Vigtigste > Vægt > Cyklist diæt for at tabe sig - søg efter løsninger

Cyklist diæt for at tabe sig - søg efter løsninger

Hvordan taber pro-cyklist?

Hvordan mister pro-cyklister vægt? Mange professionelle tæller nøje kalorier og vejer mad for at sikre, at de kun indtager det brændstof, de har brug for for at klare sig godt i træning og racing. Et typisk dagligt mønster er at spise en afbalanceret morgenmad, ride gennem frokosten ved hjælp af energiprodukter og derefter have et tidligt hovedmåltid.05.09.2016

vinter cykelsokker

En afbalanceret diæt er en integreret del af ethvert struktureret træningsprogram. Men kan diætmanipulation alene have en effektiv effekt på din træning? For at besvare nøjagtigt dette spørgsmål taler vi med James Morton, leder af ernæring hos Team Sky i Giro d'Italia. Så James, i din rolle som Chief Nutritionist hos Team Sky, hvordan bruger du dietten i kombination med trænere og træning, så rytterne rent faktisk kan tabe sig? Fordi det er en af ​​de hellige griser ved cykling, er det ikke? Er forholdet mellem kraft og vægt, dvs. at være så let som muligt, men stadig opretholde optimal ydelse.

Så hvilke teknikker? - Nå, jeg synes, det er virkelig cykelproblemet på $ 64 millioner ikke behøver at være så kompliceret som folk tror. I sidste ende kommer det tilbage til energibalancen. Så hvis folk ønsker at tabe sig, er de nødt til at bruge mere energi, end de rent faktisk bruger.

Vanskeligheden med dette er selvfølgelig, at disse fyre træner seks måneder til peak s eason-begivenheden, så det skal være tidsindstillet, og du kan ikke tabe dig for hurtigt og for tidligt, ellers vil du brænde ud, så det er mere en gradvis tilgang. Vi prøver over en periode på seks måneder. Vi identificerer de typer vægttabsmål, vi ønsker på bestemte tidspunkter af sæsonen.

Men selvfølgelig involverer den første samtale træneren og chaufføren, og vi har brug for de rigtige tidspunkter i sæsonplanen, hvis vi er eller de rigtige dage i ugen, selv op til det niveau, hvor vi træner hårdt. Eller på dage, hvor intensiteten ikke er så høj, og du måske har råd til et kalorieunderskud på disse dage. Så jeg tror, ​​det er en måltid-for-måltid, dag-til-dag tilgang.

Og det gør vi hver uge. - Ja. - Og vi er i dialog hver uge for at sikre, at vi er nødt til at fylde de dage, hvor vi skal have det godt, fylde godt, og jeg tror, ​​du måske bevidst kalder det under brændstof de dage, hvor du måske bevidst under brændstof.

Og over en syv dages periode opbygger du et kalorieunderskud på cit. (Popping) Hver måned opbygger du dit kalorieunderskud, og derefter spiser du langsomt men sikkert op og forhåbentlig kommer du til den bedste form for sæsonen på den første dag i dit topløb. - Jeg er fascineret af hvor ofte en chauffør vejer sig selv? Jeg mener derhjemme.

Jeg mener, jeg ved, på en stor tur, fordi dehydrering og Stuffrider vejes hver dag, fordi det naturligvis er vigtigt at holde balance, især fra et hydratiseringssynspunkt. Ikke for meget at tabe, men sig, at du fandt, at en chauffør mister to kilogram vilkårligt, ville den chauffør skulle vejes hver dag, eller ville det være hvert par dage? Hvordan ville du håndtere denne side af tingene? - Ja, igen, det er meget individuelt, specifikt. Jeg mener, at disse fyre ikke er robotter, du ved, at de også er mennesker.

Og du skal behandle dem som mennesker, de er ikke robotter. Så det hele kommer virkelig tilbage til de intense årstider, når vi vil gøre dette. Og på et intenst stadium, der kunne være fem, seks, syv, otte uger, er det ikke ualmindeligt, at bilister vejer sig hver morgen og nat.

Og det opfordrer vi endda til. Jo oftere de gør det, jo mere lærer vi, hvordan de reagerer på de forskellige. Men vigtigere, jo mere lærer de.

Og når de først lærer og tager ansvar for det, er det virkelig reel fremgang - jeg mener, typisk med hensyn til selve kosten, tror jeg, du tror, ​​det betyder, hvad angår proteiner og kulhydrater, øger du proteiner, reducerer du kulhydrater? Jeg mener, hvilken type eller permutation bruger du? Jeg mener, hvad er videnskaben bag den bedste måde at tabe sig på? Fordi der er så meget formodninger om netop dette emne. - Ja. Jeg tror, ​​du ramte neglen på hovedet.

Vi har diskuteret dette i 20 år. Og endnu længere. Det var bestemt i min karriere - ja. - I omkring 20 år.

Men sportsforskere har diskuteret dette i mange årtier. Jeg tror, ​​at forskning i 2017 peger på højere proteindieter. Og måske på en diæt med lavt kulhydratindhold.

Eller faktisk på en kulhydratperiodiseret diæt, siger du konsekvent højt proteinindhold hver dag. - Jep. - Du går aldrig på kompromis med protein. - Okay - Men hvad du manipulerer med er energibalancen.

Og den måde, du manipulerer energibalancen på, er ved at manipulere dit kulhydratindtag. og på andre dage vil du være under brændstof i de dage, der kan være længere, men mindre intense. Og der ville du begrænse mængden af ​​kulhydrater.

Men proteinet forbliver altid det samme. Og jeg tror, ​​at de fleste træningsforskere i dag er enige om fordelene ved en højprotein diætvægt. Så vi bruger meget af videnskaben i motion, valleproteintilskud.

Det avancerede isolatprotein, vi har på vores cykler. Proteinet natten over, vi har før sengetid. Jeg har Whey 20-produktet, som næsten er som en proteingel.

Vi bruger det meget på cykler. Så hvis vi ser på en chauffør, skal de muligvis forbruge 180 g protein om dagen, selvfølgelig vil vi prøve at understrege dette, når vi spiser, ikke kun på bekvemmelighed, men også på kvalitet, da mange af disse proteinprodukter er rige på rigtige nøgleaminosyrer . - Jo da. - Så øger vi det daglige proteinindtag med SIS-produkterne.

Og alle chauffører køber dette, jeg mener, de kan virkelig godt lide disse produkter. Og vigtigere, de ser fordelene ved det. - Nu et spørgsmål mere, når mange af vores seere ser disse artikler, prøver du at tabe sig, det har altid været et stort emne inden for cykling, det vil altid være et stort emne.

Gå ned i vægt, bliv lidt mere effektiv på cyklen, så hvad er to vigtige råd til nogen, der ser på dette, så de kan tabe sig sikkert og effektivt? - Jeg tror, ​​jeg vil sigte mod vægttab langsomt og gradvist. Så bestemt ikke tabe mere end et pund om ugen meget hurtigere, men det er når problemerne normalt starter. Så jeg vil sige langsomt og gradvist.

Efter min mening og min forsknings- og praksisfaring er den anvendte ernæringsstrategi den, der indeholder mere protein, end den almindelige befolkning bruger; og bestemt mindre kulhydrater end hvad du er vant til at indtage. Men sørg for at indtage kulhydrater under disse vigtige træningsprogrammer. Og sørg for at du spiser det selv på løbsdagen.

Og jeg tror, ​​at princippet, der bringer det hele sammen, er dette koncept brændstof til betalt arbejde - okay - med andre ord, hvis du har en lang, hård dag i sadlen, så brændstof til det. Og hvis du ikke har en lang, hård dag i sadlen, så er der ikke brændstof til det. - Okay.

James Morton, meget tak. Top tip, tak. Nå, nogle virkelig interessante, spændende punkter der, som jeg ved, vil belyse kommentarsektionen.

Og hvis du vil deltage, skal du efterlade dine kommentarer nedenfor. Hvis du ikke allerede har abonneret på GCN, kan du gøre det ved at klikke på kloden hvor som helst på skærmen. Det er helt gratis, og på den måde går du ikke glip af en anden GCN-artikel.

Nå, for flere ernæringsvideoer om, hvordan man bare klikker her for at lære, hvor mange kalorier du forbrænder, mens du cykler, er Team Sky's hemmelige ernæringstips. Og glem ikke at kunne lide og dele denne artikel også.

Hvor meget skal jeg cykle om dagen for at tabe mig?

Tag i stedet en langsom, men lang tur en gang om ugen, især i den tidlige sæson. Lange ture (op til seks timer)brændeen massefedog giver dig et godt udholdenhedsgrundlag til senere på sæsonen. Husk, selv 30 minutter afcyklingkan hjælpe digtabe sig, især hvis du går hårdt.05.25.2021

Hvis dit mål er at tabe sig, er cykling en fantastisk måde at gøre det på. Og en anden god nyhed er, at hvis cykling er dit eneste mål, at tabe sig, mens du opretholder præstation, vil du gøre dig hurtigere. Ja, så for eksempel ville en 75-pund rytter, der cykler op ad en lang bakke, faktisk komme til toppen et minut hurtigere, hvis han kun tabte 2 pund - ja, og for at tage dette eksempel til det ekstreme, at forskellene er enorme.

Så en 90 pund rytter vil spare næsten fem og et halvt minut, hvis de formår at tabe 10 pund under nøjagtigt de samme forhold, så er de bedste måder at tabe sig på? Nå, her er fem hurtige og nemme tip, der hjælper dig med at gøre dette. - For mange år siden fik vi alle at vide, at den bedste måde at tabe overskydende vægt er at bruge meget tid i det, der kaldes 'fedtforbrændingszonen'. Teorien er, at ved en lavere intensitet ville du forbrænde en større procentdel af fedt i forhold til kulhydrater end ved denne højere intensitet - og det er fint, hvis du har hele dagen til at træne, men faktum er, at de fleste af os ikke har denne luksus .

Så hvis du forsøger at træne med en fuldtidsrutine, så er høj intensitet tingen - ja, du vil forbrænde meget flere kalorier i timen på en rigtig hård, intens tur end på en lang tur i sadlen. I slutningen af ​​dagen handler vægttab om at forbrænde flere kalorier, end du spiser. Derudover har du den ekstra fordel, at du generelt er lidt mindre sulten efter en intens kørsel end efter en lang, langsom kørsel, så du er langt mindre tilbøjelig til at spise for meget, når du går gennem en dør. - Her på GCN har vi nogle korte, intense sessioner, som du kan lave indendørs.

Hvis du indarbejder to eller tre af disse i din ugentlige træning, er du bestemt på rette vej. ♪ ♪ - Drikkevand er virkelig godt for dig, og ikke kun det, det kan også være en smule appetitnedsættende. Nu, efter at du har haft en god drink, vil du ikke føle dig lige så sulten længere.

Så her er et dejligt lille trick til dig. Når du kommer videre fra din tur, skal du tage et rigtig stort glas vand, måske en halvliter eller deromkring, før du spiser dit måltid. Det vil berolige din mave, så du bliver ikke så sulten, mens du spiser, og derfor mindre tilbøjelig til at spise for meget.

Og du kan også gøre dette trick inden dagens hovedmåltider. Morgenmad, frokost og middag og endda før snack om morgenen og eftermiddagen. Dejlige dage, skål. ♪ ♪ - Tip nummer tre.

Spis lidt og ofte, når du kører i mere end 90 minutter. Det lyder måske lidt kontraintuitivt nu at spise mere end du normalt gør, især når du prøver at tabe dig, men bare læg det op med os et øjeblik, så forklarer vi det. - Ja, se om Som du prøver for at tabe sig er der en tendens til at begrænse det beløb, du spiser under træning, men som tidligere nævnt kan dette føre til problemer med overspisning, når du kommer hjem.

Så hvis du spiser lidt og ofte under dine rejser, vil du sandsynligvis opleve, at du er meget mindre sulten, når du går gennem døren og derfor mindre tilbøjelig til at få spiser. Har du noget tilbage? - Nej, det hele er væk. - Aargh. ♪ ♪ - Højre, den næste har noget at gøre med punkt nummer et, og det er høj intensitet.

Så selvom du ikke nødvendigvis planlægger et fuldt intervallssegment, kan du gøre meget godt for dig selv ved at smide nogle højintensitetsintervaller lige i slutningen af ​​din tur - det er rigtigt. Undersøgelser har vist, at iltforbrug efter træning faktisk kan hjælpe med at forbrænde fedt. Den bedste måde at komme ind i denne tilstand er at gøre en intens intensitet mod slutningen af ​​turen, og på den måde vil din krop stadig forbrænde masser af kalorier, selvom du sidder i sofaen.

Hvor godt er det - Ja, det er det bedste nogensinde. - Vores sidste tip er at sætte mål og skrive dem sammen sammen med et vægtkort. Sørg nu for at holde dine mål opnåelige, fordi der ikke er noget værre end at sætte mål, der ikke kan nås.

Og skriv dem derefter ned og opbevar dem, hvor du mest sandsynligt vil se dem, som på køleskabsdøren, og på den måde vil du være meget mere tilbøjelige til at holde fast i din plan. - Ja, og som Matt sagde, skal du også holde øje med din vægt regelmæssigt. Mange mennesker derude, der foreslår ikke at veje dig selv dagligt, men jeg synes ikke, det er nødvendigvis en dårlig ting, så længe du gør det på samme tid hver dag.

Der vil selvfølgelig være dage, hvor dette tal stiger lidt, men hvis du holder en slags diagram over din vægt, skal du over tid om et par måneder se, at linjens generelle tendens er nede mod dit ultimative mål . ♪ ♪ - Og nu et tip om, hvad man ikke skal gøre. Nå, dette er noget, som mange af os måske har rådgivet eller endda set andre mennesker gøre gennem årene, men for det meste i Frankrig - men indpakning i ekstra lag tøj for at få dig til at svede mere fører til det øjeblikkelige og potentielt betydelige vægttab.

Det er dog alt vand. Så det er ikke kun potentielt farligt, men når du først er hydreret ordentligt, vil al vægten stige igen - gør det ikke. ♪ ♪ - Så der har du det.

For at tabe sig skal du planlægge en masse højintensitetsrejser, drikke vand strategisk, spise regelmæssigt på længere ture, sætte et par intervaller i slutningen af ​​dine regelmæssige ture, sætte mål og skrive dem ned. Endelig skal du ikke klæde dig for meget i et forsøg på at tabe sig. Meget enkel, virkelig - ja, meget enkel.

Nå, vi nævnte vores indendørs træningsprodukter tidligere. Så hvis du klikker deroppe, bliver du ført direkte til vores sted, hvor vi har nogle gode træningsprogrammer med høj intensitet. Eller bare dernede lavede Matt og jeg en artikel om cykelvægte, og det påvirker din klatreydelse.

Og andre også. - Især. - Ja.

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.02.02.2021

Hvordan er cyklister så tynde?

Hvorfor ercyklister' armeså tynd? Dels er det de kødspiserende bugs i vores svedige sæt, men det skyldes hovedsageligt (dette er komplekst) pedalerne er under vores fødder, og vores arme gør ikke rigtig andet end at blive langsomt følelsesløse.02.10.2018

Vil cykling i 30 minutter om dagen hjælpe mig med at tabe mig?

Stabil, moderatcyklingforbrænder ca. 300 kalorier i 60minutter, men digkanbrænde mere end det, hvis du øger intensiteten. Faktisk ifølge Harvard Health Letter, en person på 155 pundkanforbrænde så mange som 298 kalorier i en30-minutcykeltur, hvis de træder i et tempo mellem 12 og 13,9 kilometer i timen.17. 2020.

Er cykling bedre end løb?

Antallet af kalorier, du forbrænder i en af ​​øvelserne, afhænger af intensiteten og længden af ​​tiden. Generelt,kørerforbrænder flere kalorierend cyklingfordi det bruger flere muskler. Imidlertid,cyklinger blidere på kroppen, og du kan muligvis gøre det længereellerhurtigereenddu kanløb.

Er cykling den hurtigste måde at tabe sig på?

At træde i et afslappet tempo hjælper sandsynligvis ikke meget for at hjælpe digtabe sig. Men hvis du skubber dig selv til at arbejde hårdere og øge intensiteten af ​​din tur, vil du gøre flere fremskridt mod dinvægttabmål. Som hovedregel erhurtigereducyklusjo flere kalorier får dubrænde.07.17.2020

Er cyklister anorektiske?

En sports diætist har rapporteret en stigning i antallet afcyklisterlider af spiseforstyrrelser. Renee McGregor siger, at hun har set en femdobling af antallet af mandlige ryttere, der bliver henvist med uordnet spisning i det sidste år, mens hver ny mandlig klient, hun har set, har været encyklist.02.01.2020

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Er cykling dårligt for knæene?

HvorforCyklingEr godt for dinLed

Cyklinger en lav-øvelse, siger Shroyer. Det betyder atcyklingbegrænser belastningen på vægtenled, ligesom dine hofter,knæog fødder. Plus, bevægelsen hjælper med at smøreled, hvilket reducerer smerte og stivhed.
10.07.2019

Hvilke fødevarer kan du spise for at tabe dig som cyklist?

Brug af en mindre plade er et simpelt trick, der fungerer. Husk, at selv 'sunde fødevarer', såsom nødder, frø og avocado, kan være kaloritætte og også skal spises i moderation. Hvis du stadig er sulten efter måltider, kan du prøve at tilføje en ekstra portion grøntsager med lavt kalorieindhold eller en skål suppe.

Har du brug for en ugentlig cykelplan for vægttab?

Mens cykling hjælper dig med at øge dine kalorieudgifter, vil det kun være effektivt, hvis du spiser lige nok til at undgå at akkumulere overskydende kalorier. Når det er sagt, vil denne artikel specifikt behandle cykling for vægttab. Det giver en guide til, hvordan man cykler for vægttab og giver en ugentlig cykelplan for vægttab.

Er det godt at cykle for vægttab?

Mens cykling hjælper dig med at øge dine kalorieudgifter, vil det kun være effektivt, hvis du spiser lige nok til at undgå at akkumulere overskydende kalorier. Når det er sagt, vil denne artikel specifikt behandle cykling for vægttab.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykeldoping - løsninger på problemerne

Hvilken type doping bruger cyklister? Cyklistenes favorit erythropoietin har forårsaget næsten tre gange så mange forbud som den næste mest populære PED. Lance Armstrong kaldte EPO for 10% -er og et lægemiddel, som du simpelthen var nødt til at tage. Det øger strømmen af ​​røde blodlegemer og ilt til musklerne for mere kraft og energi.

Hund og cykler - hvordan man håndterer

Er det ulovligt at cykle med din hund? NSW-lov. I henhold til NSW Road-reglerne må en cykelrytter ikke føre et dyr i snor, heller ikke ved fastgørelse, mens cyklen bevæger sig. Dyr skal sidde eller opbevares i passende områder.

Rabat på elektriske cykler - holdbare løsninger

Hvad er den bedste billige elektriske cykel? De bedste billige e-cykler, du kan købe, den bedste værdi. Aventon Pace 350. aventon.com. $ 1.099,00. KØB NU. Affordable Cargo Hauler. Rad Power Bikes RadWagon. radpowerbikes.com. 1.699,00 $. KØB NU. E-fedt. Sondors X. sondors.com. 1.199,00 $. Køb nu. kan opbevares. Blix Vika + blixbikes.com. 1.599,00 $. Letvægts. Propella V3.4. propella.cykel. $ 1.299,00.15. 2020.

Yeti-cykler til salg - typiske svar og spørgsmål

Er Yeti-cykler gode? Seriøst, de er virkelig gode cykler, og ja, de er også dyre, men hvis deres geo passer til dig, og du kan lide, hvordan de kører, er det det der betyder noget.

Bedste komfortcykler - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem en cruiser cykel og en komfort cykel? En komfortcykel er bedst egnet til langsomme, afslappede forlystelser langs fortovet. En cruiser-cykel vil ofte være udstyret med et højt sæde- og styrearrangement. Hvad er en cruiser-cykel bedst til? Cruiser-cykler er ideelle til både bykørsel og nogle lette stiudflugter.