Vigtigste > Forsøg > Time trial race - hvordan man håndterer

Time trial race - hvordan man håndterer

Hvad er tidsforsøg inden for bilkørsel?

Tidsforsøger udtrykket for konkurrence, hvor konkurrenter kæmper for den hurtigste omgang eller forløbettidat gennemføre et bestemt kursus.Tidsforsøgkonkurrenter kan dele banen eller banen, men disse begivenheder er ikke hjul-til-hjul-konkurrencer.





SAFEisFAST.com - Online driverudvikling Kom godt i gang i Street Racing Så lad os antage, at du har kløe og tror, ​​at du måske er ret god til street racing, men artikelspil kan kun levere så meget af spændingen ved en ægte racerbil med mulighed for at vise, hvad du er på racerbanen, er et godt sted at starte med Sports Car Club of Americaa, hvor mange af de legendariske medlemmer af road racing club startede. Alt, hvad du ikke kan se tiden på samme tid, er så intens i de færdigheder, som du vil tage i betragtning at lære et nyt spor, lære at læse et kursus, lære at kontrollere din bil overføres til dem , ikke kun for at køre alle områder af livet på vejen, men også på racerbanen, den bedste måde at starte er at have en mor erhvervsskoler til, men det er tre dage så sejt for mig og få din se ca og jeg fik at prøve og et par så lloyd bentson langsomt arbejde op i bussen. Jeg har et par regionale løb eller går til nogle store forbrydelser for at få en fornemmelse af det, før du hopper helt i vandet og med en bil kan du bygge en bil alle Bands, og hvis du finder ud af, hvordan og hvor du vil være med over 40.000 medlemmer, afholder SCCA mere end 2.000 begivenheder i USA, alt fra autocrossing til off-road to-hjul-til-hjul-rally på nogle af de mest udfordrende racerbaner i Nordamerika Du hele spektret mener jeg, du får fyrene derude med $ 50.000 r en bil, vi har weekendkrigeren på et budget, der skal køre en formel.

Han kører det samme chassis for gud, du kender, næsten 15-20 år, og jeg tror, ​​at hvis du kan have nogen form for sport, der gør det muligt for folk med så forskellige baggrunde at komme sammen, ved at det virkelig er en fantastisk dag, og det er en god ting ved en partner, du kan finde i en mand næsten hver weekend, der kan løbe i flugt min far voksede op med corve tilbage i nittenogfems dage, og så begynder vi med en tynd og de snap det i sgtback og i dag og derefter på en eller anden måde gradvist flyttet ind i det store VA Parathen, så kan du komme væk fra klasse I forstærkningsformel 500, det er et overkommeligt sted, der var det bedste sted for pengene lige så hurtigt eller ikke hurtigere, og nogle strækninger og formler Fordsam Jeg gjorde min forskning og iChat, hvis du er de chauffør-trænere, jeg havde i de tidlige dage og mistede, hvor jeg gjorde mest, fik jeg min erfaring i Miata-klassen, men der har været en hel del organisationer, du kunne udvise mig fra, men når du ser på dybden af talent, der har undersøgt mig indeni SEC, Seca har været på enhver anden organisations hoved og skuldre, som Seca er den største organisation med, konkurrencen på højeste niveau og de største felter, hvor jeg er landet, folk er ikke bange for at hjælpe hinanden her, selvom den anden sparker dig i røvet, som den andenplads, der ville hjælpe dig i dig, vil jeg altid være komfortabel med at spørge, jeg er, du ved, vi hjælper ham alle sammen, du ved allerede, at vi kommer til at samle igen bilen, så vi kan gå til den næste session at komme ud er mere et løb med og Amsterdam. Det er ikke, at de vil se dig langsommere, men konkurrencen Så der er altid taknemmelige hjælpere, det er en god oplevelse, folk har været det i årevis, og de skifter til forskellige klasser er stadig gode venner med dem, vi ser det hver løbsweekend, så det er en stor del om arbejderne, der alle brister i gråd hver weekend, du ved, timerne er så svage, som alle fyrene i lyset er betalt for at være her. De er her, fordi de elsker dette er det bedste sted i huset ved siden af ​​at sidde i en bil, der ikke kan findes bedre end at være rundt om et hjørne, så behøver du ikke bruge en latterlig sum penge til gå hurtigere, men især for at have en god raceroplevelse, fordi der er klasser, især i Seca, hvor du kan få en billigere Caro Jeg elsker det faktum, at jeg er foran og har budgettet, men jeg elsker denne fyr, jeg ville have noget, jeg fikset Jeg kunne selv, hvis jeg ikke er hjørnet af det, er jeg mit eget billede ru og alle disse fyre omkring mig, ved du, hvis det går galt, hjælper vi alle hinanden, da jeg startede dette, jeg vidste, hvordan man satte gas i bilen, og det Olie kontrolleret, og det er det godt, vi gør alt på en bil lyder min far er temmelig overbevist om, at vi ved, hvad der foregår i bilen, så vi kan ændre alt på asiatiske ellers er god feedback, hvis du sidder i en bil nu er det p assiert, så jeg vil sige stort set hver weekend, vi er ikke på sporet, vi gør noget for projektet nu co nvert en motor eller Canada fremstiller en ny sedan eller noget lignende, det er stort set hver anden weekend, og så når løbene kommer, går jeg til Cooper eller går direkte til butikken og får min bil til en jeg kun har beundring for disse fyre, der viser traileren med bilen og en trailer og fire dæk, og de gør al forretning selv, at de kører d på nettet, er mig selv for at passe på mig selv Jeg har intet på dette tidspunkt i mit liv, men beundring for at have gjort dette ogMotorcyklerJeg er virkelig en og ankommer og kører type.Jeg tager på racing er når du ikke er klar til ikke at gøre dit liv Gør det til en karriere, men SEC er perfekt til den fyr, der bare vil komme i racing, have det sjovt og gå ud og socialisere Hver eneste her var hvad han gør, det betyder ikke noget, om han står i spidsen for rygsækken, at de nyder, når deres golf måske er deres country club, men de har det sjovt

Hvordan kommer du i løbet af tidsforsøg?

Under 18 århartilderes forældres tilladelse til at konkurrere. Bortset fra det, hvis du kan køre en 10 mil TT (normalt den korteste afstand for entidskørsel) du kangå ind. Det gør du ikkehartilhartilracinglicens, men du skal være medlem af en CTT-tilknyttet klub.



Som verdensrekordindehaver og europæisk mester i tidskørsel, Victor Campenearts fra Lotto-Soudal, der varmer op til åbningstidsforsøget på Giro d'Italia, troede jeg, jeg ville gå rundt og spørge et par trænere, måske en chauffør og en sportsdirektør, hvad er det? Opvarmningsprotokol er i 2019. Hvor lang tid har du? Hvad laver du? Hvor længe før starten stopper de? Gør du cool nedture? (energisk EDM-musik) Hvad er primært bag videnskaben? Opvarmning? - Du skal aktivere alle de systemer, du har brug for til prøveperioden. Det er faktisk til opvarmning, det er tilfældet.

Og vi har en hel log til det, inklusive mad, inklusive flasker, barer, så der er en hel tidsplan, når du går af rullen, at du er klar til at gå til starten og gøre din tidsprøve - og en opvarmning op til en tidsprøve adskiller sig, hvis det var i starten af ​​en Grand Tour versus hvornår det var den sidste dag, eller hvis det var en anden varighed af tidsprøven? - Nej, nej, nej, slet ikke Forskellen er, at du nu står over for en stor Tour, du er allerede to og en halv dag i forvejen, du er her. Du kan allerede se banen uden hegn på gaden. Så du ved allerede, hvad der er i vente for dig, mere end du gør, hvis det er under et bestemt etapeløb eller under en af ​​TT'erne under en større turné - og med hensyn til den opvarmning, som Tom for eksempel i dag til Åbningstidsforsøg vil gøre, hvor lang tid tager det, og hvad? er de bestræbelser, han vil gøre, mens han varmer op? - Det tager ikke længe.

Det tager cirka 20 minutter. Han vil lave et par sprints. Han gør et par indsatsblokke.



Så ja, det er cirka 20 minutter, og så er han færdig. (Hypnotisk musik) - Opvarmning af tidsforsøg, fem miles i dag. Hvad vil din protokol være for at komme i gang? - Temmelig kort, sandsynligvis 20 minutter.

Let start og gør fremskridt, sig 10 minutter, lidt let og gør derefter de sidste fem minutter igen og et par kortere sprintintervaller, og så håber jeg, at min krop er klar til at gå dybt - og protokollen ændres for en kortere en. kontra en længere tidsprøve eller på den første dag versus den sidste dag? - Ja helt sikkert. Det er nødvendigt for den korte, ellers gør det ondt for meget, men sandsynligvis for den lange er det muligt, fordi det er en lettere start, at jeg ikke engang rammer hjulene. Jeg går bare til startlinjen og - Virkelig? - Ja, ja, det er muligt.

Jeg mener, jeg tænker ikke engang på dig i Paris-Nice uden at varme op på rullerne for at gå til starten - og hvad med forskellen mellem vej og spor? Selvfølgelig, verdensmestre på rette spor, du laver flere begivenheder, så det er nødvendigt at opvarmningsøvelserne vil være helt anderledes for det. - Ikke rigtig. Prologen versus en opvarmning til et pointløb eller hvad som helst, det er ret ens.



Jeg mener, det er også et kort løb. Du skal være klar fra starten for at reagere på angreb fra starten, så opvarmningen er den samme. Det tager cirka 20 minutter, 25 minutter, alt sammen opvarmning.

Du slutter 50 minutter før en Og så går du ind. Men hvis jeg laver omnium, når jeg har en standardopvarmning, vil jeg sandsynligvis ikke varme op til et andet løb, for så vil jeg være i humør og bare fortsætte, og hvis jeg begynder at svede, jeg ' Jeg hører videre. Så for at skade én gang er det nok.

Og endelig afkøling, naturligvis noget, vi ikke så i pelotonet for 10 år siden. Nu gør de fleste mennesker. Er du fan af cool? Nedture? - Nej ikke rigtigt.

Jeg ser stadig mange mennesker køle af, især efter bjergetaper eller endda sprints, men det sidste år, de sidste to år, var Orica. Du sagde det nu efter målstregen genopretning begynder. (hypnotisk musik) - Det er varmt i dag, første ting.

For det andet gjorde de en spejder i eftermiddags, fordi vejen ikke var lukket i morges, så de brugte eftermiddagen til at udføre spejderen igen for et par minutter siden, så der er virkelig ingen grund til at gøre en lang opvarmning Okay, som du kan se ryttere vil varme op i 25 minutter, og så stopper de, og de har fem minutter til at skifte tøj, sætte deres hjelme på og derefter yderligere 15 minutter til at gå til starten, for det er stadig i dag langt. Så 25 minutter på hjulene. Omkring fem eller seks minutter, varmer op på rullerne.

Så gør de nogle fremskridt. Så hviler de lidt og foretager derefter to accelerationer mellem 10, 15 sekunder. Og selvfølgelig var du selv en succesrig professionel karriere? - Jeg tænker meget.

Jeg mener, jeg kan huske, at jeg har kørt scootere i næsten en time tidligere og gjort os vanvittige. Og nu ved du, vi tænker virkelig på chaufførens irritation. Og det gør vi ikke.

Vi vil virkelig have dem til at miste en masse væsker, så vi bruger ventilatorerne, vi bruger isvesten til at prøve at holde kropstemperaturen så lav som muligt, men varme musklerne op, det er målet med varme - jeg tror jeg har brug for køle af, jeg er som en trukket briter i udlandet igen med en brændt pande og en brændt nakke, så jeg går, jeg håber du nød denne artikel og lærte noget om, hvordan de varmer op chauffører i 2019 til tidsforsøg som i dag. Hvis du kunne lide det, bedes du give en tommelfinger op, lige under denne artikel. Og hvis du vil have endnu mere indhold fra Giro, har vi noget af den nyeste tidsprøveteknologi til dig hernede.

Hvad er tidsprøvningsevne?

I mange racersport vil en atlet (eller lejlighedsvis et team af atleter) konkurrere i entidskørselmod uret for at sikre den hurtigstetid. I modsætning til andre typer løb løber atleter alene, da de sendes ud i intervaller (interval starter) i modsætning til en massestart.

På Grand Tours diskuteres der meget, hvor meget tid de såkaldte klatrere har brug for til at gå i tidsforsøget eller omvendt for at sikre føringen. Og i år er Giro d'Italia et særligt godt eksempel, fordi Tom Dumoulin, forsvarende mester i Giro, også er verdensmester i tidskørsel. Han jagter Simon Yates i lyserød, der har gjort sine leads og i bonussekunder.

Hvorfor er tidsforsøget på 16. etape så afgørende? Ingen kan kalde Dumoulin en dårlig klatrer. Han er bare ikke så god på de stejle stigninger som de rene klatrere. Og de såkaldte klatrere er også forbandet stærke i tidsforsøget.

De er bare ikke så stærke som tidsspecialisterne. Det er Pro Cycling Når alt kommer til alt er rytterne alle meget, meget stærke. Men en tidsforsøg på 16. etape af 2018 Giro ses som Dumoulins store mulighed for at vinde tid til GC med de mindre klatrere.

Men hvorfor adskiller en flad tidskørsel sig fra bjergetaper? ? Og hvorfor antages det så ofte, at det er det? Højde, hvilke ryttere er stærkere på stigninger end flade tidskørsler? Lad os prøve det enkle svar. Selvfølgelig synes det først åbenlyst, at styrke til vægt er den vigtigste faktor på en skråning. Droptalere, tungere kørere, selvom den mindre chaufførs tærskeleffekt kunne være lavere.

Men i en flad tidsforsøg er din masse stort set irrelevant. Da når du er opdateret, er der slet ikke noget at stoppe dig. Bortset fra selvfølgelig hver gang du har brug for at gå op ad en bakke eller accelerere efter at have drejet.

Men tidsforsøget, vi taler om fra Trento til Rovareto, er stort set fladt og ikke-teknisk. Men på flyet gør massen i en lige linje ingen forskel. Så det handler kun om magt.

Og mindre klatrere med lavere kropsmasse, men også lavere tærskelstyrke, kan simpelthen ikke konkurrere med større, tungere og stærkere tidsforsøg. Let. Men det er selvfølgelig ikke så simpelt.

Nu bestemmes hastighed i tidsforsøget stort set af forholdet mellem din kraft og din aerodynamiske modstand. Og små ryttere er mindre, så man skulle tro, at de ville have mindre træk. Når du cykler med racerfart, afhænger ca. 90% af den samlede træk, der udgør din bevægelse, af aerodynamisk træk, som er direkte proportional med det effektive frontområde.

De øvrige 10 procent går tabt i rullemodstand og friktionstab. Så her har vi trækkraftligningen, hvor FD er trækkraft, CD er trækkoefficient, A er dit frontale område, det er halvt, Rho her er din lufttæthed, og U er relativ vindhastighed. Så du kan se, at din træk er direkte proportional med dit frontale område.

Nu kan selvfølgelig en kortere rytter gøre sig selv mindre på en testcykel, så han har et mindre effektivt frontområde og derfor mindre træk. Hvorfor vinder ikke de mindste ryttere altid flade tidskørsler? Det skyldes, at det er endnu mere kompliceret. Det skyldes et ikke-lineært forhold mellem kropsmasse og frontal område. Så generelt, og jeg vil understrege, at dette er en grov generalisering, og selvfølgelig er alle menneskelige legemer og alle cyklister forskellige, hvorfor sporten er spændende, men generelt eksisterer der en Ikke-lineær sammenhæng mellem muskelmasse og effektivt frontalområde, hvor jeg mener, at når en rytter øges, øges hans muskelmasse, og jeg mener, jeg taler om slanke professionelle cyklister.

Hvis jeg tager lidt på, er det normalt på grund af mere chokolade og ikke min muskelmasse, som desværre stiger. Dit frontalområde øges også, men ikke så meget som din muskelmasse. Dette skyldes, at frontoverfladen kan være omtrent i et firkantet forhold til din højde.

Mens muskelmasse er omtrent i et kubikforhold til din højde, får vi et større effektivt frontareal for en højere rytter, din tærskelstyrke stiger faktisk endnu mere sammenlignet med en mindre rytter, hvilket betyder, at kraft-til-træk-forholdet på en højere Cyklist vil virkelig være bedre, skal betragtes som en mindre cyklist, hvis disse ryttere er velkoordinerede, når de klatrer op i tidsforsøget. Okay, nu som en advarsel, så tydeligt har jeg lavet nogle vigtige antagelser her, og jeg forventer en strøm af kommentarer mod det, jeg har sagt, og ja, succesen for nogle mindre cyklister i tidsforsøget ser ud til at modbevise dette, men det er meningen at være en generalisering og gælder naturligvis ikke i alle tilfælde. Lad os overveje et par ting, der vil ændre ligningen.

For det første er positionen en cyklists fleksibilitet og fysiologi i forhold til deres størrelse. Jeg antager, at ryttere store og små kan kravle ind i nøjagtig samme tidsforsøgsposition, men det er en rytter-til-rytter personlig ting. For det andet kropsform.

hvordan man kommer hurtigere på en cykel

Kropsform handler om meget mere end bare højde. For eksempel har nogle chauffører bredere skuldre og derfor et større effektivt frontområde. Og det afhænger ikke nødvendigvis af din højde, selvom det kunne bestemme den faktiske trækkoefficient.

Frontområdet er ikke den eneste direkte sammenhæng med trækkraft, som du kan se fra denne ligning. Træk-koefficienten, der beskriver en krops aerodynamiske effektivitet uanset dens størrelse eller form, er virkelig vanskelig at forudsige. For en kompleks form som en cyklist på en cykel er den eneste måde at virkelig måle det på ved at teste det direkte i vindtunnelen.

Nu har nogle cyklister bare bedre tidssøgningspositioner og derfor en lavere trækkoefficient. Det er en separat overvejelse fra dens frontale område og størrelse. Dernæst kommer vi til vægt, nu er vægten virkelig vigtig i tidsforsøget på hver bakke og hvert hjørne, hvor rytteren skal bremse, så når rytteren skal accelerere igen, og selvfølgelig er der en helt anden måde at gøre en tid på prøve end at køre en lang stigning på store ture.

I et løb køres en opstigning aldrig jævnt. Det er en meget anden fysiologisk belastning end en tidsforsøg, især en flad tidsforsøg, hvor tempoet skal være temmelig konstant, så der kræves meget forskellig fysiologi for de to. Dernæst tror jeg vigtigst af alt, for at være ærlig, lad os komme til mentaliteten.

Så nogle cyklister er bare bedre til tidsprøven med hensyn til deres mentalitet, og andre er bedre til at lide og angribe stigninger. Dette er et meget komplekst emne med tillid, fokus, målretning, hvad folk synes er godt, så det er virkelig svært at håndtere. Nu håber jeg, at denne artikel giver dig mulighed for at forudsige resultaterne af Giro d'Italia 2018, selvom jeg tvivler på dette i betragtning af alle forbeholdene, og jeg forventer, at tidsforsøget på trin 16 fuldstændigt vil tilstoppe min meget generaliserede analyse.

Så hvis du vil se en meget bedre artikel om tidsforsøg, hvorfor ikke tjekke Tom Dumoulins verdensmester striptidscykel, som Dan så på Abu Dhabi-turen.

Hvor hurtigt går cykler med tidskørsel?

En ti miltidskørselkan tage alt mellem 17.20 (over 34 mph) og 40 minutter. Et godt mål for en fit klubcyklister at bryde 24 minutter på en standard stille kursus. Dette kræver et gennemsnitfartpå 25 mph. At vinde en åben begivenhed, afhængigt af banen, den mest almindeligetider noget mellem 20.00 og 21.00.25. 2016.

Der er så mange hurtige cyklister i disse dage, der kan slippe væk med triatlon; og ærligt talt er jeg træt af det. Jeg vil gerne finde ud af, hvordan de gør det, hvordan de bevæger sig frem så hurtigt. Så jeg prøver at finde nogle af dem.

Whoa! Whoa! Vent et øjeblik, nogen kommer hurtigt. (Fly brøler) Whoa, det var virkelig hurtigt. Jeg tror, ​​jeg sprængte nogle blodkar der, men jeg jagede ham.

Jeg har en af ​​de største syndere, Matthew Bottrill. Ved du, hvor hurtigt du var der? - Det er jeg ked af. Jeg er ked af det. - Nå Matt, jeg synes, det er rimeligt at sige, at du har trænet en hel del af de hurtige motorcyklister på triatlonbanen for nylig. - Ja, absolut.

Du ved, Tim Don, tre gange verdensrekord, Rachel Joyce, Susie Cheetham, Will Clarke og Lucy Charles. - Ja, og selvfølgelig mig. - Ja, og dig. - Men ikke mere. - Heldigvis. - Hvad var det, undskyld? fordi din 10 mile PB er ret hurtig - ja 5:40 phew, og du har været 10 miles, 25 mile, 50 mile og 100 mile UK mester, og du har været på vej og sat et par rekorder.

Men jeg lærte en ting af dig, det handler ikke kun om stærke ben, er det? - Nej slet ikke. Du ved, at det handler om hvert element, der gør dig hurtig, du ved, positionen på cyklen, træningen, bare at nedbryde det hele og forsøge at finde al den ene procent - Okay, jeg synes det er tid til at komme ind i det og tænke på hvordan man kommer hurtigere på cyklen. - Nå, først skal vi tale om optimering af hastighed, ydeevne og aerodynamik. - Ja, og jeg mener, mange mennesker bliver båret af ydeevnen og tror, ​​det er alt for alt og end-all, og jeg mener, det er vigtigt, men jeg ved, at du er temmelig varm på aerodynamik - Ja, absolut, ved du, hvis det hele drejer sig om ydeevne, ville vi stadig være bogstaveligt talt tilfældige Ridende rodcykler som denne, du ved, at de får mest magt. - Ja, og jeg tror, ​​det handler faktisk om at komme fra A til B så hurtigt som muligt - Absolut, du skal være aerodynamisk.

Kroppen har 80% af din luftmodstand, mens du kører eller kører. Jo bedre flyposition du tager og optimerer energieffektiviteten, så er du, jeg skal barbere mig seriøst - jeg husker faktisk, at du fortalte mig en gang, jeg tror, ​​det var 2014, du havde meget magt i et løb, men du kørte faktisk hurtigere end før og slå konkurrencen - ja, en hel del i 2014, og her lærer jeg meget om aerodynamik. Jeg mistede 20 watt, men øgede 40 watt i aerodynamik, hvilket var massivt.

Og det ændrede min cykling. - Ja, så hvad skal vi først se på i dag? - Så det første, vi skal se på, er positionen. - Okay, lad os gå så, lad os gå. (Joy Music) - Så for hovedet, Mark, er kroppen åbenbart 80% af modstanden, men mange mennesker fokuserer på den flyveposition, bare når de sidder i barerne.

Men hvad vil vi have? hvad man skal gøre er at droppe hovedet og skubbe det fremad. Jeg kalder det altid skildpadden. Dybest set har du denne store musling, når du sætter din hjelm på, men for at skildpadden skal spise maden, skal han skubbe hovedet fremad.

Så ideen er, at du sænker hagen og derefter skubber hovedet fremad. Og så vil du stramme dine skuldre. - Ja, okay, og det er bare dejligt og afslappet.

Kæmp ikke for meget. - Du ønsker ikke at bekæmpe det, som virkelig spændt. Selvom du holder den i et par sekunder, men du vil udføre øvelser under din træning for at hjælpe dig selv med at aktivere denne position --- tilmeld dig ikke bare løbsdagen og håb --- nej, absolut, dig har brug for at udøve din krop for at tilpasse sig.

Ser godt ud. Så næste, Mark, vi går over på udkig efter aerodynamik i skulderpositionen. Det er sandsynligvis det største område, som de fleste triatletter forsømmer.

Hvis du ser på et rent tidsforsøg, vil du se denne virkelig smalle skulderposition. Vi kan trække i enden af ​​stængerne, og så skubber du ind i dine puder, og så får du den smalle ende af skuldrene. - Ja, jeg har dig. - Allerede igen vil vi ikke være som om vi virkelig klamrer os fast, så du ikke kan holde den stilling.

Lad dig bare sætte dig ind. - Og jeg tror igen, øvelse gør mester - Ja, absolut, og så med dit hoved er det næsten som om du svømmer i poolen, ved du, at du har dine øjne på 45 grader? - Ja. - Det er nøjagtigt det samme for dig, og så kan du mærke vejen.

Så endelig aerodynamik, Mark, vi rører ved tøj. Du skal huske, at kroppen er 80% af modstanden. De ved, at du nu ser på cykelteam, der investerer hundreder af tusinder af pund i udvikling for at gå hurtigere.

Og det største område, de ser på, er, hvad deres hud passer til. Det oversættes nu til, hvad folk i verdensklasse bærer på deres tri-dragter. Se på en person som Tim Don, den dragt, han har på sig med silikonestrimlerne, alt dette udvikler sig bare.

Så det handler ikke kun om at få den smukkeste tri-dragt - nej du ved --- forbandet det - hvis du vil gå hurtigt, kan du sandsynligvis spare op fra en standard dragt til en lavet i vinden, og alt er sandsynligvis som en besparelse på 25, 30 watt. Det er enormt. Det er svært at tro, men som jeg sagde, fordi kroppen er så stor, at du kan opnå alvorlige gevinster. - Ja, så hvis du vil gå hurtigere, skal du kigge på dragtens materialer og design, ikke bare hvordan det ser ud. - Absolut.

Så næste gang, Mark, vi skal tale om dette. Du ved, det er som min første gang at komme ind i sporten, da jeg begyndte at coache folk, alle talte om det. Jeg har et tempo på 70,3 --- Jeg holder kun et sæt par i et helt løb. - Ja, absolut, du kender det jævne tempo, men hvis du vil cykle hurtigere, fungerer det ikke.

Du har brug for at vide, hvad du vil gøre med modvind eller medvind --- En bakke? - Ja, en bakke, gå ned ad bakke. Der er så meget mere end det. - Okay, så hvad skal vi se på først? Så når det kommer til klatring, skal du markere, hvad vi ikke vil have, at du opretter massive stigninger, har enorme spidser - jeg synes det er ret skadeligt, ikke? - Ja, absolut, du starter, 50, arbejder 60, 70 watt over din FTP, eller lægger en massiv indsats, så skal du brænde en stor kamp, ​​og det vil bide dig senere i løbet.

Så jeg ville altid gøre tommelfingerreglen til OL 3/70. Aye, mand, du vil være inde, lad os sige omkring 40 watt over dit tærskeltempo - og så er det ideen, at vi kan komme over toppen af ​​denne bakke og bare opgive strømmen. - Ja, absolut, den største fejltagelse mange atleter laver, de kommer til toppen af ​​bakken, de kæmper for cyklen sådan, og de kommer til toppen, og det er ligesom mig - De er så trætte, de er nødt til at give op - Ja , absolut, men du mister meget fart.

Men ideen er, at vi kommer til topmødet og opgiver denne magt igen. Så ned ad bakke er en vigtig del af at køre hurtigt. Du vil se en masse cyklister triatletter, de bliver næsten ude af gear, du kender denne rigtig høje kadence. - Jeg synes, det er ret trættende og ret skadeligt. - Ja, du forbrænder meget energi, når du kører sådan, så langt ned ad bakke kan du have små mikrobrud --- så lad cyklen være fri et sekund - ja, kom på gearet og kør derefter igen, så øger du hastigheden, og tanken er, at du sparer energi , og så når du rammer lejlighederne, kan du virkelig øge tempoet igen.

Dernæst, Mark, lad os fokusere på modvind. Ideen bag modvindssektionen er, at styrke er den vigtigste del - Okay, så vi kører ikke kun på en bestemt præstation, som vi håbede på hele løbet. Vi ændrer faktisk ydeevnen lidt. - Ja, absolut, tommelfingerreglen er 10 til 15 watt over dette racetempo.

Du vil være i en god position, men ydeevne er den vigtigste del - Og jeg tror, ​​at hvis vi går 10 til 15 watt højere, holder vi hastigheden lidt bedre i modvind? - Absolut disse medvindsektioner. Derefter er aerodynamik det vigtigste - Okay, og jeg tror, ​​det er det punkt, hvor vores styrke slides lidt, fordi vi bliver skubbet på en eller anden måde - Absolut, du vil prøve at holde hastigheden svinget hurtigere, så du virkelig skal fokusere på flyvepositionen. - Okay, så accepter, at forestillingen falder, men hold hastigheden op, aerodynamik er nøglen. - Absolut.

Det næste punkt, jeg tager op, er gearene, Mark, og hvordan man bruger den kadence i en racersituation. Mange atleter er enten over gear, eller de drejer for højt - rigtigt, jeg er også i triatlon, vi har mange overgange. Så det er 60, 70 omdr./min., Meget, meget højt gear, lav kadence - ja, og jeg føler, det kommer fra meget af det, folk gentager under træning, men for at få dig hurtigere har du brug for en masse kadenser. - Så du gør det i din træning, du øver det.

Men hvad er så mange af de bedste tidskørere? og cyklister gør ved kadence, når de kører? - Jeg vil sige rigtig godt (mumlen) er 85 til 90. - Og når det kommer til løbsdagen eller banen, har vi en stigning, skal vi klatre og foregribe terrænet og forløbet? - Nej, du skal altid være 200 meter op ad gaden, for det sidste du nogensinde vil gøre er at ramme en bakke og stå i lyset. Du er høj og bange, og du kæmper med motorcyklen.

Du vil næsten stoppe. Den sidste handling under gearskiftet er valg af gear. - Faktisk bemærkede jeg, at du har 58 tænder. Jeg troede, jeg var fint med 55 tænder, men du overgik mig - Ja, mange mennesker er bange for store kæder, men du kører 55/11 sammenlignet med mig 58/14.

Selvfølgelig skifter jeg til et lavere gear, men jeg får bedre kædelinjens effektivitet - Fordi det er lige, mens jeg næsten er som en tværkæde - Ja, absolut, og ideen er, når vi finder alle disse marginale gevinster, det vil være en større marginal gevinst, end jeg finder. - Lige, og så tænker vi også på forskellige terræn, forskellige ruter, som vi vil køre på, så vi kunne også vælge andet udstyr der. -Ja, og det er derfor, du altid ved, at det er som de begivenheder, du vælger, og du skal se på alle disse fine detaljer for at give dig den kant over alle andre. - Fordi jeg gætter på, at du sandsynligvis ikke Heli-kursus på en 58 - Nej, jeg ville sandsynligvis vælge det største missil på bagsiden og et mindre, mere som en 44 eller 42 foran - Okay, rigtigt, hvis du vil gå hurtigere, ved denne mand tydeligt en eller to ting, så tak fordi du kom med os Matt. - Du er mere end velkommen, Mark, det var dejligt. - Nå, jeg er sikker på, at nogle af jer vil prøve at sømme den skildpaddestilling og blive meget aerodynamiske.

Hvis du vil være sikker på at du ikke går glip af flere artikler fra GTN, kan du klikke på kloden og abonnere. - Og- Hvis du vil lære mere om FTP, skal du klikke på linket nedenfor. - Og vi fik en lille smule om i dag også Når vi taler om kadence, så vi faktisk kiggede på, hvordan kadence påvirker din løb fra cyklen, og for at se det skal du bare klikke her nedenfor.

Hvilket køretøj er bedst til tidsforsøg?

Anbefalede køretøjer

Hakuchou Drag harbedreydeevne i acceleration. Hvis du gerne vil have enkøretøjdet er både hurtigt og billigt, så er Pegassi Bati 801 dinbedstvalg. Du behøver kun så lidt som $ 15.000 for enkøretøjdet er i stand til at hjælpe dig med at fuldføre mestTidsforsøgunder partid.

Hvornår skal du lave tidsforsøg?

Det herskulle gernegøres 3-4 uger førtildit målløb. Hvisdu eri standtilslå dit målløbstempo,du villevære mere selvsikker på at gå ind i dit løb.07.11.2017

Hvordan kan jeg forbedre min tidsforsøgsstyrke?

Der er to hovedmåder at øge dinstrømved MLSS, skubber den op nedenfra og trækker den op ovenfra. Den uundværlige session for alle håbendetidskørselrytteren er enkel; 2 x 20 minutters blokke i zone 4, hvis du kender det, eller dit 25-mile løbstempo med ti minutters opsving imellem.

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset, det føles som om det er døende.enogtyve . 2015.

Er 20 km / t på en cykel hurtigt?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, nogle regelmæssige træning sandsynligvis, mellemlange afstande (siger 50-60 miles):tyve-24mph.

Hvor meget betaler tidsforsøg?

Uanset hvilken du deltager i, GTA OnlineTidsforsøgbeløn spillere med $ 100.000 for at slå det givnetid, mens repeatere får $ 1000 til $ 4000.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hvordan ser kløe ud - finde løsninger

Hvilket ukrudt får dig til at klø? Poison Ivy, Poison Oak og 7 andre planter, der kan give dig et udslæt Poison Ivy: Den bedst kendte kløende plante. Poison Oak: Ikke relateret til egetræer. Poison Sumac: Samme kløe som Poison Ivy og Oak. Brændenælde: Pas på de brændende hår. Brændenælde: Tæt pårørende til brændenælde. Babyens ånde: Irriterende når det er tørret.

Neben - typiske svar og spørgsmål

Er ved siden af ​​et adjektiv eller et verbum? Konverteringer: rysten, rysten. Substantiver: rysten, efterskælv. Verb: jordskælv, jordskælv, jordskælv, jordskælv.

5k på 20 minutter - mulige løsninger

Er 5k på 20 minutter godt? Men for dem, der søger at udfordre sig selv og nå deres fulde løbepotentiale, er det en sand bedrift at deltage i solen 20 minutter 5K klubben. Færre løbere vil nogensinde kunne køre en 5K under 20 minutter uden nogen seriøs træning og selvfølgelig gode gener. Dette gælder især for rekreative løbere.

Første cykeltur - omfattende reference

Hvordan forbereder jeg mig på min første cykeltur? Sådan forbereder du dig på din første cykeltur RELATERET: Hvordan (ikke) at få nogen til at køre. Find en cykel, der passer til dig. Forbered din cykel. Sørg for, at din hjelm er korrekt justeret. Gennemgå vejens regler. RELATERET: 6 ting, du skal gøre inden hver tur. Planlæg din rute, og hold et kort praktisk. Pak et par værktøjer.

Amazon cykelcomputer - typiske svar og spørgsmål

Hvad koster en cykelcomputer? Du kan få veludstyrede cykelcomputere fra denne producent fra 70 euro. En Garmin Edge koster for eksempel 190 euro.

Giro d'italia-status - løsninger på problemerne

Hvem fører Giro d'Italia 2020? Tao Geoghegan Hart (Ineos Grenadiers) vandt 2020 Giro d'Italia efter en spændende fase 21-finale, der så en kamp om den samlede klassifikation mod leder natten over Jai Hindley (Team Sunweb) .25 2021.