Vigtigste > Tour De France > Tour de france rygere - hvordan man beslutter

Tour de france rygere - hvordan man beslutter

Ryger nogen pro-cyklister?

Hvad?Pro cyklisterville aldrigrøg! De behandler deres kroppe som templer og indtager kun de bedste naturlige stoffer.12. 2009.



(stille musik) - Der er mange forskellige rutiner efter turen. Og for at være ærlig er min den bedste. Hej opie. - Yo, for at være ærlig er jeg ikke så sikker.

Så i denne artikel fortæller vi dig, hvad der skal og ikke skal til den perfekte rutine efter turen. (Logo boomer) (levende musik) - Åh kammerat, det var en hård tur. Og jeg sulter absolut, så kan jeg bestille en millionær shortbread? , en karamelskive, en af ​​disse shortbreads og måske en scone? - Det anbefaler vi slet ikke.

Hvad vi dog anbefaler er, at du starter din genopretningsproces med en genopretningsdrink og måske en skål med strimlet frugt og grøntsager inden for de første 20 minutter efter at komme tilbage fra dine træningsture, så du virkelig kan starte denne proces og blive stærkere. (legende musik) Det er alt sammen godt, at han falder i søvn der, og det er dejligt for dit opsving at have en kort lur, men ikke når du har brug for dit cykeludstyr og ikke når du ikke har spist ordentligt. Så det er tid for mig at lave frokost, og mens frokosten koger, går jeg og strækker mig. (Snorken) (stille musik) Mens Hank sov og sov i caféen, besluttede jeg at komme hjem og starte mit helbredelse med lidt skum, der rullede og strakte, hvilket er fantastisk til at træne et par af de svagheder, jeg er efter træning i mine benmuskler i morges, men det er også godt til at øge min fleksibilitet, hvilket hjælper min position på cyklen.



Jeg har en halv time, før jeg har brug for det til at lave mad, hvilket er det perfekte tidspunkt. (stille musik) Åh James, James, James, hvornår skal du lære? Der er ingen måde, du kan begynde at komme dig, før alle dine job er færdige for dagen, og jeg ved helt sikkert, at din cykel er lige så snavset som min cykel. Så du må hellere vågne op snart og komme ud herfra og skrubbe det.

Når alt kommer til alt har du hørt ordsprog om, at en ren cykel er en hurtig cykel. (stille musik) - Nå, caféen smed mig ud, så det er nok tid til at gå hjem. Jeg skulle tage et bad, Whoa, jeg er virkelig tørstig, og det vil være nok - Ølen ser flot ud og ja, jeg ' Jeg er også i humør til en, der ikke er den bedste måde at fylde op efter en hård træningstur, i stedet for vil et godt nærende måltid med en balance mellem protein og kulhydrater og nogle sunde grøntsager hjælpe din krop med at komme sig meget bedre. Når alt kommer til alt er du hvad du spiser. - Nå, jeg mener, måske ikke for smagen, men en elektrolytdrink vil gøre meget mere for at rehydrere efter en hård træning.

gu energi gel anmeldelse

Og læg derefter fødderne først op, hvad er det? - Nå, det sidder og slapper af. - Du har ændret dig siden de gamle dage. Du var meget mere professionel.



Og den anden ting ved alkohol er, at den kan forhindre dit opsving med op til 25%. Jeg kan ikke afsløre så meget. En ting, der kan hjælpe dig med at komme dig, tror jeg du har brug for at løfte dine ben over dit hjerte.

Og kan det være? Det er ikke en videnskab bag dette, men det føles som at opfriske dine muskler ved at lade alt blod strømme tilbage i din krop. Tag en lur, hvis du kan. (stille musik) Intet slår en 10 minutters power lur.

Det er fantastisk for hormonniveauer at kickstarte dit opsving, ikke? For flere træningsartikler, klik her.

Hvorfor ryger cyklister?



Cigaretter for at åbne lungerne

I 1920'erne,cyklisterogsårøgetcigaretter under ridning, især inden stejle stigninger, i håb om at åbne deres lunger.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Jeg gjorde det, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. For at gøre dette har vi indgået et samarbejde med en af ​​Storbritanniens førende urologer - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solide, praktiske råd, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring for at tro, hvad han siger han er også en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på en cykel, og det færdig er et tæt på en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er din urinrør, som er røret, der forbinder din blære med omverdenen via penis.

Perineum indeholder også de store blodkar og din pudendale nerve, som giver følelsen af ​​området og derfor også hjælper med erektionen. Over perineum er din prostata, en kirtel, der skaber sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du har set før, de foreslog, at Anthony nedbryder dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

Jeg tror, ​​vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde skal du sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter gik jeg af, og jeg indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så til sidst tror jeg, at der ikke skete noget langsigtet, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

mesterskabscykling

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Hvis du nu kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt medføre nogle langsigtede skader, men sund fornuft tager over, og når det sker så bare få den rigtige cykelpasning og den rigtige sadel. En enkelt følelsesløshed derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Det næste emne ville være erektil dysfunktion, og i betragtning af hvad vi har hørt om følelsesløshed, er der en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes, forhøjet blodtryk eller røg, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Hvis du nu er en cyklist og i en sådan alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det skal være sådan, at jeg ikke begraver mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den underlige følelsesløshed, der påvirker dit perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktion.

Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektil dysfunktionsbehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også spørgsmålet om, hvorvidt du screenes for prostatakræft forkert. En af de ting, vi bruger til at give en indikation af risikoen for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der kaldes PSA kaldet kunstigt hæve blod test en prostata-specifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du gjorde den blodprøve, den er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - der er en chance for det kunne blive påvirket en smule, men hvis man ser på laboratoriebaseret forskning på mange, er der mange molekylære markører for prostatacancer, cykling og motion, der ikke gør nogen forskel for nogen af ​​indikatorerne for prostatacancer, så cykling er god. Du bliver bedre, det forbedrer din hjerte-kar-sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det påvirker ikke forkert screening af prostatakræft.

Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft. Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det.

Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting du skal gøre nu er at være opmærksom på nogle af symptomerne nu, de ting vi ser ud til er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du enten se en urolog eller en huslæge og have en rimelig diskussion om vurderingen. Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen.

Så kan I to beslutte, om de vil gå videre eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det. Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt.

Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler, som du kender, tidlige tilfælde, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne til at tænke over det, og hvis du har bekymrende symptomer, skal du ikke gå i panik, ikke begrave hovedet i sandet og føre. Har en rimelig diskussion og vurdering af hvad problemet er, hvis der er nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for det. Så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er stor for en stor del af cyklister Problem bare fordi de er mænd, de er middelaldrende og derfor har brug for at tænke over det. Jeg ved ikke om dig men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke bør tage vores helbred for givet.

Vi skal stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp, når vi har brug for det, fordi vi ikke bliver tynde. Gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil stå over for. Nu har jeg sandsynligvis givet lidt for meget information, end jeg har givet dig fortalt om min følelsesløshed penis i vindtunnelen Men jeg tror, ​​i den forstand, at vi måske alle skal prøve at føre en samtale, med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden, har i det mindste denne artikel, jeg tror, ​​det ville være positivt. Udgangspunkt. Sørg også for, at det giver mig store tommelfinger op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan klare det første problem med døvhed direkte.

Er Tour de France usund?

I løbet af 23 dage og 21 etaper forbrænder ryttere i gennemsnit cirka 5.000 kalorier om dagen, hvilket er næsten dobbelt så meget som en pro-maratonløber måske brænder i et enkelt løb, og hele tiden skal de opretholde et skarpt sind og markere deres modstandere og arbejde med holdkammerater for at gå hurtigt så effektivt som muligt inden deres10. 2018.

Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve det tre ugers løb i Frankrig. Men kun på disse sektioner af ruten gør dyb tegning virkelig en forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden

Tour de France startede som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen kæmpede, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

Det blev så succesfuldt, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med en højde på 1400 meter til toppen. For at se om dette overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.

Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der lyder: Tourmalet er krydset. Meget god vej. helt acceptabel.

Tourmalet debuterede på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op. Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet.

Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance. I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage.

cykeltelefonophæng

Det har 30 store stigninger; syv af dem hører til den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, som er der for 86. gang. Mere end nogen anden stigning i turens historie.

På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer. Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton.

Det gør det muligt for cyklister at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand. Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det.

Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer. Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour de France-rytter mindst 300 watt.

Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føles, og kun to kilometer ved 300 watt var virkelig hård. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun generere omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed. At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere.

Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen. De samler deres holdkammerater, hvis job det nu er at udføre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får hvile for den hårdeste del, bjergene.

Hvor de skal være alene. Da pelotonen begynder at træde op ad bakke, sænkes det. I denne fase handler løbet mindre om at bekæmpe vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens.

Så nu er hver chauffør nødt til at udøve en ekstraordinær mængde magt foran og bag for at holde trit. I 2010 tog den danske cyklist Chris Anker Sorensen sig til tops i Tourmalet-stigningen. 'Se på ansigtet til Chris Anker Sorenesen.

Han distribuerede smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning. '... ansigtet til Chris Anker Sorensen nu, der virkelig uddeler smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'God kørsel fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde det op?' Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Selvom han var flere stillinger bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. For det andet er Schleck, som vil forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det gik hoved mod hoved helt op til toppen

Schleck er til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck kastede næsten Contador ud på toppen af ​​Tourmalet for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Sover Tour de France-ryttere?

Det er et 23 dages løb med 2 hviledage. Men i løbet af løbsdage kører de ca. 1-6 timer om dagen afhængigt af løbstype / stil. Hviledage de kører omkring 3 timer bare for at holde sig løs. resten af ​​tiden spiser de ogsøvn.

Hvorfor ryger min cykeldæmper?

Den mest almindelige årsag bag hvidtrøgbrænder kølevæske i forbrændingskammeret. Nu skal kølemidlet ikke komme ind i kammeret, men det kan ske, hvis der er en revne i cylinderen, eller hovedpakningen er sprængt eller beskadiget.

Hvorfor ryger min cykel efter olieskift?

hvidrøgville sandsynligvis indikere, at der kommer vand eller kølemiddel ind i forbrændingskammeret eller udstødningsporten. Dette kan forekomme, hvis kølemiddel lækker ind i hovedet. Det kan også være så simpelt som vand, der kommer ind i udstødningen eller karburatoreneftermotoren blev trykvasket.

Hvor meget vejer Tour de France-ryttere?

Rytters vægtog kropssammensætning

Klatrere har selvfølgelig en tendens til at være whippet tynde i en gennemsnitlig højde på 5'8 til 5'10 og et gennemsnitvægtpå kun 132 til 145 pund. Selvom de stadig er meget magre, er tidsspecialister større og tungere og har i gennemsnit 5'10 til 6'0 i højden og 154 til 165 pund ivægt.

Hvor meget vægt taber cyklister under Tour de France?

Eller i tilfælde af en nødsituation, det maksimalevægttabville være 0,5 kg, ”forklarer Van der Stelt. Selvom kalorieforbrænding og indtag varierer mellem individer, siger hun, at rytterne bruger op til 8.000 kalorier om dagen - 'tager 10 procent ekstra hver dag, bare i tilfælde', hvilket endda kan forårsage noglevægtgevinst.19. 2018.

knæstyrkeøvelser til cykling

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset, det føles som om det er døende.enogtyve . 2015.

Hvor sover TDF-ryttere?

Team Sky, som menes at have det største budget inden for professionel cykling, planlagde at have Froome og to andre toprytteretilbring de tre uger af turensovendei autocampere snarere end hoteller, hvis kvalitet varierer meget fra by til by.13. 2015.

Er det sandt, at ryttere plejede at ryge, mens de kørte Tour de France?

Ja det er sandt. I 20'erne var det ikke ualmindeligt, at ryttere delte cigaretter, mens de kørte. Tro det eller ej, det blev antaget, at rygning ville hjælpe 'med at åbne lungerne', før store stigninger. Hah! 8- Hvor mange dæk bruger ryttere?

Er der nogen spil til Tour de France?

PRO CYCLING MANAGER 2021 (PC) TOUR DE FRANCE 2021 - VIDEOSPIL (PC, XBOX ONE, PS4 & amp; PS5) TOUR DE FRANCE 2020 (IOS / ANDROID) Andre begivenheder Officielle tv-stationer

Hvor mange kalorier forbrænder ryttere i Tour de France?

4- Hvor mange kalorier forbrænder ryttere under Tour de France? Den gennemsnitlige Tour de France-rytter forbrænder i gennemsnit 7.000 kalorier om dagen eller på en anden måde, hele 123.900 kalorier i løbet af 21-dages løbet - 123.900!

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cykel anmeldelser - en løsning på

Er BMC-cykler gode? At være et præstationsorienteret brand, er BMC stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Disse cykler er et godt valg, hvis du er mere interesseret i at hente en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.

Islabike anmeldelser - pragmatiske løsninger

Hvilken er bedre frø eller Islabike? Islabikes Cnoc 16 syntes lidt mere manøvredygtig end Frog 48; den har mindre spor og dermed lidt lettere styring. Cnocs mere oprejste kørestilling på grund af det højere styr kan have været en faktor for, at Martha så ud til at se fremad mere end på jorden.

Hjelm anmeldelser - praktisk løsning

Hvad er det bedste mærke hjelme? Hvis du er på udkig efter en ny hjelm og ikke har tid til at læse vores anmeldelser, kan du overveje at overveje et af disse mærker. 1 AGV. Den italienske hjelmproducent AGV stiger til toppen i 2021 fra nummer 2. Nr. 2 Shoei. nr. 3 haj. Nr. 4 HJC. Nr. 5 Arai. Nr. 6 Caberg. Nej. 7 Nolan. Nr. 8 X-Lite.

Rudy-projektets solbrilleanmeldelse - hvordan man beslutter

Er Rudy solbriller gode? Rudy Project Defender-solbrillerne giver dig det store objektiv på udkig efter et fremragende synsfelt med en rigtig god fotokrom linse. De er modstandsdygtige over for misting, hvilket rydder hurtigt, hvis det sker. Men al den ydeevne gør dem dyre.

Hybridcykelanmeldelser - varige løsninger

Hvad er den bedste hybridcykel for pengene? Bedste hybridcyklerCannondale Quick 4. Giant ToughRoad SLR 2. Cannondale Bad Boy Alfine 8. Cannondale Treadwell. Specialiseret Sirrus 2.0. Octane Kode Pendler. Bombtrack Arise gearet. BMC Alpenchallenge 01 One. Rider som en landevejscykel, ligner en hybrid fra fremtiden.