Vigtigste > Tour De France > Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Tour de france nedadgående hastighed - hvordan beslutter du dig?

Hvor hurtigt kører Tour de France-kørere ned ad bakke?

ITour de France ned ad bakkesektioner, de kanved hastigheder så høje som 65 mph / 110 km / t, endda at miste motorcykelreporterne.



Har du nogensinde siddet hjemme og set Tour de France, og hvordan rejste disse ryttere sig så hurtigt op? - Det har jeg bestemt. Heldigvis har vi også lidt erfaring at dele med dig. - Åh, ja det gør vi. (afslappet elektronisk musik) - Hvis du vil klatre som en bjergged på Tour de France, skal du leve hvert sekund hver dag med lidt koncentration i hovedet.

Går op ad bakke, hurtigt. - Ja, du skal være ansvarlig for hver eneste del af dig, du kan ikke sætte dig ned og holde dig i en kæmpestor chokolade i februar, som vi alle elsker at gøre, og så vil du hurtigt gå op ad bakke i Juli. Jeg tror, ​​en sprinter til en vis grad, nogen mindre? Hvis du fokuserer på at gå op ad bakke hurtigt, kan du komme væk med denne adfærd.

Men hvis du vil gå hurtigt på Tour de France i juli, skal du være ansvarlig for hver bid, der kommer ud af din mund. Og det samme gælder også for hver handling, du tager. Hver handling har en kumulativ virkning på den menneskelige krop.



Forestil dig f.eks. At du bor på tredje sal i en boligblok, og at du kører op og ned mindst to gange om dagen. Det er 28.800 trin, før du overhovedet nåede til Tour de France. Så ville det være bedre at tage elevatoren efter de hårde syv timers træningsture? en professionel Tour de France.

Når vi taler om mad, havde jeg engang en holdkammerat, der kun spiste havre og vand i to uger før de store bakker. Så usundt at have en sådan begrænset diæt, men han gjorde det op ad bakke ret hurtigt. - Havre og vand? - Ja, dystre. - Det lyder forfærdeligt.

Mens Chris og jeg bestiger Col Madeleine, går det op. Så det er sandsynligvis et godt tidspunkt at fortælle dig selv lidt om højdetræning. Højdeuddannelse er vokset i popularitet i de senere år Tour Proshave har eksperimenteret med en eller anden form for højhøjtelejr eller højdetræning på et eller andet tidspunkt i løbet af deres karriere. - Forudsætningen er nu at sove højt og træne lavt.



I det væsentlige, når vi sover i højden, mens vi indånder den iltfri luft, er vores krop tvunget til at tilpasse sig ved at producere flere røde blodlegemer, som derefter fører iltet til vores muskler, hvilket er grundstenen i den aerobe ydeevne. Og ja, du kan foretage de samme justeringer fra dit eget hjem ved hjælp af et hyperbarkammer eller et højtelt, og der lægges meget mere vægt på faktisk at rejse til disse fjerntliggende steder. Dette skyldes, at atlet generelt er mindre distraheret, hvilket betyder, at de kan fokusere på den aktuelle opgave.

Det er svært i højden, ikke? - Det er ved denne hastighed - Træning i højden er ikke for alle og kan helt sikkert tage et stykke tid at vænne sig til, men ryttere er blevet citeret for at sige, at det var deres bæredygtige styrkeforøgelser med op til 10%. Hvilket normalt kan tage to år eller mere at gennemføre. Disse er dog højt responderende, og i modsætning til normale fitnessgevinster varer disse ikke for evigt.

Kun 10 til 20 dage, hvilket betyder, at der kræves en anden tripto-højde - Uanset hvor fit du er Som amatørcyklist er det simpelthen urealistisk at klatre så hurtigt som en Tour de France-professionel af en enkel grund. Du får et forspring. - Ja, aerodynamikken har en jævn hastighed på omkring 20 kilometer i timen hjælper med klatring.



Ikke kun hjælper det med tempoet, men det hjælper også med at øge hastigheden ved opstigningen. Når hver chauffør forlader, bliver hastigheden hurtigere, og din chauffør bagpå kan blive i hjulene så længe som muligt. Ok, skål, ven! - Nu undrer du dig måske over, at alle, der sidder på en cykel, helt sikkert vil have gavn af dette.

Men det er bare ikke sandt. Bjerge er ofte kurvede og tekniske af en grund. Det betyder, at den første driver kører gennem kurven, accelererer lidt, og denne effekt forstærkes af gruppen tilbage.

Når det er sagt, når rytter nummer 10 forlader hjørnet, vil de enten sprinte for at fange hjulet, eller gummiet vil rive, og de slipper hjulet for livet, spiser rigtigt og tager sig af al din taktik og positionering, bare perfekt gå ind i løbet. Men der er stadig noget, der holder dig tilbage - og det er din genetik! Nogle drivere er bare genetiske freaks. I stand til at behandle mere ilt og producere mere strøm på samme tid, samtidig med at de er mere effektive end resten af ​​os - og disse fyre er den komplette pakke.

Du har den mentale sejhed og den fysiske evne til at støtte det også. Det er bare uretfærdigt - kan lige så godt gå hjem nu, tror jeg. - Ja. - Uanset hvad et mediefirma eller dine pubvenner får dig til at tro, er cykling faktisk en meget renere sport i disse dage, end det var for 20 år siden.

Dengang var de hastigheder, de kunne køre på de cykler, de måtte køre, ærligt fænomenal - grunden til dette var simpelthen doping. Jeg gætter på, at hvis du ville klatre som en Tour de France-proff for 20 år siden, skulle du få en cocktail af stimulanser og blodforstærkere fra din Chopson, og det er noget, vi naturligvis ikke anbefaler. Og undersøgelser har vist, at du ikke kan gøre et æsel til en løbshest.

Så jeg gætter på, at jeg ikke ville spilde din tid som en Tour de France-professionel. - Hvis du nød denne artikel, så giv den store tommelfingre. For flere instruktioner, klik på min dejlige Orbea.

Er der en grund til, at du står op ad bakken? - få mig til at se højere ud (James sukker)

Hvor hurtigt kan en cykel gå ned ad bakke?

Uphill sektioner gennemsnit? 8 km / t (13 km / t) medned ad bakkesektioner i gennemsnit? 12 km / t (19 km / t). ? Den gennemsnitlige hastighed er? 17 km / t (27 km / t) med tophastigheder op til 30 km / t i løbet afned ad bakkebjergcykelridning.

Afsendelse er fantastisk, så her er vores tip til, hvordan man bliver hurtigere, sikrere og sjovere. Se, hvor du vil hen ad nedstigningen. Du skal se på stien foran dig og opsuge alle oplysninger, der hjælper dig med at fortælle dig, hvor hurtigt du skal gå, men i sidste ende gør det det.

Det er vigtigt at se på den linje, du ønsker, ikke undgå andre ting, du vil undgå. Du vil opdage, at du naturligvis vil komme hen, hvor du kigger, hvilket er især vigtigt, når du svinger den hurtigste vej gennem et hjørne, er ikke at bremse, da dette giver dig meget mere greb. Dette betyder dog, at inden du kommer dertil, skal du gøre alle dine bremser for at vurdere din hastighed, så du kan dreje rundt uden at bremse igen, når du virkelig er, gør det en verden af ​​forskel, når du laver et gennembrud drejer, og det meste af tiden kan du gøre det problemfrit.

Mist let trækkraft. Hold dit styr på dråberne for at få mere kontrol og sænke dit tyngdepunkt. Du er meget mindre tilbøjelige til at glide af bjælkerne, hvis du rammer en sten eller rammer et hul, og for det tredje sænker du tyngdepunktet, så du kan bære mere hastighed rundt om hjørnerne af naturligvis åbne veje hele tiden, du skal være opmærksom på trafikfarerne, men forsøg på at udjævne hjørner gør en stor forskel i hastigheden, som du kan bære, følg ikke en kurve bare fordi kantsten fører dig derhen, hvorfor udnytter du ikke vejen, når du kan og tage en jævnere linje, der afskærer spidsen, er at huske, men vær fornuftig, pas på alle de farer, der kører hurtigt, behøver ikke at være risikabelt, du skal bare være opmærksom på tingene omkring dig, og det betyder, pa Ud over at være opmærksom på vejen, vær opmærksom ikke kun på kurverne, men også på andre forhindringer som potholes, grus, sten og alt, hvad du virkelig ikke vil røre ved høje hastigheder, bevæger din krop rundt Optimering af din vægtfordeling Vær ikke bange for at kaste din vægt, for eksempel når du svinger, at placere din vægt gennem den ydre fod med pedalen i klokken seks og også gennem den indvendige hånd for at sætte dine dæk på vejen. At trykke på forsinkelseskraften for at modvirke at flytte din vægt i forskellige situationer er nøglen til selvtillid og hastighed Tænker på dit dæktryk, især våd vej. Vær ærlig sammen med dine bremser, at dine dæk er det vigtigste udstyr på din cykel, når du kommer ned gennem det, der giver dig greb i hjørner og sådan.

Det er vigtigt, at de er i god stand, uanset hvilke dæk du bruger. For det andet skal du tænke på det tryk, du har i dem, hvis du sænker det med 80 eller 90 psi på våde dage, afhængigt af din vægt, får du lidt mere greb . Dæktypen kan også gøre en forskel for professionelle chauffører, selvom de ikke offentligt kan indrømme det, giver chaufførerne omkring dig nok plads til at gøre det uventede, især i sport efz og gran fondos kan du kontrollere alt, hvad du laver, men hvad du ikke kan kontrollere, er hvad andre chauffører eller vejbrugere laver på den åbne vej. Vær forberedt på alt, og det betyder at give masser af plads til andre cyklister og sørge for, at du har tilstrækkelig bremseplads til næsten enhver eventualitet, når du gør Hvis du træder for tidligt ved udgangen, kan pedalen komme i kontakt med asfalten.

Dette kan være ødelæggende, det er uundgåeligt, det vil normalt få dit baghjul til at hoppe i luften, og du er heldig ikke selv at ramme asfalten. Det er noget, som selv de professionelle lejlighedsvis tager fejl, er denne Slow-Mo af AlbertoContador fra 2013, som perfekt kan følge med for at hjælpe erfarne nedstigende med at lære? Du skal bare tages lidt ud af din komfortzone for at øge din hastighed lidt. Du tror måske, du er ved grænsen, men nogle gange kan du blive vist førstehånds, hvor meget hurtigere du kan følge en anden chauffør gennem svingene og bedømme bremsningen.

Vær forsigtig, selvom du vælger, hvilken der skal følges, er gode nedstigninger Er hurtige, men ikke alle hurtige abseilere er glade Nummer elleve har tillid til dit udstyr Tænk på din front Hurtig frigivelse, når du stiger ned Jeg kan næsten garantere, at du griber bremserne, du har brug for at stole på integriteten af ​​din cykel Hvis du går hurtigt, og det kan løses ved noget så simpelt som en rutinemæssig forhåndsvisning-ride check for at sikre dig, at du er tilfreds med din cykel for mere GCN top klik her, og hvis du ikke har abonneret bare klik på Matt

Hvad er den hurtigste hastighed i Tour de France?

63,1 mph

Hvor hurtigt går professionelle ned ad bakke?

Topoptagetfart: 101,5 km / t (63,1 mph)

Dethurtigsteoptagetfarti 2019Tour de Francekom på en hvid kno nedstigning fra ColfraVars af en af ​​pelotons hårde mænd.
30. 2019.

Neil: Verdensmesterskabsløb er hurtige, men hvor hurtigt? Det er let at se de hurtigste løb på tv og tænke, 'Dette ser virkelig sejt ud, men det kan ikke være så hurtigt, kan det? Ikke meget hurtigere end mig. 'I dag skal vi finde ud af det, fordi vi har en af ​​de hurtigste racere i verden. Faktisk var han den hurtigste downhill-racer i 2020.

Samlet verdensmestervinder Matt Walker satte ham imod en lokal amatørlegende og en mountainbike til begyndere for at se tidsforskellen i den virkelige verden. Downhill-løb finder sted under alle forhold. De annulleres ikke på grund af vejret.

Du skal være en hårdere person. I dag er vi midt om vinteren i det solrige Nord Wales, og forholdene vil være ret hårde, og det samme vil banen. Stien er 1,5 miles lang med et fald på 314 meter, starter hurtigt udendørs med nogle stenede sektioner, hvor du ikke vil gå galt, gør nogle dejlige store spring og falder derefter i skoven for mørke tekniske rødder.

Nu til kandidaterne, startende med den professionelle Matt Walker. Karrierehøjdepunkter, downhill junior verdensmester og samlet verdensmestervinder 2020. Alder 21, højde 5 fod 10, vægt 78 kg.

Andre hobbyer, motorcykel spor dage. Amatøren Wilf Carey, AKA Notorious Nutcase. Karrierehøjdepunkter, der hjælper med at opbygge Davi-cykelparken.

Han er kun 16 år gammel, men han er 6 meter høj og vejer 95 kg. Mag rugby og motocross. Begynderen, Louis Belton 28 år, størrelse 5 fod 8 og 65 kg meget stavet.

Som du sikkert kan se, kører hans andre hobbyer på vejen. Der er chaufførerne, nu er det tid til at varme op på banen og finde racerlinjerne. Det er tid til at øve.

Bag mig er der et godt eksempel på linjevalg, som jeg tror, ​​at amatørfyrerne ikke bemærker, at hovedlinjen er i den regnklippe, du ser hernede, og det suger dig virkelig over stokken ind i et stort hul. Jeg kørte dette tidligere og sprang væk, og der er en rigtig stor upslop-slam, og jeg blev næsten rigtig dårlig og mistede al min hastighed. Fordi jeg tror, ​​Matt vil bemærke, at hvis du kommer ud af den regnklippe lidt tidligere, går højt over klippen nær min cykel, klipper du dybest set, hvis du får det store bombehul ud, sparer du dig selv for stødet og mister alle dine fart .

Sandsynligvis det værd, ved jeg ikke, måske et par sekunder. Matt: Jeg synes det er svært at forklare i en simpel sætning, på nogle spor vil det tage et par kørsler, tre kørsler at komme op i fart, men nogle gange når du går til verdensmesterskaberne og banerne er bare længere, tager det mere tid, flere kørsler for at finde, hvor du vil hen. Plus en opstrækningsstrækning ganske ofte ændres linjerne.

Det kan tage et par kørsler at komme op til starthastighed, men så når linjerne udvikler sig i weekenden, sker der altid noget. Det kan nogle gange tage indtil søndag formiddag før løbet, før linjerne vælges, før løbet startes. Neil: Heldigvis tog Louis kun et slag mod sin selvtillid og intet andet, men lad os tale med racerne for at finde ud af deres forudsigelser.

Louis: Jeg har aldrig været på en downhill-cykel før. Jeg har aldrig kørt mountainbikes før. Wilf: Nej, jeg er aldrig gået ned ad bakke.

Neil: Er du nervøs for det? Wilf: Nej, jeg synes, det bliver ret sjovt. Matt: Første store løb i 2021. Ja, vi kørte et par løb i morges.

Jeg har faktisk ikke været her før, så det var dejligt at køre på din dinosaurcykel for at være ærlig og køre et nyt sted. Vi kørte fire eller fem kørsler på banen, og jeg nyder det virkelig. Jeg tror jeg har min, jeg ser frem til i eftermiddags.

Wilf: Jeg foretrækker spring og ting frem for tekniske ting, så det er ret svært, når tingene bliver stramme. Det er fint. Louis: Mærkeligt nok var jeg mindre nervøs i begyndelsen af ​​dagen, men efter fire eller fem kørsler er jeg mere nervøs end før.

Ja, jeg har allerede haft nogle sketchy øjeblikke, og jeg føler, at jeg sandsynligvis er lidt langsommere, end jeg var i starten, b Men jeg har ikke lavet løbet, så vi får se, hvor godt jeg klarer mig. Neil: Tror du, du vil slå Louis? Wilf: Ja. Neil: Hvad er dine chancer i dag? Matt: Jeg synes, jeg har en ret god chance.

Jeg var ret sikker. Louis: Jeg tror, ​​vi talte om det i dag, og jeg kunne se på 8 til 10 minutter eller noget lignende på vej ned. Matt: Jeg tror, ​​at Wilf kommer om et øjeblik og Louis om tre minutter.

Neil: Det er nok snak. Når porten falder, stopper tyren. Tid til at løbe.

Louis er først op. Neil: Hvordan var det? Louis: Jeg overlevede. Jeg ville være opretstående mere end noget andet.

Jeg styrtede ned, men kom uskadt ned. Neil: Klokken er 06:28 Louis: Ingen måde. Neil: Nuværende leder.

Neil: Hvordan var løbet? Wilf: Træt. Absolut trættende. Neil: Godt løb? Wilf: Ja, det håber jeg.

Neil: Er der nogen fejl? Wilf: Jeg gled lidt på et tidspunkt næsten dårligt, men samlet set gemte jeg det. Neil: Fin. Neil: Hvad sker der? Matt: Fin, ja.

Det er koldt. Neil: Er der nogen bugs? Godt løb? Matt: Ja, det er nok rigtig godt, for så vidt jeg ved, er sporet ret godt, synes jeg. Ja, meget tilfreds med det.

Neil: Han gør det. Det gør det selvfølgelig. Det er en super imponerende tid. 4 minutter 23.

Over et minut hurtigere end den næste konkurrent og to minutter før vores mountainbiker Louis Heimsieg, en Snickers-bar. Matt Walker, hans første store sejr i 2021. Neil: Nu ved jeg, hvad nogle af jer sandsynligvis tænker.

Neil, hvorfor gør du det ikke en gang? Jeg troede, at jeg ikke rigtig ville vise Matt. Jeg plejede at være en professionel dyno-racer. At fortælle dig, hvornår jeg blev nummer to i det nationale mesterskab.

Ville have vundet, men jeg trådte på acceleratoren til verdensmesterskabet, da jeg faldt. At fortælle dig, hvornår jeg-- Neil: Jeg er for gammel til dette. Jeg er 4 minutter 52,29 sekunder langsommere end Matt.

Ja, ikke engang tæt. Tak Matt, Wilf og Louis for at løbe. Hej en tommelfinger op, hvis du kan lide denne artikel

Er 13 mph på en cykel god?

Mange begyndende landevejscyklister kører med gennemsnitlige hastigheder mellem 10 og 14mphpå vejen. Professionelcykelracere kan normalt opretholde 25-28mphpå flad jord. Men for en begyndende landevejscyklist, et gennemsnit på 13,5mpher meget respektabel, især på en længere tur.

Hvordan går Tour de France-ryttere så hurtigt?

Hemmeligheden bag overmenneskelig hastighed iTour de Franceer peloton, den tætte gruppe afrytterei et cykelløb. (Billede af Eric Michelat fra Pixabay.) Den mest effektive transportform, der nogensinde er opfundet, er cyklen. En cykel gør det næsten ubesværet at flytte et menneske fra punkt A til punkt B.

Kan du gå 60 mph på en cykel?

Aerodynamisk træk øges omtrent med kvadratet for din hastighed og for at komme op til60 mphpå en konventionelcykel,dubehøver at producere ca. 4000 W, som nogle sprinterekan gørei et par sekunder. Så tilnoget lignende hurtigt,duskulle være i en aerodynamisk HPV.21.02.2019

Går en tungere cykel hurtigere ned ad bakke?

Tyngre cyklerog ryttereer hurtigere ned ad bakkefordi de oplever en højere kraft fra tyngdekraften, men har relativt samme vindmodstand som en lettere rytter ogcykel.

Er 20 km / t på en cykel hurtigt?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, nogle regelmæssige træning sandsynligvis, mellemlange afstande (siger 50-60 miles):tyve-24mph.

Hvordan går pro-cyklister så hurtigt?

Men den anden vigtige måde at professionelcyklister gårmegethurtigereend resten af ​​os i et løb som Tour de France er deres ekspertise inden for udarbejdelse eller slipstreaming. Det er her, de cykler 'på rattet' af rytteren forande er beskyttet mod noget af luftmodstanden.enogtyve . 2018.

Hvem er den hurtigste cyklist i Tour de France?

Det giver ham en gennemsnitshastighed på en skygge over 40 km / t til løbet af 3.365,8 km. For antallet nørder er det 0,35 km / t hurtigere end Geraint Thomas's gennemsnitlige hastighed ved sidste års Tour. Egan Bernal er den første colombianer, der vinder Tour de France.

Hvad er gennemsnitshastigheden for en sprinter i Tour de France?

Sprintere genererer utrolige mængder strøm i det sidste strejf på 15 sekunder for linjen. En rytter som Bora – Hansgrohes Peter Sagan kan ramme 1.500 watt i slutningen af ​​en flad marksprint. Tour de France har ofte mindst et afsnit af brosten, lokalt kendt som pavé (selvom dette år er det blevet byttet mod en grusstrækning).

santa cruz kamæleon ramme

Hvad var Egan Bernal gennemsnitshastighed i Tour de France?

Vinderens gennemsnitlige hastighed: 40,58 km / t (25,2 km / t) Egan Bernal erobrede turen på en kumulativ tid på nøjagtigt 82 timer og 57 minutter. Det giver ham en gennemsnitshastighed på en skygge over 40 km / t til løbet af 3.365,8 km. For antallet nørder er det 0,35 km / t hurtigere end Geraint Thomas's gennemsnitlige hastighed ved sidste års Tour.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.