Vigtigste > Forsøg > Time trial barer - den ultimative guide

Time trial barer - den ultimative guide

Er klip på aero-stænger det værd?

Emne: RE: AreAero Bars værdDet? JA,aerobarerERværdidet, men er det ikkeværdidet medmindre korrekt monteret! Bare at tilslutte dem og køre kan give dig noget fart, men at have kroppen geometrisk ude af skov vil skade dig mere i det lange løb.





(Racing Music) - Tidsforsøg er en fantastisk måde at prøve dig på racing. De er relativt billige, der er masser af lokale begivenheder, de varer ikke længe, ​​og hvis du er ny med at cykle, er der ikke nogen. Det er ikke det truende pres at køre i et peloton.

Men når jeg snakker med folk om et tidsforsøg, bekymrer de sig ofte om udstyret. De siger: 'Har jeg en tidskørecykel?' er, du behøver ikke rigtig have en testcykel for at lave en prøveperiode. Jeg mener, ja, hvis du vil være konkurrencedygtig, har du sandsynligvis brug for en fancy tidskørecykel og alt udstyr.

Men hvis du bare vil se dig køre i en prøveperiode eller måle din forbedring fra uge til uge, når du bliver bedre. Alt hvad du behøver er en racercykel. (frenetisk musik) Nu er en del af sættet en rigtig god investering for lejlighedsvis prøveperiode er et sæt clip-on aero-barer som denne.



De er ideelle til begyndere i tidskørsel eller triatlon. Nu fordi jeg elsker tidsforsøg og ønskede at få min cykel i gang så hurtigt som muligt, tænkte jeg, at jeg ville lave et lille eksperiment for at se, hvor meget hurtigere eller ikke disse aero-klipsstænger er end bare at køre dråberne. og en effektmåler.

Opsæt nu et testtidskursus, to kilometer langt, i en svag stigning gennem Corvara og Alta Badia. 'Hvorfor op ad bakke' spørger du måske. Nå, årsagen til at vælge en opadgående dragis for at holde ensartet ydeevne gennem hele testsporet.

hvad man skal spise inden en lang cykeltur

Jeg kører den tre gange i hver opsætning. Årsagen til at lave tre tests med hver opsætning er, at vi i gennemsnit kører flere tests til et mere pålideligt resultat, hvilket naturligvis er unormalt, vi kan afvise og gentage. Så når det kommer til at udskifte aero-styret på cyklen, ville jeg holde den samlede vægt af hele cyklen den samme, så det eneste, vi skal ændre, er positionen på styret.



Så jeg vejede flyvebjælkerne. Og de er 280 gram, og til løbeturen uden stænger har jeg en flaske med 280 milliliter vand, og til løbeturen med aero-stængerne har jeg en tom flaske med clip-on aero-styret. Jeg starter en rullende start med 30 kilometer i timen. (dramatisk musik) (tung vejrtrækning) Højre, jeg er lige ved at starte løb to med aero-styringen.

Jeg begynder at rulle 30 kilometer i timen, lad os gå. (Aktiv musik) Højre

Kør tre med aero-bjælkerne: Lad os gå. (Opløs musik) Lige lige før starten på den første løbetur uden aero-barer. I. 'Jeg kører på dråberne.



Så jeg kører nu og starter en rullende start med 30 kilometer i timen. (robust musik) Højre, kør to på dråben. (stærk musik) Højre, løb nummer tre, på drop: Lad os gå. (pulserende musik) Nå er resultaterne der, og jeg er overrasket over at sige, at der faktisk er ret stor forskel.

Faktisk kunne man ikke forvente, at der ville være en stor forskel over blot to kilometer. Men uden aero-baren havde jeg et gennemsnit på 1,3 watt mere.

Og alligevel var jeg i gennemsnit 15 sekunder langsommere på de to kilometer. Hvis du multiplicerer det med 20 for at få en 25 mil tidsprøve, er det 40 kilometer, hvilket giver op til cirka fem minutters forskel. Det er en del.

Det er en enorm forskel. (Kommandomusik) Årsagen til, hvad jeg er overrasket over dette resultat er, at jeg ved, at det vigtigste for aero gevinster og aero tab er dit frontale område. Det betyder, at for at komme hurtigere skal du blive lavere foran.

Med denne aero-cykel kan jeg ikke rigtig blive super dybere foran, fordi jeg er lidt lille på styret, jeg bliver ikke lavere. Faktisk er jeg lidt højere, hvis noget. Og jeg troede, det ville betyde, at jeg faktisk er langsommere med clip-on aero-bjælkerne.

Så hvordan kom jeg hurtigere? Jeg antager, hvad det kunne være, at mine albuer var tættere sammen med aero-stængerne. Så mine arme er smalle. Mens dråberne var mine arme herude, og jeg var bredere, hvor overskuddet kom fra.

Alligevel er det fascinerende. Det viser, at med bare et simpelt sæt, som nogle clip-on aero-barer, kan du faktisk gøre en enorm forskel. En anden stor fordel ved aero barer, som vi ikke har testet her, er at folk ofte finder ud af, at de kan slappe af bedre på aero barer end dråberne.

Fordi du har brug for færre muskler i din ryg, skuldre og arme for at holde dig selv i position. Og når du bruger dine overkropsmuskler mindre, betyder det, at du har mere energi til, at dine ben kan skubbe hårdt. (selvsikker musik) Forhåbentlig vil denne artikel vække din appetit til tidsforsøget og vise, at udstyr virkelig ikke burde være en hindring, hvis du har lyst til at prøve det, viser, at bemærkelsesværdigt små justeringer kan gøre en stor forbedring i din tid.

Hvis du gerne vil se en anden artikel om, hvorfor størrelse ikke betyder noget i flade tidsforsøg, skal du i det mindste klikke her nedenfor. Eller du kan tjekke den nørdede udgave af denne artikel, hvor vi ser på det grundlæggende i itty aerodynamik ved at klikke her nedenfor.

Kan jeg placere aero barer på en landevejscykel?

Hvordan installerer manaero barerlandevejscykler?Racercyklertypiskgørikke komme medaero barer, så specialklip påaero barer kantilføjes. Mestlandevejscykelstyrkanimødekommeaero barer, men det er vigtigt at kontrollere, at dincykelstyr er kompatible.21. 2019.

er avocadomættet fedt

Nå, hvis du er ny i triatlon eller faktisk en gammel hånd, kan du køre på en landevejscykel som en af ​​disse det meste af tiden på vejen, men er du interesseret i ideen om en triatlon eller tidsprøve? cykel. Men tanken om at sprøjte alle de penge på en ekstra cykel bare for at gå lidt hurtigere virker lidt ekstravagant, ikke? Men frygt ikke, for for en brøkdel af omkostningerne og masser af fordele ved en af ​​disse triathlon- eller TT-cykler med et sæt af disse aero-klipsstyr kan du også blive komfortabel og flyve på din cykel. I dag skal jeg tale om, hvordan man installerer et sæt af disse klip - på aero-styr på din racercykel for at hjælpe dig med at komme hurtigere på vejene. (dramatisk musik) Så først og fremmest har du besluttet at sætte disse clip-on styr på dit styr, men du skal finde ud af, om disse styr er kompatible med clip-ons, så tjek dit eget styr og se om du har plads på begge sider af stilken, ideelt set har du brug for omkring to fingre brede eller to til tre inches på hver side af din stilk, så aero clip-on styret kan klemme på denne stilk, ligesom dig Her kan du se at dette styret er meget smallere, hvis du går over to til tre centimeter.

Så alt hvad du skal gøre er at kontrollere og sørge for, at der er plads til disse klipsstyr og se på dit styr, da de ofte har en praktisk retningslinje, som disse udskiftningsstyr, jeg har her, viser dig lige der, at det ikke længere er sikkert for at vedhæfte dine clip-ons efter dette punkt. Cykel har carbon styr, bare vær forsigtig, da kulstof har tendens til ikke at blive fastspændt, og ofte skal disse typer styr faktisk forstærkes for at arbejde med aero-styr, så det er bedst at spørge producenten om styret r i første omgang eller bare gå til din lokale cykelbutik og spørg: 'Kan jeg sætte klipsstyr på dette styr?' (blød musik) Så når vi først har fundet ud af, hvad vores egen cykel- og styropsætning kræver, er det tid for os at klippe vores aero-barer på styret, nu har jeg besluttet mig for en opdelelse i to dele, i modsætning til alternativer i ét stykke bare fordi jeg tror, ​​de tilbyder mere justerbarhed og komfort, rækkevidde og så videre, men jeg vil gå nærmere ind på det senere i artiklen, og som du kan se, er jeg allerede begyndt at lave en af mine udvidelser til at fastspænde til styret bare 'fordi processen er lidt fiddy, og i forhold til den operation skal vi først løsne klemmen fra bagsiden af ​​forlængeren, tage den under styret, læg resten af ​​forlængeren ovenpå og derefter skruer skruerne fast, men ikke for stramt, fordi du vil være i stand til at have en vis bevægelse i klemmen, når den er på styret, så du har en vis manøvredygtighed, uanset hvor du er n Du prøver at vælge denne position . Nu er det værd at bemærke, at det er værd at lægge et par lag med elektrisk tape på dit styr, da vi klemmer metal til metal lige så i fremtiden. Hvis du vil tage disse klipsstyr af igen, vil du ikke have nogen ridser på dit styr forlader. (blød musik) Så som du kan se, har jeg nu tilføjet min anden udvidelse til styret, men jeg vil gå ind på den justerbarhed, som jeg talte om lige før, fordi disse udvidelser har meget justerbarhed, og det skyldes til en enkelt skrue, der sidder under armlænet her, og når jeg åbner, har jeg pludselig et twist, og jeg har også en ekstra længde frem og tilbage, som bare giver disse klipsstænger et helt spektrum af ekstra justerbarhed, og som en sidste bemærk, at du faktisk har en rigtig praktisk retningslinje, som du kan se her på aero-udvidelsen.

Det betyder bare, at du kan være meget præcis med y, selv til millimeteren i vores sortiment. (Blød musik) (cykelhjul spinder) Når vi først har etableret den generelle position, er det næste skridt at blive behagelig, og den positionen med klipsstængerne, der virkelig vælger at konfigurere den indendørs træner som jeg har gjort her. Hvis du husker, spændte jeg ikke skruerne på disse klips helt, og af en grund, så når jeg er på min cykel, kan jeg bare langsomt vippe dem op eller skubbe dem ned for at lukke, så prøv at finde den rigtige position i som at sidde.

Når jeg er tilfreds med det, kan jeg stramme det. Som en grov tommelfingerregel for denne positionering blev jeg altid bedt om at prøve at lade mine overarme følge groft på cykelens gaffelben, og mine underarme ville være parallelle med jorden. Og med hensyn til at oprette denne position er det virkelig godt, hvis du har en ven, der kan hjælpe dig med at tage et billede eller ideelt set en lille artikel, så du kan se på det og konfigurere det korrekt. (Blød musik) Nu og da kan armlænene eller armpuderne, som de kaldes, også flyttes meget på disse klemmestænger, nogle gange kan du opleve, at dine knæ bliver fanget i dem, mens du cykler, så du kan bevæge dem fremad, eller ja, hvis der er for meget rækkevidde, kan de også trækkes baglæns.

Alt hvad du skal gøre er blot at trække velcrolåsen væk, så skruerne nedenunder bliver synlige, nu kan jeg personligt lade dem være væk, når jeg opretter klipsstænger. De er i det, jeg kalder en neutral position, som bolten normalt sidder midt i indstillingerne, som du kan se her. Der er også normalt en bredde størrelsesfaktor for klipstænger, der er lige under det her på udvidelsen, og jeg kan godt lide at have dem til at sidde i midten, så alt forbliver ret neutralt.

Selvfølgelig, hvis du har lyst til at blive strakt mere, kan du glide puderne fremad, og hvis du også føler dig for strakt, skal du bare trække dem også tilbage. (blød musik) Så hele pointen med at tilføje denne clip-on-exe til spændinger forsøger at være mere aerodynamisk, og den generelle tankegang er, jo lavere jo bedre når vi prøver at opnå dette, men selvfølgelig er vores positioner alle lidt anderledes, og vi ønsker måske ikke alle at have den absolut laveste position, der følger med disse klips, så der er mange muligheder for at ændre højden på dit armlæn ved at tilføje den slags stablingshøjde lige nu, dette armlæn er lige så lavt som muligt på styret, men hvis jeg tilføjer denne blok, der er 30 mils, der bare ville sidde der, løft armlænet op, og det ville bringe det til en mellemhøjde, og jeg kunne selvfølgelig tilføje en endnu højere højde for at øge den selv yderligere. (blød musik) Så nu er jeg i en god position og har slået mig ned med disse nye clip-on styr på cyklen.

Der er blot et par andre faktorer, der er værd at overveje for at forbedre den samlede position. Den første af disse er sadlen, for når vi er i aero barer, og vi er nede i cyklen i den position, ændres vores hoftevinkel i forhold til bundbeslaget, så vi kan bevæge sadlen lidt fremad for at imødegå det, og det hjælper kun med vores generelle position, når vi er nede i aero-kontrollerne, og det er værd at nævne, og jeg føler bestemt, at når jeg er i denne position, manøvrerer jeg mig alligevel fremad på sadlen. Nå det andet punkt, jeg ønskede at tale om, er aerodynamik, som vi prøver at forbedre på cyklen, og generelt jo lavere det er jo bedre.

Så hvis vi kan bringe styret lidt ned, så kan det hjælpe vores position meget, så det er værd at se på din stilkhøjde og se om der er afstandsstykker under din stilk, nu ved jeg, at dette er et mere aerodynamisk rammesæt, så jeg skulle kun skulle fjerne disse afstandsstykker for at droppe stammen, men på en almindelig landevejscykel, kunne du? tag afstandsstykkerne af og derefter pope dem over stammen og lege rundt med din position for at se, hvordan det føles, når du er på farten, jeg er sikker på, at det er mere aerodynamisk end jeg var før, og det pæne ved dem er, at de er Har i det væsentlige forvandlet denne racercykel til noget, der ligner en TT-ækvivalent, og som jeg sagde i starten for en brøkdel af prisen på en helt ny cykel - hvis du har besluttet at ændre din landevejscykel også med den indstilling, skriv venligst disse i kommentarerne nedenfor, jeg vil meget gerne høre om det. Hvis du kunne lide denne artikel, skal du trykke på tommelfingerknappen. Find kloden på skærmen for at se alle de andre artikler på vores kanal, og hvis du gerne vil se en anden artikel om at få ting gjort til en brøkdel af de omkostninger, som Mark brugte på et DIY hjemmeskivehjul, kan du finde der.

Hvad er cykel aero barer?

Hvad er det nøjagtigt?Aero barer? Enkelt sagtaero barerer fremadvendte styrforlængelser med polstret underarmsstøtte, der giver ryttere adgang til en mere aerodynamisk tidsforsøgsposition.

Sætter du tape på aero barer?

Men i stedet for at være indpakket med polstretbar tape, som en normalbar,aerovejbarerer designet til at blive brugt med bare toppe. Mens det er glat i vinden, kan de bare toppe også være glatte i hænderne. Mange pro racere barebånddem normalt.

Hvad sker der, jeg er James fra Supacazand i dag, jeg skal vise dig den professionelle måde at pakke dit styr på. Det, du har brug for, er en unbrakonøgle på tre millimeter til at stramme dine stik, saks til at skære dit bånd Pen og frisk sæt Supacaz styretape, så lad os se på, hvad der er i kassen vi har to ruller tape, to skruepropper og to stykker efterbehandlingstape Vi har allerede fjernet det gamle styretape, så lad os tage en chance for at inspicere vores styr og sørge for, at alle kabler, slanger og huse er sikret. Hvis noget er løst eller glider, er det nu tid til at ordne det sikkert med elektrisk tape.

Så lad os begynde at pakke, vi starter nederst en halv bredde fra kanten, og allerede herfra er vi vinklet i en retning, der går op på bjælkerne, så lad os komme i gang. Du skal trække i båndet og holde spændingen. Vores tape er designet til at være strækbar, så den kan justeres, så du ønsker, at båndet skal føle, at styret roterer et par omdrejninger og holder i et sekund, så vi kan installere propperne, vi leverer disse dejlige skruepropper, som er nemme at installere og super sikkert, årsagen til, at vi installerer stikket nu, er fordi der opstod en fejl i starten af ​​pakken, det er meget lettere at pakke om her i stedet for at komme til slutningen og at skulle gentage det hele, kan du nu bruge dine tre sekskantnøgle til millimeter for at stramme stikket.

Vi ønsker at overlappe båndet omkring syv millimeter, og det er her den skårne linje er på undersiden af ​​styretapen. Kan bruge dette som en reference til at holde en konstant afstand i hele wrap Du skal kompensere lidt, når du går rundt om hjørnerne som radius af En vigtig funktion i vores bælte er de super tynde kanter, der interagerer med hinanden for at give dig en ren og flad finish. Så snart vi kommer tæt på håndtagslegemet, vil vi gerne dvæle ved et figur-otte mønster.

Dette er den bedste måde at få fuld dækning på og undgå rod i disse områder, for at gøre det, vi går over toppen ned omkring ryggen og omkring fronten og derefter igen. Noget, jeg vil fremhæve om dette område, emhætterne har disse skulpturelle indhak, der følger med visse snaphuller i håndtagshuset, bemærk at jeg undgik at indpakke disse huller, så emhætterne korrekt kunne engagere håndtaget på vores prægede tilgængelige overflade. Denne struktur kommer virkelig i spil, når det er vådt og giver dig det ekstra greb, når du virkelig har brug for det. Jeg markerede dette lige her, da jeg krydser dette punkt.

Jeg vil bruge min blyant til at markere skæringspunktet og derefter fortsætte med at pakke, indtil båndet rammer det punkt igen, og jeg markerer det punkt også, og nu skal jeg pakke lidt ud, og du vil se de to punkter danne en lige linje gå videre og skære langs den imaginære linje, vi kan nu med en dejlig ren finish ender Brug og fastgør Supacaz efterbehandlingstape, der fulgte i kassen kun på styretapen, kan emhætterne rulle tilbage, og vi håber alle, at det var nyttigt tak for ser for flere artikler tjek Supacaz TV og abonner for at se dig senere.

Er aero barer farlige?

Aerobarerkan betragtes som mindre sikker af nogle få grunde: hovedsageligt fordi dine hænder ikke er på bremserne, mens du kører iaerobarer. Det kræver også mere øvelse og dygtighed at opretholde en lige linje iaerobarer(især i tværvind) på grund af hvor tæt dine arme er sammen.15/12/2017

Gør drop barer dig hurtigere?

Dråbertilbyde en aerodynamisk fordel - Aerodynamik spiller en vigtig rolle i din hastighed og energiforbrug under cykling. Dethurtigere digjo mere aerodynamik spiller ind.Drop barergive lov tildufor at krumme sig ned og reducere træk. Denne holdningkanøger din hastighed og effektivitet betydeligt.02.24.2020

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med ringe hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

seje cykelsokker

Skal jeg bruge tri barer?

Spoiler alarm: JAtre søjlergør en forskel. De er den hurtigste, billigste måde at forbedre din hastighed på cyklen på. Men hvis dette er din første sæson itriatloneller din første gang på cykel i lang tid,gørikke bekymre dig omved hjælp af tri barer.

Er aero barer mere behagelige?

Den primære årsag til detaerobarerer populære blandt ultra-distancecyklister er ofte ikke de aerodynamiske gevinster (som er betydningsfulde), men det er det ekstrakomfortat de tilbyder ved at tage vægten af ​​hænderne og i stedet bruge skelettet til at understøtte vægten af ​​overkroppen gennem albuerne.

Hvorfor er aero barer ikke tilladt?

Aerobarerkan betragtes som mindre sikker af nogle få grunde: hovedsagelig fordi dine hænder er detikkepå bremserne, mens du kører iaerobarer. Det kræver også mere øvelse og dygtighed at opretholde en lige linje iaerobarer(især i tværvind) på grund af hvor tæt dine arme er sammen.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hvordan udtaler du en vaskeskind - løsninger på problemerne

Hvorfor udskilles en vaskeskind? Ifølge nogle myndigheder er udtalen 'shami', også stavet 'chammy' eller 'shammy', til kluden eller 'læderet' lavet af en vaskeskind, der bruges til rengøring af ting, og 'shamwa' er til dyret. For udtalen af ​​kluden lavet af dette dyr 'sha-mi' og dyret 'sham-wa' skal du klikke her. 17.07.2009

40 procent af 300 - holdbare løsninger

Hvor meget er 40 procent af $ 300? Du betaler $ 180 for en vare med den oprindelige pris på $ 300, når du diskonteres med 40%. I dette eksempel, hvis du køber en vare til $ 300 med 40% rabat, betaler du 300 - 120 = 180 dollars.

Tv-guide-OL - besvare spørgsmålene

Hvem sender tv ved OL i 2020? NBCUniversal

Sådan stopper du en charley hest - hvordan løser vi det

Hvordan stopper du en Charlie-hest? Forebyggelse af charleyheste Stræk før og efter træning Undgå at udøve de samme muskler på hinanden følgende dage. Træn ikke under hårdt vejr. Drik vand hele dagen. Drik drikkevarer, der indeholder elektrolytter, såsom Gatorade. Stræk inden du går i seng.

Bedste cykelopfindelser - brugbare løsninger

Hvilke opfindelser kom der fra cyklen? Her er opfindelserne, der virkelig revolutionerede cykling. Laufmaschine. Laufmaschine (CC BY-NC-SA 2.0 baerchen57 | Flickr) Pedaler. Det spændingstalte hjul. Rullekæden. Sikkerhedscyklen. Pneumatiske dæk. Navgear og parallelogram-skifteren. Moulton.

Juster bagskifteren - brugbare løsninger

Hvordan justerer du en bagskifter? Sådan justeres en bagskifter og indekserer din cykels gear Indstil grænseskruerne. Med gearkablet afbrudt, træk forsigtigt fremad, indtil kæden falder ned på det mindste tandhjul. Stram kablet. Juster kabelspændingen. Skift det op. B-spændingsskrue.