Vigtigste > Hjul > Carbon eger hjul - en løsning på

Carbon eger hjul - en løsning på

Er kulstof eger gode?

Detkulstof egergiver både højere stivhed og bedre træthedstid sammenlignet med traditionelt ståleger, på trods af den lavere vægt. Detkulstoffiber er en ensrettet layup, der givertalteen belastningsgrænse på 300 kgf. Det overstiger langt den 125 kgf spænding, derkulstoffælge er normalt bygget op med.



maks. puls



Folk spekulerer ofte på, hvad der er forskellen mellem alufælge og kulhjul, men hvad er egentlig forskellen? Hvilken wheelie er forskellen, så de fleste cykler med alufælge er standard og generelt kun de dyreste landevejscykler med carbonhjul, der siger, at de er en meget populær type opgradering? Komponent til de fleste cykler ja, og du kan hente et par kulhjul til omkring £ 500 og $ 700, hvis du er i USA, men de spænder også fra omkring £ 1.000 til £ 2.000 på grund af omkostningerne ved fremstillingsprocessen sammenlignet med alufælge derimod varierer aluminiumsfælge normalt fra omkring 100 til 700 pund eller dollars for et par god kvalitet, så det kan være meget dyrt at købe et par carbonfælge i betragtning af at købe. I denne artikel vil vi fortælle dig alt hvad du kan tænk på forskellene mellem de to har brug for at vide, så du kan træffe den bedste beslutning, vi skal tage det, men udover prisen, hvad er forskellen, jeg hører dig spørge, og nu, den første åbenlyse visuelle disse kulstoffælge, der altid rokker helt fænomenal for mænd, he, og du ved, det er måske ikke den hurtigste driver, men jeg kan stadig se hurtigt ud, og det er det Vigtigst, men traditionelt havde alufælge et umalet bremsespor, og det er fordi de brækkede overfladen, der fik malingen til at tisse Jeg er væk. Producenterne har lige efterladt dem der, men det ændrer sig, og som bevis for, at jeg har en udstilling på Hanks cykel, bliver disse bremser mere og mere populære på racercykler og frem for alt billigere - og hvis du har et aluminiums skivebremsehjul, du kan få det i en hvilken som helst farve, da bremsningen sker på disken og derfor ikke slides af malingen på fælgen, og det betyder, at du kan have en relativt startcykel som denne vision, prøv Max 30, men det kan være denne sort sort næsten har carbon look, som er virkelig klassisk, i modsætning til udseendet kan carbon fælge også gøres lettere end de tilsvarende legeringsfælge og også mere aerodynamiske, fordi dybden på fælgen kan gøres meget dybere, hvis du havde en super dyb legeringsfælge, det ville bare være meget tungt og sandsynligvis ret ubehageligt at køre, så carbonfælgen kommer til sin ret her. Den næste store forskel er, at aluminiums-hjulsættet på vægteniveau nu typisk vejer omkring to kg for et par uden dæk, hvis man sammenligner det med et carbon clincher-dæk med en dybde, vejer ktionsfælgen som denne visionMetron 55na omkring 1.500 gram for en par uden dæk, hvilket sparer omkring et halvt kilo, men kulhjul kan være endnu lettere.

Så når du har nogle førsteklasses kulhjul, kan de veje så lidt som et kilo pr. Par, hvilket måske ikke lyder meget, men det er virkelig mærkbart, når du forlænger det, især når du accelererer til stigningen. Hjulets område, hvor vægten er vigtigst, er fælgen, og årsagen til dette er, at massen her har et større øjeblik på hjulets centrale akse, hvilket betyder, at hvis du laver et kriterium, hvor du ikke er i brug for at fremskynde mange tekniske sving eller klatre skarpe stigninger, kan det mest gavnlige hjul være en lettere fælg med mindre inerti, men aluminiumsfælge kan være gode, og du kan kun veje 1300 til 1400 gram, hvilket er varmt, nej det er ikke meget, men du kan spare Yderligere 300 gram, hvis du går efter en balance cykel som Vision Metron 30tubular, som vi ikke har her, men det er en ret stor besparelse, ja og det lyder ikke meget, men når du træder på pedalerne eller smash kriminalitet, er det en reel forskel? Interessant nu kører jeg carbonhjul, og James er James, der kører aluminiumsfælge, visionen er Mets på 55'erne og James rider på Trimack Surfy og begge vejer omtrent den samme ballpark omkring 1.500 gram, men nøgleforskellen er, at den ekstra masse holdes inde sindet er aerodynamisk, fordi det er dybere, så det kommer ned til vores næste forskel, aerodynamik, hvilket er den største fordel i forhold til kulstoffælge er Aerodynamik, du kan vælge disse aerodynamiske hjul med dyb sektion som Ali herinde og i enkle vendinger kører du hurtigere med det samme indsats og jeg mener, hvem der ikke ønsker det nu, hvor meget hurtigere et dybt sektionshjul enten er fyldt eller ikke meget afhængigt af dit perspektiv, derfor er dette blevet undersøgt meget af mange forskellige uafhængige kilder, og generelt kan du ikke forvente at spare ca. 30 sekunder over 40 kilometer ved 40 kilometer i timen ved at bruge et dybere hjul som dette over et fladt hjul som dette, der lytter lidt. Så hvis du gør en indsats for at blive mere aerodynamisk og hurtigere, er stille hjul det rigtige valg, når du bremser.

Hvis du bruger fælgbremser, accepteres aluminiumsfælge, da de har bedre bremseevne end carbonfælge, og dette er noget der er specielt overdrevet på våde aluminiumsfælge, som også giver bedre varmeafledning end en carbonfælge, og hvis du er en tungere rytter eller træk bremserne ned ad stejle nedkørsler er muligt at delaminere et kulstof, men producenterne har gjort dette ved at strukturere fælgen og forbedre den faste harpiks. Når du bruger disse bremser, betyder det materiale, dit greb er lavet af, ikke noget, da al bremsning sker på disken, og en anden fordel er at gøre det, så Carbon fælg kan blive meget dyrt, da det er godt at bruge det, kan det ikke rigtig være repareret, men det er ikke et problem, at din sol i diske lyder ret godt til mellemstore dæk som disse kan være sværere i tværvind, og det er et almindeligt problem, folk desværre, at Coralie viser dig i dag, fordi i dag er den stille dag på året , men jeg har kørt dybe sektioner under en række forhold, og jeg kan sige, at det ikke er et så dårligt problem, som mange mennesker tror, ​​og det er noget, der er blevet forbedret meget. Med mere moderne fælgformer kan det være mere af et problem, hvis du er en mindre lettere rytter som mig, men jeg vil gå efter en alsidig cykel, så den 40 millimeter, jeg har her, er perfekt, det er let, det er aerodynamik gør bare alt ja, og det vil ikke svinge i tværvinden, hvilket er ideelt, når man taler om stivhed, hvad med det? Hjul er selvfølgelig ja, at have et stift par hjul er en virkelig vigtig kvalitet.



Det sidste, du vil have, er et fleksibelt ineffektivt og ret svampet hjulsæt, når du rammer pedalerne, og det er også meget pænere og mere selvsikker, når du har et stift par hjul i hjørnerne, men det er vigtigt at påpege og det er en stor bog, at du kan fremstille virkelig stive hjul af aluminium eller kulstof, den eneste forskel er, at aluminiumshjulene sandsynligvis vil være lidt tungere. Jeg vil ikke tage det let, du har det med denne viden udstyret . Forhåbentlig kan du nu vælge det hjul, der passer bedst til dine behov, og hvis du fandt det nyttigt, så giv det op, da det vil hjælpe andre med at finde det også ja, og hvis du ser en artikel om forskellen mellem aluminium og carbon cykler og klik her

Har kulhjul carbon eger?

Mest eksisterendekulstof-taltehjulBrug klæbende lim eller harpiks til at fastgøreeger(i det væsentlige gør dem integrerede i fælgens struktur - ikke ideelle til brugervenlighed). Dog TaperLock-konstruktionsmetodenhargjorde det muligt for os at udvikle sighjulmedkulstof egerder er lige så anvendelige som stål.

Kan du sandt et kulhjul?

Truingkulhjuler ikke forskellig fra at prøve aluminium eller stålhjul. Imidlertid,kulstoffælge forårsager mere spændingsvariation end aluminiumsfælge, fordi materialet er mindre ensartet. Forsøg således ikke atrigtigtdem ved at lytte til taletone eller bruge et tensiometer.24. 2016.



Hjulene er en grundlæggende del af din cykel, og de er forbindelsen mellem dig og den vej, du kører på, og de har svært ved at håndtere en lang række kræfter, herunder bremsning, sving og endda de buler og huller, som du kører igennem på vejoverfladen. Over tid kan dine hjul muligvis svigte eller udvikle et spænde, men rolig, for i denne artikel vil vi vise dig, hvordan du får dine hjul til at køre ordentligt på ingen tid overhovedet, men følg bare trinene i denne artikel, og jeg Jeg er sikker på, du får det gjort på ingen tid. Det kan endda spare dig for en tur til cykelbutikken for at sætte din cykel op.

Du har brug for et par værktøjer for at få arbejdet gjort ordentligt, og vi bruger en cykelstativ som den, vi har her i dag, men du behøver ikke at du bare bruger din cykel og holder hjulet på plads eller bruger noget der kan hjælpe dig med at løbe ordentligt, har brug for en egernøgle, der passer til de passende hjul, du har, og hvis du har bladede eger som dette hjul, skal du bruge en slibet egerholder, eller så snart vi ikke har en i dag, kan du improvisere og Brug en justerbar skruenøgle som denne, og hold bare egen er god og lige med en bred vifte af hjul, det er værd at tage sig tid til at undersøge på forhånd, hvilken slags eger og nipler din vilje skal have for at sikre, at du får de rigtige W-værktøjer for at få arbejdet gjort, eller du har muligvis problemer med at finde de rigtige værktøjer og gøre et ret dårligt stykke arbejde på nogle hjul, selv aero-hjul, især, har tendens til at have skjulte egernipler, hvor egerniplen er skjult i fælgen, og for at få adgang til dem, du skal have for at fjerne dine dæk og fælge tape og få adgang til det fra indersiden af ​​hjulet, men det hjul, vi bruger i dag, kan du se, at det har eksterne talesnegler, så vi har en god let adgang til det og fortsætter derefter til j, når hjulet fjerner cyklen, det er en ret ligetil proces til at passe hjulet ind i Truanc-stativet og det hjul, vi har i dag, vi bruger bare denne akseladapter, så vi skubber det ind, og vi glider den anden del på, og så når du har pumpehjulet i den rigtige stativ, kan du start derefter n med at vurdere og finde ud af, hvor hjulets bøjede område er, eller hvis du ikke har et truende stativ som nævnt ovenfor, kan du bare slippe dit hjul tilbage i cyklen og bruge det som en smule en stand dig selv og følg den samme påklædningsproces. Et af de første skridt, vi skal gøre, er at justere drejestativet korrekt, så vi kan se nøjagtigt, hvor hjulet er bøjet. Den første ting, vi skal gøre, er at flytte delen herover, så den sidder lidt tættere på kanten af ​​kanten, og det næste trin er at justere dette, så disse kalibre er pæne og tæt på kantoverfladen, så når vi drej hjulet, vi kan bruge disse som vores referencepunkter for at se, hvor hjulet klatrer, og dreje det tættere på hinanden, indtil de kommer i kontakt.

Du kan se, hvor dette hjul begynder at komme i kontakt med det her. Så vi ved, at området med buler er her, så den næste ting, vi skal gøre, er at komme til arbejdet og vurdere, hvad vi skal gøre. Når vi har identificeret det område af hjulet, der har den bøjede del, kan vi derefter kontrollere, om egerne ikke er beskadigede eller særligt løse i dette område.



Vi kan også kontrollere, at fælgen ikke er beskadiget, for hvis nogen af ​​disse komponenter skal udskiftes, bliver vi nødt til at udskifte dem, før vi kan prøve at få hjulet til at gå i opfyldelse, ellers vil vi og vil jagte det rundt og rundt virkelig kæmper for at få det perfekt, nu hvor vi har identificeret dette område på rattet, kan vi begynde at tage vores egernøgle og faktisk foretage nogle justeringer af egerens spænding for at forsøge at reducere spændet og flytte fælgen tilbage i linjen hvor det skal være at gøre hjulet til det rigtige igen, og hvad vi skal gøre er, at vi starter i dette område, identificerer startpunktet, hvor spændet er, er i dette område, så vi ser først på denne eger og så bliver vi nødt til at bedømme hvilken vej? Vi er nødt til at flytte fælgen for at få den til at gå i opfyldelse, så når jeg ser på dette, kan jeg se, at fælgen her skal flyttes til denne side, så siden huler ind, hvis dette er et skivebremsehjul, og hvad vi skal brug for ? hvad man skal gøre er at bruge den side af egerne, der er fastgjort til den side af navet, og så er vi nødt til at spænde denne eger lidt, så den kan trække fælgen inline, hvor vi vil have den, og det er vigtigt for dig selv at huske, hvornår vi tilføjer egerens spænding på den ene side af hjulet, vi skal også fjerne en smule spænding på den modsatte side, så vi ikke lægger en hel spænding i hjulet, hvilket resulterer i ujævn egespænding i hele. Kan føre hjul og en knap et hjul, der ville være godt at spænde meget let og ikke er ideelt til det, du har brug for. Det er også vigtigt at arbejde på dette hjul i jævne mængder, så her prøver vi at bruge egerområdet, hvor vores spænde er et sekund, så vi prøver at arbejde på par, der skal bruges i et løbehjul, du vil arbejde på en par eger på samme tid og derefter vurdere hjulet ved kun at foretage små ændringer for at sikre, at du ikke gør noget, du ikke har brug for, for at spænde egerne og fjerne, skal du dreje egernipplen selv, og det fungerer, fordi den har en gevindgrænseflade mellem eger og selve ekkerniplen, flyt hjulrummet til den side, hvor egeren fastgøres til navet, så nu har du en grundlæggende forståelse af egernes principper og hvordan de justeres, vi kan gå ind med vores egernippelnøgle og nogle Foretag justeringer for at sikre, at vi jævnligt gennemgår vores fremskridt, idet vi ser lige ud på hjulet for at sikre, at vi ikke foretager unødvendige ændringer, så vi kan gå ind her for at finde vores første bøjede område og bruge dette for at holde egerne lige, starter vi h hør, hold disse lige, fordi denne side vil jeg tilføje lidt spænding til denne side i små trin ad gangen over dette område, som vi identificerede som det kinkede område på en sidste kontrol, at du er tilfreds med alt, og at cyklen kører godt og så kan du få cyklen fjernet fra centrering Geninstaller dit dæk, som du tidligere har fjernet, og monter derefter hjulet tilbage på cyklen. Det er vigtigt at vide, at hvis du har problemer med at få denne cykel rigtigt og rigtigt, kan der være en anden grund til, at du ikke er sikker på at shoppe og få dem til at berolige cyklen endnu en gang for at sikre, at du ikke kør på farligt udstyr, så du har det, hvordan man laver en spændt cykel derhjemme, så du kan bruge mere tid på din cykel og have det sjovt. Jeg nød denne artikel, og hvis du gjorde det, vær venlig at give det en stor tommelfinger op, hvis du har spørgsmål slip dem i kommentarerne nedenfor, vi ses senere

søbred cykeltur

Gør carbonhjul en forskel?

Aerodynamiske fordele.

Den største appel om at opgradere til enkulstoffiberhjuler den aerodynamiske fordel i forhold til en aluminiumsfælg i en kasse. Hvis du kører, hvad enten det er mod uret i en prøveperiode eller i envejrace,kulstofdyb sektionhjulviljelaveen mærkbarforskelved højere hastigheder.

Er bladede eger stærkere?

Detbladede egerer typiskstærkereend den stødteegerfordi kniven er resultatet af en yderligere smedeproces over den stødede eger. Egertråde rulles og ikke bankes på. Mestegerer 14 mm (2,0 mm), hvilket er udgangspunktet, før de stødes ellerbladet.

Er bladede eger det værd?

006_007 sagde:Blade egergør det lettere at opdage egeropvikling. De er også lidt mere aerodynamiske, men ikke nok til nogensinde at lægge mærke til dem på en bjergbygning. De er ikke mere holdbare eller stivere.

Slides kulstoffælge ud?

Det korte svar er, at encarbon kantforventes at vare, indtil den er beskadiget på en måde, der kompromitterer båndet mellem harpiks ogkulstoffibre. Et af de mange seje træk, der er forbundet medkulstofer, at den ikke har en træthedshukommelse som aluminium.

Hvordan ved jeg, om min carbonfælg er slidt?

Du kan se det med øjet, eller du kan bruge noget med en lige kant, et lille værktøj tilopdageden buede form afkant. Den konkave form afkanter forårsaget af den reducerede tykkelse afkant, har materialet bogstaveligt talt væretslidtvæk med al bremsning.

Hvor længe holder kulstofhjul?

Dette er et godt spørgsmål og et spørgsmål, der fortjener forklaring, da mange af os voksede op med en 3-5 års forventet levetid fra legering. Det korte svar er, at enkulstoffælgen forventes atsidstindtil den er beskadiget på en måde, der kompromitterer båndet mellem harpiks ogkulstoffibre.01.01.2020

Knækker kulfiberhjul?

Carbon hjulsmelter, når de er varme! De gør detsprækkenår de er kolde! De lækker luft! Litanien om falske nyheder fatale mangler vedkulstof-fiberhjuler ikke helt uendelig, men det er bestemt omfattende.04.05.2018

Hvordan adskiller carbon-egerhjul sig fra stål eger?

Med op til 30,16% reduktion i lateral flex i forhold til ækvivalente stålspidser (klik her for fuld testmetode og resultater) er de 36 UD Carbon Spoke-hjul designet til at give dig en markant stigning i stivhed samt en imponerende lav sub 1300 g vægt.

stubjumper vs camber

Hvilken slags hjulsæt er Hunt carbon eger?

Denne prototype 1.290 g kulsygehjulsæt fra Hunt har en helt ny patenteret proces til fastgørelse af eger. Det sammen med en filamentviklet carbonfælge gør dette til et spændende nyt all-carbon hjulsæt. Baseret på dine kommentarer kom vi tilbage til Hunt Wheels om nogle vigtige punkter. Denne artikel blev sidst opdateret den 23. november 2018 i overensstemmelse hermed.

Hvad er forskellen mellem Hunt 36 og 21 eger?

HUNT 36 Carbon Wide Aero 24 eger baghjul. HUNT 36 UD Carbon Spoke 21 eger baghjul. Den permanente afbøjning er ubetydelig for begge hjulsæt. KONKLUSION | HUNT 36 UD Carbon Spoke afbøjer 30,16% mindre lateralt sammenlignet med det tilsvarende hjulsæt med højspecificerede stål eger selv med 3 færre eger i hjulet.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.

Victorian cykel - handlingsorienterede løsninger

Hvornår blev cyklen opfundet i viktoriansk tid? Cyklen blev opfundet i 1880'erne. Den originale cykel havde det store hjul foran og det mindre hjul bagpå. Efter et par års debat besluttede de, at kvinder skulle køre på trehjulede cykler i stedet for den almindelige tohjulede cykel.

Sådan gør du et cykelsæde mere behageligt - hvordan man håndterer det

Hvorfor er cykelsæder så ubehagelige? Sadelproblemer er af to forskellige typer: Ubehag som følge af pres på sitzbenene. Af disse cyklister med rumpesmerter skyldtes ca. 70% af ubehaget tryk på vævet på siddebenene. Over tid kan trykket resultere i et øm, der ligner et sengesår.

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Cykler farve - brugbare løsninger

Hvad er den bedste farve til en cykel? En af de bedste måder at være sikker på din cykel er at bære en lys farve, der skiller sig ud mod det sorte og grå på vejen. Måske er cykler og hjelme sorte, så du kan virkelig blande dig, hvis du vælger det forkerte tøj. Når man leder efter de lyseste muligheder, sætter mange mennesker sig på orange. 2019.

Jenson USA cykler - Komplet manual

Hvilket mærke af cykler fremstilles i USA? TopanbefalingerBedste cyklerBedste for: Chumba USA URSA Major Titanium 1.0Fedt dækcykelIntense cyklerDownhill Racing BikeTurner Cyclosis 2.0Cyclocross Racer BikeRock Hummer Team TIG Singlespeed CykelSingle Speed ​​Bike