Vigtigste > Hjul > Punkteringssikre cykeldæk - almindelige svar

Punkteringssikre cykeldæk - almindelige svar

Hvad er det mest punkteringsbestandige cykeldæk?

Hvad er de bedstepunktering-sikre dæk?
  • Continental Gator Urban-cykel med hård skalDæk.
  • Hutchinson Intensive 2 RoadCykeldæk.
  • Vittoria Zaffiro Pro III 23 RoadCykeldæk.
  • Maxxis foldning igenDæk.



Denne artikel er ikke sponsoreret af kædereaktionscyklister, det er bare et rigtig godt sted, hvor du kan sende tingene billigt online til Japan, hvor som helst også rigtig gode, så jeg handler normalt mellem de to, men jeg bestilte stadig et par dæk online, så jeg troede, jeg Jeg laver en artikel om, hvilke dæk jeg bruger, hvilke dæk jeg anbefaler til træning og cykling på landevejscykler og også til pendling, så lad os åbne pakken og tjekke disse dæk. Vi har faktisk også nogle mountainbike-dæk, men vi taler ikke om dem i dag, så du vil straks bemærke, at der er en stor forskel mellem disse dæk og dette dæk i denne boks såvel som dette dæk her.

Den største forskel er, at dette dæk er foldet, mens disse bøjler ikke er foldet. Så der er en enorm forskel mellem disse dæk, normalt kaldet clincher-dæk, og disse ligner mere foldedæk afhængigt af dækket, men generelt siger folk, at foldedækkene er lidt lettere at komme på og af dækket Bare fordi de Vi er lidt mere fleksible, og de bredere dæk har en tendens til at være lidt billigere, så du kan spare lidt penge ved at gå med wire-perleruten, så lad os gå over nogle af disse muligheder. Det første dæk, jeg vil tale om, er et af mine foretrukne pendlerdæk, og dette er et.

hvordan man opretholder fitness

Schwalbe Jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan man udtaler det, så jeg er Schwalbe, modellen til dette dæk er maraton for, hvad som helst når det er online, dette er et af de mest populære pendlerdæk, så de fleste af jer kender sandsynligvis allerede dette dæk, så begyndende med nogle nøglefunktioner ved dette dæk, det er virkelig overkommeligt, det er ikke så slemt, det koster omkring 25 dollars eller deromkring, for da jeg købte det online til en ret normal pris, har det noget vandprofil på toppen, det har en virkelig holdbar tyk beskyttelse, hvis du se på dette bord her er niveau fem på beskyttelseskortet på deres bord et to syv og det er forbandet godt, jeg tror, ​​så jeg har kørt på disse dæk på min pendlercykel, min gule Schwinn Madison og jeg har været i over to år nu stadig ikke det flade dæk, og der er mange miles mange kilometer på denne cykel, dette er virkelig solide dæk, så nu har jeg endelig en erstatning for dem, så vandprofilen øverst også på siden har dette dejlige lille hvide bånd, der gør det lidt longe r fremhæver du kører nøjagtigt. Jeg kører for det meste på min pendlercykel ved 25 fordi det stadig er en racercykel, det er stadig en fixie der er ikke for meget plads til dækkene, hvis jeg havde lidt mere plads til et pendlerdæk kunne jeg gå op 28 eller endnu større dominerer de nogle større størrelser for dette dæk, så du kan få den større størrelse alligevel, disse er troværdigt holdbare. Jeg har skrevet tusinder af miles på miner, ingen problemer, aldrig et enkelt fladt dæk, og de kører rigtig godt, jeg kører hele tid Virkelig solide dæk i regnen, rigtig god pris, virkelig uovervindelig. Så solid anbefaling til Schwalbe Marathon-dækket, så mit næste dæk, jeg har bestilt, er også fra Schwalbe na, det betyder, at du deDurano. bor i Japan Det er hvor længe jeg lever min evne til at udtale, hvordan vi udtaler ting på engelsk, så Durano Jeg formoder, at Durano-modellen til dækket Dette er et nyt dæk for mig.



Jeg har ikke købt denne endnu, men der var en temmelig anstændig prisforskel mellem denne og det maratondæk, jeg lige viste dig, denne på beskyttelsesniveauet er kun et niveau på fire niveauer lavere, jeg er ikke sikker på, hvor stor den er forskellen er, der gør det forrige dæk et niveau grønt, dette er en niveau blå beskyttelse, uanset hvad det betyder for din standard, at profilen, som du kan se, ikke har næsten så mange vandlinjer som maratonmodellen, så det er lidt mindre beskyttet i denne forstand, men det var meget billigere, det var kun for maratondækket, jeg betalte omkring 3000 yen pr. dæk, det er cirka 27 2 $ 6, og for dette var det omkring 2.400 yen, så omkring $ 22, så en besparelse på omkring fem og seks dollars, så cirka 25 procent, selvom med disse dæk så meget som 25 procent besparelser i prisen kan være det værd, når de ender med en anstændig holdbarhed. Disse syntes også at veje lidt mindre, fordi der er mindre detektion, men jeg vil sætte dem på og teste dem og se, hvordan de spiller ud, hvis du har hørt før Schwa i disse tider, før kampestenen ah nej de Reynaud lad mig ved, da det fungerede for dig, de havde nogle ret gode anmeldelser online, så jeg er ret håb for disse, og hvis de fungerer godt, kunne jeg bruge disse mere og spare lidt flere penge på mine pendler, der også er 25 med lignende det stort set standarden på alle mine racercykler, så jeg fik et sæt af hvert af disse dæk. Det sidste pendlerdæk, jeg stærkt vil anbefale, er den kontinentale Gator-hud, som de fleste af jer sandsynligvis er fortrolige med disse dæk, disse har utrolig beskyttelse, jeg har kørt på disse på mine racercykler i årevis, og jeg har stadig ikke haft en eneste punktering på grund af dækbeskadigelse får selve dækkene latterlige beskyttelsesniveauer, som jeg faktisk stadig kører på, disse dæk er også så glatte og hurtige, så jeg bruger faktisk disse dæk til Doraces, at jeg kørte her i Japan i Crits på disse dæk, som jeg gør Sæt i kasser og Cat1 crits her i Japan Disse dæk er ikke nær så lette som nogle andre racerdæk, du kunne bruge, men jeg er i min racerkarriere lige nu, jeg er ikke så fokuseret på resultater, jeg vil hellere have en dæk, der så garanteret ikke bliver fladt Bare tag risikoen og gå lidt lettere og få S, dvs. disse lettere dæk.

Så når vi taler om racerdæk, er det et helt andet emne, som vi ikke taler om i dag - kør og bekymre dig ikke om disse ting, ulempen ved disse dæk er, at de er meget dyrere end de to andre dæk, vi kun har anbefalet disse starter på omkring $ 50, og hvis du er heldig nok, og du har tid til at shoppe online, kan du finde disse til salg, du kan normalt få disse til omkring fyrre dollars, hvis du er virkelig heldig, kan du komme ned til $ 35, men igen afhænger det af, hvilken type du får, der er to typer af disse bøjler, der er den foldestil, jeg har her, som er dyrere end den kablede perle, som er den mere åbne stil ligesom disse to, som vi lige har tjekket. Så hvis du kan finde dem billigere online, skal du sørge for at få den rigtige, hvis du ikke vil, hvis du vil have den kablede perle og den sammenfoldelige, skal du sørge for at vælge den rigtige. Disse er normalt mindst fem dollars mere end $ 4045 trådfremfører, hvis de nogensinde er til salg, vil jeg have et par af dem på lager, så hvis jeg har brug for at udskifte dem, har jeg dem i stedet for at vente og få dem fuld pris senere køb, når jeg bestemt ikke kan købe et par af dem, fordi du vil bruge temaet på et eller andet tidspunkt, så disse er håndlavede i Tyskland rigtig godt produkt, stærkt anbefalet, jeg har kørt dem på grusveje, jeg kører på min racercykel og overalt har disse i øjeblikket på mange af mine motorcykler disse på min racercykel Jeg har disse på min kones racercykel Jeg har disse på min cyclocross cykel og jeg kører godt på grusveje godt på mountainbike stier og igen ingen problemer utrolig holdbarhed på disse utroligt hurtige ruller, du kan stadig deltage i løb på disse.

Så hvis du leder efter et pendlerdæk, som du stadig kan gå hårdt, hurtigt og holde trit med, er dette det dæk, du vil have, hvis du vil spare penge og stadig har noget utroligt holdbart, gå med disse Rubble Marathons Du kan ikke gå galt med begge. Det eneste problem med disse er, at de har lidt mere rullemodstand, så du ikke kan gå lige så hurtigt som med Gator-skindene, men disse går sandsynligvis lidt bedre i regnen, så jeg må sige, at jeg kan ikke gå galt med nogen af ​​dem kan gøre, men jeg håber stadig, at du fandt denne artikel nyttig, hvis du har andre vejdækforslag, du kan bruge til træning eller pendling, som jeg ikke har omtalt i denne artikel. Jeg er sikker på, at der er flere andre er tilgængelige. Lad mig vide i kommentarerne, hvis du har andre billigere løsninger, mere holdbare løsninger, der fejler sikkert, sikre løsninger, lad mig det vide. Fortæl alle i kommentarerne, og vi kan muligvis tjekke dem ud i fremtiden, når vi alligevel får et par flere Brug for nye dæk, det er det til dagens artikel Tak for at se. Hvis du kan lide disse typer artikler og vil se flere artikler om cykellivet i Japan og cykeltip, så kan du bestemt lide denne artikel.



Og også hvis du har nye ideer, som vi vil diskutere, skal du lade det være i kommentarerne, hvis du vil støtte denne kanal, se vores Patreon-link, og hvis du vil se flere artikler om cykling og liv i Japan, her er vores playliste med artikler om os, der cykler i Japan, at det er det i dag igen som altid, tak for at se, og vi ses næste gang her på et værktøjskryds

Er der punkteringssikre cykeldæk?

Derer altid en kompromis mellempunkteringbeskyttelse mod hastighed, komfort og greb. Hvis du virkelig vilpunktering-sikre dæk, fastdæker valget for dig. Men for de fleste mennesker er ofrene bare for store.Derer pneumatiskedækder er effektivtpunktering-bevis, betydeligt hurtigere og comfier.

Er punkteringssikre dæk noget godt?

Det korte svar er japunkteringsbestandige dækarbejde og arbejde ganske godt. Mange ryttere har oplevet meget færre lejligheder siden opgraderingen af ​​deresdækat værepunkteringsbestandig.Nogleer endda gået tusindvis af miles fladt gratis. Husk, det betyder ikke, at du aldrig får en lejlighed.

Hvorfor tømmes mine cykeldæk?



Nogle af de mest almindelige årsager til dindækbliver flade inkluderer: Punkteringer med en skarp genstand. Fejl eller beskadigelse af ventilspindlen. Gnides eller revetdæk.

Flade dæk kan være lidt smertefulde, ikke? Men måske vil du ikke lide så meget, fordi der er fem hacks, der kommer til nul eller færre diske, formoder jeg. Mindre af det. Vi ved fra vores on-road rørløse artikler, at nogle af jer ikke kan lide dette system, og en af ​​grundene til, at du citerer, er fordi du skal lege med flydende latexforsegling.

Hvis det er dig, kan du måske ikke lide dette næste hack, i det mindste i dette tilfælde ville alt være i din slange. Hørte du det? Det er rigtigt, bare fordi du ikke kører på slangeløs vej, betyder det ikke, at du ikke kan drage fordel af latexforseglingsmidler. Alt du skal gøre er at fjerne ventilkernen i din slange, som er det lille gevindstykke, der sidder lige under ventilens låsemøtrik, og derefter injicere 40 ml tætningsmiddel i røret med noget lignende.

Nu er der et old school-hack, hvis der var noget. Flintfangeren, og det er meget et hack, fordi jeg faktisk bankede det over en gammel talte for fem minutter siden, hvilket sandsynligvis er grunden til, at det ligner en bodge. Under alle omstændigheder er disse ting lidt ude af stil, men hvis du lider af mange skarpe genstande forårsaget af punkteringer, er du måske interesseret i at bringe dette bagcover, så det fungerer sådan ved at bolte det til dine kalibre.

Brug af skivebremser, jeg er bange for, at du ikke er inviteret til netop denne fest. Og så sidder det lille stykke tråd lige over toppen af ​​dækket. Jeg mener, at hvis der hentes genstande, børster denne ting dem, inden de får en chance for at skulle arbejde dig gennem dækkassen og ind i dit indre rør.

Så som jeg sagde, kan du hacke en af ​​disse sammen; dette er bogstaveligt talt lavet af en gammel eger. Med lidt mere tid og tålmodighed kunne du helt sikkert gøre det meget bedre, eller du kan faktisk købe en håndfuld løs forandring på eBay til bare et sassy lille årgangsnummer. Det er ikke kun skarpe genstande udvendigt på dækket, der forårsager flade dæk, men med gamle, ødelagte hjul kan du generelt finde ud af, at selve fælgsengen forårsager flade dæk.

Og det er fordi du ikke har en rigtig flot fælgbånd som den vi har her, du kan bemærke nogle skarpe kanter, der stikker ud gennem ventilhullet eller egerhullerne. Så hvis du er meget seriøs med at minimere risikoen for nedbrud, kan du tilføje et par ekstra lag fælgbånd til det. Nu skærer det elektriske bånd ikke sennep her.

Det ekspanderer under tryk, dvs. når røret oppustes.

abs og butt træning

Hvis du banker rundt på noget som gorilla tape, så ville det gøre jobbet, men i stedet for at købe gorilla tape, kan du bruge et par pund, et par dollars, euro på et bestemt fælgbånd. Velox er sandsynligvis det tykkeste, mest luksuriøse fælgtape, du kan købe, jeg ved, at mange af jer vil sige, at noget ikke er en hugget, når det virkelig er penge at bruge på det, men når man tænker på, at vi alle gør det fra tid til anden Tid til at skifte vores dæk, dette forslag virker som et rimeligt forslag, selvom det teknisk set ikke er et hack, der er lidt sværere, det har et hårdere kabinet, det vil være meget mindre følsomt for at trænge igennem skarpe genstande. Så noget som denne Continental Grand Prix Four Seasons er noget af en klassiker.

Jeg har faktisk købt flere par tidligere, men de fleste producenter vil have noget lignende. Grundlæggende, selvom det ikke beskytter mod alle punkteringer, vil du lide dem fra tid til anden, det vil reducere dem, fordi dette hus er meget, meget hårdere. Hvad laver du? Så med dit gamle, slidte dæk? Før du smider det i skraldespanden eller laver dig et hipsterbælte.

Ja, hipsterbælter. Hvorfor ikke tage det drastiske skridt med at skære dækkets perle af, noget du sandsynligvis skal gøre, hvis du alligevel laver dit hipsterbælte. Men træk derefter indersiden af ​​dit nye dæk af med dit gamle.

Nå, ganske vist vil dette sandsynligvis føles monumentalt langsomt, muligvis endda lidt forfærdeligt at køre. Men på din bycykel eller måske på en turcykel, der allerede er tungt belastet og derfor relativt langsom alligevel, ikke et dårligt ry. Dobbelt dæk, dobbelt beskyttelse.

Nu er jeg nødt til at tilstå her. Jeg laver ikke noget af det her. Jeg kører standard Continental GP4000 II dæk, og jeg er helt tilfreds med dem, selvfølgelig også med standardrør.

Fordi ud over alle disse hacks er der faktisk andre ting, måske enklere, ting du kan gøre. Dette kan potentielt reducere din risiko for nedbrud. For det første bredere dæk, dvs. 25, 28, måske endnu større.

klatring i bakkerne

Især hvis du er en højere driver. Og så handler det også om, hvor du kører. gå.

Så undgå ting som huller, hvor du kan. Eller knust glas. Men så kører jeg ikke i gaderne i gaderne, murbrokker samler.

Du bør ikke køre der alligevel af mange forskellige grunde, men at reducere risikoen for et fladt dæk er en del af det. Prøv ikke at bekymre dig for meget, hvis du har et fladt dæk. De er selvfølgelig smertefulde.

Vi nævnte det allerede. Men at være i stand til let at skifte et rør er en meget vigtig færdighed for en cyklist, jeg overlader det til dig. Sørg for at abonnere på GCN, før du forlader denne artikel lige dernede, eller for en anden artikel om, hvordan du kan reducere din risiko for nedbrud med nogle andre nyttige tip, skal du bare klikke der nedenfor.

Er Kevlar-dæk punkteringsbestandige?

Kevlarifølge Goodyear, gørdæklettere, hårdere og merepunktering-modstandsdygtig, der lader virksomheden tilbyde en levetid på 60.000 kilometer slidbane, der er 20 procent længere end den garanti, de tilbyder på deres anden Wranglerdæk.

Hvor punkteringssikker er slangeløse dæk?

Selvfølgeligslangeløse dæker ikke heltpunkteringsbestandigog fugemassen kæmper for at reparere størrederesnedskæringer. Trykket kan falde en smule ideresda noget luft går tabt og dermed også tillader fugemassen at forsegle hullet, og det stadig er muligt at køre hjem pådækmed omkring 60 psi i dem.6. 2016.

Er der dæk, der aldrig går flade?

Døbt Uptis, som er en forkortelse for Unique Puncture-ProofDækSystem, hjulet ligner et konventioneltdækmen har en 3D-trykt slidbane struktur indeni. Uden behov for trykluft til at understøtte køretøjet,dækkangå aldrig fladt.13. 2019.

Kan et cykeldæk gå fladt uden hul?

For at besvare spørgsmålet direkte, ja, hvis dinrørmister luft så hurtigt, skal den repareres. Det handler ikke om blot at være for gammel. Der er sandsynligvis en meget lillehuleller en lækage i ventilen. Udskiftrøreller lapp det.12. 2012.

Går cykeldæk ned, hvis de ikke bruges?

Ja jeggør. brug af hjulet varmer luften indeni og forhindrer, at det tømmes, og opretholder status quo.når ikkei brug det ekstra tryk forårsaget af varmenerfraværende og derforderestømmes langsomt som normalt25. 2007.

Er Kevlar god i dæk?

Ensartede regerings- og uafhængige testresultater. Wrangler AT Adventure medKevlarmodtaget rapporter over uniformet i UniformDækKvalitets klassificeringssystem. Det fik en score på 640 for løbebånd. Temperatur- og trækkvaliteter var henholdsvis B og A.02/16/2017

Hvorfor er punkteringssikre mountainbike-dæk ineffektive?

Hvorfor punkteringssikre dæk er ineffektive til mountainbikes I modsætning til touring- og landevejsdæk er mountainbike-dæk hele formålet at opnå maksimalt greb, mens man bibeholder acceptabel lav rullemodstand. Til dette formål er materialer, der anvendes til fremstilling af mountainbike-dæk, blødere til et bedre overfladegribende formål.

Hvorfor er tubeless er bedre end punkteringssikker mountainbike?

Svaret er simpelt. Du får alle de mulige fordele ved et ordentligt mountainbike-dæk, mens du gør det virkelig svært at få et fladt dæk på stien. Der er flere måder at gøre dine dæk slangeløse. De varierer i pris og praktisk, men kvaliteten og punkteringsbeskyttelsen er altid fantastisk. Jeg vil komme nærmere ind på det senere.

71 gram sukker

Hvornår skal du bruge punkteringsmodstand på din cykel?

Hvis du har tendens til at køre i byen og kun bruger din cykel til at pendle til arbejde, kan du muligvis smede en vis punkteringsmodstand til fordel for et mere let og hurtigt dæk. Men hvis du kører på hårde veje, vil punkteringsmodstand være mere fordelagtig end et letvægtsdæk.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan får du dig til at kæbe - svar på problemerne

Hvilke fødevarer får dig til at kæbe med det samme? 15 sunde fødevarer, der hjælper dig med at skaffe æbler. Æbler er en god kilde til fiber med et lille æble (5,3 ounces eller 149 gram), der giver 3,6 gram fiber (2). svesker. Svesker bruges ofte som et naturligt afføringsmiddel - og med god grund. Kiwi. Hørfrø. Pærer. bønner. Rabarber. artiskokker.

Koala drinks - finde løsninger

Hvad drikker en koala bjørn? De er afhængige af en diæt af eukalyptusblade, der normalt forbruger omkring 1,1 til 1,8 pund (500 til 800 gram) dagligt. Ordet Koala menes ikke at have betydet nogen drink på et af de australske aboriginalsprog. Koalaer er blevet påstået, at de aldrig drikker gratis vand i naturen eller kun drikker lejlighedsvis.4 2020.

Undskyldninger for ikke at give nogen en tur - almindelige svar

Hvordan afviser du at give nogen en tur? Du siger, jeg vil ikke være i stand til at hjælpe dig med det. Ingen 'undskyld' eller undskyldning nødvendig. Hvis du siger undskyld, kan jeg ikke hjælpe dig? Åh undskyld, jeg kan virkelig ikke give dig et lift eller på nogen anden måde undskylde, så det er en fod i døren for dem at arbejde væk fra dig.

Racercykel med enkelt kædehjul - holdbare løsninger

Er enkeltkæde bedre? De enkelte forreste kædesystemer tilbyder nogle gode fordele: 1. Lettere vægt Løs den anden kædehjul, men også frontskifteren, skifteren og kablet. 2.

Store skillelinjer - praktiske løsninger

Hvor starter og slutter den store kløft? Fra Queenslands Cape York-halvø i nord ned syd til New South Wales bøjer det sig vestpå til Victoria og opløses endelig i Grampians. Det er 3.700 kilometer robuste bjergrige terræn og højland.

DIY skumrulle - find løsninger

Hvad kan jeg bruge i stedet for en skumrulle? Vores top 6 skumrullersubstitutter En tennisbold. Det mest almindelige alternativ til skumrulle er en tennisbold. En Lacrosse Ball. Lidt blødere end en tennisbold er en lacrosse-bold også et andet godt alternativ til en skumrulle. En kagerulle. En vandflaske. En PVC-rør. En softball eller baseball.