Vigtigste > Hjul > Dt Swiss track hjul - pragmatiske løsninger

Dt Swiss track hjul - pragmatiske løsninger

Er DT Swiss Good hjul?

Den lyder delvis: 'I de senere årDT Swisshar forvandlet sig fra en respekterethjulkomponentmærke, med et fremragende ry for lethed, præcision og holdbarhed, til et førende brand for teknisk sofistikeret og omhyggeligt udviklet systemhjul. '22. 2018.





Jeg køber næsten aldrig deres hjul, jeg køber normalt nav og bygger fra bunden, men denne gang besluttede jeg at prøve et sæt M1900'er, der er deres entry-level model, alle bjerghjulsæt. Lad os se! Og dette er mere et indgangsniveauhjulsæt, da det ikke har skralde-systemet, men bruger 3-palets frihjulshub.

Dette er SPLINE M1900, som også viser hjulsættets vægt, og i mit tilfælde hvor jeg gik efter 30 mm indvendige tråde (ID), har de også 25 og 35 mm interne fælge. Når du bestiller disse hjulsæt, siger de 6 bolt / centerlås, det er fordi navene er midterlås, men de leverer adapteren her til at installere 6 boltrotorer på den. Ellers er hjulene bygget med lige nav, som jeg ikke er fan af, hvis jeg byggede hjulene, hovedsageligt fordi det bare er svært at holde egerne i at dreje.

Apropos eger, dette er DT Champion, så der er ingen stødede eger her, men disse er stærkere, og det er 28 eger pr. Hjul, det er et stykke tid siden, jeg har set øjenlåg på fælgen, men hvis du er interesseret i detaljerne i disse fælge, de er det hele trykt her og på klistermærket her kan du se DT Swiss, tydeligvis 30 mm, hvad bredden af ​​fælgen er, og mere information om det her, inklusive den maksimale psi og lignende. 30 mm er fælgens ID, dvs. de indvendige dimensioner, og disse er slangeløse klar.



De kommer med DT Swiss tape, som jeg faktisk stort set kan lide, og du får ventilerne til det, så cyklerne er klar til at gå lige ud af kassen. Du får ikke meget af alt, men du får denne anden gode brugervejledning, der giver dig nogle oplysninger om anbefalede dækbreddetryk og formen på dækket på fælgen, meget nyttigt, hvis du ikke er bekendt med det. Du får også installationsinstruktioner til dette i adapterposen.

cykeltelefonophæng

Igen, hvis du vil køre en 6-hullers rotor med disse centerlås-nav, og låsringen er også inkluderet. Dette fungerer med 15 mm, 12 mm og QR akser. Jeg nævnte, at disse billigere cykler ikke kommer med et skraldesystem, dette er et 3-pal frihjul, men du kan finde alle de moderne frihjul, du kan tænke på.

bmc slr01 anmeldelse

Her har jeg en Micro Spline til Shimano 12-speed. Også med de nye 350'ere har DT netop annonceret tilgængeligheden af ​​nogle sæt (Ratchet-LN-Kit), så du endda kan konvertere disse hubs til Ratchet-systemet. Frihjulshuberne giver dig 24 klik, så du kan nå op til 15 grader.



Jeg ved, at det er langsomt sammenlignet med andre nav, men de fungerer fint. Og når du gør det, undrer jeg mig over lyden, som kan blive højere afhængigt af om du smører palerne med fedt eller olie. Vægten på baghjulet er 1075 gram, forhjulet 954 gram, lidt over 2000 gram til sættet.

Og hvis du skulle bruge dem med den lille rotoradapter, der tilføjer omkring 42 gram for hvert hjul, hvilket gør dem lidt svinagtige generelt. Så jeg ville bruge specielle Centerlock rotorer til disse. Jeg har brugt XT M800 for nylig, og de er fantastiske.

Så hvad med 1900, som er serievægten? Nå, det er lagervægten igen, og det vil sandsynligvis blive målt på et 27,5 25 mm ID-hjul. Dette er et 29er hjulsæt med 30 mm ID.



Men igen er dette et All Mountain-hjulsæt, så jeg bruger det med tunge dæk, jeg har en Minion DHF foran og en dissektor bagpå, så 100 gram op eller ned, jeg tror ikke det bliver højden enten er denne kant så bred og flad på 20 mm, hvilket svarer til det moderne design for god fleksibilitet. Hvis du installerer dækkene på disse fælge, skal du gøre det, så længe dækket er i kanalen, som du ser det på denne side, kan jeg installere dækket uden dækgreb, som jeg prøver at gøre med den ene hånd her. Lad os gå, ventilerne leveret af DT Swiss er ret gode, de forsegler godt, ville være endnu pænere, hvis de var sorte.

Og for at montere den anden side af dækket skal du altid huske at starte på den modsatte side af ventilen og igen sørge for at skubbe det helt ind i kanalen eller fælgkanalen. Når du er færdig med det her, skal du være i stand til at gå tilbage med dine bare hænder uden behov for et dækgreb. Og hvis dækket er ret tæt på fælgen, som her, skal du være i stand til at pumpe det slangeløst lige fra starten, enten med en god gulvpumpe eller en kompressor.

Så meget let at installere slangeløst og generelt et rigtig godt bygget hjulsæt, selvom de ikke er de letteste. Hvis du ser nærmere på de nye cykeldesign, især de dyrere, kommer de med hjul som dette, hvilket jeg håber er en erklæring om deres holdbarhed og ydeevne. Hvis du kan finde et hjulsæt som dette i de skøre tider, vi lever i, anbefaler jeg det stærkt.

Jeg planlægger at installere den på en ny cykel, jeg bygger, men mere om det i fremtidige artikler. Hvad synes du? Interesseret i DT schweiziske hjul på hjul og fælge, så fortæl mig dine tanker i kommentarerne nedenfor! Hvis du fandt dette nyttigt, skal du ikke glemme at kunne lide, abonnere og kommentere Trails, Cheers guys, cheers!

opbevar cykel udenfor

Fremstiller DT Swiss kulhjul?

DT Swisshar bygget et sæt af høj kvalitetkulstofbjergcykelhjulfor den præstationsindstillede ende af markedet.

Folk spekulerer ofte på, hvad der er forskellen mellem alufælge og kulhjul, men hvad er egentlig forskellen? Hvilken wheelie er forskellen, så de fleste cykler med alufælge kommer som standard og generelt kun de dyreste racercykler med carbonhjul, der siger, at de er en meget populær type opgradering? Komponent til de fleste cykler ja, og du kan hente et par carbonhjul til omkring £ 500 og $ 700, hvis du er i USA, men de spænder også fra omkring £ 1.000 til £ 2.000 på grund af omkostningerne ved fremstillingsprocessen sammenlignet med alufælge derimod varierer aluminiumsfælge normalt fra omkring 100 til 700 pund eller dollars for et par god kvalitet, så det kan være meget dyrt at købe et par carbonfælge i betragtning af at købe I denne artikel vil vi fortælle dig alt hvad du kan tænk på forskellene mellem de to har brug for at vide, så du kan træffe den bedste beslutning, vi skal tage det, men udover prisen, hvad er forskellen, hører jeg dig spørge, og nu er den første åbenlyse visuel disse kulstoffælge, der altid rokker absolut fænomenal for mænd, he, og du ved, det er måske ikke den hurtigste driver, men jeg kan stadig se hurtigt ud, og det er det Vigtigst, men traditionelt havde alufælge et umalet bremsespor, og det er fordi de brækkede overfladen, der fik malingen til at tisse Jeg er væk. Producenterne har lige efterladt dem der, men det ændrer sig, og som bevis for, at jeg har en udstilling på Hanks cykel, bliver disse bremser mere og mere populære på racercykler og frem for alt billigere - og hvis du har et aluminiums skivebremsehjul, du kan få det i en hvilken som helst farve, da bremsningen sker på skiven og derfor ikke slides af malingen på fælgen, og det betyder, at du kan have en relativt entry-level cykel som denne vision, prøv Max 30, men det kan være denne helt sorte slags har næsten carbon look, som er virkelig klassisk, i modsætning til looket, kan carbonfælge også gøres lettere end de tilsvarende legeringsfælge og også mere aerodynamiske, fordi dybden på fælgen kan gøres meget dybere, hvis du havde en super dyb legeringsfælge, det ville bare være meget tungt og sandsynligvis ret ubehageligt at køre, så carbonfælgen kommer til sin ret her. Den næste store forskel er, at aluminiums-um-hjulsættet på vægtniveau nu typisk vejer omkring to kg for et par uden dæk, hvis man sammenligner det med et carbon clincher-dæk med en dybde, vejer ktionsfælgen som denne visionMetron 55na omkring 1.500 gram for en par uden dæk, hvilket sparer omkring et halvt kilo, men kulhjul kan være endnu lettere.

Så når du har nogle førsteklasses kulhjul, kan de veje så lidt som et kilogram pr. Par, hvilket måske ikke lyder meget, men det er virkelig mærkbart, når du forlænger det, især når du accelererer til stigningen. Hjulets område, hvor vægten er vigtigst, er fælgen, og årsagen til dette er, at massen her har et større øjeblik på hjulets centrale akse, hvilket betyder, at hvis du laver et kriterium, hvor du ikke er i brug for at fremskynde mange tekniske sving eller klatre skarpe stigninger, kan det mest gavnlige hjul være en lettere fælg med mindre inerti, men aluminiumsfælge kan være store, og du kan kun veje 1300 til 1400 gram, hvilket er varmt, nej det er ikke meget, men du kan spare yderligere 300 gram, hvis du går efter en balance cykel som Vision Metron 30tubular, som vi ikke har her, men det er en ret stor besparelse, ja, og det lyder ikke meget, men når du træder på pedalerne eller smash kriminalitet, er det en reel forskel? Interessant nu kører jeg carbonhjul, og James kører James på aluminiumshjul, visionen er Mets på 55'erne, og James rider på Trimack Surfy og begge vejer omtrent den samme ballpark omkring 1.500 gram, men nøgleforskellen er, at den ekstra masse holdes inde sindet er aerodynamisk, fordi det er dybere, så det kommer ned til vores næste forskel, aerodynamik, hvilket er den største fordel i forhold til aerodynamik Carbon fælge er Aerodynamik, du kan vælge disse aerodynamiske hjul med dyb sektion som Ali herinde og i enkle vendinger kører du hurtigere med samme indsats, og jeg mener, hvem ville ikke have det nu, hvor meget hurtigere et dybt sektionshjul enten er belastet eller ikke meget afhængigt af dit perspektiv, derfor er dette blevet undersøgt meget af mange forskellige uafhængige kilder, og generelt kan du ikke forvente spar cirka 30 sekunder over 40 kilometer ved 40 kilometer i timen ved at bruge et dybere hjul som dette over et fladt hjul som dette, der lytter lidt. Så hvis du gør en indsats for at blive mere aerodynamisk og hurtigere, så er stille hjul det rigtige valg, når du bremser.

Hvis du bruger fælgbremser, accepteres aluminiumsfælge, da de har bedre bremseevne end carbonfælge, og dette er noget, der er specielt overdrevet på våde aluminiumsfælge, som også giver bedre varmeafledning end en carbonfælge, og hvis du er en tungere rytter eller træk bremserne ned ad stejle nedkørsler er muligt at delaminere et kulstof, men producenter har gjort dette ved at strukturere fælgen og forbedre den faste harpiks. Når du bruger disse bremser, betyder det materiale, dit greb er lavet af, ikke noget, da al bremsning sker på disken, og en anden fordel gør, så Carbon fælg kan blive meget dyrt, da det er godt at bruge det, kan det ikke rigtig repareres , men det er ikke et problem, at din sol på skiver lyder ret godt til mellemstore dæk som disse kan være sværere i tværvind, og dette er et almindeligt problem for folk desværre, at Coralie viser dig i dag, for i dag er den stille dag på året, men jeg har kørt dybe sektioner i en række forhold, og jeg kan sige, at det ikke er et så dårligt problem, som mange mennesker tror, ​​og det er noget, der er blevet forbedret meget. Med mere moderne fælgformer kan det være mere et problem, hvis du er en mindre lettere rytter som mig, men jeg ville gå efter en alsidig cykel, så den 40 millimeter, jeg har her, er perfekt, det er let, det er aerodynamik gør bare alt ja, og det vil ikke flinke i tværvinden, hvilket er ideelt når man taler om stivhed, hvad med det? Hjul er selvfølgelig, ja, at have et stift par hjul er en virkelig vigtig kvalitet.

hytteost inden sengetid

Den sidste ting du vil have er et fleksibelt ineffektivt og ret svampet hjulsæt, når du rammer pedalerne, og det er også meget pænere og mere selvsikker, når du har et stift par hjul i hjørnerne, men det er vigtigt at påpege og det er en stor bog, at du kan fremstille virkelig stive hjul af aluminium eller kulstof, den eneste forskel vil være, at aluminiumshjulene sandsynligvis vil være lidt tungere. Jeg vil ikke tage det let, du har det med denne viden udstyret . Forhåbentlig kan du nu vælge det hjul, der passer bedst til dine behov, og hvis du fandt det nyttigt, så giv det op, da det vil hjælpe andre med at finde det også ja, og hvis du ser en artikel om forskellen mellem aluminium og carbon cykler og klik her

Hvad står DT for i DT Swiss?

Drahtwerke Biel

Hvordan ved jeg, om mit schweiziske frontnav er DT?

DT Swissplejede at blive kaldt 'Drahtwerke Biel' (Draht = Wire, Werke = Producer, Biel = By i Schweiz) i 1980. De skiftede navn ogDT stårmest sandsynligt for et tysk ord, der betyder på engelsk 'Iron Wire Manufacturer'.27. 2008.

Hvordan kan du vide, om et hjul er schweizisk DT?

DetDT SwissID-mærkat kan findes i tre positioner påkant. På suspensionsprodukterneDT SwissID laseres direkte på produktet.

cykelcomputer

Hvad er forskellen mellem DT Swiss 240 og 350?

DetDT Swiss 350Line tilbyder den samme produktionskvalitet og designfunktioner, der findes i dets højere modpart, theDT Swiss 240s. Det vigtigsteforskel mellemnavlinjerne stammer fra det faktum, at240ser maskineoptimeret til vægtbesparelser og350har ikke.

Hvad er det letteste hjulcykelhjulsæt?

Zipp 353 NSW blev lanceret somletteste hjulnogensinde er produceret af Zipp, og de er ekstremt konkurrencedygtige ved 1.290 g (med XDR freehub og rørløse ventiler inkluderet).10.06.2021

Hvad står DT for?

ForkortelsenDTkan forskelligtstår fordelirium tremens, et symptom på tilbagetrækning af alkohol dobbeltklik, en henvisning til at kunne lide andres indlæg på Instagram; detektiv; placeringen af ​​defensiv tackling i fodbold eller tilbageholdelse i skolen.

Hvad er et 700c hjul i tommer?

Alle landevejs- og cyklocrosscykler er bygget med700c hjul, som er 29tommer. Imidlertid,700c hjuler designet til at rumme et tyndere dæk.

Hvilket størrelse hjul er 700c?

700Cbruges til at henvise til nogendæk,kant, ellerhjulmed en 622 mm BSD, men det kan være på en tyndtræt vejcykelhvor erhjulhar en faktiskdiameterkun 660 mm (hvilket faktisk er lidt MINDRE end 26 tommer!) eller et bjergcykelmed enhjulets diameterpå over 29 inches.11/11/2011

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Rei cykel retur - løsninger på problemerne

Kan jeg returnere en cykel til REI? Kort svar: REI tillader returnering af nye cykler inden for et år efter køb og brugte cykelprodukter inden for 30 dage. Du kan cykle inden du returnerer den, men du skal angive den originale kvittering. For mere information om REIs returret af cykler, se nedenfor.

Hjertesundhed - anførte spørgsmål og svar

Hvad er tegn på et usundt hjerte? Vær især opmærksom på disse problemer: Ubehag i brystet. Det er det mest almindelige tegn på hjertefare. Kvalme, fordøjelsesbesvær, halsbrand eller mavesmerter. Smerter, der spreder sig til armen. Du føler dig svimmel eller lyshåret. Hals- eller kæbesmerter. Du bliver let udmattet. Snorken. sved.

Mandelmælk og kræft - listede spørgsmål og svar

Hvorfor er mandelmælk dårligt for dig? Mandelmælk er en dårlig kilde til protein, fedt og næringsstoffer, der er vigtige for spædbarnets vækst og udvikling. Derudover indeholder mange forarbejdede sorter tilsætningsstoffer som sukker, salt, smagsstoffer, tandkød og carrageenan.25 июн. 2019 г.

Specialiseret roubaix 2018 anmeldelse - hvordan man løser

Kan du køre en specialiseret Roubaix på grus? Roubaix er et godt valg til grus, hvis det ikke er for klodset. Du kommer bestemt ikke til at skade rammen. Mens tendensen er mod bredere dæk, kan du have en betydelig fordel på nogle baner, der kører smallere dæk, når alle andre kører stort.28. Maj 2020 г.

Tarmtræning - handlingsorienterede løsninger

Hvilken øvelse forbrænder mest mavefedt? Dit første skridt i at forbrænde visceralt fedt er at inkludere mindst 30 minutters aerob træning eller cardio i din daglige rutine Nogle gode cardio af aerobe øvelser for mavefedt inkluderer: Walking, især i et hurtigt tempo. Løb. Cykling. Roning.Svømning.Cykling.Gruppefitnessklasser.10. 2020.

Klatring i bakkerne - løsninger på problemerne

Hvordan kan jeg forbedre min bjergbestigning? 5 tekniktips til længere stigninger Sæt dig ned. At sidde i sadlen så meget af en lang stigning som muligt er den mest aerobisk effektive vej til toppen. Slap af. Hold en konstant kadence. Tempo, løb ikke. Placer perfekt i en gruppe. 21 september. 2016 г.