Vigtigste > Ridning > Cykling for at komme i form - besvare spørgsmålene

Cykling for at komme i form - besvare spørgsmålene

Hvor lang tid tager det at komme i cykelform?

Efter en langvarig pause, jegfindeat dettagermellem syv og ti dage for at begynde at føle sig normal påcykeligen. De første par dage vil være en kamp, ​​men efter en uges tidskulle gerneføler det ok at begynde at øge træningsbelastningen, og så er du godt på vej til bedring.



Har Tour de France inspireret dig denne måned til at komme tilbage på din cykel, blive lidt montør, hurtigere, måske endda køre lidt længere, måske udforske lidt mere udfordrende terræn? - Selvom du som mig måske er lidt sent på at træne dig selv til denne store begivenhed, der nærmer sig hurtigt - Alligevel håber vi, at denne næste serie træningsartikler hjælper dig med at tage din cykling til et nyt niveau - Nå, vi ville normalt anbefaler at dykke ned i det kolde vand, men du har kun fire uger, og du har brug for chokket for at tvinge din krop til at foretage de justeringer, den har brug for. - Her er nogle retningslinjer, du skal følge hver dag for at forberede dig på succes. (intens basmusik) - Nu, inden du overhovedet begynder at træne, skal du - - jeg burde - ja. - Ahh - For tidligt, ven, for tidligt.

Du er nødt til at overveje at sætte klare mål for dig selv. Så skriv dem ned og mind dig selv dagligt, hvad du sigter mod. - Folk, der sætter mål, har vist sig at være mere tilbøjelige til at nå deres mål.

De bør sætte mål, der overholder følgende principper. De skal være specifikke, målbare, opnåelige, relevante og tidsbundne. - Smarte mål, dejlige. - Ja. - Nu skal du ikke overhale dig selv.



Stol på din plan, tro på den, arbejd mod den, tilpas dig til alle variabler, der kommer din vej, så kommer du derhen. - Det kaldes hårdt arbejde, fordi det er; hvis det var let, ville alle gøre det. Lad os starte med at tage fat på, hvad der ofte er den mest overset del af en træningsplan; Søvn.

Når du øger din arbejdsbyrde på cyklen, skal du sørge for, at du tager dig af din krop, mens du er væk fra cyklen, og sigter mod mindst 7 1/2 til 9 timers god uafbrudt søvn ad gangen. Det er meget naturligt at vågne op og føle sig lidt træt, men hvis det fortsætter efter en times tid, har du sandsynligvis brug for lidt mere god søvn. Bare en måde at starte dagen på, og det er en god morgenmad. - Ja, for selvom du træner senere på dagen, er det vigtigt at få din krop i gang med en sund og sund morgenmad. - Alt hvad du skal gøre er at gøre en hurtig søgning Der er masser af gode grunde til, at man ikke overser morgenmaden Bør være. - Ja, og nogle af de vigtigste årsager er øget fysisk og mental produktivitet. - Muskeludvikling. - Uh huh.

Øget stofskifte og stabilt blodsukkerniveau. - Vi spurgte professionelle om deres yndlings morgenmad. I dit træningsprogram skal du nøje overveje, hvor meget tilgængelighed du har. - Og vær realistisk, når du beregner din tilgængelighed.

stubjumper



Der er ingen mening i at beregne din tilgængelighed. At prøve en fire timers kørsel efter et tolv timers arbejdsskift. For det første får du ingen kvalitet, og for det andet bliver du overtræt meget hurtigt.

Så på dage som disse, prøv at lave en 60-minutters træning med nogle kortere, mere intense intervaller og gem dine længere ture til dine fridage - som en grundlæggende struktur for din uge, ville jeg planlægge to dages træning efterfulgt af en fridag . Tre dage mere træning efterfulgt af en anden hviledag. Jeg synes det er vigtigt at have to dages hvile i de første par uger. (Glad musik) Enhver topatlet vil fortælle dig, at succes ikke er en tilfældighed.

Forberedelse er nøglen. De fleste atleter forbereder sig godt inden hver træning. Dette dækker alt det grundlæggende fra kost og hydrering til udstyr til tøj.



Planlægning af alt i god tid er en rigtig god vane at starte tidligt. Senere i tidsplanen vil disse vaner være sværere at vedligeholde, hvis du ikke har internaliseret dem fra starten. Ved at programmere dig selv til at tage sig af disse grundlæggende opgaver kan du få dem gjort med mindre indsats og meget mere effektivt, end hvis du skulle tænke på alt igen og igen.

Det handler om at spare tid og maksimere den tid, du har på cyklen. Hvis det tager dig en time at blive klar, har du gået glip af en time, som du kunne have udøvet. Det er ikke godt, er det? (optimistisk musik) Så dette er din træning.

Lad os nu se på din organisation efter turen. Dette kan være vigtigere end dit ritual, før du kører, da det får dig udhvilet og klar til næste session. Ofte kommer du træt hjem fra en træning.

Det er bedst ikke at nå ud til det første, du ser i køleskabet. Lav en plan i stedet for dine måltider i forvejen. Så du kan sikre dig, at du får de rigtige næringsstoffer inden for de første 20 minutter efter afslutningen af ​​din træning, ligesom denne kage.

Et andet godt tip, jeg kan lide, er at lade et glas vand eller juice stå ved stuetemperatur. Ikke kun er dette en fantastisk måde at rehydrere efter en træning på, den fantastiske stuetemperatur er også meget lettere for din mave at absorbere. Det er mindre chok og mindre sandsynligt at ødelægge dit system.

Du har næsten det nu Nåede slutningen af ​​din træningsdag, men her er et par nyttige tip, der kan hjælpe dig med at få mere ud af din træning. Strækning er en af ​​dem. Du kan starte med lette strækninger i 10 til 15 minutter.

Det hjælper langsomt med at sænke din puls, og nogle blide åndedrætsøvelser kan hjælpe dig med at komme dig efter du har spist. Jeg finder ud af, at der er en tidsbesparende måde at gøre dette på, du kan spise og måske endda få en proteindrik og strække på samme tid. Et par enkle navlestrengsstrækninger eller hamstringstrækninger er alt, hvad der virkelig er nødvendigt.

Vi har flere artikler om dette, men end det Start med det grundlæggende, du kan ikke gå galt med dette. Strækning er en fantastisk måde at forbedre din fleksibilitet på, hvilket igen potentielt kan forhindre skader, og hvem vil bruge tid på skader? - Gå ud af dit udstyr så hurtigt som muligt. Jeg mener, hvis du er varm og svedig, eller våd og beskidt, er det god praksis at vaske og skifte så hurtigt som muligt.

Desværre er dit træningssæt det perfekte miljø for bakterier at formere sig og give damp på din krop, jo mindre unødvendig tid du bruger i det, jo bedre, så tag dit udstyr i vasken og tag et bad. Det får dig også til at føle dig meget friskere og sundere, hvilket igen hjælper dig med at fokusere på dine mål i hele ugen. Så der har du det, otte vigtige tip, som du har brug for at vide om dit personlige liv. kan følge din fitness. - Jeg kan se, hvad du gjorde der; det er klogt.

Tour de France, fitnessmål, dejligt. - Ja ja. - Dejligt.

Men hvis du følger disse retningslinjer ud over din cykelplan, vil du helt sikkert foretage forbedringer. - Kom til mig i næste uge, når jeg laver en anden af ​​disse sessioner og næste gang går lidt længere, og jeg introducerer en rigtig træning, du kunne gøre - ja, og hvis du vil se, hvordan du kommer videre For at træne din vej til arbejde , klik her for en af ​​mine pendlersessioner - tommelfinger op!

Hvor ofte skal jeg cykle for at komme i form?

For at holde fremskridt og forbedringditfitness, skal du ideelt set værecyklerhver anden-tre dage, selvom det bare ertilturbo træner træning.Detminimum du kanvæk med og stadig se betydelige fitnessgevinster er trerider enuge.

Er cykling en god måde at tabe sig på?

Køre på cykeler en fremragende cardio træning. Det kan hjælpe med at øge dit hjerte og lungesundhed, forbedre din blodgennemstrømning, opbygge muskelstyrke og sænke dit stressniveau. Oven i købet kan det også hjælpe digbrændefedt, fakkel kalorier ogtabe sig.17. 2020.

Hvis dit mål er at tabe sig, er cykling en fantastisk måde at gøre det på. Og en anden god nyhed er, at hvis cykling er dit eneste mål, at tabe sig, mens du opretholder præstation, vil du gøre dig hurtigere. Ja, så for eksempel ville en 75-pund rytter, der cykler op ad en lang bakke, faktisk komme til toppen et minut hurtigere, hvis han kun tabte 2 pund - ja, og for at tage dette eksempel til det ekstreme, at forskellene er enorme.

Så en 90-pund rytter vil spare næsten fem og et halvt minut, hvis de formår at tabe 10 pund under nøjagtigt de samme forhold, så er de bedste måder at tabe sig på? Nå, her er fem hurtige og nemme tip, der hjælper dig med at gøre dette. - For mange år siden fik vi alle at vide, at den bedste måde at tabe overskydende vægt er at bruge meget tid i det, der kaldes 'fedtforbrændingszonen'. Teorien er, at ved en lavere intensitet ville du forbrænde en større procentdel af fedt i forhold til kulhydrater end ved denne højere intensitet - og det er fint, hvis du har hele dagen til at træne, men faktum er, at de fleste af os ikke har denne luksus .

Så hvis du forsøger at træne med en fuldtidsrutine, så er høj intensitet tingen - ja, du vil forbrænde meget flere kalorier i timen på en rigtig hård, intens tur end på en lang tur i sadlen. I slutningen af ​​dagen handler vægttab om at forbrænde flere kalorier, end du spiser. Derudover har du den ekstra fordel, at du generelt er lidt mindre sulten efter en intens kørsel end efter en lang, langsom kørsel, så du er langt mindre tilbøjelig til at spise for meget, når du går gennem en dør. - Her på GCN har vi nogle korte, intense sessioner, som du kan lave indendørs.

Hvis du indarbejder to eller tre af disse i din ugentlige træning, er du bestemt på rette vej. ♪ ♪ - Drikkevand er virkelig godt for dig, og ikke kun det, det kan også være en smule appetitnedsættende. Nu, efter at du har haft en god drink, vil du ikke føle dig lige så sulten længere.

Så her er et dejligt lille trick til dig. Når du kommer videre fra din tur, skal du tage et rigtig stort glas vand, måske en halvliter eller deromkring, før du spiser dit måltid. Det vil berolige din mave, så du bliver ikke så sulten, mens du spiser, og derfor mindre tilbøjelig til at spise for meget.

Og du kan også gøre dette trick inden dagens hovedmåltider. Morgenmad, frokost og middag og endda før snack om morgenen og eftermiddagen. Dejlige dage, skål. ♪ ♪ - Tip nummer tre.

Spis lidt og ofte, når du kører i mere end 90 minutter. Det lyder måske lidt kontraintuitivt nu at spise mere end du normalt gør, især når du prøver at tabe dig, men bare læg det op med os et øjeblik, så forklarer vi det. - Ja, se om Som du prøver for at tabe sig er der en tendens til at begrænse det beløb, du spiser under træning, men som tidligere nævnt kan dette føre til problemer med overspisning, når du kommer hjem.

cykelhamstring

Så hvis du spiser lidt og ofte under dine ture, vil du sandsynligvis finde ud af, at du er meget mindre sulten, når du går gennem døren og derfor mindre tilbøjelig til at spise binge. Har du noget tilbage? - Nej, det hele er væk. - Aargh. ♪ ♪ - Højre, den næste har noget at gøre med punkt nummer et, og det er høj intensitet.

Så selvom du ikke nødvendigvis planlægger et fuldt intervallssegment, kan du gøre meget godt for dig selv ved at smide nogle højintensitetsintervaller lige i slutningen af ​​din tur - det er rigtigt. Undersøgelser har vist, at iltforbrug efter træning faktisk kan hjælpe med at forbrænde fedt. Den bedste måde at komme ind i denne tilstand er at gøre en intens intensitet mod slutningen af ​​turen, og på den måde vil din krop stadig forbrænde masser af kalorier, selvom du sidder i sofaen.

Hvor godt er det - Ja, det er det bedste nogensinde. - Vores sidste tip er at sætte mål og skrive dem sammen sammen med et vægtkort. Sørg nu for at holde dine mål opnåelige, fordi der ikke er noget værre end at sætte mål, der ikke kan nås.

Og skriv dem derefter ned og opbevar dem, hvor du mest sandsynligt vil se dem, som på køleskabsdøren, og på den måde vil du være meget mere tilbøjelige til at holde fast i din plan. - Ja, og som Matt sagde, skal du også holde øje med din vægt regelmæssigt. Mange mennesker derude, der foreslår ikke at veje dig selv dagligt, men jeg synes ikke, det er nødvendigvis en dårlig ting, så længe du gør det på samme tid hver dag.

Der vil selvfølgelig være dage, hvor dette tal stiger lidt, men hvis du holder en slags diagram over din vægt, skal du over tid om et par måneder se, at linjens generelle tendens er nede mod dit ultimative mål . ♪ ♪ - Og nu et tip om, hvad man ikke skal gøre. Nå, dette er noget, som mange af os måske har rådgivet eller endda set andre mennesker gøre gennem årene, men for det meste i Frankrig - men indpakning i ekstra lag tøj for at få dig til at svede mere fører til det øjeblikkelige og potentielt betydelige vægttab.

Det er dog alt vand. Så det er ikke kun potentielt farligt, men når du er ordentligt hydreret, vender vægten igen. - Gør det ikke. ♪ ♪ - Så der har du det.

For at tabe sig skal du planlægge en masse højintensitetsrejser, drikke vand strategisk, spise regelmæssigt på længere ture, sætte et par intervaller i slutningen af ​​dine regelmæssige ture, sætte mål og skrive dem ned. Endelig skal du ikke klæde dig for meget i et forsøg på at tabe sig. Meget enkel, virkelig - Ja, meget enkel.

Nå, vi nævnte vores indendørs træningsprodukter tidligere. Så hvis du klikker deroppe, bliver du ført direkte til vores sted, hvor vi har nogle gode træningsprogrammer med høj intensitet. Eller bare dernede lavede Matt og jeg en artikel om cykelvægte, og det påvirker din klatreydelse.

Og andre også. - Især. - Ja.

Kan du få en flad mave ved at cykle?

Ja!Cykling kanHjælpdutilfå en flad mave. Mendu kanbrænde fedtet ved udbulingen forbicykling.Cyklinger en fantastisk kalorieforbrændende træning for 130 pund menneskerkanforbrænde næsten 600 kalorier i løbet afentime med kraftig cyklusridning.

Hvor mange kalorier forbrænder jeg på at cykle i 20 miles?

En anden, der er en given, er detcyklinger en fantastisk måde at tabe sig og holde sig i form. Faktisk,cykling 20 milesen dagforbrændingeromkring 1000kalorier.

Hvor lang tid tager det at cykle 70 miles?

Du kan udsætte det alangtid - og mens 60 eller70 mileser enlangmåde, detskulle gerneikke være så øm på det tidspunkt. Det hele afhænger afhvor længedu tog - det er ikke afstanden, der er smertefuld, det er antallet af timer i sadlen. Detskulle gernehar taget dig omkring 4-4,5 timer (eller mindre selvfølgelig).

Er cykling 2 timer om dagen for meget?

I de fleste tilfælde,cyklingto gange adager ikkefor meget.Mangeatleter træner to gange adagog der er ingen grund tilcyklisterat være anderledes. De vigtige faktorer er det samlede volumen og intensitet kombineret med fitness til enhver tid. Imangesager,cyklingto gange adagkan være meget gavnligt.

Vil jeg tabe mig ved at cykle en time om dagen?

Cyklingentime om dagentilvægttaber en glimrende måde at booste påvægttab. En 180 pund personcyklingtil entimeved en moderat intensitet forbrænder ca. 650 kalorier. Hvis du kører seks dage om ugen i et år, skal duviljebrænde omkring 202.800 kalorier, hvilket svarer til cirka 58 pund kropfed!25. 2020.

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

cykeldemonstration

Giver cykling dig en stor bum?

Cyklingvil ikkegiver dig en større røv, men det kan detgive digen mere formet på grund af dets fordele ved cardio og muskelopbygning.Cyklingarbejder dine ben og glutes, især nårduklatrer, men detgørikke vare længe nok ellergivenok modstand til at byggestormuskler.

Er det let at komme tilbage i form på en cykel?

Virkelighed: At køre på cyklen hjælper dig med at komme tilbage i form. I begyndelsen skal du ikke være bange for at stoppe og gå - især på en bakke. Jo mere du cykler, jo lettere bliver det. Selvfølgelig, hvis du har en alvorlig helbredstilstand, skal du kontakte din læge, inden du kører. Myte nr. 9: Du kan ikke bære mange ting på en cykel.

Hvor ofte skal du cykle for at være i form?

Cykling får dig i form og holder dig i form. At cykle er ikke kun sjovt, det er en fremragende form for aerob træning. Uanset om du vælger cykling eller anden aktivitet, anbefaler MayoClinic.com, at du har brug for mindst 2 1/2 timers aerob træning hver uge for at opnå og opretholde en god fysisk kondition.

Hvordan kommer jeg tilbage i spidsridtform?

Road Cykling. Jeg ved, at træneren samlede støv på de dele, der var dækket af håndklædet, men i det mindste med roadcykling er du uden for at rive op på blacktop. Mens vejcykling er en fantastisk måde at komme i spin-tid, når stierne er våde, er det også en af ​​de bedste måder at blive en stærkere mountainbiker.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.