Vigtigste > Ridning > Ridefærdigheder - praktiske beslutninger

Ridefærdigheder - praktiske beslutninger

Hvordan kan jeg forbedre mine ridefærdigheder?

10 måder atForbedre dine ridefærdigheder
  1. Øgefølgende afstande med referencepunkter.
  2. Bremselyder, brems længere.
  3. Justeredithastighed inden hjørneindgang.
  4. Dække overditbremser ved hvert kryds.
  5. Brugdithastighed for at få sikker plads.
  6. Kør din tur.
  7. Undgå målfiksering.
  8. Laveditcykelpasningditlegeme.



Chauffører kan være hurtige og sikre; de to udelukker ikke hinanden. I dag skal vi dække de syv top tip til at blive en hurtigere og mere sikker driver. Hej, jeg er Dave med CanyonChasers punktnetværk.

Vil du være en hurtigere driver, men ikke falde på samme tid. Eller måske er du gået ned og bliver nu lidt nervøs, når hastighederne stiger. Eller måske er du bare træt af ikke at være i stand til at holde trit med nogen af ​​dine medchauffører og være den sidste til at trække op ved tankstationen.

Så her er vores top syv tip til at blive en bedre, hurtigere og sikrere driver; og med bedre mener vi ikke at vælte. For når det kommer til kørsel på vejen, er rejser et must. At komme dertil først er valgfri.



Det lyder så simpelt, men hvis du vil være en hurtigere og sikrere rytter, er det første, du skal gøre, at sørge for, at din cykel er i topform. Det betyder, at du skal have nye dæk, der passer, friske bremseklodser, og din bremsevæske skal være klar. Ikke alt sort og overskyet.

Ingen lækkende gaffeltætninger, og din kæde skal smøres og justeres godt. Når du sidder på en dårligt vedligeholdt motorcykel med bleer på, er du på ingen måde en sikker rytter. Har du nogensinde holdt en babyfugl? Ingen? Har du nogensinde åbnet en Capri Sun? Kender du det øjeblik, hvor du lægger sugerøret i pakken? Du skal hænge på styret så tæt.

Hvis vi holder fast, mister vi finmotorik, vores arme bliver stive, vores skuldre bliver stive, og det er endda svært for os at dreje hovedet og se gennem kurverne. Når vi ikke kan holde motorcyklen med vores hænder. Hvordan sidder vi fast på cyklen? Nå, vi bruger vores ben; ligesom du ville hænge dig selv på en hest.



Vi presser vores knæ og ben mod benzintanken, og det frigiver vores overkrop for at forblive afslappet og håndtere cyklen meget mere effektivt - det første motorcykelløb fandt sted i det øjeblik, den anden motorcykel blev bygget. Det er lidt rodfæstet i motorcykelkulturen. Behovet for at følge med eller være den første er faktisk en opskrift på ulykker.

Når bilister kører hurtigere, end de er fortrolige med, laver de flere og flere fejl, og deres kørsel bliver eksponentielt værre. Vi har set ryttere gå fra smuk kørsel til det nøjagtige modsatte af det ved at øge deres tempo med et par miles i timen. Affe kan gøre det.

Villighed til at dreje gas gør dig ikke til en hurtig chauffør. Din cykel kan være hurtig, og du er måske villig til at tage flere risici end nogen af ​​dine passagerer, men det gør dig ikke hurtig. Vi ønsker alle at være hurtigere drivere, men hvad er alligevel hurtigere? Hurtigere sammenlignet med hvad? Helt ny MSF-kandidat? Valentino Rossi? Chaufføren, du var for ti år siden? Lav ikke et mål hurtigere.



Det er ikke målet. Hastighed er et biprodukt. Gå hurtigt.

Men husk, bilen er dig. Du er bilen. OKAY? Kør ikke ud over din evne eller kør hurtigere, end du er fortrolig med.

Lad ikke god køreteknik falde ved siden af ​​ønsket om at holde trit med fyren foran dig. Fyren, der kører hurtigere, er muligvis ikke en bedre chauffør, han er bare villig til at tage flere risici, end du er villig til at tage. Jeg vil meget hellere gå med en langsommere chauffør, der kører inden for sine grænser end at gå med en hurtigere fyr, der tager en stor risiko hver dag i ugen og to gange på søndag.

Når jeg arbejder med eleverne hele tiden, vil jeg se dem skrue helt op i en sektion af kredsløbet, og når jeg spørger dem, siger de ofte: 'Åh, ja, jeg gik offline og kunne ikke finde ud af, hvordan jeg kom tilbage online.' Kan du huske filmen The Matrix, når Neo lige er begyndt at finde ud af tingene? Forsøg ikke at bøje skeen. Det er umuligt.

I stedet skal du bare prøve at se sandheden. Hvilken sandhed? Der er ingen ske. Det er det samme her, kun der er ingen linje.

Når vi taler om 'linjen'

Hvad er de 5 færdigheder, som hver motorcykel har brug for at opnå?

SLOW HASTIGHEDSKØRING (GANGSPORT)
  • SLOW HASTIGHEDSKØRING (GANGSPORT)
  • Kørsel med lave hastigheder bruges i bytrafik, bevæger sig fra et stop, drejer rundt på parkeringspladser, drejer rundt på en vej / motorvej for at ændre retning; kofanger til kofanger motorvejstrafik for at nævne nogle få.
  • SKARP HØJRE Drej fra et stop.

Hvis du er ny med at cykle, er der sandsynligvis nogle situationer, hvor du føler dig ret nervøs. Jeg mener, der er kun en situation for Si og mig, der gør os nervøse, men heldigvis er Matt ikke her i dag - Men vi tror, ​​der er fem færdigheder. Hvis du kan mestre dem, og du vil, fordi de er ret ligetil, kan du køre med meget, meget mere selvtillid.

Så her er de. ♪ ♪ - Først og fremmest er det nødstop. Dette kan skræmme hjerterne hos mange, da barndomsminder om at flyve over styret kommer tilbage.

Men hvis du har brug for det, kan du stoppe her hurtigt. - Din forbremse er din ven. Det er den mest effektive, der vil bremse dig.

Hvad vi skal gøre for at imødegå følelsen af ​​at gå over styret er at flytte din vægt baglæns. Og jo hårdere du bremser, jo længere tilbage skal din vægt være. Godt. - Dette er virkelig værd at øve sig på, fordi det skulle blive instinktivt meget hurtigt.

Gentag bare igen og igen, startende fra din normale kørehastighed, og øg gradvist, hvor hurtigt du stopper. Og hvad man skal huske på er, at hvis du bringer din vægt tilbage nok, er det næsten umuligt at gå over styret. Jeg mener, at tage en hånd fra styret er afgørende for en række cykelfærdigheder, anden trafik, når man drejer, også for at kommunikere med andre cyklister på en gruppetur, men for det tredje også for enkle ting som at drikke eller endda spise ud af lommen på en lang rejse. - Ja, og igen, alt hvad du skal gøre for at få letheden er bare øvelse.

Men i det mindste i modsætning til nødbremsning er dette meget mindre indsats. Alt du skal gøre er at køre rundt, tage den ene hånd af styret, og du vil hurtigt indse, at din cykel ikke er rigtig. Bange for det.

Det behøver ikke at blive vist rundt, det har brug for blide, kærtegnende detaljer. Bare sådan. ♪ ♪ - At komme ud af sadlen er en virkelig vigtig færdighed.

For det første giver det dig mulighed for at overføre mere kraft gennem pedalen på korte, stejle stigninger. For det andet fjerner det belastningen af ​​din bum og lindrer trætte muskler, og for det tredje giver den dig mest kontrol over din cykel, når du falder ned i teknisk eller ujævn terræn - ja, når du vil komme af sadlen, når du når du træder ikke, skal du holde dine pedaler i niveau med stort set hele din kropsvægt gennem dine ben. Du bliver så nødt til at have dine arme og ben let bøjet for at absorbere stød fra vejen og cyklen - men når du træder ud af sadlen, skal du først lære at bøje lidt fremad, så du ikke er i sadlen fanget.

Hvad angår håndposition, er det nemmeste sted på bremsedækslet. Når du kører på en cykel som os, vil side-til-side cykling virkelig hjælpe med at få mest muligt ud af din kropsvægt og overføre kraften til pedalerne. Du vil sandsynligvis også finde ud af, at du vil sætte et hårdere gear på, end hvis du sad på sadlen. Det får det til at virke meget, meget lettere. ♪ ♪ - Rent teknisk betyder det sandsynligvis, at du rammer en kantsten, at du ender med en slags trafikforseelse for at havne på fortovet eller fortovet.

Det er dog noget, som vi alle vil gøre på et eller andet tidspunkt, så det er værd at lære at gøre det korrekt, så du ikke beskadiger din cykel eller dig selv - der er to vigtige ting at huske på. For det første at du prøver at ramme kantsten direkte. Hvis du nærmer dig det fra en vinkel, er chancerne for at du går ned.

Hvis du tager det frontalt og endda bare kører på det, vil du sandsynligvis stadig komme over det - selvom du ikke burde, da du stadig risikerer at beskadige din cykel, hvis du forsøger at ramme kantsten i stedet for at nærme dig og trække op styr foran og skubbe din vægt baglæns på samme tid. Hvad dette formodes at gøre er at hæve forhjulet, hvilket i sig selv er et sejt trick, og det skal derfor rulle let over forhindringen foran dig. Og dit baghjul skal trække med, men husk at dette lægger et stort pres på dine dæk, så juster bare din hastighed i overensstemmelse hermed, så du ikke har et fladt dæk - den sidste færdighed, som vi synes du skal mestre, går meget langsomt rundt om bøjningerne, for når du går langsomt, er du den mindst stabile, og det lægger virkelig en balance på din balance - ja, og hvis du bruger pedaler uden klip og er bekymret for at få din? Få din fod ud i god tid, bare tag den af, og så ved du, at du kan sætte din fod hurtigt ned når som helst under turen, hvis noget går galt. - Nu finder jeg det virkelig hjælper min balance, når jeg er i sadlen mens jeg kører langsomt, for nu kan jeg justere styret meget let.

Og du skal være klar til at foretage nogle ret store justeringer for at holde din balance. Nu hjælper det godt at køre godt ved lave hastigheder, når det kommer til mu. godt at køre ch hurtigere hastigheder.

Det vil gøre underværker for dine kørefærdigheder og vigtigst af alt din tillid, så det er virkelig værd at øve fra tid til anden. Så fem færdigheder, der virkelig skal hjælpe din cykling. Evnen til at klatre op i kantsten, komme ud af sadlen, stoppe nødstop, køre med den ene hånd og være i stand til at foretage meget stramme sving.

Mestre alle disse, og du skal finde ud af, at der er meget lidt, der kan påvirke din cykling. - Hvis du vil tage din kørsel til det næste niveau, har vi en artikel med yderligere fem færdigheder, der er lidt mere avancerede. For at gøre dette skal du bare klikke deroppe - for at have ultimativ kontrol over din cykel og for at være behagelig på samme tid skal du være i den rigtige position.

Det er helt gratis, og du vil være på det rigtige sted for hundreder og tusinder af cykelartikler. I sidste ende, hvis du ser på dem alle, vil du være temmelig god - nogle er mere hjælpsomme end andre vil jeg sige - ja, og du vil sandsynligvis blive lidt træt af at se os.

Men ellers - Nej. - Okay, godt punkt.

Åh kære, øh. Jeg har faktisk ikke et erstatningsrør med mig. Har der nogen anden?

Er motorcykel en færdighed?

Rider motorcyklerer en livslang læringsproces

For mange af os er det en del af attraktionen. Mens vi altid vil foreslå at begynde og vende tilbagerytteretage enmotorcykel sikkerhedselvfølgelig er der mangefærdighederatrytterekan øve på egen hånd for at lave deresridesikrere og sjovere.

Hvad kan en dygtig motorcyklist gøre?

Der er tre hovedområder for ridningfærdighederder er afgørende for at øve: bremsning, drejning og svingning. Separat eller i kombination, dissefærdighederbruges til at undgå farer og manøvrere dinmotorcykelgennemgangstrafik på daglig basis.07.04.2017

Hvilke færdigheder har du brug for for at ride på hest?

Grundlæggendefærdigheder skalinkluderer haltering, fremføring, udtagning af hovene, badning, tæppe, indpakning af ben og afkølinghesteud efter en træning. Grundlæggende håndteringfærdighederer grundlaget for alle interaktioner medhesteog dissefærdigheder evnerkan kun udvikles over tid.

Giver ridning abs?

Ridningfungerer vigtige kernemuskler:Afsnit, ryg, bækken og lår. Disse stabiliserer torsoen, mens de styrker koordination, stabilitet, balance og fleksibilitet. Denne aktivitet er isometrisk, hvilket betyder, at musklerne trækker sig sammen mod noget, dergørikke bevæge sig.

Hvilken alder er bedst at starte ridning?

Generelt kan børn med ordentligt tilsynstart ridninga (mindre)hesteller en pony så ung som 2-3 år gammel. Nogle skoler tilbyder kurser for småbørn, jo tidligere et barn bliver introduceret til enhestjo lettere bliver det at være komfortabel omkring dem.7 2020.

Gør ridning din røv større?

Rygningridningvil kungør din bum størremed hensyn til muskler og definition. Ligesom aerobic, vægttræning eller spinning klasse,ditmusklerne øges under træning.Ridningengagererditgluteus muskler, nedsætter fedt ved forbrænding af kalorier og skaber en tonet, fast bagved.

Holder ridning dig i form?

Ridninger fremragende øvelse. En god træningsplan bør indeholde aerobfitness, styrketræning, kerneøvelser, balance træning og fleksibilitet. Hvornårdu kørertilhestkorrekt,duarbejdeditarme, ben, kerne og skuldermuskler. Med andre ord,ridninggiver en træning i hele kroppen.

Er 30 for gamle til at starte ridning?

Den gode nyhed er, at du aldrig erfor gammeltilridetilhest! * Så længe det er lykkedes dig at komme ind og ud af sadlen, kan du gå i gang med alle de hesteventyr, du måtte ønske dig.03/14/2020

cykelarmopvarmere

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode? RadCity 4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Denne cykel har forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være sin forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb. 3 авг. 2020 г.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Byg din egen cykel - holdbare løsninger

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Bedste cykeltrøjer - søg efter løsninger

Hvad skal jeg se efter i en cykeltrøje? Se efter vandmodstand, vindblokering og åndbarhed afhængigt af hvornår og hvor du skal køre. Hvis du foretrækker naturlige fibre, skal du passe på cykeltrøjer lavet af merinould. Merinofår har tilpasset sig kolde vintre og varme somre, så deres uld er naturligt fugtgivende og forbliver varm, når den er våd.

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning? Cykling og siddende er ikke det samme; cykling styrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, at cykling og siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet kropsholdning, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere) .24 авг. 2016 г.