Vigtigste > Anmeldelser > Louis Garneau hjelm anmeldelse - hvordan man opnår

Louis Garneau hjelm anmeldelse - hvordan man opnår

Er Garneau hjelme gode?

LouisGarneauRuteHjelmer en behagelig, let justerbar og stilfuld mulighed for dem, der er på udkig efter en højere endehjelm. Det slanke udseende bidrager til den visuelle appel, mens sikkerheden og den beskyttede beskyttelse gør dette til et effektivthjelmfor ethvert niveau af cyklist.



(intens musik) - Hjernerystelse er altid hjernerystelse i hjernevævet i kraniet. Men i de fleste tilfælde fortæller det dig ikke, hvor du blev såret - Hvis du har købt eller overvejet en ny hjelm i de sidste par år, er chancerne for, at du ville have set noget, der hedder MIPS. MIMPS, hvis du ikke ved det, er et produkt, der kom på markedet i 2007.

Siden da er over ni millioner af deres enheder blevet solgt. Men hvad er MIPS? Hvordan blev det udviklet? Jeg blev inviteret her til Sverige for at finde ud af præcis det. (blød elektronisk musik) Som cyklister har de fleste af os haft en ulykke eller måske haft en ulykke i fremtiden, og det inkluderer mig.

Vi kan opleve noget, der kaldes hjernerystelse. Symptomerne på hjernerystelse er synlige. Men hvad betyder hjernerystelse egentlig? Hvordan ser det virkelig ud i hjernen? For at finde ud af det talte vi med Hans.



En neurokirurg og medstifter af MIPS. - Hjernerystelse, som er et generelt ord for skurrende hjernevæv i kraniet, Co hjernerystelse betyder meget. Men du skal være opmærksom på, at omkring 80 procent af hjernerystelse er mild.

Mens 10 procent er moderate, og resten er alvorlige hovedskader. Alle disse kategorier er inkluderet i hjernerystelsen Få et svar fra dine kolleger eller hvad som helst, at du har hjernerystelse, der ikke siger så meget. Hjernerystelse kan altid være en tremor af dit hjernevæv i kraniet.

Men det siger ikke, hvor du har såret dig selv i de fleste tilfælde. Nu, hvis du har en mindre hovedskade fra hjernerystelse, og du foretager en CT- eller MR-scanning, vil du sandsynligvis ikke se noget. Men hvis du har en moderat til svær hovedskade, som også er hjernerystelse, vil du se meget.



Men langt de fleste hjernerystelser skyldes en mindre hovedskade, som du ikke kan definere. Sådan ville jeg se det. (optimistisk musik) - Jeg er nu sammen med Peter Halldin, medstifter af MIPS.

Hvem jeg forhåbentlig vil stille nogle vanskelige spørgsmål i dag, håber du. Og find et par svar, som jeg ikke kender endnu. Så Peter, tal med mig om starten på MIPS? Hvad var den første dag Hvordan så det ud? - Nå, det hele startede, da jeg første gang mødte Hans Van Holst, en hjernekirurg, og han spurgte mig, om jeg ville lave en ph.d., og jeg var ikke helt sikker på, at jeg ville, men jeg sagde til Hans, at jeg gjorde det ' Jeg prøver.

Og vi begyndte at læse om anatomi og det menneskelige hoved og hjernen. Hans ville vide om det, men jeg vidste det ikke. Så jeg sagde til Hans, 'Så måske kan vi bruge sikkerhedssystemet', som vi har i hovedet i hjernen. 'Hvor er hjernen? kan glide ind i kraniet. 'I cerebrospinalvæsken.' Så og Hans sagde: 'Nå, det synes jeg er en god idé.' Så vi begyndte at omgå den idé og finde ud af, om det var muligt at sætte den i en hjelm, og dengang vidste vi ikke så meget om hjelme.



Hvordan vores hjelme testes, eller hvordan vi falder af en cykel eller motorcykel. Hjelme testes kun for rene lodrette fald. Må kun lineær acceleration.

Og vi forstod straks, ja, vi havde noget godt ved denne idé, der var at reducere de rotationskræfter, der ellers ville blive transmitteret til din hjerne, og du får dette twist, når du falder på gulvet i en vinkel. Så det var en måde at samle brikker i et puslespil på. Med de oplysninger, der fortælles om.

Og ud fra det forstod vi, at det er en stor, god idé, og vi kan sandsynligvis foretage en stor ændring. Og reducer antallet af skader. Du nævnte noget, der hedder rotationsbevægelse i dag.

auto tag telt

Jeg har aldrig hørt denne sætning. Hvad er præcis rotationsbevægelse? Og hvordan er enheden, som du designet og designet til at reducere de skader, den forårsager? - Jeg tror for at forstå rotationen kan du tage bokseren for eksempel. Du kan stå og slå dig skød efter skød fra lige slag.

Og så pludselig får de en topskæring, de får rotation. Og så bliver de slået ud. Så det menneskelige hoved og hjernen er meget mere følsomme over for denne rotation end en lineær bevægelse af jorden i en vinkel, hjelmen graver ned i jorden, og du får denne rotation af hjelmen.

Og da kræfterne er så høje, overfører hjelmen denne rotation til hovedet. Hvad vi gør med MIPS-hjelme er, at vi har et glidende lag, der kan bevæge sig i alle retninger, 10 til 15 millimeter. Så vi efterligner faktisk, at du falder på is.

Så hvis du falder på is, fortsætter hovedet bare i den retning, det skal gå og roterer. Vi har det i dette glidende lag. Så vi har en meget lav friktionskoefficient mellem dette lag og hjelmen.

Og så omdirigerer vi energien fra rotation til translation. Og så reducerer vi rotationsbevægelsen på hovedet og hjernen. (mild elektronisk musik) - Så hvor lang tid tog det at få det design, du bruger i øjeblikket? Og udvikler du konstant til nye designs i fremtiden? Eller er dette designet nu, der fungerer for evigt? - Vi udvikler stadig nye systemer.

Vi lærer stadig om hovedskader. En hjernerystelse er for eksempel en skade, der bare er et navn på et symptom. Alligevel er der stadig meget forskning, der skal udføres for at forstå præcis, hvad der bliver beskadiget i hjernen.

Men det eneste, vi ved i dag, er denne hjernerystelse og andre alvorlige hjerneskader er forårsaget af denne roterende bevægelse af hovedet. Og hvad vi faktisk gør, det eneste vi gør med MIPS-hjelmen og de forskellige MIPS-produkter er, at vi reducerer den roterende energi, der overføres til hjernen, når vi ikke ved præcis, hvilken kraft jeg rammer dig med skal til dig for at få hjernerystelse. Vi ved, at mindre påvirkning er bedre for dit hoved og din hjerne.

Og det er hvad vi gør med MIPS-hjelmen (elektronisk musik) - Jeg er ikke helt sikker på, om jeg skal beskrive dette rum som et testlaboratorium, et kontorlokale eller et multifunktionelt fitnessrum. Fordi se på dette, har de alt hvad du nogensinde har brug for for at træne på MIPS. frokostpauser igen.

Der er vægtbænken. Du har en slags stepmaskine, romaskine. Og så er der masser af balancebrædder og træningskugler.

Masser af ledninger. Og vigtigst af alt, det er alle cyklerne, derovre har de et rum, der også er fyldt med mountainbikes, et par roterende hjul også, og når du er færdig med at træne hos MIPS, er der et rigtig cool rum, som du har at tage til. Der er kun ét sted at gå.

Dette er massagerummet. Det er to til fire, så jeg er lidt tidligt til min aftale klokken fire. Men jeg kan ikke vente med at få en massage. (blød elektronisk musik) Der er et globalt MIPS-testcenter dernede, og jeg går nedenunder og møder lederen af ​​produktudvikling, Marcus Seyffarth, kanaltestprotokol, og han vil demonstrere nøjagtigt, hvordan det fungerer, og tilsyneladende skal han at bruge et hoved, der har en uhyggelig lighed med min i form og størrelse. (mild elektronisk musik) Lige nu, jeg er i testlaboratoriet nu.

Og jeg får følgeskab af Marcus den første, leder af produktudvikling. Jeg kalder Marcus, Marcus den første, fordi han er en af ​​fem Marcus her på MIPS Test Log på, hvordan du tester hjelme. Og du vil vise os nogle tests, er du ikke? - Ja / ja.

Så vi er på MIPS hovedkvarter i Stockholm. Dette er den Halldin-teststand, som vi bruger, når vi tester hjelme til produktion og godkendelse. Selvfølgelig bruger vi det også til at udvikle nye produkter.

Og jeg viser dig bare et par tests. Vi tester hurtigt for rotation. Vi tester igen mod en vinklet ambolt, en 45 graders vinkel.

En cykelhjelm, som vi tester på tre forskellige slagpunkter. Vi tester det, hvis min hånd er ambolten, tester vi det i dette testpunkt, som er fronten. For at sikre, at MIPS, som er retningsstridig, kan bevæge sig i alle retninger.

Men vi sørger for, at den bevæger sig frit i den retning gennem denne test. Vi tester i denne retning, som vi kalder siden. Selvfølgelig tester vi, at MIPS hjernebeskyttelsessystem bevæger sig i den retning.

Og så til sidst tester vi det i det, vi kalder en skrå indvirkning, jeg ville se det i det virkelige liv. Så en indvirkning på dette tidspunkt på hjelmen. Hvor de fleste cykelulykker sker, vil jeg sige - Okay, kan jeg hente dit testhoved? For et minut siden vejede denne ting et ton.

Tilsyneladende er det størrelsen, ja, det er størrelsen, det er et hoved på 58 cm, er det ikke? Dette er min egen faktiske hovedstørrelse. Og det formodes at være den faktiske vægt Naja.

I dette tilfælde kan jeg ikke tro, hvor stærk min hals er. Fordi det ikke er let, ikke? - Det er 42 kg. - Ret. - Vi har forskellige testhoveder til forskellige hjelme. Vi har selvfølgelig en mellemstørrelse, vi har en barnestørrelse, også en ekstra stor størrelse.

Alle er udstyret med et accelerometersystem til at indsamle dataene. Men også en gyro for at sikre, at vi er nødt til at placere hjelmen korrekt, inden vi opsætter en test - Okay, okay, det giver jeg dig - Okay, du kan sætte den i hjelmen. Så når vi tester, prøver vi at gøre det som du normalt ville bruge hjelmen til komfortabelt at tage hagen på.

Ville du ikke - jeg har min meget behageligt. Du ved, flagrende rundt et sted dernede. - Placer den, så næsen er god til hjelmens kant, normal.

Vi ville have dette lille værktøj til at sikre, at det er korrekt orienteret i henhold til hjelmens specifikationer. Hver hjelm har faktisk en specifikation for den afstand. Når det er gjort, skal du stramme systemet og lægge det på testbænken.

Og testbænken ville vide fra min scanning, hvilken højde, hvilket slagpunkt og alt. Instrumenterne har vekselstrøm til denne applikation, som fortæller os, hvor hovedet faktisk er placeret. Så når vi tester, kan vi have nøjagtig den samme opsætning, når vi tester den originale hjelm og MIPS-versionen af ​​hjelmen.

Når jeg først har aflæst, de tal, jeg vil have, tager jeg simpelthen håndtaget på, der holder hovedet og hjelmen på plads under det frie fald før påvirkningen. Håndtagets frigørelse er kun 50 cm over ambolten. Så er du klar til at trykke på knappen for at hente den og derefter slippe den igen. (intens elektronisk musik) - Højre, testen var derovre, og resultaterne er her, ikke? - Ja.

Så alle testdata zoomer gennem kablet til computeren og derefter til dette program. Dybest set ser vi de lineære accelerationer her. Og som du kan se på artiklen, er slowmotionen fra virkningen.

Så det er 1.000 billeder i sekundet i slowmotion. Vi kunne tage det billede for billede, hvis du vil have en hurtig analyse. Sammenlign også de to versioner side om side, og d alt dette. - Okay. - Og i diagrammerne der kan du se de gulgrønne og hvide linjer, de forskellige x, y, z, parametre.

Og mellem disse linjer er det fem millisekunder tid - ja, i betragtning af at blinkingen tager cirka 100 millisekunder. - Præcis - Det betyder, at effekterne vil være forbi, før du overhovedet er klar over, at det dybest set er sket - Ja, så dybest set er det meget kort tid, at du måske bliver nødt til at redde dit liv - Så denne indvirkning ville være i måske 8 passerende millisekunder. Jeg kan også vise dig nogle andre dele af det.

Vi kunne se vinkelacceleration og vinkelhastighed. De samme komponenter, du har, grøn, hvid og gul. Vinkelhastigheden korrelerer mest med forlængelse og brud på hjernevævet. - Og det er netop MIPS-systemet til bestråling, er det ikke? - Nemlig.

Så dette nummer ville være det højdepunkt eller den kombination, vi ser på, når vi sammenligner MIPS- og ikke-MIPS-hjelme. Og du kan se, at du kunne få en lavere score på MIPS-hjelme - Okay, for et minut siden nævnte du, at du efter mange, mange tests som denne finder ud af, at en hjelm, der ikke er MIPS, lyder anderledes. Men også at du faktisk skal fange hjelmen anderledes.

At det springer meget højere op i luften. Det er ikke længere en lille fangst, fordi energien absorberes. Energien er stadig i hjelmen og fyres stadig andre steder - ja, nøjagtigt.

Jeg mener, da vi grundlæggende omdirigerer energi, gliderplanet, MIPS, får du energien, i stedet for at få et højt spring, får du --- ja, så du ville ikke bare føle det i din hoved, hvis du gjorde Ulykken ville også have set dig se, at det var mindre alvorligt. Energien er blevet absorberet af dit system - ja, nøjagtigt. (blød elektronisk musik) - Tror du, at der er tilstrækkelig information og uddannelse om virkningerne af hjernerystelse og hjerneskader fra rotationsbevægelse? - Det vigtigste er, at folk bærer hjelm.

Så jeg mener, det er bestemt det vigtigste. At du har en hjelm, når du cykler. Selvom du kun kører på arbejde eller kun en kort afstand.

Vi kan se, at de fleste eller mange ulykker for disse korte n bare går i butikken og køber hvad som helst. Sæt hjelmen på. Jeg bærer hjelm hver dag.

Det er som når du sætter sikkerhedssele på i bilen. Det er for mig det siger sig selv. I andre lande i Europa er hjelmbrug ikke så almindeligt som måske i Sverige.

Men hvis du forstår, hvor følsom det menneskelige hoved og hjerne er, så vil du selvfølgelig have en hjelm og en hjelm, der er så sikker som muligt. I dag testet for ren lodret stød, falder du ikke. Du falder i en vinkel.

Og det kan få rotation. Og vi ved, at hjernen er meget mere følsom over for rotationsbevægelse. Så forhåbentlig bliver hjelme bedre i løbet af de næste 10 år.

Og forhåbentlig har de fleste hjelme et antirotationssystem. (Fræk elektronisk musik) - Når det kommer til at vælge en hjelm til mig selv, stoler jeg på et par ting, jeg baserer mig på hjelmens æstetik. Hvordan ser det ud, når jeg bruger det? Hvor behagelig er det? Er det let? Er det godt ventileret, tænkte jeg aldrig rigtig på, om det virkelig beskytter mit hoved? Fordi jeg altid har antaget, at en hjelm af topkvalitet ville gøre netop det.

Og jeg har bestemt ikke tænkt på rotationsbevægelser i et sekund. Noget jeg aldrig har hørt om før i dag. Men i bakspejlet forstår jeg nu, at når vi har en af ​​disse ulykker, er det virkelig det, der skader vores hjerner. (intens elektronisk musik) Denne snekugle simulerer rotationsbevægelser, der fortsætter.

Det overføres til hjernen. Og de fleste hjelme testes på en lodret faldtest som denne. Hvis du kigger ind i sneen, vil du opdage, at sneen ikke har bevæget sig.

Forestil dig nu, at dette er din hjerne, og vi prøver at tage højde for vinkelhastigheden. som vi oplever det på vores cykler. Og så begynder du at se virkningerne af en sådan ulykke eller ulykke.

walmart cykel anmeldelser

Og det er grunden til, at MIPS-systemet blev udviklet. Det er designet til at begrænse virkningerne og forhindre hjerneskade. Hvis du har lært noget, skal du give denne artikel tommelfingre i dag.

Og for flere artikler skal du bare klikke der nedenfor.

Hvad er den bedste cykelhjelm for pengene?

  • MISBRUGCykel-HjelmeHyban 2.0.
  • Cannondale Intent MIPS voksenHjelm.
  • TurRegistrer MIPS voksen fritidscyklingHjelm.
  • LUMOS Matrix SmartHjelm.
  • Retrospekt CM-1Cykelhjelmtil voksenpendler.
  • Schwinn ThrasherCykelhjelm.
  • Tusind voksneCykelhjelm.
7. 2021.

Hej fyre! I denne artikel ser vi på de fem bedste smarte cykelhjelme, der er tilgængelige på markedet i dag. Vi oprettede denne liste baseret på vores egen mening, forskning og kundeanmeldelser. Når vi indsnævrer det bedst mulige valg, tog vi højde for deres kvalitet, funktioner og værdier.

For mere information og opdaterede priser på de nævnte produkter, klik venligst på linkene i beskrivelsesfeltet nedenfor. Her er de fem bedste smarte cykelhjelme. Det femte produkt på vores liste er LIVALL.

Sikker og sikker, denne hjelm har funktioner, der opfylder både CPSC og CE standarder. Den har automatisk induktiv belysning og 270º blinklys baglygter. Disse funktioner giver bedre synlighed og forbedrer din tilstedeværelse på gaden.

Folkene på gaden vil helt sikkert bemærke dig langt væk. Du behøver ikke længere at bære andet tilbehør. Og fordi det er en smart cykelhjelm, kan du nyde musik og besvare opkald med LIVALL med Bluetooth og mikrofon.

De er placeret over ørerne, så du ikke bliver distraheret fra vejen. Der er også en walkie-talkie-funktion. Dette er især nyttigt, når du rejser i en gruppe, da det giver dig mulighed for let at kommunikere med dine medpassagerer.

Den mest relevante funktion af denne hjelm er dog sandsynligvis den, der giver dig mulighed for at sende SOS-signaler i en nødsituation. Du kan bruge dette ved at forbinde hjelmen til LIVALL Riding-appen. Hvis der sker noget, tænder hjelmens nødsignaler, og du kan straks komme i kontakt med dine kontakter.

Denne hjelm er perfekt til hoveder, der er 21,65 'til 23,23' i størrelse.

Du kan justere det ved hjælp af drejeknappen på bagsiden og de justerbare stropper. Disse sikrer, at du bruger udstyret ordentligt, og at du har ro i sindet. Dens fordele er: - Den leveres med bluetooth og mikrofon; - Den inkluderer en walkie-talkie-funktion; - Det er kompatibelt med LIVALL Riding App; og - Det har alle de nødvendige sikkerhedsfunktioner.

Det er dog dyrt. Kør ubekymret med LIVALL. Denne smarte cykelhjelm har alle de nødvendige funktioner, der garanterer din sikkerhed på vejen, hvilket gør det til en god investering på trods af sin pris.

Sena X1 følger på fjerde plads. Sena X1 er et brugervenligt design med tre knapper på siden, der er let at navigere og bruge. Denne 12,35 oz hjelm leveres med et lithiumpolymerbatteri, der giver 16 timers taletid og en 3,5 timers opladningstid.

Det er en cykelhjelm, der er fuldt integreret i Bluetooth med HD-lydhøjttalere og en mikrofon. Du kan slutte den til din telefon og få adgang til forskellige apps som fitnessapps, GPS og musik. Du kan endda foretage telefonopkald.

Med denne hjelm kan du tale med op til tre andre mennesker op til 800 m i åbent terræn. Det er også kompatibelt med ekstra Bluetooth-tilbehør og smartphone-apps til større intercom-grupper og funktionskontrol. For at gøre tingene endnu bedre har den patenteret Advanced Noise Control-teknologi, der minimerer vind- og baggrundsstøj, så du nemt kan kommunikere, mens du cykler.

Dens fordele er: - Det er kompatibelt med Bluetooth-tilbehør; - Det fungerer godt med smartphone-apps; - Det er let at bruge; - Det giver lang driftstid; og - Den er udstyret med HD-lydhøjttalere og en mikrofon. Ulemperne er dog: - Den har ikke LED-belysning eller baglygter; og - det har ikke et solskærm. Hvis du har brug for en smart cykelhjelm med Bluetooth-funktionalitet, er Sera X1 et godt valg for dig.

Så du forbliver altid forbundet under din cykeltur. Du har endnu ikke fundet en cykelhjelm, der opfylder dine krav? Bliv ved med at kigge, vi har mere til dig. Hvis det er første gang du besøger vores kanal, skal du abonnere på kanalen og klikke på klokkeikonet for at modtage underretninger om vores næste artikler.

Det tredje produkt på vores liste er LUMOS Kickstart. LUMOS Kickstart tilbyder dig belysning og indikatorer på hovedet takket være dens integrerede lys. Den har et lyst hvidt LED-array foran og røde LED'er på bagsiden, så du kan ses på gaden, især om natten.

Bluetooth-funktionen kan synkronisere den trådløse fjernbetjening med to knapper på dit styr med hjelmen, når du tænder den. Så når du trykker på venstre eller højre knap, blinker din hjelm i den rigtige retning. Fjernbetjeningen er vandtæt, så du kan bruge denne funktion, selv når det regner.

Denne hjelm er også kompatibel med LUMOS Helmet APP. Dette giver dig mulighed for at tilpasse toner til blinklyset. Det har også automatiske advarselslys.

Kombineret med hjelmens indbyggede accelerometer hjælper denne funktion med at efterligne bilbremselys. Det registrerer, når du bremser hurtigt eller pludselig stopper. I dette tilfælde bliver lysene på bagsiden røde.

LUMOS Kickstart-batteriet kan vare op til 6 timer. Det er ideelt til 30 til 45 minutters daglig cykelpendling. Når batteriet er tomt, skal du huske at oplade både hjelmen og fjernbetjeningen.

Den vejer ca. 1 lb og måler 21,3 til 24,4 inches.

Selvom det ikke bør erstatte din cykels for- og baglys, kan denne hjelm gøre din tur sikrere ved at eliminere behovet for at give håndsignaler. Dens fordele er: - Det har et flot design; - Den leveres med lyse LED-lys; og - dens blinkere er nyttige. Ulemperne er dog: - Det er tungt; - Den fås kun i en størrelse; og - det er dyrt.

Iført LUMOS Kickstart øger din synlighed i trafikken, især i mørke. De lyse LED-lys foran og bag samt de effektive blinklys sikrer din sikkerhed på hver rejse. Det andet produkt på vores liste er Safe-Tec Tyr.

Safe-Tec Tyr er en stilfuld hjelm med integrerede indikatorer, bremselys og LED for- og baglys. Den er udstyret med MIPS eller Multidirectional Impact Protection System, en førende glideplan-teknologi designet til at reducere rotationskræfter, der kan forekomme i visse stød. Hjelmens ydre skal er lavet af polycarbonat.

Den leveres med en Coolmax-polstring i form til skumforingen for at give komfort og sikre maksimal slagfasthed. Denne smarte cykelhjelm inkluderer også Bluetooth-benledningshøjttalere og en mikrofon. Med disse indbyggede funktioner kan du lytte til musik eller ringe mens du cykler uden at udsætte dig for en potentiel trafikulykke.

Det har også en trådløs fjernbetjening, der giver dig mulighed for at styre de indbyggede bag- og forlygter som blinklys. Derudover er den udstyret med automatiske bremselys, så du er synlig i alle retninger. Safe-Tec Tyr leveres med 2 års begrænset garanti.

Denne hjelm opfylder også flere sikkerhedsstandarder, herunder den vandtætte fjernbetjening i henhold til IPX6-standarden, hjelmen og fjernbetjeningen i henhold til IP65-standarden samt CPSC-certificeringer. Dens fordele er: - Det er let; - Den er justerbar - Den har fremragende bluetooth-højttalere; og - den leveres med 2 års garanti. Bærerne er dog først ubehagelige.

Hvis du leder efter en smart cykelhjelm med den nyeste teknologi, kan du prøve Safe-Tec Tyr 3. Denne stilfulde hjelm giver dig mulighed for at forblive forbundet og sikker, mens du er på farten. Før vi afslører nummer 1, skal du tjekke nedenstående beskrivelse for de seneste tilbud på hver af disse varer.

Når alt kommer til alt er vores bedste smarte cykelhjelm Sena R1. Sena R1 er en US-CPSC-certificeret hjelm med robust EPS-skum og en slidstærk skal lavet af højkvalitets polymerplast.

Det sikrer din sikkerhed med sit baglys og dets komfortable og sikre design. Det er integreret via Bluetooth, så du kan synkronisere din smartphone med hjelmen og få adgang til andre højteknologiske funktioner. Du kan få adgang til disse funktioner med verbale kommandoer.

Med denne hjelm kan du lytte til podcasts, kontrollere radiostationer, få adgang til Google Maps og meget mere. Du kan også foretage telefonopkald. Den støjreducerende mikrofon sikrer, at den anden person på linjen kan høre dig, selvom du er midt på gaden.

Du kan synkronisere med op til fire forskellige hjelme af samme model via en sammenkoblet intercom. Dette er ideelt, hvis du går med en gruppe. Det er en cool og nem måde at holde forbindelsen på.

Du kan bruge denne funktion, så længe du alle er inden for det maksimale område på en halv mil. Dens fordele er: - Den har indbyggede højttalere i hjelmskallen; - Det muliggør kommunikation mellem hjelme; - Det inkluderer støjbeskyttelsesteknologi og - Det giver adgang til forskellige apps via smartphone-kobling. Det er dog dyrt.

hvornår slutter tour de france

Sena R1 er en smart cykelhjelm, der muliggør problemfri smartphoneintegration. Det sikrer, at du forbliver forbundet og sikker takket være Bluetooth-forbindelse i høj kvalitet. Det er alt for nu.

Vi ses i de næste artikler!

Er billige cykelhjelme sikre?

Du behøver ikke bruge en formue på en hjelm for at sikre, at dit hoved forbliver køligt, behageligt og beskyttet i tilfælde af et sammenbrud. Faktisk på trods af vægtstraf,budget cykelhjelmekan være lige somsikkerog endnu flottere end nogle af de mere premium muligheder derude.04/16/2021

Skulle cyklister blive tvunget til at bære hjelme, er det et spørgsmål, der garanteret giver anledning til et argument. Alle har en mening Problemet er, at de normalt ikke er baseret på beviser Lad os starte med noget ligetil. Jeg har ikke et problem med cykelhjelme, når Jeg cykler, jeg bruger normalt en, og når jeg falder af min cykel, og mine hjelme er ordentligt monteret, og jeg kører på noget i lav hastighed. Beviset viser, at det sandsynligvis vil hjælpe mig, så få cyklister til at bære hjelme lige hvor han er, hvor det begynder at blive kompliceret. Lad os først høre fra en læge, der var direkte involveret i hovedskader sidste år.

Jeg cyklede over Amerika, et lastbilssving spejl ramte mig bag på hovedet ved 70 km / t, slog mig af min cykel og ud på gaden, men jeg havde heldig at jeg havde en hjelm på, hvis det ikke var for mig Klare hjelme kan redd liv, men lad os nu høre fra en anden læge, at det ser sundt ud ikke kun for enkeltpersoner, men for hele befolkningen - meget godt bevis for, at det iført cykelhjelme er mindre attraktivt for mennesker og sandsynligvis reducerer mængden af ​​cykling, og der er overvældende bevis for, at de sundhedsmæssige fordele ved at cykle langt opvejer sundhedsrisiciene. Cykling er heller ikke så farligt, som folk tror, ​​at der er en død i Storbritannien for cirka hver 30 millioner kilometer cykling, der er omkring hundrede cyklister dræbt hvert år, faktisk står der: 'Første gang men døde samme år Godt over 85.000 mennesker udvikler tidligt sygdomme forårsaget af inaktiv levevis - mange ting som hjertesygdomme, diabetes og kræft, og det er netop disse sygdomme '. Cykling kan spille en rigtig stor rolle i forebyggelse Cykling er en af ​​de bedste måder at bekæmpe cykling som en del af trafikken som en del af hverdagen betyder, at folk får moderat motion regelmæssigt.

Det er ikke noget, de er nødt til at gå i gymnastiksalen for - de kan gøre det - de kan lide at arbejde på det, gåtur til butikkerne osv. At tvinge iført cykelhjelme, selvom det gjorde cykling mere sikkert, ville stadig være samlede omkostninger i offentligheden Førende sundhed og noget andet sker, når cyklister sætter en hjelm på Noget, der ser ud til at være fast forankret i vores natur. Forskere kalder det Risikokompensation Dybest set, når du har mere beskyttelse, har du en tendens til at tage flere risici. Ja, vi har folk i laboratoriet, og vi fortæller dem, at vi skal se på beslutningstagningen, mens de har en sporingsenhed på hjelmen, og så lavede vi forskellige beslutningsopgaver på spilopgaver, og vi fandt ud af, at de mennesker, der fik hjelmen var på Spilopgaven har taget flere risici og viser tilsyneladende højere sensationalitet, så forfattere ser ud til at bruge denne ekstra beskyttelse til at være mere hensynsløse, hvor det bliver mere skræmmende andre trafikanter, så synes de også at tage flere risici med cyklister i et andet eksperiment er Ian med denne cykel travlt med en meter undertiden havde han undertiden en hjelm, og han fandt ud af at mens han havde hjelmen på, flyttede trafikken i gennemsnit tættere, undertiden farligt, så vi havde to mulige forklaringer på, at det kunne være let for dig at være med en hjelm så mere erfarne ud Chaufførernes reaktion på alle de andre mulige forklaringer var, at Glamour i det væsentlige troede, at han var beskyttet og kunne tage risici.

Så hvad skete der, da lande gjorde cykelhjelme obligatoriske? Forskere har udført omfattende undersøgelser i tre lande Canada, New Zealand og Australien for at finde ud af, om hjelme forbedrer den samlede sikkerhed for en hjelm - deres konklusion er, at der ikke er noget bevis for, at de gør dette med wire. Mange cykeleksperter er virkelig frustrerede, når cykelsikkerhedskampagner er baseret på hjelme En bikube handler bare om at bære en cykelhjelm, hver gang du har en rem Det er ikke børn, der bærer deres hjelme med stolthed Nogle af disse frustrationer bedre end de fleste er ChrisBoardman, den tidligere olympiske mester er cyklistaktivist Hjelm splittende problem, du har tendens til at få reaktion fra mennesker, der befinder sig i et miljø Jeg føler mig hjælpeløs Der er ikke noget, jeg kan gøre Cykling er en helgenes aktivitet Det er miljøet, der er farligt, det er, at vi hollænderne har at ændre har brugt 40 år på at lave sikre cykelstier til at bygge, og næsten ingen kører med hjelm, men i Holland er omkring fire gange så sikker cykling som Storbritanniens hovedvej. Du ved, tag en genvej væk, hvis du bare ser fremad Interessen for alle trafikanter er det største antal blandt bilister. Så hvis nogen er tvunget til at bære hjelme, tak for at se, så lad os vide, hvad du synes i kommentarerne nedenfor, tjek de andre artikler om andre i theries og sørg for at abonnere på mere

Udløber cykelhjelme?

Regeringstestorganet i USA, Consumer Product Safety Commission (CPSC), anbefaler at udskifte etcykelhjelmhvert femte til tiende år. Snell Memorial Foundation, som også certificererhjelmefor sikkerheden, fastslår en virksomhed fem år.26.09.2018

Hej gutter, jeg er James, og velkommen til en dime-garage i dag, jeg vil gerne bruge et øjeblik på at tale om et ret seriøst emne, der kan redde dit liv. Normalt vil jeg medtage et sjovt klip eller en forfærdelig ordspil, men jeg har været i branchen for længe, ​​og jeg har set lønningslisterne for en person, der ikke tager sværhedsgraden af ​​hjelmtilpasning for alvorligt. Først skal vi finde ud af, hvilken slags hjelm du vil have, og her for bedre end intet til så sikre som muligt to hjul, vi har halvhjelmen 3/4 eller jethjelmen og den sikreste helhjelm Nu er kravene til justering er relativt universelle over hele linjen, så vi fokuserer på helhjelm i denne artikel, mens 3/4 er ret sej til byture og har god æstetik, som du ikke kan få med de andre.

Fuld ansigt vil nu være den sikreste måde at være en motorcykel på, ikke en dommer, og jeg er altid bare glad for at se en hjelm på et rytterens hoved, men med det siger NHS, at 20% af alle motorcykelulykker nu involverer hagevagten på en eller anden måde, når jeg fortæller dig, at du har 20 procent chance for at vinde i lotteriet i aften, hvor mange billetter ville du købe på vej hjem? Så på pasformen. Hvorfor er det så vigtigt, at en hjelm gør dette? det bedste arbejde, det kan udføre, skal sidde korrekt, ikke kun forbliver en korrekt pasform, hvor det formodes at fungere bedst i stedet for de omhyggeligt designede slagområder, det forhindrer også rasling i høje hastigheder og mulig synshandicap, hvis effusionen nu er off- centrere en mindre teknisk, men lige så vigtig fordel ved at have en passende hjelm er simpelthen, at du vil have det mere på, hvis det føles godt, at en hjelm ikke kan beskytte dig, hvis den ikke er på dit hoved, vi løber med sikreste mulighed her, så lad os køre det første trin er at finde ud af, hvor stort dit hoved er nu. Jeg bruger et sødt lille tilbagetrækkeligt blødt målebånd, men du kan bare bruge et stykke snor og måle det, når du først har fået dit mærke, når du normalt har dit nummer i inches Den grove idé om din størrelse Hjelmfabrikanter holder sig ikke til et standardiseret størrelsesområde Så bare fordi du er en stor og en bygget brønd, betyder det ikke nødvendigvis, at du bliver en stor i en klokke for at få ting til at rote mere sukkende, det er ikke kun formen på skålen og antallet af tilgængelige skålstørrelser, der spiller en ting, når det kommer til at finde en hjelm, der er mest behagelig for dig.

Lad os sige, at du har et to-tommer hoved som vores mannequin derhjemme for at prøve på hovedet går ind for at gøre det fit, men passer det virkelig? Lad os se på et par enkle tests, du kan gøre for at sikre, at dette er en sikker pasform, så hjelmens krone passer godt, men ikke skaber trykpunkter eller hot spots, men prøv at forblive let, når du prøver for at løfte en hjelm af hovedet lidt, plus at du ønsker, at øjenåbningen her skal sidde lige over panden, så du ikke får nogen synsimpedans op eller ned fra venstre mod højre. Endelig vil du sikre dig, at der ikke er meget lateral bevægelse der. Dette er især vigtigt for at reducere flagren ved højere hastigheder, hvilket virkelig kan skrue dig op.

En simpel test for at sikre dig, at du har den rigtige pasform, er at gribe hagen med begge hænder og prøve at få dit hoved inde i hjelmen, der bevæger sig fra venstre mod højre, og igen vil du have en minimal sidebevægelse af kindpuderne i mindre grad hjelmforingen kollapser faktisk lidt, efter at du har brugt den et stykke tid, og en ny hjelm, du vil tygge kindpuder korrekt, tæt montering af tyggegummi kræver en lille indsats og en helt ny hjelm, hvis den er løs, hvis den er ny og behagelig det kan være farligt, hvis det endelig bryder ind nu, hvis det hele er nyt for dig, og din hjelm har aftagelige kindpuder, du kan prøve, så du kan fokusere på pasformen på toppen af ​​hjelmen og kindpuderne når som helst senere du kan bruge den til at træffe en mere informeret beslutning, og en af ​​hjelmene er rigtig for dig her er liners i forskellige størrelser, praktisk talt nogle producenter tilbyder udskiftningsforinger og kindpuder, og så kan du tilpasse din hjelm til en vis grad, lad os sige dig Hvis du er en stor, men jævn af i indbrudsperioden er kindpuderne stadig lidt for stramme, du kan købe et tyndere sæt kindpuder og maksimere din komfort uden at gå på kompromis med pasformen. Så du behøver ikke bruge mange penge på at få en sikker kvalitetshjelm, som den hundrede dollarspecial, du måske tjekker, måske ikke har alle de bekvemmeligheder som aftagelige kindpuder og vaskbare liners, som en kvalitetshjelm kunne have - det er det værd at love dig Jeg vil gerne takke dig for at se, hvis du har forslag til andre artikler, som du gerne vil se, skal du sørge for at skrive til os, så vi ses næste gang i Groschenstadtgarage

Er dyre cykelhjelme bedre?

6 svar. Nej, normaltdyre hjelmeer lettere og mere behagelige, fordi de har mere ventilation. Så hvis du planlægger at køre i lange timer, er detbedreat købe meredyr hjelmat du har råd til, ellers - for korte ture - en billighjelmvil gøre jobbet.

Hvad er den dyreste hjelm?

Arai RX-7V RC Carbon ermesteksklusivhjelmaf markedet.23.01.2019

Er det værd at få en MIPS-hjelm?

MIPS hjelmegiver en ekstra grad af sikkerhed for alle cykelryttere. Så hvis du er klar til at udskifte din gamlehjelm, de ekstra $ 20 eller deromkring for at opgradere fra en ikke-MIPStilMIPS-udstyret model er godt-værdiprisen.02.27.2015

Hvad er levetiden for en motorcykelhjelm?

I industristandarden hedder det, atlevetid for en motorcykelhjelmer fem år. Det er så længe du ikke har forkortet dets levetid ved en ulykke eller påvirkning af det.01.05.2017

Hvorfor er cykelhjelme så dyre?

Endelig bjergcykelhjelmeer kendt for at være mestdyrtdem på grund af al den beskyttende dækning, de giver. I modsætning til et trafikulykke kan bjergulykker ske i alle retninger, så mange gange vælger ryttere måske et helt ansigthjelmfor at få mere dækning og føle sig mere beskyttet.

Hvad er den sikreste hjelmfarve?

Lyserefarverhar større chance for at blive set af bilister og har en reduceret risiko for at blive involveret i en ulykke. Resultaterne af forskningsundersøgelsen er, at en hvid motorcykelhjelmersikrereend sort, men gul eller orange ersikresteAf alle.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.