Vigtigste > Tour De France > Tour de france elimineringstid - enkle svar på spørgsmål

Tour de france elimineringstid - enkle svar på spørgsmål

Hvad er tidsbesparelsen i Tour de France?

Dettidgrænse findes hovedsagelig for at holde tingene retfærdige overaltTour de France, så ryttere ikke kan afslutte timer bag scenevinderen for at komme sig mere, hvilket giver dem en fordel i forhold til rivaler, der muligvis har kørt hårdere konsekvent.to





Tour de France er et årligt flertrins cykelløb, der primært afholdes i Frankrig med lejlighedsvise passager gennem nærliggende lande. Blev holdt over 3 uger i juli, det er en anstrengende test af menneskelig udholdenhed, der spænder over 3.500 km over 21 etaper og en række terræn. For at sætte det i perspektiv er det omtrent afstanden fra London til Tel Aviv, New York til Las Vegas eller Melbourne i Australien til Perth. Racerhistorien går tilbage til 1903, da Géo Lefèvre, en 26-årig cykeljournalist for forsinket sportsavisen L'Autos præsenterede ideen til et cykelløb for sin redaktør Henri Desgrange for avisfremme og øge omsætningen.

Henri kunne godt lide ideen, og åbningsløbet blev afholdt i 19 dage, fra 1. til 19. juli tiltrak løbet 60 deltagere, som hver delte præmiepengene på 20.000 franc. 6.075 af dem gik til den første vinder af turen, Maurice Garin. Garin ankom til Paris næsten 3 timer bag Lucien Pothier.

Og næsten 65 timer før den 21. og sidste deltager i mål. Kun 21 ud af 60 kørere afsluttede åbningsløbet. Turens skurrende natur blev tidligt anerkendt.



På en måde var løbet mere udmattende end den moderne version. Deltagerne trampede på Frankrigs grusveje dag og nat på cykler med fast gear. Den første tur var åben for alle, der ønskede at deltage.

De fleste af rytterne var organiseret i hold af passende cykelmærker for at tage sig af dem. De private deltagere blev kaldt 'Touriste Routiers' - turister på gaden. Og de fik lov til at deltage, forudsat at de ikke stillede krav til arrangørerne.

Nogle af de mest farverige karakterer på Tours var Touriste Routiers; der var ikke plads til enkeltpersoner i Tours efter 1930'erne, og de oprindelige Touriste Routiers forsvandt stort set, selvom nogle var inkluderet i regionale cykelhold, der blev grundlagt af Henri Desgrange, blev også droppet efter 2. turné i 1904, da det snydede vedholdende, og dommerne ikke kunne se ikke chaufførerne. Dette reducerede den samlede daglige afstand, men fokuset var fortsat på udholdenhed. Desgrange sagde, at hans ideelle løb ville være så hårdt, at kun en kører ville komme til Paris.



Løbets krævende karakter fangede offentlighedens fantasi, og løbet har været afholdt årligt siden dens første udgave i 1903, undtagen da det blev afbrudt til 2. verdenskrig. at ekspandere over hele kloden, da ryttere deltog i løbet hvert år. I dag er turen en UCI World Tour-begivenhed, hvilket betyder, at de hold, der deltager i løbet, for det meste er UCI-professionelle hold undtagen de hold, som arrangørerne inviterer.

De moderne udgaver af Tour de France består af 21-dages segmenter eller etaper afholdt over en periode på 23 dage. Mens ruten for den moderne Tour de France ændres hvert år, forbliver løbet og formen den samme, idet den eventuelle vinder er den cyklist med den laveste akkumulerede tid i 3 forskellige typer etappekategorier. Dette inkluderer tidsforsøg.

I hvilken cyklist konkurrerer individuelt mod uret med en aerodynamisk cykel og udstyr. Flade etaper: Normalt sektioner med høj hastighed gennem det franske landskab. Og bjergetaper: der omfatter Pyrenæerne og Alperne og udgør den sværeste del af turen.



Alle etaper måles op til mål. Kørernes måltid føjes til deres tidligere etappetider. Føreren med den laveste samlede tid er leder af løbet og har lov til at bære den eftertragtede gule trøje.

Ejeren af ​​den gule trøje kan dog skifte under løbet afhængigt af, hvem der fører i slutningen af ​​hver etape. Den ultimative vinder er føreren, der tildeles den gule trøje i slutningen af ​​den sidste etape af løbet, der har været afholdt hvert år siden 1975 på Champs-Élysées i Paris. Hvorfor en gul trøje? ”Nå, L'Auto-originalen blev offentliggjort på fed gul avispapir, en måde at promovere avisen i de tidlige dage af racerhistorien.

Men den gule trøje, også kendt som 'Maillot Jaune', er ikke den eneste trøje i løbet. Selvom det tiltrækker mest opmærksomhed, da det tildeles den samlede vinder. Der er andre klassifikationer eller konkurrencer inden for turen. Mest med deres egne karakteristiske trøjer.

Den grønne trøje eller 'Maillot Vert' repræsenterer løbets bedste sprintere. Polka dot jersey identificerer den bedste klatrer i løbet. Den hvide trøje identificerer de bedst placerede i den samlede stilling i alderen 25 år eller derover.

Bortset fra disse karakteristiske trøjer, skal rytterne i hvert af de 21 mand hold have den samme farvede trøje. Hver holdtrøje bærer logoerne på sponsorer, der betaler chaufførernes løn. Nogle chauffører var specialtrøjer.

For eksempel bærer den regerende verdensmester sine holdfarver, men på en social trøje med en vandret farvestribe. Nationale nuværende vejmestre bærer holdtrøjer i deres nationale farver. Sammen danner alle disse ryttere med deres forskellige trøjer et kalejdoskop af bevægelige farver på hjul, kaldes 'peloton'.

Og det er billedet af pelotonet, der bevæger sig gennem det maleriske franske landskab og bjergregionerne, der gør Tour de France til et af de smukkeste sportsbriller i verden. Men pelotonet er ikke kun for godt udseende og tjener et meget vigtigt formål med at spare rytterens energi. Dette skyldes, at pelotonet reducerer formændring for at ændre form for at tackle medvind, modvind og klare sidevind og vindforskydning.

En strategi kendt som drafting. At køre midt i en veludviklet gruppe eller en peloton-cyklist kan spare op til 40 procent energi. Men turen kan ikke vindes ved at bære de France eller bære en af ​​de eftertragtede farvede trøjer ved blot at køre i pelotonet.

På et eller andet tidspunkt er chaufførerne nødt til at bryde væk fra flokken, hvis de vil forbedre deres samlede placering i løbet. Når en gruppe opdeles, ændres designstrategien, hvilket resulterer i det, der kaldes en dobbeltstreg. Det er her, holdstrategi kan komme i spil.

For eksempel, hvis afvigerne består af ryttere, der i vid udstrækning består af det samme hold eller et andet hold, der ikke scorer trusler mod hinanden, kan de arbejde effektivt sammen for at distancere sig fra peloton og konkurrerende konkurrenter. Men hvis outliers består af en rytter på et rivaliserende hold eller en trussel i den samlede stilling, kan rytterne arbejde på at bremse dem, undertrykke dem eller forhindre dem. Faktisk er Tour de France en individuel begivenhed i den forstand, at alle trykker på deres egne pedaler for at tackle ruten.

En rytters individuelle triumf er i det mindste i nogen grad resultatet af uselviske holdkammerater. Det er sjældent, at en cyklist vinder en etape uden at anerkende sine holdkammerater, der har gjort det muligt for ham at køre til en triumf i æselarbejdet, hvilket gør det muligt for lederen at trives eller til tider simpelthen overleve. Dette kan betyde at få vand og forsyninger ud af holdbilen og bære dem rundt.

Eller at skabe en slipstream ved at bruge meget tid i spidsen for pelotonet kan endda betyde at dreje rundt og cykle ned ad et bjerg for at få en ramt kollega og få ham tilbage i kamp. En udfordrer, der frarøvede alle sine holdkammerater på en udbrud eller en bjergbestigning, er meget sårbar. Og kan føre til det, der kaldes revner.

At revne eller ramme væggen er, hvad der sker, når en chauffør er helt udmattet og simpelthen ikke har nogen styrke tilbage til at fortsætte. Hvis en chauffør knækker, kan han falde dramatisk fra banen, miste værdifuld tid og i nogle tilfælde falde helt ud af løbet. Mange Tour de France-guider har mistet turresultatet dramatisk, primært fordi de knækkede på bjergetappene.

Faktisk er de mest spændende øjeblikke i løbet ofte, når to ryttere kæmper for den samlede føring i turen op ad bjergetaperne, hvilket sætter hinanden på prøve mentalt og fysisk og forsøger at tvinge den anden til at knække. Det siger sig selv, at du skal være yderst fit til at deltage i Tour de France. Mange eksperter vurderer det som den hårdeste af alle større sportsbegivenheder, og deltagerne forbrænder op til 7.000 kalorier pr. Etape.

Husk, at den gennemsnitlige person forbrænder 2000 kalorier om dagen. Puls kan nå farlige grænser selv på stigningen Man mente, at Tour de France-vinderen Miguel Indurains hjerte var 50% større end gennemsnittet, og han havde en hvilepuls på 28. En gennemsnitlig person er 60 til 90.

I slutningen af ​​løbene, der kan tage fire til seks timer, skal cyklister overvinde alvorlig mental og fysisk træthed for at nå hastigheder på over 60 km / t i løbet af de sidste 5 til 10 km af løbet. Accelerér til hastigheder på 75 til 80 km / t ved målstregen. Men bortset fra det faktum, at du er en topatlet og skal mestre løbet af de fysiske og mentale udfordringer. Med et godt hold bag dig.

Du har også brug for lidt held og at have nerver af stjælerne er der mange farer, der kan gøre enhver chaufførs drøm om at vinde turen til et mareridt. For eksempel bortset fra de andre 198 kørere i løbet, som ofte kan føre til massive bunker. Der er næsten lige så mange køretøjer, der udgør et langt tog med supportmedarbejdere, løbearrangører og medierne.

For ikke at nævne nedkørslene, hvor kørerne kan nå næsten 80 km / t, hvor den mindste glidning eller fejl kan føre til et farligt fald. Derefter er der 12 til 15 millioner tilskuere, der stiller gaderne i Tour de France for at være lidt for begejstrede til tider. Vejret er endelig her.

Regn, hagl og endda sne i bjergene kan stave en dårlig dag, der kan føre til fald eller endda forkølelse, der kan ødelægge dine chancer, og solen kan føre til kronisk dehydrering og træthed. Så du kan se, at Tour De France har meget at gøre med det. Men alt dette skaber en af ​​de mest fantastiske og mindeværdige sportsbegivenheder og planetens ansigt.

Stopper Tour de France-ryttere for at tisse?

MangeTour de Franceetaper er vejkurser, så denrytterekanhold opved siden af ​​vejen tiltisse, hvor hold til tider organiserer en naturferie, hvor holdkammeraterne samlettisse.

Professionelle lever på deres cykler og tilbringer timer og timer i sadlen. Og jeg mener, de gør temmelig underlige ting, og jeg mener virkelig underligt. - Virkelig underligt.

Og i denne artikel skal vi forklare det, - (gisp) Du stinker! - Og selv det - (sukker) Jeg er så lettet - Åh min Gud - Mærkeligt. (Advarselssirene) - Nogle løb er virkelig lange - San Remo, for eksempel over syv timer, og nogle gange er alt hvad du behøver, en tisse! Måske er du heldig, og der vil være en pause, og du kan stoppe og lette dig selv. Men det meste af tiden vil du opdage, at løbet virkelig er i fuld gang, og at du skal bevæge dig.

Undskyld mig bare et øjeblik. Du skal dog ikke bekymre dig om at miste kontakten med gruppen. Det er okay kammerat, jeg har dig - Nå, vi vil sandsynligvis ikke anbefale at gøre dette på din lokale klubtur, men i et løb kan det betyde forskellen mellem at vinde eller tabe.

Åh, det havde jeg brug for! Nu er en ting, en professionel skal være rigtig god til, ved konstant at ændre lagdelingen af ​​deres tøj, så det passer til de forhold, de oplever. Vi ved alle, at de er ret gode til at tage en regnkappe af og på! Men hvis du er opmærksom, kan du muligvis se den sjældent opdagede og ærligt talt mere spændende afstand mod vest - du har måske set Sagan sætte sin cykel ned midt i et løb og spekulerede på, hvordan han gør det, mens han har kontrol over cyklen. færdigheder, især tilpasning af dit styr, men fagfolk, der tilpasser deres cykler hele tiden. Den mest almindelige indstilling er at justere dine bremser, især hvis du har en cykel med fælgbremser.

Det værste for en professionel er, at dine bremser gnides mod fælgen. Så for at løse tøndejusteringerne er det en færdighed, som en professionel skal have ned til en T. Faktisk ser det ud til, at en fælgbremsjustering, når den er færdig ved siden af ​​holdbilen, har den mest almindelige mekaniske skæbne for en cyklist - Tal ved at reparere ting løsner min flaskebur.

H Har du et værktøj til mig? Ah! Bøde! - At trække mine knæ - eller benopvarmere på godos ser ud som en virkelig hård færdighed at mestre, men med de rigtige trin kan det gøres. Det betyder, at profferne får det til at se utroligt nemt og tilsyneladende falsk ud. Og jeg mener, det er sværere med benvarmerne end med knævarmerne, men det er sådan, det gøres. - (Dan) Trin 1: Bring dine knævarmer op til dine ankler Trin 2: Rul dine varmere rundt om din ankel tæt på din pedal.

Trin 3: Fjern din sko, og træk din klemme over, så er du færdig. Trin 4: klip på igen og læg knævarmeren i lommen, og den er på den næste - At snappe mad og drikke fra kantsten er en anden meget vigtig færdighed for en professionel og kan endda være lige så afgørende som han var i anden halvdel af cykelløbet. Næsten alle løb har et fodringsområde efter cirka 90 kilometer, for da spiser føreren generelt de første par flasker og en del af sit måltid, hvor vognmændene parkerer bilerne og distribuerer flaskerne.

Når en chauffør vil tage fat i flasken, signalerer de gruppen, de vil bevæge sig ud, stopper ved kantstenen, strækker sig ud, finder soigneuren, der er klædt i lignende tøj og griber flasken; musetter er ofte nemmere at gribe, da fodringszoner har tendens til at placeres, hvor løbet er lidt hurtigere - strækker sig: dette lyder virkelig let nu, men når du kører, har du det ikke, jeg har ikke den luksus at gøre yogastillinger . Så sådan strækker du dig på en cykel - (Chris) Så hvordan gør de det? Nå, den mest almindelige strækning er på dine quads. Tag dine sko af, og bøj dine ben, når du hviler din fod på din sadel.

citi cykel anmeldelse

Og hvis du vil strække dig dybere, så kom tilbage på din fod - der har du det, profferne gør nogle ret underlige ting - men hvis du ikke er en pro-cyklist, behøver du sandsynligvis ikke prøve nogen af ​​disse - Nej, det er sandsynligvis sandt. Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger - Og for en anden artikel, tjek dette ud, spørg profferne.

Hvem er faldet ud af Tour de France 2021?

Peter Sagan (Bora-Hansgrohe)trukket ud af Tour de Francefør fase 12 med knæskade. Den rekordvindende syv-time vinder af grøn jersey håber stadig at konkurrere ved De Olympiske Lege, men står over for et løb mod tiden for at være fit.14

Hvor mange hviledage er der hvert år i Tour de France?

Hvad er det? Dybest set er det et kæmpe cykelløb rundtFrankrig! Millioner af mennesker linje den rute, der består af 21 etaper kørt over 23dage- det betyder, at de kun har todageud tilhvile. Av!

Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve det tre ugers løb gennem Frankrig. Men kun på disse strækninger gør udkastet en stor forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden

Tour de France begyndte som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen var i problemer, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages, 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

Det blev en sådan succes, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med 1400 meter til topmødet. For at se om det overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.

Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der sagde: Tourmalet er krydset. Meget god vej.

Perfekt kørbar. Tourmalet fik sin debut på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op.

Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet. Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance.

I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage. Det har 30 store stigninger; syv af dem tilhører den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, der er der for 86. gang.

Mere end nogen anden stigning i turens historie. På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer.

Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton. Det giver cyklister mulighed for at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand.

Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det. Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer.

Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour deFrance-rytter mindst 300 watt. Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føles, og kun to miles ved 300 watt var virkelig hårdt. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun at påføre omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed.

At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere. Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen.

De sammensatte deres holdkammerater, hvis job det nu er at gøre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får udhvilet for den sværeste del, bjergene. Hvor de har brug for at være alene. Når pelotonet begynder at træde op ad bakke, sænkes det.

I denne fase handler løbet mindre om kampen mod vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens. Nu er hver chauffør nødt til at udøve en ekstraordinær mængde magt foran og bag for at være i stand til at følge med i tempoet. I 2010 kom den danske cyklist Chris Anker Sorensen til tops i Tourmalet-stigningen. 'Se på Chris Anker Sorenesens ansigt.

Han spredte smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning.

Han havde et gennemsnit på 415 watt i over 11 minutter. '... ansigt til Chris Anker Sorensen nu, der virkelig uddeler smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'God kørsel fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde det op?' Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Til trods for at være flere positioner bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. På andenpladsen er Schleck, der vil forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det var hoved mod hoved helt til toppen

Det er Schleck til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck afsatte Contador i spidsen af ​​Tourmalet med en hårsbredde for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Kan du gå din cykel i Tour de France?

Det er ikke detTurcyklisterkan't. Det er, at de ikke vil. AldrigduJeg ødelæggerditben, sagde den hollandske rytter Wout Poels,tilmedlem af fireTur-vindende hold i de seneste år. Det oversættes til cirka 1,6miles, næppeen-tusind hans afstand på to hjul.09.17.2020

Hvad er reglerne for Tour de France?

Der er normalt mellem 20 og 22 hold med otte ryttere i hver. Alle etaper er tidsbestemt til mål; rytternes tider er sammensat med deres tidligere etappetider. Rytteren med de laveste kumulative sluttider er føreren af ​​løbet og bærer den gule trøje.

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med lidt hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

Hvordan tisser kvindelige cykelryttere?

Overraskende nok sagde de fleste af de professionelle, som vi talte med, at deres metode tiltissepå dencykelvar at stoppe, falde og gå. De nævnte full-zip trøjer med fantastisk frekvens. Andre sværger ved op-og-over-metoden: træk det ene ben af ​​dine shorts så højt som muligt og skub derefter vaskeskindet til siden.25. 2014.

Hvad betyder DNS i Tour de France?

DNS: Startede ikke. Brugt i resultater til at betegne en racer, der blev deltaget i et løb, men som ikke kunne starte. Ofte set i resultater i etapeløb, hvor rytteren forlader efter afslutningen af ​​en etape. Domestique: fransk.

Hvor meget søvn får Tour de France-ryttere?

Men i løbet af løbsdage kører de ca. 1-6 timer om dagen afhængigt af løbstype / stil. Hviledage de kører omkring 3 timer bare for at holde sig løs. resten af ​​tiden spiser de ogsøvn. 7000 kalorier om dagen, ca. 11 timersøvn.

Hvordan bestemmes tidsbesparelsen ved Tour de France?

Tour arrangørerne klassificerer hvert trin i fem forskellige kategorier og bestemmer tidsbesparelsen ud fra kategorien og gennemsnitshastigheden på etappen. Ryttere, der ønsker at forblive i løbet, skal afslutte inden for en vis procentdel af tiden fra etapevinderen. De fem kategorier og deres afskæringsprocenter er:

Hvem blev elimineret fra Tour de France?

Enhver rytter uden for tidsafbrydelsen elimineres. Her er et uddrag fra gårsdagens bulletin efter løb: Dossard 25 er Rider 25, aka Alexander Porsev fra Katusha-holdet, og han er ude af Tour de France, fordi han sluttede 34 sekunder efter nedskæringen.

Hvor starter og slutter Tour de France 2020?

Den 10. etape af Tour de France 2020 dækker 170 km efter den første af to hviledage. Den flade etape har et par øer, der starter på Ile d'Oléron og slutter på Ile de Ré. Det er første gang i Tour-historien, at en etape starter og slutter på to forskellige øer.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fransk held og lykke charms - hvordan man løser

Hvad er de 7 heldige charms? Føler du dig heldig? 7 historiske held og lykke charms forklaret Firkløver. Ifølge legenden går firkløverets held tilbage til Eva, som angiveligt bar en ud af Edens Have. Hestesko. Lommelygter. Kaninfod. Farven grøn. Nummeret syv. Penny.9. 2016.

Pakke velkomstpakke 2017 - praktisk løsning

Hvad er inkluderet i parabol velkomstpakke? Hvad angår kanaludvalg, tilbyder Dish Welcome Pack 40+ kanaler Dish Welcome Pack (ca. $ 19,99 / måned) TLC.RT.ICTV.Epic.Discovery Family.CCTV NEWS.MSNBC.The History Channel.1. 2021.

Betal for at spille tyveri - bæredygtige løsninger

Hvor mange penge tjener du på 99 tyverier? Den første er en smule mere en pengeindtjeningsmetode, og du kan gøre dig selv omkring 50 000 100 000 GP i timen ved at gøre dette. Det er tyveri fra mesterlandmændene. Det bedste sted at gøre dette ville enten være i Ardougne nær landbrugsområdet eller i Draynor Village. Du får ca. 20.000 25.000 XP i timen. 26.10.2020

Gennemsnitligt tempo for halvmaraton - hvordan man løser

Hvad er et godt tempo for en halv maraton? At køre en sub 2 time eller 1:59:59 halvmaraton betyder at opretholde et gennemsnitligt tempo på 9:09 minutter pr. Mil, hvilket betragtes som en respektabel halvmaraton tid blandt løbere. Meget konkurrencedygtige løbere sigter mod hårdere mål som en halvmaraton på 1 time og 30 minutter (6:51 minutter pr. Kilometer tempo eller hurtigere).

Platform hamstring dias - svar på problemerne

Hvordan laver man en hamstring dias? Trin 1: Læg på ryggen med dine ben udstrakte og placer en møbelglider under hver hæl. Hold dine skuldre og hoved presset ned i gulvet, mens du kører dine hæle ned og dine gluter op, så din røv, lænd og ben kommer op fra gulvet.

Tænder gør ondt, når du løber eller hopper - hvordan man beslutter

Hvorfor gør min tand ondt, når jeg hopper eller løber? En af de mest almindelige årsager til tandpine er følsomhed. Når du går eller løber, passerer luft gennem din mund; ekstrem følsomhed udløser tandpine. Så sammen med at spise og drikke varme og kolde ting er luften også en årsag til følsomhed og forårsager smerte.