Vigtigste > Forsøg > Time trial position - finde løsninger

Time trial position - finde løsninger

Hvad er time trial position?



Vi taler ofte om aero gain som gratis watt. Men det er ikke helt sandt, fordi du faktisk kører hurtigere med samme kraft i stedet for at få mere magt. Men alligevel, hvis de har råd til det, vil mange mennesker købe en tidsspecifik cykel til tidsforsøg eller endda triatlon, forudsat at det vil være hurtigere, hvilket det kunne være.

Men faktisk handler det ikke kun om cyklen, det handler mere om din kropsholdning. Du kan få en rigtig god aero-tidsforsøgsposition på din almindelige landevejscykel med tidsforsøg. I dette tilfælde har vi Control Tech Time Zone Aero Bar.

Årsagen er, at de bad os om at bruge det på en artikel. I dette tilfælde gør rækkevidden og den lette justerbarhed det ideelt for os at demonstrere en tidskørsel på cykel. Jeg havde brug for en frivillig til denne artikel, fordi det er lidt for kompliceret for mig at tale og demonstrere på samme tid.



Så jeg har brug for en modelcyklist (snapping). Simon, tak for frivilligt arbejde. - Det er okay.

Jeg omtales ikke ofte som en modelcyklist st. Faktisk er det meget pænere end noget, Lordy nogensinde har sagt om mig, så jeg tager det - ja, jeg er ked af, at du keder dig så meget, fordi du sandsynligvis har haft hundreder af opsætninger af tidsforsøg og masser af dem Time trial done - det er hvad du siger, Emma. Jeg har aldrig haft en tidskørsel, der passer ind i alle mine år med racercykler, så dette bliver faktisk meget interessant - men du har tid, men uden en prøveperiode har du bestemt ikke en hel professionel cykelkarriere bag dig - ja, nej, jeg gjorde fem. - Fem? - Jeg lavede fem af dem, ja.

To af dem var på en realtidscykel, men aldrig en der nogensinde er blevet monteret på mig - Wow, det er utroligt. Det ville have været sjovere. Vær ærlig over for dig --- fortæl en løgn, det er syv. Jeg huskede bare to. - Syv.



Alligevel kan du stole på to hænder, antallet af tidsforsøg, du har foretaget. Ikke en helt nybegynder, så det bliver ikke helt --- otte, undskyld. Jeg huskede bare en ting mere, Tour of King High Lake Pro Log.

Undskyld, alligevel, det er det. Løfte. Ikke mange, selvom det, som jeg sagde, det ville have været endnu sjovere, hvis du havde været en nybegynder, fordi jeg ville hævne mig for cyklocrossens halv ydmygelse.

Men du ved. (bip) Ugh - Det ville skade meget mere at falde af en tidskørsel cykel end en cyklocross cykel, tror jeg Emma. Det er bestemt ikke helt (mumler). - Nej, okay, men stadig.



Jeg tror, ​​det bliver super interessant. Måske kunne vi endda barbere et par gange fra dine lokale KOM'er, hvis du jagte noget. - Jeg ville være klar til dette.

Og ja, som held ville have det, jagter jeg det faktisk. (Glad musik) - Nå, jeg ved, du kan lide at hoppe på din cykel og træne, Si. Men inden du gør det, lad os bare stille det grundlæggende spørgsmål, hvad er meningen med en tidskørecykel - okay, det er en cykel, der vil være hurtigere end min racercykel. - Ja.

Især at køre alene. Der er et par vigtige ting. Jeg tror, ​​der er tre vigtige punkter omkring en tidskørsel cykel.

Den ene er kropspositionen, den ene er cykelrammen, og den ene er styret - okay. - Ret. - Jeg vil ikke virke utaknemmelig, Emma, ​​men dette er helt klart din cykel, og der er en lille højdeforskel mellem os to.

Det ser bare lidt lille ud - ja, og jeg indrømmer, at det kan være lidt lille, men sagen er, med en testcykel er det meget bedre at vælge en lidt mindre ramme end en, der er for stor, der Du har mere frihed bevægelse Position skal være lav foran. Hvis cyklen er for høj foran, og jeg er ærlig, ville denne ramme for mig være til tidsprøven, selvom det er den mindste ramme, jeg kunne få, for højt foran for at jeg har brug for en lav flyveposition. Det kan være lidt for lavt for dig, men vi kan altid gå højere ved at bruge en længere stilk eller en opad skrånende stilk - okay - du har flere grader af bevægelse, og vi kan helt sikkert gøre dig dyb og aerodynamisk - sød. (optimistisk musik) - Lad os starte med kropspositionen, som, som jeg sagde, den vigtigste faktor er, at du sparer det meste af luftmodstanden.

Det vigtigste er at reducere dit frontale område. Det frontale område er dit område set fra forsiden. Temmelig lige frem, virkelig - Ja. - Nå, du er nødt til at komme ned. - Okay.

Så hvis vi taler om pasform, vil denne position være der, hvor jeg bruger det meste af min tid? - Ja præcis. På aero ski er den position, du vil arbejde for dig. Du vil kun virkelig være på bremserne, når du bremser eller accelererer ud af hjørnerne.

Og på dette tidspunkt bevæger du dig generelt meget langsommere eller forsøger at bremse, når du bremser, så du behøver ikke være så aerodynamisk. Nu er der nogle tidsforsøgskurser, der kan være forskellige, men generelt vil du være der, hvis du går hurtigt. Dette er den position, vi vil arbejde på. - Okay - Det vigtigste, som jeg sagde, kropspositionen.

Den vigtigste del af din kropsposition er din hovedposition. Det er meget svært at sige med sikkerhed, hvad der er hurtigst uden en vindtunneltest. Men uden en vindtunneltest er der en tommelfingerregel: prøv at nå din hovedlinie med din ryg og bum.

Først skal du bringe ryggen på linje med din røv og derefter dit hoved. Pæn. Du vil have en flad linje fra hoved til skuldre og bund.

Vi er næsten der. Du kunne faktisk gå lidt dybere foran - Kunne jeg? Jeg har et sted hernede? - Du har værelser, ja, fantastisk. Pointen med at blive lav foran er bare at reducere dit frontale område.

cykel klamper

Det er ikke den eneste faktor i din krops aerodynamiske træk; der er også træk-koefficienten - hvad er din træk-koefficient egentlig? - Trækkoefficienten er bare en koefficient i trækligningen. Der er ingen enheder som sådan. Det er tungt, det er ikke en fysisk ting, men den måde, du kan tænke på det er glattheden af ​​en form.

Når vi måler træk, måler vi ofte CDA. Vi taler om det. Der har arealeenheder.

Men CD er koefficienten for træk, og A er dit interval. Vi måler dem sammen. Men hvis du vil tænke på at opdele din forreste sektion, er det ret klart, hvad det er.

Det handler om, hvor glat din form er. Jo mere som en dråbeform du er, jo bedre. Jo glattere dine overflader, jo bedre.

Derfor får vi superhøjteknologiske, funky tidsforsøgsskinsuits ved OL, hvor folk investerer en masse penge for at reducere træk lidt. Derfor handler din position om mere end bare dit frontale område. Nogle gange finder folk ud af, at de kommer dybere foran og får et mindre frontområde, men de er ikke rigtig hurtigere i vindtunneltest eller på vej, fordi det måske har ændret deres form, så deres trækkoefficient faktisk er steget. - Okay, faktisk har du hullet, hvorigennem du rammer vinden, men faktisk er meget af din luftmodstand, korriger mig, hvis jeg tager fejl, stammer fra turbulensen bagved? - Præcis, ja - Din trækkoefficient tænker på næsten alt, hvad der foregår her.

Og det kan være din huddragt, uanset om det forårsager mikroturbulens. Det kan være min røv, der forårsager massiv turbulens. - Jeg tvivler på, at det forårsager, jeg tror, ​​det bliver meget lidt turbulens. - Du er for flink. - Den anden ting, vi tænker på ved en testcykel, er ofte en tidsramme.

Du kan se, hvad en aero-ramme er ved udseendet af den. Det sparer et par watt, men faktisk er det ikke så meget i sammenligning, så lad os lade det ligge i øjeblikket. Vi har en Orbea Orca Aero, men jeg tror, ​​det vil være meget mindre vigtigt for dig i din sejr i tidskørsel end din hovedposition.

Endelig styret. Vi tænker ofte på styret som en måde at komme dybt ind i tidsforsøget selvfølgelig, men den anden ting ved aero-stængerne bliver ikke stram og lav, det er det faktum, at det gør det for de fleste Folk er mere behagelige at skubbe højt watt i lange perioder end at holde fast i dråberne, fordi du i det væsentlige kan bruge mindre af dine armmuskler, hvilket giver dig mere energi til dine benmuskler. (upbe med musik) Nu ved vi, hvad vi leder efter.

Lad os komme ind i de vanskelige detaljer ved at sortere en aero-position. Først skal vi slå, gå dybt frem, fordi det er den første ting, vi vil se efter, det handler om albuehøjde, fordi din albuehøjde definerer din skulderhøjde, definerer din ryghøjde, definerer din hovedhøjde. Det ser faktisk ret godt ud - Ja? - Ser ikke super behageligt ud, men behøver ikke.

Føles det som om du kunne pedalere? - Det gjorde. Det føltes som om jeg kunne pedalere. Mine små dårlige skuldre begyndte at gøre lidt ondt. - Virkelig? - Ja.

Du er så svag. Og jeg føler mig lidt rodet. - Ja, så vil du gerne have lidt mere plads foran? - Jeg kunne gå dybere, og jeg tror, ​​jeg kunne holde fast i noget andet end mine gearhåndtag. (glad musik) Når vi justerer polernes højde og rækkevidden af ​​ski, hvad med vinklen? Fordi det naturligvis ændrer sig, så snart du løsner skruerne - godt punkt.

Disse stænger har en stor mængde justerbarhed, hvilket er fantastisk. Vinklen på ski handler mest om komfort og hvordan du har det, hvordan man reducerer effekten. Nogle mennesker finder, at ændring af vinklen hjælper dem med at bevæge deres skulderposition og få mere luft ind i lungerne - de har dybest set mere plads til at trække vejret.

Men generelt går de fleste omkring vandret. Og det vil ikke rigtig ændre dit frontale område, og det vil sandsynligvis ikke ændre din træk så meget. Skift din albue position udad, så bredden på dine albuer, der kan gøre en lille forskel.

Vi har tre skruehuller her, hvor albuerne bliver lidt smallere. Men det giver normalt ikke meget mening at gå meget snævrere end dine hofter, for når du tænker på din form forfra, når din albue er på linje med dine hofter, er det en form for luften. Men det er også den slags detaljer, der er virkelig svære at måle uden en vindtunnel.

Hvad der virkelig påvirker din albue er din stabilitet og tværvind. Mine albuer var meget tæt sammen i en vindtunnel. Men jeg kunne ikke køre det på vejen, fordi den mindste tværvind og jeg følte, at jeg faldt af.

Faktisk gjorde jeg sandsynligvis næsten en gang. Jeg starter med lidt bredere albuer, bare fordi jeg kunne være mere selvsikker og reducere min styrke uden frygt. Lad os gå, vi har taget den en-tommers vaskemaskine ud, der gør dig lidt dybere foran.

Vi har også flyttet aeroskiene fremad, hvilket giver dig lidt mere plads på brystet, hvor du kan træde. Hvordan føles det? Det ser rigtig godt ud for mig. Din ryg er virkelig flad.

Jeg tror, ​​hvis du vil holde hovedet lavere, kunne du. Føles ikke godt bag på nakken, indrømmer jeg. Men bare for det første indtryk, hvordan føles det? - Godt.

Det føles faktisk bemærkelsesværdigt behageligt. Lidt som at tage denne position på din racercykel, hvor du balancerer på styret. Det er bare, du har så meget kontrol, og du føler dig faktisk ret sikker og kan virkelig stole på det - hvis du vil gå længere, har vi en anden stilk, men hvis du har det godt, får vi sandsynligvis den kortere. Hold stilken til nu. - Ja.

Jeg synes det er lidt underligt, at jeg kører på en 47 med en 90 millimeter stilk. - Og du ser ret godt ud. - Og jeg føler mig bemærkelsesværdig komfortabel. - En ting er værd at nævne her, når vi taler om albuehøjde, da vi fik dig temmelig lav, og jeg synes du ser ret godt ud fra frontalperspektivet.

Vi tænker også på albue position for agter i tidsforsøget med nogenlunde lodrette overarme. Hvis jeg gik længere frem, hvilket i nogle tilfælde var mere aerodynamisk på vindtunneltest, følte jeg mig meget ustabil, fordi mine arme så var ret lige, og jeg følte, at jeg blev blæst rundt i tværvind. Jeg ville komme til hovedpositionen, hvilket er helt afgørende.

rengøring af kamelpakker

Det vigtigste ved kropsholdning er hovedpositionen. Den afgørende faktor er, hvor lavt du kan holde hovedet. Det har at gøre med, hvor lang din hals er, og hvor fleksibel, hvor store dine øjenbryn er (fniser). - Ja, jeg bemærkede faktisk, at jeg ikke rigtig kan se, fordi mine øjenbryn er i vejen. - Ja, og at være i stand til at se er virkelig meget vigtigt.

Kan ikke stresse nok, det er en ting på en turbo, men sikkerhed er den vigtigste ting på vejen. Vejene er ikke lukket for de fleste løb. Du skal være i stand til at se, hvor du er lige så vigtig som at sikre dig, at du er sikker. - Ja, ja, nej, jeg betragter videnskab som en af ​​de vigtigste belastninger i cykling. - Der er en måde at sænke hovedet gennem en slags S-kurve i nakken og se, hvor du skal hen.

Det er ekstremt ubehageligt. - Ja det er det. - Ja, det er forfærdeligt.

Du skal kun kigge så langt op for at se. Jeg ville finde ud af, at mine øjenkugler ville gøre ondt ved at kigge op så hårdt gennem mine øjenbryn i slutningen af ​​en virkelig hård tidstest. Det lyder sjovt, ikke? - Ja.

Jeg antager, at jeg har et visir på min aero-hjelm, så det betyder ikke noget, om min pande er krøllet, fordi det faktisk ikke forårsager --- disse rynker kommer ikke hvor som helst (griner). - Uh, okay, okay . - Vil du prøve en aero-hjelm? - Ja tak. - Perfekt. (Glædemusik) Jeg ved, at jeg fortsætter med at gøre mig over hovedposition, men det er virkelig den vigtigste faktor i din aero-position.

Jeg ved det, fordi jeg så numrene i vindtunnelen. Bare en tomme af en kan gøre en enorm forskel i din modstand i forhold til noget andet. Nu hvor Simon bærer aero-hjelmen, kan vi se et andet punkt, nemlig at når han kigger nedad, holder spidsen af ​​hjelmen sig op.

Det er ikke optimalt. Hvis han derimod kigger op gennem øjenbrynene i sin omhyggeligt uddannede kropsholdning, holder det hjelmens spids nede. Aero-hjelmens hale udjævner effektivt afstanden mellem hoved og ryg, og det er det, vi vil gøre.

Det er punktet med aero-hjelmen. Der er ingen mening i at bære en aero-hjelm, hvis du ikke holder spidsen lavt bagpå. Du skal også ud og træne det.

Det er ikke særlig praktisk. Det er ikke så sjovt. Ingen kan lide at bære aero-hjelmtræning så meget, men det er virkelig vigtigt tante, for eksempel gik jeg derude med et magnetisk klæbemiddel under min trøje og en 10-delt på bagsiden af ​​min aero-hjelm, jeg skulle klippe dem sammen og køre sådan rundt er du seriøs? - Ja.

Det var ikke sjovt. - Jeg begynder at tænke, at tidsforsøg ikke er meget sjovt. Mine øjenkugler gjorde ondt. - Undskyld. - Jeg troede, det ville skade andre, men nej, det er mine øjenkugler. (høj latter) - Har du bemærket, Si, at du har 165 krumtap, fordi du er på min cykel? Jeg bemærkede det, ikke på grund af følelsen, fordi jeg ikke har trampet på pedalerne endnu, men fordi du med 165-mill kranker ender med en masse ekstra krumtap, som du virkelig ikke er.

Gør du ikke? - Så det har jeg gjort. Jeg ville ikke have lagt mærke til det. Jeg har ikke kørt længere cranks i lang tid.

Nå, det er lidt af en bodge, fordi du er på min cykel, men mange mennesker synes faktisk, det er værd at prøve en kortere tidssving, fordi det holder knæet lavere øverst på pedalbevægelsen. - Ved 1,80 m, lad os sige 185 cm, ville jeg overveje 165.

Hvad ville du så overveje, 155'erne? - Jeg prøvede 155'erne. De gik faktisk ikke så godt for mig. Jeg tror, ​​jeg fik aldrig koordinationen.

cykelopbevaring

Men jeg kender mange chauffører, der er højere end mig, der gik i 155'erne og mine ryttere, der var højere end 150'erne. Jeg tror, ​​du faktisk kunne køre længere. Sjovt nok, min første verdensmesterskab.

Mit team, som var fantastisk, samlede min tidskørecykel til verdensmesterskabet og installerede en længere krank, sagde til mig, vi tilføjede en 175 krank til din cykel, Emma, ​​så du kunne gøre mere for tidsprøven . Jeg var helt forvirret og tænkte, ja, jeg er temmelig sikker på, at længere krumtap ikke giver dig mere kraft, de giver dig mere drejningsmoment, det er ikke det samme. For det andet, hvis de giver dig mere magt, hvorfor skulle du ikke bruge dem i et racerløb? Road racing.

Uanset hvad er det en myte, at længere krumtap har mere magt. Du har mere drejningsmoment. Men jeg tror, ​​at det vigtigste i tidsforsøget er at holde din position og pedal godt.

Hvis du har brug for en kortere krank, er jeg ikke bange for at prøve en. (Glædemusik) Mens vi er nede i bundbeslagsområdet, lad os tale om Q-faktoren, Simon. Ikke altid diskuteret i cykeltilpasning, men det kan gøre en væsentlig forskel for aero-gevinster, fordi Q-Factor i sin kerne handler om, hvor langt dine fødder er fra hinanden.

Når du tænker på frontområdet, kan det gøre en enorm forskel, især hvis dine fødder snurrer, fordi de faktisk skaber endnu mere turbulens. Du kan reducere din Q-faktor ved at bruge krumtap, der har en mindre Q-faktor, der er tættere på cykelrammen ved at bruge pedaler med en kortere spindel - du kan flytte dine klamper ind i det tror jeg - Præcis, ja, du kan også glide dine klamper i. Det er den nemmeste måde.

Du bør dog ikke ende med, at din sko gnides mod kranken, da dette generelt er en dårlig måde at overføre strøm til cyklen på. - Der er sandsynligvis også en (mumler) på din faktiske cykeltilpasning fra et komfortperspektiv, fordi Q-faktoren har en reel indvirkning på knæsmerter på grund af dit it-bånd. - Kæmpe, ja, nøjagtigt.

Mange mennesker kører så aerodynamisk, som de kan, når det gælder stram Q-faktor, og finder derefter, at de får knæsmerter, hoftesmerter. Du skal være meget forsigtig med disse ting. Små justeringer af pedaler og klamper vil gøre en stor forskel for din følelse. - Du kan grundlæggende massivt reducere din Q-faktor til en stor begivenhed og derefter ikke køre et par minutter senere. - Du kan gøre det.

Personligt ville jeg ikke tage den risiko. Jeg synes, dit helbred er vigtigere (humrer). Nå, jeg synes du ser forbandet godt ud der, Si.

Hvordan føles det? - Nå, jeg er ret sikker på, hvor meget styrke jeg kunne udøve i denne stilling. Så det er godt. Men jeg vil ikke lyve, selv på denne korte tid, giver mine skuldre mig en lille smule jip.

Mine øjenkugler giver mig bestemt en lille smule jip. Sandsynligvis også min hals. Så jeg tror, ​​jeg ville bruge en hel del tid i denne stilling, jeg skal bare vænne mig til det.

Uanset hvad. Mange tak for at have vist mig rundt på din cykel. For at være retfærdig er jeg virkelig meget motiveret til at lave tidsforsøg.

Dels fordi du gav mig selvtillid, sagde du, at min position ser okay ud, og dels fordi jeg stadig er relativt konkurrencedygtig, og det ser ud som en anden --- jeg tror, ​​du ville helt klare det. Jeg vil virkelig se dig lave en tidsprøve bare så du kan knuse dem alle. Dette er en GCN-artikel på vej - Nå, lad os gå.

Se på dette rum, mens jeg desperat træner. - Desuden kan du tage godt 10 minutter fra pendlen, antager jeg. - Nå, det er endnu mere tiltalende, er det ikke? - Mere tid i sengen. - Venlig.

Og ville jeg ikke se forbandet cool med en low-pro cykel, der går på arbejde? - Så sejt. - Yeah sikkert. Nå tak Emma.

Giv os store tommelfingre. Det er et seriøst fund. Og også, hvis du vil lave nogle af disse kerneøvelser, Emma, ​​guidede du os gennem dem. - Ja - Vi har en artikel om netop dette emne.

Hvordan indstiller du en tidsforsøgsposition?

Som jeg nævnte, formålet med TT / Tripositioner at lade rytteren antage en aerodynamisk kropsholdning ombord på cyklen, hvorved deres bækken og skuldre roterer fremad i harmoni. Denne rotation fremad er den del, der vil forårsage ubehag.

Hvordan får du en god TT-position?

For en aggressivpositionvelegnet til en top-triatlet eller et racerløbtidskørseli tilfælde af, at toppen af ​​albueunderlaget skal være mindst en fuld knytnævebredde under sadelpindens midtpunkt (de fleste næver er ca. 8 cm). Ofte kan disse atleter optimeres med mellem 10-20 cm sadel til albueunderlagsfald.

Hvordan opretter jeg aero-position?

STAK DIG SELV:Placeredine underarme på puderne lige foran albuerne, så dine arme hviler på den brede, muskuløse del af dine underarme. Heriposition, dine ører skal være direkte over albuerne. Hvis du har en kort torso, kan du finde denaerosøjler er lidt for langt frem til at opnå dette.7. 2010.

Hvad bruges tidskørecykler til?

Hvad er entime trial cykelellertriatlon cykel?Time trial cyklerer specielt designet til kravene til at køre mod uret, normalt på fladere terræn, hvor forskellen mellem at vinde og tabe ofte kan være kun få sekunder.

Skal du træne på en TT-cykel?

Time trial cyklerer heller ikke gode til gruppeture på grund af potentialet for at klippe en andens baghjul og forårsage en bunke, hvornårdudu er i dine aero barer. Såuddannelsepå dinTT-cykelkan være en ensom forfølgelse. om vinterendudet er sandsynligvis bedre at bruge enlandevejscykeltil udendørs ridning.1 2020.

Hvad er TT MTB?

En tidskørecykel er en racercykel designet til brug i et individuelt løb mod uret. Sammenlignet med en landevejscykel er en tidskørselscykel mere aerodynamisk, har en kortere akselafstand og sætter rytteren tættere på cyklens forside. Det kan enten have massiv skive eller eger hjul.

Hvor langt fra hinanden skal aero barer være?

Jeg har clip-onaerobarerder er monteret ca. 8 tommeren delprimært fordi min cykelcomputer er monterettættil mit headset. Jeg har trænet og kørt med dem i over et år og er fortrolig med denne opsætning.03.21.2008

Er en tidskørecykel hurtigere?

Med denne hastighed giver den besparelse, somtime trial cykelskudt op til 5,9 procent 21 watthurtigereend AIR med klip på søjler, hvilket svarer til en besparelse på 55'erne: et værdifuldt minut til en konkurrencedygtig tester.

Kan du køre en TT-cykel på vejen?

Tri/tidsprøvecyklerer ikke tilladtvejløb og undgås af alle med en anelse om velgørenhedforlystelser/ organiseretroad ride.Duikke har næsten nok kontrol over dit skift eller din brud i enhver position, ogduJeg har glorificerede spyd peget ind i røvethvisnogen forandu.29. 2014.

Hvordan adskiller en tidsforsøgsposition sig fra en normal position?

Nogle mennesker tror, ​​at en typisk Time Trial-position bruger meget forskellige muskelgrupper til konventionel cykling. Dette kan være tilfældet med arm- og skuldermusklerne, men hvis du sammenligner de vigtigste anatomiske vinkler for en cykelrytter i en aggressiv 'på dråber'-stilling med en TT-kropsholdning, er de meget ens.

Hvordan kan jeg forbedre min tidsforsøgsposition?

For at forsøge at få den optimale tidsforsøgsposition gik jeg til en vindtunnel. Dette testede aerodynamisk træk i forskellige positioner. Dette hjalp med at finde en position, der reducerede luftmotstand betydeligt. Som et resultat faldt mine tider for tidsforsøg. Når man finder den optimale tidsforsøgsposition, er det ikke kun aerodynamik, der er vigtig.

Hvad gør en god tidskørsel i cykling?

En god (hurtig) prøveperiode tager tre ting Power, Position og Pacing. Alle tre er lige så vigtige. Du kan producere masser af kraft, men en dårlig position på cyklen eller omvendt kan 'gøre det eller ødelægge det.' Derudover kan du spilde al den magt, du har, ved suboptimal pacing.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Priser på cykler - hvordan løser vi det?

Hvor meget koster en god cykel? De cykler, vi har testet, har kostet fra omkring $ 300 til næsten $ 2.000. Vi fandt ud af, at flere penge køber en letvægtsramme lavet af kulfiber, aluminium (eller en kombination af begge materialer) eller højstyrkestål og andre komponenter af høj kvalitet. Men du kan stadig købe en god cykel for kun et par hundrede dollars.

Stationært cykeltilbehør - hvordan man løser det

Hvordan kan jeg gøre mit motionscykel sæde mere behageligt? Sådan laver du et motionscykelsæde mere behageligt (eller landevejscykel) Det kan hjælpe at justere sadlen. Kontroller vinklen på din sadel. Din haleben skal ikke røre ved sædet, så juster det i overensstemmelse hermed. Placer styret i niveau med eller lidt højere end sadlen.

Hurtigste cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er den hurtigste hastighed på en cykel? 183.932 mph

Mobil cykelreparation - praktiske løsninger

Hvor meget koster en cykelindstilling? Afhængigt af dit område koster den gennemsnitlige cykelindstilling alt mellem $ 60 og $ 100. De fleste butikker tilbyder to muligheder - En mindre / grundlæggende justering, der koster $ 55 til $ 89 og en Major Tune-up, der typisk koster mellem $ 119 og $ 150. Omkostninger afhænger ofte af de tjenester, der er inkluderet i afstemningen.

Livestrong cykel - hvordan løser du det?

Hvor meget koster en Livestrong cykel? Cyklen, der kommer i varemærket gul-og-sort farve, koster $ 1.700, hvoraf $ 1.000 går til Livestrong, Lance Armstrongs kræft-velgørenhed.

Cykelfolk - besvare spørgsmålene

Hvad kalder du en person, der cykler? Hvis du cykler, kan dit køretøj også kaldes en cykel. Du kan blive kaldt en cyklist, en cyklist eller en cyklist.