Vigtigste > Tour De France > Tour de France rutekort - bæredygtige løsninger

Tour de France rutekort - bæredygtige løsninger

Er Tour de France 2021 annulleret?

Med OL skubbet et år tilbage som følge herafafden globale koronaviruspandemi, den2021 Tour de Franceer blevet tvunget til at skifte en uge tidligere for at forhindre detfrasammenstød med begivenhedeniTokyo.



>>> VI ER TILBAGE. >>> VI ER TILBAGE. 8:13 NU MED DE FANTASTISKE NYHEDER OM TOKYO OLYMPISKE SPIL, VI FØLGDE EFTER HVER MONKMORNING, SAVANNAH. >> SHA'CARRI RICHARDSON, THEU.

S. 100 METRE AF CHAMPIONEN DOMINERET I DET TEOLYMPISKE STUDIE TESTET EN POSITIV FOR MARIJUANA EFTER DENNE LØB. HVEM SKAL UDDANNE I SAMMENLIGNING, OG HVAD KUNNE VÆRE EN ÅNDENDRAGENDE BESLUTNING FOR EN ATLET, DER HAR VINDET MILJONER. >> MED EN BLINKENDE TID OG ENESTÅENDE STIL HAR SHA'CARRI SHA'CARRI OM RICHARD, HVAD ER BETALT TIL RICHARD Jeg er for nylig en olympier. >> VED DE OLYMPISKE PRØVNINGER VAR DET 21-ÅRIGE DALLAS NATIVE DET 100-METERS SPRÆNG I 10,8 SEKUNDER FOR AT VÆRE DEN HURTIGSTE KVINNE I AMERIKA SAT PÅ.

EN AMERIKANSK OLYMPISK KILDE TELLINGNBATTE EN NARKOTIKATEST MISLAGT EFTER DEN ENDELIGE WIVEN, TEST POSITIV FOR THC, KEMIET FUNDET I MARIJUANA Testresultaterne blev automatisk diskvalificeret, hvis det er blevet testet positivt. AT DET BETYDER, AT DU IKKE KAN DELTAGE I DIN UNDERSKRIVELSE, DE 100 METER, MEN DER ER EN EKSTERN CHANCE, AT DU KAN VÆRE I EN ANDEN KONKURRENCE MOD EN FORSKELLIG NYHED ELLER ANDRE FORSKELLER, DER NÅR KURSEN OG FELT FOR EN OFFICIEL KOMMENTAR HJERTE AF MILJONER, NÅR DE HUGGEDE I RAMMELÆNGDEN OG HUGGEDE Hennes STANDMOR AF BTERUST> ER MEGUNDET. I ÅR VAR SIKKE FOR MIG.



MISTE KUN MIN BIOLOGISKE MOR FRA SIDSTE UGE, OG JEG ER stadig her. >> OG EFTER AT VÆRE BEMÆRKET OM DIN MISLAGTE STOFPRØV, RICHARDSON TWEETED I GÆR, ER JEG FOLK KOM SAVAR'C. >> NU TIL OS.

GOD MORGEN SHA'CARRI. Jeg vil kun stille et simpelt spørgsmål. HVORDAN BESTEMMER? >> Jeg er velsignet over at være levende.

DET ER DET. >> DET ER IKKE NEMT. DETTE ER ET SVÆRT ØJEBLIK, AT DU ER NU.



OG jeg tak for at være. Og jeg ved, at du fortæller din historie. Du fortæller mig, du ved, hvad der fører til denne positive test. >> LIGE, ÆRLIG, JEG VIL VORES BORTSKAFFELSE AF HANDLINGER Jeg ved, hvad jeg vidste, jeg vidste, hvad jeg skulle gøre, hvad jeg ikke må tage og træffe denne beslutning.

MEN IKKE Leder efter en beslutning eller en følelse i mit tilfælde, men kun i denne position af mit liv for at finde noget, ville jeg sige om denne proba de største ting, som oversvømmelse i positiv, være positive end at være negativ MIN MOR. DET VAR DEFINITIVT ET VE RYHEAVY TEMA OM MIG. OG FOLK FORSTÅER IKKE, HVAD DET SKAL VÆRE - ELLER FOLK AT GØRE.

VI HAR ALLE VORES ANDRE KAMPE. VI HAR ALLE VORES FORSKELLIGE TING, DER SKAL BLIVE DELTAGET FOR AT GØRE ANSIGT, ​​DU SKAL ANSIGTE VERDEN OG PUTONE ET ANSIGT OG DÆKE MIN Smerte, VED IKKE, HVEM DU ER, ELLER HVEM JEG FORTALER, HVORDAN DU FÅR HVIS DU HAR Smerte, at DU LEVER MED EN STRIDEL, AT DU ALDRIG OPLEVER, ELLER AT DU ALDRIG HAR TRUKKET, AT DU SKAL GØRE DET. HVEM SKAL jeg fortælle dig, hvordan du bruger? HVEM ER JEG, AT DU SAGER FALSK FOR SKADE? Jeg tror ærlig, rådgivning om håndtering af min mentale sundhed, fører til spil, alle. a TIDEN, DER KOMMER PÅ JERNBANEN, DER FORVENTES AT VÆRE EN REKORDBRÆKENDE TID ELLER NOGET, SÅ KUN MED UDSKRIVNING AF SELV var bare en anden, hvad er min FØRSTE FAGLIGE KARRIER, MIN FØRSTE FAGLIGE AFDELING MED TEMISK UDDANNELSE, MITT TIDLIGE UDBUD MIT SPONSOR, MIT SPONSOR, MIN FAMILIE, VID - SÅ - >> SHA'CARRI, JEG VIL bare forstå de mennesker, hvor de kommer.



OG FORTÆL MIG, HVIS DETTE ER KORREKT. MEN DET VAR FÅ DAGE FØR DIN STORE LØB ​​OG TESTERNE. DE UDSTEDER, AT DIN BIOLOGISKE MOR VAR GLEMT.

DE UDGIVET DEN, NÅR EN REPORTER FORTALT DIG. OG AT DU HAR TAGET ET SLAG MARIJUANA. Jeg er nødt til at huske, at du var inoregon.

DET ER JURIDISK I ORGON. MEN DET VAR MOD REGLERNE I DIN SPORT, OG SOM DE SAGDE, VED DE DET. MEN ER DET HVAD der skete? ER SÅ HVORDAN I HENHOLD TIL? >> ÆRLIGHED, JA, DET ER HISTORIEN, JEG HAR PLANLAGT MED MYAGENT.

Jeg ved, at jeg havde en samtale. II BARE MERE, AT DET VAR EN NORMAL INTERVIEW. OG DERFOR HØRER I EN INTERVIEW, AT INFORMATIONEN KOMMER FRA EN HELT UDVENDIGT, JEG DEFINITIVT TRIGGERET, DET VAR CHOCKERENDE, FOR DET ER Nøjagtigt.

er mandelmel sundt

HAN UDFØRER KUN HANS JOB. MEN DEFINITIVT, DET FORBEDREDE MIG, I EN TILSTAND MED FØLELSESPANIK, HVIS NOGET. OG VID FORTSAT, AT DET ER - SELV Selv om jeg er her, MÅ jeg lave en præstation for min drøm, gå ud og konkurrere.

SÅ DET ER OG DERFRA, BLINDET AF FØLELSER, BLINDET AF DÅRLIGE NYHEDER, BLINDET AF JUSTHURTING, SKJULET SKADET, ÆRLIG, FOR jeg ved, at jeg ikke kan forstå mig selv. OLYMPISKE TJENESTEMÆNDIGHEDER I FELD-DOP, OG FELD-DOP ​​FÅR NU EN AFGØRELSE FRA DIG. DET KAN DU IKKE PÅ DE OLYMPISKE SPIL PÅ DIN LØB, DIN INDIVIDUELLE LØB, 100 METER, MEN DER ER EN CHANCE, MEN DU KAN OGSÅ GÅ TIL TEOLYMPIET OG DELTAGE I RELÆET.

Håber du på det? STOPPER DU DIG OUTHOPE DETTE ØJEBLIK? >> NU LÆGGER jeg KUN MIN TID OG ENERGI I EN INTODEALING MED HVAD JEG SKAL ANVENDE TIL AT HELSE MIG SELV. Så hvis jeg kan modtage denne velsignelse, vil jeg være taknemmelig for det, men hvis ikke, vil jeg kun fokusere på mig nu. >> DU VED, HVAD DIN MEDDELELSE VIL VÆRE TIL DE, DER TÆNKER OM DET NU? OG TIL DINE FANS ved du, hvem der ELSKEDE dig og var så stolt af din præstation og kan blive knust, da de er i dette øjeblik.

HVAD VIL DU SIGE DEM? >> Jeg vil gerne sige mine fans og familie og mit sponsorat, sandt til haterne, jeg vil også gerne beklager. SÅ MEGET ER JEG DISPENS. Jeg ved, når jeg er på vej, jeg repræsenterer mig selv, jeg repræsenterer et samfund, der viser en stor kærlighed og alle dem, jeg føler alle, og jeg beklager, at jeg ikke vidste, hvordan jeg kunne modtage mine følelser eller omringet af mine følelser under DENNE GANG.

OG PÅ DETTE - OG HVIS JEG VAR FORLADT MED MINE FANS, ELLER JEG VIL VÆRE LEVERET SOM I DAG OG I GÆR, ER JEG MENNESK. VI ER FOLK. MINE INTERVJUER, JEG VIL VÆRE OVERFØRT SÅDAN MED YOUGUYS, HVIS DET ER GODT ELLER DÅRLIGT, MEN HVIS DET FUNGERER, TOSHA'CARRI RICHARDSON, LIKER JEG ALDRIG - BETJENDER NAVN HA'CARRI RICHARDSON.

SÅ HVAD SITUATIONEN VAR WASMARIHUANA. Jeg ANBEFALER, at nogen gør det. Jeg siger ikke oh, gør ikke noget, men hvis du vælger at gøre ting i din personlige tid eller sådan at du skal vide, vær opmærksom på de følgende eller simpelt forskellige måder at finde ud af, uanset hvad det bedste han vil føle, at jeg er menneske , Jeg er dig, jeg løber bare en smule hurtigere, der vil være mennesker, der siger noget, som de ikke forstår, og jeg ville ikke kalde dem hader.

HVIS DU VIL VÆLGE KARAKTER SELV, EFTER AT JEG har sagt, hvad jeg sagde og udsatte mig, er det kun dig, din karakter, og du bliver nødt til at betjene det. MEN jeg sætter stor pris på at være i stand til at fortælle min side af historien, MIN FAMILIE, MIT SPONSORSKAB OG HAD, JEG BEDRE, HVIS JEG IKKE HAR, OG JEG HAR, OG JEG VIL bare vide, at dette bliver den sidste gang, at OLYMPISKE SPIL UTRYKKER IKKE HA'CARRI RICHARDSON, OG DETTE VIL DEN SIDSTE GANG USDOEN IKKE FØLER HJEM MED EN HUNDRET GULDMEDalje - ER OP MOD MIG. >> SHA'CARRI, ME - FØR MEG FORLADER, TÆNKER jeg KUN - JEG TÆNKER PÅ DIG OG DET HØJE OG LAVE, SOM DU SKAL FREME MED.

DIN DRØMME BLIVER SAND. I HAR ALLE BLÆSTET DIN KLEM TIL DIN BEDSTE MED DIN YDELSE, MEN OGSÅ MED DINE ORD. Du har gjort så meget, og vi vil se, hvad der sker, og hvad denne beslutning er.

MEN PLANLÆGGER DU FOR AT BLIVE LØB? HVAD? >> JA. DETTE ER KUN ET SPIL. JEG ER 21.

Jeg er meget ung. I modsætning til de fleste har jeg stadig mange spil i mig til at måle mig selv, og jeg har mange talenter til at støtte mig, fordi alt, hvad jeg gør, er MENATURISK, INGEN STEROID ELLER NOGET. DENNE HÆNDELSE ER OM MARIJUANA.

SÅDAN EFTER AT MOTTAGE MIN SANKNING, VIL JEG VÆRE TILBAGE OG I FÆRDIGHEDEN TIL AT KONKURRERE OG NOGEN NÆSTE TID, JEG VIL STÅ PÅ DENNE SPOR, JEG ER KLAR FOR ALLE ANTIDOPPERINGSBYRÅDER, DER VIL KOMME OG MODTAGE DET ALDRIG - >> SHA'CARRI RICHARDSON, IKKE ET NEMT ØJEBLIK, MEN DU HAR EN

Er Peter Sagan i Tour de France 2021?

Tour de France- 'En anden katastrofe' Caleb Ewan ogPeter Saganudslettet, da Tim Merlier vinder kaotisk sprint. Geraint Thomas, Primoz Roglic og Caleb Ewan var blandt dem, der ramtedetdæk i separate hændelser somTour de France i 2021fortsatte med at kaste drama.28. 2021.

Mens nogle lykkes med stigningen, venter andre på nedstigningerne for at få deres egen andel af berømmelse. Det er en chance for kroppen at komme sig, men det er tid for sindet at arbejde. En risiko-returmanøvre, der kræver analyse, beregning og prognoser.

En distraktion i split sekund er nok til at smide dig ud af kanten af ​​en af ​​de alpine veje. I denne artikel ser vi på nogle af de mest erfarne cykelryttere i professionel cykling og udforsker nogle af de teknikker, de bruger. Nedstigning er blevet en vigtig færdighed for professionelle landevejscyklister.

Løb kan enten vindes eller tabes i nedkørslen Peter Sagans Super-Tuck ved verdensmesterskabet i 2015 tildelte ham verdensmesterskabet, se bare afstanden mellem ham og forfølgerne lige før nedstigningen og sammenlign den med, hvornår han ramte bunden, når han er den eneste, der ikke ramte bremserne på hjørnet, det var et risikabelt træk, men det betalte sig til sidst. Super-tuck blev populær i det sidste årti eller deromkring, men det udviklede sig med generationer før det. Mange forskellige stilarter blev opfundet i 90'erne, nogle var kreative som den ikoniske Marco Pantani-stil.

Læg mærke til, hvordan han lægger sin vægt på baghjulet, mens hans mave hviler på sadlen. Dette muliggør bedre samlet stabilitet. Afgangene er beregnet til at blive angrebet, og ingen har gjort det bedre end Paolo Savoldelli, der navngav Falcon for den måde, den ned.

Han vandt Tour of Italy i 2005 takket være hans næste niveau downhill færdigheder. Efter at hans modstandere havde efterladt ham på et af stigningerne på den næstsidste scene og bragt hans samlede føring i fare, blev de overraskede over, at han fangede dem på nedstigningen og holdt sin lyserøde trøje indtil slutningen af ​​den store turné bortset fra stigningerne og i tidsprøven er dette sandsynligvis Froomes mest unikke etapesejr på Touren, for den måde han gjorde det på. Hans usædvanlige stil fangede folks opmærksomhed og blev populær på sociale medier, men du ville blive overrasket over at høre, at han kunne have gået meget hurtigere, hvis han havde brugt andre stilarter.

Hans pedaler gjorde heller ikke meget, bortset fra at holde sin puls høj. Det hul på 13 sekunder, hvor han vandt etappen, ville være steget til mere end et minut, hvis han havde brugt Peter Sagans toprørstil. Dette var den konklusion, som en gruppe belgiske professorer nåede frem til i 2017.

De sammenlignede forskellige positioner ved hjælp af vindtunneler og virtuelle simuleringer. De fandt ud af, at Chris Froome's position er 9% hurtigere end en normal kørestilling, men falder uden for den udbredte back-down position, som er 12% hurtigere. Pantani viste sig at være endnu hurtigere med en føring på 14%.

simon cowell cykelulykke

Sagans Super-Tuck topper dem alle og giver ham 17% fordel i forhold til en almindelig position. Nedstigningen handler imidlertid om mere end bare tophastighed. Forestil dig en fem meter høj lastbil, der er fuldt lastet, kører i høj hastighed og skal dreje 90 grader.

Der er en god chance for, at han vælter. Mens en tre meter høj lastbil sikkert kørte gennem nøjagtig den samme kurve. Det samme gælder for en cykel: Ved at sænke tyngdepunktet i kurverne får du mere stabilitet og er mere aerodynamisk.

Fabian Cancellara beviste dette efter et hjulskiftestop under 7. etape i Tour de France 2009. Spartacus i den gule trøje jagte hovedgruppen tilbage på vej ned. Phil Liggett: det faktum, at der ikke er nogen holdkammerater med ham, betyder stort set, at dette var en rutinemæssig ændring, at han ikke er i problemer du kan høre bilhornene blæse, da Tour de Maillot Jaune Frankrig løber gennem ryggen felt i pelotonet og går ind i gruppen.

Gå ikke i panik, ingen holdkammerater, ingen problemer. Han måtte navigere mange biler og motorcykler, inden han kom tilbage i pelotonet. Phil Liggett: før det var lægens bil, åh min gud

Paul Sherwen: husk Cancellara er en fremragende handler.

Det er fascinerende at se hans svingefærdigheder, han implementerede også noget af det i tidsforsøget. Den italienske haj Nibali er kendt for sin stilistiske cykelhåndtering. Når han er væk, kan meget få indhente ham.

I Lombardia 2015 gik han ud på ultimativ nedrykning og straks åbnede et tomrum med sine modstandere, og de så ham aldrig igen. Når han nærmer sig en hårnålsdrejning, vender han tilbage til sin startposition for mere kontrol over cyklen. Han har mestret svingteknikker for at få mest muligt ud af denne type hjørner.

Han anvender bremserne for at bremse og kører så langt han kommer nær hjørnet, når toppen og begynder at accelerere igen og vurderer vejen foran ham for at måle, hvor hurtigt han vil gå rundt om det næste hjørne, han skal koncentrere sig om hvor han vil hen og vælger den kortest mulige linje på vejen. Nu er vi kommet til den del, som du sandsynligvis er her for. Denne gruppe af kørere kørte i nøjagtig samme hastighed på denne nedstigning, indtil en rytter beslutter at skifte til 'Superman' position og overhale dem.

Det kræver en masse styrke for at bekæmpe trækket forårsaget af luftfriktion. Denne rytter har strammet sig for drastisk at reducere sit frontområde og dermed reducere luftfriktionen og lade ham tage hastighed fra tyngdekraften ved denne nedstigning. En hastighed, der i dette tilfælde ikke kunne opnås ved at snyde.

Ifølge den undersøgelse, vi så tidligere, kan føreren afmontere 24% hurtigere i denne position end i den normale kørestilling. Folk undervurderer vigtigheden af ​​aerodynamik i cykling. Dette klip viser, hvor meget en positionsændring på en cykel kan gøre.

Så meget som folk elsker at se disse manøvrer i aktion, har Super Tuck altid været en kontroversiel vare. Nogle hævder, at når professionelle udfører disse stunts, kan det inspirere unge uden erfaring til at gøre det samme på offentlige veje, hvilket kan føre til tragiske konsekvenser. I februar 2021 udstedte UCI-cykelforbundet et forbud mod super-tuck og andre lignende ting, der trådte i kraft den 1. april.

Hvad er Peter Sagans nettoværdi?

Peter Sagan nettoværdi:Peter Saganer en slovakisk professionel racercykelracer, der har ennettoværdipå $ 30 millioner.

(stærk musik) - Jeg befinder mig på en tophemmelig placering her foran Paris-Roubaix-udgaven i 2019. Og jeg har det, jeg synes er den mest spændende pro-cykel, jeg nogensinde har set. (elektronisk musik) Nu er grunden til, at jeg er 'jeg er så begejstret', fordi dette er Peter Sagans cykel, hvilket er godt, normalt meget spændende.

Men desuden er det en helt ny Specialitet Roubaix, og det er første gang jeg har set det. Jeg vidste ikke engang, at denne ting kom ud, jeg mener, det er kun et par år siden det oprindelige Roubaix-hit, og normalt er produktcyklusser lidt længere. Men wow, tjek den nye Roubaix og den forrige Roubaix.

Og så vil jeg tale om nogle af de små ting, der gør denne cykel unik for Peter Sagan. For det første har vi Future Shock over hovedrøret for mere komfort under kørsel. Kør over ru overflader såsom asfalt.

Selvom de modificerede det, har det nu en lås på toppen, så du kan låse affjedringen op, mens du kører på asfalt og holde den glat, så du ikke har nogen rejse og derefter bare vende den for at ordne det. Det er ret sejt, ikke? Den næste store ændring fra den forrige Roubaixi er også rørprofilformen. Så disse ligner meget mere rørene, der findes på den helt nye Specialized Tarmac.

De er optimeret til at være mere aerodynamiske, vi kan se, at i nedrøret her er sæderøret, som har en D-formet, flad rygsektion og også sadelpinden, som er D-formet. Det ser faktisk ud som om det er den samme sadelpind, som den var i asfalten, nu er en D-formet stolpe noget, vi ser på mange BMC-cykler og Giant-cykler også, og det har et par fordele. Det er lidt mere aerodynamisk, men også fladt på bagsiden, det kan komprimere mere, hvilket er afgørende for ekstra komfort i et løb som Paris-Roubaix.

Når vi taler om sadelpinden, har den også en revideret forbindelse til rammen. Dette er et helt andet design end det tidligere Roubaix. Så vi har denne polymerhætte, som du kan tage af derfra, du kan se, at der er et stort hul der, der har til formål at give sædeposten en lille smule rejse inden i rammen og, mere afgørende, at dæmpe den for at prøve og vær mere behagelig, hvad der er vigtigt for et løb som Paris-Roubaix-detalje er koblingsboksen, som nu virkelig er pænt monteret i nedrøret.

Noget, vi har set på mange nye cykler i stedet for at rode rundt under stammen. Pæn. Så dette er de største forskelle mellem den nye Roubaix og den gamle Roubaix, men dette er Sagans cykel, så hvad er så specielt ved det, hvad gør det unikt for ham? Nå, her er et specielt malearbejde, og det er noget, vi er vant til fra Peter Sagan. Det er fantastisk, og der er et par små metalliske Peter Sagan-logoer, der er et og et dejligt lille navnelogo, der identificerer sig som Sagans.

Der er også tre små stropper bagpå her på kædestag. Disse små metalliske bånd, der viser hans tre verdensmesterskabssejre. Så Richmond, Doha og Bergen, det er meget ædelt.

Men dette er et meget subtilt malearbejde for Peter Sagan. Normalt er vi vant til at se meget mere ekstravagante designs for ham gennem årene. Men jeg kan virkelig godt lide det. (stille musik) Da dette er Sagans Roubaix-cykel, er der et par vigtige gearskift her, der adskiller sig fra enhver anden cykel, han ville bruge resten af ​​sæsonen, samt det faktum, at han bruger Dura Ace Di2 hele vejen igennem, det er det samme for alle hans motorcykler.

schwinn citronskræller

Men kranksættet er anderledes, så i stedet for hans normale 53/39 har han en 53/44 bagpå. Roubaix er et meget fladt løb, og så meget foretrækker chaufførerne det tættere forhold på 53 til 44. (spændende musik) Bagpå har vi en 11/28 kassette, og du vil også bemærke, at keramiske hastighedslejer er installeret overalt.

Hjulene er Roval 50 millimeter rørformede dæk og parret med disse er 30 millimeter specialiserede S-Works Turbo Cotton dæk. Disse er virkelig tykke, virkelig brede. Og jeg fik at vide, at det tryk, der løber i det, vil være mellem 4 1/2 og 6 bar dag, hvad enten det er vådt eller tørt.

Interessant nok fortæller mekanikerne mig også, at på grund af modstandsdygtigheden ved Future Shock er de faktisk i stand til at lægge lidt højere pres i dækkene, hvis de vil. Sagans valgte sadel er en specialist Romin EVO, og det er ganske interessant, at den har en afslappet sadelpind, og sadlen smækker tilbage på skinnen med det samme. Noget der efter min mening giver en hel del sag, fordi sadlen har lidt mere gearing.

Ved kranken vil du bemærke, at her er en specialiseret effektmåler, dette er en dobbeltsidet måleenhed. Der er også en bælge på kranken på den ikke-drevne side. Og krumtaparmene er 172,5 millimeter lange.

Jeg bruger også Dura-Ace-pedaler, men Sagan har dem med den længere 4 millimeter aksel, hvilket giver lidt mere Q-faktor. Det giver ret mening, for når du ser ham træde, ser hans ben ud som om de er lidt længere fra hinanden, selvfølgelig, så det er virkelig interessant. Nu til cockpittet, og jeg finder det virkelig interessant.

Den første ting, der dominerer øjet, er, hvor lang stammen er, den er 140 millimeter lang, og det er en S-Works stamme, der har en rigtig pæn udvendig montering til sin Wahoo BOLT. Jeg kan godt lide det, det er meget ryddeligt, dejligt. Og det er et PRO Vibe 42 centimeter styr.

Interessant er det et rundt styr. Sagan har ofte brugt et aero-styr, et aero-cockpit til denne sæson, men for Roubaix gik han efter en rund bar, der har lidt mere bøjelighed, og det er også lidt mere behageligt at holde det også på toppen. Men en af ​​de mest interessante ting for mig er manglen på ændringer i dette cockpit.

Hos Roubaix ser vi en masse underlig og skør teknologi, og ofte ser du ekstra gearhåndtag, ekstra bremsearme, dobbeltindpakket styretape. Men det er ret let, jeg kan godt lide det. Men jeg kan godt lide hans styretape, dette er SUPACAZ styretape, og det føles meget klæbrig, dejligt du undrede dig over, hvilken størrelse cykel Peter Sagan kører, ja, det er en 56, der også er den samme som mig. (latter) Jeg er dybest set Peter Sagan, ikke? Lad os lave en frihjulskontrol. (Hjulet drejer) Glat. (Hjul drejer)) Det bliver højere.

En anden forskel fra den tidligere Roubaix, som jeg opdagede, er manglen på for- og baghjulshåndtag. I stedet svarer det til andre cykler, hvor grebet faktisk kan afmonteres på en meget renere front, og ingen håndtag sidder fast, når du ser, hvilket gør cyklen lidt mere aerodynamisk. Nogle mennesker synes, at en watt eller to er så vigtig, og for at fjerne hjulene eller skifte hjul har mekanikerne faktisk en speciel slags kassekanon som du ser i Formel 1.

Jeg har mekanikken lige nu til at veje Sagans cykel, da den er i fuld racingform og vejer 7,91 kg. Så ikke en fjer-let klatringcykel, men det er ikke det, du vil have til Roubaix.

De vil have en cykel, der er robust, holdbar og behagelig, og som kan håndtere brosten, forhåbentlig er det. Nu håber jeg, du har haft glæde af denne artikel, og i så fald bedes du give den tommelfingre og abonnere på GCN Channel, da det vil hjælpe os med at lave flere artikler i fremtiden. Men lad os vide i kommentarerne nedenfor, hvad synes du om denne fantastiske nye cykel.

Jeg elsker det Jeg synes det ser godt ud og spekulerer på, om det vinder søndag? I hvert fald for mere Paris-Roubaix- Du kan klikke på Sags 44-tænder kædehjul for indhold.

Hvad er afstanden til Tour de France?

Hvor lang er dette årTour de France? Det samlede antalafstandaf løbet er 3.414,4 kilometer eller 2.121,6 miles i gamle penge.to

Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve tre ugers løb i Frankrig. Men kun på disse sektioner af ruten gør dyb tegning virkelig en forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden

Tour de France begyndte som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen kæmpede, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

Det blev så succesfuldt, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med 1400 meters højde til toppen. For at se om dette overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.

Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der sagde: Tourmalet er krydset. Meget god vej. helt acceptabel.

Tourmalet fik sin debut på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op. Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet.

Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance. I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage.

Det har 30 store stigninger; syv af dem tilhører den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, der er der for 86. gang. Mere end nogen anden stigning i turens historie.

På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer. Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton.

Det giver cyklister mulighed for at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand. Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det.

Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer. Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour de France-rytter mindst 300 watt.

Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føltes, og kun to kilometer ved 300 watt var virkelig rigtig hård. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun at påføre omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed. At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere.

Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen. De sammensatte deres holdkammerater, hvis job det nu er at udføre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får hvile for det sværeste, bjergene.

Hvor de skal være alene. Efterhånden som pelotonet begynder at træde op ad bakke, sænkes det. I denne fase handler løbet mindre om kampen mod vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens.

cykling chafing

Så nu er hver chauffør nødt til at udøve ekstraordinær kraft foran og bag for at holde trit. I 2010 kom den danske cyklist Chris Anker Sorensen til tops i Tourmalet-stigningen. 'Se på Chris Anker Sorenesens ansigt.

Han spredte smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning. '... ansigtet til Chris Anker Sorensen nu, der virkelig uddeler smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'God kørsel fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde det op?' Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Til trods for at være flere positioner bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. For det andet er Schleck, der ville forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det gik hoved mod hoved helt op til toppen

Schleck er til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck kastede næsten Contador ud på toppen af ​​Tourmalet for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Hvem er den rigeste cyklist i verden?

Chris Froome (Team Sky)

Han er stjerne atlet forverdens rigesteog mest succesrigecyklinghold.

Hvor meget får cyklister betalt?

Lønskalaen

Pro kontinentale rytterelavehvor som helst fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kanforbi dette punkt dogbetaling fårmere lukrativ. Det ultimative mål formange cyklisterer dog atlavedet på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35 mio.
29. 2020.

Hvor længe kører Tour de France-ryttere hver dag?

Det er en 23dagløb med 2 hviledage. Men under løbetdagede kører omkring 1-6 timerPer dagafhængigt af løbstype / race. Hviledagederideomkring 3 timer bare for at holde sig løs.

Hvad er topfart i Tour de France?

HurtigsteOptagetFart: 63,1 mph

DethurtigsteoptagetfartafTour de Francekom fra tyske Nils Politt, mens han faldt ned ColfraVars i løbet af løbet 18.

Hvem er tidenes bedste cyklist?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet Cannibal dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.22.09.2017

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset, det føles som om det er døende.07.21.2015

Hvor lang er Tour de France i Frankrig?

Tour de France-datoerne i 2021 er også fremmet en uge for at undgå sammenstød med OL i Tokyo i 2021. 2021 officielt Tour de France-rutekort (klik for større PDF-version) Samlet kørselsafstand: 3383 km

Hvor er de nye etaper i Tour de France?

10 nye scenebyer eller websteder vises på kortet for 2021-turen på i alt 39: Armorican-bjergene får bolden til at rulle så snart Grand Départ i Bretagne. Derefter følger: Massif Central, Alperne og Pyrenæerne.

Hvor stor er Tour de France i 2021?

Tour de France-datoerne i 2021 er også fremmet en uge for at undgå sammenstød med OL i Tokyo i 2021. 2021 officielt Tour de France-rutekort (klik for større PDF-version) Samlet kørselsafstand: 3383 km Specifik info om hver etape og mere detaljerede kort offentliggøres normalt også online hver maj og i det officielle løbsprogram.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Trives med 8 ugers udfordringsanmeldelser - praktiske løsninger

Kan trives få dig til at tage på i vægt? Selvom den indeholder et par ingredienser, som videnskabelig forskning har vist, kan hjælpe med vægttab, mangler der forskning, der ser på fordelene ved selve plasteret. Der er nogle potentielle risici ved at bruge en Thrive Patch. Disse inkluderer vægtøgning efter brug og muligvis angst.3. 2018.

Fezzari wasatch peak review - holdbare løsninger

Er Fezzari en god mountainbike? For mange testere var La Sal Peak et lykkeligt medium med progressiv geometri og superlativ suspension. Utah-baserede Fezzari er et direkte forbrugermærke, og dets cykler er forbløffende værdier.

De rosa bikes anmeldelse - hvordan man tackler

Hvor fremstilles De Rosa-cykler? Fabrikken i Cusano, Italien, i større Milano har været virksomhedens hovedkvarter og fabrik siden begyndelsen af ​​80'erne. Ugo er stadig i De Rosa næsten hver dag i showroomet og hilser folk på 86 år.

Seal skinz handsker anmeldelse - hvordan løser du det?

Er Sealskinz handsker gode? Til vinterbrug er disse Sealskinz-handsker gode ned til ca. 25 grader, hvis du er aktiv vintervandring eller snesko og giver et godt alternativ til fleecehandsker, fordi de ikke bliver gennemblødt, hvis de kommer i kontakt med sne.

Smith chromapop anmeldelser - hvordan man afregner

Er Smith ChromaPop polariseret? Med Smiths egne ord: ChromaPop-linser er ganske enkelt de mest avancerede polariserede linser i verden ChromaPop optimerer farver og øger klarheden, så du kan se omverdenen med et uovertruffen niveau af vibration.