Vigtigste > Uddannelse > Pro cyklister træning - innovative løsninger

Pro cyklister træning - innovative løsninger

Hvilken træning udfører pro-cyklister?

Interval med høj intensitetUddannelse(HIIT) er et værktøj, der bruges aftilog amatøratleter både for at få mest ud af deresuddannelsemens man bruger en polariseretuddannelsenærme sig. Målet er at gifte sig med HIIT-sessioner med lav intensitet længereuddannelsesessioner for at maksimere dine præstationsforbedringer.





Har du nogensinde spekuleret på, hvordan profferne kommer i deres tip top-form? - Nå, i denne artikel skal vi gennemgå nogle gamle og nye teknikker, der fik dem til at tipse topform, er du klar til at prøve dem? - Træk bedre disse t-shirts i mit udstyr først. - Ja, lad os lave en hurtig. (Bass-Pump-Beat) Lad os nu starte med en af ​​verdens nuværende verdensmester Rohan Dennis.

Nu fortæller han mig, at han gjorde en ven, der fyldte sine rør med vand for at skabe modstand og vægt. Og da han havde et fladt dæk, forsøgte han at skjule vandet, der sprøjtede overalt med hænderne. Ja.

Det fungerede ikke så godt. (Bass bankende beat) - Hank talte for nylig med Matej Mohoric, scenevinder i Vuelta og Giro, for at lære hans træningshemmeligheder. Og den indsigt, han gav os, var, at når han træner, vælger han altid den nemmeste holdning og det hurtigste mulige udstyr.



Dette skyldes, at han er mere motiveret til at skubbe hårdere og hurtigere, når han træner og når man kører på en kørsel. Selv de værktøjer og reservedele, som han har med sig, vil være så lette som muligt. Han gik endda så langt som at køre på sin træningscykel med latexrør.

Men han indrømmede, at det var blevet lidt trættende at pumpe dem op og justere temperaturerne hver dag. Matej, jeg kan godt lide din stil. (Bas pounding beat) - Nå, på den anden side af Matej Mohoric, trænede Magnus Backstedt, Paris-Roubaix-vinder, på den tungeste cykel, han kunne få fat i; Han brugte det også til at fylde sine flasker med ledninger, så han ville træne hårdere.

Gal. (Upbeat piano) - Lizzie Deignan kom i kontakt for at fortælle os, at hendes pro-træningshemmelighed er, at hun religiøst begynder at træne den 1. november. Dog vandt hun Brug ikke en effektmåler på sin cykel indtil 1. december.



Dette giver hende en god fire ugers tid til at genvinde den gode forbindelse til cyklen, forsigtigt pedalere og faktisk få hendes fitness lidt op, hvor hun var før hvileperioden. Det betyder, at når effektmåleren er fastgjort til din h-cykel, vil det være meget mindre demoraliserende. Måske er det her deres selvtillid kommer fra. (Bass pounding beat) - Jeg formåede at nå ud til ex-holdkammerat Adam Blythe for at finde ud af om han havde en hemmelighed.

Og han sagde til mig, at han vil ride fem timer i zone tre, holde kæden bundet. Vær ikke opmærksom på forestillingen, men sørg for at han holder dette tempo. Og han siger, det er hans hemmelige Geoghegan Hart, der sagde, at hans vigtigste træningspas og hans hemmelighed for succes er en cykeltur på kun 90 minutter.

Og det bliver endnu bedre. Hans cykeltur er færdig med en puls på 85 til 90 slag i minuttet virker utrolig. Hvad han gør efter 40 minutter, omkring 25 kilometer i timen og ikke mere end 100 meter i højden, er en lang pause, mens han drikker kaffe i caféen.



Vi blev overvældet af det. Du kunne være lige så fit som en World Tour-cyklist ved at drikke kaffe. Nå, dette er naturligvis ikke hans vigtigste session med at opbygge fitness-justeringer, men det er den dag, hans krop kommer sig og bliver stærkere som et resultat.

Og det understreger virkelig vigtigheden af ​​at tage sig af dit helbred. (Bass-Pump-Beat) - Nu var min personlige træningshemmelighed motoriske færdigheder. Jeg har min far, en gammel knallert, lad ham sidde på den i tre timer, og jeg sidder altid bag ham og prøver at efterligne pelotons hastighed.

Og det hjalp mig virkelig med at få fart på mine ben. Og også i sprinten. Sprint fra 40 50K i timen.

Det er en hemmelighed. Fortæl ikke for mange mennesker. (Bass pounding beat) - Dette er præcis, når min vigtigste træningshemmelighed slet ikke er den hemmelighed.

Jeg er en komplet træningsnerd og har uploadet hver eneste tur til en online carpooling-platform i årevis. Gæt hvilken. Men når jeg først havde fundet ud af, at en arbejdsbelastning på 1.000 kilojoules i en time i gennemsnit var 280 watt, var disse tal fascineret. 85 til 90 var altid nøglen.

På mine fem til syv timers udholdenhedsture ville jeg altid holde mig til dette nummer. Dels fordi det var lige øverst i min zone 2. Men også fordi det fik mig til at føle mig godt, fordi jeg vidste, at jeg brændte 1.000 kilojoules.

Og jeg kan ærligt sige, hver gang jeg har gjort noget som dette, har jeg de næste to til tre uger altid vundet et løb, så det gav mig også et godt boost i tilliden - jeg håber, det gav dig en smule af et boost Giv et indblik i, hvad profferne holder på med. Tænk på gode ben garanteret, skriv det i kommentarerne nedenfor. Vi vil meget gerne høre om det. - Og giv denne artikel store tommelfingre, hvis kun for den opfattelse.

Se på det. - Mont Blanc derovre. - Fantastiske.

Hvor hurtigt kører pro-cyklister i træning?

Tour rytter: 21 til 25 mph. Dude, det er mere end det dobbelte af gennemsnittetcyklist. TV fortæller ikke den rigtige historie, siger forfatter Whit Yost. Det er svimlende at være vidne tilhvor hurtigt pro cyklistergå op ad bakke.enogtyve . 2011.

Hvor meget tjener pro-cyklister?

Lønskalaen

Tilkontinentale rytterelavealt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det ultimative mål formange cyklisterer dog atlavedet på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35 mio.
29. 2020.

Spørgsmålet, vi stillede profferne i morges, er, hvor mange cykler har de? (Uptempo-musik) Hvor mange cykler ejer du og har derhjemme? - Hvor mange har jeg på holdet? har derhjemme, så jeg har en, jeg vil sige mellem seks og otte cykler rundt om i verden. - Hvor mange cykler har du derhjemme? (griner) - For mange sandsynligvis omkring 10 eller 11 - For mange, fordi min kone bliver lidt vred på mig. Jeg er nødt til at flytte cyklerne fra det ene hjørne til det andet, men ja, jeg holder en cykel fra hver sæson, jeg har været professionel, og ja, ja, det bliver meget nu - wow, det skal være meget af cykler, men relateret til mountainbikes eller gruscykler eller pubcykler, har du mange af dem? - Ja, jeg har en mountainbike, cykelcrosscykel, racercykel, så ja, jeg er klar til alt - ja, det lyder bare som mere end at skubbe cykler fra hjørne til hjørne.

lift cykelstativ

Det lyder som om du har brug for et lager. - (griner) Ja, jeg har brug for en større kælder, det er for ure. - Hvor mange cykler har du i alt? - Åh mand.

Det er et, det er faktisk et ret hårdt spørgsmål. Med racercykler her, på løbet, derhjemme, cruiser-cykler ved jeg ikke, fem eller seks, men du ved det. Jeg tror ligningen altid er n plus en.

N er cykel du kender Så du kan aldrig have nok cykler - (udånder) Jeg har en gigant fra HTC, jeg har en Scott fra HTC, jeg har en Canyon mountainbike fra 2011, Omega Pharma-Lotto, jeg har to Ridleys, jeg har en Pally, en håndlavet, specialfremstillede rammer fra Amerika. Jeg har en Vespa. (summer) Hvis det inkluderer en cykel.

Jeg har også en motorcykel (summer) og en fed cykel. Min allerførste cykel, en GT, en klassisk tredobbelt trekant, hvis du husker det. Ja - Hvilken model var det? - Det er en, ja, det er en, åh, mener du.

Jeg synes, det er en GT01. Det er meget gammelt, det er som i år 2000. Nej. 1999. - Nå, jeg ejer ikke mange cykler, men jeg har et par.

Lige nu er mine to mål, jeg har en Cannondale-vane, en fantastisk mountainbike. Jeg kører det temmelig meget. Jeg tror, ​​det er en af ​​grundene til, at jeg forbedrede mig så meget i ned ad bakke.

Efter Tour de Suisse havde jeg en virkelig dårlig afstamning og besluttede, at jeg skulle forbedre mine færdigheder, så jeg købte en vane og begyndte at arbejde på mine mountainbike-færdigheder. Og jeg har også en Cannondale Slate, der er som den schweiziske hærkniv blandt cykler. Du kan køre det overalt. - Ja. - Så det er de to cykler, jeg ejer. - Ikke meget.

Kun tre eller fire cykler. - Jeg har kun én ting selv. Det er det. - Bare en cykel? - Ja, jeg ejer en, som jeg købte for mine egne penge - Så i alt med de cykler, du får fra holdet? - Tre. - Jeg tror mere end 10. (griner) - Ikke så mange, for cyklerne tilhører holdet. (ler) Men måske seks eller syv cykler derhjemme i øjeblikket, inklusive bycykler, mountainbikes, alt det der. - ejer? Jeg har meget mere end jeg ejer.

Ved du, holdet lader os holde mange cykler. Men ja, jeg har nogle. Vi har stadig et sted i staterne i Asheville, North Carolina.

Jeg tror mellem min kone og jeg, at vi sandsynligvis har 10 eller 12 cykler der, og så sandsynligvis ni mere i Girona - Alle holdcykler eller har du en pubcykel? - Jeg har alle slags typer, som en fed cykel, E-cykler, cross grus cykler, ja. En flok forskellige racercykler, mountainbikes, så ja, jeg er lidt af en samler - Har du en pubcykel? - Nej, det har jeg ikke, men jeg har en der kan være en pubcykel. Jeg har min gamle, min første sporcykel, en BT. - Åh, sej. - Og det kan gøre lidt ondt i øjeblikket, men hvor mange cykler har du? Ha! Jeg vil ikke fortælle dig, hvor mange cykler jeg har derhjemme, for der er et par, men det vigtigste er aero record-hjulet.

Det har jeg stadig. Det og min mountainbike er de eneste cykler, som jeg faktisk ejer selv. Resten er selvfølgelig holdcykler, og jeg har den sædvanlige TT træningscykel og racercykel.

Du var nødt til at købe din aero-rekordcykel, fordi rytterne fik deres cykler i slutningen af ​​året ofte ikke fik det, ikke? Forstår du? - Nej. Jeg fik det - Glad dreng - Ja. Disse tre.

Jeg tror, ​​tre eller fire af disse blev lavet. En blev solgt. Den ene er i Canyon hovedkvarter.

Den ene er i et Malvern Style Museum. Og den anden er hjemme hos mig. - Det var en af ​​de største skuffelser, da jeg vendte mig om Professional Finding, at jeg ikke kunne holde alle mine cykler i slutningen af ​​året, selvom jeg købte et par.

Det er interessant at se forskellene mellem chauffører i disse dage, hvor mange de holder, og hvor mange de ikke gør. Adam Yates med kun tre cykler i sit navn. Ret, hvis du nød denne artikel, bedes du give os et tommelfingre nedenfor.

Og hvis du vil finde ud af, hvad disse cyklister kunne gøre, hvis de ikke var en professionel cyklist, skal du bare klikke her nedenfor.

Hvor fit er pro-cyklister?

Fitness. Ved guldstandardmåling af kardiovaskulær kondition, V02 max (eller hvor meget ilt din krop kan bruge pr. Minut), er de stort set dobbelt så storepassesom den gennemsnitlige ikke-Tour-rytter i samme aldersgruppe, der er i god til god form. Det typiske menneske har en V02 max på ca. 40 ml / kg / min til 45 ml / kg / min.

Professionelle cyklister bruger tusindvis af timer på deres cykler hvert år, så det er vigtigt at have den rigtige cykel. Så i dag vil jeg spørge nogle af profferne, om de havde en cykelpasning eller ej, om de fulgte anbefalingerne og også nogle mere detaljerede svar. Jeg ser frem til denne, fordi jeg tror, ​​du vil have meget at sige, kom nu. (bløde hip-hop beats) Har du nogensinde haft en cykelpasning? - Det gjorde jeg. - Og holdt du dig til det? - Ja. - Gjorde du? - Ja, du er nødt til at gå til nogen, du tror på.

Hvem du stoler på og tror på deres teori, så hvis du bare kalder nogen op og går, åh, jeg vil have en cykel, der måske passer, hvis du ikke er en professionel cyklist, ville du være villig til at prøve, men hvis du har så mange Ks kør som vi, hvis du bare lægger hænderne på en andens teorier, som du ikke rigtig kender, og du laver den mængde Ks, vi gør, er det svært at overbevise dig selv om, at du skal holde fast ved dem alle. lave. Så du skal virkelig lære den person, der passer dig, og forstå deres teorier, og hvordan de placerer dig. Så du kan forstå, når de foretager en justering, hvorfor de gør det, og hvilke oplysninger de bruger til at foretage denne justering - af interesse, af ren interesse, blev det gjort visuelt, eller var det som elektronisk med lasersand og alle pads og alt. - Lasere og sensorklister er raseri nu.

Den nyeste teknologi, jeg har brugt meget trykpude. Så vi byggede trykpuder på siden af ​​skoene og på sadlen, og så kan du få oplysninger fra disse trykfølere i indersålen om, hvorvidt du trykker midt i skoen, eller når klemmerne skubbes for langt fremad eller bagud, og så kan de placere klampen, ikke nødvendigvis midt i skoen, men i midten, hvor du trykker. Det er interessant. - Okay rigtigt, så du sidder fast med ændringer i cykelpassagen.

Var det en stor ændring eller ej? - Nej, nej - Jeg er virkelig ligeglad. - Nej, jeg har ikke ændret meget i de sidste næsten 10 år. Det hele er inden for små grænser. - Ja, et par millimeter. - Ja. (glatte hip-hop beats) - Har du nogensinde haft en cykelpasning? - Ja, det gjorde jeg. - På begge hjul? - På begge hjul, ja - Har du holdt dig til anbefalingerne? - Det har ændret sig lidt gennem årene, men det var meget minimal ændring for at være ærlig.

Det var et professionelt cykelsæt fra da jeg var lidt yngre. Jeg er ikke vokset, så hvis resultaterne med denne cykel passer, hvorfor ændre sig? - hvad var der til ændringer? - TT-cyklen, det eneste jeg virkelig har ændret mig siden 2012 var mine arme op i stedet for flade. Intet andet. - Og har du som regel en cykel i starten af ​​hver sæson eller ikke bare for at være sikker, nej? -Nej Vi scanner bare hver cykel og sørger for, at den er den samme som sidste år.

Hvis jeg skifter hold, er det det samme som sidste års cykel, og det er det. Forsøg at foretage minimale ændringer, en millimeter eller intet er vores forretning. - Jeg er her med Rolf Aldag, lederen af ​​performance-afdelingen hos Team Dimension Data, og vi kommer lidt tilbage, ikke? Sandsynligvis for længe, ​​men du synes ikke rigtig at ryste mig af.

Jeg er nødt til at spørge, har alle dine ryttere cykelgange? - Ja, det gør de selvfølgelig på forskellige måder. En af dem alle, som racercykler og TT-cykler, som vi virkelig skal splitte. Og ja, det gør de, og cykeltilpasning er selvfølgelig en meget mental ting, fordi du skal tro på det, fordi cykling altid gør ondt, og du ved, du vil sætte denne smerte i kategorien noget lignende, noget positivt, og ikke noget, fordi jeg sidder forkert på min cykel - for mange år siden, da vi begyndte at cykle, blev vores cykeljusteringer sandsynligvis foretaget af holdets mekaniker eller en lokal ex-pro eller noget lignende, hvem passer eller varierer din cykel nu? - det er meget mere videnskabeligt end tidligere.

Du har 100% ret, jeg mener Team Terrabasically's chefmekaniker sendte mig ind i mit bilværelse, da jeg var nedenunder for at fortælle ham, 'Se, den nye styrform fungerer ikke for mig', kan jeg gå tilbage til den gamle ? 'Hans eneste kommentar var:' Arbejder du ikke for dig? ' Så skal du stoppe. 'Så det var slutningen på historien, du kender - Ingen mulighed for at gå tilbage - For cirka 30 år siden, og nu prøver du selvfølgelig på at finde en løsning, og der er mange mennesker involveret i cykeltilpasning, så dette er en fysioterapeut, fordi du er nødt til at forstå kroppens fleksibilitet, kroppens grænser. Mekanikken er stadig en stor del af det, fordi det i sidste ende skal være fysisk gennemførligt, eller folk skal finde ud af det, og så har vi UCI-ruterne, som også er blevet strammere og strammere, hvor langt du kan læne dig tilbage, og hvor længe det kan være og sådan noget, så det er en ret kompleks ting, som mange eksperter har derude og vi holder det lidt fleksibelt, så vi generelt ikke tvinger det på dem, især på landevejscyklen.

Det er mere indlysende på TT-cyklen, det er mere numerisk. Du ved, at du går på et spor, lader dem køre rundt, du går gennem vindtunnelen, du lader dem sidde der, og så finder du ud af, hvad der er bedst, og så skal du gøre det kørebart for dem, så feltmekanik spiller stille en stor del. Og finder du ud af, at de fleste chauffører holder sig til ændringerne? der er lavet, er det ikke, det er virkelig hårdt, er det ikke? Du har allerede sagt, at det er en meget stor mental ting, og nogle ryttere mener, at jeg ikke tror, ​​de nogensinde vil føle sig godt tilpas på en cykel.

Jeg er nødt til at se mig omkring her i morges, og antallet af ryttere, der stadig justerer sadelhøjde, klamper osv. Jeg tror, ​​at en del af dit job sandsynligvis også er at forsikre dem om, at alt er okay at sige retfærdigt? - Ja rigtigt, giv dem lidt selvtillid, når det er gjort, behøver du ikke lege med det, men for nogle er det som at krydse et felt. Så de tager en unbrakonøgle om morgenen, og de åbner en skrue og strammer den, og det er det.

Vi skal bare sørge for, at de opretholder det rigtige drejningsmoment, og bare at de ikke ødelægger cyklen, men i slutningen af ​​dagen, når nogen sidder 80 cm højt i midten af ​​sadeltoppen og sænker sadlen med en millimeter, det vil sige, prøv dig, i går beregner 0,12% .0,12%, så det er ikke så relevant.

Selvfølgelig får du en anden følelse. Forestil dig, at vi har en overførsel i bilen til starten af ​​140K løbet, og du ved, du blev ved med at knække dine ben hele tiden. Når du kommer på cyklen for første gang, føler du dig selvfølgelig for høj, fordi du ikke længere kan strække dine ben.

Det er en naturlig ting, du kan bare ikke overdrive det og komme ud, være sikker på, hvad du laver, og det er det bedste - Mange tak. (blødt chill-trin) - Højre Adam, jeg må spørge, har du nogensinde haft en cykelpasning? Jeg har haft mange cykeltilpasninger gennem årene, jeg tror, ​​vi alle har dem. Ja, det er meget subjektivt, jeg lavede faktisk et cykelpasningsforløb.

Så jeg ønskede at vide mere om det, fordi enhver cykeltilpasning udføres i henhold til cykelmontørens mening - Hvordan blev din lavet, glem mine ord, blev det gjort? Bevægelsessensorer og lasere eller var det bare wow, der ser godt ud - Nå meget, fordi der blev lavet så mange cykeltilpasninger for mange år siden - Højre, den traditionelle måde at tilpasse cyklen var lige over knæskallen, sikker på at den går gennem kuglen på fod og gennem pedalaksen, og det er lidt anderledes nu, du har trykfølere i din fod, og den oplagte idé er at maksimere mængden af ​​kraft over tid, så det er en ting, jeg bruger ofte en LEOMO-enhed, der måler dine benvinkler , dine fodvinkler og alt andet. På træningslejren har vi normalt mange chauffører, der arbejder med det. Vi laver mange tests, fordi det også måler dine bækkenklipper, så vi lavede mange tests med forlystelser i træningslejren, du ved, hvilket sæde der er bedre for dig og også for at maksimere dit benvinkelområde for at få mest mulig ydeevne, og LEOMO-enheden gør det meget godt. -Og så med den feedback, du får fra det faktum, at du muligvis let kan ændre din position, i Er det noget, som chaufførerne gjorde? - Åh sikker, for eksempel når jeg hopper på min reservecykel, behøver jeg ikke engang at se på positionen, og jeg kan kun se dataene fra det faktum, at mine ben ikke går op og ned så højt som jeg gjorde på mine tidligere racercykler, og så kan jeg kontrollere og se, at mit sæde faktisk er lavere.

Så ja, du kan bruge det - og det er noget, du ubevidst tænker på, når du også kører og prøver at justere din kørestil, når du begynder at blive træt. - Ja, den underlige ting er, når du foretager en cykeltilpasning, du gør det i et kontrolleret miljø, du gør det i et laboratorium, og du sidder meget godt i sædet, hvor du bevæger dig meget længere frem i et løb, og hvis du bevæger dig meget længere frem, du sidder faktisk tæt på bundbeslaget, dvs. afstanden imellem dig.

Sædepositionen fra at bevæge sig fremad til bundbeslaget er kortere. Så din benvinkel ændres faktisk, efterhånden som du kommer mere frem med LEOMO, det er ret godt, for så kan du faktisk indstille din position i mere racing-tilstand, og så ved du, at du kan komme ud i den virkelige verden og teste stigningerne og alt. For hvad andre også frygter, er når du cykler op ad bakke.

Det ændrer sig, og det ændrer dig også alt. Så det sammenligner det også med tyngdepunktet. Det er et tysk firma, geobiMized, de laver en masse af deres cykeltilpasninger baseret på tyngdepunktet, fordi de, hvis du er, for eksempel sætter dem op med deres mountainbikes, hovedsagelig fordi de vil have den maksimale effekt, når de går op ad bakke. - Fordi det er interessant, er det ikke, nogle gange når du begynder at klatre, ender du med at falde tilbage på sadlen bare for at prøve at få den ekstra gearing.

Havde nogle justeringer efter montering af en cykel, og du troede, jeg bare ikke kan køre sådan, eller giver du ham meget tid? - Åh sikkert fordi du ved, tilbage til hvad jeg sagde, en bikefit er normalt et firma, der har deres teorier, men det er virkelig op til cykelmontøren, og hvordan han vil have dig til at være på cyklen, og det er hans teori, men ofte du kan bare ikke køre på det. - Jeg tror, ​​du har ret, du har brug for nogen, der forstår cyklisterne og deres fysiologi. Jeg mener, jer verdens turister, er helt forskellige fra den gennemsnitlige cyklist, fordi du kører meget mere, er du ikke.

Så du kan muligvis køre i en mere ekstrem position og i sidste ende lide mere af smerterne også. - Præcis, du ved, at der er balance. Hvis du er i en god position, og det ikke er så behageligt, når du får styrken ud af det og kan holde den styrke i seks timer, så okay, du vil have styrkegevinster, hvis du kan håndtere smerten. - Nu har du gennemført et cykelfittingskursus.

Er du fristet til at udstyre en af ​​dine holdkammerater eller ej? - Nå, jeg havde dem på LEOMO-enheden, og de ændrede deres position i træningslejren ud fra det, men du ved, jeg giver dig nogle råd, det er et følsomt emne, ved du det? Alle er meget individuelle, så jeg vil bare videregive et par ord, det er nok, jeg kan ikke lide at lege så meget med andre - Nej, nej, du er måske ikke så populær, hvis du (griner) gør for meget. Her er vi, cykelfitting som fortalt af professionelle. Lad mig vide, havde du foretaget en cykeltilpasning? Var det gjort på den gammeldags måde, syntes det bare godt, at det ser godt ud, eller brugte du bevægelsessensorer og lasere og det nyeste inden for teknologi.

Husk også at lide og dele denne artikel med dine venner. Giv store tommelfingre her og der, og tjek GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com, en hel masse godbidder at tjekke, herunder korte ærmer, der er meget populære her i UAE er vigtige.

Og nu til to flere gode artikler viser at klikke her nedenfor og lige her nedenfor.

Hvor stærke er pro-cyklister?

Et gennemsnittili Tour vil peloton producere ca. 6,15 W / kg under de samme forhold. Hvis man antager en vægt på 70 kg (lidt mere end 154 lbs.), Vil den gennemsnitlige rytter være i stand til at opretholde en effekt på 163,8 watt i 20 minutters indsats, menstilvil opretholde 429,8 watt.18. 2016.

Er cykling 100 miles om ugen godt?

Ikke ideelt selvfølgelig, men det giver dig et rimeligt fitnessniveau, og jeg tør sige, at du kunne gennemføre100 tusinduden problemer med at give det ikke enormt kuperet. Herbsman skrev: Prøv og kom ind i 80-100på en dag i weekenden og to til tre 30-40milforlystelser på andre dage afuge.

Hvem er den rigeste cyklist i verden?

1. Peter Sagan 6 millioner euro.

Hvem er tidenes største cyklist?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet Cannibal dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.

Hvorfor cykler pro-cyklister med mindre cykler?

Pro cyklistervælgemindrerammer for at få en mere aerodynamisk position takket være det nedre hovedrør. Også kompakte rammer er mere smidige, lettere at manipulere og har enkortereakselafstand, hvilket resulterer i mere stabilitet i sving.

Hvor fit skal du være for at cykle?

Timingen. Voksne mellem 18 og 64 årskulle gerneudføre moderat fysisk aktivitet i to og en halv time hver uge for at blivepasse. Men hvisduercykling, derefterdu skal gøredet i mindst 30 til 45 minutter hver dag for kortere sessioner eller 2 til 3 gange om ugen for længere sessioner på en time eller mere.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Strava løb og cykel GPS - praktiske løsninger

Sporer Strava Cykling? Strava GPS Cykling og Løb App Strava giver dig mulighed for at spore din løb og ridning med GPS, deltage i udfordringer, dele fotos fra dine aktiviteter og følge venner. 'Jeg elsker, at når som helst jeg vil, kan jeg brænde konkurrencebranden.' '... Stravas app giver dig mulighed for at blive konkurrencedygtig, når som helst du vil.'

Joseph Gordon Levitt cykelfilm - pragmatiske løsninger

Kører Joseph Gordon-Levitt på en cykel? ”Lad os være klare: Jeg gjorde ikke mine egne stunts i denne film. Jeg kan ikke lide det, når skuespillere siger, at de gjorde deres egne stunts. Jeg cyklede hele dagen, hver dag, men der er mig og fire andre fyre, som alle havde forskellige specialiteter på cyklen, ”sagde han. 23 авг. 2012 г.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Sådan sandt et cykelhjul - holdbare løsninger

Er det svært at sande et cykelhjul? At trimme et hjul indebærer at stramme og løsne egerniplerne for at justere skæve dele af fælgen, og det er noget, du kan gøre derhjemme. ”Det er omhyggeligt og tidskrævende, men det egentlige princip i det er ret simpelt,” siger Justin McCloud, professionel cykelmekaniker og ejer af Blackbird Bike Co. г.

Cykelsko - hvordan man løser det

Gør cykelsko en forskel? At klippe ind i pedalerne med cykelsko giver dig en mere effektiv, mere kraftfuld og mere sikker samlet tur, når du er på cyklen. Selvom det kan være skræmmende at klemme ind i dine pedaler, er belønningen fænomenal. 18. apr. 2018

Marginal gevinst cykling - typiske svar og spørgsmål

Hvad er teorien om marginale gevinster? Definition af marginale gevinster: Teorien om, at små, men betydningsfulde forbedringer kan føre til monumentale resultater.