Vigtigste > Anmeldelser > Vitus cykler gennemgang - omfattende håndbog

Vitus cykler gennemgang - omfattende håndbog

Er Vitus et godt cykelmærke?

Vituscykler er en direkte-til-forbrugermærkesælges udelukkende på Chain Reaction Cycles og Wiggle, hvilket betyderVituskan tilbydedet bedsteværdi mulig. Dens ikoniske 979-ramme er stadig værdsat blandt samlere i dag, og mangeVituscykler har scoret højt i voresanmeldelser.



følelsesløse hænder cykler



(Stones faller) - Levy - Ja - Statusopdatering af dig selv? - Uh

Pizza. Dette er min statusopdatering. (stille musik) Hej alle sammen, jeg er Mike Levy.

Vi er her i Sedona, Arizona for at teste værdien af ​​cykler på vores ekskursion. Lige nu ser vi på Mythique 29 VRX fra Vitus. Det er en $ 2.000, 140 millimeter touring cykel, der sælges direkte til forbrugerne.



Jeg er 1,70 meter høj, og det bringer mig til den store mytik med en rækkevidde på 462 millimeter. Hovedvinkel, 66 grader.

Sædevinkel, ganske stejl, 75 grader. Kædestænger, 445 millimeter. Så $ 2000 direkte til forbrugeren betyder ikke nødvendigvis en tvivlsom geometri.

Tallene på denne ting er ret normale. Havde heller ikke $ 2000 Dette betyder lav affjedring. I dette tilfælde bruger det et Horst-Link-system.



Det kører en RockShox Monarch R-dæmper med en rebound-indstilling på 140 millimeter kørsel. Der er ingen kontakt til pedalassistent nu, men vi går over til det senere. I den anden ende af cyklen har vi en Marzocchi Z2, og der bruger deres jernbanespjæld med lav hastighed fejejustering her.

Nå, skinnespjældet, der svarer til det originale Fox GRIP-spjæld, så vi har store forhåbninger til denne gaffel, hvis det fungerer ret godt. Som vi allerede har set, kører SRAM denne by, når det kommer til kvalitetscykler. Igen SX drivlinje, du har et lille tandhjul med 11 tænder, du har et stort tandhjul med 50 tænder.

Du skal være i stand til at klatre overalt. Bremsning er Shimano, det er den sexede M2501. To stempelbremser, 180 mill rotorer, for og bag.



Cyklen leveres med en dropper-stolpe, den er en Brand-X-drop-stolpe. Arbejdede meget, meget godt. Endelige valg af komponenter for at fremhæve Schwalbe-dæk bagpå, og du har en Magic Mary i fuld størrelse foran.

Du behøver ikke skifte gummi, de er straks klar til dig, slangeløs. Nu når alt sammen op til 32,7 pund.

Nok med komponent- og vægtforhandlingerne, lad os tale om, hvordan det føles på stien. (optimistisk musik) - Okay, vi har denne $ 2000 Vitus Mythique VRX. 140 millimeter rejse foran, 29-tommer hjul, hvad skulle der til for at få opsætningen? - ikke meget, for at være ærlig.

Det er ret simpelt anbefalet lufttryk. Det har en meget mere effektiv dæmper i sig. Skinnespjældet med justerbar kompression med lav hastighed, så vi ikke behøvede at overgive gaffelen.

Schwalbes dæk, klar til slangeløs, lige fra starten. Nul problemer. Så som det er, er denne cykel klar til at gå lige ud af kassen, let at sætte op, let at få dig på stierne uden at skulle bekymre dig om at udskifte komponenter eller noget lignende. (Afslappende musik) - Som mange trailecykler her, klatrer Vitus ret godt.

Den har ingen pedalassistent på spjældet, og den har ikke rigtig brug for en, pedalen er god - der er ingen klager fra pedalerne. Kom ind i tekniske ting, håndter det ret godt også der. Manøvrer let, når du ser det på papir, kædelængden er h, 445 tror jeg.

Det er lidt længere end nogle af de andre hjul. Jeg har ikke engang bemærket det. Jeg troede ikke, det ville være kædelængden - Nej, på stien føles cyklen ikke så lang og i de sektioner, hvor det er som at krydse, rulle med stramme små sving, og du er lidt som kræsne små nysgerrige sektioner, cyklen føles som om den bare passer godt ind i disse sektioner og bærer en masse hastighed, og det er bestemt for en person, der er forsigtig med deres linjevalg, ved du.

Belønner denne type tur. Det er ikke en cykel, du bare kører ind i tingene. - Ja, det er en slags din klassiske trailecykel.

Det føles lidt lettere, lidt fedt, på papir er det ikke så let igen. Men det har den fede, klassiske trailcykeloplevelse. - Rigtig meget. (afslappende musik) - Når du først har fået denne ting til toppen af ​​bakken, er det naturligvis tid til at komme ned.

Det er den bedste del af turen, hvordan gik det? - Meget lig den trailcykel, jeg kender, med nogle af disse moderne trailcykler grænser de op til mountainbikes, næsten enduro-cykelfunktioner. Det føles mere som en trailcykel, og det er slet ikke en ulempe mod Vitus, er det? ”Det er en cykel, der belønner smarte linjevalg, teknisk terræn, det er virkelig hjemme på mellemstore og langsomme hastigheds tekniske stier. - Ja, det føles ikke så glat og vegetabelt som den begyndelse, vi har cykel, føles som en minitank.

Denne har bare lidt lethed. Lidt mere adræt, ganske givende. - Ja, det er også interessant, at Kazimer, du har bemærket disse kædelængder tidligere, jeg ville have gættet, at det var meget kortere, fordi det er sådan, cyklen føles på stien.

Det er ikke den mest stabile ting, når den er hurtig og ru, men det er bestemt en fantastisk cykel, når den ikke er hurtig og ru - ja, præcis og også værd at bemærke, at den korte stamme, den fine stigning på styret, er din kun en dejlig behagelig de så du kan være aggressiv, skal du bare være klogere med dette linjevalg - Præcis. (afslappende musik) $ 2000 cykel, denne Marzocchi Z2 med skinnespjældet, imponerende. - Ja, vi har otte cykler her.

Der er en anden gaffel, som jeg vil sige er lidt bedre, men det er også tilfældet med en cykel, der koster meget mere - lidt endnu bedre - ja, nøjagtigt. Det er lyrikken, der er den, ved du, oven på den øverste linje tekst på denne Norco, som vi har. Men denne, for en $ 2.000 cykel, Z2, var fremragende.

Absolut bedre end alle andre gafler. - Okay, nok af hele gaffelen. Lad os tale om den bageste affjedring.

Du har lidt chok der. - Ja, det er fint. Jeg mener igen, jeg vil sige, at det hjælper med at køre med 25 procent sag.

Hvis du går til 30 procent, sidder den også lidt dybt. Du kunne bruge rejsen for meget, men der var ikke hårde gulve eller uventede overraskelser derude. Mens der er masser af skarpe kantslag her, behøver du ikke at fylde rummet med volumenafstandsstykker.

Du behøver ikke at overprinte det. Det fungerer bare fint, ikke? - Ja. - Okay, det lille bageste stød fungerer fint, så tal om et par andre komponenter til denne ting.

Kazimer. - Ja, drivlinjen, igen SRAM SX Drivetrain, den samme, der findes på stort set alle cykler, vi har her, 12 gear. Skifter godt, denne gearstangergonomi, vi klagede over det.

Men jeg nævner det igen. Det spiller bare ikke så godt med bremsearmene, så det kan være nødvendigt at være kreativ med placeringen af ​​bremsen og gearstangen. Men når det kommer til skiftende ydeevne, er det alle gearene, ingen problemer. - Ja, skiftet fungerer overraskende godt, ligesom bremserne gør.

De er kun to-stempels cykelbremser. De er velegnede til cyklen, men de har en god portion bid, nok kraft. Gode ​​sager. 180 fræsere foran og bag, fungerer perfekt - Jepp, også sejt at bemærke, cyklen har 3 aksler uden hurtig frigørelse foran og bag, hvilket er dejligt.

Personligt er jeg ikke fan af hurtige udgivelser. Jeg foretrækker at holde alt stramt og kompakt, så det ikke griber sten eller noget, når jeg går forbi, køligt lille touch, dropperposten fungerer godt, ergonomien i tommelfingerhåndtaget er ikke fantastisk. Absolut noget, som du kan opgradere i fremtiden.

Sandsynligvis lavt på listen over opgraderingsprioriteter, men det er lidt akavet at presse til tider - Ja, håndtaget sidder ud af styret, så alt hvad du skal gøre er at koble din tommelfinger lidt mere end ideelt. Vi ser nu andre fjernbetjeningshåndtag, der er meget tættere på. Meget bedre ergonomisk.

Dækkene behøver ikke opgraderes. Det er et Magic Mary forhjul fra Schwalbe, og den tilføjede bløde forbindelse er et baller-dæk. Det er ikke nødvendigt at ændre det. (Afslappende musik) Så jeg var faktisk den hurtigste på hele skødet på denne cykel, af alle otte cykler og så på det tidspunkt, hvor jeg lavede det meste af traversen, som vi diskuterede, denne cykel vejer bare ind og ud, og den dækker virkelig jorden meget hurtigt, hvis det er den slags terræn.

Opgangstid var det fjerde ud af otte cykler og afgangstid, tredje hurtigste tid. - Ja, min klatretid, jeg var også fjerde ud af otte, derefter afgangstid, fjerde ud af otte. Jeg tror faktisk, jeg mistede min tid på dette tværsnit, hvad ved du - det er fordi du kørte langsommere end mig. - Jeg kørte langsommere, så jeg tabte tid. - Manglende kondition eller mangel på dygtighed? Hvor ville du have det på - Lad os være med, jeg tog sandsynligvis en lur imellem. - Okay, ja.

Uanset hvad du vil kalde det. (griner) (afslappende musik) - Alt i alt, ja, jeg mener, de byggede en solid trailcykel, der får dig ind i spillet. Det tager ikke mange komponenter for virkelig at blive opgraderet En ting, jeg ville ændre lige nu.

Det er skønheden ved disse cykler. Den sidste ting du vil gøre er at bruge flere penge, når du allerede har budgetteret bare for at få en cykel som denne. - Ja, så for $ 2000 er dette en cykel, der ikke stopper en trail rytter.

Især hvis du er den type chauffør, der har kørt i et par år, vil du have noget at vokse med dig. 29er, 140 millioner suspension rejser, fantastisk suspension, temmelig skarp geometri, der er ikke meget at klage over her, Vitus. - Ja, de gjorde et godt stykke arbejde her. - Okay, så det er vores fortolkning af Vitus Mythique VRX 29.

Samlet set en ret imponerende lille trailcykel i harmoni med mere værdifulde cykelanmeldelser fra vores ekskursion her i meget cool Sedona, Arizona. (afslappende musik)

Hvor fremstilles Vitus-cykler?

Cambodja

Højttaler: BERGCYKELDÆK ER ÆGTE TRAIL BLAZERS, SÆRLIGT UDVIKLET TIL OFF-ROAD RIDING. Bredere end almindelige vejdæk, bjergcykeldæk har hævet knapper eller højeste, der forlænger stabiliteten. NÅR GUMMET KOMMER PÅ DIRT, ER DET ALT OM KONTROL.

BERGCYKELDÆK ER UDVIKLET TIL AT GRIPE JORDEN OG GIVE UDVENDIG TRAKTION TIL OPRETTELSE AF DELE AF DÆKET. INGREDIENSER Indeholder syntetisk og naturlig gummi, svovl og andre kemikalier. ROTERENDE SPIRALBLADER BRODER MATERIALERNE.

KRAFTIGE RULLER TRYK FÆLGEN I TYKE LANGE BLADER OG BLADE KLIPPER DEN RULLEDE GUMBIN I NAVNE REMMER TIL DEN ØNSKEDE TYKKELSE DEN DEL AF DÆKET, DER FORBINDER TIL HJULET PÅ HJULET. . DET STÅL GÅR igennem en kniv, GUMMEN UDVIDES TIL HUSET.

MASKINEN LEVERER BEAD WIRE TIL EN DREJBAR. DISKEN PAKKER BLINDETRÅDEN TIL AT RINGE DEN BEADEDE WIRE, DER PASSER PÅ ET Cyklusfelt, der passer til det tekniske felt op til det næste produktionsstadium. NÆSTE, GUMMIPLADER MED FORSKELLIGE EGENSKABER INDGIVER EN EKSTRUDER.

Ved hjælp af varme og tryk tvinger ekstruderen gummiet gennem bladets egenskaber. UNDER RULLERNE AT GØRE STOF MED GUMMI, SKAL DÆKET HUSE EN RYGGENDE KNIV SKÆRE DET STIK I RUBRYBREEDNINGER, SÅ AT ARBEJDERNE LET SPLICERES. FOR AT FORME DÆKHUSET OG SPLEJSE RUBBERET, HVOR SLUTTET MØDER WIRE, RUNDT OM KASSEN.

SLUTTEN PÅ TRUMLEN FOLDER SIDERNE PÅ HUSET OVER PERLETRÅERNE. DEN TEKNISKE LAGER GUMMELÆGT STOF PÅ KULVARERNE, STYRKER OMRÅDETE. GUMMEN ER OPGIVET I CENTRET, TRUMMEN VENDES RUNDT TRYKT.

OG EN ANDEN DREJNING AF TRUMLEN FASTER GUMMENTØMMEN TIL HUSET. SÅ snart ventilationshullerne er skåret i gummien, er der en udvidelsesform, hvor dækket tager formen af ​​gummien, da han placerer bjergcykeldækkene i de hærdede former. DISSE INDIVIDUELLE VÆRKTØJER TIL DAMPING AF DÆKERNE TIL AT OPRETTE DÆKKNAPPERNE OG ANDRE UDSTYR PÅ DÆKFLADEN ER UDVIKLET FOR AT OPRETTE EN RUGAL.

Ligesom et stort vaffeljern tilberedte denne form og formede bjergcykeldækket. DÆKET SÆTTES DANNES PÅ EN ENHED TIL AT KØLE EN BÆREDYGTIGHEDSTEST, NÅR EN COMPUTER MÅLER RULLENDE MODSTAND. DETTE ER TABET ENERGI, NÅR DÆKET VENDES, OG EN INDIKATOR FOR, HVORDAN NEMT DÆKKEN RULLER.

DENNE FJELLCYKELDÆK ER NU fri til at køre den handlede vej. ♪♪♪♪

Er Vitus kulstoframmer gode?

Det harfremstillingi Cambodja.

Er Vitus og Nukeproof de samme?

Specifikationen for dem begge er næsten identisk, så det kommer til at være geometri. De er også meget ens der, men hovedrørets vinkel påNukesikkerer gradvis slapere ved 65 sammenlignet med 66 graderVitus.

Sarah, hvordan går feltprøven? - Hm, dejligt, jeg har snacks. (glad musik, der spiller) - Hej alle sammen, jeg hedder Sarah Moore, og vi er her på den solrige kyst for Value Bikes Field Trip, med mig her er en Vitus Sentier. Jeg er ikke sikker på, at du udtaler det på den måde, men det koster $ 1.459, og det er derfor, vi tester det i kategorien Value Hardtails.

Den har en aluminiumsramme, 29er hjul, 130 mm gaffel og ikke meget bageste rejse, 0 mm for at være nøjagtig. Vitus siger, at det var designet til aggressiv hardtail-trail-ridning, og at alle komponenter blev valgt med det i tankerne. Du har sandsynligvis ikke set Vitus i din lokale butik, fordi det er et direkte salgsmærke, som du kun kan få gennem Wiggleor Chain Reaction Cycles.

Lad os tage et kig på aluminiumsrammen, den har en boostafstand og gevindbundet beslag, dropperposten er ført internt, men ingen af ​​de andre kabler. Apropos droppers, dette er en 31.6, som du kan finde på Vitus, og afhængigt af størrelsen du får, kan du få mellem 100 og 150 mm drop.

Der er plads til en flaske i rammen, og der er minimal kædestagbeskyttelse, så du vil muligvis lægge en slange rundt om den bare for at sikre, at din cykel er lidt mere støjsvag. Lad os se på geometrien, og Vitus har nogle interessante numre, den har en 66 og en halv graders hovedrørvinkel, der er i tråd med de andre trailcykler, vi tester her, men den har en 73 graders sædevinkel, som faktisk er den løseste, vi har testet. Det har også en 428 mm rækkevidde, hvilket er den kortslutning, vi kører på mellemrammen, og den har også 439 mm kædestænger, der er længst her.

Hvis du er interesseret i at vælge en af ​​disse for dig selv, starter Vitus Sentier på $ 1.100 og går op til $ 2.200. Med Vitus Sentier 29 VR testede vi for $ 1.449, får du en Marzocchi Z2 gaffel, Shimano's 1x11 drivlinje, Duo bremser og en Brand-X Ascend sadelpind til den pris. Det har Schwalbe's Magic Mary foran og en Nobby Nic bagpå.

I alt vejer den 30 pund og 3 ounce. Okay, det er nok for detaljerne, lad os komme ned til, hvad du virkelig vil høre om, hvordan det går på sporet. (stille musikafspilning) - Alt rigtigt Sarah, lad os tale om opsætningen, før vi kommer til klatring, hvad havde Vitus brug for? - Nå, det er en hardtail, så opsætningen er ikke for kompliceret, vi satte gaffelen op i overensstemmelse med producentens anbefalinger og satte derefter dækkene op, som vi satte i 21 PSI, 23 PSI, slangeløs og afsted. (stille musik afspilles) - Okay Sarah, vi har nogle hardtails her, alt fra denne BMC Twostroke, en langrendsmaskine på indgangsniveau, den er bestemt mere spids end Vitus, hvor passer Vitus i denne kategori? Han lignede meget denne Norco, hvis jeg er ærlig. - Ja, det ligner meget at klatre med den Norco-væske, det er bestemt en mere oprejst position end BMC, det er MC, du kender, en langrendscykel som du sagde, du er i en meget aggressiv position, så hvad? Derefter skifter du frem og tilbage mellem motorcyklerne, som vi har gjort her mange gange før, denne BMC er lang og lav, føles aggressiv på stigningerne, du vil bare angribe stigningerne på den.

Vitus, du 'Jeg kommer ikke til at angribe stigningerne. - Ja, jeg tror, ​​dette virkelig fremhæver, hvad positionen på din cykel får dig til at gøre, når jeg sidder på denne BMC, jeg har lyst til at træde hårdt når jeg er på Vitus eller Norco, er jeg mere som: 'Ja, jeg skal bare kæle.' Du ved? I stedet for at snuble hårdt.

De virker alle ret anstændige med hensyn til de stramme ting, for at være ærlig, jeg tror ikke nogen vil blive generet af håndteringen af ​​Vitus, det er lidt mere afslappet end BMC, det er helt sikkert en XC-cykel igen, men Jeg mener, i de stramme ting, følte du dig endda holdt tilbage af denne Vitus? - Ja, jeg mener, det har lidt længere kædestænger end alle andre motorcykler, så gæt hvad, det føltes lidt kørende rundt i nogle af de strammere hjørner til tider, som om det ikke var så let at vende bagenden over skal arbejde på dine Eurowheel drejeled. - Præcis, ved du, til næste feltprøve skal jeg bare lave mine eurosving overalt. - Nå, ja, så når det kommer til klatring, hvem tror du denne cykel er beregnet til? - Jeg synes, det passer til nogen, der ønsker en cykel, at de kan komme op på toppen, men ikke nogen, der er ligesom fokuseret på stigningen. - Det lyder som om, jeg mener, hvis jeg kom til det punkt Sarah, lyder det som en trailcykel. - Ja, det er en trailcykel, det klatrer, det kommer op ad bakken, men det er ikke en racercykel, det vil ikke inspirere dig til at træde så hårdt som muligt. - Korrekt. (stille musik afspilles) - Okay, dette er Pinkbike, så vi er selvfølgelig meget interesserede i, hvordan denne cykel Sarah stiger ned, og hvordan den stiger ned? - Du ved, det er lidt, jeg siger det igen, mens du klatrer, det er sådan, at mellemgrunden på nedstigningen også er en mellemgrund, du ved, den er ikke nær så aggressiv som Rocky Mountain-voksen, du er langtfra ikke det selvsikker, men sammenlignet med BMC, som jeg var ret genert for, er det meget mere selvsikker, ved du? Du har en dropper-post, du har nogle gode dæk, du har lyst til at du kan skubbe den lidt mere ned ad bakke - ja, da jeg var på denne cykel, føltes det aldrig rigtig som en 'progressiv' på hardtail 'som marketingkopien kunne sige men på samme tid føltes det som en anstændig lille trailecykel, jeg ville aldrig sende den ind noget, jeg kan ikke se denne hardtail eller risikere meget, og jeg vendte det bestemt tilbage i forhold til growleren, noget taget mere forsigtige linjer, fiket omkring lidt mindre, og det er fordi cyklen dybest set er mindre sammensat, det føles lidt løsere, men jeg mener, at hvis du er vant til en traditionel hardtail, vil denne ting være ekstremt kraftig.

Okay Sarah, vi taler om nedrykning, og det betyder, at vi ikke kommer ud herfra, før jeg lader dig sammenligne Vitus the Narco, fordi disse hjul er ret ens på papir, så hvilken foretrak du og hvorfor? - Hvis jeg kun ville komme af, ville jeg helt sikkert foretrække Vitus frem for Narco, den har 10 mm mere affjedring - det er dog ikke grunden til det? - nej. - Kun 10 mm? - Ja, kun 10 mm mere på gaflen, men det føles bestemt mere afbalanceret. - Okay, hvorfor tror du det er sådan? - Jeg tror, ​​det er geometrien, den har de længere kædestænger, og ja det føles bare mere selvsikker, og jeg mener nej, du sender dem ikke i super ru terræn, de nyder mere, du kender glattere terræn, vælg din linje mere omhyggeligt ud, men af de to er Vitusis bestemt en mere kapabel afstamningsenhed fra disse hardtails, hvis du har en 4/5 år gammel hardtail i din garage er enten Norco eller Vitus bestemt stærkere end alt hvad du har, men dem jeg begge følte mere behagelig på Vitus end på Norco, hvoraf en del var bremserne på Norco, kunne jeg ikke rigtig klare dem, primært fordi de ikke bremsede. - Hvad er det? Jeg mener, vi sammenligner æbler med æbler. (griner) - Vitus-bremserne var bedre, og jeg kunne bestemt godt lide det lidt mere, og måske har den længere bageste trekant noget at gøre med det, men ja, begge cykler er bestemt velegnede til fladere, hurtigere terræn end noget andet med en masse sten og meget stejlhed. (stille musikafspilning) - Det bringer os til komponenterne, og selvfølgelig er den udestående ting ved der denne gaffel, det er det høje.

Det fungerede rigtig godt fra konstruktionssynspunktet. Sarah, fortæl mig, hvad syntes du mere om denne ting? - Ja, jeg mener, det har fantastiske dæk, som du ikke behøver at opgradere, de føler sig mere selvsikre på nedkørslene på grund af dem - Sikker på, ja, og så er den anden ting denne dropperpost, den kommer med en droppost Opsætning. Jeg ved, du havde nogle problemer med tommelfingerhåndtaget, som du sagde - ja, ergonomien er ikke så god som den kunne være, men jeg mener, den har en dropper-post - er, at den ene, denne er den, du skal pak din tommelfinger lidt mere ud, end du gerne vil, ikke? Det skubber også lidt længere ind, end du vil. - Ja, uanset hvilken fjernbetjening du bruger, skal du pakke tommelfingeren meget ud, og så skal du også trykke tommelfingeren på en god del, og vi har tudret med nogle kabeljusteringer, og ja der er masser af gode fjernbetjeninger derude, og det skiller sig virkelig ud, når du får en dårlig.

Det er rart at se cyklen, jeg har en dropper-sadelpind, men fjernbetjeningen kunne være bedre - Et af de valg, jeg ikke var fan af, var disse bremser, hvad synes du om dem? - Ja, jeg er på samme side som du sarah, de er 2 stempel shimano deore-bremser, ja du ved, de fungerer godt, men der er masser af billige bremser derude, der fungerer meget bedre end fint, og alle kommer ikke med harpiks pads som disse cykler af høj kvalitet, så skift igen dine bremseklodser, skift rotorer, så får du bedre bremseevne. (Glædelig musik afspilles) - Okay, det er tid til at tale om fordele og ulemper, vi begynder med de gode ting, Sarah fortæller mig nogle fordele. - Lad os lægge bremser til side, det har rigtig god delespecifikation inklusive Marzocchi-gaffelen - Ja, jeg er enig i, at Z2 er imponerende, ligesom resten - Og den anden er, at den hele er rundere, ved du? Det er ikke den bedste klatrer, det er ikke den bedste nedstigning, men han gør alt. - Ja, det vil ikke være det bedste i hårdt terræn, men jeg mener alt andet her, ja, der er ikke meget at klage over. (der spilles glad musik) - Okay, vi skal tale om de dårlige ting nu, Sarah, giv mig et par ulemper. - Ja, du kender Vitus, når du 'Når du kommer ind i teknisk terræn, vil det bare ikke være cyklen for dig, du ved, at det bestemt foretrækker glattere og mere flydende terræn. - Ret, ja og den anden ting, vi nævnte allerede bremserne, selvfølgelig, men du bliver nødt til at foretage nogle ændringer der for at få det bedste ud af cyklen. (stille musik afspilles) - Okay Sarah, lad os afslutte Vitus-anmeldelsen.

Fortæl mig dine sidste tanker om denne sag. - Du kender Vitus, det er en fantastisk cykel til nogen, der bare vil ud, god ledsager på længere dage, han vil ikke være den dygtigste på nedkørslen, det vil ikke være den mest dygtige opstigning, men han kan gør alt, hvad du aldrig vil ønske, at du havde en anden cykel. - Så okay.

Det lyder som om det gør en anstændig trailcykel hardtail til en ret rimelig pris - Præcis, ja det er svært at vide, om det er bedst i en ting eller værst i en anden, det gør bare alt, hvad du ville forvente. - Okay så dette er vores anmeldelse af Vitus, sørg for at abonnere på kanalerne, så du ikke går glip af nogen af ​​vores anmeldelser af Value Bike Field Trips, da der er mange flere der kommer og ser dig næste gang. (stille musik afspilles)

Hvor fremstilles ragley-cykler?

Vi er et lille dedikeret team af ryttere, der er begejstrede for at lave gode hardtails. Designet og testet i Storbritannien siden 2008,Ragleylav produkter til den moderne rytter, der kræver kvalitet, pålidelighed og dag-til-dag udførelse uden besvær.

Hvor er kædereaktionscyklusser placeret?

Kædereaktionscyklusserer en onlineforhandler af cykelprodukterbasereti Belfast, Nordirland. En fusion i 2017 med Wiggle Ltd resulterede i dannelsen af ​​Wiggle-CRC Group, hvis hovedkontor er i Portsmouth, England.

Ejes Nukeproof af kædereaktion?

I de seneste årNukesikkerhar skabt sig et navn ved at producere stærke, robuste cykler, der fungerer og fortsætter med at arbejde. Hvad begge mærker har til fælles, er at de begge er interne mærker tilKædereaktionCycles, online detailgiganten.

Hvilken cykel kørte Sean Kelly?

Det var selvfølgeligSean'Konge'Kellyder blev synonymt med Vitus-mærket i betragtning af hans dominans over klassikerne og Grand Tour-sejren i Vuelta Espania ombord på 979 og blev verdens nr. 1 rangerede cyklist i tiden.

Er Nukeproof et godt brand?

Med værdien af ​​den amerikanske dollar, der tankes i øjeblikket, kan vi ikke være sikre på den amerikanske prisfastsættelse af denne UK-baseredemærkei fremtiden, men for den erfarne rytter, der søger gravitationmærkemed utrolig pris-til-ydelses værdiNukesikkerskal være øverst på listen.

Er Nukeproof-rammer fremstillet i Kina?

Hvor erNukeproof-cykler lavet? Kommercykler fremstillet i Kinaog Taiwan er langt mere overkommelig end at have demlaveti vestlige territorier. Men ud over samleprocessen, altNukesikker rammerer designet og udviklet af virksomhedens interne team i Belfast, Nordirland.

Hvilken er den bedste cykel at købe fra Vitus?

Dens ikoniske 979-ramme er stadig værdsat blandt samlere i dag, og mange Vitus-cykler har scoret højt i vores anmeldelser. Hvis du lige er kommet i gang med cykling på vejen, er Razor Vitus 'entry level-cykel og har en aluminiumsramme og carbongaffel.

Hvor kan jeg teste Vitus Venon VR Disc?

Vitus Venon VR Disc pakker en masse cykler i en konkurrencedygtig pakke. Vi rejste til Calpe med test cyklen med cykellegenden Sean Kelly. Vi rejste til Calpe for at prøvekøre den nye Vitus Vitesse Evo. Cyklen brugt af An Post Chain Reaction Team.

Hvilken type cykel er Vitus Mach 3?

Vitus Mach 3 Disc er en hybridcykel, der sælges af Chain Reaction Cycles. Det kører godt og er behageligt rundt i byen med en god spec til prisen Vitus Venon VR Disc pakker en masse cykler i en konkurrencedygtig pakke. Vi rejste til Calpe med test cyklen med cykellegenden Sean Kelly.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling af erektil dysfunktion - brugbare løsninger

Kan cykling kurere erektil dysfunktion? Mere markant var imidlertid konstateringen, at mænd, der cykler mindre end 3 timer om ugen, eller som kun lejlighedsvis har et odds-forhold på 0,61 for at udvikle moderat eller komplet ED. Dette indikerer, at moderat træning i form af cykling faktisk kan forhindre ED.

Crossfit og cykling - hvordan man håndterer

Er CrossFit godt for cyklister? CrossFit giver dig mulighed for at tilføje variation i dit program. Hvis du supplerer din ridning med styrketræning og metcon (metabolisk konditionering) træning, forbedrer du ikke kun din cykling, men du opnår også store fysiske gevinster.

Cykling vægttab - hvordan man løser

Kan du tabe mavefedt ved at cykle? Ja, cykling kan hjælpe med at tabe mavefedt, men det tager tid. En nylig undersøgelse viste, at regelmæssig cykling kan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. For at reducere den samlede maveomfang er aerobe øvelser med moderat intensitet, såsom cykling (enten indendørs eller udendørs), effektive til at sænke mavefedt. г.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Cykel skiftende kabel - find løsninger

Hvornår skal skiftekabler udskiftes? 5000 til 6000 miles er en god tidsramme til udskiftning af kablerne. Andet klogt venter til de bremser og enten har en god stiv pedal ind eller dejlig let drejning, afhængigt af det ødelagte kabel. 9 dæk. 2010 г.

Cykling tilbage - hvordan man opnår

Er det hårdt at cykle på ryggen? Selvom cykling kan være en god træningsmulighed for dem med eksisterende rygsmerter, kan det også forårsage rygsmerter, hvis de ikke gøres ordentligt. Dårlig kropsholdning på cyklen kan belaste ryggen. At læne sig over, med ryggen buet og hovedet op, kan belaste både ryg og nakke. 13. apr. 2016