Vigtigste > Anmeldelser > Giant propel advanced 1 anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Giant propel advanced 1 anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er den gigantiske fremdrift en god cykel?

Raffineret gennem årene,Giant's Propelrække aero roadcykler står som nogle afdet bedsteog hurtigste cykler rundt. Brugt af professionelle landevejskørere og endda triatlon-konkurrenterKæmpe fremdrifter en alsidig og dygtigcykelder længes efter hastighed.

hvad er et power tap

Hej gutter, dette er Peter fra Bikes and Life, der er her i dag for at gennemgå en egen cykel. Dette er faktisk en Giant Propel Advanced SL fra 2013. Årsagen til, at jeg gennemgår en 2013-cykel, er, at dette virkelig repræsenterer et øjeblik med innovation inden for cykling, kulminationen på et toårigt projekt.

Kæmpen har sat sig for at udvikle den hurtigste og stiveste aero racercykel nogensinde. At udvikle drevrammen var faktisk det hårdeste projekt, giganten nogensinde har startet. Efter 88 rammeversioner og to års forfining af dette design af design tester Windkanal udviklingen af ​​nye måder til simuleret menneskelig kropsbevægelse under kørsel.

Giant lancerede en cykel, der løb konsekvent i to år og, ligesom radarer, vandt konkurrencen om den bedste aero-cykel. Kæmpen var faktisk i en unik position til at nå dette mål, da det ikke kun gør sit cykelmærke, men faktisk er verdens største producent af cykler. Dette giver dem kontrol og indsigt fra designprocessen til de faktiske materialer, de bruger i cyklen.

Et af de største salgsargumenter for Power Frame og alle gigantenes avancerede SL-rammer er brugen af ​​deres egen blanding af proprietære interne kulfibre. Dette giver dig mulighed for at indstille nøjagtigt den type kompositegenskaber for materialer, du ønsker, inden det rigtige materiale går i produktion. Fra det første øjeblik jeg trådte på den kæmpe drivlinje, blev jeg bare blæst væk med ydeevnen, hvilket er en del af grunden til, at drivlinjen føles så god under kørsel, baseret på den enorme TCR-vejgeometri, som er en helt kompakt vej, og når du først er ' har set vores TCR tjek faktisk ud her.

Du ser TCR stive rammen for at øge ydeevnen, samtidig med at du opretholder en følelse af komfort og øger den kraft, du får ud af pedalerne gennem en ramme, der kun får mest ud af din pedalkraft. Drevet er som det designet til at være fantastisk som en vind snyder. Det er også en forbandet god klatrer, hvis du stopper på pedalerne.

Det mest visuelt slående ved denne cykel er sandsynligvis, at sadelpinden er en del af rammen, så ved at trække sadelrøret lige ind i den integrerede sadelpind - ISP har du reduceret vægten ved at forhindre dig i at have to forskellige rør derinde, og de har øget muligheden for at tilføje lodret overholdelse i denne del af rammen, da hele rammen nu kan bøjes uden kulstof, rørene er pænt indlejrede og modstår bevægelse, så det er lettere, det er mere kompatibelt og ser også fantastisk ud. En subtil detalje, som du kan se tæt på, er disse mini V-pauser, der er indbygget og skjult bag rammen for at lade den underleverede luftstrøm komme over dem og reducere den aerodynamiske træk, du har, mens du kører. Jeg spekulerer igen, hvorfor du viser mig en 2013-cykel, det er 2016, lad os bevæge os med tiden, sandheden er, at den enorme ramme ikke har ændret sig for meget siden 2013. Faktisk er denne cykel meget ens bortset fra et par subtile forskelle i starten, prisen faldt betydeligt, når den solgte til 7.500 i 2013.

Nu er cyklen 6900, men sandsynligvis er den største forskel det enorme SLR 0-hjulsæt, et fuldt carbon clincher-dæk, der er slangeløst kompatibelt. Det er et $ 2200 detailhjulsæt på trods af prisfaldet, Giants hjemmelavede hjulsæt forbedrer ikke kun din håndtering og aerodynamik, men overfører også kraft fra dine ben til vejen mere effektivt. Det gigantiske drev fås i en række forskellige modeller fra 2100 til 10.000.

Vi har disse cykler i vores butikker. Du kan komme forbi og prøve at cykle. Når du er klar, kan vores monteringsteknikere give dig en pasform for at sikre, at du er perfekt tilpasset til cyklen, og at cyklen er perfekt skræddersyet til dig for den bedst mulige oplevelse af komfort og ydeevne.

For at se flere landevejscykelanmeldelser og klik her for at tjekke vores landevejscykelafspilningsliste og lære mere om den gigantiske TCR, som denne geometri er baseret på, skal du klikke her for at se den gigantiske TCR-artikelanmeldelse. Håber du abonnerer på kanalen for at få en automatisk opdatering hver gang artiklen er sendt.

Er Giant propel god til klatring?

Newsflash: TheKæmpe fremdriftAdvanced 2 Disc er ikke den ideelle allrounder. Ja den kanklatre, men nej, det er ikke den ideelle følgesvend til en bjergrig tur. Derudover den flade top afkæmpe storKontakt SL-stænger er det ideelle sted at hvile dine håndflader på en lang opstigning.5. 2020.

cykelhovedskade

Hvilken type cykel er den gigantiske fremdrift?

carbon aero landevejscykel

Er kæmpe pa2 hjul slangeløse?

De errørløsklar, hvilket kombineret med deres holdbarhed gør dem ideelle til vintertjeneste.

En af de største udviklinger inden for hjulteknologi i de senere år har været fremkomsten af ​​krogefri ribben, som også kan skabe en masse forvirring, men hvilke dæk du kan bruge er altid sikre i denne artikel, vi forklarer først, hvad de er, og hvorfor de findes og du siger også, hvad du har brug for at vide for at kunne vælge dæk til dig, og jeg tror vigtigst af alt, at vi også vil forklare årsagerne til det, og vi talte med vores venner atzip og pirelli for at give dig de rigtige svar. Traditionelt har indersiden af ​​en fælgs sidevæg en lille bule øverst kaldet Bead Hookit, designet til at holde lette, fleksible racercykeldæk sikkert på fælgen, når de pustes op til højt tryk og let slippe af sne med krogefri fælge, biler og motorcykler, og meget gradvis Hvis det lægges på grus og vej Der er flere grunde til, at det fungerer godt uden kroge, først og fremmest Producenterne opfordres til at ændre deres designteknologi, hvilket derefter potentielt kan føre til en stærkere og betydeligt lettere pumpehjul . For eksempel er lynlåsen 303 brandkammen 300 gram lettere for parret end deres forgængere.

For at blive komprimeret normalt med en traditionel krogkant, skal du bruge en blød silikondorn til at forme kanten godt og indersiden af ​​sidevæggene, men når du fjerner krogen, behøver du ikke skubbe formen ud igen, så du i stedet kan bruge en metalform, der er langt mere effektiv, det giver meget bedre kompression, mere konstant kompression og giver dig dermed mulighed for at lynlåse ubrugeligt materiale og en cykel, der har samme styrke nu også en enklere proces og der er mindre spild i slutningen, så produktionsomkostningerne kan reduceres glimrende, der ser ud som noget, der ser ud til at blive overført til os forbrugeren, for såvel som de er 300 gram lettere, er de også betydeligt billigere og i sidste ende fra en præstationsmæssigt synspunkt giver brugen af ​​en krogfri fælge en jævnere overgang fra dæk til fælg, så hele pakken kan også være mere aerodynamisk, så de er billigere, lettere og mere aerodynamiske - ydelsesfordelene ser ret klare ud -skåret, men th Der er stadig denne fejlinformation derude for sikkerheds skyld, så lad os gå som næste dukkert på den, da vi hørte hooksexisted for at holde dækkene sikkert på fælgen. Så hvordan kan du sikkert fjerne dem, så det virker som et ret grundlæggende spørgsmål, svaret er Dækteknologi Der er sket meget i de 50 år, siden perlekrogene blev udviklet, og der er faktisk sket meget med fremkomsten af ​​slangeløse sidstnævnte sker nu den gyldne regel er, at du er nødt til at bruge et slangeløst dæk på en kroghængt rip. Du behøver ikke at køre det slangeløst, du kan sætte det i et rør, hvis du vil, men du har brug for et slangeløst dæk på grund af dækets perle, så det er det stykke, der sidder inden i fælgen, nu er forskelligt fra en normal klemme dæk, da det ikke strækker sig, når det er oppustet, så resten af ​​dækket kan være pænt og smidigt, men perlen skal virkelig være meget strækfast og skal også laves med meget strammere tolerancer, når du sætter dækket på fælgen, og den er allerede lufttæt forbliver sådan, selvom du puster den op til højere tryk.

flyver med en cykel

Tidlige slangeløse adoptere vil helt sikkert huske bøvrende dæk, og det var et resultat af ufuldkomne tolerancer og muligvis let strakt perle eller minus 0,1 millimeter, hvilket er virkelig vigtigt, fordi det betyder, at du ikke bare sætter dine slangeløse dæk op, men kan også stole på at de nu er i sikkerhed. Dette tolerancepunkt kan ikke delvist overvurderes, for i det sidste år tog branchen et stort skridt fremad takket være etrto, som er et meget spændende akronym, der står for europæisk og fælgorganisation, der findes for at specificere og harmonisere størrelsen af ​​fælge og deres tilknyttede pneumatiske dæk.

Ikke en kendsgerning, du nogensinde har troet, du skulle vide, men det betyder virkelig, at du først ratificerede krogløs teknologi til grus og racercykler, det plejede kun at være til mountainbikes, men etrto siger, at det er godt For det andet er at gå og vigtigere, de specificerede også de nøjagtige tolerancer, som producenterne skal arbejde hen imod specifikt på perlesædets diameter, hvilket er et mål fra indersiden af ​​fælgbrønden på den ene side af fælgen til indersiden af ​​fælgbrønden på den anden side af fælgen, og denne måling er helt afgørende for slangeløs, fordi det betyder, at du kan montere dækket og derefter pumpe dækket op og derefter også, så det holder luft. Af sikkerhedsmæssige årsager er det også helt kritisk, fordi en fælg eller et fælg, der er for lille, et dæk, der er for løst, nu vil give dig problemer takket være etrto. Der er ingen tvetydighed, kuglesædets diameter skal være 621. 95 millimeter plus eller minus en halv mil, når alt kommer til alt, lægger de også et maksimalt dæktryk på 72 og en halv psi eller 5 bar på den krogløse teknologi, som kommer til at lyde smuk lavt til mange vejkørere, så jeg sætter pris på mere forvirring omkring hele sikkerhedsproblemet, så hvis jeg sætter det på zipthey? sagde først, at de testede 18 forskellige dæk fra forskellige producenter på deres nye krogefri fælge og oppustede dem til mellem 150 og 200 psi, før de mislykkedes, så der er tydeligvis en enorm sikkerhedsbuffer indbygget, men så når jeg sætter dem videre på denne konservative Ved at skubbe antallet af etrto sagde de, at de faktisk følte, at det var så nyttigt at vejlede forbrugerne til deres optimale dæktryk, da deres forskning og forskning blev støttet af undersøgelser rundt om i verden, der viste, at det optimale var Dæktryk for vejkørere er normalt langt under 72,5 psi, medmindre du dybest set kører rundt på en velodrome og sidst om det sidste emne supernerdery og tolerancer, ISO, så de internationale organisationer for standardisering af den krogløse knogleteknologi stadig ikke har besluttet, men tilsyneladende overhængende, og det er fordi topartis ende grupper fra cykelindustrien har arbejdet sammen om det, hvilket er virkelig sejt, og det er ikke noget, som vi som forbrugere ofte hører trække i di kæmpe retninger, men nej, ikke her med krogefrie knolde, så hvorfor tillader nogle producenter stadig ikke deres dæk at køre på brugte krogefri fælge eller omvendt, nogle hjulproducenter tillader ikke, at deres hjul bruger deres hjul med visse dæk, i nogle tilfælde er der mangel på information manglende test, så de er som en ukendt skare og på dette tidspunkt kontaktede jeg vores partnere på pirellito for at se, hvilke skridt de tog, før de lod deres knoldæk bruge deres knoldløse ribben, og de testede både statisk og dynamisk på stålfælge og hyldefælge og derefter også kontrolleret udenfor og med en trukket bag en bil Følgere, som jeg meget gerne vil se, men derefter en Også et ton kilometer, der er dækket af alle mulige måleinstrumenter, så du i sidste ende er overbevist om dit produkt, og det kan bruges på fælge uden kroge, så længe det er vigtigt, at fælgen også lever op til Etrto-standarderne, og at brugeren ikke bruger dem oppustet over det fem bar, selvom det er vigtigt at bemærke, at Pirelli og Zip har testet dem langt ud over dette Etrto-tryk, selv i tilfælde hvor et dæk ikke fungerer, og producenten måske ikke har foretaget nok tests, så han ikke føler sig sikker i sit produkt , det kan være, at han ikke producerer i henhold til disse Etrto-standarder, eller tolerancerne er for stramme nok, det kan være, at perlen i sig selv ikke helt lever op til standarden, dvs. formen og dimensionerne på den er måske ikke helt rigtige eller det er muligvis ikke ret hårdt at strække, men det betyder ikke, at det er et ikke-kompatibelt bler-dæk, der er et dårligt dæk, fordi det faktisk kan være et rigtig godt dæk, der kan monteres på kroge-mindre fælge og bare dybest set det teknologien er endnu ikke opdateret til at opfylde kravene til krogefri fælge, spørg bare i tvivlstilfælde. Kontakt producenten af ​​dine hjul og dine dæk for at sikre, at de opfylder disse Etrto-standarder, og i så fald kan du også være sikker på, at slangeløs opsætning m syg sandsynligvis også være en leg.

Det andet punkt er, at du på grund af disse nye Etrto-standarder sandsynligvis også vil blive fristet af krogfri, fordi flere og flere producenter vil følge trop. Nu er du måske ikke fristet til at blive slangeløs, og det er fine hakede fælge, og clincher-dæk er stadig gode, men der er ydelsesfordele såvel som økonomiske fordele, og der er ydelsesfordele ved at gå slangeløs også, så når du er fristet og du ikke bebrejde dig, hvis det er dig, så vær bare ikke bange, bare gør dit hjemmearbejde, men vær ikke bange, hvis du har spørgsmål, skriv dem i kommentarfeltet nedenfor Jeg forestiller mig, at det kunne være lidt for Giv debat , så jeg vil læse det med interesse, jeg vil også gerne sige hej til zipand pirelli, tak for din indsigt og din hjælp til at lave denne artikel, og også den sidste ting, jeg gerne vil sige er, giv denne artikel en stor tommelfinger op, hvis du kunne lide det

Hvornår blev den kæmpe fremdrift lanceret?

DetKæmpe fremdriftvar oprindeligtlancerettilbage i 2013 på Tour Down Under. Som en af ​​de tidlige aero-cykler, der kom på markedet, var den stiv, hurtig og overraskende smidig. men de ultra-aero v-bremser, som mærket specificerede, var omtrent lige så nyttige som en skærmdør på en ubåd.

afvis bænk russisk twist

Er aerocykler gode til klatring?

Aero-cyklerkan stadigklatre. Okay, encykeler et pund lettere. Det kan virke som en hel del, men for de fleste kørere genereltaerofordele opvejerklatringfordele for langt de fleste køresituationer.4 2020.

Er kæmpe PA2-hjul kulstof?

kæmpe storbruger sin Advanced Grade Compositekulstof-fiber og siger, at en 'modificeret monokok konstruktion' eliminerer det yderste kompositark, hvilket gør det lettere uden at påvirke kørekvalitet, styrke eller stivhed.

Er kæmpe PR2-hjul kulstof?

AlleKæmpe kulstofWheelSystems er designet i forbindelse medkulstofSLR-bremseklodser, så så længe disse anvendes, forbedres bremseevnen meget i forhold til andrekulhjulpå markedet, som pads ogkulstofharpiks arbejder sammen for at øge stopkraften.

Hvad er gigantisk avanceret klasse komposit?

FREMSKREDENSLSAMMENSATTETEKNOLOGI

RESIN: Professionel-karakterformel med Carbon Nanotube Technology (CNT), en mikroskopisk polymer tilsat tilGiant'sbrugerdefineret blandet harpiks *. Ligesom miniaturestøtter styrker CNT lagene afsammensatte. Rammer med CNT er 14 procent mere stødsikre end dem uden den.

Er aerocykler ubehagelige?

De er ikke somkomfortabelsom en udholdenhedcykel, men typisk mere end enaero cykel.Aero-cyklerhar meget større og tykkere rørprofiler, der gør dem utroligt stive, men det ekstra materiale i forbindelse med andre funktioner gør dem tunge. Letvægtscyklertilbyder lignende stivhed, men kaster meget af vægten.29. 2016.

Er den kæmpe propel advanced 1 virkelig Aero?

Giant Propel Advanced 1 er en hurtig og reaktiv aero-cykel, der tilbyder fremragende værdi. Der er lidt bedre klatrere derude, men hvis du er på linje med hastighed og hurtig håndtering, har denne cykel masser at tilbyde. Er det virkelig fly?

Hvilken slags cykel er den gigantiske fremdrift?

Propel Advanced er Giants aerocykel, relanceret i 2017 med topmodellerne med skivebremser og et højt integrationsniveau. Giant Propel Advanced 1 er i den nederste ende af serien

Er den kæmpe fremdrivningsskive en skivebremsecykel?

Selvom fælgbremsepropeller stadig er tilgængelige, er de alle baseret på det tidligere rammedesign; den nye version er kun skivebremse. Propel Advanced Disc springer muligvis ikke frem, som nogle lette vægte gør, når du accelererer ud af en langsom drejning, men det er ikke, hvad aero-cykler handler om.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykeldoping - løsninger på problemerne

Hvilken type doping bruger cyklister? Cyklistenes favorit erythropoietin har forårsaget næsten tre gange så mange forbud som den næste mest populære PED. Lance Armstrong kaldte EPO for 10% -er og et lægemiddel, som du simpelthen var nødt til at tage. Det øger strømmen af ​​røde blodlegemer og ilt til musklerne for mere kraft og energi.

Hund og cykler - hvordan man håndterer

Er det ulovligt at cykle med din hund? NSW-lov. I henhold til NSW Road-reglerne må en cykelrytter ikke føre et dyr i snor, heller ikke ved fastgørelse, mens cyklen bevæger sig. Dyr skal sidde eller opbevares i passende områder.

Rabat på elektriske cykler - holdbare løsninger

Hvad er den bedste billige elektriske cykel? De bedste billige e-cykler, du kan købe, den bedste værdi. Aventon Pace 350. aventon.com. $ 1.099,00. KØB NU. Affordable Cargo Hauler. Rad Power Bikes RadWagon. radpowerbikes.com. 1.699,00 $. KØB NU. E-fedt. Sondors X. sondors.com. 1.199,00 $. Køb nu. kan opbevares. Blix Vika + blixbikes.com. 1.599,00 $. Letvægts. Propella V3.4. propella.cykel. $ 1.299,00.15. 2020.

Yeti-cykler til salg - typiske svar og spørgsmål

Er Yeti-cykler gode? Seriøst, de er virkelig gode cykler, og ja, de er også dyre, men hvis deres geo passer til dig, og du kan lide, hvordan de kører, er det det der betyder noget.

Bedste komfortcykler - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem en cruiser cykel og en komfort cykel? En komfortcykel er bedst egnet til langsomme, afslappede forlystelser langs fortovet. En cruiser-cykel vil ofte være udstyret med et højt sæde- og styrearrangement. Hvad er en cruiser-cykel bedst til? Cruiser-cykler er ideelle til både bykørsel og nogle lette stiudflugter.