Vigtigste > Tour De France > Cykel i Frankrig - almindelige spørgsmål

Cykel i Frankrig - almindelige spørgsmål

Er cykling populær i Frankrig?

CyklingiFrankrig. Smuk natur, maleriske landsbyer, grønne skove, rolige floder og respektfulde driverecykeltouring inFrankriger en vidunderlig måde at se landet på.CyklingiFrankrighar været enpopulærsport i mere end et århundrede.



Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve det tre ugers løb gennem Frankrig. Men kun på disse strækninger gør udkastet en stor forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden



Tour de France begyndte som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen var i problemer, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages, 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

Det blev en sådan succes, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med 1400 meter til topmødet. For at se om det overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.



Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der sagde: Tourmalet er krydset. Meget god vej.

Perfekt kørbar. Tourmalet fik sin debut på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op.

Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet. Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance.



I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage. Det har 30 store stigninger; syv af dem tilhører den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, der er der for 86. gang.

mærke cavendish cykler

Mere end nogen anden stigning i turens historie. På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer.

Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton. Det giver cyklister mulighed for at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand.

Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det. Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer.

Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour deFrance-rytter mindst 300 watt. Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føles, og kun to miles ved 300 watt var virkelig hårdt. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun at påføre omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed.

At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere. Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen.

De sammensatte deres holdkammerater, hvis job det nu er at gøre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får udhvilet for den sværeste del, bjergene. Hvor de har brug for at være alene. Når pelotonet begynder at træde op ad bakke, sænkes det.

I denne fase handler løbet mindre om kampen mod vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens. Nu er hver chauffør nødt til at udøve en ekstraordinær mængde magt foran og bag for at være i stand til at følge med i tempoet. I 2010 kom den danske cyklist Chris Anker Sorensen til tops i Tourmalet-stigningen. 'Se på Chris Anker Sorenesens ansigt.

Han spredte smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning.

Han havde et gennemsnit på 415 watt i over 11 minutter. '... ansigt til Chris Anker Sorensen nu, der virkelig uddeler smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'God kørsel fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde det op?' Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Til trods for at være flere positioner bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. På andenpladsen er Schleck, der vil forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det var hoved mod hoved helt til toppen

Det er Schleck til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck afsatte Contador i spidsen af ​​Tourmalet med en hårsbredde for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Er cykler billigere i Frankrig?

Mens vi gerne vil tale for at støtte lokale butikker, er virkeligheden iFrankriger det at købecyklerlokalt kan være dyrt. Næsten altid en grundlæggende turnécykelfor at få dig igennem en 2-4-ugers tur iFrankrigvil værebilligerepå en af ​​ovenstående muligheder end i en dedikeretcykelbutik.

Salut YouTube, hvordan har du det? Jeg håber, at alle har det godt derude. Som du sikkert kan fortælle, at det bliver ret vinterligt her i Paris, er det søndag eftermiddag lige nu, og det er allerede meget mørkt og meget gråt udenfor. I dag ville jeg tale om ting, som jeg fandt overraskende billige i Frankrig, og jeg taler selvfølgelig ikke om $ 2 billig thailandsk gademad, men fordi jeg bor i Paris i en storby og et meget udviklet, velhavende land og sammenlignet med måske London New York andre store byer, jeg har været i, finder jeg disse ting utrolig billige selv sammenlignet med New Zealand.

Den første ting, jeg finder ret billig, i det mindste i Paris og generelt i Frankrig, er transportomkostningerne, dvs. offentlig transport. Så i Paris kommer vi rundt med det berømte Navigo-kort, og dette Navigo-kort bringer dig 75 euro tilbage om måneden. Okay, måske er det en hel del penge i forhold til din hjemby, men vi har ubegrænset transport på alle metrobusser i byens zone 1 til 5, så vi kan bruge dette kort til at gå til lufthavne og ikke behøver at købe ekstra dyre specielle billetter for at komme til lufthavnen, som er virkelig praktisk, og hvis du arbejder for et firma i Frankrig, skal du faktisk gøre det lovligt? betal halvdelen af ​​kortet til dig, så personligt betaler jeg kun omkring 35 euro pr. måned for ubegrænset transport over byen.

bycykelstativ

Så ser hver storby ud til at være rigtig godt udstyret med sporvogne med busser, undertiden med undergrundsbaner, undergrundsbaner som f.eks. I Lyon, så samlet set synes jeg de er rigtig godt udstyrede, hver større by har et cykeludlejningssystem eller også et elektrisk scooterudlejningssystem, super billigt, vi taler 19 euro om året for et årligt abonnement på denne type tjenester, det er naturligvis så meget billigere for mig at bo i Paris for at bruge offentlig transport end at bo i Wellington og have en bil og have at betale registreringsgebyrer for benzin, reparationer, vedligeholdelse, uanset hvad. Nu er den næste måske lidt kontroversiel, og jeg fortæller dig hvorfor i et øjeblik, men jeg finder sundhedspleje utroligt billigt i Frankrig. Jeg tror ikke nogen kan være uenige, selvfølgelig er det kontroversielt, fordi de fleste franskmænd siger mig ja , men vi betaler for det, og det er helt sandt. Personligt føler jeg, at vi betaler temmelig høje skatter i Frankrig sammenlignet med hvad jeg er vant til, men se hvad du får for 80-90%, hvis ikke 100% i de fleste tilfælde.

I visse situationer, for eksempel når du har brug for nye læsebriller, kan du kun bruge et bestemt beløb, du ved, at du får refusion op til 200 euro eller noget, og hvis du vil have billigere politikker og vil overskride det på og sørger for, at du er 100% dækket, når du går til lægen, når du går til tandlægen, sådan noget, du tegner privat sundhedsforsikring fra nu af, jeg finder denne private sundhedsforsikring utrolig billig, det afhænger af hvilket firma du arbejder for, når du arbejde, fordi de forhandler kontrakter med sundhedsforsikringsselskaberne, men jeg personligt betaler 25 euro pr. måned for min private sundhedsforsikring, det betyder, at jeg kan bruge op til 600 euro på nye briller og rammer, for eksempel har jeg aldrig betalt en tandlæge en læge, hvis du henvises til en specialist, f.eks. B. Dermatologer Gynækologer refunderes fuldt ud.

Min partner betaler derimod 45 euro om måneden, fordi han er i et andet firma, så det afhænger, eller hans pensionerede mor, hun betaler faktisk 80 euro om måneden, hun arbejder ikke, hun er pensioneret, og hun betaler flere penge end os til din private sundhedsforsikring, men stort set finder jeg 80 euro om måneden meget, meget rimelig for privat sundhedsforsikring og at vide, at du er så godt dækket i Frankrig, uanset hvad der sker med dig, især hvis du er i en nødsituation når du har en langvarig sygdom. Den næste ting, jeg finder super billigt i Frankrig, er et gymmedlemskab. Derfor er fitnessstudier meget billige her sammenlignet med hvad jeg er vant til personligt.

Den type gymnastiksal i Paris, der giver dig steder overalt i Paris centrum, er neoness, og vi taler 25 euro om måneden for både at besøge gymnastiksalen og alle gruppens fitnessklasser, så du ved, at du er der som alle Les Mills Body Pump kurser, du har boksning, du har pilates, du har yoga, du har alt dette for omkring 25 euro om måneden. I New Zealand betaler du omtrent det samme som sandsynligvis næsten 15-20 euro om ugen for den samme service. Den næste er ikke rigtig god for planeten, men det er ekstremt billigt i Frankrig med flaskevand, så du bogstaveligt talt kan få seks store flasker med måske 1,5 liters flasker vand i en pakke til 2,30 i supermarkedet, du kan købe flaskevand stort flasker som denne ved du 1,5-2 liter til 80 cent er utrolig billig, og jeg er ikke sikker på, hvorfor det naturligvis ikke er tilfældet, når du køber det for eksempel i en togstation eller en cafeteria, betaler du 2 3 euro for en flaske Vand så gå altid til supermarkedet, men når du besøger supermarkedet for mousserende vand, er flaskevand utrolig billigt.

En anden ting, jeg finder? super billigt, og det er sandsynligvis ret normalt i hele Europa, men når jeg ser australierne newzealændere, er det telefon og internet. Så for at give dig en idé har vi en fasttelefon, hvorfra jeg kan ringe ubegrænset til andre fastnet i hele Frankrig og verden gratis, så jeg nemt kan ringe til New Zealand samt vores højhastighedsinternet og min mobil telefon, hvor jeg ringer til 15 gigabyte data pr. måned gratis, SMS, ubegrænset totalpakke, betaler vi omkring 40 euro pr. måned - det er super billigt. I New Zealand har vi ikke engang fundet ud af ubegrænset internet på mobiltelefoner, men vi har bare ikke konkurrencen.

Jeg tror, ​​vi har et par virksomheder, der monopoliserer hele branchen, så stort set alt, hvad de vil have, er super billige i Frankrig er uddannelse, så dybest set er alt, hvad de vil have, fra at tage dine børn til gymnasiet i grundskolen er gratis, det synes jeg er det samme i de fleste udviklede lande, korriger mig, hvis jeg tager fejl, men når du kommer til universitetet, bliver det interessant, så vi går til offentlige universiteter. Jeg taler 400 til 600 euro om året for at gå på universitetet, det er det og det meste af tiden disse gebyrer inkluderer din studerendes sociale sikring, så igen din sundhedsforsikring og du har nogle tilmeldingsgebyrer, men det finansierer ikke selve uddannelsen, hvad er det? hvorfor det er så billigt. I New Zealand koster det gennemsnitlige universitetsår mere end fire eller fem tusind euro om året mere end i Storbritannien, for at sige det. Den næste ting, jeg finder super billig, er elektriciteten, fordi Frankrig har så meget atomkraft, at prisen bestemt går ned sammenlignet med hvad jeg er vant til i New Zealand.

De har 90 procent vedvarende elektricitetskilder, så du ved måske bedre for planeten, men vi betaler bestemt for det, og i Frankrig tror jeg, du ved, da jeg er i en etværelses lejlighed i Paris, så det er ikke det størst mulige rum til opvarmning, men vores elregning er i gennemsnit 40 til 50 euro pr. måned, da vi var i vores lille studie 25 euro pr. måned, så både selve elektriciteten og det faktum, at der bare er en anden mentalitet her, når det kommer til elektricitet, er det ekstremt sjældent at find en tørretumbler i Frankrig, for eksempel undgås generelt at tørre dit tøj i tørretumbleren, når det er koldt, læg det på mere tøj, du har ikke varmepumpen, der kører absolut, og sådan noget, så jeg tror, ​​der er en mentalitets ting og elprisen, der holder e-omkostningerne meget meget lave. En anden ting, der er notorisk billig i Frankrig, hvilken slags fornuftig, du ved, at udbudsefterspørgsel er vinen, tilsyneladende er fransk vin utrolig billig. Jeg har lyst til måske seks euro pr. Flaske noget sådan for en god, og jeg ser tilsyneladende, og jeg ved ikke hvad jeg virkelig taler om, fordi jeg faktisk ikke drikker alkohol, men alle mine venner og familie, der har besøgt, siger, at det er så billigt, alkoholen er så billig her, det er en bonus. Så det var det, jeg havde på min liste i dag for de overraskende billige ting at lave i Frankrig.

Hvis du vil have mig til at lave en artikel om de overraskende dyre ting i Frankrig, er jeg glad for at gøre det også, så lad mig det vide, hvis du er konge over denne artikel nedenfor, og hvis du ikke allerede har gjort det, så tænk på denne Giv artikel a tommelfinger op og abonner på min kanal, hvis du ikke allerede er, vil jeg meget gerne have dig en del af samfundet. Jeg sender nye artikler hver onsdag, så det er det for denne gang folkens, jeg vil se jer i næste uge se i en anden del af Not EvenFrench og indtil da vil jeg sige bisous og à bientôt!

Hvor sikkert er cykling i Frankrig?

Langt størstedelen af ​​dette vejnet består af meget mindre byveje, hvor køretøjstrafikken er meget let og lastbiler kun få og langt imellem.Cyklingforholdene på disse veje er genereltsikkertil megetsikker, hvilket betyder detcyklingferie kan planlægges over hele landet.

(glad elektronisk musik) - Hvis du ikke har gjort det før, kan det være lidt skræmmende at cykle rundt i byen. - Cykling er virkelig sjovt i det fri, men det kan også være rigtig sjovt i byen. Du skal bare være opmærksom på lidt forskellige farer, og at du selvfølgelig vil interagere med flere andre trafikanter end på landet. (fræk elektronisk musik) Som altid, før du tager afsted, kan det være nyttigt at tænke lidt over, hvad du skal gøre, såsom at tænke på din destination, den rute, du skal tage, og hvad du kan støde på langs vej.

Planlægning af din rute er meget nyttig, da det kan hjælpe dig med at undgå begrænsede områder eller stier, som du ikke må køre på, og det kan hjælpe dig med at prioritere cykelstier og ruter, der ikke kun er sikrere, men ofte glattere, hurtigere og mere Vær sjovere end at køre på vejen. Nu er der masser af fantastiske apps derude til planlægning af din rute på cykel. Kommot er for eksempel rigtig god, men ofte når du kører rundt i byen, fungerer Google Maps med en cykelfunktion virkelig meget godt. (optimistisk elektronisk musik) - Lad os tale om udstyret - Nu har du brug for en cykel først - Ja, men måske er det alt hvad du behøver.

Lad os indse det, i mange lande er cykling bare et middel til at komme rundt, som at gå eller køre. Og selv med en hjelm kan du skille dig lidt ud - ja, men der er også lande, hvor det altid er obligatorisk at bære hjelm, selv på en bycykel og faktisk på alle typer cykler. Og personligt, hvis jeg ikke besøgte min familie i Holland og kørte på min bycykel der, ville jeg sandsynligvis have en hjelm med på alle slags cykelture, jeg har været på. - Så vidt tilbehør går, er springvandslamper en god ide.

Uundværlig efter mørkets frembrud. Og så en anden klokke, fordi det vigtigste ved kørsel i byen er stigningen i trafikanter. Så alt, hvad der kan hjælpe dig med at blive set eller hørt, er en god idé. - Ja, og en sidste ting, jeg vil anbefale at tage, hvor der ville være en lås, bare fordi det gør shopping meget mere fleksibelt - Højre - At vide, at din cykel stadig er der, når du kommer ud - Fleksibel og også mere afslappet, så du ikke Bliv ved med at køre Bekymre dig om, at din cykel ikke vil være der, når du går af - Hej, du kan endda gå til floden for at få en is - Du er besat af det faktum, at alle byer har en Have-flow. (griner) (glad elektronisk musik) - Vi berørte det kort tidligere, men iført reflekterende tøj, især på dine arme og ben, kan det virkelig gøre det mere genkendeligt - det er fordi den menneskelige hjerne instinktivt er programmeret til at gøre det, biomekanisk Genkend bevægelse mønstre - Vi nævnte også lys, men disse øger også din synlighed for andre trafikanter. - Og din bagage kan være et godt sted at sætte reflekser på, især hvis du ikke vil have specielt tøj på.

For eksempel er en reflekterende rygsæk fantastisk, fordi du kan se den fra alle sider. (glad elektronisk musik) - Storbylivet kan udgøre alle mulige farer ved, at børn går i skole, folk, der går deres hunde, huller, afløbsdæksler, endda store lastbiler eller busser. Og hej, du skal endda holde øje med cyklister, der får resten af ​​os dårligt omdømme - tro ikke bare, at du kan hoppe over kryds i sidste øjeblik - at køre røde lys er farligt, og der er også andre trafikanter ikke at kunne lide os, hvilket vi sandsynligvis vil undgå - Ja.

Og en sidste bemærkning: Hvis din by har de specielle cykelkasser ved trafiklysene, er det bestemt værd at bruge temaer, du vil ikke kun være mere synlig for de trafikanter, der er bag dig. Du kan også rejse tidligere, når trafiklyset er grønt. I betragtning af hastighedsgrænsen i de fleste byer holder dette dig ude af trafik fra omkring 30 kilometer i timen, sandsynligvis indtil det næste sæt trafiklys. (glad elektronisk musik) - Jeg føler mig i en by, din opførsel er særlig vigtig, flere mennesker Vi kan se dig og se, hvad du laver.

Så giv ikke nogen mulighed for at hente noget dårligt, du har gjort, som de kan bruge mod dig eller andre cyklister. Og det er ret let, alt hvad du skal gøre er at behandle andre trafikanter og andre cyklister, som du selv vil blive behandlet. Vær høflig og prioriter, hvis du har brug for det.

Og husk også, at de fleste af cykelbanerne deles, så der også er fodgængere, så forvent ikke en kontinuerlig tur. En simpel bølge af tak eller et smil kan virkelig gøre en enorm forskel, når de interagerer med bilister, andre cyklister og fodgængere. Og vær opmærksom på, at med det momentum, du bærer som en person på en cykel, er du ofte den farligste ting på en fælles rejse.

akronym for forstuvet ankel

Så pas på børn, hunde, fodgængere, telefonzombier. Du vil ikke såre dem, og du vil heller ikke skade dig selv ved at falde af. Jeg ved om dette, fordi jeg blev ramt af en hund tidligere på året, og selvom det var hunden.

Jeg ville ønske, at jeg havde bremset lidt og undgået at komme til skade. - Måske hvis du havde en klokke Emma, ​​som kan være meget nyttig på cykelstier for at advare vandrere og cyklister om, at du skal forbi. Folk sætter ofte pris på høflighed for at fortælle dem, at du er der.

Det er især nyttigt, når du overhaler. (glad elektronisk musik) En af de mest populære ting at lave i byen er shopping. Så hvorfor ikke gå til dit marked og fylde din indkøbskurv fuld? de lokale råvarer og bær det hjem på din bycykel. - Nu er din cykelbagage også en fantastisk måde at øge din synlighed på vejen, som nævnt tidligere.

Cykling i byen er en sikker og behagelig oplevelse. Det er et fantastisk transportmiddel og udforskning. Men du skal være opmærksom og opmærksom på, hvordan dine handlinger skal påvirke andre mennesker, men mest af alt, komme ud og hyg dig, du kunne lide denne artikel, giv os tommelfingre op og klik dernede for flere tip til cykling i byen .

Er cykling beruset ulovligt?

det erulovligat ride dincykelunder indflydelse afdrikkeeller stoffer, og du ville være skyldig i dette, hvis du var uegnet til at ride i et sådant omfang, at du ikke er i stand til at have ordentlig kontrol overcykel. Du begår en lovovertrædelse, uanset om du var på en sti eller på vejen.13.12.2019

Cyklister, der kan være lidt irriterende lige nu. Jeg mener, det er ikke kun det sjove tøj eller cykelbanerne, de ser ud til at tro, at de er over loven, når de kører på fortovet, har plads til fortvivlelse i kølvandet og får mig ikke engang til at gå over røde lys, der hopper, Jeg mener, det er virkelig farligt, ikke sandt, mange mennesker tror det, og medierne mener bestemt, at der er cyklister, der rutinemæssigt ser bort fra trafikreglerne, smelter fortovet og ikke bruger hjelm på mobiltelefoner, så der er cyklister, der er ikke forsikret, kunne de kollidere med din bil, de kunne kollidere med dig. Jeg har fundet cykler, som du bliver mere og mere aggressive gennem årene, er rigtige at være helt uforudsigelige.

Cyklister tror virkelig, at de er over loven, og betyder det overhovedet noget, så lad os starte med det grundlæggende, når vi taler om cyklister, hvad mener vi med den ret? dette eller endda det, jeg mener, nogle mennesker ligner en stereotype, men der er virkelig ikke en cyklist, der er bare folk, der cykler og betragtes som cyklister er en del af den problematiske stereotype af mennesker, der cykler, du ses ikke som en misbruger eller trænet øst, men der er dette stereotype stigma for at være en cyklist, selvom de fleste mennesker, der cykler, naturligvis også bruger andre transportformer, så cyklister adskiller sig virkelig ikke fra andre, og mens statistikken der er intet bevis for, at folk bryder loven oftere på cykler end på noget andet tidspunkt. Mange af cyklisterne sagde, at de til dels gjorde det for at øge sikkerheden for mennesker, der undertiden håndterer læselamper, fordi de er bange for, at hvis der er sket noget med dem før, kan de have haft en tæt forbindelse med et køretøj, der forsøger at få dem Du kan også være på et fortov af denne grund, men for det meste er det en sikkerhed, og det er et selvbevarende princip. Så ja, nogle cyklister bryder loven, men selvom de gør det, er det særligt farligt.

Virkningen af ​​denne adfærd, som folk klynker over, er ubetydelig, når du ser på de statistikker, du ser på, den reelle risiko for skade, som du mener udgør en risiko for alle i Storbritannien, omkring 1.700 mennesker i det år, jeg dræber på gaden og hvor mange af dem der bliver ramt af cykler normalt mellem nul og to, de er ikke selvbyggere som gruppecyklister, fordi den iboende sårbarhed man har er meget forsigtig, selv når de er i det og stødende, dette er et helt modsat af hvad man får i biler fordi folk i biler med sikkerhedsseler, airbags, bestelbure, føler sig så sikre, at de er tilbøjelige til fornærmelser, ved vi, at næsten at holde op med homoseksuelle, nogle politistyrker faktisk har taget en strategisk beslutning om at være mindre opmærksom på at bryde loven og koncentrere sig i stedet ntriate ressourcer til den type forbrydelser, der er mere tilbøjelige til at dræbe mennesker eller er hovedpersoner 13 år i West Midlands. Jeg tror, ​​jeg gav det fri pas et rødt lys, der springer cyklisterne over, og en af ​​dem ville ikke har ikke fået noget for det, at han kørte alle væk, hvilket i sidste ende betyder, at det hele betyder, at det er okay at bryde cykeloven. Jeg vil sige nej, det kan bare ikke være irriterende, kan det? kan også være skræmmende, men det er yderst usandsynligt, at de udgør en alvorlig trussel mod andre, da det er relativt harmløst, så hvorfor ikke alle taler om farlig cykling, det kan bare være fordi folk på cyklen vækker dem eller bare lidt mere indlysende men du vil ikke nødvendigvis bemærke, at chaufføren laver 30 i 2001 i telefonen bag rattet, ja du vidste, at denne del kom, hvad med chauffører, vi kan huske, kan også være cyklister, når de er i biler, de bryder også loven, og hvis de gør det er farligt i dag, fem mennesker dør på vores veje og 63 lider livsændrende skader, og i de fleste tilfælde når chauffører, der forårsager disse kollisioner, er i den lovovertrædelse, der forårsagede disse kollisioner Din typiske mobiltelefon distraktion Det er sandsynligvis ansvarlig for det store beløb af alle kollisionerne nu de ting, vi befinder os i Hastighedsgrænsen er ikke bare en grænse, du ser, det er et mål for at komme til den anden adfærd, han drikker selvfølgelig ved at køre stoffer, og desværre ved du, at når du styrter ned, ved du, at bildrinkning er stigende Bil med en hastighed på 30 km / t, den har den samme energi, den samme destruktive kraft som et lille sprængstof, du købte, og det er derfor, vi som samfund er nødt til at gøre en indsats for at virkelig kommer ind i folk, når du kører denne bil, skal du virkelig tage det på den måde i betragtning af, at der i 2016 var 448 fodgængere dræbt på britiske veje, synes medierne er en stor del, for når vi hører om en hændelse, hvor det er F The Cyklistens fejl er en meget, meget sjælden begivenhed. Det er en enorm overskrift. Det er over hele papirerne. Det er hele nyheden i radioen, og alle ved, at en cyklist gjorde noget forkert, og det er en tragedie, når det sker, men desværre er flere mennesker døde på vores veje hver dag på grund af handlinger og skødesløshed hos en person bag rattet i et køretøj, og som simpelthen ikke rapporterede, at der har været mange i det sidste årti eller deromkring er antallet af dræbte eller alvorligt såret på britiske veje næsten halveret , men Hovedparten af ​​denne sikkerhedsfordel har været følt af mennesker i biler og cyklister, næsten som om de udgør lige så stor fare. Hvis vi virkelig ønsker at gøre vores veje mere sikre, er vi nødt til at flytte vores diskussion og mediefokus væk fra cykling og mod kørsel, og det er ikke fordi chauffører er de store onde, det er bare opfattelser, der inkluderer myter og løgne, der virkelig har hjulpet med at forme klinisk vilje og den offentlige orden, så jeg tror, ​​at vi har brug for at tale lidt mere i menneskelige termer og anerkende andre mennesker, og vi bliver muligvis nødt til at tage et skridt tilbage i og gennem hele vores liv og indse, at det for langt de fleste bare er mennesker, der har brug for at få omkring og vær lidt mere høflig over for hinanden. Tak for at se Venligst synes godt om og abonner Efterlad dine kommentarer nedenfor. Hvis du kan lide hvad vi laver, skal du klikke her for at støtte geden

Hvad er verdens cykelhovedstad?

Holland er den såkaldte cykelverdens hovedstad, med op mod 20 millionercyklerfor en befolkning på 17 millioner. Det er mere end encykelfor hver person.

Er cykler billigere i Europa?

Generelt,cyklerer betydeligtbilligerepå det kontinentaleEuropaend iUK.

Er der Gumtree i Frankrig?

Den mest kendte ækvivalent afGumtreeer Le Bon-mønt (https://www.leboncoin.fr). Du kan også prøve Facebook Market Place og Craigs List. Tak, ja jeg har lige fundet siden!

Har du brug for en hjelm til at cykle i Frankrig?

Er hjelmeobligatorisk hvornårcykler i Frankrig?Hjelme erikke obligatorisk for voksne nårcykler i Frankrig, menerobligatorisk for børn under 12 år.

Kan du cykle beruset?

Det er ulovligt atrideditcykelunder indflydelse afdrikkeeller stoffer, ogdu villevær skyldig i dettehvis duvar uegnede tilridei en sådan grad somduer ude af stand til at have ordentlig kontrol medcykel.Du villebegå en lovovertrædelse omduvar på en sti eller på vejen.

Kan cyklister blive åndedrættet?

Kandu dog væreåndedrættetnår man cykler? Kort sagt er svaret nej. Cykler, som i 'push-bikes', er ikke omfattet af sådan lovgivning.

Hvilken er den bedste cykeltur i Frankrig?

France-Bike har længe været DEN specialist til cykelture af høj kvalitet i Frankrig og i hele Europa. Hos os kan du nu opleve alle områderne i det vidunderlige Schlaraffenland på cykel og på vores cykelture i det sydlige Frankrig byder vi dig personligt velkommen.

Hvilket er det officielle websted for at opdage Frankrig på cykel?

'France Vélo Tourisme' er det officielle websted til at opdage Frankrig på cykel. En behagelig og økologisk måde at opdage Frankrig på, mens du cykler: planlægger din ferie, cykelture eller cykelture og weekender på cykelstier, grønne veje og andre cykelruter i Frankrig. Se kort, der viser alle cykelruter Cykel langs i henhold til dine kriterier

Er der nogen selvstyrede cykelferier i Frankrig?

Cykel i dit eget tempo på små landeveje gennem de smukkeste regioner i Frankrig! Vi er specialister i at organisere selvstyrede cykelferier. Vi sørger for at booke din bolig, cykler, bagageoverførsler og rejseplaner.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Trives med 8 ugers udfordringsanmeldelser - praktiske løsninger

Kan trives få dig til at tage på i vægt? Selvom den indeholder et par ingredienser, som videnskabelig forskning har vist, kan hjælpe med vægttab, mangler der forskning, der ser på fordelene ved selve plasteret. Der er nogle potentielle risici ved at bruge en Thrive Patch. Disse inkluderer vægtøgning efter brug og muligvis angst.3. 2018.

Fezzari wasatch peak review - holdbare løsninger

Er Fezzari en god mountainbike? For mange testere var La Sal Peak et lykkeligt medium med progressiv geometri og superlativ suspension. Utah-baserede Fezzari er et direkte forbrugermærke, og dets cykler er forbløffende værdier.

De rosa bikes anmeldelse - hvordan man tackler

Hvor fremstilles De Rosa-cykler? Fabrikken i Cusano, Italien, i større Milano har været virksomhedens hovedkvarter og fabrik siden begyndelsen af ​​80'erne. Ugo er stadig i De Rosa næsten hver dag i showroomet og hilser folk på 86 år.

Seal skinz handsker anmeldelse - hvordan løser du det?

Er Sealskinz handsker gode? Til vinterbrug er disse Sealskinz-handsker gode ned til ca. 25 grader, hvis du er aktiv vintervandring eller snesko og giver et godt alternativ til fleecehandsker, fordi de ikke bliver gennemblødt, hvis de kommer i kontakt med sne.

Smith chromapop anmeldelser - hvordan man afregner

Er Smith ChromaPop polariseret? Med Smiths egne ord: ChromaPop-linser er ganske enkelt de mest avancerede polariserede linser i verden ChromaPop optimerer farver og øger klarheden, så du kan se omverdenen med et uovertruffen niveau af vibration.