Vigtigste > Anmeldelser > Trek Lexa anmeldelse - hvordan man adresserer

Trek Lexa anmeldelse - hvordan man adresserer

Kan en mand ride en Trek Lexa?

1-serien ogLexaserier er parallelle med hinanden. 1-serien er ikke-kønsspecifik, og den højere ende 1.5 er bare lidt kort for at være i Madone-serien. Detlexaserien er specifikt ringet til kvinders kroppe med den højere endeLexaSLX mangler bare ikke at være i Silque-serien.



Er trek et godt cykelmærke?



ErTrekCykler Enhvergodt? Ja,Trekcykler er megetgodt.Trekhar en lang historie med at fremstille kvalitetscykler, der bruges af nybegynder-, hobby- og elitecyklister rundt omkring i verden.Trekcykler holder i lang tid og har fremragende videresalgsværdi år efter køb.

De er et kæmpe firma med Trek, men um (stammer) (griner) Ja, vi kan klippe.

Jeg slutter det bare med at være lænket. (glad musik) Hej alle sammen, mit navn er Mike Kazimer. Velkommen til Pinkbike Enduro og Freeride feltprøven.



Et kig på cykler med mere end 160 millimeter bagkørsel, der er fokuseret ned ad bakke, men som stadig kan sparkes opad. Bag mig har jeg den nye Trek Slash. Denne 2021-model har set nogle vigtige opdateringer i forhold til den tidligere version i form af længere og fladere geometri, lidt mere rejse og yderligere snackopbevaring.

Formålet med cyklen er stadig det samme, designet som en enduro racercykel eller bare en cykel til en person, der ønsker at gå hurtigt i hårdt terræn. Lad os starte med suspensionen. Denne cykel bruger stadig Trek ABP-affjedringsdesignet med en aktiv bremsedrej.

Dybest set har det drejepunktet bag bagakslen fra den tidligere version, og ja det ser stadig meget ud som en session. I denne version fokuserede de på selve spjældet. I dette tilfælde får du RockShox Super Deluxe-dæmpere på den øverste effektforstærker kontinuerlige aksel.



Dybest set betyder dette, at spjældakslen stikker ud fra bunden af ​​spjældet. Det betyder, at der er en solid søjle med olie, der bevæger sig op og ned, når cyklen går gennem sin rejse, og det er bare designet til særlig ensartet ydeevne. Og den indvendige funktion af dette spjæld svarer meget til RockShox, luksusdæmpere.

Så der er en masse deluxe og super deluxe. Men dybest set forsøgte de bare at få den bedst mulige opsætning til denne cykel som et nummereret rebound dial, hvilket er en af ​​de smarte små ting, jeg er ikke sikker på, hvorfor folk ikke har gjort det endnu med syv klik på rebound dig kan bare se på drejeknappen og dreje den til syv. Det har også en kompressionskontakt med tre positioner.

Med støddæmpere i en mere åben position kan du vælge mellem faste, mellemstore og bløde indstillinger. Så du kan virkelig justere cyklen nøjagtigt til det terræn, du kører på. Lad os dykke lidt ind i rammedetaljerne for den nye Slash.



Der er modeller af aluminium og kulstof. Lige her har vi Carbon 9.9 XO1-versionen, den største funktion af både aluminium og kulstof.

Den største innovation er, at der er lagerplads i rammen. Små rum nedenunder med en vandflaskeholder. Du kan bare åbne den, springe af.

Og så kan du få adgang til dine værktøjer og andre godbidder, du vil gemme der. Det er åbenbart ikke et nyt koncept, vi har betragtet det som specialiseret i fortiden, men jeg synes det er en god idé. Og jo flere virksomheder gør, jo bedre ting på ryggen, når du går på kortere ture.

Trek finpudser også deres knock block-teknologi. Dybest set er dette en lille mellemlanding heroppe. Dette begrænser drejningen af ​​dit styr.

Den tidligere version var lidt polariserende, fordi den blokerede styret for nogle ryttere, der kan lide at dreje lidt for tidligt. En rigtig stejl slang, du kan løbe ind i den og på en eller anden måde forhindre håndteringen af ​​cyklen. Denne nye har mere bevægelsesfrihed, tror jeg op til 77 grader.

Så styret kan vende sig i smuk farve, inden du rammer blokken der, hvis du ikke kan lide det, det er aftageligt, fordi de ændrede formen på nedrøret. Det plejede at være lige, nu har det denne lille kurve. Så når du først har taget knock-blokken ud, kan du bar-spins og X- til dit hjerte indhold.

De øvrige rammedetaljer inkluderer en gevindbøjle med gevind. Mange ryttere vil være glade for at høre det, inklusive en ret god rammebeskyttelse. Denne kædeskærm er flot, du har en generøs nedrørsbeskytter på den, hvis du vil have den til at spare et par gram, men jeg er ikke sikker på, hvorfor du vil.

Det kan lige så godt beskytte dit stelrør ned. Så hvis du smider dette på bagsiden af ​​en shuttle-truck, vil det blive væltet rundt, det vil hjælpe med at beskytte ting mod slitage eller potentiel brud. Rammen har stadig justerbar geometri via denne lille chip her.

Det hedder Mino-Link Chip. Så det kan have en høj og en lav indstilling, der ændrer styrevinklen med cirka en halv grad. Jeg har lyst til, at de fleste ryttere sætter det i slap position og kalder det godt, men der er en vis justering, og så er den sidste rammedetalje, det vil være omskifteren til sædetrør med en diameter på 34,9.

Vi begynder at se dette fra adskillige producenter, da længden på sadelpindene bliver længere. Det er rart at have denne større diameter, større og mere robuste sadelpind. Denne store størrelse leveres med en 170 mm sædepost, vi får mere at vide om længden af ​​sædepinden, og hvad der præcist passer til denne ramme lidt senere i denne artikel.

Jeg nævnte, at Slash blev behandlet længere og løst, hvilket betyder, at styrevinklen nu er 64,1 grader i løsere indstilling. Med denne lille flipchip kan du gøre den stejlere op til 64,6 grader, hvis du vil, rækkevidden i en stor størrelse er nu 486 millimeter længste rækkevidde.

Det er døft for alle fem cykler og denne lille sammenfatning. Kædelængden er den samme for alle cykler i serien og er 437 millimeter. Trek gjorde også sædevinklen stejlere, nu er den 75,6 grader.

Så ikke helt så stejle som vi er. Jeg har set det fra et par andre virksomheder, men det er mærkbart stejlere end den tidligere version. Og det er værd at bemærke, at Trek-størrelsen tilføjede en ekstra størrelse.

Så der er en mellemstørrelse - stor, stor, XL. Så der skal være i alt fem størrelser til at tilpasse denne cykel til et bredere udvalg af rytterstørrelser. Denne cykel her er 9.9 XO1-versionen.

Og det koster $ 8.000. Jeg ved, det er mange penge, men den gode nyhed er, at Trek tilbyder Trek Slash Aluminium på indgangsniveau til $ 3.500. Så der er en bred vifte af prispoint for denne cykel.

reggie miller mountainbiking

Hvad får du for $ 8.000? Jeg har en RockShox ZEB. Det har 170 millimeter rejse. Det har Super Deluxe Shock, som jeg nævnte tidligere.

De har Bontragers linje med kulhjul. De har også en XO1-drivlinje. Dette er en Sram XO1, dvs. et drivtog med 12 gear.

Bremserne styres også af Sram. Og det er Code RSC'erne, der er et Bontrager carbon-styr og en Bontrager-linje med dropperpost. Så dette er nogle husmærke-komponenter, men affjedring, drivlinje og bremser er alle avancerede komponenter.

Og det er her, den højere pris kommer fra. Den samlede vægt for denne cykel, som den sidder her, er 32,5 pund for en størrelse høj.

Dette er den anden letteste cykel, vi har i denne sammenlægning af fem cykler. (Glædemusik) Slash-opsætningen var pæn og nem, jeg endte med at køre 30% slap i det bageste stød. En ting, jeg gjorde, er at få styret ned, de er en massiv 820 bredde ud af kassen, hvilket er lidt bredt for min smag.

Jeg kan godt lide brede styr, men 820 er lidt over toppen. Så jeg trimmer dette til min foretrukne bredde på 780 millimeter. Cyklen kommer også Med en 35 mm stamme foretrækker jeg en 40'ere, så jeg byttede den ud for at få cyklen til at føle sig mere behagelig og imødekomme mine behov, men intet usædvanligt, ret ligetil.

Jeg behøvede ikke gøre noget med volumenafstandsstykker eller tokens eller lignende, det var klar til at rulle ud af kassen. (Upbeat music) The Slash faktureres som en enduro racercykel, men selv i enduro-løb er der en hel del stigning. Så jeg har taget denne ting på mange lange stigninger bare for at se, hvordan det føles, ikke et ton fjerbob, du kan gøre dette i den åbne indstilling, især hvis du bruger den mellemstore kompressionsindstilling, de har denne sammenlignet med forrige version tilføjede lidt mere anti-squat.

Så det er en anstændig klatrer. Du kan bare sidde og du behøver ikke bekymre dig, bare følelsen af ​​at hoppe rundt i en vandseng. Det eneste, der adskiller denne cykel fra nogle af de andre cykler i denne test med stejlere sætrørvinkler.

Du bemærker frontlængden. Jeg tror, ​​det sidder med den øverste rørlængde på omkring 649 millimeter. Du kan sammenligne det med Propain, som vi også havde i testen, og det er 612 millimeter.

ant + pulsmåler

Temmelig anstændig forskel. Og alle disse tal betyder, at med det lidt mere strakte sæde vil du føle dig fremad, tage en god klatrestilling. Og en der fungerede godt i min højde på fem fod.

Men da jeg sad, følte jeg, at der bare var mere plads, og det er okay, når du klatrer eller slår noget fireroad via ferratas? asfalteret vej, men når det bliver smalt, føles forhjulet nogle gange som om det er lidt længere ude. Hvordan føles bare doven end en med en stejlere sædevinkel lidt stejlere, men igen, sæderne har skinner her med god grund, du kan springe den fremad, og du kan tage en klatrestilling, der føles godt i lange dage. Det er bare ikke så stejlt som nogle af de andre, vi gennemgår her. (optimistisk musik) Jeg brugte meget tid på det og en tidligere version af skråstreg, så med denne er det interessant at se, hvordan det føltes.

En ting er helt sikkert, det har ikke mistet nogen hastighed. Hvis noget, er det bare blevet hurtigere, så du kan bære mere hastighed, end du tror, ​​indtil du tjekker området omkring dig, der suser forbi. Jeg tror, ​​det er min yndlings kvalitet.

Har en rigtig præcis, stiv fornemmelse, der bare giver dig mulighed for at bremse, spor, lige ned på faldlinjen, hvis du vil, men det er stadig ret nemt at dreje hjørner, let at manøvrere. Det føles lidt længere, fordi det er længere, men kortere bagende, du kan stadig ramme bump, hopper rigtig godt. Af alle cyklerne her synes jeg, at dette er højt på min liste, den cykel, jeg sandsynligvis ville tage til cykelparken, jeg elsker at tilbringe en dag på et par omgange på A-linjen og derefter blande den sammen med nogle supertekniske stier.

Denne cykel kan gøre alt chokket, og det gør en forskel. Det meste af tiden lod jeg det bare være i midten, kaldte det godt, men for mere flydende, bare lige springlinjer, kan du indstille tingene. Der er lidt mere pop.

Og så hvis det var rigtig vådt og havde brug for noget ekstra trækkraft, kunne jeg sætte det på den negative indstilling, da den letteste kompressionsindstilling virkelig hjalp hjulet med at holde sig til jorden. Jeg tror, ​​at en af ​​de ting, der hjælper denne cykel med at skille sig ud, er, hvordan det går med denne støddæmper. Fungerer rigtig godt, meget velegnet til cyklen, bare fordi den har den rigtige mængde trækkraft og støtte.

Jeg behøvede ikke at lege med volumenafstandsstykker som nævnt ovenfor, men der er plads til yderligere finjustering for ryttere eller racere, der virkelig ønsker, at denne cykel skal være perfekt skræddersyet til deres behov. Et område, som jeg tror kunne justeres lidt i fremtidige versioner, er denne kædelængde. Det er sjovt, det er en smule kortere, det er let at banke rundt på de stejle skråninger, det er rart, fordi det virkelig får dig til at kurve.

Men jeg har bare en fornemmelse af, at højere ryttere måske vil have lidt mere længde bagpå. Noget, vi ser fra mange virksomheder, er forskellige kædelængder til cykler i forskellige størrelser. Og det giver efter min mening meget mening.

Samlet set føles denne cykel som en racercykel, men du kan stadig tage den ud til ikke-racing og have det godt. (optimistisk musik) I tidsrummet endte jeg med min tredje hurtigste tid på Slash, kun 1,6 sekunder bag den bedste tid.

Jeg synes, at disse top tre cykler alle er så stramme, hvis ekstra pedalstreg her sandsynligvis kunne gøre forskellen, men det føles bestemt hurtigt, og i disse top 3 synes jeg, det er et godt antal. (optimistisk musik) Det er tid til at gå gennem nogle af delene i denne cykel. Lad os starte med Super Deluxe, der nævner Shock et par gange, men jeg var virkelig imponeret over det.

Det fungerede godt. Det har stadig noget af den Trek-teknologi. Du kan sætte noget andet herinde, hvis du fuldstændig misbilliger dette, men det fungerede godt.

Melodien er velindstillet til cyklen så godt job o Trek og RockShox-ingeniørerne, de valgte dette, ZEB foran fungerede også fint fra de fem cykler, vi har, de andre har alle FOX 38, så lyt godt til for at prøve dette ZEB-fund mit heldige sted med begge gafler. Der er en lille forskel i, hvordan de har det på stien. Vanskeligt at sætte ord på, men generelt let at sætte op, problemfri.

Zeb fungerede godt på denne cykel. Lad os tale om dette dropper-indlæg. Dette har Bontragers nye Elite Dropper Post.

De sagde, at de øgede spolingshastigheden, det er stadig ikke så hurtigt som nogle af de andre muligheder derude. Og så er der det faktum, at den samlede længde er ret lang og kom med et 170 millimeter fald, hvilket var fint, i min ideelle verden ville det komme med en, der har et fald på 200 millimeter. Så jeg havde faktisk en Bontrager, den nye ved hånden.

Så jeg satte de 200 millimeter ind her, jeg kunne ikke passe ind. Jeg havde ikke nok pasta plads til at få dette indlæg til at arbejde, der fungerede, så jeg var i stand til at køre en ekstra lang dropper. Men generelt er denne linje Elite Dropper, og jeg har lyst til, at der stadig er plads til forbedringer der.

Dette kommer med 175 millimeter krumtap. Nu er det ikke en big deal for højere, højere ryttere, der har længere kranker okay. Men du skal huske, dette er en enduro-cykel.

Du vil ride gennem blandet terræn, ofte gennem klodset stenet terræn. Det er kun fem millimeter, men det kan ikke gøre forskellen mellem at klappe en sten eller ej. Jeg tror bare at specificere 170 ville være vejen at gå. (optimistisk musik) Hvad er fordelene ved Trek Slash? Nå, jeg vil sige denne lette og stive ramme.

Absolut et af højdepunkterne. Det opmuntrer dig bare til at gå hurtigt, kombineret med denne store dæmpermelodi får det til at føles som en cykel plus det faktum, at de kommer i en bred vifte af størrelser, fem størrelser og i kulstof og aluminium. Så dybest set er der en skråstreg for mange kørere.

Rammelagring er også en fantastisk funktion, rart at bare kunne få ting fra ryggen og ind i rammen. Ja, og det er tilgængeligt med carbon- og aluminiumsrammerne. (optimistisk musik) Med hensyn til ulemperne vil jeg sige, at sædevinklen kunne være lidt stejlere, hvilket kun ville forbedre pasformen, når man klatrede.

Og den sidste lille nitpick ville være kædelængden. Jeg ville elske at se en version af dette, der har en vis justerbarhed i kædelængden. Igen, bare for at give en mere afbalanceret følelse for alle rytterstørrelser. (glad musik) Hvem er denne skråstreg til? Nå holder det stadig sin plads i Trek-serien som en fremragende enduro-cykel.

Jeg var i stand til at se en privat driver, der får gode resultater her. Det opmuntrer dig til at gå hurtigt, så jeg leder efter en landevejscykel, men du kan opgradere den til en all mountain-maskine, hvis du vil sætte lettere dele på den og have den som din helt store mountainbike-eventyrcykel. Alsidighed her, og alle disse forbedringer, de betalte sig, e du har det, dette er Trek Slash.

Hold øje med mere indhold fra Pinkbike Field Test, inklusive den stadigt populære Huck to Flat. Glem ikke at kunne lide og abonnere og tak for at se. (optimistisk musik)

Er Trek 1000 en god cykel?

TILcykelder tilbyder enestående ydeevne for den elskende på vejenTrek 1000er næsten perfektcykel. Selv hvis du finder en dårligt behandletTrek 1000, det er mere end det værd at hente det og gendanne det.24. 2018.

Baseret på vores GCN-artikel om billig cykel versus superbike tænkte jeg ved mig selv, kan jeg gøre en billig cykel til en superbike men på et budget? Hvad gør jeg med det nu? Nå selvfølgelig vil jeg opgradere komponenterne i itas og måske få dem til at se lidt køligere ud. Nu har jeg sat mig et budget på £ 900, som er omkring $ 1.100, for ærligt talt vil jeg ikke bruge £ 1.000. Faktum er, at jeg sætter denne cykel mod superbike både før og efter at jeg pimpede den op.

Selvfølgelig kan vi ikke bare bygge denne cykel på et budget og sammenligne den med en superbike. I stedet skal vi faktisk videnskabeligt registrere resultaterne for at se forskellene. Men mere om det senere.

Jeg er virkelig meget nervøs, når jeg er på pedalerne. Jeg bliver muligvis nødt til at gå lidt over gaden. (Luftstøj) (metalklokker) Så til dette projekt besluttede jeg at gå til eBay for at finde denne billige cykel, og godt, jeg har brugt en masse penge hver nat gennem årene på at skure eBay her og der for et godt køb, så Jeg er ret erfaren, når det kommer til at vide, hvad jeg skal se efter.

5-årig dreng

Et tip, jeg virkelig kan give dig, er at kigge efter de dovent nævnte artikler, der har stavefejl. Et af mine foretrukne websteder til dette er FatFingers.com, hvor du kan skrive det ord, du leder efter, og det giver dig variationer omkring stavningen, så forhåbentlig kan du finde en hel del ved at gemme søgninger, så jeg altid får besked, når en matchende artikel i min gemte søgning er angivet.

Endelig sorteret eller søgt inden for en bestemt afstand er også en god funktion, da mange mennesker foretrækker ikke at sende en cykel lokalt til dig, eller i tilfælde af en ven købte han endda en cykel i det nordlige Skotland og i en slags stafetløb tak til hans venner fra transporteret til ham i det sydvestlige England på forskellige vugge punkter. I mit tilfælde e er jeg ret heldig med det, jeg fandt. Jeg fandt denne Lance Armstrong replika Trek racercykel for omkring 18 eller 19 år siden.

Komplet med en Shimano 105-gruppe. Nogle nye cykler blev tilføjet På et tidspunkt ville jeg have en aluminiumcykel, for med dette budget, som jeg har sat mig, kan det være meget risikabelt at købe kulstof, da skader ikke altid er synlige, hvilket er meget mere sandsynligt at blive gjort som med aluminium cykler Placeringen vil finde nogen problemer der. Plus lad os indse det, superbikes kan også bygges af aluminium, fordi Pete Sagan gjorde en på Tour Down Under i år.

Det handler ikke kun om kulstof. Husk det. Hvad der også er ekstremt vigtigt er god kommunikation med sælgeren, så i tilfælde af denne, ja, jeg har stillet mange og mange spørgsmål, og det faktum, at sælgeren har 100% positiv feedback, hvilket gør mig ret selvsikker.

Indrømmet, hele denne proces kan være ret skræmmende og måske ikke for uuddannede, fordi det at købe en cykel i denne alder kommer med sine risici. Det mulige beslaglæggelse af bundbeslaget eller sadelpinden, for eksempel, ja det kan tage et stykke tid, før du rent faktisk løsner dig fra rammen. Men godt, jeg tror, ​​jeg er klar til jobbet med denne, så lad os få det. (stille musik) Okay, jeg klarede det cirka en time fra kontorerne, så det var en dejlig lille køretur.

Jeg er lidt nervøs med et par sommerfugle i maven, for det er trods alt en ny cykeldag, og jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg får. Ja, jeg ved, at jeg talte med sælgeren og så billeder og bad om flere billeder og blev begejstret, men det vil være grundlaget for dette, den billige cykel bliver til en superbike, hent den. (Glad musik) Johnny. - Hej. - Hej, John - dejligt at møde dig. - Dejligt at møde dig, kom ind. - Lad os se, hvad jeg købte. (griner) (optimistisk musik) Præcis, Johnny, her er det, skønheden, udyret, jeg købte hos dig, og godt, jeg har kigget mig omkring, og det er ret godt, for at være retfærdig, er det ikke? Jeg er altid lidt, når jeg køber noget på eBay, er jeg altid lidt usikker, men du ser alligevel ud som en anstændig fyr. (Griner) - Nej, jeg syede dig, jeg syede dig.

Nej, det er en rigtig god cykel, det tjente mig godt for at være ærlig. Så jeg opdaterede cyklerne, og det var for et par år siden. Jeg satte en ny kæde på den, men jeg skiftede ikke patronen så sandsynligvis ikke. - Ja, det må jeg se.

Du har også et delt kabel dernede, men jeg vil ikke rive din arm af på grund af det. Er du ked af, at det forsvinder? - Jeg er virkelig ked af, at det forsvinder. Jeg vil sandsynligvis have det tilbage. - Ja, hvis du - så snart du ordner det. - Lad os se, hvad jeg gør med det.

Jeg tror, ​​jeg håber stadig, at du vil bide min arm af. Måske leverer vi det til Auc. Så kan du byde på det. - Ja, køb det tilbage. - Nå, jeg bliver din. Brug ikke længere tid.

Men hold øje med kanalen, for jeg tror, ​​du vil se, at dette er vokset til at være en supercykel og godt, du vil være super jaloux til sidst, men mange tak for at du har taget dig fri fra arbejde - ja absolut. - at lade mig komme her og besøge dig. Okay, en stor tak til Johnny for at få os til at føle os så velkomne her.

Så kigger vi på cyklen. Så først en Trek aluminiumsramme, som vi kæmpede med. Hvad jeg virkelig kan lide ved det er det faktum, at det har et vandret toprør.

Det er en rigtig klassisk cykel, kontroversiel, hvis muligvis en lille smule. Komplet Shimano 105-gruppe. Igen er denne gruppe fra 2000 til 2003 fra hukommelsen, det har været ret lang tid nu, de eneste dele af cyklen, der ikke er standard, synes jeg er sadlen, som sandsynligvis var en opgradering og også hjulene.

Det er nogle nyere Shimano-hjul og også kaliberne, de er Shimano Tiagra. Nu tager selve cyklen sandsynligvis cirka fem minutter i arbejdsstanden bare for at sikre, at gear og bremser er helt fine, før vi udfører den første del sammenligningstesten. Men alt i alt tror jeg, jeg har en rigtig flot cykel her.

Headset, tha Det er i god stand, det er en diacompe AheadSet, det er stadig et flot sæt. Nederste beslag, virkelig lidt spil. Tilbage på arbejdsstanden kan jeg måske ordne det, hvem ved det.

Interessant et 53/39 kædesæt på det, for kompakte kædesæt var bare en rørdrøm. Men alt i alt er jeg begejstret. Så fra de første fem minutter kan jeg kun sige, at dette er en helt fantastisk cykel, og den er mere end fantastisk til jobbet, men vi vil ikke lade den være der, er vi, åh nej, nej, nej, alt det dele udskiftes faktisk, men før jeg gør det, skal jeg få det tilbage på sporet for at vise dem på kontoret, fordi en af ​​dem skal køre, så vi kan få en markeringstid, så hvis vi sammenligner dem om et par uger vi kan se nøjagtigt fremskridtene.

Jeg spekulerer på, hvad de vil tænke, hvis jeg bringer dette til kontoret. Noget, de vil være glade for, er det faktum, at cykelcomputeren, Johnny fortalte mig, ikke fungerede ved sensoren, og nu gør den det. Tre, åh 9,3 miles i timen, 13 grader Celsius. (stille musik) Nu håber jeg, at du lige sagde farvel til denne cykel, for det er sidste gang du nogensinde vil se det på den måde.

Der vil være et lille tip til dig i næste uge. Så hold øje med denne makeover, og husk som altid at lide denne artikel og del den med dine venner. Giv ham store tommelfingre, og hvorfor ikke tjekke GCN og shoppe i Shop.

GlobalCyclingNetwork.com, hvor vi har masser af godbidder, som du kan prøve, og nu til en anden god artikel, hvad med dig bare gør det, klik her.

Er Trek eller Specialized bedre?

Der er ikke en klar vinder. Begge tilbyder lignende cykler og komponenter i samme prisklasse.Trekhar et bredere udvalg af cykler at vælge imellem i forhold tilSpecialiseret. På entry-level får du lidtbedredele, når du går medSpecialiseret.

Dernæst skal vi tale om downcountry-cykler. - Kan du gøre outro igen, - Ja. Ser du ikke på dig? (alle griner) - 'Hej Max, skal jeg lave outro nu?' (intens energisk musik) (cyklist skrigende) (blød energisk beat) - Hej alle sammen og velkommen tilbage til langrendstesten.

Og i dag er rundbordstiden, og vi taler om racercykler. Sarah Moore var på den helt nye Specialized Epic, den nye Cannondale skalpel, Treks Supercaliber og Canyons Lux. Særlig gæst i dag Mike Kazimer fra USA.

dåsemad

Han ville virkelig være her sammen med Lycra, men han er fanget i USA, grænserne er lukkede I dag modererer han samtalen over computeren. - Præcis internetets magi. Jeg er virkelig ked af at have Lycra og kunne ikke bære skovsprinten med dig. - Jeg kommer snart ned og besøger dig Kazand, vi tager en lille lycra-tur sammen. - Okay.

Lad os bare starte med et spørgsmål, som alle gerne vil vide. Sarah, hvad var din yndlingscykel af disse fire? - Så jeg tror, ​​at jeg virkelig kunne lide Specialized Epic, denne moderne geometri, der virkelig er tilgivende med hensyn til trækkraft, det er det virkelig, men Cannondale Scalpel, jeg troede bare, at suspensionen er lidt mere forudsigelig på længere dage. (Mike Levy nyner enigt) - Ja - Verdensmesterskabsløb er virkelig knurret i disse dage.

Du ved, (Mike Levy nynner enigt) folk undervurderer lidt, hvad disse mennesker gør, fordi de bruger lycra. De bærer ikke knæpuder, og du har ikke et helt ansigt, så du synes terrænet er for let. (Mike Levy nyner med enighed) Canyon Lux, sandsynligvis ikke mit første valg, lidt mere ved du, ikke så let at køre på de stejlere dele.

Trækkraft er ikke så god. Jeg mener, hvis jeg ville ride i en mil bakkeintervaller, er det måske den cykel jeg ville vælge, men det er ikke min favorit ting at gøre, så - Så Sarah, det fører til det næste spørgsmål.

Af alle disse cykler var Lux din mindst favorit? - Ja. For et par ting. Jeg tror, ​​at affjedringen bare ikke var så aktiv, den brugte ikke de 100 millimeter kørsel godt.

Jeg følte mig lidt sammenkrøllet, hver gang jeg var på min cykel, det føltes bare ikke som at blive overvåget, havde den rigtig lange stamme, og så var den lockout combo med dropper-stolperne (Mike Levy nyner enighed) også bare meget frustrerende at køre det. Så ja, jeg synes, Canyon Lux er en simpel, at for mig, ved du, jeg virkelig ikke vil bruge mere tid på denne cykel - så Scalpel er din favorit, Lux kan være din mindst favorit eller bestemt din mest upopulære, men er der en af ​​de cykler, du gerne vil bruge mere tid på? Sig, at du har lyst til at finde ud af det, men har brug for lidt mere tid til virkelig at fordybe dig i det? - Ja. Jeg tror Specialized Epic, jeg er virkelig begejstret, og jeg tror bare fordi jeg har lavet back-to-back tests på alle disse andre cykler, har hjernen bare brug for lidt mere tid (Mike Levy nyner med enighed) for at vænne sig til det og også når du kører på det, ved du, at det er lettere at vænne sig til i stedet for at køre frem og tilbage på mere traditionelle cykler med fuld affjedring. - Så Sarah, Epic versus scalpel, geometri numrene er ikke så langt væk, men Epic har denne hjerne - Funktion, den slags inertiventil, der dybest set får den til at føle sig anderledes? - Ja, jeg synes det er dejligt, at hjernen betyder, at du ikke behøver at tænke, og at du aldrig behøver at bruge en lockout.

Det er et super rent styr. Og så, ja, når du er virkelig træt, vil du ikke rigtig være nødt til at tænke på at låse din suspension op, før du går ned, noget teknisk, bestemt været i situationen, når du kommer op ad en bakke og derefter glemmer alt om det for at låse op, og så halvvejs ned ad bakken tror du, at jeg virkelig er særligt sketchy på min langrendscykel, som i første omgang var hård nok til at køre, hvis du ikke behøver at tænke over det, er det godt. Så jeg tror, ​​at den specialiserede hjerne gør mange ting rigtigt, og jeg ser frem til at bruge mere tid på det - hvilken var den hurtigste cykel af disse? Tager du højde for effektiviteten baseret på effektivitetstesten og kun din samlede omgangstid, som var den hurtigste? - I effektivitetstesten var Canyon Lux den hurtigste af alle disse motorcykler.

Specialized Epic var seks sekunder langsommere, tror jeg, hvis vi husker korrekt. - Yup, Yup. - Og så i hurtig bevægelse var det interessant, fordi det næsten var som om det var et komplet slag. (Mike Levy nyner med enighed) Så Canyon Lex var faktisk min langsomste på tidsrunden, og så tog specialisten andenpladsen, og det var Cannondale skalpel, der - ja - så - ja - virkelig aktiv, tilgivende suspension, der var hurtigst på vores ret tekniske Rudy-testkursus. - Ja, jeg synes, det er et godt eksempel på en eller anden reel test, du ved, denne Fireroad Climb, vi bruger til effektivitetstesten, er ikke, jeg mener, den er derude i den virkelige verden , men det er det virkelig ikke, og det vandt den test.

Men på vores tidssløjfe eller yderligere sløjfespor er det vanskeligt, det er glat. Det gik ikke så godt. (Sarah nynner godkendende) Ja - Og så vil du bruge mere tid på et langrendsløb, er på dine ting - Højre - det vil sige, du ved lidt - Ja - sværere - Nu er du 'Jeg skal virkelig har erfaring, disse cykler er alle bygget som racercykler med verdensmesterskab, hvor ser du fremtiden for dem? Tror du, at de mere tilgivende cykler er fremtiden, ved du, sadelposter og sadelposter? noget i den stil? Det er lidt som den kategori, Levy vil tale om, men tror du, der er visse ting ved alle disse fire cykler, der virkelig skiller sig ud, som du virkelig kunne lide, så vidt retningen går? - Du ved, Canyon og Trek Supercaliber, vi kan se, at de får lidt fladere hovedrørvinkler, lidt mere rækkevidde.

Men jeg tror ikke, vi får drastiske ændringer i denne kategori, fordi de er racere. -Ja. - De er, du ved, bevist, men jeg mener, der er masser af atleter, der er overtroiske.

Hvis du har vundet på en motorcykel, vil du have det - lige. - helt anderledes? Og selv som i et massestart-løb har du stadig brug for den smarte håndtering. Hvis du er som 160 mennesker i (Mike Levy nyner med enighed) i nogle af disse mænds løb, som 85 og 100 kvinder i kvinderne, skal du være i stand til at vinde vej gennem mennesker, træffe hurtige beslutninger, og du ved en kortere cykel vil være bedre til det. - Så vi har din favorit, din mindst favorit, som du gerne vil bruge endnu længere tid, men var der en cykel, der overraskede dig? Hvilken cykel tog du med et par foruddefinerede forestillinger, og det overraskede dig virkelig, da du faktisk tog den ud på stien? - Jeg siger Cannondale Scalpel.

Jeg forventede ikke at komme ud af dette, og at dette (Mike Levy godkendende) ville være min yndlingscykel af alle. Og så mener jeg, som en kategori såvel som samlet, var jeg overrasket over, at jeg følte mig så behagelig som jeg gjorde, du ved, at stå på ski ned ad disse nedkørsler. Ved du, for 10 år siden, da jeg kørte på langrendsløb, følte jeg mig ikke så behagelig i nedkørslen (Mike Levy griner) - Meget forskellige tidspunkter nu - jeg kunne godt lide forskellige cykler, meget kortere.

Så lad os se på disse cykler nu, og du ved, hvornår du, 'Når du kører på en trailcykel eller en enduro-cykel, tænker du,' Phew, det er, du ved, daterede tal. 'Men hvis man ser på langrendscykler for 10 år siden, (Mike Levy brummer godkendende) hvordan vi skulle have været iført fuld ansigt og knæpuder. - Korrekt? (alle tre griner) - Vi sætter vores liv på banen.

Hver gang vi gik - Præcis! - til et løb. - Ja / ja. Så disse cykler føles bare meget mere komfortable som en kategori, og du har kontrol - Så det er det til diskussionen for cross country racercykler i vores feltprøve Kaz på min cykel, og jeg tror, ​​vi kører lidt på tandem sammen.

Er du enig, Kaz? Jeg får noget lycra-- - Det lyder godt for mig. Jeg ønsker, at det skal være foran. Jeg tog på lycra. (Sarah griner) Okay.

Lad os møde det. (energisk musik)

Hvorfor er Trek-cykler så populære?

Treker det eneste store brand, der stadig producerercykleri USA, og de bruger meget på fortalervirksomhed. På grund af derespopulærappel, bredt produktsortiment og F & U-indsats - de er et let valg for butikker. Det er en af ​​grundene til, at de har tendens til at tiltrække kvalitets- og professionelle butikker, hvilket kun hjælper deres appel.

Hvor mange hastigheder er en Trek 1000?

54cmTREK 1000Aluminium 24FartRoad Bike 5'6 'til 5'9' En amerikansk lavetTREK 1000racercykel med en let aluminiumsramme. Shimano Sora integrerede skiftere med Sora derailleurs og en tredobbelt krumtap.

Ejer Trek specialiseret?

Mike Sinyard forblev majoritetsejer og administrerende direktør for virksomheden. Fra og med 2016Specialisereter et af de største cykelmærker, der opererer i USA sammen medTrekBicycle Corporation og gigantiske cykler.

Er Trek bedre end kæmpe?

Samlet set,kæmpe storer billigereend Trek. På grund af hvor de er fremstillet,kæmpe storer i stand til at holde omkostningerne ved sin cykel lavere.Trekcykler tilbyder budgetvenlige forlystelser, men deres cykler er i gennemsnit dyrere at købe.

Hvorfor er Trek-cykler for dyre?

De fleste af deres sortiment er lavet til dem af de samme producenter, der fremstillercyklerfor mange andre mærker. Indtil priserne kommer over flere tusinde dollars, derescyklerligner meget lignende prisercyklerfra alle deres konkurrenter.

Er specialiseret bedre end Trek?

Der er ikke en klar vinder. Begge tilbyder lignende cykler og komponenter i samme prisklasse.Trekhar et bredere udvalg af cykler at vælge imellem i forhold tilSpecialiseret. På entry-level får du lidtbedredele, når du går medSpecialiseret.

Er trek Lexa en god landevejscykel?

Selvom det ikke leverer øre-til-øre-glis fra nogle landevejscykler, slår Lexa S bestemt over sin vægt med hensyn til udseende, komfort, værdi for pengene og for at give en pålidelig behagelig og opmuntrende tur. Det er en cykel, der helt sikkert holder nye ryttere på, og sandsynligvis holder dem i Trek-folden, når de kommer op til opgradering.

Hvilken er den billigste trek-cykel til kvinder?

Lexa S er den anden billigste af Treks sortiment af aluminiumsrammede racercykler til kvinder, adskilt fra de carbon-indrammede Silque, Madone og Emonda-serier. Det har Shimanos billige, men ret gode Sora-komponenter, og kvinders specifikke WSD-geometri 100-serie Alpha aluminiumsramme er parret med Trek carbon vejgafler.

Er LexA SLX en god pendlercykel?

Selvom det er pricy og specielt nok til at være en 'bedste' cykel, gør Lexa SLX faktisk en smuk fiks hurtig pendlercykel.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Genopbygning af madpyramiden - brugbare løsninger

Hvorfor er madpyramiden forkert? Efter 1992 viste mere og mere forskning, at USDA-pyramiden var groft mangelfuld. Ved at fremme forbruget af alle komplekse kulhydrater og undgå alt fedt og olier gav pyramiden vildledende vejledning. Kort sagt, ikke alle fedtstoffer er dårlige for dig, og på ingen måde er alle komplekse kulhydrater gode for dig.

Hvad er kanonkuglen - hvordan man afregner

Er Cannonball Run ulovligt? Er Cannonball et løb? NEJ, kanonkugle er ikke et løb. Det er ulovligt at køre eller overskride den oplagte hastighedsgrænse på offentlige veje. Cannonball er en langdistance-vejrally med rod i eventyr og udforskning, tænk på det som den ultimative ferie med din bil.

Dæktryk for sne - hvordan man håndterer

Er lavt dæktryk bedre i sne? Du sænker dit dæktryk 10 eller 15 pund for at give dig mere trækkraft, når du kører oven på denne sne. Hvis sneen kun er et par centimeter dyb, gør du det normalt bedre med et normalt oppustet, smallere dæk, der kan bide gennem sneen ned til fortovet, hvor dækket kan få noget rigtigt trækkraft.

Gymnast lammet - svar på problemerne

Kan du blive lammet af gymnastik? Når gymnastik bliver for farlig Selvfølgelig er katastrofale skader som lammelse sjældne. Men mange gymnaster lider af en lang række skader, da de tester grænserne for tyngdekraft og fysik. Cirka 100.000 gymnaster lider skader hvert år, ifølge University of Pittsburgh Medical Center.