Vigtigste > Tour De France > Tour de france crash 2017 - typiske svar og spørgsmål

Tour de france crash 2017 - typiske svar og spørgsmål

Er der nogen ryttere, der døde i Tour de France?

For tyve år siden styrtede Fabio Casartelli ned i en betonbarriere, mens han faldt ned katten. 1 ColfraPortet-d'Aspet i fase 15 af 1995Tour de Franceden 18. juli. I en af ​​de mest rystende hændelser iTurhistorie, den italienskedødefra en massiv hovedskade. Han var 24.



Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve det tre ugers løb gennem Frankrig. Men kun på disse strækninger gør udkastet en stor forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden



Tour de France begyndte som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen var i problemer, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages, 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

Det blev en sådan succes, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med 1400 meter til topmødet. For at se om det overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.



Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der sagde: Tourmalet er krydset. Meget god vej.

Perfekt kørbar. Tourmalet fik sin debut på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op.

Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet. Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance.



I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage. Det har 30 store stigninger; syv af dem tilhører den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, der er der for 86. gang.

Mere end nogen anden stigning i turens historie. På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer.

Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton. Det giver cyklister mulighed for at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand.

Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det. Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer.

Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour deFrance-rytter mindst 300 watt. Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føles, og kun to miles ved 300 watt var virkelig hårdt. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun at påføre omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed.

At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere. Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen.

De sammensatte deres holdkammerater, hvis job det nu er at udføre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får hvile for det sværeste, bjergene. Hvor de har brug for at være alene. Når pelotonet begynder at træde op ad bakke, sænkes det.

I denne fase handler løbet mindre om kampen mod vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens. Nu er hver chauffør nødt til at udøve en ekstraordinær mængde magt foran og bag for at kunne følge med i tempoet. I 2010 kom den danske cyklist Chris Anker Sorensen til tops i Tourmalet-stigningen. 'Se på Chris Anker Sorenesens ansigt.

Han spredte smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning.

Han havde et gennemsnit på 415 watt i over 11 minutter. '... ansigt til Chris Anker Sorensen nu, der virkelig uddeler smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'God kørsel fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde det op?' Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Til trods for at være flere positioner bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. På andenpladsen er Schleck, der vil forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det var hoved mod hoved helt til toppen

Det er Schleck til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck afsatte Contador i spidsen af ​​Tourmalet med en hårsbredde for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Hvorfor blev Peter Sagan diskvalificeret fra Tour de France?

'Jeg er stadig på jagt efter den grønne trøje iTour de France, 'Sagangjort klart. Manxman styrtede ned i barriererne, brækkede skulderen ogSaganvardiskvalificeretfraTurførst senere for at blive ryddet for uret fra UCI efter trusler om retssager.1. 2021.

(upbeate electronic music) - Hej folkens, hvad en kæmpe dag på Tour de France i dag. Du ved, trin fire, 2017, Cavendish og Sagan kolliderer. Cavendish er fra Tour de France, muligvis med en albue skade, og Sagan blev desværre også diskvalificeret.

Men de allerbedste nyheder er, at Sagan nu har appelleret. Sagan har nu appelleret til diskvalifikationen, og på grund af denne hårde nyhed vil vi se hurtigt på denne optagelse, og Fast Fitness er opmærksom på detaljer her. Når vi ser på denne optagelse mellem Cavendish og Sagan for at se, hvad der skete, skal du huske på, at reglerne her faktisk er lidt vage.

Der er kun to regler. En chaufførs voldelige eller uordnede opførsel over for en anden og i sprinten, denne regel, 2.3.036, er det strengt forbudt for en chauffør at afvige fra den valgte bane, når man starter sprinten og derved bringe andre i dig selvfølgelig mere end andre og truede han Cavendish? Lad os se på dette, vi oprettede optagelserne i vores artikelanalyse, og det er ret interessant.

Lad os se det i fuld fart; dette er den fulde hastighedsoptagelse af chaufførerne, der kører med. Demare starter sit angreb, alle chauffører skubber på deres højre side, mens vi ser, venstre side af vejen. Cavendish går ned, du ved, det er et rod.

Det er et helvede rod. Det ser dårligt ud. Hvis du ser helikopteroptagelserne ovenfra i realtid i realtid, kan du se Sagan køre derovre, alle chauffører er krydset over.

Går Sagan mere end andre? Jeg vil ikke slowmotion nu.

Hvad viser slowmotion i vores analyse? Der er en lille bevægelse, og Sagans albue kommer helt sikkert ud, og det samme gælder hans venstre knæ. Sagans højre albue kommer ud, det samme gør hans venstre knæ. Cavendish har meget lidt plads, og nu er Cavendish afskåret, hans højre ben er kommet af pedalen, han falder, så et instinktivt svar for at få det rigtigt.

Lad os nu se på det ovenfra i slowmotion. Det er mere oplysende nu. Start nu med Demare her, Demare starter sit angreb, og han vil grundlæggende ende med etapevindet.

Han passerer Sagan, Sagan og Cavendishand, de fleste chauffører undgår hændelsen her i midten. Nu er alle chauffører faktisk flyttet sikkert til højre. Ingen chauffører afviger især mere end den anden.

Ingen driver forårsager især denne effekt på dette tidspunkt. Hændelsen vil snart ske. Og så desværre let skjult af det træ, men Cavendish er sikker på at falde på dette tidspunkt.

Du kan se, at Sagans albue er ude. Jeg tror ikke, Sagan nogensinde har haft kontakt med Cavendish. Var det modbydeligt for ham? Jeg ved det ikke, det afhænger af, om det var involveret. Hvis du sætter dig selv i Sagans sko, vil du faktisk se, at han er ude af whack, men han gør, hvad Sagan gør bedst, han holder sin balance, han er desperat med banken.

Han kan ikke tage hænderne fra styret, ellers ville han falde, hans hofter er ude af linjen, hvilket er usædvanligt for en sprinter - han har albuerne strakt ud for at holde balancen efter min mening. Og på dette tidspunkt falder Cavendish allerede. Bare gå en ramme eller to tilbage.

Du kan se, at det er lidt skjult af træet. Du ved hvad der sker i den øverste linje og er skjult af træet. Demare er væk herfra, Cavendish er allerede ved at falde på dette tidspunkt, og se på Sagans albuer på dette tidspunkt, når de kommer ud under baldakinen.

Hans albuer er ikke gode

Jeg ved ikke, om der er meget, meget lidt plads. Han afviger heller ikke fra vejen. Bemærk, at de to cykelstier vender fremad.

Alle cykler vender fremad. Det er ikke variansen, der forårsagede et problem her. Det er virkelig pladsmangel, mens de alle holdt den højre hånd nede, fortsætter Cavendish.

Han er nede. Sagan prøver stadig at holde sig lige. Og så er hændelsen forbi på ingen tid.

Nu er Cavendish kommet ud og sagt: 'Jeg er forvirret over albuen,' men det er faktisk linieafvigelsen. Det er linjeafvigelsen, der forårsager problemet i sprints, medmindre Sagan blev set som et link til aggressiv opførsel over for Cavendish. Og ironisk nok taler Cavendish ikke rigtig om linjeafvigelse.

Hvem husker deres linjeafvigelse i OL i 2016? De havde en massiv linieafvigelse og kom helt væk med det. Du ved, Cavendish er ikke ligefrem en, der taler om lineavvigelser efter et par af hans sprints. Så efter Fast Fitness Tips, og dette er bare vores opfattelse, opførte Sagan sig ikke voldsomt eller aggressivt over for Cavendish, og albuen var efter vores mening et forsøg på selv at blive på cyklen.

Og hvis noget, afviste ingen chauffører især fra andre og selve afvigelsen, så det ikke forårsager farligt eller uregelmæssigt spil. Med andre ord skadede det ikke en anden chauffør. Så personligt synes jeg, at Sagans appel burde opretholdes.

Hvad tror du fyre Dette er et kort indlæg på Fast Fitness Tips bare på grund af dagens utrolige begivenheder. Okay, jeg er sikker på at du vil fortælle mig det i dine kommentarer nedenfor folkens. Pas på.

Hav en god tur. (Omgivende musik)

Hvilket år blev Peter Sagan diskvalificeret fra Tour de France?

2017

Hvem snydte i Tour de France?

Vi har besluttet at diskvalificerePeter Saganfra 2017Tour de Franceefter den tumultende sprint her i Vittel, hvor han truede flere ryttere, sagde racejuryens præsident, Philippe Marien, inklusive Mark Cavendish og andre, der var involveret i styrtet.Fire. 2017.

Landevejscykler med skjulte motorer er ikke ligefrem nye, men med en Prorider, der er fanget og konkurrerer med en, regnede vi med, at det var tid til at prøve en for os selv. Hvordan føles en racercykel med en skjult motor, og hvor hurtigt kan vi køre den? ♪ ♪ - Hvad har vi her? Nå, dette er en af ​​de første produktionscykler her i Storbritannien, der har en skjult motor. Det opbevares der i sæderøret og driver bundbeslagets aksel via et tandhjul, og Dan kan derefter tænde og slukke for det via styret - Batteriet er her, i flasken, du kan tilsyneladende få nogle batterier, der er hernede i sæderøret er skjult over selve motoren, men er meget mindre, det har en meget kortere køre- eller køretid.

Så vi er med det brændende spørgsmål. Hvor meget magt, det føles ret farligt, hvordan vi stod her, hvor meget magt vil det tilføje? Tilsyneladende mellem en og 200 watt i en time. - Ja, jeg tror, ​​at vores anstændige gruppetur bliver meget sværere. ♪ ♪ - Hvordan føles det på den åbne vej? Til at begynde med kører vi nu 25, 30 km i timen.

Og det er ikke tændt. Jeg kan ikke mærke nogen modstand fra motoren, medmindre jeg træder tilbage, hvilket er lidt underligt. Og hvad sker der, når vi tænder det? Lad os gå. - Jeg lader dig gå foran nu Si. - Okay, kammerat.

Nu er det en virkelig underlig følelse, fordi motoren faktisk har en grænse for, hvor hurtigt den drejer krumtapene, hvilket er ved 86 omdrejninger pr. Minut, så det er ret langsomt, men så er det bare der i baggrunden, det tager bare over som jeg kan godt hvad jeg mener, jeg er 50-11, jeg laver ikke meget.

Dan, laver du meget dernede? - Ikke dårligt - Så det faktum, at jeg ikke kan køre motoren hurtigere, er lidt underligt, men vi kører temmelig hurtigt. ♪ ♪ - Det er meget forskelligt fra enhver E-cykel, jeg har kørt tidligere, hvor du pedaler, og du kun kan mærke, at motoren giver lidt, mens det bogstaveligt talt føles som om noget andet træder for mig. - Jeg kan holde op med 200 watt, - Bare stræk lidt. - Nå, nu er det min tur til at forårsage lidt smerte på siden, og jeg elsker det allerede.

Spørgsmålet er dog, om jeg tror, ​​at dette særlige system er blevet brugt i Pro Pedalthon før. Nå, jeg tror, ​​at det faktum, at det nu er set at konkurrere i et meget stort løb, har ændret sig og skævt mit sind lidt, men når jeg tænker på netop denne, finder jeg det stadig ret svært at tro, så jeg kan høre det ved siden af ​​mig meget godt nu, og jeg tror, ​​det ville være den samme sag midt i en pedalskridt. Så de kunne bare blive lidt mere støjsvage, de kan være lidt mere sofistikerede nu i 2016, men rygtet begyndte først at cirkulere for et par år siden, så denne ting ville sandsynligvis have været state of the art dengang.

Nu som Si. Som allerede nævnt er dette også en klatringmodel, hvilket betyder, at ydeevnen kun starter ved kadence under 86. Nu er der tilsyneladende en, der er til fladt terræn, hvilket betyder, at ved kadence op til 100 vil det stadig give dig noget styrke.

Nå, det ville give mere mening, hvis du kørte, fordi min foretrukne kadence til en stigning som denne faktisk ville være 90 eller måske endda hundrede. Så mit gæt er stadig nej, i det mindste håber jeg. - Et sidste spørgsmål at besvare, hvor effektiv kan denne motor virkelig være? Nu ved vi, at det handler om 150 watt, vi målte det med et kraftigt tap baghjul, men vi har en særlig grim stigning i det sydlige England Mr.

Lloyd har faktisk kongen af ​​bjergene på, noget han er op til, der arrangerede Tour of Britain i 2011. Så her er vi, fem år senere, tre års pension. Kan Dan bryde sin KOM? - Lad os finde ud af det.

Så det er sandhedens øjeblik, om cirka 100 meter drejer jeg til venstre, jeg aktiverer min motor og ser, om jeg kan slå mig selv. ♪ ♪ Så vi er ikke langt fra toppen længere, Steve er der. Han har alt det bag sig nu.

Åh, jeg kan se, jeg husker, hvor hårdt det var i løbet. ♪ Og vi er der tror jeg - Lige, det er tid til resultaterne. Dan, hvordan har du det? - Lidt hvilet, men jeg var meget oppustet.

Jeg tror, ​​det viser, at start ikke bliver lettere, du kører bare hurtigere, og det er det samme med en motor som med at blive montør. Så fit Dan, der kørte Dan, gjorde 7:02. Dan trak sig tilbage med Amotor, var stadig et minut og 14 sekunder langsommere - sådan bliver et æsel ikke en løbshest - og du plejede at være meget god. - Ja - højre, jeg tror, ​​spørgsmålet er, om vores seere skulle gå ud og købe en racercykel med en skjult motor? Åh og derudover vil pedalbåden få meget, meget motordoping i de næste par år? - Ja, det første spørgsmål afhænger lidt af, hvorfor du kører på din cykel i første omgang.

Jeg mener, hvis du elsker følelsen af ​​at være hurtig, eller hver gang du går ud, har du svært ved at holde trit med dine medchauffører, der måske er yngre, hurtigere eller har mere tid til at øve end dig, så jeg synes fornuftigt . - Det kunne også fungere omvendt. Så hvis du har en arbejdskollega eller kæreste, der lige er begyndt at cykle, eller måske en ægtefælle, der ikke er lige så fit som dig, eller måske endda en teenagesøn eller datter, der normalt ikke kan følge med, så giv dem en cykel med en skjult motor indeni er en fantastisk måde for jer begge at få noget ud af turen, med stort set den samme indsats, flot og omgængelig, de kan holde op godt. - Men hvad med en følelse af præstation? Dette er noget, der vil være vigtigt for os alle på et eller andet tidspunkt, og lad os indse det, når du har en motor, er det ikke længere din KOM, du får eller ikke får.

Det er ikke dig, der erobrer bjerge eller leder den lokale gruppetur. Så især når det kommer til ydeevne, er det lidt vigtigt for os alle at cykle på et tidspunkt, er det ikke? Og det er helt væk nu. - Ja og lad os indse det, enhver, der ønsker at gå rigtig hurtigt, kan bare gå ud og købe en rigtig motorcykel i stedet for en med en skjult motor som denne, så jeg tror ikke, vi bliver nødvendigvis mange bekymre dig, selvom disse bliver lidt almindelige i samfundet i de næste par år, så længe de holdes væk fra enhver konkurrence.

Ja, men hvis de bringer flere mennesker til arbejde eller skole på cykel, er det en god ting. Eller faktisk, hvis det hjælper flere mennesker med bare at komme ud og køre og nyde det, så er det også en god ting. Og jeg tror ikke, at mange mennesker med en skjult motor vil dukke op til deres lokale gruppeløb eller lokale gruppetur, selvom der altid vil være en idiot eller to derinde - den underlige ting er Si, og det er ret frustrerende Ride blev faktisk lavet af afregistreret nogen. - Jeg ved ikke, hvem der ville have gjort det. - Alligevel, hvis du vil se den fulde Col de la Madone, som virkelig blev gjort af dig på en elektrisk cykel, kan du finde den, bare deroppe. - Eller hvis du vil se det seneste GCN-show, hvor vi holder dig opdateret om alle ting Top Gun i cykling, så kan du bare klikke der nedenfor - Vi har to ting, du måske vil gøre, før du ser nogen af ​​disse artikler går.

Og det andet er at give os tommelfingre op, hvis du nød denne artikel.

hvorfor hjælper zink forkølelse

Hvorfor kører de ikke den sidste etape af Tour de France?

På grund af den høje profil afden sidstedag samt dens indstilling, densceneer prestigefyldt. Den samledeTurplaceringer afvikles typisk indensidste fase, såracinger ofte til ære for at færdiggøreTurog til tider at afgøre pointklassificeringen.

Hvornår blev Sagan diskvalificeret?

Debatten varierede, hovedsagelig til forsvar for PeterSagan,hvornårløbsjuryen besluttede at sparke verdensmesteren og den fem gange grønne trøje ud af 2017-udgaven af ​​Tour de France. Nedbruddet, der involverede Mark Cavendish, fandt sted langs barriererne i de sidste 300 m af fase 4 til Vittel.

Er Peter Sagan diskvalificeret?

Peter Sagan(Bora-Hansgrohe)er blevet diskvalificeretfra Tour de France 2017. Verdensmesterenvarsendt hjem efter at have forårsaget et nedbrud på fase 4 i Vittel. Racejuryen meddelte nyheden på en hastigt arrangeret pressekonference i mediecentret mere end en time efter scenenhavdefærdig.Fire. 2017.

Drikker Tour de France-ryttere alkohol?

I lang tid, indtil 1960'erne, var det almindeligt fortour de France-ryttereat slugge endrikkeafalkoholunder løbet. Ikke kungjordededrik alkoholfor at sløve smerten, men de betragtede det som en ægte præstationsforstærker. Som du ved, er stimulanter forbudt, og det var det ogsåalkoholtil sidst fordi det blev betragtet som et stimulerende middel.

Snyder cyklister stadig?

Lance Armstrong kan have vendt sigat snydeind i en kunstform, men bøjning af reglerne har været endemisk siden starten. Narkotikamisbrug, doping af blod, løbskonstruktion, trikotræning, hård ridning, ulovlig pacing, bugsering, genvej professionelcyklinghar været vidne til en hel række forbrydelser gennem årene.

Er Peter Sagan straffet i dag?

Peter Sagan(Bora-Hansgrohe) blev forankret 50 UCI-point og idømt en bøde på 1000 CHF for 'Intimidation, upassende opførsel mod andre ryttere' ifølge Giro d'Italia etape 18 løbsjurykommunik ?.27 2021.

Hvad hedder Tour de France 2017?

Tour de France 2017. Tour de France 2017 var den 104. udgave af Tour de France, en af ​​cykelens Grand Tours.

Hvorfor styrtede Sagan ned i Tour de France?

Cavendish, 32, styrtede ned i barrierer og trak senere ud af løbet med en brækket skulder. Bora-Hansgrohe sagde, at den slovakiske Sagan 'blev på sin linje i sprinten og ikke kunne se Cavendish på højre side'. Sagan tilføjede: 'Mark kom virkelig hurtigt bagfra, og jeg havde bare ikke tid til at reagere og gå til venstre.

Hvornår vandt Chris Froome sidst Tour de France?

Froome, der vandt 2013, 2015 og 2016 udgaverne af Touren, havde ikke vundet et løb i 2017 sæsonen før Tourens start. Hans bedste resultat var fjerde samlet i Critérium du Dauphiné, et løb, der anses for at være opvarmningen til Touren, og han har vundet før sine tre tidligere Tour-sejre.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fødevarer, der forhindrer lungekræft - hvordan man håndterer

Hvad er de bedste fødevarer til bekæmpelse af lungekræft? Vælg proteinrige fødevarer. Magert kød såsom kylling, fisk eller kalkun. Æg. Mejeriprodukter med lavt fedtindhold såsom mælk, yoghurt og ost eller mejeriprodukter, erstatninger. Nødder og nødder, bønner. Bønner. Sojamad.

Proteinpulver til piger - løsninger på problemerne

Hvad er godt proteinpulver til kvinder? 4 af de bedste proteinpulvere til kvinder ALOHA Organisk Proteinpulver. Dette plantebaserede proteinpulver er ideelt til kvinder med allergi, fordi det er fri for gluten, lactose og soja. Tone It Up Organisk plantebaseret proteinpulver. Vega Protein & Greens. Orgain Organic Protein & Superfoods Plantebaseret proteinpulver.

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Mad, der bremser dig - praktiske løsninger

Sænker æg? Æg. Æg er en fremragende kilde til magert protein, men mangler de kulhydrater, der er nødvendige for at skabe en intens svedesession. Og fordi protein tager længere tid for kroppen at fordøje, kan en omelet veje dig ned, hvis den indtages for tæt på din træning.

Er clif bars sunde - hvordan man beslutter

Er Clif Bars faktisk godt for dig? Højt i kalorier, de indeholder også 44 gram kulhydrat for at hjælpe med at brænde dine muskler eller genopfylde dine glykogenforretninger. Det er en god idé at tage en Clif Bar til en lang vandretur, men hvis du spiser dette mens du sidder i sofaen, er du bedre stillet med en mere nærende snack. 18 okt, 2019