og dybe-rim aero-hjul under Speed- og Wind-bannerne. 2Way-Fit er Fulcrums betegnelse på slangeløse, klar cykelhjul, selvom Fulcrum kun antyder, at et meget lille udvalg af dæk er kompatible

Hvor store er Fulcrum racing 6 skivebremsehjul?

Fulcrum hævder, at et par Racing 6-hjul vejer 1.760 g. Køb hvis: Du vil have pålidelige hjul uden dikkedarer til hverdags ridning og træning. Skivebremseversionen af ​​Racing 6 har en påstået vægt på 1.690 g pr. Par og barberer 50 g fra Racing 7 DB takket være 26 mm høje fælge med 17 mm intern bredde.

Er omdrejningspunktet Racing 3 en god cykel?

Fulcrum har givet Racing 3'erne en god opgradering og tilbyder en reel fordel for turen, der føles hurtig og præstationsførende. Jeg nød virkelig min tid på at ride med dem og følte en ægte ydeevneopgradering på trods af deres robuste karakter.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Vred magpie - hvordan løser vi det

Hvorfor blev skatten vred? Magpies kaster kun 6 uger ud af året lige omkring det tidspunkt, hvor de reden. Årsagen til angrebene har længe været spekuleret, herunder: Territorial back off Magpie Torf. Testosteron pumpet op og gal.

Bradley Wiggins Hour Record - holdbare løsninger

Hvad er den aktuelle 1 times cykelrekord? 55,089 km

Det båndstrækker - handlingsorienterede løsninger

Hvordan løsner jeg mit IT-bånd? At strække IT-båndet og den tilsluttede muskel er ret simpelt. Bare kryds dine ben, og hold det berørte ben i ryggen (position 1). Læn dig væk fra det smertefulde ben, indtil du føler en strækning langs siden af ​​benet (position 2). Hold det i 30 sekunder og gentag 5 gange. 5. juni 2012

Racercykel med affjedring - hvordan man opnår

Kan du sætte affjedring på en landevejscykel? Hjulophæng frakobler hjulene fra resten af ​​cyklen. Det betyder, at i stedet for at hele cyklen skal støde op og ned på uregelmæssigheder i vejen, kan hjulene bevæge sig uafhængigt. Bagstød og ophængsgafler er normen på mountainbikes, men deres design er begrænset anvendelig til landevejscykler.

Læs udløbsdatoen - hvordan man løser det

Hvordan læser du Dates? Nummer 1 til 9 repræsenterer ofte månederne januar til september i rækkefølge. Bogstavet 'O' står normalt for oktober, 'N' repræsenterer november og 'D' står for december på mange dåser. Nogle virksomheder viser måneden efter datoen, så se også andre steder i koden for bogstaver.

Lance armstrong 30 for 30 - besvare spørgsmålene

Hvordan kan jeg se Lance Armstrong 30 i 30? Du kan se ESPNs 30 til 30 “Lance” -dokumentar på ESPN + for under $ 5. Eller tilmeld dig for at se det live med rabat med Sling TV (kampagnetilbud) eller på Hulu Live.31 maj 2020 г.