Vigtigste > Uddannelse > 16 uger århundrede ride træningsplaner - den ultimative guide

16 uger århundrede ride træningsplaner - den ultimative guide

Hvor lang tid tager det at træne i et århundrede?

Matson bemærker det megetårhundrede ryttere, især førstegangsstartere, start ikketræner snartnok. Den aktuelle tid, en rytter har brug fortogi 100 miles varierer, men 3-4 måneder er en generel tidsramme, som Matson anbefaler.



Afslutning af et århundrede Rhys, stort set en milepæl i cykling, selvom det er årets første eller dit første, kan det generelt være skræmmende, det er hundrede miles væk, det er langt, men i denne artikel vil vi fortælle dig alt fortæller hvad du har brug for at vide, hvordan man træner 400 miles ja godt forhåbentlig laver du ikke de samme fejl, som vi har lavet gennem årene, du ville være 1392 og tænkte at du kunne gå 100 miles ved første forsøg, du skal træne i timevis, At køre til og fra arbejde i et århundrede er en rigtig god måde at starte på, og på de dage, hvor du pendler i bil, når vejret er virkelig dårligt, hvorfor ikke prøve det en servicekampagne, er det en god ide at skrive det ned og derefter alt derefter. Disse weekender kan du lave de lange øjne, og det er en fantastisk mulighed for at mødes med en hilsen-ppe eller en klub, når alt kommer til alt er det gode ved cykling det sociale aspekt, og du kan sidde på nogle cykler, fordi det wi jeg vil gøre denne kilometertal lidt hurtigere og lad mig ikke glemme det vigtige cafe stop Imean Jeg er en personlig elsker af caféen, rigtige fyre, hvor skal vi ikke stoppe Hank, vi har kun 10 miles, og jeg har brug for min taxa? Men hun måtte langsomt forsøge at øge afstanden på dine lange træningsture for mig personligt. Jeg startede med 20 miles og tilføjede derefter fem miles hver gang de gik på træning. Sørg for at tage højde for det terræn, du vil køre på, så gå ikke efter en bjergrute og vælg en dejlig flad rute som denne i stedet for at holde styr af alle de ture, du foretager, og for at sikre dig, at du forbereder dig på det, skal du føre en dagbog over dine træningsprogrammer i en dagbog.

Hundrede mils mærke vil kun give dig selvtillid, når du ser tilbage på al din træning, inden du kan tackle århundredets mad og få eller bryde dit hundrede mil forsøg rigtigt, er det vigtigt at øve godt ernæring på al træning kører, starter effektivt natten før din store tur, en stor skål pasta til din middag er perfekt, og prøv derefter morgenen på din store tur med en stor skål grød med lidt frugt og noget protein, det er den perfekte startob Det er dig Hvis du bare laver en god træning eller selv laver hundrede kilometer nu på en cykel, skal du prøve at finde en blanding af mad med højt kulhydratindhold og energidrikke, der fungerer for dig, let at spise og let at fordøje. være på den første dag, start med at spise, når jeg har dit ID og derefter hvert 30. til 40. minut derefter lidt og ofte er nøglen lidt mindre end to timer at komme på drevet og spise alt hvad du har, vil bare sidde i maven og du vil føle sig forfærdelig, ligesom det er super let at pakke dine poser med energigeler og intet andet, men din mave ville være i stykker efter at have spist de fem til seks timer, så jeg foreslår at starte med ægte mad brioche boller og bananer Risekage Min personlige favorit var faktisk skinke og osteskink og ost ris kage var det? Fantastisk, jeg elskede bare noget hjerteligt i begyndelsen af ​​en tur, men i slutningen af ​​turen vil du gemme de sukkerholdige ting, energigeler, slik og endda et par koffeingeler fordyber dig, uanset hvor længe du træner, det er vigtigt at altid være på vandet forbliver perfekt. Du kan også prøve at tilføje bilpulver og elektrolytter til din drink. Jeg har altid foretrukket elektrolytfaner, da jeg fandt, at bilpulveret kunne være ret skrantende, du skulle også kigge efter en flaske i timen men det ville være umuligt at medbringe nok flasker til hundrede miles, så du skal planlægge, hvor du stopper for at få mere vand, du kan også prøve at medbringe nogle kontanter for at stoppe på caféer. Sørg for, at din cykel er i perfekt funktionsdygtighed natten før dine kørsler, rengør den ordentligt, smør din kæde og sørg for, at gearene og bremserne fungerer, det sidste du har brug for, er en unødvendig mekanisk pausetid eller starte med kun 30psi på din dæk Jeg mener, jeg ville ikke være god for jeg har set din nakke eller endda dit knæ, kan være rigtig smertefuldt på de lange ture, tingene er næppe fejlbehæftede på vores ture kan være på disse Rides kan være ekstremt smertefulde Cykelopsætningen er afgørende, og du ønsker ikke at få Amars sendt til din tur, og så meget smerte betyder, at du ikke kan fortsætte, vi lavede faktisk en rigtig praktisk artikel med nogle tip til cykelopsætning, som du kan finde i Kan se beskrivelsen nedenfor . En anden virkelig vigtig ting at tænke på er din sadel, du vil ikke have noget ubehag på de lange ture. Jeg anbefaler at prøve et par forskellige sadler, da der også er en masse variation derude. Jeg vil virkelig anbefale at tage lidt tid på at finde den rigtige cykelshorts En anden størrelse og sædeunderlag kan gøre en stor forskel på længere ture Sædeunderlag kan virkelig hjælpe med komfort på længere ture, men det er alt hvad du foretrækker, virkelig ja, hvad hvis du gør det? Ikke at bære dit undertøj under din cykelshorts kan være meget fristende at starte for hurtigt med at prøve ruten på 100 kilometer, men tag det let - det starter, og du bliver kun stærkere, hvis dit øje ser på det, havde et andet godt tip, jeg gerne vil have at importere er at bringe nogle venner til at tage denne århundredetur med dig, ikke kun vil det være sjovere, men også give dig vinger at sidde på, og som en ekstra bonus får jeg dig til at styre din hastighed lidt bedre , det er på tide, at jeg går på cyklen, nej, kom nu, vi har 90 miles at gå, så det er cirka ti at gå, vi er næsten der, kom nu, hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfingre og føl fri til at skrive i kommentarfeltet nedenfor om, hvordan du kom der til tiden med dine første 100 miles, så Daisy og mig, fordi jeg er den samme tid, var folk, ja, sørg for at hvis du vil have en anden artikel, så klik, det er ikke madrittet er kål genert

Hvordan kører et begyndertog i et århundrede?

Century Bike Rides:UddannelseTips tilBegyndere
  1. Cykelpasse. Sørg for, at du har dincykelmonteret af en ekspert.
  2. Bygg langsomt op.
  3. Togtil terræn, hvilket betyder, hvis dinÅrhundredebliver kuperet, sørg for at dintræningstureinkluderer nogle højdeændringer.
  4. Hold styr på.
  5. Justere.
  6. Spis godt.
  7. Gendanne.
  8. Vær opmærksom.

Hvor lang tid tager det at træne 100 mil cykeltur?



Otte til ti uger

Hvor meget skal jeg træne på en 100 mil cykeltur?

Otte til ti ugerer en god indkøringsperiode i et århundrede - men husk, at du bliver nødt til at holde træningen op, indtil begivenheden, så gør planen opnåelig og tag sjov og hviletid med. Flyt i off-dage.28. 2016.

Kan jeg cykle 100 miles uden træning?

Husk atgørdet100, behøver du ikke væreuddannelseved at gøre100 tusindhele tiden er 75-80 procent rigelig forberedelseudentilføje overdreven lydstyrke. Din fysisketræning skaltage hensyn til følgende punkter: Specificitet: Er din100-mile ridebliver kuperet? Derefterridebakker på dine 60-milers!

Hvad er et godt århundrede køretid?



Typisk kan en gennemsnitlig cyklist færdiggøre enårhundrede ridei 7-8 timer, selvom det altid varierer på dit færdighedsniveau, og hvor megettiddu bruger cyklen i løbet af dagen.

Er cykling 100 miles hårdt?

TILhundrede-mile cykelride er en betydelig udfordring, men ved hjælp af det rigtige træningsprogram er det langt fra umuligt. Sæt dig mål undervejs og sørg for, at din tilgang er varieret, og du er i stand til at erobre banen!

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.

Er en 100 mil cykeltur svarende til et maraton?



Så længe det samme indsatsniveau bruges til hver sportsgren, så er det nærmestecykelækvivalentat køre enmaraton(26.2Tusinder) er ca. a100 mil(Århundrede)cykeltur. Denne tilnærmelse er lidt mere end 1: 3, der løber tilcykelmilforhold, fordi friløb er mulig påcykel.06.07.2020

vinter cykelsokker

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i en af ​​øvelserne, afhænger af intensiteten og længden af ​​tiden. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.

Hvordan træner jeg på en 16 ugers cykeltur?

Hemmeligheden bag din succes vil være at ramme nøgleelementer i din træning, herunder specifikke typer ridning, træning uden for cyklen og generel forberedelse. For at hjælpe sammensatte vi denne 16-ugers træningsplan. For at bruge det skal du starte nu - planen forudsætter, at du har bygget mindst en base, inden du er 16 uger væk fra din begivenhed.

Hvornår skal jeg begynde at træne i en flerdages tur?

For at bruge det skal du starte nu - planen forudsætter, at du har bygget mindst en base, inden du er 16 uger væk fra din begivenhed. Scan derefter videre til den næste milepæl for at se, hvad du skal arbejde på for at nå det mål. Bliv ved med at komme igennem milepæle, og markér dem en efter en, og du er klar til at komme, når det går.

Hvor mange dage med ridning før en begivenhed?

Planlæg mindst to til tre ride striber før din begivenhed for at få din bum og krop vant til at være i sadlen i sammenhængende dage. Gør to af dagene længere og / eller hårdere end den tredje.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Zwift-cykler - omfattende håndbog

Er Zwift realistisk? TestfeltetModelType trænerPrisElite Direto X (til test) rulletræner med direkte drev729 Elite Nero (til test) gratis rullestol679.99 Relaxdays rulletræner (til test) rulletræner79,90 Tacx NEO 2T Smart (til test) rulletræner med direkte kørsel1 299

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler? Med Capital Bikeshare kan du tage en cykel fra mere end 500 stationer over hele Washington, DC, metroregionen og returnere den til enhver station i nærheden af ​​din destination. Tjek en cykel til din rejse til arbejde, Metro, kør ærinder, gå på indkøb eller besøg venner og familie.

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Cykler rundt om i verden - hvordan man kan slå sig ned

Hvor meget koster det at cykle rundt i verden? Du kan cykle rundt i verden for mindre end $ 15 pr. Dag. Dette inkluderer daglige omkostninger, når du rejser på cykel. Disse er typisk mad, indkvartering, reparation af cykler, visa og diverse køb på vejen. Det inkluderer ikke de oprindelige udgifter til at købe en cykel og andet udstyr.

Cykelrør - Komplet manual

Hvordan ved jeg, hvilket cykelrør jeg skal købe?

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines? Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker: Generelle bagageafgifter Hjemme 1. indtjekket taske $ 252. Indtjekket taske $ 35 Carry-onInkluderetCykelbagageafgift * $ 25 * 13 нояб. 2017 г.