Vigtigste > Tour De France > Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Motoriseret cykeltur i Frankrig - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster en Tour de France cykel 2020?

Det vilKosteDu omkring $ 12.000. DetTour de Franceer ikke bare den størstecyklingÅrets løb det er også den største scene for sponsorer og producenter at officielt afsløre deres nyeste kulfiber-drømmemaskiner.6. 2018.

doner cykel til velgørenhed



Kort sagt er Tour de France sæsonens største cykelbegivenhed, traditionelt afholdt i juli. I Touren konkurrerer de bedste kørere i verden i 21 etaper i hele Frankrig for den ultimative pris i cykling. Den gule trøje nu, hvis du ikke har set cykelløb før Touren, kan det være ret forvirrende tre ugers løb hver dag forskellige vindere og mange forskellige farvede trøjer Det er svært at holde styr på, så vi nedbryder det i denne nybegynderguide til Tour de Frost Hvad er turen? Tour de France er en af ​​tre store cykelture, og er det? det største prestigefyldte løb i kalenderen ingen spørgsmål, da vinderen tour de france består af 21 individuelle etaper fordelt på tre uger, nu er hvert trin tidsindstillet, løbslederen og den endelige samlede vinder bestemmes, den samlede rulletid henvises nu til i ud over den samlede placering som den samlede rangering eller generelle klassificering er gcas, som det generelt henvises til, at være den første til at krydse målstregen på hver etape er kronet til scenevinder Turen inkluderer normalt to hviledage uden racing, selvom rytterne går ud og laver et skød for at holde benene i bevægelse, men de tager disse dage fri for at sikre, at rytterne kan komme sig, så de kan ride så hårdt som muligt i de kommende dage for at gøre løbet så spændende som muligt nu turné har kørt siden 1903 med de eneste pauser fra første og anden verdenskrig start i et naboland som Belgien, Holland, Storbritannien og andre steder, nu er de første etaper i løbet normalt afholdt i dette land, men så tager de vej til Frankrig til start kendt som Grand Departall, hvilket gør Tour de France etaper til en af ​​fem forskellige etaper falder i kategorier første flade etaper disse etaper har normalt minimale stigninger og bruges til at flytte løbet mellem bjergkæder på tværs af det franske landskab, nu bliver de typisk vundet af specialister, vi kalder sprintere, der har hastigheder på over 70 kilometer i timen, hvis du kører mod målstregen i en superhurtig destination, så har vi bjergrige etaper nu er bjergetaperne på turen hovedbegivenheden, og den del af løbet, som alle ønsker at være en del af tilskuere og racere, disse etaper er spredt mellem de franske alper og pyrenæerne, og disse etaper er placeret i de tre uger på tusinder af klatringmålere kan du enten ende på et kæmpe bjerg som topdestination eller nogle gange efter en stor nedkørsel efter en stor op ad bakke, disse etaper er altid meget spændende ing og de er typisk store afgørende faktorer i den generelle tidsprøve, hvis du vil vinde rundvisningen i Frankrig, skal du være god tidskørsel. Det betyder at køre mod uret, fordi det er en individuel indsats i en tidsfase, hvor hver chauffør i korte intervaller på et minut efter hinanden bruger chauffører normalt specielle aerodynamiske cykler og udstyr, så de kan køre så hurtigt som muligt i deres eget tempo. Tidsforsøg kan finde sted på ethvert terræn, fra superflade spor til kuperet terræn og selv rene bjergbestigninger giver en god mulighed for den samlede stilling til at investere meget tid i rivaler. Holdtidsforsøg afholdes i samme format som individuelle tidsforsøg da, men de drives af hele holdet, nu ruller hvert hold ud og kører i en basisliniedannelse forestil dig, at fugle vandrer i dette store V-format, dette hjælper med at bryde vinden og holde tempoet super hurtig så hurtigt som et besætning til målstregen som muligt.

Nu starter hele holdet sammen, og den sidste gang, der gives, er den femte rytter, der krydser målstregen, men de starter normalt med otte ryttere. Så når de har otte chauffører minus tre, er det fem, så de har normalt tre chauffører, der gør hvad de kan. Vi plejede at vende Calla rundt og brænde godt, de går så dybt, hvis de måske forlader tæt på målstregen, for at lade resten af ​​holdet fortsætte uden dem, disse ryttere vil ofte rulle i deres eget tempo, ofte som et offer for deres holdleder, nu ser holdtidsforsøget rigtigt ud som en velsmurt maskine har store fordele i forhold til andre kadrer, der bruger denne type begivenhed, den samlede vinder af Tour de France er en enkelt rytter med den laveste samlede tid i slutningen af ​​den 21. etape, der er afsluttet på de ikoniske Champs-Elysees i Paris siden 1975, er den enorme gruppe ryttere på turen kendt som peloton thepelotonis består af 22 hold på otte kørere hver med 176 kørere hver ved begyndelsen.

Hvert hold består af de bedste ryttere, der hvert år udgør hvem der er hvem. Disse 22 hold inkluderer hvert eneste Top Tier World Tour-hold samt en håndfuld pro-kontinentale hold i anden klasse med pro-kontinentale hold med jokertegn ider, og de betragtes som mindre, selvom superbig-hold nu har en god chance for de hold, der kontinentale hold til at fremvise deres sponsorer ved det største løb i sæsonen, konkurrere mod Bigworld Tour-holdene og potentielt tiltrække de talentspejdere, der vil søge at underskrive dem til verdensrundturen i den kommende sæson, vil være pro-kontinentale chauffører animere løbet i udbrud for at give meget mere opmærksomhed til deres sponsorer, så meget som muligt, vil nu hold normalt fokusere omkring en eller to chauffører, der er udpeget som holdets lederhold, vil sigte mod individuelle At vinde etaper eller en samlet klassifikationskandidat, hvis mål er at vinde Tour de France samlet set samt lederen for resten Holdet består af husstande, hvilket bogstaveligt talt betyder for tjenere, der nu er hjemmesteder til støtte for deres te er ledere, ofrer deres egne ledelsesmuligheder og hjælper holdet med at nå deres Toredomestiq-folk kører ofte i spidsen for gruppen for at bremse tempoet. Angreb reducerer lederen fra vinden, i det væsentlige for fuldt ud at bevare lederens energireserver vejen, hvor deres bil ikke kan nå dem, bogstaveligt talt give dem en cykel eller deres egen cykel for at få dem tilbage på vejen så hurtigt som muligt At bringe løb, mens hver etape har kun en vinder, og turen er kun vundet af en chauffør i alt disse sejre skyldes det upåklagelige teamwork af alle otte holdkammerater simpelthen sagt, ingen kan vinde tour de france alene det er simpelthen ikke muligt det gamle ordsprog teamwork gør drømmen til en succes turen er et smukt dynamisk kalejdoskop af farver, der ruller gennem Frankrig. Denne blanding af teenagetrøjer lavet af livlige sponsorlogoer spændende mønstre i dristige farver er virkelig et blik blandt alle de almindelige holdtrøjer, du kan finde nu og forstå deres beklædning Du finder fire særligt vigtige trøjer, der ender i hver enkelt. Le Mayo Jean-gule trøje er den vigtigste og mest prestigefyldte ikoniske trøje fra Tour de France-rytterne. med den laveste akkumulerede tid i løbet af hidtil, er trøjen gul takket være det franske magasin Auto, der annoncerede løbet i det tidlige 20. århundrede, den blev trykt på umiskendeligt gult papir; Den, der bærer denne trøje i slutningen af ​​fase 21, vinder nu Tour de France i en levetid med respekt fra deres jævnaldrende og fans, og med præmiepenge på 500.000 euro betegner den hvide trøje le Mile Block den hvide trøje den bedste unge driver løbet dette er den bedst placerede kører i den samlede stilling under 25. januar først i det respektive racerår 'muligt at beholde den gule trøje og den hvide trøje i dette tilfælde er nu den gule trøje vil derefter blive prioriteret på andenpladsen for unge ryttere den samlede stilling bærer den hvide trøje i slutningen af ​​turen, den bedste unge kører tager hjem 20.000 euro. Den grønne trøje kaldet Lumaio ver er sprintertrøjen i løbet af løbet. Point tildeles den første kører, der krydser målstregen hver dag den tilgængelige point tildeles Afhængigt af dagens etape udover disse point er hver dags rute dog krydret med såkaldte mellemliggende sprints, der kommer før målstregen, så løb forbliver spændende.



Start-finish sprintpoint tildeles for både mellemsprint og målsprints, og føreren med flest point i slutningen af ​​løbet iført den grønne trøje, nu bliver denne trøje normalt vundet eller båret af en sprinter, der samler point, når han vinder etaper og kommer regelmæssigt i top 15, på etaper vinder han ikke og kæmper i de høje bjerge. For outliers kan du sikre de mellemliggende sprints selv på dage, hvor du ikke gør Prisen på den grønne trøje er 25.000 euro, den prikkede trøje la moi poirous på samme måde som vennerne i de mellemste etaper øverst på hvert større opstigningspunkt for de første par ryttere, der når toppen, antallet af tilgængelige point varierer afhængigt af Ifølge klassificeringen af ​​opstigningen jo sværere opstigningen er, jo flere point tilbydes nu. Rytteren med flest bjergpunkter bærer den prikkede trøje og tager 25.000 euro hjem med sig i slutningen af ​​turen. Lad os tale om sprintere Sprintere sigter normalt mod at vinde flade etaper og beskytter sig mod vinden bag deres holdkammerater hele dagen og prøver at holde sig tæt på toppen af ​​marken for at undgå problemer, undgå splittelser forårsaget af tekniske sektioner, kursændringer, vindstyrker alle mulige tingSprinter bogstaveligt talt, men når de fortryder det, rører de aldrig vinden, og de lurer altid helt foran pelotonet de sidste hundrede meter, hvor de bryder ud bag deres holdkammerater, der gav dem et stort forspring til at bryde sejren. meget magt selv i en kort periode, og du er super hurtig At være en sprinter er et meget unikt og farligt job. Chauffører, der vinder sprints, har svært ved at passere i de høje bjerge Du lytter normalt ikke fra en sprinter, der er i samme bes slutningen af ​​turen sprinterne er ofte timer bag de samlede vindere i den samlede stilling, de har muligvis vundet flere etaper langs turen Bjergetaper er vundet af ren klatring pecialister Disse ryttere gør en karriere inden for klatring, og de gør hurtige klatrere ofte ryttere, der sigter mod at opnå Touren for at vinde samlet, men der er også klatrere i løbet, der ikke er interesserede i den gule trøje. De har kun ét mål, ankomst til topmødet og at vinde etaper i bjergene.

Nu skal en rytter, der ønsker at vinde turen som helhed, klatre meget godt i bjergene, og kan have potentialet til at skabe massive huller i ligaen og få deres konkurrenter til at miste meget tid i den samlede stilling på én gang. Individuelle tidskørsler er særligt vigtige i etapeløb, der vil normalt være mindst en gang pr. Udgave af tour de france, men nogle tilføjes to eller tre endnu mere, de fleste af teamlederne De, der ønsker at vinde Tourens samlede stilling, skal være i stand til at producere en god tidsprøve. En tidsprøve varer typisk alt fra 30 minutter til en time, og ryttere har potentialet til at vinde deres konkurrenter i minutter, hvis de gør det rigtig godt til at vinde en samlet deltager med tidsforsøgsfærdighederne, vil have en kæmpe fordel i forhold til en agc-deltager, der bare er afhængig af hurtig bjergbestigning for at købe tid nu sammen med tidsforsøget.Daglige tidsbonuser for de første tre kørere over målstregen indtager seks og fire sekunder for første, anden og tredje plads, Ladasla Tour de franceam, dernæst kommer kvindens pelotonA tre uger lang tur finder sted ved girorosa, et 10-dages etapeløb, der normalt starter i starten, finder også sted i juli, det firma, der organiserer turdefraktionen, arrangerer også løbet af le tour defrance en kvindes endagsløb, der har været holdt på samme rute som en etape af mænds løb i flere år.

Dette var en flad bane omkring Champs-Élyséesin Paris, der normalt blev besluttet af en stor gruppe sprintere, tror vi alle er enige om, at en ægte kvinder-la-tour de france ville ændre kvindernes ansigt for evigt og være et kæmpe skridt mod en virkelig retfærdig sport, og jeg personligt ved, at det ville være en utrolig ting at kunne se dette og komme til liv ok jeg har fejlen, hvordan kan jeg se dette - vores yndlingssted at se turisterne selvfølgelig på gcn race passere for at se men måske er vi en smule forudindtaget, men udover turen har vi mange andre store løb hele året rundt, men gcn er nyt? Race Pass har alt, hvad du kunne ønske dig, det har alle mulige funktioner som sceneprofiler, startliste, daglige højdepunkter efter løbeanalysen og en masse andre gode ting, det har stort set alt hvad du har brug for, uanset om du er en erfaren tilskuer eller en første gang fanatiker et cykelløb er så det er det tour de francet det store show den største begivenhed bogstaveligt talt årets største begivenhed i cykelverdenen turen er en god start, hvis du aldrig har set cykelløb før, hvis du kunne lide denne artikel, giv os ånde, og hvis du kender nogen, der i øjeblikket er interesseret i cykling og måske er nysgerrig efter cykelløb og ture. Send dem denne artikel for at få dem begejstrede, tak for at se dem, og vi ses næste gang

Hvilke cykler bruger Tour de France-ryttere?



Tour de France2021cykler
  • Cykler: BMC Teammachine SLR / Timemachine Road / Timemachine (TT)
  • Gruppesæt: Campagnolo Super Record EPS.
  • Hjul: Campagnolo Bora WTO / WTO Ultra, Pirelli P Zero dæk.
  • Afslutningssæt: BMC, Power2Max, Fizik, Elite, Wahoo.
26. 2021.

Det er gratis og understøtter kanalen. Lad os komme i gang. (Dramatisk musik) Vi kunne ikke oprette en hotteste cykelliste på dette års tur uden dette, den helt nye Cannondale SuperSix EVO, den nye forbedrede aero-version af den tidligere EVO.

Og dette ejes af Rigoberto Uran fra EF Education First-holdet. Og det er første gang, jeg har set denne cykel i disse specielle farver. Så det har EF-farverne på sig og en slags lilla fade-finish med lidt lyserød i, hvilket er lidt dejligt.



Og det går rigtig godt med de brune sidevægge. Nå, interessant er denne cykel tilgængelig både i fælgen og på disken til EF-holdet. Og måske mere interessant, var der lidt kløft mellem chaufførerne.

De blev tilbudt begge, nogle af chaufførerne, halvdelen af ​​holdet, jeg tror, ​​at fire af dem var åbne over for skivebremseversionen, og den anden halvdel af holdet sagde: 'Nej, jeg vil have fælgbremseversionen.' Uanset hvad, ret interessant, da mekanikerne tror, ​​at de kan få begge cykler op til UCI-vægtgrænsen på 6,8 kg.

Jeg vejede denne, den kommer ind på knap 6,9 kg, hvilket jeg formoder er med vilje, bare hvis UCI-skalaen er slået fra. Men en meget varm cykel.

Luft og lys? Du kan ikke køre de sejeste cykler i Tour de France og være opmærksom på, at der er en af ​​Peter Sagan på den. Dette er den specialiserede S-Works Venge, som han vil bruge på de fladere etaper i Tour de France, selvom han selvfølgelig har adgang til den lettere vægt samt asfalt. Nu starter Sagan den første vej for første gang i etaper af Tour de France i normale Boro Hansgrohe-tøj, men her med regnbuebåndene omkring ærmerne.

Og det er fordi han ikke længere er verdensmester og heller ikke længere nationalmester. Men det betyder ikke, at han selvfølgelig ikke har en vane med at cykle. Borte er den grønne glitter fra sidste år, Jon Cannings viste dig i en pro-cykelartikel, i er en lidt mere subtil glitter over toppen af ​​gråt, der falmer ind i den matgrå du ser ovenfor og kommer igennem her Her er hans navn på toppen rør, der er hans initialer på forsiden af ​​det øverste rør.

Og på indersiden af ​​kædelængden her har han sin liste over verdensmesterskabssejre. Tre naturligvis i øjeblikket, at han har vundet i på hinanden følgende år. Den første var i Richmond i 2015, derefter i Doha i 2016 og endelig i Bergen i 2017.

Spekulerer på, hvornår den næste bliver. Sandsynligvis ikke for langt væk. (optimistisk musik) - En af de hotteste cykler til mig på dette års Touris helt sikkert Aleja ndro Valverde's CustomCanyon Ultimate CF SLX.

Og det er skik, fordi det er malet for at fejre hans sejr ved UCI World Road Race Championships i Innsbruck. Han er den nuværende verdensmester, og vi har regnbue bånd på hans ramme og dette smukke guld på det øverste rør her, der er masser af andre seje regnbue funktioner, så på hjulene har du regnbue detaljer, selv på hans Fizik Antares sadel har vi lille regnbue bånd. Men min personlige favorit er regnbue-topbåndet på Lizard Skins-styretapen.

Det er virkelig sejt, det ser godt ud. Derudover bruger Valverde det samme Canyon cockpit med 120 stængler og 41 centimeter styr som mig. Jeg mener, dybest set er jeg Valverde, ikke? (Joy Music) - Jeg er næsten sikker på, at dette vil være den letteste af alle de cykler, som vi har i denne artikel, fordi den i øjeblikket vejer 6,66 kg, hvilket er langt under UCI's mindste vægtgrænse.

Det er den helt nye Pinarello Dogma F12 X-Light, der tilhører Colombi, en klatring sensationEgan Bernal fra INEOS teamet. Pinarello formåede at reducere vægten af ​​dette rammesæt med 60 gram fra standard F12, og det er fordi de brugte T1100G 1K luftfart carbonstof, som du kan finde ud af alt om, når jeg kommer ud med denne som en pro-cykel i en fremtidig artikel. Interessant nok har Gary Blem, chefmekanikeren hos Team INEOS, sagt, at de ikke kunstigt vil indlæse denne cykel for at få den ned til det mindst 6,8 kg, bare skift et par af komponenterne ud, indtil tiden kommer, måske er de flaskebur lidt tungere eller endda skruerne på sædeklemmen her.

Det var også interessant, at de vejede 6,85 kg. Der er en god grund til det, de bekymrer sig om en uoverensstemmelse mellem deres egne skalaer og dem, UCI vil bruge til at måle cyklen inden starten af ​​et løb. (optimistisk musik) - Dette er Colnago V2-r fra Dan Martin fra UAE Team Emir ates.

Nå dette er en vildledende varm cykel. Jeg siger vildledende varmt, fordi denne V2-r ikke ligner nogen anden. Nå, det er som en anden.

Det er 200 gram lettere end standard V2-fælgen, kun Fabio Aru og Dan Martin har denne superlette version. Og som et resultat vejede holdmekanikeren 6,8 kg.

Selvom det i øjeblikket ikke er i 6,8 kg-tilstand, da det har clincher-dæk med slangeløse dæk på, og Dan vil køre disse på de fladere etaper, fordi de er mere aerodynamiske, og dækkene har lavere rullemodstand. Men når han kører ind i bjergene, går de rørformede dæk, og det går direkte til 6,8 UCI-grænsen.

Meget fint. (anspændt musik) Super hot bike, dette er den helt nye Scott Addict RCof teamleder for Mitchelton-Scott, Adam Yates, og jeg siger helt ny, for det er bogstaveligt talt helt nyt, han har lige fået fat i det, og han fik det ikke virkelig kørt eller kørt endnu. Og det er også den helt nye Scott Addict.

Så den nye Scott Addict havde en makeover. Som mange af de klatringcykler, vi ser, er det blevet aerodynamisk. Så vi har de sænkede sædeophold, den D-formede sadelpind, aero-rørprofilerne.

Og dette virkelig smarte aero-cockpit. Og alle kabler er fuldt integreret her, du kan bare sige, 'Jeg kan slet ikke se kablerne. Så du forestiller dig, at vinden gør det meget glat.

cykling japan

Og det er først nu, at skivebremsen er væk. Den forrige var fælge og skive, men nu kun skivebremser. Alligevel synes jeg det er helt fantastisk.

Den er i øjeblikket i en slags flad scene-tilstand, vi har de dybere 60-hjul og en 11-25 smal gearkassette. Men du kan forvente, at Adam bytter det ud til fladere hjul og en større kassette, når han først er kommet i bjergene, jeg nød dette look og nød nogle af de hotteste pro-cykler her på turen. Og hvis du vil se nærmere på nogen af ​​cyklerne i denne artikel, har vi fulde pro-cykelartikler, der enten er tilgængelige nu, eller de vil være i den nærmeste fremtid, og når du får en af ​​de fantastiske GCN Alpe d'Huez t -skjorter til at røre komplet med Dutch Corner der, tjek det ud, og du har held.

De fås i GCN-butikken. Du kan klikke her nedenfor. Gå nu.

Farvel!

Hvor meget koster den gennemsnitlige Tour de France cykel?

Selvfølgelig tilpasser hver rytter sincykelafhængigt af forholdene og hans egne præferencer, men lad os se på de komponenter og funktioner, der er inkluderet i forbrugermodellen, der udgør de kæmpestore $ 11.500pristag.

Næsten enhver professionel cyklist vil have, at deres cykel når en minimumsvægt på UCI på 6,8 kg, især hvis noget lignende ligger foran dem i et løb, er dette trin, hvor meget deres cykel vejer. Kom nu - syv - syv, punkt syv? - Jeg er for bange - du er for bange! - Forhåbentlig mindre end andre motorcykler, men over grænsen. - 7.38. (Let technomusik) - Højre, Adam, jeg har ikke manipuleret skalaerne, det lover jeg dig.

Ved du, hvor meget din cykel vejer? - Ja - Godt, fortsæt. - Mellem syv og otte kilo. (Begge griner) Jeg tror 7.3. - Nå, lad os gå. (Blød technomusik) Fortæl dig selv hvad, 7.15. - Mega, kompis. - 7.15, er du ikke tilfreds med det, er du? - Det er godt, indit? - Ja. - Må klatre i dag. - Ja, præcis, jeg gav dig meget selvtillid.

Intet mindre end en sejr i dag - kammerat fortsætter med at jogge, det går op ad bakke, er du skør? - Fortsæt, fortsæt med dette - Så i 50'erne tror jeg, det er lidt over 6,8 og 1/2 - Okay. - Men jeg er ikke så sikker på Velon-enheden. - Oh yeah.

Og også en transponder. Skal vi veje det? - Vi skulle. - Ja, vi vejer det.

Jeg har lige vejet en af ​​dine holdkammerater, jeg gjorde hans dag sødere. Lidt lettere end han troede. Ret.

Er du færdig? - Hvad er det? - 6.8. - 6.8 med - Med alt det! Med alt! - Ja skat! (begge griner) Præcis. - Ved du, hvor meget din cykel vejer? - 6/8 - Ja, skal vi kontrollere det? - Ja, fortsæt. - Kom nu, lad os se på det - Stoler du ikke på mig? (begge griner) Skal jeg holde mikrofonen? - Ja, det holder du.

Du holder det. Lad os afveje det. (glad technomusik) - Ah.

Jeg antager 9/6. Jeg løj. - Det er ret nøjagtigt. - Ikke dårligt. - Det kunne være, jeg spekulerer på, om din mekaniker tilføjede noget ekstra, da jeg lige vejede det, og det var mindre. - Var det? - Ja, 6/8 - Kunne det? Bringer mere luft ind i dækkene - ja, der er vi - mere luft i dækkene.

Genial. Og det har også skivebremser. - Nemlig.

Og 12 gear. - Ja? Mindre kæderinge - Præcis. - Ja.

Alex, hvad vejer din cykel? - Forhåbentlig mindre end andre cykler. Men over grænsen. - Ja. - Syv punkter noget - mere specifikt eller ej? - syv point noget mere specifikt end syv point noget. - Hvad er det? - 7.38. - 500 gram væk.

Ret, Marco, du gav Alex lidt misbrug af sin cykel, for han vidste ikke vægten. Han har en anden cykel, ikke? Han har det ultimative. Du har pilen - ja. - Hvad synes du, din mand vejer? - Skal være lidt højere end hans. - Ja - lad os sige 200 gram. - Cirka 200 gram mere, hvor var det, 6,3? Var det? - 6.3.7.38 - Det var det, ja, ikke 6.3. - Så det var syv og et halvt? - Ja, lad os prøve det.

Du er ret tilfreds med det, tror jeg. - Det er interessant. - Ja. - Det er interessant.

Så det ikke. - Fortæl publikum. Hvad vejer det? - 7.34 - 7.34, og det er et pilehjul. - Lad os gå. - Ret, jeg så dig lige veje, ja, der er skalaer, men ved du, hvor meget din cykel vejer? - Jeg antager 7/8 - Ja, 7/8? - Ja, du kan prøve - Lad os prøve, kom, hvor er det? - Den cykel, nej, denne herovre. - Korrekt.

Lad os se på det. - Det er Arrow One. - Det er Arrow One Prøv det. 7.85, tilfreds med det? - Ja, 7,8, 7,9 som jeg sagde. - Ja præcis.

Det er ikke sandt. (Reinardt griner) Lige i midten, perfekt. - Ja. - Han kendte sin vej rundt. - Nå, med den store Garmin, Velon-boks på, ville jeg sige 7,4? - 7,4? Lad os også prøve ganske dybe hjul. - Ja. - Lad os se på det.

Sørg for, at den er pæn og nøjagtig. 7.6. - Lav. - Ja. - Hvis jeg spiser en banan mindre, vil den være den samme. (Griner) - Jeg er for bange - du er for bange! Ny cykel i år, ikke? - Ja. - Lad os veje os, okay? - Ja. - Gæt eller ej? Har du et gæt? - Syv en. - 7,1, okay. - Med den, åh ja med Sigma. - Ah ja, med Sigma og Velon. - Syv to. - Okay, lad os tage et kig.

Jeg skal bare nulstille det. OKAY. (glad technomusik) Jeg fortæller dig hvad, jeg bliver din yndlings person i dag. 7.1. - Ja, det er ikke godt. - Åh, det er ret godt.

Fordi det er 200 gram, det er sandsynligvis noget 50, mener du 60? - Nej, ikke mere - Ja, så her er vi, 7.1. - Syv! - Syv? Syv på prikken? - Ja - Okay, det var i solen et stykke tid, ligesom mig.

Men. (blød technomusik) 6.98. (Bip) Hvis du kan vælge lotterinummer, ringer jeg til dig for godt, du har det rigtigt. - Ja. - Kun 20 gram ude. - Okay, godt. - Det er godt. - Ja. - Er du glad? - Ja. - Godt. - Ja, det er jeg. - Vær forsigtig med det. (ler) - David! - Måske-vent, vent, udsæt det. - Ja, lad os se - (taler et fremmed sprog) - Åh wow, ja, 6.91. - Okay, nu skal du veje mit! (griner) - Larry, hvor meget vil din cykel veje? - Nå, jeg så lige hans, så nu gætter jeg på, at min bliver 6,93. - 6.93, okay, lad os prøve.

Okay, hvad tror du det er? - Jeg sagde 6.93. - 6.91. - Damn, okay. - Se det. - Jeg mener, jeg så hans, jeg så hans. - Seks ni en. 7/13 - Okay. (upbeate techno music) - Det har nu skabt kaos på holdet.

Så der er vi! Nogle af motorcyklernes vægte i World Tour, og det nød jeg virkelig, fordi jeg næsten forårsagede et skænderi mellem Alex Dowsett og Marco Haller. Og nu blev AG2R La Mondiale praktisk talt mobbet, hvilket betød, at jeg var nødt til at stoppe der, før tingene gik ud af hånden, fordi det begyndte at blive lidt støjende Vægt på din cykel? Lad mig vide i kommentarfeltet nedenfor. Glem det, at du heller ikke kan lide denne artikel og dele den med dine venner. giv mig store tommelfingre. glem ikke at tjekke GCN-butikken på .globalcyclingnetwork.com. og nu, for yderligere to gode artikler, hvad med hvis du bare klikker hernede og bare hernede?

Snydede Lance Armstrong med en motor på sin cykel?

Detamerikanskvarfratagethanssyv Tour de France-titler i 2012 efter at være blevet beskyldt for at have brugt præstationsfremmende stoffer mellem 1998 og 2011 meddetrytter indrømmerdetlovovertrædelse et år senere. Nu,Armstronger blevet beskyldt for at bruge enmotor på sin cykelaf den tidligere franske antidopingchef, Jean-Pierre Verdy.

Landevejscykler med skjulte motorer er ikke ligefrem nye, men med en Prorider, der er fanget og konkurrerer med en, regnede vi med, at det var tid til at prøve det. Hvordan føles en racercykel med en skjult motor, og hvor hurtigt kan vi køre den? ♪ ♪ - Hvad har vi her? Nå, dette er en af ​​de første produktionscykler her i Storbritannien, der har en skjult motor. Den opbevares der i sæderøret og driver bundbeslagets aksel via et tandhjul, og Dan kan derefter tænde og slukke for det via styret - Batteriet er her, i flasken, du kan tilsyneladende få nogle batterier, der er hernede i sæderøret er skjult over selve motoren, men er meget mindre, det har en meget kortere køre- eller køretid.

Så vi er med det brændende spørgsmål dengang. Hvor meget magt, det føles ret farligt, hvordan vi stod her, hvor meget magt vil det tilføje? Tilsyneladende mellem en og 200 watt i en time. - Ja, jeg tror, ​​at vores anstændige gruppetur bliver meget sværere. ♪ ♪ - Hvordan føles det på den åbne vej? Til at begynde med kører vi nu med 25, 30 km i timen.

Og det er ikke tændt. Jeg kan ikke mærke nogen modstand fra motoren, medmindre jeg træder tilbage, hvilket er lidt underligt. Og hvad sker der, når vi tænder det? Lad os gå. - Jeg lader dig gå op foran nu Si. - Okay, kammerat.

Nu er det en rigtig underlig følelse, fordi motoren faktisk har en grænse for, hvor hurtigt den drejer krumtapene, hvilket er ved 86 o / min, så det er ret langsomt, men så er det bare der i baggrunden, det tager bare over som jeg kan godt hvad jeg mener, jeg er 50-11, jeg laver ikke meget.

gaver til mountainbikere

Dan, laver du meget dernede? - Ikke dårligt - Så det faktum, at jeg ikke kan køre motoren hurtigere, er lidt underligt, men vi kører temmelig hurtigt. ♪ ♪ - Det er meget forskelligt fra enhver E-cykel, jeg har kørt tidligere, hvor du pedaler, og du kun kan mærke, at motoren giver lidt, mens det bogstaveligt talt føles som om noget andet træder for mig. - Jeg kan holde op med 200 watt, - Bare stræk lidt. - Nå, nu er det min tur til at forårsage lidt smerte på siden, og jeg elsker det allerede.

Spørgsmålet er dog, om jeg tror, ​​at dette særlige system er blevet brugt i Pro Pedalthon før. Nå, jeg tror, ​​at det faktum, at det nu er set at konkurrere i et meget stort løb, har ændret sig og skævt mit sind lidt, men når jeg tænker på netop denne, finder jeg det stadig ret svært at tro, så jeg kan høre det ved siden af mig meget godt nu, og jeg tror, ​​det ville være den samme sag midt i et pedalskridt. Så du bliver måske bare lidt mere støjsvage, de er måske lidt mere sofistikerede nu i 2016, men rygtet kom først på markedet for et par år siden, så denne ting ville sandsynligvis have været state of the art dengang.

Nu som Si. Som allerede nævnt er dette også en klatremodel, hvilket betyder, at ydeevne kun starter ved kadence under 86. Nu er der tilsyneladende en til fladt terræn, hvilket betyder at ved kadence på op til 100 vil det stadig give dig noget styrke.

Nå, det ville give mere mening, hvis du kørte, fordi min foretrukne kadence til en stigning som denne faktisk ville være 90 eller måske endda hundrede. Så mit gæt er stadig nej, i det mindste håber jeg. - Et sidste spørgsmål at besvare, hvor effektiv kan denne motor virkelig være? Nu ved vi, at det handler om 150 watt, vi målte det med et kraftigt tap baghjul, men vi er stødt på en særlig grim stigning i det sydlige England Mr.

Lloyd har faktisk kongen af ​​bjergene på, noget han er op til, der arrangerede Tour of Britain i 2011. Så her er vi, fem år senere, tre års pension. Kan Dan bryde sin KOM? - Lad os finde ud af det.

Så det er sandhedens øjeblik, om cirka 100 meter drejer jeg til venstre, jeg aktiverer min motor og ser, om jeg kan slå mig selv. ♪ ♪ Så vi er ikke langt fra toppen længere, Steve er der. Han har alt det bag sig nu.

Åh, jeg kan se, jeg husker, hvor hårdt det var i løbet. ♪ Og vi er der tror jeg - Det er tid til resultaterne. Dan, hvordan har du det? - Lidt hvilet, men jeg var meget oppustet.

Jeg tror, ​​det viser, at start ikke bliver lettere, du kører bare hurtigere, og det er det samme med en motor som med at blive montør. Så fit Dan, der kørte Dan, gjorde 7:02. Dan gik på pension med Amotor, var stadig et minut og 14 sekunder langsommere - sådan bliver et æsel ikke en løbshest - og du plejede at være meget god. - Ja - Ja, jeg tror, ​​spørgsmålet er, om vores seere skulle gå ud og købe en racercykel med en skjult motor? Åh og derudover vil Pedalthon få meget, meget motordoping i de næste par år? - Ja, det første spørgsmål afhænger lidt af, hvorfor du kører på din cykel i første omgang.

Jeg mener, hvis du elsker følelsen af ​​at være hurtig, eller hver gang du går ud, har du svært ved at holde trit med dine medkørere, der måske er yngre, hurtigere eller har mere tid til at øve end dig, så jeg tror fornuftigt . - Det kunne også arbejde omvendt. Så hvis du har en arbejdskollega eller kæreste, der lige er begyndt at cykle, eller måske en ægtefælle, der ikke er lige så fit som dig, eller måske endda en teenagesøn eller datter, der normalt ikke kan følge med, så giv dem en cykel med en skjult motor indeni er en fantastisk måde for jer begge at få noget ud af turen, med stort set den samme indsats, flot og omgængelig, de kan holde op godt. - Men hvad med en følelse af præstation? Dette er noget, der på et eller andet tidspunkt vil være vigtigt for os alle, og lad os indse det, når du har en motor, er det ikke længere din KOM, du får eller ikke får.

Det er ikke dig, der erobrer bjerge eller dominerer den lokale gruppetur. Så især når det kommer til ydeevne, er det lidt vigtigt for os alle at cykle på et eller andet tidspunkt, ikke? Og det er nu helt væk. - Ja og lad os indse det, enhver, der ønsker at gå rigtig hurtigt, kan bare gå videre og købe en rigtig motorcykel i stedet for en med en skjult motor som denne, så jeg tror ikke, vi er nødvendigvis bliver mange, skal bekymre sig, selvom disse bliver lidt almindelige i samfundet i de næste par år, så længe de holdes væk fra enhver konkurrence. - Ja, men hvis de hjælper flere mennesker med at komme på arbejde eller skole ved cykel, så er det en god ting.

Eller hvis det hjælper flere mennesker med bare at komme ud og køre og nyde det, så er det også en god ting. Og jeg tror ikke, at mange mennesker med en skjult motor vil dukke op til deres lokale gruppeløb eller lokale gruppetur, selvom der altid vil være en idiot eller to - den underlige ting er Si, og det er ret frustrerende Ride faktisk fik underskrevet af nogen. - Jeg ved ikke, hvem der ville have gjort det. - Alligevel, hvis du vil se den fulde Col de la Madone virkelig gjort af dig på en elektrisk cykel, kan du finde den lige deroppe. - Eller hvis du kan se det seneste GCN-show, hvor vi holder dig opdateret om alle ting Top Gun i cykling, så kan du bare klikke der nedenfor - Vi har to ting, du måske vil gøre, før du tjekker en af ​​disse artikler.

Og det andet er at give os tommelfingre, hvis du nød denne artikel.

Hvad er minimumsvægten for en Tour de France-cykel?

I dag,cykler vejeri lige under 15 pund, men ikke noget lavere, da UCI'ernemindste cykelvægter 6,8 kg, hvilket svarer til 14,99 pund.24. 2020.

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset, det føles som om det er døende.enogtyve . 2015.

Hvilken kassette bruger professionelle?

Fordeletitbruget 55? 11-tand højt gear til tidsforsøg. På flade eller rullende etaper kan de have 53 / 39T kæderinge med en 11-21Tkassette. I moderate bjerge skifter de til en stor tandhjul på 23T eller 25T. Disse dage har de tilsluttet sig den store gear revolution som mange rekreative ryttere.

Hvem snydte i cykling?

Lance Armstrong er den mest berømte rytter icyklinghistorie, men af ​​alle de forkerte grunde. Amerikaneren vandt sportens mest prestigefyldte begivenhed, Tour De France, syv gange i træk fra 1999-2005. Hans ry blev imidlertid plettet, da han indrømmede doping efter pensionen.

Snyder e-cykler?

Cykler med en motorat snyde?ER-cyklerer pedalassistent, hvilket betyder, at de bruger en lilleelektriskmotor for at øge kraften skabt af din egen pedalering. Det betyder, at at ride ener-cykeldu skal stadig pedalere, hvilket stadig kræver kræfter. Og det er derfor ikkeat snydedin pedal ogcykelbare øger din magt.

Hvordan tisser cyklister?

Tisseved siden af ​​vejen

Noglerytterestop ved siden af ​​vejen for at gå efter entisse. Pelotonet kan organisere sig selv ved at vælge en 'nature break' slot, hvorunderrytterevil kollektivttisse; ved en Grand Tour-tradition dikterer det, at GC-lederen bestemmer, hvornår dette vil være.

Er der cykler i Tour de France?

En '60 minutters rapport om mekanisk doping hævder, at et dusin ryttere havde skjulte motorer i deres cykler ved Tour de France 2015. En UCI-officiel kontrolleret holdcykel på Vuelta a Espana 2016. Foto: Tim De Waele | TDWsport.com

Hvem er sponsorerne af Tour de France?

Der er 19 cykelmærker, der sponsorerer de 22 hold i Tour de France 2020. Canyon, Willier og Specialized har to hold pr. Stykke, mens de andre mærker har alle deres æg i et holds kurv. Her præsenterer vi en cykel som kørt af hvert hold. Bemærk, at de fleste mærker har et par modeller, som holdkørerne kan vælge imellem.

Hvorfor brugte Team Sky cykler i Tour de France?

En talsmand for Team Sky fortalte CBS, at holdet aldrig har brugt mekanisk assistance og sagde, at tidskørecykler kan være tungere for at give mulighed for bedre aerodynamik, og alle Sky-cykler blev kontrolleret og ryddet af International Cycling Union (UCI).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.