Vigtigste > Fart > Plyometrics for hastighed og eksplosivitet - en løsning på

Plyometrics for hastighed og eksplosivitet - en løsning på

Øger plyometrics hastigheden?

Plyometrics, som er bevægelser, hvor du springer eksplosivt og bruger så lidt tid på jorden som muligt, er fundet atforbedrekørerfartog effektivitet.12.09.2017



Tryon er en udholdenhedssport, den korteste begivenhed kan kaldes en super sprint, men faktisk involverer den meget lidt, hvis der er noget, så du undrer dig måske over, hvorfor du nogensinde vil føje en eksplosiv træning til dit program, som vi herinde ved holdbadet i dag er en plyometri-dip mexplain plyometry eksplosiv Aktiviteter er meget nyttige for os på vejen og defineres som den aktivitet, der gør det muligt for muskelen at opnå maksimal styrke på kortest mulig tid Biometriske øvelser sætter dine muskler under belastning med din krop vægt, når de forlænges, og forvent derefter, at de forkorter så hurtigt og gentagne gange som muligt, når du lægger dette på dine muskler med en kraftig sammentrækning, bliver de stærkere, og vi ved alle, at god benstyrke er vigtig, når du cykler og løber. Du har muligvis hørt udtrykket kontakthastighed, når du kører, og det er et spørgsmål om tid. Afstand, og du vil bemærke, hvor hurtigt din fod forlader jorden efter landing, dette forbedrer dens effektivitet, når den lagrer og reducerer mere energi med hvert spark, hvor mange detaljer Raishin og som en helhed påvirker hendes gangartmetriske øvelser positivt, alle disse mindre indre muskler, der støtte dem aktivere og aktivere din fod og underben samt aktivere de større muskler og hjælpe dem i det rigtige mønster bringe, når det kommer til din gangart.

Dette vil ikke kun gøre dig mere effektiv som løber, men det vil også gøre dig mindre tilbøjelig til skade og derved være mindre tilbøjelig til skade. Du vil være i stand til at løbe længere og sandsynligvis løbe hurtigere. God form og fokus er påkrævet til disse øvelser såvel som en virkelig grundig opvarmning, og det er på grund af det, at du uventet anstrenger musklerne og arbejder så hårdt og hurtigt som muligt, hvis det gøres ordentligt og indarbejdes i dit triathlon-træningsprogram , skal du se betydelige forbedringer i din samlede præstation temmelig snart, ja i dag har vi De fem udvalgte metriske øvelser, vi har igennem, du er enbenede firkantede humle, som de lyder, du springer ind i de fire hjørner af en firkantet, så start med at stå på dit højre ben og forestil dig at der er en firkant foran dig, og du hopper fremad i øverste højre hjørne, land fast på dit højre ben og sørg for at du har din balance derfra vil hoppe på dit venstre ben til det næste hjørne herfra, du hopper baglæns igen på dit venstre ben og så til sidst hopper du på dit højre ben tilbage til startpunktet, så snart du har din balance og der vender du t retning, så du går tilbage rundt om firkanten med uret, så hop fra højre til et venstre ben, hold det fremad til venstre for at lande på dit venstre ben, så kryds for at lande på dit højre ben og derefter til sidst et spring baglæns, så du lander på dit højre ben, og du er færdig med det, hvor du startede nu, vil du gennemføre tre hele sløjfer i begge retninger, så i alt seks af firkanterne holder pause i tres sekunder, når du har hvilet, gentag det igen og prøv tre eller fire gange.

Dybdehoppet er en aplyometrisk øvelse, som næsten alle atleter kan drage fordel af. Vi vil sigte mod fire sæt på otte til ti gentagelser og gøre disse sæt to til tre gange for at øge antallet af gentagelser i sættet, eller vi kan øge antallet af sæt forøgelse, som vi gør, men holde gentagelserne pr. Sæt det samme fra en stående stilling på en lille kasse, der hopper ned på gulvet og lander i en hængende stilling, der reagerer så hurtigt som muligt på gulvet for at hoppe så højt i luften som muligt, når dine fødder rammer jorden, sving dine arme kraftigt op for at tilføje ekstra hastighed og styrke til dit spring skridt tilbage eller til kassen og gentag processen. Dette er faktisk en løbende øvelse, og målet er at forbedre din kontakttid, så reducer den tid, din fod nu er på gulvet for at gøre dette, gå med dine ben så lige som muligt og prøv bare at stå op landing af fodbolden, så dine lægmuskler, lår og glutes virkelig aktiveres for at fremdrive dig fremad, så din bagdel kæder alle musklerne bag på dine ben, og det får også en vis koordination, fordi du virkelig vil være dine arme har brug for at bevæge dig fremad til denne øvelse, du vil fokusere på at have stive ankler og fødder, så du overvejer virkelig at reducere kontakttiden, og når det går godt, når du er på et spor eller på en hård overflade Hvis du løber, skal du nu høre en rigtig flot klar lyd og vil have dig til at prøve 40 meter væk og derefter løbe yderligere 20 meter og komme til A.



At gå tilbage og derefter gentage hver femte gang, når du begynder at bokse jumpsit, er virkelig vigtigt, at vi starter med lavere højder og øger det, når vi skrider frem, vi går for højt for hurtigt, vi kommer til at skade vores skinneben virkelig, virkelig hurtigt, lad det Begynd at hæve dig foran din valgte kassehøjde, sænk din krop, og spring derefter op på kassen, sving dine arme for at øge dit sving. Land på føddernes kugler i en let hukende stilling, og hold din balance i et godt sekund eller to, for det andet, når du forbedrer dig, kan du øge højden på platformen, du kan hoppe på for at starte vores session. Vi kan f.eks. Starte med sæt på otte til ti reps og gøre disse i to til tre sæt med så meget hvile som nødvendigt mellem disse sæt, og som fremskridt kan vi gøre flere reps pr. Sæt, og vi kan gøre flere sæt, men vi kan også øge højden på vores kasse, som et alternativ til antallet af reps og til et sæt, vi kan arbejde i en længere periode. Jeg vil foreslå 45 til 60 sekunders kontinuerligt spring, og du kan gøre det for så mange som dig kan for to tre fire sæt, bare komme sig så meget som du har brug for mellem sæt og en anden progression er de forskellige højder og blokke.

Dette er en anden løbeøvelse, der også fungerer som en plyometrisk øvelse, og det er dybest set overdrevet løb med det mål at bruge så meget tid i luften som muligt, så du begynder at løbe og derefter begynder at øge din skridtlængde Nu er du tænker på at blive høj og lang med hvert hit. Mens du opretholder din kerne, men også virkelig bruger dine arme til at drive dig fremad, er hoppe op en anden nyttig måde at få fat i det eksplosive kraftarbejde, der kræves, mens du løber. Så find bare et dejligt gratis trappehus, og sørg for, at de ikke er glatte og med en rimelig afstand fra hinanden, og sigter derefter mod at tage seks ture ad gangen.

frie vægte vs maskinundersøgelser

Hvis du vil se en artikel om populære træningsprogrammer, der er lavet specielt til triatleter, skal du klikke her, hvis du vil se en anden artikel om, hvordan du forbedrer din placering, klik her

Hvad er speed plyometrics?



Plyometrics(også kendt som plyos) er en type træningstræning designet til at producere hurtige, kraftige bevægelser og forbedre nervesystemets funktioner, generelt med det formål at forbedre ydeevnen i sport.

schwinn citronskræller

Er plyometrics godt for sprintere?

SprintereFørst

1 mål er hastighedsudvikling.Plyometricser et træningsstykke, som, når det bruges i lave doser, kan forstærkesgodtvaner og udvikle styrke og eksplosivitet.

Gør grænser dig hurtigere?

Afgrænsning hjælper også atleter med at forbedre deres koordination og rytme. Endelig, da afgrænsning er en meget høj kraftaktivitet, er det et kraftfuldt værktøj til forbedringfartfra 5-20 meter eller midtacceleration. Detviljeogsågøre digstærkere i eksplosive bevægelser, såsom at ændre retning og hoppe af det ene ben.27. 2016.



Hvad sker der fyre i dag, vi taler om to hastigheder, en meget vigtig del af spillet, og som en professionel arbejder vi på vores hastighed hver uge. Disse fem kernekomponenter hjælper dig med at tage dem alvorligt Forbedring af din hastighed er hurtigere end nogen anden, ja, du er ikke den herre, sir, hej fyre, Pilar-målinger, der i det væsentlige er hoppetræning. Dette er øvelser, der lærer dine muskler at få maksimal styrke på kort tid med det formål at øge hastigheden på kraft og eksplosivitet, hold tingene så enkle som muligt, så du i det første eksempel kan se, hvordan man springer ud ved en svag vinkel, skifter fødder og skubber virkelig af, så snart han rammer jorden.

Du kan også gøre dette enbenet. Bemærk, at når jeg kommer til bunden, pumper jeg stadig mine arme, når jeg ender med at gå tilbage til grænsen et par trin, og så sprinter jeg lidt ud og bringer den til den anden side. Dobbeltbenspring eller bredspring er perfekte til mere end kun din hastighed, de vil faktisk påvirke dit lodrette spring, som bare er et andet aspekt af spillet.

Alle kan forbedre sig. Start med begge ben bare lidt mere end hoftebredde fra hinanden, og Bendand forsøger at springe frem så langt som muligt. Mange spillere savner noget, fordi de virker uvigtige eller for lette, men med gentaget arbejde giver de dig meget mere styrke og eksplosivitet i Giving Sprint. Det er et af vores mest anstrengende træk, som du stræber efter for at finde en balance mellem hastighed og et stort lodret spring.

Det andet du rammer gulvet, eksploderer du igen og oven på det er disse en glimrende måde at fortsætte med at køre dit ben gennem gulvet for virkelig at sparke med begge ben og skubbe mod væggen, start med det ene ben op ved en 90 graders vinkel, skub dit stående ben fremad, og hvis du har en god rim, kan du øge hastigheden og arbejde på skubbet og arbejde hårdere, hver gang vores boks hopper er den næste eller lille bjælke og går op og strækker sig ud, du lander på den anden fod og gå lige ind i at skubbe op derfra, hvad dette gør, skaber mere kraft i dit drev, og det svarer til en hurtigere sprint. Squat-hop er klassiske for vores eksplosive bevægelse og benstyrke, så de må ikke gå glip af, du husker måske tidligere, hvordan vi ændrede disse ved at tilføje sætninger, hvilket naturligvis er muligt ved at eksplodere og spinde i luften og derefter vende tilbage til anden vej. Spring den slags arbejde over, fordi de bare ikke vil være i et band, og det er bare alt for dårligt på grund af den mængde frynsegoder, du får, når du udfører disse øvelser, er det værd at de to sekunder, det ville tage at få et lille stykke gummi, som professionel gør du sådanne øvelser mindst to gange om ugen, der er uendelige måder at stramme båndet på, brug det, men til det, vi ønsker i dag, er denne øvelse perfekt til alt hvad vi gør er at efterligne en sprintkrog stroppen på din ankel bag dig og løft den op, som om du løb, flyt også din Arme og prøv at forblive flydende, endnu lettere at forstå, det er den slags tape, bare læg den rundt om din ankel og gå stort set det samme som du kan skifte ben op ad dit ben da og derefter gentage på den anden side.

cykelprodukter

Nøglen er at få modstand med sprintbevægelsen, hvilket vil gøre dig meget hurtigere. Denne bevægelse vil styrke og stabilisere dine ben, vi gør dette uden vægt, og det er mere end okay for i dag, vi bliver hvide. Du skal snart være i gymnastiksalen, så alt dette at bekymre dig om, men vi lægger den ene fod på en bænk eller afsats og sænker os lige ned og forsøger at minimere wobblingen og ikke lade det forreste knæ knæle, hvis du allerede har det, når du først har gjort det, står du foran anklen og du ved, hvor utroligt gode de er for dine ben, hvis du kan klare det uden at holde fast i noget, så er det godt, men det er ikke et problem at få dig selv først til at holde fast i noget for at holde din balance så lav som du kan, mens holder dit forben så lige som muligt, hvis du ikke er klar, skal du bare gå så lavt som muligt, mens du holder dig stabil og øger reps lidt, naturligvis vil du ikke bevise din samlede acceleration og hastighed, medmindre du skubber dig selv som dette for at lukke det hele har vi en række afstand inkl frigive sprints, og at At sigte med en lille løb fodbold kræver en massiv retningsændring, så du skal sørge for, at du også får den. Vi har et par hurtige sprints, hvor fokus er på at få din maksimale hastighed.

Vi starter ved 10, 20 og 40 yards, når vi kommer til vores shuttle-kørsler, vi sætter markører fem meter fra hinanden for at skubbe godt ud efter enhver forsinkelse. Disse øvelser vil gavne dig på flere måder end én, dvs. hvis du kan komme igennem dem, skal du gøre det, når du ikke kan tage pauser, gøre hvad du skal, men vænne dig til at gøre noget hver dag, der gør dig til en bedre spiller kan lide kommentar og foretrækker at abonnere på fred

Vil jump squats gøre dig hurtigere?

Hop squatsøgediteksplosiv styrke, forbedre styrke i over- og underkrop og forbrænde kalorierhurtigereend almindeligsquats. Eksplosiv kraft giverduevnen til at startehurtigereog bevæg dig hurtigere, som atleter i fodbold, tennis og friidræt stræber efter.

Kan plyometrics opbygge muskler?

Plyometrisktræning fokuserer på at øge styrken og effektiviteten af ​​de hurtige trækfibre. Oversættelse af dette til vægtrummet til dine tunge sæt betyder større involvering af dinmuskler'stærkeste fibre til dine elevatorer, hvilket resulterer i hastighed og styrkegevinster.

Er det at gøre plyometrics hver dag dårligt?

Det anbefales at gøreplyometricset par gange om ugen, især når du letter det med din træning. jeg vil anbefalegørdem mindst to gange om ugen og ideelt set tre gange om ugen opfordrer Benestad til.08.21.2018

er suppe sund

Hvad er et spring over?

TIL-Springer overer en grundlæggende øvelse, der hjælper med at udvikle styrke i underbenet, samtidig med at det tilskynder til knæløft og fremmer en effektiv fodstrejke. Mange elite atleter gør A-springer oversom en del af deres opvarmningsrutine før et løb eller en hurtig træning for at få nøglemusklerne til at skyde for hurtigere løb.05.21.2015

Arbejder 100 squats om dagen?

Gør100 squats dagligthar hjulpet med at muskulere mine lår og kalve. Selvom de ikke er så flået, er de ret tonede og heldigvis er der ingen cellulitelommer længere. Nå, det er en universel opfattelse, atsquatser kun til din underkrop.8. 2020.

Gør squats din røv større?

Luftsquatser gode til begyndere, men hvisduhar værethuki mere end seks måneder og har ikke lagt mærke til detdin røvfårstørre,duhar brug for at tilføje vægt, siger Arias. Som enhver muskel,dunødt til at øge modstanden for atditglutes tildyrke.

Hvordan gør plyometrisk træning dig mere eksplosiv?

De sidste tre frynsegoder kommer ikke fra styrketræning alene, så det er nøglen til at afrunde din fitnessrutine med hoppetræning (et andet navn for plyo). Alle plyobevægelser kræver, at dine muskler strækker sig og trækker sig sammen i et hurtigt tempo, hvilket hjælper dem med at blive mere eksplosive.

Hvilken er den bedste plyometriske øvelse for hastighed?

7 bedste forklarede plyometriske øvelser 1 dybdespring Dette er den originale plyometriske øvelse, og det gør et godt stykke arbejde med at øge din springhøjde. 2 Tuck Jump Tuck jump er fantastisk til at tilføre kraft til din underkrop. 3 Box Jump Dette er en slags blanding af tuck jump og dybde jump. Flere genstande

Hvad er fordelene ved plyometrics til fodbold?

Fordele ved plyometrics øvelser En plyometric træning er for enhver fodboldspiller. Nedenfor er nogle af de vigtigste fordele, der opstår efter at have udført en plyometrisk træning. Forøg styrke og hastighed - Plyometriske bevægelser øger din hastighed og styrke.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Priser på cykler - hvordan løser vi det?

Hvor meget koster en god cykel? De cykler, vi har testet, har kostet fra omkring $ 300 til næsten $ 2.000. Vi fandt ud af, at flere penge køber en letvægtsramme lavet af kulfiber, aluminium (eller en kombination af begge materialer) eller højstyrkestål og andre komponenter af høj kvalitet. Men du kan stadig købe en god cykel for kun et par hundrede dollars.

Stationært cykeltilbehør - hvordan man løser det

Hvordan kan jeg gøre mit motionscykel sæde mere behageligt? Sådan laver du et motionscykelsæde mere behageligt (eller landevejscykel) Det kan hjælpe at justere sadlen. Kontroller vinklen på din sadel. Din haleben skal ikke røre ved sædet, så juster det i overensstemmelse hermed. Placer styret i niveau med eller lidt højere end sadlen.

Hurtigste cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er den hurtigste hastighed på en cykel? 183.932 mph

Mobil cykelreparation - praktiske løsninger

Hvor meget koster en cykelindstilling? Afhængigt af dit område koster den gennemsnitlige cykelindstilling alt mellem $ 60 og $ 100. De fleste butikker tilbyder to muligheder - En mindre / grundlæggende justering, der koster $ 55 til $ 89 og en Major Tune-up, der typisk koster mellem $ 119 og $ 150. Omkostninger afhænger ofte af de tjenester, der er inkluderet i afstemningen.

Livestrong cykel - hvordan løser du det?

Hvor meget koster en Livestrong cykel? Cyklen, der kommer i varemærket gul-og-sort farve, koster $ 1.700, hvoraf $ 1.000 går til Livestrong, Lance Armstrongs kræft-velgørenhed.

Cykelfolk - besvare spørgsmålene

Hvad kalder du en person, der cykler? Hvis du cykler, kan dit køretøj også kaldes en cykel. Du kan blive kaldt en cyklist, en cyklist eller en cyklist.