Vigtigste > Uddannelse > Træningsplan for det dobbelte århundrede - brugbare løsninger

Træningsplan for det dobbelte århundrede - brugbare løsninger

Hvordan træner du i et dobbelt århundrede?

Det er bedst at opbygge gradvist, helst ikke mere end 15% flere miles hver uge. Forsøg ikke at springe fra 100 miles om ugen til 200 miles om ugen på en eller to uger. Din krop har brug for tid til at tilpasse sig. Du skal få dine samlede miles op til mindst 250 miles om ugen i et par uger, før du kører pådobbelt århundrede.13.03.2008

en af ​​vores GCM nytårsopløsninger 2017 med udsigten til at skrive et dobbelt århundrede i 200 miles, så tilføjelse af århundreder er din ting, der kunne være meget tæt på dig, det kunne være bestemt, men samtidig måtte vi faktisk indrømme, at ingen af os her på GC og havde kørt dobbelt århundreder, hvor vi prøvede at finde ud af, hvordan man skulle handle, konsulterede vi et par ultra-udholdenhedseksperter som vores venner Bruce Park. Vi gik også tilbage til vores egen træningskendskab for at lave en kopi, Tom Jordi bad om ekspressos på nervösyoume, hvis du virkelig er interesseret i en ultra udholdenhedsbegivenhed, der er ingen reel genvej til bare at få miles ind i bilen fast bare formå at skriv 50 miles, når vores mål er et dobbelt århundrede, hvor langt vi er nødt til at gå Matt omkring hundrede 99 miles kammerat en mil i ja undskyld, din forberedelse er afgørende i de enkle ord fra Bruce. jo længere rides, da dette ikke kun vil konditionere din krop fra et fysisk konditionssynspunkt, men det vil også vænne din krop til at være på cyklen i så lang tid at sidde og udøve dit sind på samme tid, som du ikke ' t skal have tilbagelagt afstanden til din træningsbegivenhed, men du skal gøre e skulle have rejst mindst halvdelen af ​​afstanden nogle gange et par lange dage i træk vil lære din krop og sind at fortsætte, når de allerede er opbrugte, svarer til andet mål s, men gradvis opbygning øger længden af ​​din længste tur hver uge og gør dette gradvist, da det at komme for længe for tidligt kunne gøre mere skade end gavn, at vide hvad dit endelige mål er, træningsplan, hvordan man kommer der imellem og hvile på at arbejde sammen bliver endnu vigtigere, når du er de store. Gentag timer for at gå til dette ekstreme, og træningens varighed vil virkelig bruge din krop på sine reserver, så det er vigtigt, at du får tilstrækkelig hvile eller dig risikerer at grave et stort hul i ernæring fordobles både på og uden for cyklen vigtigt at spise lige fra, når cyklen hjælper dig med at erstatte alt zen, hvad du plejede at cykle, end vi gjorde, og hvad du har brug for på dine ture, det bliver vigtigt som en erfaren rytter, du kan sandsynligvis rodde igennem et århundrede nu, selvom du ikke justerer din diæt til nøjagtigt det dobbelte af afstanden, og du vil skabe nogle mørke faser, medmindre din diæt er perfekt planlagt og gennemført Find ud af, hvad der fungerer for dig. Det kan være, at jo lavere intensitet du er nødt til at køre ud for disse længere afstande på forskellige typer mad eller drikke, jo bedre er det et spørgsmål om eksperimenter for dig og derefter sætte din træning i praksis inden dagen for begivenheden og sørg for din krop er i perfekt stand er det første skridt, men det samme skal gælde for din cykel, der har brug for 10 timer i sadlen, er hård nok Det sidste, du vil have, er en mekanisk eller ubehagelig følelse, så gå efter det for dig, at det er ' serviceres i god stand og passer meget godt.

Vær særlig opmærksom på kontaktpunkterne med din krop. Skoindlægssåler holder position, selv alt, der kan forbedre din komfort. Så tænk at ting som større dæk eller bedre tøj vil gøre en enorm forskel.

Start ikke for hårdt, der er ikke for meget tid til at komme sig under en ultra-udholdenhedsbegivenhed, så det er absolut vigtigt, at du holder trit med din strategi, men faktisk er det en god ide at have en af ​​dem ved hjælp af en pulsmåler og / eller en effektmåler for at sikre, at du forbliver i de korrekte zoner Udholdenhedsafstande Det bliver et mentalt spil, der bliver et kritisk spil. Mange mennesker er fysisk i stand til at køre i 10 timer, men det er deres sind, der svarer, at træning af dit sind er lige så vigtigt, at du ikke kan tillade, at en lille besvær som modvind påvirker din koncentrationsmotivation og vilje til at bringe dig Brug af dit sind til at bruge Mangfoldighed for at forblive positiv Hver gang udholdenhedsekspert Bruce Barkley siger, at dit sind er dit største aktiv, vil du gå igennem op- og nedture, men fokuser på det mål, du har, og find måder at bryde det på, vil alle finde deres egen måde at gøre dette på Bruce foreslår ikke at tænke på den store afstandsfigur, da dette til tider kan være næsten for stort og en lang vej at gå. Så tænk på den tid, du går fremad i stedet for miles eller kilometer, som er et meget mindre antal og derfor meget lettere for dig.

For at gøre det mere behageligt på din cykel skal du klikke her, ja, og hvordan du forbereder dig på din første i en 100 mil tur, hvad med at du klikker Jeff her nede med din lignende å nej nej, det gør jeg?

Hvor lang tid tager det at træne på en 200-mile cykeltur?

TIPS TO:200-MILUGERERSKAL IKKE SKære DET

Viertaler 12 til 15 timer for at gennemføre en dobbelt. En håndfuld 50-mile træningsturehver ugeervil ikkeforberededine følelser - eller din bageste ende - for det niveau af udholdenhed.
03.26.2020

Hvor lang tid tager det at køre et dobbelt århundrede?

Din hastighed for endobbelt århundredevil være langsommere end i 100 miles på grund af den kumulative træthed og strømtab over tid. Hvis du kanrideen sammenlignelig kuperetårhundredeom syv timer, så din førstedobbelt århundredevil sikkerttage16 timer eller mere.

Hvordan træner jeg en cykeltur på 150 km?

Føj 10% til din ugentlige tidridningi alt undtagen en af ​​3 eller 4 uger, når du hviler for at lade tilpasning ske. Arbejd op til mindst150 milespr. uge over terræn svarende til dinride. Det kunne være 20Tusinderhver hverdag og 40 på lørdage eller søndage.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Simon Cowell cykelulykke - enkle svar på spørgsmål

Hvordan har Simon Cowell det efter sin cykelulykke? Faktisk sagde Cowell, at på trods af smerten har hans skade faktisk ført til, at han levede sundere og behandlede sin krop bedre, end han havde været før ulykken, og han er på et bedre sted nu fysisk, end han havde været. En af de ting, du har gjort, er så meget motion, at slags, helbrede, 'forklarer Cowell. 24 februar. 2021 г.

Cykelrammer - praktiske beslutninger

Hvad er det bedste rammemateriale til cykler? Aluminium. Introduceret som et materiale til cykelstel for omkring 30 år siden, er aluminium nu det mest almindelige materiale. Det er mindre tæt end stål, så det resulterer i lettere rammer. På grund af dens nedsatte tæthed kræver det større rørdiametre for at opnå tilstrækkelig styrke til en cykelramme.

Cykling gedder peak - praktiske løsninger

Kan du cykle op på Pikes Peak? Cykelbrug er kun tilladt på Pikes Peak - America's Mountain i den normale driftstid. Cyklister er underlagt alle vejafgifter og åbningstider. Den snoede og naturskønne vej vil udfordre de mest erfarne ryttere, men opstigningen til topmødet på 14,115 fod er oplevelsen værd.

Topcykler 2020 - enkle svar på spørgsmål

Hvad er det bedste cykelmærke 2020? Hvad er de bedste cykelmærker? Trek.Norco.Schwinn.Cannondale.Co-op Cycles.Giant.Specialized.

Cykling i Toscana - bæredygtige løsninger

Hvor mange dage har du brug for i Toscana? Mens du kan se de største byer om 3-4 dage, anbefaler jeg mindst en uge til Toscana. Dette giver dig mulighed for ikke kun at se alle højdepunkterne i de bedste byer i Toscana, men også at få et glimt af det smukke toscanske landskab.